» »

Nakup novega avtomobila za 10-15 let?

Nakup novega avtomobila za 10-15 let?

«
1
2

adinfinito ::

Pozdravljeni!

Kolega kupuje nov avtomobil pa sem mislil, da bom se malo zanj pozanimal po forumih. V glavnem ga zanima naslednje:

-prostoren avto
-uporaben za gorice (4x4?) in lokalno vožnjo, in občasna potovanja
-relativno nizka poraba
-vsa dodatna oprema
-ugodno vzdrževanje
-ugodno financiranje
-avtomobil bi se verjetno uporabljal vsaj naslednjih 10-15 let

Moji vprašanji sta naslednji:

1. Kateri modeli in znamke najbolj ustrezajo tem kriterijem?

2. Kakšne so razlike v avtomobilih s temi značilnostmi z različnimi cenami (recimo neka Dacia za 10k evrov, oziroma nekaj drugega za 20k in 30k)

3. Kakšne so možnosti financiranja trenutno?

4. Ali se splača počakati do oktobra, ko pridejo novi modeli ven?

Hvala za odgovore in lep dan vsem

Gregor P ::

Čisto tako na blef na prvo bi rekel, kakšen subaru karavan na štirikolesni pogon, ali pa kakšen drug "japonec" ... kar tem vozilom vedno manjka je "osebnost", torej ni ti všeč ne oblika, ne notranjost oz. te pusti povsem ravnodušnega, ampak če imaš avto zato, da ti dobro služi pri glavnem opravilu, to je vožnji, potem se pač sprijazniš s tem:)

Kar se nakupa novih modelov tiče, se vsaj običajno teh ne kupuje, dokler nimajo že določene kilometraže za seboj, da ustrezno odpravijo vse začetne napake oz. da je bolj jasno, če ima model kakšne resne pomanjkljivosti napram starejšim modelom ipd. ... pa tudi sicer praktično pade cena "starim" modelom, ko pride ven nova različica, tako da lahko kupiš povsem nov avto (torej minus čas, ko je čakal na kupca) za manj denarja.

Zgolj mojih pet (evropskih) centov za zagon debate:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

adinfinito ::

Hvala Gregor :)

Gregor P je izjavil:

Kar se nakupa novih modelov tiče, se vsaj običajno teh ne kupuje, dokler nimajo že določene kilometraže za seboj, da ustrezno odpravijo vse začetne napake oz. da je bolj jasno, če ima model kakšne resne pomanjkljivosti napram starejšim modelom ipd. ... pa tudi sicer praktično pade cena "starim" modelom, ko pride ven nova različica,


Torej čakaj do konca leta oziroma kupit lanski model?

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Nisem noben strokovnjak, to je zgolj moje osebno mnenje, upam, da bo še kakšen drug komentator rekel kakšno na to temo:)

Dobro je tudi preveriti poročila o statistiki okvar različnih modelov raznih proizvajalcev; ker večkrat se zgodi, da je nek model določenega proizvajalca zelo dober, drug model istega proizvajalca pa poln napak oz. povprečno slab -> npr. kakšen Katalog rabljenih vozil (avto magazin), ki običajno povzema Dekrino poročilo napak (pregledi brez bistvenih okvar na več kot 1000 avtomobilov istega modela).

Na kratko so v tem poročilu ugotovili, da je na vrhu Audi A6 (pregledali so jih 18.159), nato sledi BMW serije 5 (pregledali 49.720 vozil), tretji pa je Mercedes-Benz razred E (77.987 preverjenih primerkov); najslabše pa sta bila ocenjena Fiat Seicento in Barchetta (neokvarjena je le tretjina). Za Japonce pa so ugotovili, da se je njihova pločevina izkazala slabše od pričakovanja.
(iz Kataloga rabljenih vozil 2009)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kalko ::

V tem cenovnem rangu bi jaz vzel dizel Subaru Foresterja.

ameba ::

Polo al pa Punto pomoje najbolš.

DeeCoy ::

VW? Rabljen tiguan al pa kej tazga..

adinfinito ::

adinfinito je izjavil:


-prostoren avto
-uporaben za gorice (4x4?) in lokalno vožnjo, in občasna potovanja
-relativno nizka poraba
-vsa dodatna oprema
-ugodno vzdrževanje
-ugodno financiranje
-avtomobil bi se verjetno uporabljal vsaj naslednjih 10-15 let


4x4 je plus ni pa nujno, če bo zaradi tega avto 5-10k dražji.

blackbfm ::

xsara picasso oz c4 picasso

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

dzinks63 ::

Odvisno, kaj mu je prioriteta, izbira je velika, npr:
Škoda Yeti
Hyundai ix35
Kia Sportage
Ford Ranger
Dacia Duster

djordjevic ::

Yeti sploh je baje neverjetno dober avto. P/P optimalen.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Freezy ::

Še en glas za Yetija. Po mojem mnenju tudi lepo izgleda.

adinfinito ::

O super hvala za linke Dzinks63.

