» »

projekt na faksu (3D igra)

projekt na faksu (3D igra)

misel_89 ::

Nekako nisem našel bolj primerne pod smeri foruma, če je bi prosil administratorja da jo prestavit tja. Bolj ko gledam forum, vsi samo sprašujete kak bi kaj naredli, zato sem se odločil da vam sam pokažem kaj smo naredili skupina 4 študentov.

Cilj je bil izdelat 3D igro, igra ni neki "vau" ampak za 3 mesece dela in 4 študente je kar lepo nastalo. Nismo se nekaj trudli preveč na grafiki, ampak smo poskušali zajeti vse stvari ki so jih zahtevali od nas. Kaj več o sami igri pa bo povedal spodnji link.



Komentarji/Kritike dobrodošle

Bias ::

Men je ušeč :) predvsem Monika ;)

Se jo da kje sprobat, igro namreč?

misel_89 ::

Bias je izjavil:

Men je ušeč :) predvsem Monika ;)

Se jo da kje sprobat, igro namreč?

Če imaš inštaliran VS 2010 potem je mogoče, vendar trenutno glih nekaj nadgrajujem tak da ni bug free :)

Icematxyz ::

Zgleda OK in le tako naprej. ;)

MasterMind ::

tukaj je pa moje delo :) . Delal za Računalniško Grafiko na FRI.

http://code.google.com/p/ufb/

Pod rubriko Downloads so filmčki :) . Res, da je igralnost bolj nikakva, sem se bolj osredotočil na grafiko. Pa tudi ni nobenega PR filmčka :) .

Sicer pa, vaša igra zgleda kar zanimiva.

LP
Gentoo, KDE uporabnik.

Zgodovina sprememb…

Mitja Bonča ::

A se da probat z VS 2008?
Če se mi jo lahko pošlješ. Da vidim to mojstrovino.
mail: mbonca@gmail.com

c0dehunter ::

Tudi meni je všeč, nice. Mi pa ravno sedaj v drugem semestru začnemo z projektom, amapk bomo izdelali 3D streljačino..
I do not agree with what you have to say,
but I'll defend to the death your right to say it.

misel_89 ::

c0dehunter je izjavil:

Tudi meni je všeč, nice. Mi pa ravno sedaj v drugem semestru začnemo z projektom, amapk bomo izdelali 3D streljačino..

Ste še kakih 20000+ vrstic oddaljeni :) Da bo sploh kaj na simple zgledlo. Bom se potrudil jutri in tudi v 2008 zrihtal verzijo.

kuglvinkl ::

Kul!

technolog ::

Majkemi, zgleda bolj tekoče kot kak Torcs. Vsekakor pa manj leseno.

Kateri letnik ste? Koliko Kilo kode?

Zgodovina sprememb…

imagodei ::

A za takšnele študentske 3D projekte ni dovolj dober Blender?







Game Blender @ Wikipedia

http://blender-games.com/
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

NekdoCe ::

Fora je, da je potrebno izdelati svoj grafični pogon (na osnovi opengl) in potem implementirat igro okoli njega. Vsaj na FRI nismo smel uporabit nobenega dostopnega pogona, seveda smo pa lahko Blender porabili za modeliranje.

misel_89 ::

technolog je izjavil:

Majkemi, zgleda bolj tekoče kot kak Torcs. Vsekakor pa manj leseno.

Kateri letnik ste? Koliko Kilo kode?


3 letnik smo, 300-350kb kode je, plus par dll-jev.
Drugače pa smo morali iz nule razvit zato tudi nismo uporabili nobene v naprej narejene kode.

japol ::

Zakon! Lepo, kr tko naprej. Bi zlo rd vidu slovence narest eno hudo streljačino,... k bi se svetovno prjela, pa da bi mel ornk firmo pr ns.

p.s. Pa dejte še kakšen link,... kr kol gor, da se vid, se premal pohvalte!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: japol ()

golobich ::

Fantje, en zelo hiter predlog kar se tiče izdelave 3D iger. Za modele uporabite program kot je Blender, ki je zastonj, razen če želite, pa lahko kupite Cinemo 4D, Mayo,... Potem, za engine vam pa priporočam Unity3D! Res zelo hud program, enostaven za uporabo, možnost pisanja programske kode v 3 programskih jezikih (JavaScript, C#, in pa še en, katerega nevem naslova točno), nekaj stvari maš že prej napisanih, kot je 1st person controler, 3d person controler, enostavno delo je tudi z terenom, in podobno. Vglavnem, splača se poiskusit! ;)

Lp Tadej ;)

Senitel ::

Jup, mogoče pa profesor/asistent na faksu ne bo opazil... >:D

SasoS ::

JavaScript! Prva ideja za pisat 3D engine :)

NekdoCe ::

Ne za pisat engine, za pisanje skript se ga porabi....kot še marsikje drugje.

japol ::

Ja pa če mate tolk znanja, idej,... zberte en tim, magari najprej na eni pijački,... pa da se vid od kod kdo prhaja, s čim se ukvarja, kakšno znanje ma,... pa da se na začetku kot hobi (ljubitelsko) skup da pa da je za prek neta špilat, pa mogoče kej bo iz tega. Dans je težko šiht najt. Cilat je treba pa:
- na euro al pa dva (da ni drago),
- da je to masa ljudi,
- tujina (slo trg odmisl, je premejhn),
- da ni zakompliciran špil,
- da je ZASVOLJIVO (ni treba razlage ;))
Primer: sam znam kr neki 3D programov,... mal c#,... uživam v tem, ne vem pa kako se povezat s kom,... da bi res lahko neki konkretnega dal od sebe.

p.s. sej vem... govort je lahko, kr kol več se pa zatakne

detroit ::

ogre 3d ftw

o ya btw very nice izdelek
Skero

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: detroit ()

bigbada ::

mi smo tudi morali eno simpel igrico naret. sicer pa smo delali v flashu oz. action script. ful na easy. dobro zadevo narediš z dokaj malo kode.

