Forum » Loža » Splošna in pravna mnenja glede izvršbe
Splošna in pravna mnenja glede izvršbe
enota13 ::
Nekaj vas je pravnikov na tem forumu in me zanima mnenje. Verjetno spada zadeva pod gospodarsko pravo - izvržba:
- Vzrok: bančno nakazilo pri plačilu prispevkov na napačen podračun; iz vsote 100,62€ je razvidno, da je bilo nakazilo namenjeno za zdr.zav., namesto sem pa je bilo nakazano na podračun pok.zav. (2 meseca je bil saldo na PIZ+100,62, na ZZ-100,62, skupni saldo v eKartici pa 0,00)
- Po dveh mesecih pride do izvržbe, država šari po poslovnem in vseh možnih osebnih računih.
- Skupna bremenitev računov presega znesek izvržbe in stroškov izvržbe navedenih v sklepu za 60€.
- S.p. prejme uradni sklep en dan po izvedeni proceduri izvržbe.
> Ali je tako radikalno izvajanje normalen postopek v tej državi? Denar jim leži pred nosom, vžgejo pa brez opozorila ali opomina. Namesto tega povzročajo visoke stroške sebi in za s.p.-ju (denarne, logistične in še kakšne)
> Ali je opisani postopek izvržbe vprašljiv ali ne? - Ali je s.p. upravičen do vračila povzročenih stroškov? Ali s pritožbo lahko kaj doseže?
> Ali s.p. lahko uspe s tožbo? Ne gre le za povračilo stroškov, gre za madež, tako za firmo kot fizično osebo, fizično osebo z dejavnostjo. Država torej take odnose med ljudmi formalno-pravno dopušča - država smo ljudje, kajne?
Ali pozna kdo osnutek, ki bi bil za osnovo pri priravi pritožbe na sklep?
- Vzrok: bančno nakazilo pri plačilu prispevkov na napačen podračun; iz vsote 100,62€ je razvidno, da je bilo nakazilo namenjeno za zdr.zav., namesto sem pa je bilo nakazano na podračun pok.zav. (2 meseca je bil saldo na PIZ+100,62, na ZZ-100,62, skupni saldo v eKartici pa 0,00)
- Po dveh mesecih pride do izvržbe, država šari po poslovnem in vseh možnih osebnih računih.
- Skupna bremenitev računov presega znesek izvržbe in stroškov izvržbe navedenih v sklepu za 60€.
- S.p. prejme uradni sklep en dan po izvedeni proceduri izvržbe.
> Ali je tako radikalno izvajanje normalen postopek v tej državi? Denar jim leži pred nosom, vžgejo pa brez opozorila ali opomina. Namesto tega povzročajo visoke stroške sebi in za s.p.-ju (denarne, logistične in še kakšne)
> Ali je opisani postopek izvržbe vprašljiv ali ne? - Ali je s.p. upravičen do vračila povzročenih stroškov? Ali s pritožbo lahko kaj doseže?
> Ali s.p. lahko uspe s tožbo? Ne gre le za povračilo stroškov, gre za madež, tako za firmo kot fizično osebo, fizično osebo z dejavnostjo. Država torej take odnose med ljudmi formalno-pravno dopušča - država smo ljudje, kajne?
Ali pozna kdo osnutek, ki bi bil za osnovo pri priravi pritožbe na sklep?
- spremenil: bluefish ()
Ziga Dolhar ::
Pred izvršbo ste dobili tožbo oziroma sklep o izvršbi, na katerega ste/bi lahko odgovorili. Drži?
Sicer pa da, izvršba se lahko dovoli oz. izvede (nekatera dejanja) še pred pravnomočnostjo sklepa, ravno zaradi zavarovanja.
Sicer pa da, izvršba se lahko dovoli oz. izvede (nekatera dejanja) še pred pravnomočnostjo sklepa, ravno zaradi zavarovanja.
https://dolhar.si/
St235 ::
Ali s.p. lahko uspe s tožbo? Ne gre le za povračilo stroškov, gre za madež, tako za firmo kot fizično osebo, fizično osebo z dejavnostjo. Država torej take odnose med ljudmi formalno-pravno dopušča - država smo ljudje, kajne?
Tožbo za kaj? Ali je mogoče dokazat dejansko škodo, ki je povzročena? ali so bila izkoriščena vsa pravna sredstva (pritožba, sodno varstvo)
> Ali je opisani postopek izvržbe vprašljiv ali ne? - Ali je s.p. upravičen do vračila povzročenih stroškov? Ali s pritožbo lahko kaj doseže?
Postopek kot tak ni vprašljiv, če ni prišlo do napak v postopkih. Naloga države ni da voha kam je kdo kaj nakazal in ugiba kam je bilo namenjeno. Je paritožba smiselna z vidika napake, ki je nastala z vaše strani. Torej pojasnilo, da so bila sredstva pravočasno nakazana ampak žal na napačen račun. Del sklepa je tudi pravni poduk. Pritožba ne zadrži izvršbe, zto je izvršba možna takoj ko do izdaje sklepa pride.
> Ali je tako radikalno izvajanje normalen postopek v tej državi? Denar jim leži pred nosom, vžgejo pa brez opozorila ali opomina. Namesto tega povzročajo visoke stroške sebi in za s.p.-ju (denarne, logistične in še kakšne)
Postpek je popolnoma normalen. Drugače se lahko država samo s tem ukvarja kam in zakaj je bil znesek narobe nakazan. Malo nakažemo na pokojninsko, malo na na zdravstveno, pa zraven damo še plačilo kazni za prekršek, potem naj pa državni uradniku ugibajo kaj gre kam.
Edini dokazljivi stroški, ki so anstali kot posledica VAŠE napake je 60€.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Vikking ::
Ziga Dolhar je izjavil:
Pred izvršbo ste dobili tožbo oziroma sklep o izvršbi, na katerega ste/bi lahko odgovorili. Drži?
Mislim da ni treba kaj preveč razpravljati. Če pa nisi hotel/mogel dvigniti pošte pa to ne zadrži izvržbe.
enota13 ::
Ziga Dolhar je izjavil:
Pred izvršbo ste dobili tožbo oziroma sklep o izvršbi, na katerega ste/bi lahko odgovorili. Drži?
Sicer pa da, izvršba se lahko dovoli oz. izvede (nekatera dejanja) še pred pravnomočnostjo sklepa, ravno zaradi zavarovanja.
Na nekaterih bančnih računih so bile aktivnosti v zvezi z izvržbo izvedene dan pred prejemom sklepa (uradnim datumom o dospeli pošiljki na pošto).
St235 ::
Da o temu,d a sta Zavod za pokojninsko in invalidsko zavarovanje in Zavod za zdravstveno zavarovanje dve ločeni pravni osebi ne govorimo. ZPIZ in ZZZS nimata vpogleda drug drugemu v prilive. A tudi od simobila pričakuješ, da preveri, če si slučajno nakazal Mobitelu?
Kakšne aktivnosti? denar je bil fizično lahko blokiran z datumom izdaje sklepa
Ziga Dolhar je izjavil:
Pred izvršbo ste dobili tožbo oziroma sklep o izvršbi, na katerega ste/bi lahko odgovorili. Drži?
Sicer pa da, izvršba se lahko dovoli oz. izvede (nekatera dejanja) še pred pravnomočnostjo sklepa, ravno zaradi zavarovanja.
Na nekaterih bančnih računih so bile aktivnosti v zvezi z izvržbo izvedene dan pred prejemom sklepa (uradnim datumom o dospeli pošiljki na pošto).
Kakšne aktivnosti? denar je bil fizično lahko blokiran z datumom izdaje sklepa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
enota13 ::
Transakcije denarja.
Datum sklepa je 3 dni pred bančnimi bremenitvami. Sklep je bil na pošti en dan po bančnih bremenitvah.
@Lakotnik29 v zvezi s tvojim prejšnjim odgovorom: Se ti res zdi tak tretma normalen? Poglej na zadevo kot nekaj, kar hipotetično ni uzakonjeno. Bi to kot državljan podprl? Če bi moral ta trenutek pravno urediti kako naj se obravnavajo vsi z neplačanimi prispevki, bi to uredil na obstoječi način?
K temu dodajam eno skromno mnenje. Že to, da se plačuje provizije za nakazila na tri različne podračune, je dovolj neumno. Kako šele smrdi vse ostalo kar tiči zadaj. Zakaj mi je skupni saldo v eDavkih kazal dva meseca 0,00€? Ker država živi od sankcij. In ja, se strinjam, dokler imamo @Lakotnike, potem bo to tako. S.p.-ji naj še naprej porabljajo energijo in čas, kako se prebijati skozi birokratske pasti, razvoj in inovacije pa naj ostaneta floskula.
Datum sklepa je 3 dni pred bančnimi bremenitvami. Sklep je bil na pošti en dan po bančnih bremenitvah.
@Lakotnik29 v zvezi s tvojim prejšnjim odgovorom: Se ti res zdi tak tretma normalen? Poglej na zadevo kot nekaj, kar hipotetično ni uzakonjeno. Bi to kot državljan podprl? Če bi moral ta trenutek pravno urediti kako naj se obravnavajo vsi z neplačanimi prispevki, bi to uredil na obstoječi način?
