» »

Nujno rabim pomoč, problem z trgovino SOLO

Nujno rabim pomoč, problem z trgovino SOLO

violamb ::

Prosim če mi kdo lahko pomaga na koga se naj obrnem. Pred dobrim mescom sem v spletno trgovino SOLO odnesel zunanji disk, ki je v garanciji, ker je bila neka okvara, saj računalnik ga je prepoznal a map pa se ni dalo ustvarjat.
In ker en mesec ni bilo nobenega odgovora sem danes klical kaj se dogaja in je uslužbenka rekla da me bo poklicala nazaj. In zdaj me pokliče in mi reče da so ugotovili da je na ohišju poškodba in da je bil zunanji disk odpiran zato ga ne bojo popravljali. Če bi res bilo ohišje pokodovano bi oni ki ga je sprejel na servis že to videl in bi tudi napisal pod opombe v sprejem servisa. Plus tega še je disk več kot 2,5 let v garanciji zakaj bi ga odpiral gor.

Zato prosim če že ma kdo izkušnjo kam se naj obrnem na tržno inšpekcijo ali kam?
Hvala za pomoč
  • zaklenil: bluefish ()

KoMar- ::

Jap, na inšpekcijo. Škoda pa, da nisi prej v S-T iskalnik napisal Solo, ker bi našel tole:

spletna trgovina solo.si

fosil ::

Če vse drugo odpove lahko disk običajno v reklamacijo prek RMA postopka pošlješ tudi direktno nazaj proizvajalcu. Edino nekaj boš moral dat za poštnino.
Tako je!

tt1024 ::

Ma veste kaj, na žalost ti nimam kaj pametnega za napisat ampak ne morem verjet ljudem. Vsi forumi so polni problemov s solo.si. Tudi jaz na žalost poslovno sodelujem z njimi in vem kakšni ''nateguni'' so, taki da večjih ni. Ampak ne, na vsakem forumu se potem najdejo ljudje, ki napišejo: ''jaz sem pa z njimi zadovoljen sem kupil to pa to in osebno prevzel in zaenkrat vse dela.'' Ja dokler vse dela je super, ko pa ne dela so pa ljudje brez pošteno plačanih zadev po par mesecev, da ne govorimo o porabljenem času, živcih in telefonskih impulzih. A je res vredno za tist euro ali dva prihranka. Še en argument je: ''ja če kaj ne bo v redu bom pa nesel na pooblaščen servis'' Ja, če je Solo to kupil v Sloveniji ali pri podjetju ki ima vseevropsko garancijo, vendar taki so (na žalost) redki.
Mah saj vem da nisem nobenemu pomagal ampak, ker tudi meni vsakodnevno žrejo živce se mi je pasalo malo razpisati :) Evo je kar pomagalo.

Aja druge ni, naj ti dajo izjavo pooblaščenega servisa da je bila zadeva nepooblaščeno odpirana. Meni verjemi da ti tega ne bodo dali, ker so kupili to spet po ene 16 ovinkih in še sami ne vejo kje je gar. servis za ta disk in se te bodo poskusili na čim lažji način znebiti. Žal, upam da boš drugič še kupoval pri njih in prihranil euro ali dva.

Lp, pa brez zamer :)

djordjevic ::

Jaz sem kupil pred enimi tremi leti pri njih logitech mx revolution. Ker je tema o solu nastala po mojem nakupu, nekako ne morem soditi med naivčine, ki se jim je šlo za 2 evra prihranka. Kakorkoli že, tik pred iztekom garancije sem odnesel na popravilo polnilec za baterijo. Najprej sem se oglasil na eventusu, kjer so me odpravili, češ da oni njihove robe ne sprejemajo. Sem že mislil, da bom potegnil kratko, nato pa sem šel kar osebno na solo in dal polnilec lepo v popravilo. Čez kakšne tri tedne so mi ga zamenjali z novim, torej se da z njimi imeti tudi dobre izkušnje (v vmesnem času sem si miš polnil na polnilcu od punce, torej nisem imel k sreči niti nobene škode).
No grave is deep enough to keep us in chains.

tt1024 ::

Ma saj verjamem, da se kdaj tudi potrudijo. Ampak kot sem rekel iz mojih izkušenj so goljufi, ja goljufi, ker zavestno goljufajo tako dobavitelje, kot stranke. In ja verjemi da vem o čem pišem. Pa saj ni problem samo, kot rečeno moral sem se malo ''spucat'' hehe :)

Aja djordjevic, se ti ne zdi čudno da so potrebovali 3 tedne za menjavo polnilca. mislim, da bi na pooblaščenem servisu to uredili v parih dneh ali takoj.

bobby ::

pa sej imaš odgovor na dlani. ti si oddal na servis brezhibno, na nalogu ti najbrž nič ne piše, da je ohišje poškodovano ali pa kaj. torej? kar se tebe tiče, je bilo nepoškodovano. to si morajo oni opombe zapisat v nasprotnem primeru so si sami krivi.

