» »

Naj pomaga vsak, ki se spozna na popravljanje avtomobilov

Naj pomaga vsak, ki se spozna na popravljanje avtomobilov

«
1
2

Fizikalko ::

Imam problem z avtom in predlagam, da imamo temo za tovrstne nasvete.

Torej: na mojem Superbu sem menjal obe sprednji manšeti (treba je bilo razstaviti zglob). To mi je naredil en frend, ki je mehanik.
No, od takrat naprej mi ful trese volan in armaturo, če imam volan do konca (ali pa skoraj do konca) obrnjen v levo. FUL trese. Ta mehanik pravi, da je to normalno, da je pač to tko, če je servo volan itd. Ampak jaz sem 100%, da prej tega ni delal.

Mnenja? Računam vsaj na nebivedu-ja (ki vse sam šraufa) in Stepnega, seveda pa dobrodošli tudi ostali, ki se spoznate. Jaz namreč nimam pojma.

Pa hvala!

WarpedGone ::

To da bi bili močni tresljaji normalni, 100% ni res. Zamenjaj mehanika.
Zbogom in hvala za vse ribe

Fizikalko ::

OK, sej ne trese tako zelo, sem malo pretiraval, ker me pač skrbi. Trese pa, prej pa ni.

Pa še to: odgovarjajte, prosim, le tisti, ki točno veste, za kaj gre in kako se menja manšeta. Če se le da.

kekz ::

Samo trese, ali je slišati iz smeri koles (iz zglobov) tudi kakšne pokajoče zvoke?

Fizikalko ::

Z desnega morda malo, ampak ne lih ful. Več ali manj le trese armaturoo in volan. Moj mehanik tudi pravi, da se mora zglob malo uležat, ker je bil kao ful zasran in je ogromno svinjarije in rje spucal.

kekz ::

Jaz sem pred kratkim dal obnoviti zglobe. Tudi vse sam šraufam. Pri 300.000 km so mi namreč na ovinkih pokali (frekvenca približno 1 pok na obrat kolesa). Po obnovi sem vse skupaj spet namestil na avtomobil in je, če sem zavil do konca, spet ropotalo, le da tokrat bolj vibrirajoče. Najprej sem bil malo razočaran, da mi jih niso dobro obnovili, pa se je kmalu res "uleglo". Krivec: strojniške tolerance, gladkost brušenja itd.
Volana sicer ni občutno treslo.

Upam, da ti je kolega prav sestavil zglobe, Namreč če nič ne spreminjaš (ostanejo originalni zglobi), moraš sestaviti točno v tako pozicijo kot prej. Iste kroglice ali valjčke v iste žlebove, ker se sčasoma elementi uležejo (prilagodijo) drug drugemu. Če zamešaš elemente med sabo (čeprav po teoriji enake), dobiš zračnost v zglob in posledično pri vrtenju malo "poskakuje". Ponavadi se to bolj sliši (pokanje) kot občuti.

Druga stvar, če si dolgo vozil z zelo strganimi manšetami, si zglobe izpostavil finemu peskanju (brušenju) in koroziji. Tak je samo še za obnovo ali zamenjavo, ker ima v vsakem primeru preveč zračnosti.

Pravo občutno tresenje na ovinkih sicer ponavadi pomeni zračnost v nekem delu obese (zglobi, ne nujno homokinetični), pri vožnji naravnost (predvsem pri določeni hitrosti) pa neuravnotežena kolesa ali kriva platišča.

Možno, da ima tvoj avtomobil tako direkten volan, da se zračnost zglobov tudi občuti?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kekz ()

kekz ::

Predvsem pa upam, da ti kolega ni česa pozabil ustrezno zategniti in imaš zaradi tega luft.
Jaz sem že videl prave kriminalke, kaj vse profesionalni mehaniki pozabijo. Včasih je prav čudno, da ni več nesreč zaradi tega.

Fizikalko ::

Ja, moj avto je bil prej očitno vožen precej po pesku&stuff , ker je tudi šipa sprenja popeskana. Ga bom vprašal, če je res tako sestavil, kot pišeš. Meni je sicer že danes rekel, da nima bit kej, ker je vse sestavil, kot je dobil, ampak glede na svinjarijo se mora še malo uležat.

Fizikalko ::

Kako misliš, ustreno zategnit... Zategnit kaj, npr?

Liker ::

Fizikalko:

Obstaja taka remote moznost da je tale mehanik odpucal tudi kaksno stikalo/senzor za izklop/zmanjsanje servo kompresorcka.
Namrec, jaz imam podoben "problem" ko volan navijem do konca levo ali desno, se obrati povisajo, avto pa se rahlo trese, na racun servo-ta ki pac pumpa v "prazno". Mehanik na uradnem servisu mi je razlozil da je to pac normalno, da pa imajo nekateri modeli tudi senzorje, ki pac to stvar preprecijo. Glede na to da se ti to dogaja le ko volan namotas v levo, je verjetnost za to "odpoved" velika.

Ce tvoj avto taksnih senzorjev nima, potem je verjetno res razrahljan zglob (ki se bo verjetno ulegel, kot je rekel kekz).

