» »

Volvo razvija prvega dizelskega hibrida

Volvo razvija prvega dizelskega hibrida

Slo-Tech - Bencinskih hibridnih avtomobilov je na trgu že precej, medtem ko dizelskega ni predstavil še nihče. Prvi bo očitno Volvo, ki je za 1. marec v Ženevi napovedal tiskovno konferenco, na kateri bodo predstavili prvega dizelskega hibrida.

V60 Plug-in Hybrid bo imel petcilindrski 2,4-litrski dizelski agregat z 215 konjskimi močmi in električni pogon z močjo 70 konjskih moči, ki mu bo energijo dovajal litij-ionski akumulator z 12 kWh. Samo na električni pogon bo lahko prevozil okoli 50 km, kar je ravno dovolj za vožnjo po mestu. Volvo je izračunal, da bo povprečna kombinirana poraba goriva 1,9 litra na 100 km. Volvo V60 Plug-in Hybrid bo naprodaj prihodnje leto.

98 komentarjev

«
1
2

Aston_11 ::

Avtomobilistična tehnična novica. Pozdravljam!

BALAST ::

Novica za sanjače in vsaj desetino miljona v banki.

kow ::

"da bo povprečna kombinirana poraba goriva 1,9 litra na 100 km"

Mokre sanje.

FireSnake ::

And I want one! :D
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Machiavelli ::

OPA izmišljanje vroče vode?
Nigaaazz

karafeka ::

2,4 ccm in 215 KM ?
Potem se boš pa s tako mašino vozil po mestu.....
Kaj je pa narobe s 1.6, pa s pol manjšimi konji ?

Izi ::

In zakaj so kombinirali požrešno zverino z 215 konji in varčno elektriko?
Boš šel na daljšo pot po avtocesti in boš iz tistih povprečnih 2 litra mimogrede na 9 litrov. Sploh pa je pri hibridih in električnih avtih začetni strošek zaenkrat še tako velik, da čeprav se potem 5 let voziš tako rekoč zastonj se ti še zdaleč ne izplača.
Kljub tistim obljubljenim 7000 EUR, ki naj bi jih primaknila država ob nakupu električnih avtov bodo ti še vedno hudo predragi. Da ne omenjamo, da so vsi po vrsti, vsaj zaenkrat hudo grdi. Šele drugo leto naj bi prišlo nekaj lepših električnih avtov.

ZaphodBB ::

@Izi: Se vidi, da nimaš pojma. Na avtocesti so večji in močnejši motorji ekonomičnejši. Kolegov 2.5 Dizel z 180KM ima pri 180 na uro porabo 6 l/100 km (VW Passat), medtem ko moj Peugeot partner (1.6 HDI 90 KM) pri 150 na uro pije 10l. Nekaj je razlike tudi v aerodinamiki - vendar ne toliko.

detroit ::

^^to zgornje (glede večje porabe šparovčkov pri višjih hitrostih) je res,...pač fizika....samo pri 2.5 mašini tudi nisi nekako lažjih pedalov in skupna poraba je ne glede na rečeno še vedno večja (tvoj piškot < passat - razen če si si kak luđak;)

p.s. komi čakam štrom avtomobilčke:D
Skero

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: detroit ()

Pyr0Beast ::

ZaphodBB je izjavil:

@Izi: Se vidi, da nimaš pojma. Na avtocesti so večji in močnejši motorji ekonomičnejši. Kolegov 2.5 Dizel z 180KM ima pri 180 na uro porabo 6 l/100 km (VW Passat), medtem ko moj Peugeot partner (1.6 HDI 90 KM) pri 150 na uro pije 10l. Nekaj je razlike tudi v aerodinamiki - vendar ne toliko.


Yeah right.

Pri 180km/h 6L/100

You've GOT to be shitting me.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Machiavelli ::

Ma Organizacija za sistemom zaračunava CO2 katerega rastline čez dan dihajo da lahko izdihujejo kisik ponoči pa kontra,čakamo samo dneve ko bodo zaračunavali kisik...
Že zdaj hočjo dat šalter za internet lol
vreme se itak spreminja ker je naravni cikel tak magnetno polje itd...

Naj mi dajo arhiv segrevanja ali karkoli iz časa dinozavrov...