K temu dodajam eno skromno mnenje. Že to, da se plačuje provizije za nakazila na tri različne podračune, je dovolj neumno. Kako šele smrdi vse ostalo kar tiči zadaj. Zakaj mi je skupni saldo v eDavkih kazal dva meseca 0,00€? Ker država živi od sankcij. In ja, se strinjam, dokler imamo @Lakotnike, potem bo to tako. S.p.-ji naj še naprej porabljajo energijo in čas, kako se prebijati skozi birokratske pasti, razvoj in inovacije pa naj ostaneta floskula.
St235 ::
dokler imamo s.p. ki vidijo birokratsko past v tem na kateri račun nakazat sredstva bo malo gospodarstvo tudi brez države v krizi.
Vsekakor bi podrpl sistem, ki omogoča izvršbe. Plačilna disciplina ozriroma nedisciplina omogoča slabo stoječim in nelikvidnim podjetjem, da sabo potegnejo tudi podjetja, ki bi drugače lahko preživela. Konkretno ti lahko povem, za podjetje kjer dela punca, da so imeli lani skoraj 30% prilivov na podlagi izvršb, ker ljudje preprosto niso plačevali. Brez inštrumenta izvršbe bi si izpad 30% dohodka težko privoščili. Po tvoje je sevada boljši sistem, kjer je potrebno najprej speljat celoten postopek, tri pritožbe in se čez tri leta čudit, kako ima podjetje kar naenkrat prazne račune in izršbe ni mogoče izpeljat. Smo imeli dolga leta to na prekrških in vse kar smo desegli so bili enormni sodni zastoji in rpitoževanje na vse postopke samo zato, da se je odložilo plačilo.
Če bi moral ta trenutek pravno urediti kako naj se obravnavajo vsi z neplačanimi prispevki, bi to uredil na obstoječi način?
Vsekakor bi podrpl sistem, ki omogoča izvršbe. Plačilna disciplina ozriroma nedisciplina omogoča slabo stoječim in nelikvidnim podjetjem, da sabo potegnejo tudi podjetja, ki bi drugače lahko preživela. Konkretno ti lahko povem, za podjetje kjer dela punca, da so imeli lani skoraj 30% prilivov na podlagi izvršb, ker ljudje preprosto niso plačevali. Brez inštrumenta izvršbe bi si izpad 30% dohodka težko privoščili. Po tvoje je sevada boljši sistem, kjer je potrebno najprej speljat celoten postopek, tri pritožbe in se čez tri leta čudit, kako ima podjetje kar naenkrat prazne račune in izršbe ni mogoče izpeljat. Smo imeli dolga leta to na prekrških in vse kar smo desegli so bili enormni sodni zastoji in rpitoževanje na vse postopke samo zato, da se je odložilo plačilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
enota13 ::
Ne govorim o sistemu brez izvržb. Konec koncev pa gre za nakazilo na TRR DURS-a, ki je isti za vse prispevke. Razlike so v sklicu oz. zadnjih dveh cifrah v sklicu, ki izgleda takole: SI**********-***XX. XX pa so cifre za posamezen podračun. Tu primerjava nakazila Simobilu in Mobitelu ni primerna.
S tem s.p. ne ogroža drugih podjetij, ne govorimo o dolgovih in nelikvidnosti. Govorimo o tem, da je bil denar s strani s.p.-ja v džavni blagajni 2 meseca, ta pa mu je zaračunala obresti, stroške izvržbe in izvržbo izvedla preden je s.p. karkoli o tem vedel. Dokler bo tako, bo motivacija za razvoj malega gospodarstva nizka, pa naj ga država še tako propagira. Brez osnovnih medsebojnih odnosov žal tudi EU sredstva ne bodo pomagala.
Občutek je edinstven, ko s cmokom v grlu presenečen ugotoviš, sa so lastniki tvojih bančnih računov tudi Zvitorepec, Trdonja in Lakotnik, ostala 2 miljona in še kdo povrhu...
S tem s.p. ne ogroža drugih podjetij, ne govorimo o dolgovih in nelikvidnosti. Govorimo o tem, da je bil denar s strani s.p.-ja v džavni blagajni 2 meseca, ta pa mu je zaračunala obresti, stroške izvržbe in izvržbo izvedla preden je s.p. karkoli o tem vedel. Dokler bo tako, bo motivacija za razvoj malega gospodarstva nizka, pa naj ga država še tako propagira. Brez osnovnih medsebojnih odnosov žal tudi EU sredstva ne bodo pomagala.
Občutek je edinstven, ko s cmokom v grlu presenečen ugotoviš, sa so lastniki tvojih bančnih računov tudi Zvitorepec, Trdonja in Lakotnik, ostala 2 miljona in še kdo povrhu...
St235 ::
Torej bi po tvoje morali državni uslužbenci kontrolirat vse prilive in ugotavljat ali se je kdo zmotil pri sklicih in v bistvu popravljat tvoje napake. To, da je teh prilivov mesečno vrč kot milion seveda vrle s.p. v sloveniji ne moti. Klasičen odnos. Delal bomo tako na pol, potem naj pa drugi napake popravljajo. To da pa država za popravo TVOJE napake zaračuna 60€ je pa konec sveta. Me zanima če ti brezplačno odpravljaš neumnosti svojih strank.
TESKAn ::
V Sloveniji prevladuje razmišljanje "drugi naj popravljajo moje napake in mi drago plačujejo njihove".
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
MadMicka ::
No, to, da se plačuje prispevke na DURS na različne podračune res nima nobenga smisla. Za davčnega zavezanca to pomeni več dela, poleg tega pa to pomeni tudi večji strošek zaradi bančnih transakcij. In normalno, če DURS dobi na račun dovolj denarja, pri tem pa na en podračun nekaj več, na drugi pa nekaj manj, ne more trdi, da mu je davčni zavezanec še karkoli dolžan. Bil bi že čas, da to zadevo ustrezno uredijo.
St235 ::
Seveda je smiselno, ker gre za sredstva, ki se namensko porabljajo. To ni ena velika vreča kamor gre ves denar in se ljudi zajebava z podračuni. Sredstev med postavkami pa ne morejo kar samovoljno premeščat. Denar nakazan za zdravstveno zavarovanje gre za zdravstveno zavarovanje denar nakazan za pokojninisko pa tja.
enota13 ::
@teskan : ja točno, to je nenapisano načelo delovanja naše države.
@Lakotnik : preberi pozorneje moj prvi prispevek. Za skupaj 60€ sredstev so bili bremenjeni računi kar tako za hec, dodatno poleg vseh v sklepu navedenih stroškov izvržbe in zneska same izvržbe. Torej, če je šlampasto, ko enkrat v življenju ne spremeniš dveh cifer v sklicu in gre nakazilo na napačen podračun, kakšna šlamparija pa je to, ko v sklepu z žigom RS napišejo znesek x, realno pa ti z računov zmanjka x+y (y niso provizije). Kar naprej ponavljaš, da gre za MOJO napako. Zakaj pa je bil saldo plačanih prispevkov 0,00€ skozi celoten čas poslovanja? Tipična birokratska past. Ko se s.p. nanjo ujame, se ga ogloda do kosti. Energije, ki jo porabiš, da vzgojiš nazaj manjkajoč del mesa, ne gre primerjati s tisto, ki se porabi za glodanje. A se s tem strinjamo?
In ja, pred izvržbo bi morali ugotoviti ali gre za neplačevanje zaradi nelikvidnosti ali zaradi drugih vzrokov, še posebno če je saldo 0. Zakaj pa danes že vsak pozna našo davčno številko, za okrasek? To pa ja ne vzame cel dan časa nekomu, ki zmerno kofetka in pokadi kakšen cigaret na kolektivnem balkončku. Izvržb pa tudi ni na miljione.
Kaj drugega od tipičnege diskusije z obrekovanjem kdo je neumen in kdo pameten na tem forumu ni bilo za pričakovati. Konstruktivnega odgovora pravzaprav ni. Nekaj mnenj, da je s.p. idiot in da pravzaprav le škodi stanju v državi in bolje da neha poslovati, ne bom sprejel kot debato, ki bi problem reševala. Tisto, da je prav, da se ga posiljuje skozi vse luknje, je pa kar v redu, pravite. No, nekateri ste s tem stanjem očitno zadovoljni. Če vidite v tem prosperiteto naroda, tudi prav. Na papirju smo sicer sodržavljani, ideološko in intelektualno pa na to lahko kar pozabimo. Živela domovina!
@Lakotnik : preberi pozorneje moj prvi prispevek. Za skupaj 60€ sredstev so bili bremenjeni računi kar tako za hec, dodatno poleg vseh v sklepu navedenih stroškov izvržbe in zneska same izvržbe. Torej, če je šlampasto, ko enkrat v življenju ne spremeniš dveh cifer v sklicu in gre nakazilo na napačen podračun, kakšna šlamparija pa je to, ko v sklepu z žigom RS napišejo znesek x, realno pa ti z računov zmanjka x+y (y niso provizije). Kar naprej ponavljaš, da gre za MOJO napako. Zakaj pa je bil saldo plačanih prispevkov 0,00€ skozi celoten čas poslovanja? Tipična birokratska past. Ko se s.p. nanjo ujame, se ga ogloda do kosti. Energije, ki jo porabiš, da vzgojiš nazaj manjkajoč del mesa, ne gre primerjati s tisto, ki se porabi za glodanje. A se s tem strinjamo?
