» »

Mobitel.si

Mobitel.si

SG_101 ::

Pozdravljeni,

punca je imela sklenjeno naročniško razmerje pri Mobitelu, ki pa ji je poteklo okoli 26.1.2011, nekaj dni prej (21.1.2011), pa sva se skupaj zglasila v mobitelovem centru v domačem kraju, kjer je prekinila naročniško razmerje - cca. 2x se je podpisala na njihov "digitalni list" in to je bilo to. Za to da je preklicala naročniško razmerje oz. da le tega ne bo podaljšala ni dobila nobenega lista oz. potrdila oz. karkoli. Danes je prejela položnico za februar, zato sva šla v ljubljanski mobitel, kjer pa so rekli, da oni ne vidijo nobene odjave od naročniškega razmerja in da le-te ni bilo, ter da se naj raje zglasiva v domačem mobitelovem centru (kamor greva v petek).

Kaj se lahko stori v primeru, da bo še tam rekel, da "ne vidijo" kakšne odjave od naročniškega razmerja?

Hvala za pomoč

Lp

StratOS ::

Če nimaš črno na belem odpovedno kopijo (ali kakšen drug dokaz) žal stvari ne bodo potekale tako kot bi trebale.
Z online podpisi oz podpisi z light penom so lahko pravno zelo neprijetni, kajti ne veš kaj podpisuješ.
Sem imel podoben slučaj na simobil servisu, ker sem namesto podpisa za pridobitev servisiranega aparata podpisal en drug dokument :)
"Multitasking - ability to f##k up several things at once."
"It works better if you plug it in."
"The one who is digging the hole for the other to fall in is allready in it."

St235 ::

Kljubpodpisovanju z svetlobnim peresom ti morajo VSE dokumente, ki si jih podpisal izročiti tudi v papirnati obliki. ČE nimata papirja, potem kaj dosti ne moreta narediti.

Pa sta pogledala na računu katere storitve vam zaračunavajo? da ne gre slučajno za kakšne storitve, ki izvirajo iz časa pred odpovdejo (tujina ali kaj podobnega). A je bila sim kartica še vedno aktivna tudi v februarju?

SG_101 ::

no, dali nama niso nobenih papirjev. tisti na mobitelu je rekel, da je to to in da je stvar zaključena.
zaračunalil so pač to naročnino (20EUR đabest). Če je bila sim aktivna ne vem, ker ni bila potem več v uporabi.

harvey ::

Kako bi se temu že reklo, funkcionalna (ne)pismenost - uporabnika (naročnika) in še večja ponudnika (mobitel), ker je dolžan skrbno opravljati postopke iz katerih je moč rekonstruirati posamezna procesna dejanja. Da človek ne ve, da pri takih zadevah potrebuje papir, potem pa res ne vem kaj naj rečem. Adijo...8-O
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

SG_101 ::

hvala za razsvetlitev


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mobitel prekinitev razmerja

Oddelek: Mobilne tehnologije
3415081 (8730) Lonsarg
»

tušmobil neomejeni mingl (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
13637538 (32389) Bobr123
»

Simobil podražil naročniške pakete (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
534152247 (131748) Lonsarg
»

Konec aneksa in prestavitev številke

Oddelek: Mobilne tehnologije
192142 (1969) boss-tech
»

Tušmobil po prenosu številke in izteku aneksa ni prekinil naročniškega razmerja

Oddelek: Mobilne tehnologije
265586 (4973) Michaelosz

Več podobnih tem