Upam da pomaga ;)

kekz ::

Da dobiš ven homokinetični zglob, je treba obeso kar precej podreti. Običajno moraš sneti volanski končnik in vsaj en krogelni zglob (nad ali pod kolesom). Včasih še stabilizator (odvisno od izvedbe pri posameznem avtu). Zelo pomembna je tudi matica na koncu polosi, ki drži polos v kolesu (takoj na drugi strani je zglob), ta drži tudi kolesni ležaj v kolesu. Ta mora biti res močno zategnjena (menda z okoli 300 Nm navora, jaz vzamem kar več kot meter dolg podaljšek pri zategovanju) in na koncu se proti odvitju še na nek načun zavaruje (npr. z razcepko). Videl sem tudi že slabo pritegnjena platišča.

Če karkoli pozabiš, lahko imaš luft v volanskem mehanizmu, zglobih, ali ti v skrajnem slučajo lahko celo odpade kolo.

Kolegici so npr. sploh pozabili priviti en drog, ki drži kolo na mestu in je bilo čudno, da ni vse skupaj odpadlo. Na srečo se je drog zataknil v eno špranjo, da je bil vsaj delno fiksiran. Potem je na ovinkih samo zelo ropotalo in treslo (to je bilo pri katri).

Jaz se sicer lahko "pohvalim", da mi je do zdaj kolo pri vožnji odpadlo 3x. Samo enkrat sem bil recimo res sam kriv, ker sem namesto originalnih jeklenih kovic za pritrditev kolesnega krogelnega zgloba uporabil kar navadne vijake, ki so se zlomili. Imam pa sicer že zelo veliko kilometražo za sabo.

Fizikalko ::

PAzi to: to mi trese tudi, če volan zavijem cv levo NA MESTU, torej, ko se kolesa ne vrtijo. Pravkra sem govoril s tem frendom, pa pravi, da če na mestu to dela, ni to stvar zgolba, ampak volana in da on nima NIČ pri tem.

Mene samo to bega, da pred tem posegom je delalo vse bp.

kekz ::

Moj avto sicer nima nobenih senzorjev za servovolan. Sploh pri samem kolesu nima nič v zvezi s servovolanom, tako da o tem ne morem nič reči. Je pa tudi to mogoče, da servovolan povzroča tresenje. Ampak po mojem res samo v skrajni legi (ko volan res ne gre več naprej in ga "nabija" v omejilec).

Fizikalko ::

Ja, samo skranjno levo trese. Recimo, zadnjih 5-10% kota.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fizikalko ()

kekz ::

Aha, če je tudi na mestu, potem je posledica zračnosti izključena. Najbrž res servo volan. Če prej ni treslo, mogoče res senzorji o katerih jaz nič ne vem (mazda 626 jih nima :D).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kekz ()

El Barto ::

Notranje ali zunanje manšete?

Če je kaj podobno moji Alfici, potem se zunanjo manšeto menja zelo enostavno - odstraniš oblemke ter stakneš manšeto, potegneš homokinet z osi, daš novo manšeto in objemke, ter nabiješ homokinet nazaj, daš mao masti in namestiš manšeto ter zategneš objemke. Znotranjo je pa nekaj več veselja.:)

Stvar pa drugače nima kaj trest, če nima lufta, ali pa ni pravilno sestavljena.:(
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson

Fizikalko ::

Evo, še enkrat govoril s frendom - dal je vse 100% na svoje mesto, vsako kroglico. Trdi, da je očitno s servom morda kaj narobe. Ampak pravi, da je itak brez veze, naj se ne sekiram in pač uporabljam manjši obrat volana (pri parkiranju, drugače takih kotov itak ne rabim).

Meni je, še enkrat, samo to čudno, da je to crknilo točno (!) po menjavi manšet. In to, da v desno tega NE dela.

Med vožnjo, ko ni ekstremnih obratov volana, je vse kul.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fizikalko ()

El Barto ::

Pravkar videl da se je precej napisao (sem zatačes gledal servisna navodila)

Preglej končnike, za tisti senzor pa žel ne vem, vendar ga moja 166-ka nima, pa tudi nič ne trese med obračenjem volana na mestu.
Aja volan je pa tudi precej direkt 2,2 obrata od ene do druge točke.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: El Barto ()

koyotee ::

Pelji na pooblaščeni servis in to čimprej! "Frendi" gor alpa dol
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

kekz ::

Italijani imajo to nasplošno bolj elegantno rešeno (imam tudi s temi prakso). Najbrž posledica tega, da jih je treba veliko šraufati >:D .

Renaulti (včasih! Ne vem kako je zdaj) so imeli zelo obupno. Celo pol os ven, zglob narazen. Pol zgloba je bilo s celega na osi, kar je pomenilo, da si moral malo luknjo na manšeti raztegniti na 3-4x, da si jo spravil čez. Samo vsaka druga je to preživela, rabil si specialno konusno orodje.

