Heise - Beta verzija težko pričakovane streljačine Crysis 2 je več kot en mesec pred izdajo ušla na internet. Končna verzija je namreč napovedana za 22. marec, a se je beta že znašla na internetu. Kaže, da gre za verzijo 13. januarja, ki že vsebuje delujoča enoigralski in večigralski način. Manjka ji še nekaj tekstur, sicer pa je bolj ali manj dokončana. Kdo je na internet spustil igro, ni znano. EA dogodek obžaluje in poziva vse ljubitelje igre, da pokažejo toliko lojalnosti, da počakajo do izida končne verzije (in jo seveda tudi kupijo). Poročila kažejo, da beta vsebuje glavni ključ za zaščito SolidShield (spletni DRM), kar utegne biti velik problem za EA.
Ali se ne da uporabljati podobnih trikov kot so jih vohuni? Ko so raztrosili več verzij zgodbe in tista, ko je 'ušla' je izdala odgovornega. Se pravi bi v razposlanih kopijah bile manjše nepomembne razlike v kodi ali pač biločem, ki zaradi nepomembnosti niti ne bi bile opazne, in bi se po tem dalo najti krivca. Če so številke pač prevelike pa bi se to opravilo v več korakih, ko bi z vsako nadaljno igro zožal krog osumljencev.
Nekako ne razumem, da po vseh teh letih takšne 'big name' igre še vedno uhajajo mesece pred izidom.
Moram priznati, da je to čisto amatersko razmišljanje, samo tako kot zanimivost me zanima.
Krivdo naj kar prelagajo, mene nic ne moti. Tudi ce nehajo delat porte in pofukane DLCje za PC vsaj meni ne bo nic mankalo. Letos pride GuildWars2 ki je verjetno edina igra ki jo bom kupil. Mogoce se Red Orchestra, ce ne bojo naredil kakih neumnih unlockov in buildanja karakterja.
Za tale crap bom pa pocakal na proper release in potem zastonj probal. Kupil pa od EA verjetno ne bom nic vec. Kar naj majo spile ki se prodajajo po 10$ v USA in 30EUR v EU. Zame bojo zastonj.
Do se je pa spomnil te naumnosti? Ušla na internet?
Se zavedate da je Crysis2 beta bil že dolgo časa nazaj na voljo določenimi,ki so plačali da bi prvi probali igrat in sicer prvotno na konzolah.
Ti,ki so imeli možnost prvi igrat so pa bili razočarani in sicer igra je bila polna hroščev,od tega da je zmrznila ko se vežeš na server do mankanja tekstur in podobno.
Resolucijo ni priporočljivo premikat,prav tako nastavitve ne.
zakaj že? resolucijo in nastavitve sm spremenil, tako da dela na mojem pcju čim bolj normalno. kar se tiče bugov sem edino opazil, da nekateri solderji kr stojijo prmer, sploh ko reloadaš na zadn checkpoint (recimo če umreš).
Resolucijo ni priporočljivo premikat,prav tako nastavitve ne.
zakaj že? resolucijo in nastavitve sm spremenil, tako da dela na mojem pcju čim bolj normalno. kar se tiče bugov sem edino opazil, da nekateri solderji kr stojijo prmer, sploh ko reloadaš na zadn checkpoint (recimo če umreš).
Hroščov je ogromno,sploh ko je checkpoint da se zadeva shrani,ali pa ponovno re-checkpoint dostikrat crashne ali pa predolgo traja,texsture ponekod manjkajo prav tako manjka zvok orožja,sence ob določenem kotu izginejo,če prestaviš nastavitev iz advanced na hardcore zadeva se sploh nezalaufa itd...
Tako da to je pol žlimfra vredno.
Moram pa pohvalit grafično zgleda Odličen,mogoče malo srhljiv,ker me preveč spominja na 9-11 WTC dogodek,poleg tega je zgodba zelo...kot nekaj iz Biblije..
Jejno meni beta zariba že pri tistih uvodnih scenah v porušenem laboratoriju. Pa tudi bolj srhljivo deluje. Je pa za pobruhat če igraš v nativni resoluciji na 24" monitorju.
Cryengine 3 je veliko bolj optimiziran od CE2, za kar se je zahvaliti predvsem teamu ki je optimiziral igro za konzole, potem pa so optimizacije vključili tudi v PC igro.
Cryengine 3 je veliko bolj optimiziran od CE2, za kar se je zahvaliti predvsem teamu ki je optimiziral igro za konzole, potem pa so optimizacije vključili tudi v PC igro.
Haha, se hecaš? Edino kar dobiš od razvijalcev konzolnih špilov, je cheap PC port, kateri niti slučajno ni optimiziran. Predvsem največja optimizacija na konzolah, je tista 'wunderwaffa' ki zasega 1/4 zaslona, da ga ni treba renderirat.
hmm...čeprav je beta sem velikoooo več pričakoval od te igre....v glavnem proti enki nima za burek
Se zavedaš da je mehčanje optimizirano za konzolo? Se zavedaš da je v dx9 mode? Se zavedaš da je filtriranje optimizirano za konzolo?
