Heise - Ebay že zdavnaj ni več zgolj stran za spletne dražbe računalniških komponent, marveč poizkuša postati prodajalec širokega asortimenta izdelkov. Tako so v teh dneh napovedali prevzem nemškega Brands4friendsa (kaj sploh počne podjetje), za katerega bodo odšteli 150 milijonov evrov. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2007 v Berlinu in ima 3,5 milijona uporabnikov, za katere skrbi 200 zaposlenih. Na njihovi spletni strani se uporabniki prijavijo in nato v dnevnih akcijah nakupujejo oblačila priznanih znamk do 70 odstotkov ceneje, ki jih stran pridobi od proizvajalcev z znatnim popustom na količino.
Ebay želi s prevzemom okrepiti svoj položaj na področju mode in vstopiti na področje tako imenovanih nakupovalnih klubov (shopping clubs). Samo prek že obstoječe Ebayjeve ponudbe oblačil (v Nemčiji in Veliki Britaniji ponujajo eBay Outlet za neposredne nakupe priznanih znamk), obutve in dodatkov se letno obrne 5,4 milijarde dolarjev, z novo pridobitvijo pa bodo to številko še povečali.