Forum » Programiranje » Excel, samodejno dodajanje vrstic
Excel, samodejno dodajanje vrstic
mazi42 ::
V excelu imam nek dokument, razpredelnico, v kateri se nahajajo polja, ki jih mora stranka izpolniti in polja, ki se iz teh polj računajo. Dokument je zaščiten tako da stranka lahko samo vstavlja podatke in še to samo v polja v katera je to namenjeno. Št. vrstic je lahko zelo različno, zato skušam najti rešitev, ki bi samodejno dodala novo vrstico (torej bi se kopirale vse formule tam kjer so in oblike celic), ko bi stranka začela izpolnjevati predzadnjo prosto vrstico. Ima mogoče kdo kakšno idejo?
Hvala za pomoč in lep pozdrav!
mazi42
Hvala za pomoč in lep pozdrav!
mazi42
mazi42 ::
Našel nekaj na strani. Mogoče kdo ve kako to prilagoditi, da bi se kopirale tudi formule in ne v celi vrstici pač pa samo v prvih 5-ih stolpcih?
Lp
Lp
dvojka ::
Pozdravljeni,
Trenutno se ne spomnim, da bi v excelu to že obstajlo. V tem primeru se naredi ali makro, ki doda novo vrstico ali nov gumb pod katerem se skriva "makro", ki doda novo vrstico.
LP
Trenutno se ne spomnim, da bi v excelu to že obstajlo. V tem primeru se naredi ali makro, ki doda novo vrstico ali nov gumb pod katerem se skriva "makro", ki doda novo vrstico.
LP
ZePe ::
Če uporabiš List (Seznam) ali Table (Tabela) v Excelu, potem se pri dodajanju novih vrstic formule samodejno prenašajo navzdol.
V Excelu 2007 je postopek sila enostaven. Izbereš določeno območje podatkov in na kartici "Osnovno" izbereš galerijo "Oblikuj kot tabelo" in iz galerije izbereš enega izmed ponujenih slogov. Kasneje lahko izbrani slog tudi popolnoma enostavno zamenjaš.
Ko je izbrana celica znotraj seznama, je v priročnem meniju (desni klik) na voljo dodatna opcija "Vstavi vrstico v tabelo". Ta opcija ima še eno dobro lastnost, saj dejansko samo poveča število vrstic v posamezni tabeli, kar pride prav, če imamo dve pokončni tabeli eno poleg druge. Če v eni dodamo vrstico, se druga ne spremeni (kar ne drži v primeru vstavljanja vrstic v delovni list).
Za kaj takega torej ne potrebuješ makroja, če pa bi vseeno raje videl zadevo rešeno z makrojem (zaklepanje in odklepanje celic), pa je na mojem blogu že objavljen makro ravno na temo dodajanja vnaprej definiranih vrstic v Excelu skupaj z nastavljanjem formul in preverjanjem veljavnosti podatkov.
V Excelu 2007 je postopek sila enostaven. Izbereš določeno območje podatkov in na kartici "Osnovno" izbereš galerijo "Oblikuj kot tabelo" in iz galerije izbereš enega izmed ponujenih slogov. Kasneje lahko izbrani slog tudi popolnoma enostavno zamenjaš.
Ko je izbrana celica znotraj seznama, je v priročnem meniju (desni klik) na voljo dodatna opcija "Vstavi vrstico v tabelo". Ta opcija ima še eno dobro lastnost, saj dejansko samo poveča število vrstic v posamezni tabeli, kar pride prav, če imamo dve pokončni tabeli eno poleg druge. Če v eni dodamo vrstico, se druga ne spremeni (kar ne drži v primeru vstavljanja vrstic v delovni list).
Za kaj takega torej ne potrebuješ makroja, če pa bi vseeno raje videl zadevo rešeno z makrojem (zaklepanje in odklepanje celic), pa je na mojem blogu že objavljen makro ravno na temo dodajanja vnaprej definiranih vrstic v Excelu skupaj z nastavljanjem formul in preverjanjem veljavnosti podatkov.
Moj blog: http://office.blog.siol.net in http://www.finance.si/blog.php?id=25
dvojka ::
ZePe... Tvoja metoda z tabelo deluje, če v tabeli ni zaklenjenih celic. V primeru, da so zaklenjene celice mislm, da je obven VBA makro.
LP
LP
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Excel, kako izračunatiOddelek: Programiranje | 2306 (2045) | Dionis |
» | Excel-kopiranje vrstic, ki ustrezajo pogojuOddelek: Programska oprema | 1301 (1182) | _jackson_ |
» | excell razvrščanjeOddelek: Programska oprema | 4094 (3738) | rferrari |
» | makro v exceluOddelek: Programska oprema | 1532 (1163) | thor24 |
» | [Excel]Vrednost celice = ime dokumentaOddelek: Programska oprema | 4739 (4161) | veteran |