» »

Cena servisa?!

Cena servisa?!

«
1
2

klemen1 ::

Zdravo!
Kolegu se PC ni hotel več prižgati, pa ga je zadnjič odnesel na servis, kjer so mu naredili naslednje:
- testiranje BIOSa
- testiranje napajalnika
- kopiranje podatkov z HD (disaster recovery)
- menjava CMOS čipa
- konfiguracija in testiranje sistema
cena: 42.000,00 SIT
Kaj pravite na ceno!? Glede na to da je mašina stara vsaj 2 leti in da bi lahko novo (najcenejšo) dobil za 60 do 70 tisoč. Kolikor jaz razumem je zamenjal samo CMOS (pa še tukaj je ponavadi fora samo v bateriji) in bekapiral podatke iz HD (ne vem zakaj).Tud če bi mu celo plato zamenjal se mi zdi cena previsoka. A mogoče kdo ve koliko je cena novega CMOS čipa? Ali je pa servisna ura tolk draga?
lp
klemen

flipflop ::

Ker servis je to? Se prej ni pozanimal kolk približno bi naj prišlo? Sicer pa lahko bi tudi sam kaj stestiral doma pa poskusil odpraviti napako, ne pa da je takoj nesel celo škatlo na servis.

Ziga Dolhar ::

So mu povedali, kaj bodo storili, koliko mu zaračunali, preden so to storili?
https://dolhar.si/

klemen1 ::

Hja, fant se ne razume na računalnike, pa je nesel škatlo v dobri veri na servis (menda mu ga je nekdo priporočal), brez da bi prej vprašal kolege. Danes mi je po telefonu samo na hitro prebal račun. Servis pa je bil naslednji:
AZA rač. svetovanje in inženiring
mag. Matjaž Šlibar sp
Srednja bela 11 b
4205 Predvor

MadMax ::

- kopiranje podatkov z HD (disaster recovery)

Tole je postavka ki nabije ceno. Je pač poba težu da ma ful pomembnih podatkov za ohranit, ane? (če so .avi, .mp3, .jpg res toliko vredni je druga stvar)
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

klemen1 ::

A kdo slučajno ve koliko stane nov CMOS čip?

bastadu ::

Msilim da ni tako drag, meni so cca 5 let nazaj za menjavo BIOS čipa računali 2 ali 3 jurje...

gofra ::

Hja, takole je...če bi jaz izgubil podatke in bi bilo zanje treba odšteti (no, za njih obnovo) 300.000 jurjev, bi bil srečen, da se to da. Ker pa teh 300 jurjev ni malo denarja delam kopije, backupe...In obnova podatkov, kakor je že ugotovljeno, je drag špas. Teh par deset tisoč niti ni veliko denarja - zdaj, če se mu je šlo le za to, da usposobi svoj kalkulator je to jasno preveč. Sicer pa, iz računa naj bi bilo razvidno koliko kaj stane in ja, pozanimati se je prej treba.

Meamoto ::

Cena je v vsakem primeru odločno previsoka. 'Normalna' cena za takšen postopek (z vključeno ceno novega CMOS čipa) bi bila okrog 18-20k.

*edit: To je seveda cena v primeru, da je potrebno ponovno naložiti kompleten sistem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meamoto ()

Lucio ::

recoveri podatkov je zelo draga zadeva in v kolikor je on želel obnovo le teh je cena čiso spodobna, če pa so oni šli na svoje roke delat recovery pa je druga pesem.

V tem primeru bi jim pustu tam staro kišto in šol za ta denar kupit novo, pač bi še malo dodal.

Sem pa dal enkrat za firmo obnavljat podatke z diska, ki je crknu in je bla cena dosti višja od tega računa (beri x10).

Ziga Dolhar ::

Še vedno ne vemo -- je mulo zahteval, da se mu vse te storitve opravijo, ali je bil o njih in stroških obveščen vnaprej?
https://dolhar.si/

ali3n ::

meni se zdijo cene čist primerne; seveda bi pri kakem forumašu prišel precej ceneje skoz...
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

OZZY ::

Čisto tko...To kar so mu tam nabili je zame nesposoben servis. Oni bi morali odkriti napako in jo otem odpravit. Ker pa so naredili stvari,ki so nepotrebne jaz ne bi plačal. Če ni zahteval reševanja podatkov-oz. če ni bilo potrebno, potem tega ne bi smeli narediti. Vsekakor Bi jaz vpletel zavod za varstvo potrošnikov, saj mi tukaj diši na manjšo goljufijo.

Prvo kar se naredi je diagnoza in šele potem vse ostalo. Oni so pa vse ostalo naredili prej preden so postavili diagnozo.

Čisto tko..Obstaja neka postavka za take stvari in more biti na ceniku vidna. Oni so se z compom ukvarjali pač določeno število ur...In po tem je terba gledat...Oni so pa zračunali vsako storitev posebej, kar ni prav, se se verjetno niso ukvarjali z compom 6-7 ur. Tudi z tistim reševanjem podatkov ne saj je bil verjetno disk čisto ok. tako da gre tukaj za en nateg.
Go with the flow.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: OZZY ()

Ziga Dolhar ::

Ozzy, malo si se zatipkal, malo pa bluziš.

Še vedno ne vemo, KAJ je mulo sploh želel. Je želel reševanje podatkov ali ne? So mu bili stroški predstavljeni ali ne? ... ... ... Pred tem sodbe o [ne]pravilnostih in "bedakih" niso na mestu.

> Čisto tko..Obstaja neka postavka za take stvari in more biti na ceniku vidna. Oni so se z compom ukvarjali pač določeno število ur...In po tem je terba gledat...Oni so pa zračunali vsako storitev posebej, kar ni prav, se se verjetno niso ukvarjali z compom 6-7 ur. Tudi z tistim reševanjem podatkov ne saj je bil verjetno disk čisto ok. tako da gre tukaj za en nateg.

