Do konca letošnjega februarja je po meritvah ComScora obisk upadel za 14 odstotkov s 73 na 63 milijonov unikatnih obiskovalcev mesečno. To je polovica manj, kot so jih imeli še pred letom dni. Ko so lani sredi leta stran prenovili, so imeli še 95 milijonov unikatnih obiskovalcev mesečno, a trend je bil celotno leto negativen.
Hkrati je to razlog, da News Corp. intenzivno išče kupca za stran, za katero so leta 2005 odšteli 580 milijonov dolarjev. Trenutne valutacije kažejo, da bodo zanjo iztržili občutno manj. Podjetje si ogleduje veliko potencialnih snubcev, a večino bolj zanima, kaj je šlo narobe in v kako slabem stanju je trenutno MySpace, kakor dejanski prevzem.
To ni prva in zagotovo tudi ne edina internetna stran, ki je bila na vrhuncu priljubljenosti prodana za velike denarje, potem pa se je preprosto izpela. Najbolj znan primer je gotovo Skype, ki ga je Ebay kupil leta 2006 in zanj odštel 3,1 milijarde dolarjev, potem pa so se leta 2009 komaj znebili večinskega deleža in pri tem vknjižili več stomilijonsko izgubo. Skype se ob tem sploh ni nikoli spopadal s pomanjkanjem obiskovalcev, problem je bila le monetizacija dejavnosti. MySpace ima še večje probleme.
Sam se bolj nagibam k temu, da MySpace že od začetka ni zastavljen kot FB, kjer je socialna povezava dosti bolj v ospredju kot pa zgolj tvoja predstavitvena stran, in da zato propadajo.
Sicer se mi je pa že od vsega začetka zdel MySpace kot kakšen spletni zmazek, povsem nepregleden mutant, tako da si sam nikoli nisem odprl stran tam, niti si nisem ogledoval ostalih (preprosto bi me začela boleti glava od vse te zmede, barv itd.)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Kmalu bo večina teh "socialnih omrežij" itak stagnirala in počasni postala nišna zadeva.
Kar poglejte recimo Netlog ... stran je postala nova Simpatija.com. Primer: "Wooow, tvoja fotka je čista desetka!!!"
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Ampak se mi zdi da je netlog trenutno dosti boljši glede umirjenosti kot pa facebook. te ne obsipavajo z reklamami ter spamom, nagradnimi igrami... facebook je pa itak kriza
Ampak se mi zdi da je netlog trenutno dosti boljši glede umirjenosti kot pa facebook. te ne obsipavajo z reklamami ter spamom, nagradnimi igrami... facebook je pa itak kriza
To pa absolutno. Netlog pošilja obvestila le takrat, če je kakšna večja spremeba, ali pa, če ima kateri od tvojih znancev rojstni dan. Zaradi tega mi je všeč.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j