Pa če je do opazil se vsi planeti segrevajo zato ker je tak cikel na toliko časa z nami ali brez nas....
Nigaaazz

Road Runner ::

... medtem ko dizelskega ni predstavil še nihče


Meanwhile, in 2008, Volkswagen’s 69.9-MPG Diesel Hybrid
http://dusan.fora.si/blog/ (742617000027)

ozbolt ::

@zoom

Ogrevanje ozračja gor ali dol, nafte zmanjkuje.

Pa z 1.6 motorjem 180 po avtocesti?
Moj 1.5 Accent že pri 140-150 preveč tuli.

karafeka ::

Hvalabogu da je omejitev na AC 130 potem, a ne?!!

sirotka ::

ozbolt je izjavil:

@zoom

Ogrevanje ozračja gor ali dol, nafte zmanjkuje.

Pa z 1.6 motorjem 180 po avtocesti?
Moj 1.5 Accent že pri 140-150 preveč tuli.


Zakaj pa ne 180? Eni tulijo, eni ne...odvisno od avta. Sicer pa 6 pri 180 skoraj ni šans. Moj pije tam 10, včasih pade tudi na 5 do 6, ampak povprečje je pa dost višje.

Blinder ::

Kolko že porabi prius? 6 l/100 km? Prius ima benzinski motor, tale ima močnega dizla, ki so tam tam po porabi. Dvomim o tistih 1.9 /100.

Tistih 6 l pri 180 km/h lahko ignoriramo, ker si ne zasluži komentarja.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Machiavelli ::

ozbolt je izjavil:

@zoom

Ogrevanje ozračja gor ali dol, nafte zmanjkuje.

Pa z 1.6 motorjem 180 po avtocesti?
Moj 1.5 Accent že pri 140-150 preveč tuli.



Nafte nezmankuje saj jo črpajo komaj 100let,Organizacija to tako predstavi da preikaže navidezno krizo,kar potegne realni svet krvave boje za preživetje,pač satan v tem uživa in z tem se prehranjuje.

In govorim ti o davku na CO2 se zavedaš da je CO2 prav tako pomemben kot kisik da se sploh lahko naravno ustvarja in živi?
Sploh pa dandanes vse manj ljudi ima avto oz. če že ima imajo varčne.

L benza je v 6mesecev šel za 80centov gor!! A sod nafte je bil 20eur like lol
Cene rastejo inflacije pa ni.

Edini razlog za dražitev nafte je da se je organizacija preselila po stari knjigi zdaj ima sedež v israelu in dolarju vrednost pada,nafto pa imajo v lasti recmo 50% američani,Vse kar vidiš na tvju nevrjami.
Nigaaazz

WarpedGone ::

Mene zanima sam kaj bo na vso hibridno zgodbo reku DPF.
Pravzaprav... nočm zvedet na lastni koži.
Zbogom in hvala za vse ribe

T0RN4D0 ::

Naajs :D Raketa.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Ziga Dolhar ::

Zoom je močno offtopic. Pravila (Ostali brisani ste žal kolateralna škoda.)
https://dolhar.si/

dzinks63 ::

Peugeot že pravtako ima diesel Hybrida. Peugeot 3008: The First Production Diesel Hybrid !

gruntfürmich ::

če boš z elektriko pospešil do visoke hitrosti in nato uključil močan agregat, v tem primeru 200+ KM, potem bo morda res manjša poraba kot pri švohnejšem motorju. vendar IMHO samo v primeru da se šele pri 130km/h uključi motor z notranjim zgorevanjem. ampak to pa bi znalo hudo bremeniti el. motor & baterije. tko da če bi gledali vseskupaj, in da je omejitev 130kmh v slo, potem IMHO naredimo z močnejšim motorjem več škode oz. večjo porabo, čeprav je na avtocesti morda varčnejši kot švohnejše različice...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

WarpedGone ::

>> vendar IMHO samo v primeru da se šele pri 130km/h uključi motor z notranjim zgorevanjem.