In ja, pred izvržbo bi morali ugotoviti ali gre za neplačevanje zaradi nelikvidnosti ali zaradi drugih vzrokov, še posebno če je saldo 0. Zakaj pa danes že vsak pozna našo davčno številko, za okrasek? To pa ja ne vzame cel dan časa nekomu, ki zmerno kofetka in pokadi kakšen cigaret na kolektivnem balkončku. Izvržb pa tudi ni na miljione.
Kaj drugega od tipičnege diskusije z obrekovanjem kdo je neumen in kdo pameten na tem forumu ni bilo za pričakovati. Konstruktivnega odgovora pravzaprav ni. Nekaj mnenj, da je s.p. idiot in da pravzaprav le škodi stanju v državi in bolje da neha poslovati, ne bom sprejel kot debato, ki bi problem reševala. Tisto, da je prav, da se ga posiljuje skozi vse luknje, je pa kar v redu, pravite. No, nekateri ste s tem stanjem očitno zadovoljni. Če vidite v tem prosperiteto naroda, tudi prav. Na papirju smo sicer sodržavljani, ideološko in intelektualno pa na to lahko kar pozabimo. Živela domovina!
MadMicka ::
Ja in? Gre za paradržavne organe, kjer tako ali tako država zagotavlja, da ZPIZ, ZZZS in ZRSZ dobijo denar potreben za njihovo poslovanje. Organizacijsko bi bilo možno vse tri zavode združiti pod eno streho. Ampak, ne, da bi to predlagal, samo povem, da bo stvar bolj jasna.
Zagotovo pa bi morali narediti naslednje: če DURS kot pooblaščenec za pobiranje prispevkov s strani navedenih zavodov ugotovi, da je ponekod prišlo do preplačila, drugje pa je bilo plačano premalo, bi lahko uredili, da v teh primerih pride do obveznega pobota.
Nadalje bi država lahko uredila, da se plačuje samo na en račun. Če je plačano premalo, lahko DURS brez problema znesek sorazmerno porazdeli na vse tri zavode, terja pa od davčnega zavezanca tako ali tako DURS.
To, da plačujemo pripsevke na različne podračune, je lep primer birokracije. Žalostno, da to zagovarjajo pravniki, ki bi morali vedeti, da je eno izmed vodil sodobne države, da davčnim zavezancem olajša postopke v razumnih mejah. Točno to je počel Virant in to mu štejem v dobro.
Zagotovo pa bi morali narediti naslednje: če DURS kot pooblaščenec za pobiranje prispevkov s strani navedenih zavodov ugotovi, da je ponekod prišlo do preplačila, drugje pa je bilo plačano premalo, bi lahko uredili, da v teh primerih pride do obveznega pobota.
Nadalje bi država lahko uredila, da se plačuje samo na en račun. Če je plačano premalo, lahko DURS brez problema znesek sorazmerno porazdeli na vse tri zavode, terja pa od davčnega zavezanca tako ali tako DURS.
To, da plačujemo pripsevke na različne podračune, je lep primer birokracije. Žalostno, da to zagovarjajo pravniki, ki bi morali vedeti, da je eno izmed vodil sodobne države, da davčnim zavezancem olajša postopke v razumnih mejah. Točno to je počel Virant in to mu štejem v dobro.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadMicka ()
enota13 ::
Seveda je smiselno, ker gre za sredstva, ki se namensko porabljajo. To ni ena velika vreča kamor gre ves denar in se ljudi zajebava z podračuni. Sredstev med postavkami pa ne morejo kar samovoljno premeščat. Denar nakazan za zdravstveno zavarovanje gre za zdravstveno zavarovanje denar nakazan za pokojninisko pa tja.
Ne, seveda ne morejo poljubno premeščati. Na enem podračunu gre potem za manjko, na drugem pa za preplačilo, saj je že v redu tako. Ampak telefonski klic, opozorilo, opomin pa bi bil le dobrodošel. To ni nekaj kar npr. davčni kontrolor ne more. Več dela ima s pripravo zahtevka za izvržbo. Ahh, seveda IT družba, tega dela danes ne opravlja več človek, ampak aparat. Brezosebno, anonimno, zahrbtno.
St235 ::
60€ sredstev so bili bremenjeni računi kar tako za hec
Seveda, poleg zneska, obresti in stroškov izvršbe so ti kar brez osnove vzeli še 60€...
Nadalje bi država lahko uredila, da se plačuje samo na en račun. Če je plačano premalo, lahko DURS brez problema znesek sorazmerno porazdeli na vse tri zavode, terja pa od davčnega zavezanca tako ali tako DURS.
Če bi bila plačila izvršena na en račun, potem bi šele nastala zmeda kdo je plačal kateri prispevek in kdo ne.
Ravno tako pozabljate da tukaj ne gre za eno plačilo in bi se videlo +100 na enem računu in -100 na drugem računu. Tukaj gre za stotisoče vnosov in razlike ki se niti pod razno ne pokrijejo med seboj. s.p., ki mesečno dobi plačanih 20 računov hitro vidi, da je nekdo nakazal pod napačnim sklicom. pri milion prejetih plačil pa je kaj takega seveda nemogoče. Stavka o sorazmerni delitvi pa niti komentiral ne bom. Najboljše,d a se kar vsi državni prihodki stekajo v eno vrečo, potem pa malo počes razdelijo med uporabnike... Ob taki logiki državljanov vsakič posebej ugotovim, da bi bilo lahko v RS še dosti slabše.
Eden boljših citatov na temo demokracije in odločanja ljudstva:
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter. ~Winston Churchill
Seveda lahko država zaposli 500 ljudi, ki bodo iskali takšne napake samo potem bomo imeli spet 100 strani dolgo debato o števlu zaposlenih v jani upravi. Sam sem prepričan, da je bolje, da se takšne stvari rešuje avtomatizirano. Če bi imel kolikor toliko poštimano računovodstvo bi tudi sam moral opazit napako.
Seveda pa je v RS najlažje krivdo za vse napake valit na državo. Naslednje kar bomo slišal je da si zaradi te izvršbe tik pred tem, da razglsiš osebni bankrot in zapreš firmo.
BlueRunner ::
Posleice napake se pač morajo poravnati. Če je napako storil računovodski servis, lahko od njega zahtevaš povračilo povzročenih stroškov in ga zamenjaš. Če si napako storil sam, pa ti bo to lekcija zakaj je dobri imeti dober računovodski servis, napako pa boš pač poravnal iz svojega lastnega žepa.
Je že tako, da z nakazili ni heca in izvršbe so tukaj čisto na mestu. Če jih ne bi bilo, bi pa znova pri drugih, ki imajo dejansko umazane roke, poslušali o tem, da že mesece niso nakazovali prispevkov. Verjetno bi bila vedno znova v igri kakšna "nenamerna" napaka pri številki sklica ali narobe postavljeni decimalni vejici.
Je že tako, da z nakazili ni heca in izvršbe so tukaj čisto na mestu. Če jih ne bi bilo, bi pa znova pri drugih, ki imajo dejansko umazane roke, poslušali o tem, da že mesece niso nakazovali prispevkov. Verjetno bi bila vedno znova v igri kakšna "nenamerna" napaka pri številki sklica ali narobe postavljeni decimalni vejici.
MadMicka ::
Lakotnik pravi: "Če bi bila plačila izvršena na en račun, potem bi šele nastala zmeda kdo je plačal kateri prispevek in kdo ne."
Lakotnik, pa ti sploh razumeš o kakšnem računu in plačilih je govora? O tem, da s.p. plačujejo prispevke zase na isti račun in več različih podračunov.
Dej razlož, kako si ti prišel do tega, da bi lahko pri plačilu prispevkov nastala zmeda, KDO JE PLAČAL kateri prispevek in KDO NE?
Lakotnik, pa ti sploh razumeš o kakšnem računu in plačilih je govora? O tem, da s.p. plačujejo prispevke zase na isti račun in več različih podračunov.
Dej razlož, kako si ti prišel do tega, da bi lahko pri plačilu prispevkov nastala zmeda, KDO JE PLAČAL kateri prispevek in KDO NE?
IceIceBaby ::
ZPIZ in ZZZS nimata vpogleda drug drugemu v prilive.
DURS ima vpogled v svoj TRR. Tam se točno vidi kdo je nakazal koliko. Ne rabiš 500 ljudi, je zelo enostavno vse avtomatizirati (če mogoče še ni). Če je skupen znesek dolgov in terjatev enak 0 potem ti imho nimajo kaj pošiljati izvršbe.
Takšne "sankcije" so imho nepravične in povsem neživljenjske. Še najbolj pa me moti to, da so predvsem enostranske. Probaj ti dat izvršbo dursu, ko bodo oni naredili napako (je precej pogosto).