ABX ::

Statistika pravi da so Japonci najbolj zanesljivi.

Po drugi strani pa se avta brez duše na hitro naveličaš ...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Blinder ::

nikjer ne piše kolko denarja bi zapravil ta človek? 10k za fiat pando 4x4? 50k€ za audija?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

jype ::

ABX> Po drugi strani pa se avta brez duše na hitro naveličaš ...

Tko kot se naveličaš kvalitetnega vrtalnega stroja, al kako?

adinfinito ::

10 do 30k, samo bi rad vedel, za kaj je razlika med avtom za 10, 20 in 30k :)

ABX ::

jype je izjavil:

ABX> Po drugi strani pa se avta brez duše na hitro naveličaš ...

Tko kot se naveličaš kvalitetnega vrtalnega stroja, al kako?


Dušo v avtu se ne da razložit z logiko, ali jo čutiš ali ne. Že tvoj primer jasno pokaže da avto vidiš kot prevozno sredstvo, kar ne velja za tiste ki čutijo dušo v avtu.

Ti dam en primer ki mogoče boš razumel.
Med old timerji koliko Japoncev vidiš?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

ameba ::

Sam imam avto za 13k€ ( nov ). Z njim sem zadovoljen, pripelje me na cilj to je pa tud to. Drugače je pa to sranje.
10-15k je pač navaden avto in z takim avtomobilom ne morš rečt to je pa to ( za moje pojme se najbol splača kupt "kvalitetnega" rabljenega ).
Če je finančno sposoben nej kup kvaliteto, to je Audi, BMW, Mercedes, ostale firme so drugorazredne, tudi če so avtomobili v podobnem cenovnem rangu.
Morda VW Tiguan, Golf PLUS,Kia, Opel, Renault, Citroen... Dobri avtomobili, vendar drugorazredni.
Če imaš denar Audi, BMW, Mercedes, če nimaš izbiraš med zograj navedenimi, vendar ne za 10-15k, ker to ni to.
Če imaš povprečno plačo je škoda dati, denar na dobre avtomobile. Če si uspešen, potem ne šparaš, vsaj tako jst gledam na te stvari.
Meni je zelo všeč C5, z opremo itd. pride okoli 24k€.

Pimer avtomobila

http://www.kia.si/pricelist/?model=311

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ameba ()

Steinkauz ::

Ne pretiravajte, ko da 1% avtov zdrži 10 let+
Fotr je kupu daewoo espero leta 1997 z full opreme za takrat smešnih 1,7 milijona. Lani ga je prodal, počil je hladilnik in ga je mat kr vseeno furala in sfukala motor. Če ne bi verjetno še danes delal.
Če servisiraš ti bo vsak delal, za ene boš mogu dat pač več na servisih kot za druge.

adinfinito ::

Ravno sem z njim govoril o vsem kaj ste napisali. Všeč mu je Toyota Verso.

http://www.toyota.si/cars/new_cars/vers...

Ga je tudi videl v živo in pravi, da zgleda dosti večji v živo kot na teh slikah. Mislim, da hoče imeti SUVja, ki ni preveč podoben buldogu.

Ampak kolikor sem raziskoval je Toyota Verso compact SUV mar ne?

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

Toyota Verso je MPV.
No grave is deep enough to keep us in chains.

SLO_Matej ::

Mogoče duster (poceni, Nissanov 4x4 - eden izmed najboljših, preverjena tehnika): http://dacia.si/modeli-dacia/duster/kon...

Ali pa dražji koleos z več opreme: http://www.renault.si/nova-vozila/osebn...

Še prostornejši quasqai+2: http://www.nissan.si/slo/vehicle.asp?v=...

djordjevic ::

Jao, samo koleosa ne, če daš kaj tudi na videz avta. :))
No grave is deep enough to keep us in chains.

ABX ::

Nikoli ne bom razumel SUVe. Veliki, neokretni, grdi, višja poraba in isto prostora kot limuzina.

I just don't get it.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

djordjevic ::

Uf, jaz tudi nisem. Nato pa sem dober teden vozil X5 3.0 d 245 KM. Now I understand. ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.

ABX ::

Kaj? Da ne najdeš parkirnega prostora in si počasnejši od isto močnega avta tako na ravnini kot čez ovinke? Ter manj udobno vožnjo ...