Iluvatar ::

A se da lepo prosim dobit kodo. Ni važno v katerem Visual Studio je bilo narejeno.
Lepo prosim.

misel_89 ::

Iluvatar je izjavil:

A se da lepo prosim dobit kodo. Ni važno v katerem Visual Studio je bilo narejeno.
Lepo prosim.

Če je to bilo meni namenjeno, resnično upam da se šališ.

Drugače pa kaj se engine-ov tiče pa tega, smo tukaj sami izdelali z pomočjo enega asistenta, ki nam je samo malo nakazal kak bi to morali naredit. Res je da bi lahko uporabli marsikaj že narejenega, ampak tu je bilo bistvo da sami izdelamo/naštudiramo in od tega odnesemo čim več znanja.

_HeX ::

Lep pozdrav

Še ena kratka predstavitev druge skupine pri istem projektu kot misel_89.
Več info v opisu videa na yt.

c0dehunter ::

_HeX, pohvalno! Okolje zgleda res lepo, tudi vožnja zgleda fun stuff. Edino ta flickering je moteč, bi lahko malo bolj poskušali popedenat, pa je verjetno zmanjkalo časa :) Pa tist "ognjemet na koncu" bi lahko mogoče mal dvignili..
Drugače pa kot rečeno, well done ;)
I do not agree with what you have to say,
but I'll defend to the death your right to say it.

_HeX ::

c0dehunter - Hvala za komentar. Ja na žalost ni bilo dosti časa za odpravo flickeringa - to povzroča predvsem nenatančnost depthBuffer-ja, je pa dosti načinov kako se da to rešiti.

Kar se tiče pa "ognjemeta" pa lahko kot zanimjivost povem, da je to testiranje fizikalnega pogona Nvidia Physix. Cilj testiranja je bil, koliko škatel je možno spavnati(le te so v korelaciji med sabo in ravno ploskvijo), da bo igra še delovala normalno.

z 1 pritiskom na gumb se spavna 7 škatel zloženih v piramido, Če se gumb drži se pa vsak frame spavna novih 7 škatel na istem mestu v obliki piramide(vsak frame zaradi hitrosti testa). Frajme smo omejili na 20, in gumb držali. Kot primer: Na prenosniku se je število približalo okoli 2800. PC-4 jedra(5000+), in igra je še normalno delovala.

to se morda ne sliši veliko. Ampak že samo terren je sestavljen iz 10^6 točk + teksture za glsl senčilnik pri terrenu, ki so (1000x1000)in tilane *2-32x + morje(reflection, refraction, depth, fresnel, light) + objekti + nebo.

Kar se tiče tega, sem hotel povedati da mora biti nivo optimizacije kar velik(dosti stvari se mora naložiti na pomnilnik od grafične, ter uporaba GLSL, tudi nitenje(mi uporabili samo pri multiplayerju),+druge metode), da stvari gladko delujejo. Sreča da si dandanes lahko pomagamo z raznimi profilirniki in drugimi orodji, kar nam omogoča pisanje bolj optimalne kode.

Se opravičujem za tako dolg komentar. Hotel sem povedati, da izdelava igre ni samo nametavnje stvari notr, pa da zgleda dobr na najboljših kompih. lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: _HeX ()

keworkian ::

_HeX je izjavil:

Lep pozdrav

Še ena kratka predstavitev druge skupine pri istem projektu kot misel_89.
Več info v opisu videa na yt.



Spellforce 2(teren) + Farcry(voda) + Simcopter(oblika zgradb) = ?

Saj ne rečem, je lepo ampak pretiravat pa ni treba no.

Bom bolj razumljivo napisal, ne gre skupi pod nobenih pogojem.

Zgodovina sprememb…

Senitel ::

_HeX je izjavil:

c0dehunter - Hvala za komentar. Ja na žalost ni bilo dosti časa za odpravo flickeringa - to povzroča predvsem nenatančnost depthBuffer-ja, je pa dosti načinov kako se da to rešiti.

Depth buffer ni kar per-se nenatančen. Prvo se z test spravi na GL_LESS in ne na GL_LEQUAL, kot drugo pa se spravi z-near in z-far v neke normalne mere.

Iluvatar ::


Če je to bilo meni namenjeno, resnično upam da se šališ.


Nisem se hecal, sem pa verjetno kaj narobe razumel ko si napisal:
Če imaš inštaliran VS 2010 potem je mogoče, vendar trenutno glih nekaj nadgrajujem tak da ni bug free :)


Razumel sem namreč, da boš dal source, ker praviš, da moraš imeti instaliran VS 2010...
Bah...pozabi...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender... (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Zvok in slika
589184500 (24765) Machete
»

Unity

Oddelek: Programiranje
314967 (2477) Kurzweil
»

Kako zaslužiti z modeliranjem? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8216774 (14279) Isotropic
»

Program za izdelavo 3D modela pokrajine

Oddelek: Programska oprema
151422 (1143) krneki
»

Izdelovanje iger in Blender ?

Oddelek: Programiranje
142371 (1832) korenje3

Več podobnih tem