Forum » Pomoč in nasveti » Servis Kotar d.o.o. in moja izkušnja! (prosim za nasvet)
Servis Kotar d.o.o. in moja izkušnja! (prosim za nasvet)
Duhec ::
Pokliči vodjo servisa, mu razloži, da si prinesel PC v njihov servis na diagnostiko in ne na reševanje podatkov ali celo menjavo diska, ker so te očitno narobe razumeli in se dogovori, da največ kar lahko narediš je to, da plačaš samo uro diagnostike !
Beseda ni konj.
Beseda ni konj.
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: Ziga Dolhar ()
Brane2 ::
Ampak, glede na to, da s serviserji oz. serviseranjem (česarkoli že, avta itd.) še NIKOLI nisem imel takih izkušenj...
Potem je skrajni čas, da začneš, sploh z računalniki in avtom. DIY servisi te naučijo marsikaj _uporabnega_ novega, ti dajo smisel za tehniko in malce obremenijo tako mišice kot možganske dele, ki jih sicer ne uporabljaš. Vsestransko koristno.
Še en primer: pred časom smo razpravljali o vožnji na plin. Sedaj sem prišel v situacijo, da se naučim nekaj o tem. Poslal sem se iz firbca na monterski šnelkurs nekaj dni nazaj. V delavnici se nas je zbralo ene 6-7 in skupaj smo pod nadzorom instruktorja zmontirali plin v golfa.
Zanimivo pri tem je, kako in kje se da sekati bližnjice pri montaži. Lahko recimo snameš sesalni kolektor motorja in vanj lepo zvrtaš luknje za plinske injektorje, lahko pa kar po domače zvrtaš luknje vanj, ko je na motorju. V tem primeru ti koščki odreza padejo v kolektor in pri delu motorja nato še poškodujejo ventile in cilinder. Ker pa efekt ni takoj viden in očiten, domnevam da mnogi usekajo tudi tako bližnjico, sploh ker je je*ada s tem lahko zamudna...
On the journey of life, I chose the psycho path.
satyr ::
Potem je skrajni čas, da začneš, sploh z računalniki in avtom. DIY servisi te naučijo marsikaj _uporabnega_ novega, ti dajo smisel za tehniko in malce obremenijo tako mišice kot možganske dele, ki jih sicer ne uporabljaš. Vsestransko koristno.
Se strinjam, in hvala Brane za vso prijaznost itd. Upam da si razumel, seveda sem že imel izkušnje s takimi in drugačnimi serviserji, samo takih še nikoli.
"Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat."
satyr ::
Aja in pa kot "P.S.", kot lahko vidiš, sem bil opozorjen glede "spuščanja na osebni nivo" in "žaljenja" in to kljub temu, da sem se kvečjemu odzval na izzivanje in/ali žaljenje drugih.
Ker so moderatorji na tem forumu očitno totalno pristranski oz. imajo dvojna merila (kot vidiš, sem bil edini kakorkoli opozorjen, ne glede na to, da so me drugi npr. naslavljali z "Fcuking lame ass" ipd.), sem zato s to sekcijo foruma - prej sem bil namreč (relativno) aktiven samo pod drugimi sekcijami - zaenkrat opravil.
To seveda ne pomeni, da ne bom odgovoril (se zahvalil, kaj dodatnega vprašal ipd.) na kakšen konkreten nasvet, pa tudi na kakšno konkretno provokacijo, hočem reči samo, da ne bom več pisal novih postov!
Zaenkrat torej hvala vsem za pomoč/nasvete in lep vikend še naprej!
/EDIT: Tale diskusija je nekam hitro prišla na peto mesto: http://www.google.si/search?q=servis+ko... med zadetki za iskanje "servis kotar" na slovenskem Google. :)
Ker so moderatorji na tem forumu očitno totalno pristranski oz. imajo dvojna merila (kot vidiš, sem bil edini kakorkoli opozorjen, ne glede na to, da so me drugi npr. naslavljali z "Fcuking lame ass" ipd.), sem zato s to sekcijo foruma - prej sem bil namreč (relativno) aktiven samo pod drugimi sekcijami - zaenkrat opravil.