Napake pa seveda nastajajo zaradi nepotrebnih komplikacij. Ja, čisto enostavno bi lahko durs pobiral denar na en TRR in potem razporejal sredstva kakor ve in zna.
Lahko pa za primer vzamemo poslovanje med 2 podjetjema. Če dobiš od podjetja račun za 1000€ in ga v celoti plačaš na pravilen TRR ampak z napačnim sklicem izvršba ne pride v poštev ne? Tudi, če plačaš račun v celoti na kateri koli račun, ki ga ima odprto podjetje izvršba ni upravičena.
djordjevic ::
Fantje, pride hitro do napake tudi s strani DURSA. Meni, konkretno, so za zaposleno dali napačne podračune, in je imela tri mesece luknjo na zdravstveni blagajni, na pokojninski pa presežek v istem znesku. Kaj se je zgodilo? Jaz sem bil kljub točnim plačilom na dane podračune v ambulanti in nato v lekarni ožigosan kot 'slab plačnik'. Da jim j**** mamico. In sem očitno imel srečo, da nisem fasal izvršbe, ampak zgolj preveritev na DURSU, da se je res plačevalo na napačen račun in je gospa na šalterju sredstva prenakazala, jaz pa sem za dobro mero še dodal nekaj evrov za zamudne obresti in nato vložil zahtevek na ZZZS za povračilo stroškov, ki sem jih imel pri zdravniku. Ampak, ja. Glavno, da je privatnik šlampast in vsega kriv. Eni nam res privoščite samo slabo - bi vas jaz lepo dal za ene tri mesece na orenk normo in skakanje skozi birokratske obroče, pol pa gagajte, 'komot redno zaposleni'.
No grave is deep enough to keep us in chains.
BlueRunner ::
Če zaj*be DURS, imaš vso pravico, da jih pošlješ nekam in jim ... vse po spisku.
Če zaj*beš sam, pa dobiš z enako mero nazaj.
To, če je bila napaka, ki je povzročila luknjo, namerna ali nenamerna se v teh postopkih ne ugotavlja.
Če zaj*beš sam, pa dobiš z enako mero nazaj.
To, če je bila napaka, ki je povzročila luknjo, namerna ali nenamerna se v teh postopkih ne ugotavlja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
enota13 ::
Tako je, pravilno si prebral. Je potrebno nekaj časa preden človek kaj takega dojame, kajne?60€ sredstev so bili bremenjeni računi kar tako za hec
Seveda, poleg zneska, obresti in stroškov izvršbe so ti kar brez osnove vzeli še 60€...
Največ kar lahko v moderni dobi pričakujemo namesto ene skupne vreče je torej trenutno urejen sistem plačevanja prispevkov? Ne me basat.Nadalje bi država lahko uredila, da se plačuje samo na en račun. Če je plačano premalo, lahko DURS brez problema znesek sorazmerno porazdeli na vse tri zavode, terja pa od davčnega zavezanca tako ali tako DURS.
Če bi bila plačila izvršena na en račun, potem bi šele nastala zmeda kdo je plačal kateri prispevek in kdo ne.
Ravno tako pozabljate da tukaj ne gre za eno plačilo in bi se videlo +100 na enem računu in -100 na drugem računu. Tukaj gre za stotisoče vnosov in razlike ki se niti pod razno ne pokrijejo med seboj. s.p., ki mesečno dobi plačanih 20 računov hitro vidi, da je nekdo nakazal pod napačnim sklicom. pri milion prejetih plačil pa je kaj takega seveda nemogoče. Stavka o sorazmerni delitvi pa niti komentiral ne bom. Najboljše,d a se kar vsi državni prihodki stekajo v eno vrečo, potem pa malo počes razdelijo med uporabnike... Ob taki logiki državljanov vsakič posebej ugotovim, da bi bilo lahko v RS še dosti slabše.
Eden boljših citatov na temo demokracije in odločanja ljudstva:Ponovno se je potrebno bosti kdo je pametnejši, tega se je nemogoče znebiti. Sklepam, da se prištevaš med "not average voters".
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter. ~Winston Churchill
Seveda lahko država zaposli 500 ljudi, ki bodo iskali takšne napake samo potem bomo imeli spet 100 strani dolgo debato o števlu zaposlenih v jani upravi. Sam sem prepričan, da je bolje, da se takšne stvari rešuje avtomatizirano. Če bi imel kolikor toliko poštimano računovodstvo bi tudi sam moral opazit napako.Zakaj npr. pa ne bi prejel avtomatiziranega opomina za neplačane obveznosti za 31 dni? In pripravljen bi ga bil tudi plačati. Ne, za erar to ne bi bilo dovolj.
Seveda pa je v RS najlažje krivdo za vse napake valit na državo. Naslednje kar bomo slišal je da si zaradi te izvršbe tik pred tem, da razglsiš osebni bankrot in zapreš firmo.Ne zvračam krivde. Nimam pa namena trpeti takega odnosa, ki je poleg vsega uzakonjen in s tem posredno podpirati raznih lakotnikov, ki si želijo sistem zgrajen na sankcijah. Hvala lepa.
Iz tvojih prejšnjih odgovorov je moč razbrati rahel sarkastičen prezir in namigovanja glede zapiranja firme. Z državo skladno razmišljaš. Pravzaprav si to lahko privoščim in niti ne bi bila slaba odločitev, boste pač rubili nekoga drugega namesto mene. Dokler je še kje kakšen s.p., kar tako naprej razmišljajte, saj je ta moment dovolj rentabilno.
In ja, seveda, saj tistih 60€ je drobiž. Konec koncev se pravno utemeljeno in pooblaščeno šarjenje po TRR ne šteje za krajo, pa tudi če pri tem zdrsi v vrečo kakšen cekin preveč. Saj sem državljan Slovenije in lahko to štejem kot naložbo v mojo prihodnost.
enota13 ::
RS, ministrstvo za finance, DURS oz. davčni urad, če to sprašuješ. Ali se s transakcijskimi računi igrajo kar bankirji sami, pa ne vem.
Šimpanz ::
V našem podjetju dajemo vse v izvržbo če so nam dolžni vsaj 100 eur več kot mesec in pol. Pred izvržbo dobijo vsaj 3 opomine. Tako gre v izvržbo približno 3 podjetja (99% jih je sp) na teden. Seveda se na opomine nihče ne javi ko pa dobijo izvržbo pa jockajo in jamrajo po telefonu. Večina jih seveda račune poravna skupaj s stroški izvržbe in so jezni ko hudič ampak to pač ni naš problem. Najboljše izgovori zakaj obveznosti niso poravnali so:
Sem bil na potovanju v tujini (bejž bejž a mesec in pol nisi plačeval čisto nobenih računov, mal težko verjamem).
Ravno menjam računovodski servis pa ne morem plačevati računov (ni problema denar+stroške izvržbe mi bo nakazalo sodišče).
Zakaj ste me dali v izvržbo zaradi 700 eur a vi sploh veste, da je to drobiž, meni so drugi dolžni vsaj 10x toliko pa jih ne dam v izvržbo (komu ti posojaš denar in za koliko časa ni moj problem, predvidevam pa da zaradi tvojega odnosa nimaš denarja da plačaš meni).
Če mi date popust 30% na vaš račun izpred meseca in pol ga plačam takoj drugače pa ne (ni problema denar+stroške izvržbe mi bo nakazalo sodišče).
Sem bil na potovanju v tujini (bejž bejž a mesec in pol nisi plačeval čisto nobenih računov, mal težko verjamem).
Ravno menjam računovodski servis pa ne morem plačevati računov (ni problema denar+stroške izvržbe mi bo nakazalo sodišče).
Zakaj ste me dali v izvržbo zaradi 700 eur a vi sploh veste, da je to drobiž, meni so drugi dolžni vsaj 10x toliko pa jih ne dam v izvržbo (komu ti posojaš denar in za koliko časa ni moj problem, predvidevam pa da zaradi tvojega odnosa nimaš denarja da plačaš meni).
Če mi date popust 30% na vaš račun izpred meseca in pol ga plačam takoj drugače pa ne (ni problema denar+stroške izvržbe mi bo nakazalo sodišče).
Yohan del Sud ::
Printer, kaj so vaše glavne stranke zvodniki?
Bi ga rad videl običajnega zidarskega privatničiča, ki bo šel tole delat po tem sistemu. Ali po kakršnem koli sistemu. Ampak itak si precej izven teme.
Sam imam po 10 letih s.p. ja veliko tovrstnih izkušenj, najbližja je oni, ki jo je djordjevic nad mano opisal (in do neke mere podobno problemu OP-ja). Ampak tudi v mojem primeru se je dalo z veliko jajcanja in brez kazni celo zrihtat to. Bilo pa je res nekaj 10 eur premalo nakazanega na mesec za par mesecev (se ne spomnim več zakaj, ampak ni bilo zanalašč), zdravstvo pa blokirano, ko prideš ves bogi h dohtarju. Računi na ZZZS, čakaš ko budala, gledajo te ko zločinca, izpolnjuješ papirje medtem, ko komaj stojiš na nogah. Ni prijetno.