SUV je avto brez namena, ni okreten, ni majhen, ni varčen, ni prostoren, ne more na teren, .... vse se začne z ni.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

djordjevic ::

ABX je izjavil:

Kaj? Da ne najdeš parkirnega prostora in si počasnejši od isto močnega avta tako na ravnini kot čez ovinke? Ter manj udobno vožnjo ...

SUV je avto brez namena, ni okreten, ni majhen, ni varčen, ni prostoren, ne more na teren, .... vse se začne z ni.

Jao, BS na BS. Ja, so malo okorni za parkirat, ampak kljub temu sem ga spravil na na vse parkplace po YUS standardu. Če nisi ziher v avtu, pa zna bit problem, ja. Kako si lahko isto počasen? Počasen oz. hiter si ravno toliko, kolikor tiščiš na plin. Verjemi, da si z 245 KM hitrejši od večine na cesti. ;) Manj udobno vožnjo? Na usnjenih sedežih in SUV vzmetenju? Nisi resen. :) Da je brez namena? Ravno toliko kot vsi ostali avti. Pripelje te od točke A do B. S tem da tale s serious mero užitka. Da ni okreten? Presenečen bi bil, kaj dela ta krava glede na to, da tehta okoli 2 toni. In če na to navežem 'požrešnost' - 9 litrov povprečno, od tega precej mesta, se mi ne zdi veliko za tak avto (sploh če primerjam to z mojim meganom, ki v podobnih okoliščinah spije rahlih 7). Da ni prostoren? You gotta be kidding me. :) Glede terena pa ti res ne bom oporekal, ker ga na brezpotja nisem tiščal. Se mi je smilil. Poročam pa, da se na makadamu počuti kot na asfaltu. To pa je tudi vse, kar sem sprobal 'terenskih' for. In a nutshell, kot bi rekel Kozmus: to mor'te sami sprobat. Če bi imel dovolj denarja za kaj takega, da bi mi lahko dol viselo za kompletno vzdrževanje, ki pride s tem avtom, bi ga imel in a heartbeat (v realnem svetu pa 3-ko touring ajde ;)).
No grave is deep enough to keep us in chains.

DOOM_er ::

+1 škoda Yeti, mislim da bolj večnamenskega vozila ne dobiš, je relativno udoben robusten, 4x4 precej nizka poraba ( baje ), kvalitetno izdelan. Lahko pogledaš na Link od Top gear reviewa na YT
Robots will steal your job. But that's OK

djordjevic ::

Kaj češ lepšega kot to, da spraviš Sienno Miller v predal za rokavice? :D
No grave is deep enough to keep us in chains.

Blinder ::

limuzina z 245 km bo hitrejša kot suz v 245 km. hitrejša na ravnini, v ovinkih, lahko bo tudi bolj udobna ker bo manj nagnjena h prevračanju in bo lahko imela mehkejše vzmetenje.

so pa suvi kar všeč ljudem, mogoče zato, ker se sedi višje, mogoče zaradi imidža..
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

djordjevic ::

Ah, ignorance is bliss. 8-)
No grave is deep enough to keep us in chains.

Zlate ::

Vozil SUVa in vozil (več) limuzin. Višje sedenje sicer je fajn, dobim pa ga lahko tudi v enoprostorcu. SUVi pa so, IMHO, le napihovanje - čija ćuna veča. No, vsako tele ima svoje veselje...

Upam, da ne bom koga užalil, vendar največkrat v SUVih vidiš debeluhe in pritlikavce (ne dobesedno). Prvi, kot že rečeno, zaradi kurchenja, predvsem pa zato, ker jim je težko lesti v normalne avtomobile in iz njih. Drugi predvsem zato, ker kompenzirajo svojo velikost z velikostjo avtomobila.

Nikoli ne bom pozabil, ko sem še v srednji šoli videl učiteljico Biologije, ki ima mogoče 155cm pa je lezla v Landcruiserja - kako bi že rekli: PRICELESS. Med vožnjo je gledala malo skozi volan, malo pa čez - no comment...

Aja pa back on topic - če mu je dovolj prostoren, potem sem tudi jaz za Yeti-ja, verjetno pa ne bi bil slab niti Nissan Qashqai, ki ima za majhno doplačilo celo možnost nabave podaljšane verzije.
"Ne dovoli, da bi te šolanje oviralo pri izobraževanju."
_______________________ Mark Twain________

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zlate ()

jype ::

ABX> Med old timerji koliko Japoncev vidiš?