Seveda morajo gledat urne postavke.

Ampak urne postavke so za različna opravila različna: postavitev sistema recimo 9k sit na uro, postavitev domenskega kontrolerja 40k sit na uro. Lahko pa so cene določene tudi zgolj po opravilu: postavitev omrežja z desetimi kištami -- 500k sit. (Si že kdaj frizerja plačeval po času? ;)
https://dolhar.si/

Zgodovina sprememb…

OZZY ::

zigga....Maš pra. ne vem kaj je zahteval. jaz špekuliram kaj če...

za postavitev sistema 9k na uro...kje pa?? POnavadi je ura tehnika 5-6 jurjev na uro. edino če majo uni uro veliko več. Čist tko..Mlacom ma 6k na uro. In tisto kar je on delal ni zajtevno opravilo za ugotavljanje in odpravo napake...

reševanje podatkov je cc 10-12 jurjev na uro....Samo to če je disk fuč ali pa je kaj zbrisal. Če je disk ok in on tega ni zahteval potem tega ne bi smeli obračunat. Če pa so to naredili ker niso vedli zakaj se ne prižge računalnik gre za nesposobnost. Prvo pri tem se preveri napajalnik, nato matična in ostalo. SAmo ali se matična kljub temu, da je bios fuč, ne prižge?? men o enkrat enjali bios čip in računalnik se je še vedno prižgal..sicer samo vente zavrtel ampak vseeno je dal kontakt... lahko rečem samo da se mi zdi zelo čudno.

Jaz pravim, da 42 jurjev za to kar je naredil je zelo veliko. veliko preveč. Moti me tudi reševanje podatkov..ZAKAJ...Dokler tega ne vemo je težko špekulirat.

- testiranje BIOSa
- menjava CMOS čipa

Me prav zanima kako so to testiral če je bil bios ali njegov čip fuč.


- testiranje napajalnika

ja...Je zlo težko ugotovit ali je fuč...In zato mu računajo eno servisno uro.....


- kopiranje podatkov z HD (disaster recovery)

Ali je bla ali e zahteva ne vemo. če je bilo z diskom vse ok zakaj je bilo to potrebno potem....Mamo pač prremalo podatkov.


-- konfiguracija in testiranje sistema
A to da dajo čip notri in dajo v biosu na defoult je vredno ene servisne ure ali več za računat . in kaj majo za testirat sistem če so ugotovili kaj je blo narobein so napako odpravli. A so mu na novo naložili OS in vse ostalo ?? Tega ne vemo.
če je bilo z diskom vse ok zakaj je bilo to potrebno potem....Mamo pač prremalo podatkov.

Ppekuliramo...Jaz mislim, da je uni videl da bo enga lahko nategnu pa je to izkoristu.


Še to....Njihova stran... http://www.aza-ms.si/index.php

Glede na to mislim, da oni niso usposobljeni za take stvari in je njihova psecializacija čisto v drugo smer. že tuki mi neki smrdi. mislim, da so oni dali to enemu drugemu za uštimat in potem nabili še svojo pstavko gor. Smao moje mnenje.
Go with the flow.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: OZZY ()

klemen1 ::

No, da ne bomo preveč špekulirali sem ga še enkrat vprašal. AZA mu je priporočal sosed, ki dela v podjetju kjer jim oni servisirajo PC-je. Serviser mu je rekel da je šla verjetno matična plošča in ga vprašal koliko mu pomenijo podatki na disku. Rekel mu je da ima gor par seminarskih, ki bi jih bilo vredno še obdržati (drugače pa mašino uporablja samo za kakšen Word, e-mail, pa mal za surfanje). Serviser mu reče da bo pogledal kaj je in da ga bo poklical, češ da se bo mogoče dalo urediti preko garancije (čeprav tega ravno ne razumem saj ni kupil mašine pri njih). Nakar ga enkrat pokliče serviser in mu reče da je ŽE popravljeno cena pa je 42.000,00 SIT.
Jest mislim, da gre tukaj za nategancijo in nefer odnos - če sta se zmenila da ga bo prej poklical in mu povedal kakšno je stanje, bi moral to tudi narediti. Pa tud to ne vem od kje serviserju da mu mora naredit disaster recovery glede na to da mu ni nič rekel oz. preden bi se prepričal da je kaj narobe z diskom.
lp
klemen
p.s.: plačal mu zaenkrat še ni...

bastadu ::

p.s.: plačal mu zaenkrat še ni...
In mu tudi naj ne plača (tako visoke cene), ker ga ni prej poklical... Če bojo kej stral pa na inšpekcijo...

OZZY ::

vredno obdržat...Disk ni bil fuč In on je samo rekel, da jih bi bilo vredno obdržat, ne pa naredit to kar so. Če so sumili na matično zakaj se niso koncentrirali na njeno popravilo ampak so tud podatke šli reševat, če je z diskom vse ok. Čist tko....To kar s naredili po svojem in ni zahteval naj ne plača. Sploh pa je 42 jurjeva za to kar so delali veliko preveč. Za ta denar dobi pet ali več takih plat ki pašejo v njegov računalnik. Se dobijo še vedno take stare plate pri prodajalcih, samo je treba mal okol pogledat. Predvsem e-mislija ma še kje kaj starga na zalogi. P
Go with the flow.

Meamoto ::

Ja, recovery podatkov je zares draga stvar. Ampak samo če je disk fuč. Če pa je disk v normalnem stanju, pa kopiranje podatkov na CD (oziroma medij po izbiri) ni in ne more biti drago.