Še hujši primer sem imel pri ajpesu. Sem vse lepo plačal, samo nisem jim pa poslal nekega specialnega obrazca, da sem plačal. Po pol leta so terjali tistih par tisoč sit (itak nakazanih) z obrestmi in kaznijo 40000 sit. Odnesel sem z desetkrat manjšo.
Bi ga rad videl običajnega zidarskega privatničiča, ki bo šel tole delat po tem sistemu. Ali po kakršnem koli sistemu. Ampak itak si precej izven teme.
Sam imam po 10 letih s.p. ja veliko tovrstnih izkušenj, najbližja je oni, ki jo je djordjevic nad mano opisal (in do neke mere podobno problemu OP-ja). Ampak tudi v mojem primeru se je dalo z veliko jajcanja in brez kazni celo zrihtat to. Bilo pa je res nekaj 10 eur premalo nakazanega na mesec za par mesecev (se ne spomnim več zakaj, ampak ni bilo zanalašč), zdravstvo pa blokirano, ko prideš ves bogi h dohtarju. Računi na ZZZS, čakaš ko budala, gledajo te ko zločinca, izpolnjuješ papirje medtem, ko komaj stojiš na nogah. Ni prijetno.
Še hujši primer sem imel pri ajpesu. Sem vse lepo plačal, samo nisem jim pa poslal nekega specialnega obrazca, da sem plačal. Po pol leta so terjali tistih par tisoč sit (itak nakazanih) z obrestmi in kaznijo 40000 sit. Odnesel sem z desetkrat manjšo.
www.strancar.com
enota13 ::
Printer, a si prebral temo? Ne govorimo pavšalno. Da izvržbe morajo biti, se vsi strinjamo. Vendar je tu še kup drugih stvari. Poglejte si prispevke bolj podrobno, da si bomo na jasnem z odnosi, preden začnete opletati po s.p.-jih.
Verjetno bo kriv presplošen naslov teme...
Verjetno bo kriv presplošen naslov teme...
Ramon dekers ::
V našem podjetju dajemo vse v izvržbo če so nam dolžni vsaj 100 eur več kot mesec in pol. Pred izvržbo dobijo vsaj 3 opomine. Tako gre v izvržbo približno 3 podjetja (99% jih je sp) na teden. Seveda se na opomine nihče ne javi ko pa dobijo izvržbo pa jockajo in jamrajo po telefonu. Večina jih seveda račune poravna skupaj s stroški izvržbe in so jezni ko hudič ampak to pač ni naš problem. Najboljše izgovori zakaj obveznosti niso poravnali so:
Sem bil na potovanju v tujini (bejž bejž a mesec in pol nisi plačeval čisto nobenih računov, mal težko verjamem).
Ravno menjam računovodski servis pa ne morem plačevati računov (ni problema denar+stroške izvržbe mi bo nakazalo sodišče).
Zakaj ste me dali v izvržbo zaradi 700 eur a vi sploh veste, da je to drobiž, meni so drugi dolžni vsaj 10x toliko pa jih ne dam v izvržbo (komu ti posojaš denar in za koliko časa ni moj problem, predvidevam pa da zaradi tvojega odnosa nimaš denarja da plačaš meni).
Če mi date popust 30% na vaš račun izpred meseca in pol ga plačam takoj drugače pa ne (ni problema denar+stroške izvržbe mi bo nakazalo sodišče).
hmm sodnemu izvršitelju poravna stroške tudi podjetje ki ga "najeme". Uspešen rubež 350€ neuspešen 150€.
Zanima me kateri sodni izvršitelj je bil.
IceIceBaby ::
Če daš izvršbo na denarna sredstva pri OPP ne rabiš izvršitelja. V tem primeru samo denar poberejo z računa in ga nakažejo tebi, vključno s tistimi stroški izvršbe in obrestmi, če jih zahtevaš.
Sodni izvršitelj pride v igro, ko je treba rubiti fizično premoženje. V tem primeru mu podjetje, ki izvršbo sproži plača neko kavcijo, ki jo v končni fazi poravna dolžnik, če izvršitelju uspe najti dovolj vredne stvari.
Sodni izvršitelj pride v igro, ko je treba rubiti fizično premoženje. V tem primeru mu podjetje, ki izvršbo sproži plača neko kavcijo, ki jo v končni fazi poravna dolžnik, če izvršitelju uspe najti dovolj vredne stvari.
St235 ::
Lakotnik: Seveda, poleg zneska, obresti in stroškov izvršbe so ti kar brez osnove vzeli še 60€...
Enota 13: Tako je, pravilno si prebral. Je potrebno nekaj časa preden človek kaj takega dojame, kajne?
Tukaj si dokazal, da si praktično funkcionalno nepismen. Če kaj potem ti DURS ni vzel denarja brez osnove. Kaj misliš, da si je davčni uslužbenec še 60€ nakazal za kavo? Verjetno je bila podbna situacija tudi z kakšnim opominom, samim nakazilom in podobno. Ne vem za kaj si vsak s.p. v sloveniji domišlja, da če zna polagat ploščice bo tudi računovodstvo lahko vodil. Pri napakah pa so seveda krivi vsi drugi.
Da smo si na jasnem DURS in RS delata napake in odpravljat te napake je muka, kot pri vsak drugi birokratski ustanovi. Samo za lastne napake krivit druge in potem še pričakovat, da bodo drugi brezplačno odpravljali napake je pa naravnost smešno.
Lakotnik, pa ti sploh razumeš o kakšnem računu in plačilih je govora? O tem, da s.p. plačujejo prispevke zase na isti račun in več različih podračunov.
Račun na katerega plačuješ ni odprt samo zate in tvoja nakazila ampak se vse skupaj steka v skupno blagajno po posameznih postavkah. Nakazila za ZPIS gredo na en kupček, ZZZS na drug. Ta sredtva se potem tudi namensko porabljajo za to kar so bila plačana. Pri tem te nihče ne vpraša koliko si plačal in koliko stane zdravstvena storitev. Če si plačal zakonsko predpisan znesek potem storitev dobiš drugače ne.
Malo si poglejte nazaj, koliko je bilo situacij, ko so delavci dobivali plačilne liste, sredstva pa v resnici niso bila nakazana. Potem so se pa čudno gledali, ko je človek hotel v penzijo pa 10 let ni bil plačan prispevek, al pa je resno zbolel pa na ZZZS ni bilo nakazanega niti centa. Te izvržbe so sistemsko nujne, saj zagotavljajo večjo socialno varnost. Posledično kdaj po prstih dobi tudi kdo, ki ni imel slabih namenov in je storil tudi napako. ŠE vedno pa raje vidim, da se striktno kaznuje VSE napake (namerne in nenamerne) kot, da pride do neplačevanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
IceIceBaby ::
ŠE vedno pa raje vidim, da se striktno kaznuje VSE napake (namerne in nenamerne) kot, da pride do neplačevanja.
Ampak trenutno stanje pri nas je ravno obratno. Če si veliko podjetje se brez večjih težav izogneš plačevanju prispevkov za zaposlene. Nobene izvršbe, nobenih sankcij. Traja lahko par let, preden zaposleni ugotovijo.
Če si s.p., ki nakaže dovolj denarja z napačnim sklicem je pa problem.
Kaj misliš, da bi naredil DURS, če bi vračilo DDVja ali kakšnega preplačila moral nakazati na 4 različne račune? :)
BlueRunner ::
ŠE vedno pa raje vidim, da se striktno kaznuje VSE napake (namerne in nenamerne) kot, da pride do neplačevanja.
Strogo gledano obračun stroškov, ki so nastali z izvršbo, sploh ni kazen.
"Kazen" bi bila, če bi te poleg tega dobil še globo za prekršek, izgubil v odškodninski tožbi ali celo bil obsojen v kazenskem postopku. Tisto pač, kar loči stroške postopka od tega, da moraš poravnati še škodo in morebitne kazni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
MadMicka ::
Dajmo zadevo natančno zapisati, da bo Lakotnik29 razumel, za kaj se gre. Sistem je tak, da mora danes s.p. plačati na en in isti davčni račun prispevke za PIZ, za ZZ in za starš. varstvo in zaposl. Znesek, koliko mora plačati, dobi od DURS. Prav tako dobi od DURS-a podatek o tem, koliko gre na katerega izmed treh podračunov.
Namreč, vsa zadeva poteka že dolgo časa zgolj v elektronski obliki. Durs pove, koliko znaša mesečna davčna osnova za npr. dohodek s.p.-ja v preteklem letu za povprečno plačo, s.p. na DURS-ovi strani to vnese v vnaprej izbran obrazec in ta isti program na DURS-ovi strani prikaže, koliko in na kateri račun ter podračune mora to plačati s.p.
To pomeni, da mora s.p. trikrat vtipkavati zneske v bančni nalog in trikrat plačati bančno provizijo.
Brez problema in s preprostim zakonskim dopolnilom pa bi lahko s.p. plačal zgolj en znesek na en in isti davčni račun, DURS pa bi ga lahko razdelil na tri dele, točno tako in v taki višini, kot DURS VNAPREJ TO DOLOČI s.p.-ju.
