Forum » Na cesti » Poznavalci Hond Civic l.96-99
Poznavalci Hond Civic l.96-99
genius11 ::
Odločam se za civic s tremi vrati l.97 (EDIT 22:54 pop.letnik), od opreme samo servo, električni pomik stekel ter centralno zaklepanje, avto ima okol 100.000km realnih, cena 1500 evrov.
Ko gledam še ostale avte za ta denar dobim bolj slabe, ampak nekaj boljšega vrjetno lahko taknem recimo 00-01 letnik s klimo za 2000 evrov to pa je tud max. moj gnar.
Ko gledam še ostale avte za ta denar dobim bolj slabe, ampak nekaj boljšega vrjetno lahko taknem recimo 00-01 letnik s klimo za 2000 evrov to pa je tud max. moj gnar.
smile- ::
imam civic l96, 230.000km in z njo ni do sedaj bilo niti ene težave. Kljub opremi jo mislim imeti dokler bo mogoče ker mi je s stroškovnega vidika idealen avto. Letne gume 140€ (druge najboljše na lestvici), generalni servis 300€ (jermena, pumpa, natezalnik, olje, filtri, svečke, hladilna tek, zadnje zavore...), poraba 6.4l/100km, registracija z zavarovanjem dobrih 300 eur.
Pri teh hondah največkrat rjavijo zadnji blatniki na spoju z odbijačem in na spodnji gumici roba prtljažnika
Druga hiba je da v starosti nehajo tesniti gumice zadnjih luči (voda v prtljažniku) menjava gumic ali silikon reši problem (dela 10 min na luč)
Glavni minus je klima.
To je pa vse kar sem do sedaj zasledil.
Pri teh hondah največkrat rjavijo zadnji blatniki na spoju z odbijačem in na spodnji gumici roba prtljažnika
Druga hiba je da v starosti nehajo tesniti gumice zadnjih luči (voda v prtljažniku) menjava gumic ali silikon reši problem (dela 10 min na luč)
Glavni minus je klima.
To je pa vse kar sem do sedaj zasledil.
Blinder ::
boš preplačal firmo
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
;-) ::
Kaki motor pa gledaš. Kolega ma 1.4i z dihtungo od iS (to je edina razlika med i in iS). Gre dobro za svoje konje in km (160.000 na števcu, predvideva da ima 100.000 zbitih). Je pa tu pa tam kaka malenkost za popravit: gumice na podvozju, voda v prtljažniku kot je omenjeno.
Jaz bi izbiral met 1.5 motorjem in 1.6 vtecom (sem imel v crx-u). Da se vozit šparovno, v obratih pa tudi da kaj od sebe (civic še bolj ker je lažji od crx-a).
Jaz bi izbiral met 1.5 motorjem in 1.6 vtecom (sem imel v crx-u). Da se vozit šparovno, v obratih pa tudi da kaj od sebe (civic še bolj ker je lažji od crx-a).
valvoline1 ::
Brez klime 1500? Tole je max 600-700e vredno ni centa več.
Daš za tole ene 500e pa si na konju,seveda če je dober in da dela klima.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=474...
Odlični avti,mašina neuničiva.
Daš za tole ene 500e pa si na konju,seveda če je dober in da dela klima.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=474...
Odlični avti,mašina neuničiva.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: valvoline1 ()
valvoline1 ::
;-) ::
valvoline v vsaki temi o avtih pametuješ nekaj, pokaži mi te en vogal ko mi bo tam kdo šenkal takega civica kot ga opisuješ!
Logično da bencince ker dizlov ni takih
Logično da bencince ker dizlov ni takih
Amdforce ::
accent,lantra definitivno če ne delaš nekih relaciji(beri sedeži).mamo 2 accenta doma že kar nekaj let...niti enega problema razen malo rje na blatniku...priporočam
mailer ::
Všečen, vprašanje če bo prišel v proizvodnjo glede na to da boš kmalu lahko naročil njihovega e-golfa V2.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
kiFni ::
Ja oblika z novo tehnologijo, sodobni motorji. Mogoče notranjost še mal posodobit. Armaturo pa vrata.
Sem mel 1997 1.5 ils hatch. 2017 sem jo prodal, skoraj stepli so se zanjo.
Sem mel 1997 1.5 ils hatch. 2017 sem jo prodal, skoraj stepli so se zanjo.
kiFni ::
dobr zate itak vem, da si največji trol slotecha...
ti bi povsod napako najdu
kako se že reče takim... aja narcisi
ti bi povsod napako najdu
kako se že reče takim... aja narcisi
kiFni ::
puste te stare mašine. mašina od civic SI 2019/2020 bi bla že nekaj.
205 hp
205 hp
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kiFni ()
The Player ::
Daliborg ::
Saj vem da je govor o letniku '96-'97 ampak, če že delajo "retro" sceno bi morali ponoviti obliko od letnika 1993 . Takoj ko so prišle te honde z velikimi lučmi mi niso bile več tako privlačne.