Kljub temu,igra zgleda zelo Lepa,Ni mi ušeč zgodba in kraj dogajanja. Cel svet ve kaj se je dogajalo v tistemu mestu in rane še niso zaceljene.
Crysis 1,ko je izšel je bil res nekaj grafično z drugega sveta, Crysis WH je pa bila malo preveč ponavljajoča,streljanje na otoku v džungli polni korejcev ni lih inovativa...Dobro je scena sneg pepel....
zakaj je zmer use optimizeran za fucked up konzole?
Manj piratstva? Konzole so bolj popularne?
Glede na to da so konzole kot neki mali dolgoročni računalniki,bi rekel da piratstvo je na obeh straneh visoko.
Je pa več konzol prodanih posledično več iger zanj, ko pa dobiš igro verzije za PC je pa ta poden od podna,rabiš uber močen PC in kljub temu ni zadosti. Optimizacija,optimizacija.
PS3 ima zanimljiv procesor a gnilo grafiko,xbox ima še kar ok procesor in dobro grafiko.
Če kupiš ekvivalentni računalnik 8800gt dual core-quad core 2-4gb rama,ti bodo te igre delovale zelo lepo na nastavitvah za konzole.
PS3 prodajne cifre: 47.9 million do konca 2010... Radeon 5xxx: 6 milijonov v pol leta skoraj leto nazaj. In tudi ocene o GPU na PS3 in XBox 360 bi bilo fajn da malo preštudiraš.
PS3 prodajne cifre: 47.9 million do konca 2010... Radeon 5xxx: 6 milijonov v pol leta skoraj leto nazaj. In tudi ocene o GPU na PS3 in XBox 360 bi bilo fajn da malo preštudiraš.
Več je prodanih za konzole Ker:
1.Konzola je ena platforma in je lažje specifično optimizirati igro. 2.Računalniki in grafične kartice so različne platforme slabša podpora. 3.Tehnologija v konzolah je v času nastanka bila kar napredna,žal zdaj zastarela.
Torej zaključek: Konzol je več prodanih,ker so na malce daljši rok uporabe je posledično tudi več iger za njih in lažje optimiziranih za eno platformo "konzolo".
Grafične so bile prodane kar lepo ja,pa še na tistih nekatere stvari nedelujejo kot morajo pa je že nova serija,in zopet nova,100 različnih sistemov,procesorjev in konfiguracij zato je posledično manj ubadanja za PC svet iger.
PC 100000platform 100000 iger,preveč problemov,manj ubadanja,manjša podpora,hitrejša piratizacija
Konzola 1platforma 100000 iger,kontra.
Samo kam gre svet da so konzole že mali računalniki res ni poante tako razdvajati zadeve.. mora biti enotno.
Pozabljate, da so konzole v ZDA zelo ugodne in morda zaradi tega tako dobro prodajne. Kaj je to za enga Američana 200$, kot za nas 200EUR ? Ali za enga Švaba? 1-2 dni šihta, pri nas pa dobra tedenska plača. Je razlika, a ?
Naj nam dajo po 1500-2000EUR normalne plače pa bomo kupoval.
Gamepad je precej natančen ampak vseeno ni miška. Če želiš izjemno natančnost mora biti hitrost počasna to pa pomeni, da bolj kot ne igralec vedno gleda naprej in skoraj nikoli ne gleda kote ali za sabo tako, kot pri miški. Če povečjaš hitrost imaš dobro sliko okolice ampak je skoraj nemogoče kaj zadet.
Z miško je veliko lažje oboje doseči ampak pri konzolah mora biti natančnost na prvem mestu. Zato je teamplay in znanje mogoče celo bolj pomembno za doseganje dobrih rezultatov na turnirjih, kot pri PC-ju. Ta pomankljivost gamepada (konzol) je na koncu celo prednost.
Imam konzolo in mi še nikoli na kraj pameti ni padlo, da bi na njej igral FPS ali RTS. Hack'n'slashi, pretepačine in dirkačine so pa fun, ja.
Problem je samo v tem, da imajo konzole kar nekaj igranja vrednih FPSov... Sicer z začetnim odporom sem preigral že Resistance 2, Bad Company 1, Halo 3, ODST, Reach, Killzone 2, etc.
Kmalu preizkusim Killzone 3 z Move nadzorom, morda pa me to odreši gamepad muk.
Zato je teamplay in znanje mogoče celo bolj pomembno za doseganje dobrih rezultatov na turnirjih, kot pri PC-ju. Ta pomankljivost gamepada (konzol) je na koncu celo prednost.
Po tej logiki je prednost tudi, če nimaš nog, ker za paraolimpijske igre potrebuješ drugo znanje kot za olimpijske.
Do neke mere imate prav, meni je negravžno igrat MAG na ps3 z dualshock3, počutim se kot da sem prvič na konzoli. Edini fps ki sem ga z lahkoto igral je bad company 2. Prednost pri konzolah je enakost med vsemi igralci (isti hardwere, ista igralna oprema).