To seveda ne pomeni, da ne bom odgovoril (se zahvalil, kaj dodatnega vprašal ipd.) na kakšen konkreten nasvet, pa tudi na kakšno konkretno provokacijo, hočem reči samo, da ne bom več pisal novih postov!
Zaenkrat torej hvala vsem za pomoč/nasvete in lep vikend še naprej!
/EDIT: Tale diskusija je nekam hitro prišla na peto mesto: http://www.google.si/search?q=servis+ko... med zadetki za iskanje "servis kotar" na slovenskem Google. :)
"Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat."
Zgodovina sprememb…
- spremenil: satyr ()
mte ::
"Zavod za varstvo potrošnikov nudi svojo pravno pomoč samo svojim članom, tako da se tja lahko kvečjemu obrneš po nasvet, če sploh svetujejo nečlanom ..."
Malo mešate stvari. Zavod za varstvo potrošnikov ne obstaja. Obstajata pa Zveza za varstvo potrošnikov ter Urad za varstvo potrošnikov.
Prva je neodvisna in svetuje samo svojim članom, je pa to svetovanje lahko včasih precej precej bolj poglobljeno kot svetovanje Urada za varstvo potrošnikov (pomoč pravnikov, posredovanje pri drugi udeleženi strani ipd.).
Urad za varstvo potrošnikov pa je javna služba (www.uvp.gov.si !), na njih se lahko obrneš brezplačno, celo 080 številko imajo. Je pa potem od osebe na drugi strani odvisno, koliko se bo poglobila v tvoj primer - lahko ti res pomaga, lahko pa ti samo naniza točke v zakonih in se potem sam znajdi.
Ker so prvi v večji meri odvisni od plačil svojih članov (naročnina na revijo), se tudi bolj potrudijo.
lp
satyr ::
Urad za varstvo potrošnikov pa je javna služba (www.uvp.gov.si !), na njih se lahko obrneš brezplačno, celo 080 številko imajo.
Hvala, sem že tudi sam pregledal to stran. Bom dobro pogledal in eventuelno poklical, seveda glede na nadaljni razplet (oz nov zaplet? ) dogodkov.
"Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat."
bauci ::
Smo imeli problem z diski 12 TB in jih dali Kotarju. Več kot mesec dni so nam zagotavljali, da bodo rešli podatke in diske. Na koncu nič s podatki, nič z diski. Zelo težko dobiš nekoga, ki bi ti povedal kaj se dela s tvojo opremo. Ampak tukaj smo pa že pri problemu, ki je za vse serviserje enak.
zee ::
problem z diski 12 TB
? ? Me wants a dozen of 'em.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
bauci ::
Zee, a si prebral diski ne disk? Ok, mogoče bi moral napisati 12 diskov po 1 TB. Sem mislil, da sem bil dovolj razumljiv.
bauci ::
Ja sem. Sorry.
Smo se fajn "sekirali", ko nam je crknil eden od 12 diskov in nismo mogli več dostopati do podatkov, backup pa še nismo imeli zrihtan. Nas je kar fajn stalo "učenje" na naših napakah.
Smo se fajn "sekirali", ko nam je crknil eden od 12 diskov in nismo mogli več dostopati do podatkov, backup pa še nismo imeli zrihtan. Nas je kar fajn stalo "učenje" na naših napakah.
Brane2 ::
Sam nekako domneval, da ste jih imeli v kakem RAID-4/5/6...
On the journey of life, I chose the psycho path.
MIHAc27 ::
Sam sem včasih tudi imel drugačno mnenje o Kotarju kot ga imam sedaj. Naj pa povem najprej, da sem iz konkurenčnega servisa. Če to koga moti naj ne bere naprej.