Zdej, če Lakotnik29 ne razume, da bi ta korak s strani države pomenil razbremenitev, finančno in časovno za s.p.-ja, obenem pa državi ne bi povzročil dodatnih stroškov, je to njegov problem. Je pa žalostno, da moramo take stvari dopovedovati Lakotniku29, če je res pravnik.
Namreč, vsa zadeva poteka že dolgo časa zgolj v elektronski obliki. Durs pove, koliko znaša mesečna davčna osnova za npr. dohodek s.p.-ja v preteklem letu za povprečno plačo, s.p. na DURS-ovi strani to vnese v vnaprej izbran obrazec in ta isti program na DURS-ovi strani prikaže, koliko in na kateri račun ter podračune mora to plačati s.p.
To pomeni, da mora s.p. trikrat vtipkavati zneske v bančni nalog in trikrat plačati bančno provizijo.
Brez problema in s preprostim zakonskim dopolnilom pa bi lahko s.p. plačal zgolj en znesek na en in isti davčni račun, DURS pa bi ga lahko razdelil na tri dele, točno tako in v taki višini, kot DURS VNAPREJ TO DOLOČI s.p.-ju.
Zdej, če Lakotnik29 ne razume, da bi ta korak s strani države pomenil razbremenitev, finančno in časovno za s.p.-ja, obenem pa državi ne bi povzročil dodatnih stroškov, je to njegov problem. Je pa žalostno, da moramo take stvari dopovedovati Lakotniku29, če je res pravnik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadMicka ()
Ziga Dolhar ::
enota13: zaželjena je argumentirana debata, brez spuščanja na osebni nivo. Opozorilo.
https://dolhar.si/
St235 ::
Zdej, če Lakotnik29 ne razume, da bi ta korak s strani države pomenil razbremenitev, finančno in časovno za s.p.-ja, obenem pa državi ne bi povzročil dodatnih stroškov, je to njegov problem. Je pa žalostno, da moramo take stvari dopovedovati Lakotniku29, če je res pravnik
Daj mi prosim utemelji kako bo davčni urad BREZ STROŠKOV razdelil te zneske? Namreč sedaj od dobi nakazilo ločeno, kar pomeni, da gre vsa kznesek na svoj kupček. V priemru enotnega nakazila pa bo potrebno ta sredstva nekako razbit na tri kupčke. Ali se za zadevo spiše avtomatski software ali pa se zaposli ljudi to predtavlja strošek. Sistem se da spreemnit, samo ne brez stroškov. Predvsem pa to nima veze z konkretno temo - Ali lahko država v primeru napačnih plačil pridobi sredstva preko izvršbe!
Ampak vse to je popolnoma irelavantno za debato ali je Izvršba v primeru napačnega nakazila upravičena. Trenuten sistem zahteva, da se nakazuje ločeno. Če se to ne stori, mora država popravljat NAPAKE s.p.ja. Ker gre za NAPAKO to pomeni dodatno delo in stroške, ki jih je treba zaračunat.
Ko in če bo sistem spremenjen je drugo. V konkretnem primeru pa gre za jasno napako s.p.ja, ki jo je moral nekdo odpravit. Če tega nebi zaračunali bi strošek nosili vsi davkoplačevalci.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
enota13 ::
@Lakotnik, tako bi DURS brez stroškov porazdelil zneske:
Danes s.p. pri obračunu minimalne plače izplača a+b+c na 3 podračune. Če ne plača, ga država raztrga od spredaj in zadaj. Saj verjetno razumeš kaj to pomeni?
Boljša alternativa temu bi bilo vplačilo zneska ABC na en račun. S strani DURS-a bi bilo ugotavljanje ali so prispevki plačani ali ne enako zahtevno kot danes. In enako enostavno bi mu zaračunali zamudne obresti in stroške izvršbe in naredili izvršbo. Pri tem bi bile napake s strani vplačnikov nemogoče in pri tem bi se zaračunala enkratna provizija.
Da ponazorim. Različne sklice bi se uporabljalo za različne razrede plač, ne pa za različne prispevke. Potem bi imel DURS porazdeljena sredstva po razredih plač in ne po resursih. Vse kar bi bilo potrebno po koncu obračunskega obdobja je procentualna porazdelitev po resorjih iz podračunov.
Kaj pridobimo?
- Boljši sistem vplačevanja. Neplačniki bodo še vedno neplačniki. Napake kot vzrok človeškega faktorja so onemogočene.
- Cenejše vplačevanje prispevkov za vse pravne osebe.
- Bolj ali manj enaki stroški porazdeljevanja sredstev po resursih za DURS.
- Najbolj pomembno - učinkovit prehod do izboljšanja medsebojnih odnosov na relaciji državljan-država, kar je trenutno na psu. Tu pa končno govorimo tudi o vzpodbudnem poslovnem okolju v Sloveniji. Tako se rešimo pravnih, upravnih in drugih razprtij, npr. takih kot je ta na forumu.
Ampak, kot sem že omenil, je trenutni radikalni sistem boljši za Lakotnike, Trdonje in Zvitorepce, saj s sankcioniranjem brez obveščanja na kulturno katastrofalnem nivoju država dobesedno kaznuje kar leze in gre in si polni malho. Pri teh ukrepih nastajajo dodatne napake, ka pa so resnično protipravne. Tu resnično gre za kazensko dejanje, ko ti nekdo po mili volji šari po TRR in ga obremeni čez znesek, ki je zapisan v sklepu. To je sistem, ki ga Lakotnik zagovarja in ne pusti, da se diskusija razvije v pravo smer, napram tistemu kar predlagam zograj.
Še kaj? Ali se sedaj, ko smo detajlno obrazložili, da je trenutni sistem za državo in državljane slab, lahko skoncentriramo na vsebino teme?
Še dve podvprašanji za Lakotnike, Trdonje in Zvitorepce ter cenzuro:
1. Že 1x omenjeni predlog - avtomatizirano izdajanje opominov, v primeru da gre za napako vplačnika in ostaja sistem zarjavel še nadaljnih 15 let.
2. @Ziga Dolhar: še vedno čakam, da izpolniš svojo dolžnost:
Daj Lakotnik, resnično. Ali se slučajno res ukvarjaš z upravnimi postopki? Mogoče celo pravnimi?
Danes s.p. pri obračunu minimalne plače izplača a+b+c na 3 podračune. Če ne plača, ga država raztrga od spredaj in zadaj. Saj verjetno razumeš kaj to pomeni?
Boljša alternativa temu bi bilo vplačilo zneska ABC na en račun. S strani DURS-a bi bilo ugotavljanje ali so prispevki plačani ali ne enako zahtevno kot danes. In enako enostavno bi mu zaračunali zamudne obresti in stroške izvršbe in naredili izvršbo. Pri tem bi bile napake s strani vplačnikov nemogoče in pri tem bi se zaračunala enkratna provizija.
Da ponazorim. Različne sklice bi se uporabljalo za različne razrede plač, ne pa za različne prispevke. Potem bi imel DURS porazdeljena sredstva po razredih plač in ne po resursih. Vse kar bi bilo potrebno po koncu obračunskega obdobja je procentualna porazdelitev po resorjih iz podračunov.
Kaj pridobimo?
- Boljši sistem vplačevanja. Neplačniki bodo še vedno neplačniki. Napake kot vzrok človeškega faktorja so onemogočene.
- Cenejše vplačevanje prispevkov za vse pravne osebe.
- Bolj ali manj enaki stroški porazdeljevanja sredstev po resursih za DURS.
- Najbolj pomembno - učinkovit prehod do izboljšanja medsebojnih odnosov na relaciji državljan-država, kar je trenutno na psu. Tu pa končno govorimo tudi o vzpodbudnem poslovnem okolju v Sloveniji. Tako se rešimo pravnih, upravnih in drugih razprtij, npr. takih kot je ta na forumu.
Ampak, kot sem že omenil, je trenutni radikalni sistem boljši za Lakotnike, Trdonje in Zvitorepce, saj s sankcioniranjem brez obveščanja na kulturno katastrofalnem nivoju država dobesedno kaznuje kar leze in gre in si polni malho. Pri teh ukrepih nastajajo dodatne napake, ka pa so resnično protipravne. Tu resnično gre za kazensko dejanje, ko ti nekdo po mili volji šari po TRR in ga obremeni čez znesek, ki je zapisan v sklepu. To je sistem, ki ga Lakotnik zagovarja in ne pusti, da se diskusija razvije v pravo smer, napram tistemu kar predlagam zograj.
Še kaj? Ali se sedaj, ko smo detajlno obrazložili, da je trenutni sistem za državo in državljane slab, lahko skoncentriramo na vsebino teme?
Še dve podvprašanji za Lakotnike, Trdonje in Zvitorepce ter cenzuro:
1. Že 1x omenjeni predlog - avtomatizirano izdajanje opominov, v primeru da gre za napako vplačnika in ostaja sistem zarjavel še nadaljnih 15 let.
2. @Ziga Dolhar: še vedno čakam, da izpolniš svojo dolžnost:
Ziga Dolhar je izjavil:
enota13: zaželjena je argumentirana debata, brez spuščanja na osebni nivo. Opozorilo.