Kaj to pomeni za staro mantro kako se vozi dizla: "dokler je mrzel ga NE tiščiš v višje obrate/obremenitve"?
To pomeni da z mrzlim NE furaš 130 ampak se ustaviš pod 2000 obrati v najvišji prestavi. 2.5 literski dizel nuca vsaj kakih 15 minut vožnje izven mesta da se zagreje in hebeni DPF začne kurit saje. Spet bo hudič v grdih praktičnih detajlih, ki v brošuri ne bodo opisani ampak boš zanje zvedel šele potem, ko ti bo stvar že crknila in te bo servis opalil za nekaj jurjev.

Js tazga hibrida nočem niti zastonj. Je predrago življenje z njim.
Zbogom in hvala za vse ribe

pss-m ::

bo nafta tok dražja, da boš plačeval tako kot danes.

kar se tiče 6l pri 180km/h, mislim da je možno, sem se vozil v dizel škodi karavan 5 predstav in ima malo čez 4L pri 120km/h. pri 180 je bilo dobrih 7 (zdej če upoštevamo, da je pasat bolj aerodinamičen in da ima 6 predstav, kdo ve. mogoče ne 6.0 ampak 6.x)

mene zanima, če se kdo spomne ali pa ima link do predelanega avta (mislim da je bil renault 5). vse kar so naredili je, da ob bremzanju shranjuje enrgijo (kot na krožno vzmet, ki se sprosti ob speljevanju) ker tam naj bi se največ energije izgubilo, kombinirana poraba pa naj bi padla za polovico. dokaj preprosta/poceni/čista rešitev.

Blinder ::

izmerjenih
volvo s60 2.0d 163 km - automatic - pri 130 ima 7.6 l/100 porabe. Pri 120 kmh pa 6.8.
Audi a4 2.0 tdi 143 ročni pri 130 ima 7.8 /100 porabe.
lexus is220d 177 pri 130 9.7/100.
pa vsi tej trije so aerodinamični avti(sedan).
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

valvoline1 ::

Moj ex audi 80 1.9tdi je žr natančno 5.5l pri hitrosti 120kmh.Klime ni imel. Z enim 80l tankom sem šel do Grčije cca 1300km pa še neki nafte ostalo noter.
Aja nafta pa una pobarvana xD.
@blinder tole so mal prevelke porabe za sodobne dizle men se zdi,še posebej če se pogovarjamo o vožnji po AC.

Zgodovina sprememb…

poweroff ::

Andrej Detela iz IJS je imel o tem eno predavanje pred nekaj več kot 10 leti. Pa je pred tem idejo že razvijal nekaj časa.

Takrat ga je folk gledal, kot da je nor. Danes njegove ideje postajajo realnost. Se pa spomimnajm, da je tip takrat izračunal, da bi bila poraba okrog 2 l na 100 km/h.
sudo poweroff

valvoline1 ::

Blinder je izjavil:

izmerjenih
volvo s60 2.0d 163 km - automatic - pri 130 ima 7.6 l/100 porabe. Pri 120 kmh pa 6.8.
Audi a4 2.0 tdi 143 ročni pri 130 ima 7.8 /100 porabe.
lexus is220d 177 pri 130 9.7/100.
pa vsi tej trije so aerodinamični avti(sedan).

Daleč od tega. Evo ti specifikacije za a4 2.0tdi
http://www.avto.net/_EUROTAX/mycar.asp?...
Ne verjamem da popije deci več k 5l na AC pr hitrosti 130kmh.
p.s če je to mestna vožnja 7.8l(130 po mestu ane xD)tole je še vedno odlična poraba,podobn bencinar pokur 13-15l po mestu.

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

Kje imate takšne porabe? Pa kako vam uspe vozit 130Km/h po tempomatu cel tank v Sloveniji? To je pri meni 1200Km...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

WarpedGone ::

>> Ne verjamem da popije deci več k 5l na AC pr hitrosti 130kmh.
Bolš da ne greš stavit kej tazga.
Nekaj je laboratorij, čist nekaj druzga pa vsakodnevni delovni pogoji.
Zbogom in hvala za vse ribe

IceIceBaby ::

Hibridi so pesek v oči. V realnem svetu porabijo toliko kot kakšen dizel, ponavadi celo več.