V glavnem naša stranka nas pokliče, ker ji je crknil PC. Hitra diagnoza verjetno napajalnik. Grem tja, ga zamenjam a nič bolje. Nato opazim nalepko KOTAR na stranici.
Preverimo in ugotovimo da je PC še v garanciji. Peljem na njihov servis kjer seveda opazi serviser, da je nalepka pretrgana. V servis vseeno prevzame in reče 'da bojo še videli ali se bo garancija uveljavljala ali ne'. No po enem tednu je bil računalnik le popravljen in garancije seveda niso želeli uveljavljati saj "naj bi mi nepooblaščeno odprli računalnik in čisto možno z tem kaj polomili". Treba je bilo samo zamenjati grafično.
Mi je res žal, da nisem bil prasec od serviserja kot en v prejšnjih postih govori, in bil tiho o nalepki konkurence. Sam bi dosti hitreje ugotovil, da je grafična, kasiral verjetno isto, stranka bi pa imela delujoč računalnik dosti prej kot v tednu dni.
V glavnem naša stranka nas pokliče, ker ji je crknil PC. Hitra diagnoza verjetno napajalnik. Grem tja, ga zamenjam a nič bolje. Nato opazim nalepko KOTAR na stranici.
Preverimo in ugotovimo da je PC še v garanciji. Peljem na njihov servis kjer seveda opazi serviser, da je nalepka pretrgana. V servis vseeno prevzame in reče 'da bojo še videli ali se bo garancija uveljavljala ali ne'. No po enem tednu je bil računalnik le popravljen in garancije seveda niso želeli uveljavljati saj "naj bi mi nepooblaščeno odprli računalnik in čisto možno z tem kaj polomili". Treba je bilo samo zamenjati grafično.
Mi je res žal, da nisem bil prasec od serviserja kot en v prejšnjih postih govori, in bil tiho o nalepki konkurence. Sam bi dosti hitreje ugotovil, da je grafična, kasiral verjetno isto, stranka bi pa imela delujoč računalnik dosti prej kot v tednu dni.
Ales ::
A je ta stara praksa z garancijo in garancijskimi nalepkami na računalniških ohišjih sploh zakonita, je še boljše vprašanje..?
Sicer pa res ne razumem,, kako vas lahko pri prevzemu izdelkov v servis odpravljajo s takimi nedoločenimi izjavami, pa se vsi kar pustite (leti tudi na začetni post v temi). Če reče 'da bojo še videli ali se bo garancija uveljavljala ali ne' pač vztrajaš, da na prevzemu jasno napišejo ali se bo garancija uveljavaljala ali pa odneseš računalnik in razmisliš o nadaljnjih ukrepih. Sploh, če si sam serviser.
Drugač pa, a veš kako hitro maš med servisom in stranko servisa situacijo, da vsak misli da ima prav in se lahko še leta krega na smrt? Been there, done that.
Vzemimo hipotetično situacijo, ki bi se lahko razvila po tej zadnji zgodbi MIHAc27:
- stranka je prepričana, da je serviser opazil garancijsko nalepko pri odpiranju ohišja (po moje bi imela prav, samo vseeno mu je bilo)
- zahteva da serviser povrne stroške menjave grafične, saj si strošek sam povzročil. Če ohišja namreč ne bi odprl temveč bi stranki povedal, da ni pooblaščeni serviser in da garancija pri njegovem posegu ne velja, bi stranka odšla na pooblaščeni servis in imela popravilo v garanciji.
Ste stranki plačali zamenjavo grafične, česar strošek si sam povzročil?
Pa glede na to da si iz konkurenčnega servisa, povej še iz katerega, da bomo vedeli.
Skratka, računalniški servis je kar precejšnja nočna mora, tako za obiskovalce kot za lastnike...
Sicer pa res ne razumem,, kako vas lahko pri prevzemu izdelkov v servis odpravljajo s takimi nedoločenimi izjavami, pa se vsi kar pustite (leti tudi na začetni post v temi). Če reče 'da bojo še videli ali se bo garancija uveljavljala ali ne' pač vztrajaš, da na prevzemu jasno napišejo ali se bo garancija uveljavaljala ali pa odneseš računalnik in razmisliš o nadaljnjih ukrepih. Sploh, če si sam serviser.