Dead_Eye ::

Meni gre to, da te servis ne pokliče in pove vsaj okvirnih stroškov popravila, zelo na živce. Nažalost pa je to zelo pogost pojav, samo meni se je že parkrat zgodilo. Pač rečejo, bomo 100% poklicali, potem pokličeš ti(ker oni itak ne) in ti rečejo da je že popravljeno.....;(( ;((

Kakšen računalnik pa je to sploh bil?(mhz) Kakorkoli je malo verjetno da je šel bios(na stari plošči) in tudi disk.... mogoče če je udarila strela?
The one and only

taci ::

Ne vem kako aktualno je še tole, pa vendarle...

Klemen1 zlonamerno ali pa iz popolne nevednosti navaja cel kup polresnic in izkrivljenih podatkov.

Dejstva:
-stranka - recimo mu kar Gregor R. (po posredovanju skupnega znanca) naroči intervencijski oz. servisni poseg na DOMU in to v SOBOTO dopoldne
-računalnik je popolnoma "down", nikakršna diagnostika ni mogoča na domu stranke
-podatki na računalniku so po navedbi stranke pomembni (seminarske naloge in s POP3 zajeta elektronska pošta), varnostnih kopij ni
-programska oprema (tako operacijski sistem, Office in ostali prg.) je nelegalna, stranka tudi nima medijev s programi

Jasen dogovor pred posegom:
-rešiti podatke oz. izdelati ustrezno varnostno kopijo
-aktivirati obstoječi računalnik v izogib ponovni inštalaciji piratske prog. opreme
-znesek za popravilo ne sme presegati 60.000 SIT

Do samega popravila računalnika, DOSTAVE NA DOM (stranka je ob tem dobila še cca 40-50 listov originalnih navodil o strojni opremi ter na njeno željo še CD z anti-spyware programi), do priklopa in testiranja je stranka še odgovarjala na telefonske klice - potem pa ne več! Po preteku nekaj tednov račun še vedno ni bil plačan.

V nadaljevanju si lahko ogledate popolno specifikacijo opravljenih del iz uradnega računa. Po mojem prepričanju in izkušnjah se takega posla ne da bolje in bolj korektno opraviti.... kar pa “Klemenov1” pač ne ustavi.

LP Serviser

---
RAČUN - Rusjan

Specifikacija; material in podroben opis opravljenih del (servisne ure):
-demontaža komponent; standardno čiščenje (prepihovanje) notranjosti računalnika ter ventilatorjev s stisnjenim zrakom
-varnostna odstranitev diska in namestitev v drug računalnik,
-popravki okvarjenih blokov in replikacija vsebine na servisni disk 
-kreiranje backup "disk image" datoteke
-testiranje in zagon operacijskega sistema iz servisnega diska in hkraten preizkus obstoječih flat HD IDE kablov
-disk "stress test" (in priporočilo o menjavi diska ter rednem zapisu varnostnih kopij)
-testiranje napajalnika na polno obremenjenem servisnem sistemu, preizkus stabilnosti z delno prekritimi hladilnimi režami
-zamenjava pomnilnika s testnim, "full scan" obstoječega pomnilnika z Mem86 v diagnostičnem računalniku preko noči
-odstranitev in ponovna namestitev hladilnika procesorja, obremenitev procesorja z banchmark testi v servisnem računalniku
-testiranje baterije za napajanje CMOS - meritev napetosti na bateriji z bremenom 
-zamenjava CMOS-a čipa
-konfiguriranje BIOS-a
-sestavljanje komponent
 
Opis napake pred servisnim posegom:
-operacijski sitem se ne zažene
-POST procedura ni vidna
-BIOS nastavitve se ne prikažejo
-ni nikakršnega video izhoda na monitor
-ni signalnega beep-a
-izmenični preklopi delovanja CD enote in HD

Možna okvara:
Napajanje osnovne plošče (periferna oprema je pod napetostjo), napaka na kontrolerjih, odpoved procesorja, napaka na pomnilniku, napaka na osnovni plošči ali chipsetu (BIOS).

Opombe pred servisnim posegom:
Ne obstaja varnostna kopija podatkov na trdem disku - zagotoviti backup vkolikor je to mogoče.
Stranka ne želi nadgradnje sistema v primeru napake na osnovni plošči.
Znesek za popravilo ne sme presegati 60.000 SIT.
 
Opombe po opravljenem servisu:
 
Ob dostavi popravljenega računalnika je bil le ta priključen in testiran. Stranka je prejela tehnično dokumentacijo in navodila za matično ploščo ter CD medij z anti-spyware programi. Stranka se ni odločila za zamenjavo trdega diska in ni naročila DVD medij z "backup disk-image" datoteko.
 
 
Davčna osnova: 35.416,67 SIT Znesek davkov (20%) od osnove: 7.083,33 SIT Skupaj za plačilo: 42.500,00 SIT

OZZY ::

-demontaža komponent; standardno čiščenje (prepihovanje) notranjosti računalnika ter ventilatorjev s stisnjenim zrakom

Čiščenke in prepihovanje...nepotrebno in odvečno...Stranka tega ni zahtevala....neupravičeno zaračunavanje..

-varnostna odstranitev diska in namestitev v drug računalnik,

zakaj pa ga niste samoodstranili...s tem bi varnostno zagotovili da podatki ne bi bili izgubljeni...

-popravki okvarjenih blokov in replikacija vsebine na servisni disk

nepomembno, ker napake še niste odkrili.....diagnozaje bila postavljena čisto drugače....popravljanjepoškodovanih blokov ni bila zahtevana.....replikacija je vprašljiva...

-kreiranje backup "disk image" datoteke

recimo, da je to zahteval...čeprav z diskom ni nič narobe

-testiranje in zagon operacijskega sistema iz servisnega diska in hkraten preizkus obstoječih flat HD IDE kablov

preizkus flat kablov...nepomembno...ker napaka ni tukaj...Me prav zanima kolikokrat kabli odpovejo vmašini ???? Odvečno računaje dela...
testiranje in preizkus..more bit....s

-disk "stress test" (in priporočilo o menjavi diska ter rednem zapisu varnostnih kopij)

zakaj pa disk stres test.....nepomembno, ker disk ni bil fuč ampak nekaj drugega...Odvečno delo in račun...