aja PS: VSI servisi (govorim o garanciji) imajo 45dni čas, da zadevo "testirajo" pregledajo itd itd,... pa je čist vseen kurc, al je to miška za 5EUR al pa avto,... zdej pa, če na pultu rečeš, da bi nadomestno enoto, potem imajo delovni dan časa, da ti jo priskrbijo ENAKO ali BOLJŠO. VSE mora biti zapisano na nalog PREDNO ga podpišeš, če ne si si pač sam kriv.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bobby ()

tt1024 ::

45 dni drži, tole mi pa prosim najdi člen kje to piše: če na pultu rečeš, da bi nadomestno enoto, potem imajo delovni dan časa, da ti jo priskrbijo ENAKO ali BOLJŠO
Se pravi če se mi pokvari BMW M6 v garanciji sem upravičen do enakega BMWja?

telexdell ::

tt1024 je izjavil:

45 dni drži, tole mi pa prosim najdi člen kje to piše: če na pultu rečeš, da bi nadomestno enoto, potem imajo delovni dan časa, da ti jo priskrbijo ENAKO ali BOLJŠO
Se pravi če se mi pokvari BMW M6 v garanciji sem upravičen do enakega BMWja?

Verjemi, če boš upravičeno v garanciji pripeljal tak avto na popravilo, ti bodo ponudili še kaj več, ne le nadomestno vozilo.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

tt1024 ::

Ok, dal sem primer no. V glavnem nikjer ne piše da lahko dobiš nadomestno stvar enako ali boljšo kakor jaz vem. Če pa obstaja tak člen bi pa rad vedel za njega, da ga lahko kdaj izkoristim ;)

bobby ::

knock yourself out tt1024:

torej, pripeljal si bmw m6, nadomestni je bmw serije m6, lahko ti ga z okrnjeno opremo. je pa res, da naslednji del člena daje trgovcu na izbiro.

20člen zvpt:


(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.

(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

tt1024 ::

Hehe ne me narobe razumet saj ti nič nočem. Samo jaz si to razlagam tako, na servis si pripeljal ulter super avto mislim da so ti dolžni dati nadomesten avto (podoben izdelek) ne pa M6 ali boljšega. Domnevam da nikakor nimajo vsi servisi na voljo M6 BMWjev ali ne vem najboljših TVjev, telefonov...da bi lahko vsakemu ki ima zadevo na servisu nudili top modele za ta čas.

Aja pa kakor vidim piše LAHKO zagotovi ne pa MORA zagotoviti, tudi tukaj se mi zdi precej dvoumen zapis.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tt1024 ()

Meizu ::

Dajte ljudje, spravite se skup, ste še offtopic.

Uglavnem, kliči na varstvo potrošnikov, opiši situacijo in ukrepaj potem dalje.

bobby ::

pa sej nisem napisal, da ti morajo! napisal sem pa to zato, ker sem nesel mobitel na servis, pač nekaj boljšega, so vprašali če rabim nadomestni tel, pol mi pa dajo nokio3100. halo? in jim pač poveš da takole se ne boš šel. verjam mi, da jim je ceneje priskrbet nadomestno zadevo kot pa plačat. in ja, če nimajo bmwja na servisu, pokličejo predstavništvo, kakšna je situacija in oni že vedo kaj in kako. ga bodo že spraskali ali pa ti podali neko ugodno ponudbo. še enkrat pa, VSE mora biti na delovnem nalogu zapisano, drugač so taki primerki, kot je violambov.

definitivno violamb, bi jih pobaral, da na servisnem zapisniku ni nikjer zapisano o kakšnih poškodbah na ohišju, še posebaj, če je ta poškodba vidna na prosti uč že laiku! al se pa na varstvo pot oglasi.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

tt1024 ::

Ok, ok, saj sem rekel bi bil čisto vesel če bi to veljalo samo nekako dvomim da je tako da dobiš enak ali boljši model - ok pri mobitelu najbrž lahko ker jih imajo najbrž ogromno drugje pa morda težje. V glavnem da ne bomo preveč off topic, ja drugače kot da jim težiš z vsemi možnimi inšpekcijami in zahtevaš uradno izjavo pooblaščenega serviserja da je bila zadeva odpirana ali da je bilo nepooblaščeno posegano v napravo - verjemi da ti tega ne bodo dali, ker so...še enkrat vsi skupaj NATEGUNI prve klase :)

TechBeats ::

mal off topic,

pri njih sem zalsedil G.Skill 1200mhz Trident 4gb ram.. piše dostava 2-3dni, a se splača naročiti ali je nateg, mah ker je edina trgovina v Sloveniji z tem ramom..
AciD TriP

KoMar- ::

Čas dobave je pri njih totalen nateg. Vsaj takrat, ko sem jaz kupoval pri njih, so imeli vse "na zalogi"... kao :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KoMar- ()

bluefish ::

Nadaljujte v obstoječi temi: spletna trgovina solo.si


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija - 45 dni čakanja (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8814037 (12451) k4vz0024
»

Rok garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
6013007 (10125) solatko
»

Mimovrste garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
529739 (8136) St235
»

Garancija in odškodnina

Oddelek: Pomoč in nasveti
363594 (2514) bluefish
»

NUJNO. Je disk zanič ali ne?

Oddelek: Pomoč in nasveti
241575 (1257) perci

Več podobnih tem