Drugač pa, a veš kako hitro maš med servisom in stranko servisa situacijo, da vsak misli da ima prav in se lahko še leta krega na smrt? Been there, done that.
Vzemimo hipotetično situacijo, ki bi se lahko razvila po tej zadnji zgodbi MIHAc27:
- stranka je prepričana, da je serviser opazil garancijsko nalepko pri odpiranju ohišja (po moje bi imela prav, samo vseeno mu je bilo)
- zahteva da serviser povrne stroške menjave grafične, saj si strošek sam povzročil. Če ohišja namreč ne bi odprl temveč bi stranki povedal, da ni pooblaščeni serviser in da garancija pri njegovem posegu ne velja, bi stranka odšla na pooblaščeni servis in imela popravilo v garanciji.
Ste stranki plačali zamenjavo grafične, česar strošek si sam povzročil?
Pa glede na to da si iz konkurenčnega servisa, povej še iz katerega, da bomo vedeli.
Skratka, računalniški servis je kar precejšnja nočna mora, tako za obiskovalce kot za lastnike...
Brane2 ::
Pozabil si na drobnarijo, da ima serviser praktično "vedno prav".
Miha lahko komot reče, da je stranka NAMENOMA prinesla stroj k njim, kljub temu, da je bil v garanciji.
Tudi Kotar lahko komot reče, da je stranka zahtevala obnovo podatkov.
Lahko imaš svoje mnenje 500 na uro, to ti samo zase nič ne pomaga, ne glede na to koliko misliš vpiti.
Miha lahko komot reče, da je stranka NAMENOMA prinesla stroj k njim, kljub temu, da je bil v garanciji.
Tudi Kotar lahko komot reče, da je stranka zahtevala obnovo podatkov.
Lahko imaš svoje mnenje 500 na uro, to ti samo zase nič ne pomaga, ne glede na to koliko misliš vpiti.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
techfreak :) ::
Dobro vprašanje je, zakaj ima nalepka kakršno koli vezo z garancijo grafične kartice?
Gregor P ::
Človek bi si tudi mislil, da nalepke, če že, varujejo maksimalno pred nepooblaščenimi oz. bolje rečeno nestrokovnimi posegi, ne pa pred posegi strokovno podkovanih drugih konkurenčnih serviserjev, ki nosijo tudi pravno in odškodninsko odgovornost za svoja dejanja. Ampak vem pa res ne
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
amigo_no1 ::
Nalepka na kišti je tako kot bi imel na lastnem avtu havbo zaplombirano in bi moral za vsako malenkost na pooblaščeni servis (tudi ko bi ti zmanjkalo tekočine za čiščenje vetrobranskega stekla).
Takih kišt se ne kupuje.
Takih kišt se ne kupuje.
Ales ::
Pozabil si na drobnarijo, da ima serviser praktično "vedno prav".
Miha lahko komot reče, da je stranka NAMENOMA prinesla stroj k njim, kljub temu, da je bil v garanciji.
Tudi Kotar lahko komot reče, da je stranka zahtevala obnovo podatkov.
Lahko imaš svoje mnenje 500 na uro, to ti samo zase nič ne pomaga, ne glede na to koliko misliš vpiti.
Jaz imam s tržno inšpekcijo zelo dobre izkušnje, pa sem bil na obeh straneh postopka (prijavil zadevo in bil prijavljen). Pravzaprav imam zelo dobre izkušnje tudi s sodnim postopkom. Je trajalo svoj čas ampak so vmes tekle zamudne obresti, tako da...
satyr ::
Jaz imam s tržno inšpekcijo zelo dobre izkušnje, pa sem bil na obeh straneh postopka (prijavil zadevo in bil prijavljen).