-testiranje napajalnika na polno obremenjenem servisnem sistemu, preizkus stabilnosti z delno prekritimi hladilnimi režami

test napajalnika....zakaj pač niste zamenjali napajalnika z drugim in bi videli ali je napajalnik kriv....če je bi se računalnik prižgal...
preizkus stabilnosti z delno prekritimi hladilnimi režami -me prav zanima zakaj ste o delali..odvečno delo in s tem račun....Stranki bi se moralo povedat, da naj sama poskrbi za redno čisščenje...

-zamenjava pomnilnika s testnim, "full scan" obstoječega pomnilnika z Mem86 v diagnostičnem računalniku preko noči

Če se računalnik ni zbudil bi se z zamenjavo pomnilnika z testnim to pokazalo....memtest se lahkonared itudi na nejgovem računalniku ko se ugotovi napaka in je opravljena...se pravi ko je vse komplet sestavlje in se testira za stabilnost in delovanje...Odvečn delo..

-odstranitev in ponovna namestitev hladilnika procesorja, obremenitev procesorja z banchmark testi v servisnem računalniku

nepomembno....Če je odpoved se sploh ne bi smel v drugem računalniku zalaufat...Lahko bi samo drug proc dali v comp in videli ali se prižge...če ne je napaka drugje..

-testiranje baterije za napajanje CMOS - meritev napetosti na bateriji z bremenom

zakaj testiranje....poskus zamenjave z novo....če se zbudi je to krivo...testiranje in meritev nepotrebna

-zamenjava CMOS-a čipa

edino pametno delov v celotnem postopku...

-konfiguriranje BIOS-a

za to mu računate....Kaj pa nastavitev Use optimal settings...Odvečno računanje...

-sestavljanje komponent

pač je potrebno...


na koncu da povzamemo...veliko nepotrebnih testiranj in kraje časa.....Niste sposobni ugotoviti v najkrajšem času kaj bi bilo...zatoste vse drugo naredili po dolgem postopku, samo da se račun nabije....



pa pokomentirajmo še sledeče...
Opis napake pred servisnim posegom:
-operacijski sitem se ne zažene
-POST procedura ni vidna
-BIOS nastavitve se ne prikažejo
-ni nikakršnega video izhoda na monitor
-ni signalnega beep-a

Če ste pameten serviser bi bilo za vas Iz tega lepo razvidno da z diskom ni nič narobe...Tudi če bi bilo bi bila post procedura vidna....Vse kar ste delali z diskom in zaračunali je nepotrebno in odveč...samo da se račun nabije. Ve se da je napaka drugje...


Enostavno stevideli, da je pripravljen palčati do 60 jurjev ...pa ste se odločili, da ga boste probali izmolst k kravo....
Go with the flow.

ganzi ::

a lah tvojo firmo kje predlagam za serviserje leta...

Če ga bi men tkole servisiru bi celo kišto pojedu k bi mi izdal račun..
LP

OZZY ::

Ganzi..To se pravi temeljito delo >:D >:D ...Ko je narejenega 3/4 odveč 8-O :\ .....
Go with the flow.

ganzi ::

temeljito delo>:D .. res so se ga lotli.. una z napajalnikom je huda.. mislim vse so hude.. s tem kar je napisal je pokazal za kako nesposoben servis gre..

Js se sploh ne spoznam tok na kompjutre pa vidm da so kr neki delal.. ne vem kako si sploh upajo izdat tak račun..
Ma pa prav zanima kera firma je to, k jo tok mika da bi se znašla na slabem glasu..

Fant bi lahko kupil nov računalnik za toti denar.. oz bi dal kakemu kolegu, ki se malo spozna za per pa bi mu ga porihtal..
LP

DSmidgy ::

Recimo na anni.si majo takole:
Poraba časa na poti = 3.840
Urgentno popravilo na željo stranke - DOPLAČILO! = 6.000
Servisna ura (manj zahtevna) - tehnik = 8.400
+ še sobota je bla, kar verjetno še dodatno košta.
= 18.240+ SIT

Če človek ni pričakoval, da se urgentni poseg v soboto dodatno plača mu pa niso oni krivi. Če gledaš ta cenik bi, če bi počakal do ponedeljka in sam peljal rač. na servis, takoj prišparal najmanj 9840 SIT.

Za podatke je pa pač rekel, da so pomembni in da jih noče zgubit.

Tisto z procesorjem pa napajalnikom je pa res pretiravanje. Ponavadi se komponente postopoma menjajo, da ugotoviš katera je zanič, ne pa da se vsaka posebej testira.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DSmidgy ()

OZZY ::

ja podatke ni hotel zgubiti....samo to še ne pomeni, da morajo narditi z diskom to kar so...


Tudi rešiti podatke je močna.....Pač z dikom ni nič narobe...


če je bila napaka drugje potem se diskne pipa dokler se ne ustanovi,da je disk kriv....Samo v tem primeru ni bil....zato ni bilo potrebre po tem kar so delali...

Oni so zelo pretiravali z vsem...Enostavno zato, da se račun nabije...
Go with the flow.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: OZZY ()

bobby ::

Koliko izmed Vas jih dela na servisu?? takem ali drugačnem???
sam to bi rad vedel. za moje pojme je čist ok račun, poleg tega je močno pod 60jurji vkolikor je bila meja postavljena, s stranko je bilo predhodno dogovorjeno (napisano na list) tko da serviser in podjetje sta v tem primeru POPOLNOMA krita. ČE stranki karkoli nebi bilo všeč, potem tudi nebi podpisala lista PRED odhkodom računalnika iz njegove bajte.

vam šlosarjem se zdi vse samoumevno,... ampak če gledamo iz stališča uradnega servisa potem je zamoje pojme še premal usekal,.. (nelegalni OS, prigramska oprema), brez backupa, stranka je pisno potrdila da ima "pomembne podatke na disku",...