Moja je bila podobna teli ampak sem imel še custom masko spredaj in zadaj :
Moja je bila podobna teli ampak sem imel še custom masko spredaj in zadaj :
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
-valvoline- ::
Saj vem da je govor o letniku '96-'97 ampak, če že delajo "retro" sceno bi morali ponoviti obliko od letnika 1993 . Takoj ko so prišle te honde z velikimi lučmi mi niso bile več tako privlačne.
Moja je bila podobna teli ampak sem imel še custom masko spredaj in zadaj :
Kopije izvirnega suzuki swifta. Se ena premicna rjavina :)
Japanci razen motorja vse ostalo 0. Pa se to pod vprasanjem, ker folk k se je velik vozil je kupoval dizle pa so ti realno imel 5x vec kilometrov. Noben vag dizl ni biv pod 500kkm :v
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Daliborg ::
Meni je bila vožnja zabavna v tem vtech 1.6 motorju kateri je bil tudi čipiran, skratka krsta. :)
Ko sem jo kupoval (leta 2001) je bilo 90% teh hond s takim motorjem že karamboliranih in popravljenih/poravnanih
lp
Ko sem jo kupoval (leta 2001) je bilo 90% teh hond s takim motorjem že karamboliranih in popravljenih/poravnanih
lp
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
kiFni ::
S swiftom si v temo brcnu. Mogoče je osnova malo podobna, pa sej je jugotu tud še za na plac ga ne bi mel
Swift je bil popularen nekaj let po prihodu v začetku devetdesetih.
civic je še dons. kia ceed pro 2010 je tud kopija civica 1997...
edini jebački suzukui je bil takrat vitara
Swift je bil popularen nekaj let po prihodu v začetku devetdesetih.
civic je še dons. kia ceed pro 2010 je tud kopija civica 1997...
edini jebački suzukui je bil takrat vitara
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kiFni ()
HotBurek ::
Tole modro hondo, če bi naredil identično + malo boljši pleh, bi jih prodal k za hec.
For teh avtov je, da si lahko sam zamenjal preogrelo premz žarnico (na žarilno nitko) za male pare. Če pa notri dajo tisto, kar je "moderno" (led žarnice, displeyi, vse elektronsk), je pa tko, kot da bi leta 2020 spet začeli snemat frends-e.
For teh avtov je, da si lahko sam zamenjal preogrelo premz žarnico (na žarilno nitko) za male pare. Če pa notri dajo tisto, kar je "moderno" (led žarnice, displeyi, vse elektronsk), je pa tko, kot da bi leta 2020 spet začeli snemat frends-e.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
HotBurek ::
Ja, avto ki ima mehanski ključ, ima potencial.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Sparkxl ::
Nevem če bi se to ravno prodajalo kot za stavo. Ti avti so bili zanimivi samo za "Hondaše". Pojem je stanje duha, nima veze z znamko. Hondaši so do danes že izumrli, vse te honde pa so že dolgo časa nazaj zaključile življenje namotane okoli dreve.
Današnje mladine ta scena več ne zanima. Zrižanih avtov in potujočih diskotek praktično ni več.
Ampak na vsake toliko še vidim enega. Ostareli tip okrog 40, ta pa je ostal hondaš, frozen in time :) Crxa še samo šraufi in lepilni trak skup držijo, ampak on še vedno nažiga po gasu, iz luknjastega auspuha rohni brutalna moč in on je prepričan, enako kot pred 20+ leti, kako ga vsi občudujejo :)
Današnje mladine ta scena več ne zanima. Zrižanih avtov in potujočih diskotek praktično ni več.
Ampak na vsake toliko še vidim enega. Ostareli tip okrog 40, ta pa je ostal hondaš, frozen in time :) Crxa še samo šraufi in lepilni trak skup držijo, ampak on še vedno nažiga po gasu, iz luknjastega auspuha rohni brutalna moč in on je prepričan, enako kot pred 20+ leti, kako ga vsi občudujejo :)
dxx ::
ali pa k series swap z ebay turbino z 500hp+, brez da bi proda obe ledvici.
Ker se kar spoznaš na zadeve, bi kar tebe vprašal.
Imam dva civica l. 90., motor d14a1 (dual carb) in d16z5(decat-130ka).
Najbolj iščem set tesnil za oba frgazerja(d14a1,Keihin) in vezno steno.
Mogoče veš kje bi lahko to dobil?
Obe sicer delata normalno, ampak po 30 letih bi pa frgazerci privoščil eno konkretno čiščenje in menjavo tesnil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dxx ()
kiFni ::
dxx ::
Ostareli tip okrog 40, ta pa je ostal hondaš, frozen in time :)
Hahaha... Mladič
V teh letih se šele živet začne. Najbrž ga bolj žura, in večkrat namoči kot ti
Veš, te stare honde so celo imele neko dušo, če me razumeš. Mene kot hondaša tudi ne privlačijo te novejše, fancy oblike. Bistvo vsega včasih pri hondi je bil motor, pogon. Karoserija je pač jajc, oblika je huda, vsaj meni. Tam do 1995, pol so pa začel srat z to vesoljsko obliko. In ja, imel sem več teh avtomobilov, pri hiši sta ostala dva civica, eden 1.4 in kasneje sem si kupil še eno 1.6. Sta pa obe trenutno v stanju obnove, predvsem pleh.
tony1 ::
ali pa k series swap z ebay turbino z 500hp+, brez da bi proda obe ledvici.