In, imaš kakšen konkreten nasvet glede tega (tržne inšpekcije), bi to sploh prišlo v poštev v mojem primeru. Seveda, vse to samo če v servisu ne bodo pristali na kompromis, ki sem ga predlagal:
- ali da mi vrnejo računalnik v takem stanju, kot so ga dobili od mene (vključno seveda s pokvarjenim diskom) in jim ne plačam nič, pa čeprav bi bilo že to dokaj veliko popuščanje z moje strani (npr. glede na to, da zaradi njihove "napake v komunikaciji" računalnik en teden nisem mogel uporabljati
- ali pa da se dogovorimo tako, da mi ga izročijo v trenutnem stanju (torej popravljenega in z novim 500 GB diskom), ampak kvečjemu za polovico denarja, ki so ga v originalu hoteli od mene (torej max. 90 EUR), pa tudi to bi bilo v bistvu popuščanje z moje strani, ker bi po mojem večina ljudi (po vsem doživetem) na mojem mestu zahtevala brezplačne usluge!
l.p. satyr
"Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat."
Wox ::
Jaz pa nimam z računalniškimi servisi kakšnih posebno drugačnih izkušenj, kot z drugimi servisi, pa naj gre za zdravniške, zobozdravniške, avtomehanične, frizerske, pravne in podobne servise/storitve. Za zadovoljstvo obeh vpletenih strank je potrebna določena doza medsebojnega zaupanja in seveda transparentna komunikacija obeh strani. V tem primeru, ki jo opisuje OP, je zatajila komunikacija in iz tega res ni treba delati slona, kajti ljudje smo zmotljivi, zadeva pa preprosto rešljiva z pogovorom obeh vpletenih strank. Čudno da ni kdo omenil, je treba v Bruselj povprašat, kaj pa zdaj. Madonca, pamet v roke.
Commodore 64
Okapi ::
Nalepka na kišti je tako kot bi imel na lastnem avtu havbo zaplombirano in bi moral za vsako malenkost na pooblaščeni servisDokler je avto v garanciji, greš vedno na pooblaščeni servis.
O.
mihec87 ::
Nalepka na kišti je tako kot bi imel na lastnem avtu havbo zaplombirano in bi moral za vsako malenkost na pooblaščeni servisDokler je avto v garanciji, greš vedno na pooblaščeni servis.
O.
Ne za dolivanje vode za stekla,ter npr preverjanja količine olja..
Imho če voziš avto na servis za dolivanje tekočine za čiščenje vetrobrana si idiot...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
Okapi ::
In kakšno vezo ima to z odpiranjem računalnika? A imaš takega, ki mu je treba vodo dolivati in olje menjati?
O.
O.
satyr ::
V tem primeru, ki jo opisuje OP, je zatajila komunikacija in iz tega res ni treba delati slona, kajti ljudje smo zmotljivi, zadeva pa preprosto rešljiva z pogovorom obeh vpletenih strank.
Hmmm ja, komunikacija je nedvomno zatajila, pa ne z moje strani. Kot rečeno, vedno do sedaj sem jih klical jaz na svoje stroške, ne glede na to, da mi je bilo večkrat rečeno, da me bodo klicali oni (npr. jasno so rekli, da me bodo klicali, če bi cena popravila narasla nad 100 EUR).
In tudi, se ti ne zdi niti malo problematična njihova lastna napaka (kao tudi zatajtiev komunikacije), ko so potrebovali 1 teden, da so ugotovili (pa še so mi povedali, ko sem jih jaz poklical, ne oni mene!), da ni treba testirati PC-ja "čez in čez", ampak da je šel samo disk?!
"Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat."
MadMax ::
Lahko pa posesam prah ven če se mi zazdi...
... spotoma pa še malce počohaš po drobovju z MagicDuster-jem (beri: generatorjem statične elektrike), potem se pa čudiš zakaj ne dela več.
In nenazadnje, kaj je narobe z obiskom servisa za dolitje vitreksa?