Vsi tisti ki pa neki razčlenjujete tle notr,.. sej stranki nebi blo treba poklicat servisa v soboto popoldne, paš bi enga homemade strokovnjaka najel (kokr je klemen1) in zadeva rešena.

zdej pa eno izmed glavnih vprašanj: ALI JE SERVISERJU USPELO ODPRAVITI NAPAKE??? ALI RAČUNALNIK DELA ZDEJ TKO KOT TREBA?? če je odgovor JA, kaj se potem pizdi. želja stranke je bila izpolnjena.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

cbelica ::

zdej pa eno izmed glavnih vprašanj: ALI JE SERVISERJU USPELO ODPRAVITI NAPAKE??? ALI RAČUNALNIK DELA ZDEJ TKO KOT TREBA?? če je odgovor JA, kaj se potem pizdi. želja stranke je bila izpolnjena.


Ta je pa najbolj huda8-O

98% of the teenage population does or has tried smoking pot.
If you're one of the 2% who hasn't, copy & paste this in your Signature

OZZY ::

Bobby....

sam to bi rad vedel. za moje pojme je čist ok račun, poleg tega je močno pod 60jurji vkolikor je bila meja postavljena, s stranko je bilo predhodno dogovorjeno (napisano na list) tko da serviser in podjetje sta v tem primeru POPOLNOMA krita.


To sploh nima veze. A zarad tega, ker je tam napisan meja 60k je treba nardit račun 60k ali čim večji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


vam šlosarjem se zdi vse samoumevno,... ampak če gledamo iz stališča uradnega servisa potem je zamoje pojme še premal usekal,.. (nelegalni OS, prigramska oprema), brez backupa, stranka je pisno potrdila da ima "pomembne podatke na disku",...


A ti maš pa vse legalno..dej bodi tiho preden karkoli glede tega rečeš... Če ma pa pomembne podatke gor pomeni, da jih je treba ohranit...Ampak samo v primeru, če je zdikom kaj narobe...ker pa ni bilo je bil ta postopek nepotreben...In oni so se tega zavedali...


Vsi tisti ki pa neki razčlenjujete tle notr,.. sej stranki nebi blo treba poklicat servisa v soboto popoldne, paš bi enga homemade strokovnjaka najel (kokr je klemen1) in zadeva rešena.


In kaj pol če je v soboto klical..Je mislu, da se bo odpravlo takoj...


zdej pa eno izmed glavnih vprašanj: ALI JE SERVISERJU USPELO ODPRAVITI NAPAKE??? ALI RAČUNALNIK DELA ZDEJ TKO KOT TREBA?? če je odgovor JA, kaj se potem pizdi. želja stranke je bila izpolnjena.


A res....Serviserjuje uspelo orapvit napake po dolgem in ne kratkem postopku. Verjetno je vedu kako in kaj a je raj vse to naredu in nabil račun....Obstaja tudi nekaj takega kot je poslovni bonton in podobno....
me prav zanima a bi ti plačal tak račun.....Tuki neki pišeš a me prav zanimače bi....
Go with the flow.

bastadu ::

...stranka je pisno potrdila da ima "pomembne podatke na disku",...
Po mojem mnenju bi moralo tu zraven pisati, koliko je cena v tem primeru. Namreč za nekoga so nekateri podatki lahko kao pomembni, če bi videl ceno, ki jo je potrebno plačati za to, pa le ne bi bili tako zelo pomembni. Skratka prodajalci/serviserji po moje prevelikokrat izkoriščajo neznanje kupca... kar je po svoje celo logično, ampak zelo nefer.

Sem tudi sam v mojih zgodnejših letih ukvarjanja z računalnikom enkrat nasedel in nikoli več: Peljem comp na servis, ker sam fasal virus, ki je kao formatiral BIOS čip oz. vanj zapisal ničle (ja Černobyl:D) in so mi na servisu poleg zamenjave BIOS čipa (cca 3kSIT) zamenjali tudi disk (čez 30kSIT), češ da je okužen. Kasneje sem ugotivil, da so me ornk nategnili. No na nečem pa le morajo zaslužiti:| Mater njim;((

bobby ::

zakaj je huda???

Opombe po opravljenem servisu:

Ob dostavi popravljenega računalnika je bil le ta priključen in testiran. Stranka je prejela tehnično dokumentacijo in navodila za matično ploščo ter CD medij z anti-spyware programi. Stranka se ni odločila za zamenjavo trdega diska in ni naročila DVD medij z "backup disk-image" datoteko.


ta stavek nakazuje, da je stranka prejela računalnik skupaj z računom, zadevo podpisala, dodane so bile opombe in konec. torej ČE stranki nebi bila všeč cena, potem računalnik tud prevzel nebi. zdej pa je vprašanje, ali računalnik dela??? če dela in je ok, potem je storitev opravljena tko kot treba, kar se pa cene tiče, je pa stranka itak potrdila (po vsej verjetnosti s kakšnim podpisom na prevzemnem listu, da so prejeli compko so vedeli tudi za ceno) če so pa podpisal brez da bi vedl kolk je cena in brez vseh ostalih zadev, kdo jim je pol kriv. strankin idiotizem da se ni pozanimala,...
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Slowenc ::

Ampak tale servis je pa res ena zlatarna. Sasj veste kakšen je dober serviser. Tak da se obema pozna v denarnici (serviserju in stranki).
Vse tole nepotrebno ugotavljanje in posamezno testiranje komponent me spominja na sevis avtomobila.
Avto ne vžge. Hmmm... vzamemo akumulator ven in ga damo v servisni avto.
Itd... vzemamo dele mašine ven in jih dajemo v drug avto na test.
Ampak ne da bi recimo pogledal če je vse vredu s štarterjem, rajši razkopat celo mašino in potem mastno zaračunat. Pa lastnik je tut rekel da popravilo ne sme bit dražje od 200.000 SIT. Serviser mu pa zaračuna "samo" 100.000SIT.
Aja, pa pozabil sem še povedat, da je bilo na avtu kar precej neoriginalnih delov in pa še avtoradio je bil ukraden in pa veliko CDjev z mp3 je bilo v avtu in originalnih CDjev ni bilo nikjer na spregled.