Pri nas? Verjetno nobenega. V "razvitih državah"? Precej.

djordjevic> bi ga imel in a heartbeat

Jaz bi se počutil, kot da sem kupil šleparja, ker moram enkrat na 10 let prepeljat hladilnik ali pralni stroj. Edina korist od takšnega avtomobila je "fashion statement" - vse ostalo ti ponujajo cenejši in učinkovitejši avtomobili.

WarpedGone ::

Če si utilitarian minded potem je SUV pointless.
Če pa ceniš občutek za volanom, pa verjamem da se najdejo šoferji, ki ne grejo več drugam.
Zbogom in hvala za vse ribe

jype ::

WarpedOne> Če pa ceniš občutek za volanom, pa verjamem da se najdejo šoferji, ki ne grejo več drugam.

"Občutek za volanom" ti dajo tudi (do drugih udeležencev) manj nevarna vozila. Citroen C5 in C6, recimo, sta bistveno udobnejša od kateregakoli SUVa.

St235 ::

Ni proble mv tem, da je x5 slab avto ker je SUV. Ampak v tem, da SUV ni ne tič ne miš. Pač za isti denar dobiš avto, ki ti bo v primarnem namenu bolje služil kot SUV.
ČE se ti gre za okretnost in parkiranje potem SUV ni to, če iščeš hiter športen avto SUV ni to, če iščeš prostoren družinski avto potem SUV spet ni to.
Preprosto ni kategorije v kateri bi rekel SUV je najboljša izbira. Edino za blaženje manjvrednostnega kompleksa ljubljanskih ovenelih bab in plešastih pimpov, ki drugam ne morejo spravit svojega trebuha ali ega.

ABX ::

jype je izjavil:

Edina korist od takšnega avtomobila je "fashion statement"


Ne, če imaš denar in stil si kupiš kako Italijanko ali angleško limuzino. To ima stil, prvi so lepi drugi elegantni. Nemci so preveč hladni in dolgočasni.

Ko vidim nekoga v SUVu mu je jasno da z velikostjo kompenzira nekaj.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

profii ::

poglejte te malo starejše SUVe. ceno izgubljajo hitreje kot banane na polici, da ne govorimo kaj se z njimi zgodi, ko pride nov model.
S tem da je vožnja z X5 na 22" čisto neudobna, usnjeni sedeži gor al dol, po luknjah poka in udarja. Prtljažnik je relativno prosotren, vendar ni veliko večji od primerljivega karavana.
Edino s čemer se lastniki teh krav lahko pohvalijo je to da jim je orodje zrastlo za vsaj 10cm.

ČE bi že kupoval avto ki je vsestransko uporaben bi kupil nekaj v stilu Yetija. Poceni, 4x4, okreten,...

p.s.: udobje za dolge vožnje na zadnjih sedežih pri novem x5 = fail

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: profii ()

SLO_Matej ::

Zlate je izjavil:

Aja pa back on topic - če mu je dovolj prostoren, potem sem tudi jaz za Yeti-ja, verjetno pa ne bi bil slab niti Nissan Qashqai, ki ima za majhno doplačilo celo možnost nabave podaljšane verzije.

Res je, quashqai ni slab, saj Nissanov 4x4 velja za enega najboljših, poleg tega, pa je avto izredno varen, saj so bili na Euro NCAP testu vsi presenečeni nad rezultatom. Tako varnega avtomobila že kar nekaj časa niso videli (takrat ko so quashqaija testirali).

Valvoline ::

Dacia duster (u bistvu renault),res izjemna vrednost za svoj denar.

http://www.avto-magazin.si/novice/autob...

Al pa skoda yeti,definitivno top avto,če bi se jaz odločal bi verjetno kupu yeti tdi.

andrejus ::

Zanimivo, da mu ni nobeden ponudil Octavie 4x4. Drugače pa Yeti je kar kul. Tudi Diacia duster je kul. Ker ne vemo koliko denarja hoče zapravit je težko predlagat kak avto.