Tebi, meni in še mnogim je to res samoumevno opravilo, kaki bejbi s 3cm dolgimi nohti pa ne ravno. In če ji ni težko odštet par evrov da si sploh prstke ne zamaže-why not?
Ne vsega sodit po sebi. Če si ti vsevedni ultrasposobni superman to še ne pomeni da so vsi taki.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Gregor P ::
Pomeni le, da moraš imeti možnost svobodne izbire (za katero tudi odgovarjaš seveda)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Wox ::
In tudi, se ti ne zdi niti malo problematična njihova lastna napaka (kao tudi zatajtiev komunikacije), ko so potrebovali 1 teden, da so ugotovili (pa še so mi povedali, ko sem jih jaz poklical, ne oni mene!), da ni treba testirati PC-ja "čez in čez", ampak da je šel samo disk?!
Jaz bi se na tvojem mestu lepo pogovoril z njim na štiri oči kako in kaj. Disk ven če ga ne rabiš, pa plačilo ena ura za diagnostiko minus popust zaradi njihove napake v komunikaciji. Če so resni, bodo brez problema ustregli zahtevi. Če ti ne ustrežejo, malo resnejši pogovor z omembo inšpektorata. Tu bodo ziher padli, ker tega si sigurno ne želijo.
EDIT: Aja. To velja le, če tvoja plat zgodbe drži, se razume.
Commodore 64
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Wox ()
mihec87 ::
Lahko pa posesam prah ven če se mi zazdi...
... spotoma pa še malce počohaš po drobovju z MagicDuster-jem (beri: generatorjem statične elektrike), potem se pa čudiš zakaj ne dela več.
In nenazadnje, kaj je narobe z obiskom servisa za dolitje vitreksa?
Tebi, meni in še mnogim je to res samoumevno opravilo, kaki bejbi s 3cm dolgimi nohti pa ne ravno. In če ji ni težko odštet par evrov da si sploh prstke ne zamaže-why not?
Ne vsega sodit po sebi. Če si ti vsevedni ultrasposobni superman to še ne pomeni da so vsi taki.
Ja pa ji ne zaplombiraš havbe zato čez,vitrex lahko dolije tudi mož,majster na bencinski,nepooblaščeni servis itd..Normalno da če odpiraš pokrov z krampom in vsekaš po mašini to ne gre pod garancijo,prav tako z magicjadajada po računalniku če zjebeš komponento garancija ne velja.
Moraš pa imeti prosto izbiro če se odločiš nalit vitrex ali pa samo posesati notranjost..
MIHAc27 ::
satyr ::
No, kot upam predzadnji updejt: danes sem po telefonu govoril s serviserjem in sva se za v četrtek zmenila, da se oglasim k njim na servis.
Kot kaže (in kot ste nekateri omenili ) je zgleda res šlo za nesporazum(e) oz. za "probleme v komunikaciji" (problemee z obeh strani, torej jaz nisem točno razumel serviserja in obratno), prav tako pa je bilo očitno (kot mi je bilo rečeno) tistih 182 EUR - kot končna cena popravila - na hitro oz. bolj na pamet izračunanih.
V upanju na uspešen konec te zgodbe se skratka zaenkrat poslavljam , le v četrtek bom še napisal kakšen je bil zaključek (kot bom za sigurno vedel) oz. bom eventuelno tudi nedvomno povedal (če bova skupaj s serviserjem prišla do tega zaključka), če sem v svojem originalnem postu karkoli narobe napisal (i.e. napisal kaj, kar ni bilo čisto tako).
P.S. Nikakor se nisem namerno, ne nenamerno o čem zlagal, kot veste pa "ima vsaka medalja dve plati" in vsak človek - tako serviser, kot jaz - ima svoj spomin (o tem, kako so se dogodki dejansko zgodili, kaj točno je bilo domenjeno/rečeno id.), tako da, kot rečeno, če se bova s serviserjem strinjala, da sem navedel kakšna dejstva, ki ne držijo (ali ne držijo v celoti), bom to brez sramu izrecno napisal.
l.p. vsem, satyr
Kot kaže (in kot ste nekateri omenili ) je zgleda res šlo za nesporazum(e) oz. za "probleme v komunikaciji" (problemee z obeh strani, torej jaz nisem točno razumel serviserja in obratno), prav tako pa je bilo očitno (kot mi je bilo rečeno) tistih 182 EUR - kot končna cena popravila - na hitro oz. bolj na pamet izračunanih.