Da se vrnem na naš primer. Zanima me ali je sploh važno ali je na mašini original OS nameščen in vsi programi tudi originalni. Patetično?
Skiny gate.

bobby ::

OZZY: tle jst govorim o URADNEM stališču in ne pod pultom,...
dejstvo je ,da so stranko nabrisal po uradni poti in če ne živiš kje v rožcah potem veš, da življenje ni nikoli fer,... pač servis je zaslužu, zgubu s tem eno stranko ampak je še tolk idiotov tm zunaj da bo pač drucga idiota najdu,... jebat ga,...
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

OZZY ::

bobby.....Ve se kako poteka servis stvari...In kar so oni naredili je bilo v škodo strankiin se pravi, da so jo poskušali ali pa so jo ogoljufali, saj so naredili stvari, ki so bile nepotrebne in jih stranka ni zahtevala. Že to je zadosten razlog za pravni spor...ali pa da se vmeša inšpektorat za varstvo potrošnikov.

Oni morajo dokazt, da to kar so z diskom delali je stranka zahtevala.....Čeprav tam piše, da se podatki ohranijo je bilo delo, ki so ga opravili nepotrbno, saj je bil kriv bios čip. In zaradi menjave le tega seni spremenila nobena konfiguracija, ki bi vplivala na to, a more uporabnik naložiti na novo sistem. Se rpavi je bilo to NEPOTREBNO delo. To se naredi šele , če se ugotovi, da bise podatkiizgubili. S tem posegom, kjer je bil fuč bios temu ni bilo tako in je bilo todelo neupravičeno. če pa bi zaradi tega delaizgubi podatke bi bil pa serviser NESPOSOBEN.

Pa še glede vseh testiranj.....večinoma sobila nepotrebna, saj se ugotavlja stanje z menjavo komponent. Ko neko stvar zamenjaš in začne delovat se posvetiš temu. Oni pa so vsako stvar posamezno vzeli ven in jo testirali brez potrebe. Ko bi zamenjali okvarjeno stvar pa se testira celotni računalnikče se pojavijo še kake napake....
Po vsem tem testiranju pa so testirali še celoten računalnik...kje je tuki logika....0:) 0:)


me prav zanima zakaj niso testirali še grafične in zvočne. Una je bila najboljša..testiranje napajalnika za stabilnost in naprej ... z pol pokritimi rebri.....Tuki sem se lepo nasmejal. Ena boljših....Me prav zanima kje so to pobrali 8ja pregrevanježe ampak zakaj je bil tak test potreben?:\ :\ :\ :\ :\ ????????????????)
Go with the flow.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: OZZY ()

Tomas ::

Če ste taki strokovnjaki bi morali napake samoumevno locirati že pred kakršnim kolim testiranjem. Če se mašina ne prižge, kaj je lahko narobe, po vašem je treba vsako komponento testirati, ha ha ha. To je samo pri vas. Sam delam v računalniškem servisu pa si kaj takega ne moremo privoščiti saj bi nas stranka požrla, če mu izstavimo tak račun. Na vašem računu pa je kup nepotrebnih posegav, če so sploh bili, saj stranka ni imela vpogleda v vaš servis in dejansko ni mogoče ugotoviti, če ste v resnici zadeve testirali, popravljali disk (backup), test napajalnika, itd. Zamenjava CMOS (eprom), če je ta skurjen seveda kar pa je praktično skoraj nemogoče, če si vsaj malo elektronika boš vedel o čem govorim. Nov za primerjavo stane maximalno 2.000,- sit, ampak tak, ki si ga verjetno dal v mašino precej manj. Poleg tega to kar praviš, da ste ugotovili nelegalno programsko opremo inštalirano na disku pa ni tvoj problem ampak naj se stranka sama pobriga kaj bo dala na mašino. Tudi pri vas v servisu ni vse legalno, preverjeno pri vaši stranki. In še bi lahko našteval. tak servis kot ga vi nudite si ne zasluži ime servis računalniške opreme.

Lucio ::

moje mnenje je da je tak znesek posledica dejanj lastnika računalnika, ki je po mojem mnenju računalniško nepismen in kdo ve, kaj je on vse natrobu serviserju. Ta pa je le opravil svoje delo po navodilih.
Že dejstvo da je stranka poklicala serviserja v soboto in zahtevala poseg na domu (kar je snedvomno drago) nakazuje da naj bi bili podatki na disku zelo pomembni in tako osnovna skrb serviserja.
Par postavk v računu je sigurno dvomljivih, vendar postavite se v kožo serviserja, stranka je sigurno govorila da so na disku ZALO pomembni podatki, sla je na dom straki v soboto, dostavili so delujoč PC (verjetno v ponedeljek) na dom, koliko pa bi vi za to računali????

Ne govorim da so vse postavke v računu neizogibne, vendar bi se stranka lahko predhodno pozanimala pri komu ki stvar vsaj malo obvlada kaj bi lahko bilo narobe in nebi serviserju govorila neumnosti!

Šimpanz ::

Cela godlje je posledica neumnosti stranke. Naročiti servis v soboto na dom in nato še dostava pokvarjena računalnika nazaj je že v osnovi metanje denarja stran. Servis je res malo nabil ceno, ampak stranka bi lahko na to ugovarjala, ko so ji računalnik dostavili in je podpisala prevzem. Ko je enkrat podpisala se je zgodba pač zaključila. Modelu samo svetujem da naj račun čimprej plača kajti drugače bo na sodišču sigurno izgubil.