Lakotnik: Seveda, poleg zneska, obresti in stroškov izvršbe so ti kar brez osnove vzeli še 60€...
Enota 13: Tako je, pravilno si prebral. Je potrebno nekaj časa preden človek kaj takega dojame, kajne?
Tukaj si dokazal, da si praktično funkcionalno nepismen...
Daj Lakotnik, resnično. Ali se slučajno res ukvarjaš z upravnimi postopki? Mogoče celo pravnimi?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: enota13 ()
St235 ::
Še vedno nisi utemeljil kako je kar izginilo 60€, brez podlage jih DURS zagotovo ni vzel. Če je 60EURkar izpuhtelo, potem namesto da sekačeš po forumih podaj pritožbo.
To kar pišeš v zadnjem postu s prvim postom nima praktično nič skupnega. Če je problem v sistemu plačevanja potem, dajmo diskutirat o sistemu plačevanja in boljših alternativah le temu.
Ampak ti si temo začel s tem kako ne fer je da si dobil po prstih zaradi LASTNE napake. In tukaj sem ti jasno povedal, da je moje menenje da je edino pravilno, da se napake zaračuna.
Treba je pač ločit ali debairamo o načinu plačevanja prispevkov ali o načinu kontrole. Pri slednjem trdno podpiram sistem izvršb, ker omogočajo promtno in takojšnje reševanje problema z minimalnimi stroški za davkoplačevalce. Vsako pošiljanje opominov in morebitne pritožbe, povzročijo zastoje in stroške za davkoplačevalce. Torej napake ene pravne osebe plačuje celota, kar je nedopustno. Vsaka privatna firma ti bo z veseljem zaračunala tako zamudne obresti, kot tudi stroške izdaje opomina. Le v primeru države naj bi se ta strošek prenesel na davkoplačevalce namesto na neplačnika?
Načeloma nimam nič prti pošiljanju opominov, samo ti ne morejo bit brezplačni.
En sistem sklicev bi zamenjal za drug sistem sklicev in s tem bi bil človeški faktor izključen???????
Čaki malo, če zajebeš sklic pri sedanjem sistemu, kaj jamči, da ne boš zajebal sklica pri novi shemi?
To kar pišeš v zadnjem postu s prvim postom nima praktično nič skupnega. Če je problem v sistemu plačevanja potem, dajmo diskutirat o sistemu plačevanja in boljših alternativah le temu.
Ampak ti si temo začel s tem kako ne fer je da si dobil po prstih zaradi LASTNE napake. In tukaj sem ti jasno povedal, da je moje menenje da je edino pravilno, da se napake zaračuna.
Treba je pač ločit ali debairamo o načinu plačevanja prispevkov ali o načinu kontrole. Pri slednjem trdno podpiram sistem izvršb, ker omogočajo promtno in takojšnje reševanje problema z minimalnimi stroški za davkoplačevalce. Vsako pošiljanje opominov in morebitne pritožbe, povzročijo zastoje in stroške za davkoplačevalce. Torej napake ene pravne osebe plačuje celota, kar je nedopustno. Vsaka privatna firma ti bo z veseljem zaračunala tako zamudne obresti, kot tudi stroške izdaje opomina. Le v primeru države naj bi se ta strošek prenesel na davkoplačevalce namesto na neplačnika?
Načeloma nimam nič prti pošiljanju opominov, samo ti ne morejo bit brezplačni.
Različne sklice bi se uporabljalo za različne razrede plač, ne pa za različne prispevke
Napake kot vzrok človeškega faktorja so onemogočene.
En sistem sklicev bi zamenjal za drug sistem sklicev in s tem bi bil človeški faktor izključen???????
Čaki malo, če zajebeš sklic pri sedanjem sistemu, kaj jamči, da ne boš zajebal sklica pri novi shemi?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
MadMicka ::
Sicer ne vem zagotovo, ampak glede stroškov bančnih transakcij pri DURS-u menim, da je takole: DURS tako ali tako na posamezne Zavode nakazuje komplet zneske od vseh davčnih zavezancev naenkrat, recimo enkrat mesečno. Znotraj podračunov pa lahko DURS elektronsko premetava denar brez bančnih stroškov, verjetno tudi celo znotraj svojih računov, zato stroškov za državo ne bi bilo nobenih.
St235 ::
Znotraj podračunov pa lahko DURS elektronsko premetava denar brez bančnih stroškov, verjetno tudi celo znotraj svojih računov, zato stroškov za državo ne bi bilo nobenih.
ČE bi si DURS kaj takšnega dejansko privoščil bi bili vsi časopisi polni obtožb o korupciji in ne vem še česa. Mogoče si lahko s.p. privoščipremetavat denar med podračuni kot mu paše, si tega državna sutanova, ki upravlja s prispevki, niti pod razno ne more tga privoščit.
Tudi če bi to zakonsko dovolili, pa spet pridemo na isto zgreešno stališče kot ga ima nekdo v temi o tem zakaj preko spleta palačujemo provzijo za položnice. A je bančna provizija res edini strošek, ki ga ima durs pri kontroli in prenakazovanju sredstev?
Še vedno pa trmasto rinete stran od osnovn teme, ker je evidentno zmanjkalo argumentov.
MadMicka ::
Se pravi, kaj točno je narobe s tem, če bi zakon določil, da s.p. prispevke plača na en račun oz. en podračun, potem pa DURS ta denar prenakaže naprej na zavode?
Verjetno že sedaj iz enega in istega podračuna za prispevke za starš. varstvo in zaposlovanje DURS nakaže en del zneska na Zavod za zaposlovanje, drugi del pa na ministrstvo za delo oz. centre za socialno delo.
In kje je kle problem točno, znaš razložiti?
Verjetno že sedaj iz enega in istega podračuna za prispevke za starš. varstvo in zaposlovanje DURS nakaže en del zneska na Zavod za zaposlovanje, drugi del pa na ministrstvo za delo oz. centre za socialno delo.
In kje je kle problem točno, znaš razložiti?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadMicka ()
St235 ::
Kot sem že desetkrat povedal. V tem ni nikaršnega problema. Gre za sistemsko spremembo, ki jo je je treba peljat skozi določeno proceduro. Zakaj temu že sedaj ni tako ti ne vem povedat, ker nisem pisal konkertnega zakona.
Kaj točno pa ima to s tem, kar piše v prvem postu te teme? Tudi če bo sistem spremenjen in se bo nakazila za s.p. vršilo na eno postavko, bo s.p. še vednmo fasal izvršbo če ne bo nakazal dovolj sredstev ali jih bo nakazal narobe. Se pa strinjam, da bo možnost da narobe nakaže manjša.
Kaj točno pa ima to s tem, kar piše v prvem postu te teme? Tudi če bo sistem spremenjen in se bo nakazila za s.p. vršilo na eno postavko, bo s.p. še vednmo fasal izvršbo če ne bo nakazal dovolj sredstev ali jih bo nakazal narobe. Se pa strinjam, da bo možnost da narobe nakaže manjša.
lopov ::
Kaj je potrebno, da se ta "majhna sprememba"stori?
60 evrov za izvržbo pri tem, da saldo na kartici kaže 0,00 je oderuštvo.
60 evrov za izvržbo pri tem, da saldo na kartici kaže 0,00 je oderuštvo.
enota13 ::
Še vedno nisi utemeljil kako je kar izginilo 60€, brez podalge jih DURS zagotovo ni vzel.Če te zadeva resnično zanima, ti pošljem več podatkov na ZS. Tukaj res ne bi objavljal TRR izpiskov oz. nimam časa pripravljati dokumentacije za javno objavo.
To kar pišeš v zadnjem postu s prvim postom nima praktično nič skupnega. Če je problem v sistemu plačevanja potem, dajmo diskutirat o sistemu plačevanja in boljših alternativah le temu.Ne nima, ampak je očitno korak k temu, da začnemo debatirati o pravi vsebini teme.
Ampak ti si temo začel s tem kako ne fer je da si dobil po prstih zaradi LASTNE napake. In tukaj sem ti jasno povedal, da je moje menenje da je edino pravilno, da se napake zaračuna.Temo sem začel z vprašanji o predlogih, kako rešiti situacijo s.p.-ja. Opisal sem nekaj tipičnih elementov situacije, ki je sporna, tako s pravnega kakor z moralnega vidika. Kot laik, bi jo opredelil kot krajo. Kako ukrepamo, če se na TRR razpolaga z denarnimi vsotami za katerega ni pooblasitla? Če želiš, lahko izpodbijaš moralni vidik, pravnega pa ne.
Treba je pač ločit ali debairamo o načinu plačevanja prispevkov ali o načinu kontrole. Pri slednjem trdno podpiram sistem izvršb, ker omogočajo promtno in takojšnje reševanje problema z minimalnimi stroški za davkoplačevalce. Vsako pošiljanje opominov in morebitne pritožbe, povzročijo zastoje in stroške za davkoplačevalce. Torej napake ene pravne osebe plačuje celota, kar je nedopustno. Vsaka privatna firma ti bo z veseljem zaračunala tako zamudne obresti, kot tudi stroške izdaje opomina. Le v primeru države naj bi se ta strošek prenesel na davkoplačevalce namesto na neplačnika?Se strinjam, da opomini niso brezplačni. So pa nižji strošek za pravno osebo, v kolikor je prišlo do kakršne koli napake v lastnem ali najetem računovodstvu ali kje drugje. Hkrati so način za znosno komuniciranje na upravnem nivoju.