Glede duše pri avtomobilu, bi težko rekel da ima Passat ali Golf neko dušo, pa poglejte kako sta uspešna. Po sami zanesljivosti pa kljub vsemu zaostajata za direktnimi konkurenti iz Japonske. Tako, da če bi res hotel imeti avto 15 let bi mogoče res razmislil o japancih. Sicer vem, da Mazda 6 ne sodi v izbor samo ta avto ima zagotovo "dušo" Še vedno je najlepša limuzina in karavan v svojem razredu za mnoge. Nov Passat je dizajnersko smešen, prejšnji tudi, še tisti prej je pa bil kar kul ja :)

SUVi. Racinalno so SUVi dobri zato ker hodiš notri lažje ker so višji. To velja tudi za mlade in suhe. Daješ notri stvari lažje, recimo otroka ipd. Ker so avti masivnejši so bolj varni v primeru trčenja z navadnim avtomobilom. Ker so SUVi višji so boljši na raznih gozdnih poteh, makadamu, na sengu ipd. Veliko jih ima nek zasilni 4x4 pogon. Po drugi strani so res malce manjpi od ustrezne limuzine in seved adražji. Če bi imel denarja bi si zagotovo kupil Q7 ali X5 ali LandRoverja ali kaj podobnega.

djordjevic ::

ABX je izjavil:

jype je izjavil:

Edina korist od takšnega avtomobila je "fashion statement"


Ne, če imaš denar in stil si kupiš kako Italijanko ali angleško limuzino. To ima stil, prvi so lepi drugi elegantni. Nemci so preveč hladni in dolgočasni.

Ko vidim nekoga v SUVu mu je jasno da z velikostjo kompenzira nekaj.

Ko vidiš koga iz SUV-ja, kako te grdo gleda, ti je jasno, da ti je favš. In ne bi verjeli, koliko ljudi se dejansko očitno tako obremenjuje s tem, kaj voziš. Slovenija pač, očitno, tudi na tem področju. >:D
No grave is deep enough to keep us in chains.

SLO_Matej ::

andrejus je izjavil:

Ker so avti masivnejši so bolj varni v primeru trčenja z navadnim avtomobilom.

To ni ravno res, da če je SUV ali terenec, da je bolj varen. Odvisno je, kako je avto narejen, zmečkljive cone itd. To so pri Fifth Gearu želeli dokazati in jim je kar ratalo.
Trk Renault espaca in Land Rover discoveryja:


Pa kot se ve, ni forma v tem, kateri se manj razbije, prej obratno. ;)

St235 ::

Večji avto je v toliko varnejši, ker ima tudi več prostora za zmečkljive cone. Samo dejstvo, da je enkaj SUV in ne limuzina, karavan, enoprostorec nima nobenega voliva. Razen lažnega občutka varnosti, da v večjem avtu se pa ne more nič zgodit. Sama velikost kot taka pa kaj dosti ne spremeni. so imel ravno pri fith gear trčenje novega mobusa in 10 starega Volvota karavana in bi jo v modusu dosti bolje odnesli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

djordjevic ::

Drži, čeprav je res tudi, da se je z vidika varnosti ravno v tistih letih ogromno spremenilo. Trčili so starega volva 960, ki je bil praktično železna škatla, in modusa, ki je imel najnovejše renaultove varnostne pogruntavščine. Izid trka je bil v bistvu predvidljiv.
No grave is deep enough to keep us in chains.

St235 ::

V bistu so pokazali da velikost kot taka ni garancija za varnost. Kar je bil tudi point mojega posta.

Večji avto ima teoretično več rpostora za pasivne varnostne elmente kot so zmečkljive cone, to je pa tudi vse. Samo zaradi velikosti avto ni bolj varen.

djordjevic ::

Slednje vsekakor drži, ja.
No grave is deep enough to keep us in chains.

jernejl ::

Seveda je velikost (in masa) pomembna.
Če govorimo o SUVih, bi mogoče s tega vidika bil primeren tudi Volvo XC90. Zelo udoben, zelo prostoren, visoki stroški vzdrževanja. Pri posledicah kontakta z drugim vozilom pa se masa 2,2t tudi lahko pozna.
Če bi sam kupoval avto za tako dolgo obdobje, bi me predvsem zanimala varnost (seveda, če si jo lahko privoščim).
S stališča varnosti je pa sicer še bolje, da avto zamenjaš prej. 15 let stari avti niso ravno simbol varnosti.

Stipex ::

adinfinito je izjavil:


-prostoren avto
-uporaben za gorice (4x4?) in lokalno vožnjo, in občasna potovanja
-relativno nizka poraba
-vsa dodatna oprema
-ugodno vzdrževanje
-ugodno financiranje
-avtomobil bi se verjetno uporabljal vsaj naslednjih 10-15 let

Škoda Octavia scout 4x4 2.0 TDI.
Karavan-prostoren, dovolj opreme, pogon na vse 4, nizka poraba (cca 6l/100km), poceni deli, tankaš in voziš.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mesečni stroški suva vs ostalo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12219476 (15834) sebas4
»

Zakaj je velik avto pravilna izbira? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15127608 (24639) knesz
»

BMW X5 ali Mercedes ML (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5913116 (11215) monster-x

Več podobnih tem