Meamoto ::

Koliko izmed Vas jih dela na servisu?? takem ali drugačnem???

Jaz na primer. In 'normalen' postopek v takšnem primeru bi bil:

- ogled napake na terenu (doplačilo za soboto 8.000 namesto 6.000)
- prevzem PC-ja
- test mašine z servisnim napajalnikom
- test z servisnim ramom
- test z servisno ploščo

In Bingo!, tukaj ugotovimo da je kriva plošča, ne? Dobro, se pravi se lahko mirno posvetimo njej in zamenjamo CMOS čip, medtem ko disk še vedno leži na polici in čaka, če bo podatke z njega treba kopirati.

Po zamenjanem čipu se sestavi sistem, testira stabilnost in ker ne delam na servisu, ki bi ga odprl Microsoft, me čisto nič ne zanima ali ima stranka legalne ali nelegalne programe. To je čisto njihov problem.

Cena pa, kot sem enkrat že rekel, od 18-20k SIT.

Je pa res, da je v tem primeru v končni fazi kriva stranka, ki je račun in računalnik sprejela brez ugovora.

OZZY ::

mislim, da ni čisto tko printer...Podogdba lahko postane nična...v določenih primerih. Pravniki bojo to oblj razložili. Glede na to, da je bila stranka totalni nepoznavalec so jo izkoristili. šele potem, ko ji je neko povedal da je to absolutno prevč in odvečno se je zavedala tega. Kar pa ni razlog, da ne bi morala firma ravnati po poslovnim bontonu in na čim cenejši način popraviti računalnik. kar pa v tem primeru ni tako in je veliko dela odveč.

Tudi že plačan ali izdan račun se lahko da v presojo ali je bil pravilo izstavljen in ali je delo potekalo po pravilih in korist stranke- zakon o varstvu potrošnikov pa še kej......
V tem primeru ja in ne.....Ja ker so računalnik pač popravili, in ne ker se niso držali tega, da za stranko popravijo računalnik na najcenejši način.....Tukaj predvem leti to na vsa odvečna testiranja....po neki strani lahko trdimo, a je potem serviser NESPOSOBEN in da ne zna na najkrajši način locirati napake.

Tudi če grejo na sodišče bojo morali obrazložit zakaj so vse tiste stvari tako testirali čeprav ni bilo potrebno in je bilo odvečno - prav tako zakaj so z diskom delali to kar so, ko so vedeli, da ni potrebe in bojo podatki ohranjeni po ugotovitvi napake. vsak sodnik z malim znanjem računalništva bi takoj videl, da je veliko postopkov odvečnih...

Oni so prej vse ostalo naredili in se nio toliko koncentrirali na popravilo kot na testiranje. kot sem napisal. večino testiranj in delo z diskom , je bilo nepotrebno. Oni so prvo vzeli ven in testirali ter niso zamenjali, da bi videli ali je ta ali ona komponenta fuč...
Že sam serviser bi moral vedete naslednje...Glede na to, a ni bilo ne boota ne nič je lahko...RAM ali PLATA+ menjava napajalnika za vsak slučaj za test, čeprav takem primeru ponavadi ni napajalnik......Če je ram so isti simptomi, prav tako plata...Oni so pa vse ven vzeli in testirali brez potrebe nameso, da bi menjavali in preizkušali ali je to narobe.

No sejsem svoje mnenje že podal in ga poznate...
Go with the flow.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: OZZY ()

Šimpanz ::

Pri nas smo imeli podoben primer v servisu. Stranka je v servis prinesla monitor (19") ki je bil že izven garancije. Serviser ga je pogledal in stranki poslal predračun za popravilo (cca 30.000 sit). Stranka ga je takoj potrdila, mi smo monitor popravili in ga naslednji dan izdali stranki. Čez dva dni se je stranka pritožila da smo jo nategnili ker nov monitor takšnega ranga stane 40.000 sit in da računa ne bo plačala. Ker se stranka ni zmenila za dva opomina smo jo tožili na sodišču. Pravdo smo dobili kajti stranka je potrdila predračun in prevzela monitor brez kakršnikoli opomb. Ob tem je morala plačati še stroške sodišča in našega odvetnika (približno 200.000 sit).

Tudi v tem primeru bo po moje podobno. Stranka bi morala že takoj pri prevzemu računalnika ugovarjati na višino računa. Minimalno pa bi morala plačati stroške popravila računalnika kateri niso sporni.

Slowenc ::

Me prav firbc matra, če bo "taci" sploh dal še kakšen uraden odgovor. Lepo bi bilo, če bi vsaj povedal ali imajo tako prakso dela pri vsaki stranki, da jo oberejo kolikor se najbolj da, pa tudi če potem nikoli več ne pride k njim.
Skiny gate.

ali3n ::

hm - meni se pa cena za delo, ki je bilo (po predhodnem dogovoru) opravljeno, ne zdi previsoka; tip je dobil nazaj delujočo mašino,... če mu cena ni všeč, je imel priliko zavrnit/reklamirat račun ob prevzemu...

PS: ne vem zakaj se "spotikate" ob npr. tisto izpihavanje računala z zrakom - to je standardna procedura na vseh servisih...
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ali3n ()

Šimpanz ::

Točno tako stranka je ob dostavi podpisala prejem računalnika in potrdila stroške popravila. Če bo hotela kakršnokoli spremembo bo morala dokazati da kakšne storitve niso opravili, čeprav so jo zaračunali kar pa je po moje nemogoče.

Racunalnik ::

Kaksna barabija.
Testiranje baterijo pod bremenom.Pod bremenom bi mu jo zatlacil nekam.NOVA stane 800 sit un mu je pa 6000sit racunal ker se je eno urco zajebaval z tisto baterijo.