Načeloma nimam nič prti pošiljanju opominov, samo ti ne morejo bit brezplačni.
Različne sklice bi se uporabljalo za različne razrede plač, ne pa za različne prispevke
Napake kot vzrok človeškega faktorja so onemogočene.
En sistem sklicev bi zamenjal za drug sistem sklicev in s tem bi bil človeški faktor izključen???????
Čaki malo, če zajebeš sklic pri sedanjem sistemu, kaj jamči, da ne boš zajebal sklica pri novi shemi?
Manj vnosov pri nakazilih. Kako pa plačujejo danes večja podjetja prispevke za zaposlene? Verjetno nič drugače kot pri s.p.-jih. Pri vsakem zaposlenem se pri plačilu prispevkov sklicujejo na različne podračune. Recimo, da imaš v podjetju 100 zaposlenih v 4. plačilnih razredih in plačuješ 3 vrste prispevkov.
. . . . . . . . . . . . . . porazdelitev
nakazilo . | po pl.razredih | po podračunih
danes . . . | 100*4= 400 | 400*3=1200
potem . . .| 100*4= 400 . . . . . . . . . . .| DURS procentualno porazdeli sredstva po resursih
Če je potrebno, za določene specifike še vedno ostajajo podračuni. Če je potrebno za določene specifike, ima DURS več računov. Spet strošek, praviš. Ja zakaj se pa plačujejo davki? Zato, da se državljane servisira ali zato, da se s temi sredstvi vzdržuje sistem za sankcioniranje?
enota13 ::
Kaj je potrebno, da se ta "majhna sprememba"stori?
60 evrov za izvržbo pri tem, da saldo na kartici kaže 0,00 je oderuštvo.
Da končno razčistimo glede tega. Izvršba+stroški izvršbe so bili X€. 60€ so sredstva, ki so iz TRR poniknila iz neznanega razloga. Pri tem se je na osebnem TRR pojavil še trajni nalog, kljub temu, da je bilo sredstev dovolj za izplačilo izvršbe+stroškov izvršbe+provizij. Torej skupne bremenitve je bilo X+60€, čeprav je na sklepu požigosan od države naveden znesek X€.
Za ta državni ukrep sem plačal stroške in provizije. Zadeve ne morem urediti z eno potezo kakor DURS. Potrebujem čas in sredstva. Medtem bi se lahko ukvarjal s svojo primarno dejavnostjo ali pa ležal na plaži. Razumete?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: enota13 ()
St235 ::
Če gremo na prvi post, kjer si v prvi vrsti spraševal o pritožbah in kaj naredit v konkretnem primeru:
Sredstva, ki so ti jih trgal z TRR morajo bit jasno definirana v sklepu o izvršbi. Razviden mora bit osnoven dolg, obresti in stroški procesa. Ta znesek mora bit potem tudi v breme na tvoj TRR. Če se bremenitev razlikuje od sklepa, gre vsekakor za napako in tudi upravičen razlog za pritožbo.
Vse ostalo navedeno, ni razlog za pritožbo in je bilo narejeno v skaldu z veljavnimi pravili.
Temo smo začel z konkretnim primerom in ne z splošno debato kakšna ureditev bi bila boljša.
Ravno obratno, debatiramo lahko o moralnem vidiku trenutne ureditve. Pravno je inštrument izvršbe nesporen. Poseg v TRR s strani DURS ni nepooblaščen, ker jim pod predpisanimi pogoji to dovoljuje zakonska ureditev. Durs ima možnost vpogleda v TRR, ima možnost v njih posegat in jih lahko tudi blokira. Vse to na podlagi pooblastil, ki jim jih daje zakon. Če tega ne bi bilo bi lahko od tebe naročil storitve, ki jih nikoli ne bi plačal. In ne bi bilo ne sudca ne boga, ki bi me lahko v to prisilil.
Sredstva, ki so ti jih trgal z TRR morajo bit jasno definirana v sklepu o izvršbi. Razviden mora bit osnoven dolg, obresti in stroški procesa. Ta znesek mora bit potem tudi v breme na tvoj TRR. Če se bremenitev razlikuje od sklepa, gre vsekakor za napako in tudi upravičen razlog za pritožbo.
Vse ostalo navedeno, ni razlog za pritožbo in je bilo narejeno v skaldu z veljavnimi pravili.
Temo sem začel z vprašanji o predlogih, kako rešiti situacijo s.p.-ja.
Temo smo začel z konkretnim primerom in ne z splošno debato kakšna ureditev bi bila boljša.
Opisal sem nekaj tipičnih elementov situacije, ki je sporna, tako s pravnega kakor z moralnega vidika. Kot laik, bi jo opredelil kot krajo. Kako ukrepamo, če se na TRR razpolaga z denarnimi vsotami za katerega ni pooblasitla? Če želiš, lahko izpodbijaš moralni vidik, pravnega pa ne.
Ravno obratno, debatiramo lahko o moralnem vidiku trenutne ureditve. Pravno je inštrument izvršbe nesporen. Poseg v TRR s strani DURS ni nepooblaščen, ker jim pod predpisanimi pogoji to dovoljuje zakonska ureditev. Durs ima možnost vpogleda v TRR, ima možnost v njih posegat in jih lahko tudi blokira. Vse to na podlagi pooblastil, ki jim jih daje zakon. Če tega ne bi bilo bi lahko od tebe naročil storitve, ki jih nikoli ne bi plačal. In ne bi bilo ne sudca ne boga, ki bi me lahko v to prisilil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
delavec44 ::
Lahko si pa seveda tudi banka računa svoje 'stroške'? Kaj takega:
IZVRŠITEV SODNIH IN DRUGIH SKLEPOV
Sprejem in spremljava sklepov 27,00 EUR
Prvo nakazilo po sklepu 8,00 EUR
Vsako naslednje nakazilo po sklepu 6,00 EUR
Delno izplačilo imetniku z nakaznico 2,00 EUR
Umik izdajatelja sklepa o izvršbi 12,50 EUR
edit. Za pravne osebe so še dražji, recimo to bi bilo 60EUR:
Zakonska blokacija - sodna blokacija, blokacija s strani davčnega urada, carinska blokacija:
1,00% od glavnice dolga, min. 59,00 EUR, max.
250,00 EUR
IZVRŠITEV SODNIH IN DRUGIH SKLEPOV
Sprejem in spremljava sklepov 27,00 EUR
Prvo nakazilo po sklepu 8,00 EUR
Vsako naslednje nakazilo po sklepu 6,00 EUR
Delno izplačilo imetniku z nakaznico 2,00 EUR
Umik izdajatelja sklepa o izvršbi 12,50 EUR
edit. Za pravne osebe so še dražji, recimo to bi bilo 60EUR:
Zakonska blokacija - sodna blokacija, blokacija s strani davčnega urada, carinska blokacija:
1,00% od glavnice dolga, min. 59,00 EUR, max.
250,00 EUR
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()
enota13 ::
@Lakotnik:
Drži, vendar govorim o tistih 60 evrih.
Kar pa zadeva morale, si že sam zgoraj podprl trenutno ureditev. Neplačnika, ki ne plačuje zaradi nelikvidnosti ali pa še huje(ko delavci ostanejo brez penzij) enačiš z nekom, ki je fasal izvršbo zaradi napake pri vnosu sklica in je bila skupna količina sredstev, plačana z njegove strani, enaka zahtevani. Torej ti enačiš nekoga, ki ima saldo 0,00€ s firmo, ki npr. nekaj let ne plačuje sredstev. S tem napadaš moj moralni pogled na vso stvar. Zaradi tega se v zvezi z moralnimi vidiki situacije s teboj ni mogoče pogovarjati.
Drži, vendar govorim o tistih 60 evrih.
Kar pa zadeva morale, si že sam zgoraj podprl trenutno ureditev. Neplačnika, ki ne plačuje zaradi nelikvidnosti ali pa še huje(ko delavci ostanejo brez penzij) enačiš z nekom, ki je fasal izvršbo zaradi napake pri vnosu sklica in je bila skupna količina sredstev, plačana z njegove strani, enaka zahtevani. Torej ti enačiš nekoga, ki ima saldo 0,00€ s firmo, ki npr. nekaj let ne plačuje sredstev. S tem napadaš moj moralni pogled na vso stvar. Zaradi tega se v zvezi z moralnimi vidiki situacije s teboj ni mogoče pogovarjati.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Problemi neplačevanja prispevkov (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 12737 (11677) | BlueRunner |
» | Prepoved plačila preko 50 EUR z gotovino (strani: 1 2 3 )Oddelek: Problemi človeštva | 22437 (18485) | St235 |
» | Protest obrtnikov! (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Problemi človeštva | 43009 (38441) | BigWhale |
» | Neplačniki - gostovanjeOddelek: Loža | 2764 (2520) | knesz |