Če delaš veliko km in želiš poceni vožnjo kupiš sodobnega turbodizla. Če ne gledaš na porabo oz. delaš manj km kupiš sodobnega turbobencinarja pa imaš raketo z zmerno porabo.

OTTO motorji imajo še precej rezerve. Naj raje razvijajo preizkušeno tehnologijo vzporedno pa tuhtajo kako narediti pravi električni avto, ki bo dejansko uporaben.

Blinder ::

Ma js sm prepisal podatke iz revije. Izmerjena poraba in ne po tovarniških podatkih.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

WarpedGone ::

>> Če delaš veliko km in želiš poceni vožnjo kupiš sodobnega turbodizla.
300 EUR na redni servis. Poceni.
Zbogom in hvala za vse ribe

IceIceBaby ::

Pri 40, 50kkm letno se odkupi z nižjo porabo. Sicer je pa cena servisa precej odvisna od znamke, ne samo od motorja.

Kinjorts ::

WarpedGone je izjavil:

>> Če delaš veliko km in želiš poceni vožnjo kupiš sodobnega turbodizla.
300 EUR na redni servis. Poceni.


Če se ne znajdeš, je to tvoj problem. Filter olja, zračni filter kabine in motorja (ni nujno, da ju menjaš na vsakem sevisu) in 4l olja + 1del. ura pri lokalnem mehaniku (če ne znaš sam) ni 300€.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kinjorts ()

IceIceBaby ::

Če hočeš garancijo obdržat ne moreš pri fušarju servisirat.

Kinjorts ::

IceIceBaby je izjavil:

Če hočeš garancijo obdržat ne moreš pri fušarju servisirat.

Garancija je ponavadi med 1 in 2 leti, če te pa nategnejo z 5 letno je pa druga pesem.

Dr_M ::

Ce ti to kaksen fusar dela, lahko racunas se na 2x 300EUR letno, ce gre za kaj vec, kot samo olje. To je v najboljsem primeru, v najslabsem pa motor ne bo vec uporaben sploh.
Pooblasceni so dragi, ampak ne zastonj. :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Kinjorts ::

Dr_M je izjavil:

Pooblasceni so dragi, ampak ne zastonj. :)


Ti kar plačuj, ni problema sploh. Sicer pa ne vem, kako bi lahko mehanik uničil motor pri menjavi olja?

krho ::

WarpedGone je izjavil:

>> Če delaš veliko km in želiš poceni vožnjo kupiš sodobnega turbodizla.
300 EUR na redni servis. Poceni.

stroški servisov pri mojem Golfu V na uradnem servisu so bili naslednji.
15k 130€
30k 230€
54k 260€
Za 90k ti lahko povem konec meseca..
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krho ()

GizmoX ::

Raje čakam na Chevrolet Volt / Opel Ampera, ki je prvi zaporedni hibrid. Poganja ga močan elektromotor + baterije, ki zdržijo npr. do službe in nazaj (polnjenje ponoči). Ko je potreba po daljši relaciji (poleti na morje, pozimi v hribe), avto vklopi bencinski motor in z njim generira elektriko, ki poganja elektromotor.
V veliki večini se voziš na elektriko, pa še ni potrebno imeti v garaži dodatnega bencinarja za dolge razdalje (take blodnje imajo nekateri pristaši all-electric vozil).
udirač => uni. dipl. inž. rač.

Dr_M ::

Kinjorts je izjavil:

Dr_M je izjavil:

Pooblasceni so dragi, ampak ne zastonj. :)


Ti kar plačuj, ni problema sploh. Sicer pa ne vem, kako bi lahko mehanik uničil motor pri menjavi olja?



Sej bom ja, malo manj kot 500€ za novo odmicno gred in nekaj malenkosti, ker se mi je garazni mehanik smejal, ko sem mu rekel, da v motorju nekaj cudno ropota.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

IceIceBaby ::

Roko na srce, tudi pooblaščeni servisi delajo bedarije, in to precej pogosto. Razlika je v tem, da oni vsaj nosijo določeno odgovornost. Če delo ni opravljeno kot je treba jim zatežiš in morajo popraviti, pa še nadomestni avto ti dajo.