Pa kr eno testiranje,to ste samo razclenjevali na veliko,potem bi lahko se vsak cip na plati,upore in nevem kaj se odlotavali in testirali.
Sej ni zastonj un mag. pred imenom,pac nekdo k se je znajdu in nateguje folk.

Ce bi sel decko kupit NOVO plato in NOV napajalnik bi ga prisel racun okol 10ksit.

Sploh ce je pa ta racun izstavil nek kmecki podezelski servis,kaj bi bilo sele ce bi dal servisirati ta pc v ljubljani?80jurjev.

Tak je pac sistem,ce mene vprasate bi serviser mogu lotat in se jebat recimo z maticno in nakoncu iztaviti racun 5000sit.
Ne pa da ima serviser delovno uro 6000sit pri kateri se se sam uci
in se zajebava.

He he pa se ta mi je ful vsec:ciscenje hladilnikov in ostalih komponent Z STISNJENIM ZRAKOM.Pizda sigurn majo veze pri NASI da majo tako masino k dela stisnjen zrak.

Meamoto ::

Pizda sigurn majo veze pri NASI da majo tako masino k dela stisnjen zrak.

Se ji reče kompresor.. Jo dobiš za 15k v OBI-ju.. :P

AngelOfDeath ::

Jasen dogovor pred posegom:
-rešiti podatke oz. izdelati ustrezno varnostno kopijo


Opombe pred servisnim posegom:
Ne obstaja varnostna kopija podatkov na trdem disku - zagotoviti backup vkolikor je to mogoče.



Stranka se ni odločila za zamenjavo trdega diska in ni naročila DVD medij z "backup disk-image" datoteko.


Hmm se men samo zdi ali je tu nekaj čudnega ?
Prvo pravijo da se je odločila za ta poseg pol pa zanikajo to trditev ?


P.S če bi jaz delal po takih cenah bi bil danes že multimiljonar >:D
P.S2 Kot je rekel že ozzy serviser je nesposoben

klemen1 ::

taci:
Klemen1 zlonamerno ali pa iz popolne nevednosti navaja cel kup polresnic in izkrivljenih podatkov.


Na žalost sem samo posrednik med Gregom R. in forumom, zato se opravičujem,ker nimam točnih podatkov oz. ker nisem dopisal zraven še par testov in nepotrebnih del, ki ste jih zraven opravili in zaračunali. Sem pa prosil še Grega, da iz prve roke napiše, kako je doživel tale servisni poseg (upam da bo čimprej).

bobby:
Vsi tisti ki pa neki razčlenjujete tle notr,.. sej stranki nebi blo treba poklicat servisa v soboto popoldne, paš bi enga homemade strokovnjaka najel (kokr je klemen1) in zadeva rešena.


Nisem noben homemade strokovnjak, ampak jasno mi pa je da gre tukaj za nategancijo oz. zavajanje potrošnika. Grega je mel pač nesrečo, da je preko skupnega znanca naletel na tale servis, verjetno je na račun tega znanca upal da bo strošek popravila manjši kot bi bil na kakšnem drugem servisu. Itak pa nima več veze, saj je račun plačal (mogoče se je ustrašil kakšne prijave ker ma nelegalno programsko opremo) in zadeva je zaključena.

Hvala bogu pa za take forume, da lahko vsaj ostali beremo kako se servisirajo računalniki. Ni kej, vsaj mal reklame so si naredl :)

P.S.: rad bi pa slišal še kakšen serviserjev komentar:)

`SanDMaN` ::

Huh....vsaka čast temu serviserju.....že vsako stranko tako uspešno na*egne...
No, moje mnenje...on tip si je sam kriv v bistvu ker je podpisal račun, to je sigurno. Ampak, če bi meni kdo pokazal tak račun pa mi delal slike diskov pa teste napajalnika z delno prekritimi režami (heh...to bi lahko izglasovali za test leta :D ) pa take fore...uff, ne vem no, če bi bil Majkl Tajson bi mu uho odgriznil verjetno. Razen, če bi bil serviser Majkl Nejt...pol bi mu bilo upravičeno:D
Če si vsaj malo normalen serviser stranki poveš, da je recovery podatkov malo draga in nepotrebna zadeva za reševanje seminarske(še posebej, če z diskom ni nič narobe?!?), ne pa izkoristiš priliko in ga na*egneš na celi črti8-O .
OK no, tako vsaj jaz mislim.... v to firmo, v kateri so opravili ta servis, nebi šel več, pa če bi me prosili in mi plačali. No, edino če bi nesel testirat napajalnik :P .
Btw. je pa dosti takih firm, kjer z veseljem prodajo meglo vsakemu, ki nima pojma o kompjuterih, se mi zdi.
Rodili smo se utrujeni in živimo, da počivamo!

DominusSLO ::

Ma sej se ve da ni težko nategnit unega ki nima pojma... Zato svetujem vsem, ki se ne znajdejo najbolje za pc-jem naj najprej malo znance povprašajo... Častiš 2 pivci pa je problem rešen ;)

O serviserjih, prodajalcih itd. pa imam bolj slabe izkušnje...Vsi ki so bili pošteni,prijazni in so delali z užitkom so propadli :\
Zdej pa na obali skoraj ne vedo kaj je to arctic silver 5..............
cpu&nb watercooled, gpu on air at the moment
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mimovrste garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
529268 (7665) St235
»

Servis - po prevzetju zaznane napake

Oddelek: Pomoč in nasveti
393621 (2589) solatko
»

Servis Kotar d.o.o. in moja izkušnja! (prosim za nasvet) (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8525091 (21852) kuglvinkl
»

sumljiv servis

Oddelek: Pomoč in nasveti
91792 (1306) solatko
»

Zaračunali 3.800 SIT za 10 minut dela!

Oddelek: Pomoč in nasveti
492958 (1963) DSmidgy

Več podobnih tem