Ker se kar spoznaš na zadeve, bi kar tebe vprašal.
Imam dva civica l. 90., motor d14a1 (dual carb) in d16z5(decat-130ka).
Najbolj iščem set tesnil za oba frgazerja(d14a1,Keihin) in vezno steno.
Mogoče veš kje bi lahko to dobil?
Obe sicer delata normalno, ampak po 30 letih bi pa frgazerci privoščil eno konkretno čiščenje in menjavo tesnil.
Probaj uradni honda servis, morda celo ne bo grozno drago... Sicer pa s kakšne UK spletne štacune, ker verjetno teh motorjev v ZDA ni bilo.
2dark ::
borisk ::
v glavnem, za 5 jurjev bo že skor integro moral dobit, ne pa 25 let staro hondo bingo. bingo je pa vredn 700€, pa VTi iz odpada z narejeno generalno še ena tolk, pa komplet izpuh še ene 700 (vredn ni tolk), za CAI in strutbrace pa ne bom izgubljal besed, ker nista vredna tolk ko pride registracija.
TheBlueOne ::
Se spomnem, da so bili, pri starih Hondah zelo dobri VTi VTEC motorji. Mala poraba pri normalni voznji, sle so kot rakete, ce si jih gnal. Tiste bolj svoh verjetno nimajo nekega smisla, pri vseh bo verjetno slo kar dosti za vzdrzevanje.
Jaz jih ne bi jemal zaradi varnosti.
Jaz jih ne bi jemal zaradi varnosti.
hojnikb ::
Te stare honde so dobra platforma za turbanje, ker majo relativne močne bloke (sploh K series, pa tudi H series zaprtim deckom) pa nasploh tuning, ker je dober aftermarket.
#brezpodpisa
TheBlueOne ::
Nimam obcutka, da bo OP se ne vem kaj vlagal. Se mi zdi, da je obicajen kupec, tako da mu je ne bi priporocal.
Bi mu skoraj prej priporocal, da vzame kaksno dobro financiranje in novo majhno jajcko. Je hitro cenejsa, posebej, ce ima nizjo porabo kot stara sara. Daje pa ze skoraj vsak pet let garancije. Varnost je tudi nekaj drugega.
Bi mu skoraj prej priporocal, da vzame kaksno dobro financiranje in novo majhno jajcko. Je hitro cenejsa, posebej, ce ima nizjo porabo kot stara sara. Daje pa ze skoraj vsak pet let garancije. Varnost je tudi nekaj drugega.
hojnikb ::
na drugi strani atlantika, kjer je aftermarket dober in polno teh avtov in motorjev, se lahk za kaksnih 5 cukov lepo spustis v 500HP+ club, ce nardis vecino stvari sam. Ti stari hondini motorji so res dobra osnova za taksen spas.
Na netu imas polno DIYerjov, ki delajo taksne builde.
Na netu imas polno DIYerjov, ki delajo taksne builde.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
lol, to ti pa res nič ne pomeni o neuničljivosti. _noben_ motor nebo zdrzal brez olja. Če ga stankas ven, je sam vprasanje casa, kdaj bo ribnal, tut ce je honda.
#brezpodpisa
zmaugy ::
Sloves "neuničlivosti" Honde ni zamanj...
Te so delali še na Japonskem. Zdaj jih delajo v UK.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Koraaz ::
Lol, sem mislil da OP sprašuje to sedaj v 2020, sploh cena se mi je zdela mal visoka.
Niti ne. 1500€ se mi zdi smešno "poceni" za 14 let staro Hondo, v primerjavi, kaj dobiš danes na avto.net za takšno starost.
Sem šel za hec gledat na avto.net, za koliko danes dobiš 14 let stare Honde, pa se cene gibljejo tam med 4000-6000€, kar je mnogo več kot OPjevih 1500€ leta 2011.
Se vidi kako so v Sloveniji cene prenapihnjene
Sparkxl ::
To so fantazijske cene za avtonet. Realna cena, po kateri se to proda, je nekaj čisto drugega.
Ostareli hondaši to več ne kupujejo, ker ne pašejo not froci in pes. Ti so še edini, ki bi bili pripravljeni to plačati.
Ostareli hondaši to več ne kupujejo, ker ne pašejo not froci in pes. Ti so še edini, ki bi bili pripravljeni to plačati.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Racionalnost ali strast? Megane 1.6 vs. Accord 2.0 vtecOddelek: Na cesti | 5428 (4429) | kiFni |
» | naporno iskanje novega avta (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 33425 (28061) | Buggy |
⊘ | Kateri nov avto za 20 jurjev? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 75531 (63993) | dzinks63 |
» | Lahko alfa sploh zajebe z dizajnom? kaj izbrati? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15362 (13023) | c00L3r |
» | Koliko bi bil vreden avto?Oddelek: Na cesti | 5408 (4242) | RejZoR |