Kar se pa garancije tiče...jaz sem jo na novem avtu vzel 5 let (3+2). V času, ko nameravam imeti avto se ne bom sekiral, če kaj crkne, pa čez 2, 3 leta ga bom lažje prodal, ko bo v garanciji. IMHO se splača za tisti drobiž, ki ga doplačaš.

Dr_M ::

Roko na srce, tudi pooblaščeni servisi delajo bedarije, in to precej pogosto. Razlika je v tem, da oni vsaj nosijo določeno odgovornost.


Jasno, da delajo bedarije. Namerno ali pa nenamerno, ampak jih lohk vsaj za neki drzis, ce kej prevec zajebejo.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

balocom ::

Dizel in šparanje? Kaj pa vzdrževanje dizla? Šobe, visokotlačne pumpe in dvomasni vztrajniki so zelo drag špas ko ti crknejo;((, grelne svečke ki počijo in moraš motor odpret da jo dobiš ven>:D itd. Bog ne daj da ti nafta zmrzne v kakih čudnih krajih.
Zato imam raje bencinarja:D
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

valvoline1 ::

balocom je izjavil:

Dizel in šparanje? Kaj pa vzdrževanje dizla? Šobe, visokotlačne pumpe in dvomasni vztrajniki so zelo drag špas ko ti crknejo;((, grelne svečke ki počijo in moraš motor odpret da jo dobiš ven>:D itd. Bog ne daj da ti nafta zmrzne v kakih čudnih krajih.
Zato imam raje bencinarja:D

Tole lahka napiše le braniac ki dizla nikol v življenju ni imel.Sem skoraj prepričan da ko enkrat šaltaš na dizel bencinar enostavno več ne pride v poštev. Sploh pa če se pogovarjamo o VWjevih traktorčkih.

krho je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

>> Če delaš veliko km in želiš poceni vožnjo kupiš sodobnega turbodizla.
300 EUR na redni servis. Poceni.

stroški servisov pri mojem Golfu V na uradnem servisu so bili naslednji.
15k 130€
30k 230€
54k 260€
Za 90k ti lahko povem konec meseca..

Sam menjam olje na vsakih 10tkm,strošek 20e za 5l 5w-40,kupim extralube pr leclercu je skoraj zastojn,svaka čast extra kakovost za ta denar.

Zgodovina sprememb…

Kinjorts ::

Dr_M je izjavil:

Kinjorts je izjavil:

Dr_M je izjavil:

Pooblasceni so dragi, ampak ne zastonj. :)


Ti kar plačuj, ni problema sploh. Sicer pa ne vem, kako bi lahko mehanik uničil motor pri menjavi olja?



Sej bom ja, malo manj kot 500€ za novo odmicno gred in nekaj malenkosti, ker se mi je garazni mehanik smejal, ko sem mu rekel, da v motorju nekaj cudno ropota.

Čestitam! Tebi ne more pomagati nobeden servis. Takšen stranke potrebujejo servisi.

balocom ::

Za VW lahko rečem da so bli samo oni tako neumni, da so opustili 1.9TDI motor. Dizla sem že vozil in je lep za vozet, ampak ko ti odpove nekaj od prej naštetih stvari, pa ni dizel svet ni več tako lep:D
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

IceIceBaby ::

50kkm letno. Bencinar porabi recimo 10 litrov, enakovreden dizel pa kakšne 3 litre manj. Na leto to znese 1500 litrov oz. skoraj 2000EUR pri trenutnih cenah bencina. Po 4 letih, ko z dizlom nastanejo kakšni malo večji stroški si že konkretno v plusu.

Vsak si pa sam poračuna, če se mu splača. Jaz sem se nekaj časa vozil v službo cca 140km na dan z 3200 kubičnim V6. Bi bila očitna razlika, če bi imel dizla. Ampak za užitek in za konkretno konjenico se pač plača. Če hočeš šparat in ti avto pomeni izključno transport se pa dizel običajno splača.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21931887 (1372) turan
»

Mazda izdelala komercialni motor s kompresijskim vžigom homogene mešanice

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
4114958 (11220) pumaxx
»

Kaj namesto kolesa

Oddelek: Na cesti
262851 (1970) Tr0n
»

Diesotto nov koncept bencinsko-dizelskega motorja (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
6410629 (8089) darkolord

Več podobnih tem