V upanju na uspešen konec te zgodbe se skratka zaenkrat poslavljam , le v četrtek bom še napisal kakšen je bil zaključek (kot bom za sigurno vedel) oz. bom eventuelno tudi nedvomno povedal (če bova skupaj s serviserjem prišla do tega zaključka), če sem v svojem originalnem postu karkoli narobe napisal (i.e. napisal kaj, kar ni bilo čisto tako).
P.S. Nikakor se nisem namerno, ne nenamerno o čem zlagal, kot veste pa "ima vsaka medalja dve plati" in vsak človek - tako serviser, kot jaz - ima svoj spomin (o tem, kako so se dogodki dejansko zgodili, kaj točno je bilo domenjeno/rečeno id.), tako da, kot rečeno, če se bova s serviserjem strinjala, da sem navedel kakšna dejstva, ki ne držijo (ali ne držijo v celoti), bom to brez sramu izrecno napisal.
l.p. vsem, satyr
satyr ::
In še čisto zadnji updejt (sem že online s tistim PC-jem, ki bil na servisu ; za inštalacijo vseh mojih programov in konfiguriranje nastavitev po svoje sem porabil manj kot 1 uro): danes sem se torej oglasil na servisu in sva se s serviserjem na dolgo in podrobno o vsem pogovorila (kaj/zakaj je šlo narobe v komunikaciji itd.)
Kot rečeno, tudi midva sva prišla do ugotovitev, da je šlo za vrsto nesporazumov in kot rečeno predvsem za probleme v komunikaciji (obojestranske) in ja, sedaj vidim, da bi bilo sigurno bolje, če tisti petek ne bi ugasnil GSM-ja in bi raje še malo počakal.
P.S. In kot je tudi nekdo že omenil, s pogovorom (vsaj v tem primeru; za druge servise seveda tega ne morem trditi) se da v bistvu vse rešiti. O končni ceni niti ne bi govoril (konkretno v številkah), lahko rečem le to, da sva na koncu oba zadovoljna (oba imava tudi izkušnjo več!) in sva se prijateljsko - s stiskom roke - razšla!
satyr
Kot rečeno, tudi midva sva prišla do ugotovitev, da je šlo za vrsto nesporazumov in kot rečeno predvsem za probleme v komunikaciji (obojestranske) in ja, sedaj vidim, da bi bilo sigurno bolje, če tisti petek ne bi ugasnil GSM-ja in bi raje še malo počakal.
P.S. In kot je tudi nekdo že omenil, s pogovorom (vsaj v tem primeru; za druge servise seveda tega ne morem trditi) se da v bistvu vse rešiti. O končni ceni niti ne bi govoril (konkretno v številkah), lahko rečem le to, da sva na koncu oba zadovoljna (oba imava tudi izkušnjo več!) in sva se prijateljsko - s stiskom roke - razšla!
satyr
"Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat."
gasdopodna ::
Jaz bi enostavno odmontiral sporni disk če bi vedel, da ni OK, pa bi dal vgradit novega.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vprašanje o reklamacijiOddelek: Loža | 4953 (3828) | St235 |
» | Uveljavljanje stvarne napake (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 14802 (8024) | solatko |
» | Servis Telefona - nepotreni stroški (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 11161 (9769) | Sandi204 |
» | GSM na servis- trdijo da je bil zmočen (strani: 1 2 3 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 22222 (19249) | amigo_no1 |
» | LCD tv in napaka pri osvetlevanju in neupoštevanje garancijeOddelek: Pomoč in nasveti | 7203 (6609) | kristjan26 |