Forum » Pomoč in nasveti » Prenosnik je na popravilu več kot 45 dni
Prenosnik je na popravilu več kot 45 dni
Roomeo ::
Živjo, ravno danes teče 46. dan po garancijskem popravilu in na internetu sem prebral, da lahko zahtevam nov izdelek ali vračilo kupnine. Kupljen je bil lani oktobra, tako da ni star še niti eno leto. Šla je tipkovnica, pred 3 tedni sem klical in so rekli da čakajo tipkovnico. Kupljen je bil v Big Bangu. Poleg tega sem klical še ene 2-krat, vedno rekli da naj kontaktiram servis kar sem tudi ga.
Zdaj me zanima, kako naj prisstopim do Big Banga (pisno (kam) , prek telefona, naj grem v poslovalnico), ker ZAHTEVAM VRAČILO KUPNINE. Zaenkrat jim še nič nisem omenjal.
Ali dobim tisti znesek, katerega sem plačal ali toliko kolikor je sedaj vreden na trgu?
Sicer pa 20. člen o varstu potrošnikov pravi:
(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom."
LP HVALA!
Zdaj me zanima, kako naj prisstopim do Big Banga (pisno (kam) , prek telefona, naj grem v poslovalnico), ker ZAHTEVAM VRAČILO KUPNINE. Zaenkrat jim še nič nisem omenjal.
Ali dobim tisti znesek, katerega sem plačal ali toliko kolikor je sedaj vreden na trgu?
Sicer pa 20. člen o varstu potrošnikov pravi:
(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom."
LP HVALA!
Ne nasedaj na neumnosti ki jih napišem!
- spremenil: Roomeo ()
St235 ::
Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom."
Torej dobil boš nov izdelek. V priemru garancije nisi upravičen do vrnitvne kupnine. Kako do novega izdelka pa ti bodo razložili v bigbankgu. Ali pa na tržnem inšpektoratu, če na big bankguz ne bo posluha.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Reševanje reklamacije po 45 dneh od prijaveOddelek: Loža | 1663 (1174) | Šimpanz |
» | telefon na servisu že 47-48 dniOddelek: Pomoč in nasveti | 5284 (4443) | andromedar |
» | Rok garancije (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 13134 (10252) | solatko |
» | ZVPot, pravice potrošnika, garancija, vračilo kupnine, itd...Oddelek: Pomoč in nasveti | 2973 (2618) | b |
» | potek garancijeOddelek: Zvok in slika | 1526 (1342) | aljazh |