Japonci imajo ponavadi vse samo zbito skupaj. Nobenih objemk, varovalk, vijakov itd. Zgloba mi ni uspelo razstaviti, ker očitno nimam dovolj velike macole (vse kar rabiš, je bruta forca :D ), zato sem manšeto menjal z druge strani (odstranil notranji zglob). Dobra stran: pri Japoncih se redkokdaj kaj samo odvije ali razrahlja, dosti manj sestavnih delov (enostavnejše sestavljanje). Razstavljanje je obupno težko (rabiš veliko macolo in zelo točne udarce).

SkIDiver ::

Kdaj sedaj trese? Na mestu ali med vožnjo? Kako zgleda, da trese na mestu? To mi pa res ni jasno.
Drugače pa na do sedaj prebrano; preglej zglob vilic, puše vilic in stabilizator(razne šipke, gumice, ...), ki se pritrdi na vilico ali amortizer(ne poznam škodinega sistema pritrjevanja stabilizatorjev). Je slučajno mehanik, ki je tole servisiral dol vzel katerega od prednjih amorizerjev ali kakorkoli odtegnil amortizer na košu?

Med vožnjo pa nič ne trese?

PS: Lahko preveriš tudi zračnost volana vendar prej preveri, če so zunanji volanski končniki v dobrem stanju! Zračnost volana pa preveriš s prižganim motorjem in kratkimi premiki oz sunki volanskega obroča levo in desno za par centimetrov. Nekdo naj "cuka" volan ti pa poglej, če se kolesa lepo odzivajo. Dolžino premika iz sunka tudi povečajta in spet zmanjšajta, da vidiš, če se kolesa odzovejo na krajše in dalje intervale. Ob enem se zračnost čuti tudi na volanu(nek poseben občutek, ko gre malo v prazno). Pa prej preveri nivo servo olja, da ga je dovolj!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

Fizikalko ::

Pogledat ne morem nič, ker nimam pojma. Še gume ne zanm zamenjat.

Trese na mestu, če zavijem volan do konca v levo. Enako med (počasno) vožnjo (pri hitri itak nikoli ne zavijem do konca v levo, ne vozim rallyja). Pač - trese volan in celo armaturo. Če mam volan do konca desno, je vse ok oz. trese minimalno (tako naj bi bilo normalno).

Fizikalko ::

Med normalno vožnjo, če torej ne obrnem volana max levo, je vse tip top.

SkIDiver ::

A zraven kaj poka, škrta al pa cvil?
Drugače pa pojdi nekam na preventivni pregled. Vrjetno boš moral zamenjat zglob na vilci.

zdravc ::

Poskusi še tole:

Avto dvigni od tal, da bodo vsa kolesa v zraku.

Nato vključi motor in ponovno preveri tresenje z volanom v skrajni legi.

Če sedaj ne trese ali pa minimalno, je možen problem v tem, da se tresljaji motorja prenašajo na krmilni mehanizem oz. karoserijo.

Preveri kako je vstavljena leva polosovina.
kdor zna pa žih

Loki ::

vprasaj to se na mobisuxu. se spomnim, da sem videl eno temo enkrat, ko je nekdo spraseval o pokanju, ce zavije. kaj tocno pa je bilo, pa ne vem.
I left my wallet in El Segundo

suntrace1 ::

Brez zamere - al pa tud če je zamera, sam dej razlož mi, kako si ti predstavljaš servisiranje avta?! Da ga voziš k nekim znancem, ki fušajo s šravfanjem, pol ko pa so problemi pa sprašujej na Slo-tech forumu, kaj je narobe?

3 leta sem delal kot serviser motociklov in največ dela sem imel ravno z bimboti tvojga razreda, ki so ali pelal enmu kolegu, ki je kao mehanik in jim je po domač povedan ''zjebal'' motor al pa so sami šravfal in se skor ubil med vožnjo al pa zaribal motor!

Res, slovenc je najbolj uhrn človek na svetu - si bo kupil super limuzino/motor/jahto, pol pa ne bo imel denarja za redne servise in ga bo raje, zato da prišpara par jurčkov, pošteno zjebal pri raznih pocarjih, da ne omenjam da s tem spravlja v nevarnost sebe in druge udeležence v prometu.

p.s.: Upam da boš rešil težavo, res upam, sam dej razmisli človek, kaj zaboga počneš. In pejt lepo k uradnemu mehaniku, ker so šolani in delajo to vsak dan pa nej ti zrihta kot se spodobi. :\

kekz ::

Jaz sem na to gledal pri svoji makini čisto drugače.
Ene parkrat na začetku sem ga peljal na uradni servis, pa sem bil vedno slabe volje.
Najprej so mi odžrli delo, ki ga rad opravljam za hobi, in za to sem jim na koncu moral še plačati ;(( .

Pa še nad kvaliteto storitev sem bil večkrat zelo razočaran. Kakšno mazanje ipd so kar izpustili, tako da so mi nekoč povsem zaribale zadnje zavorne čeljusti (vodila pri mojem modelu je treba mazati, pa so bila povsem suha).

Raznih cvetk, ki so jih zagrešili mehaniki, sem videl ogromno. Nekatere zelo nevarne, nekatere zelo nestrokovne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kekz ()

El Barto ::

@kekz
Se kar podpišem pod tole, edina razika je v tem, da jaz nobenega svojega avta še nisem peljal na servis.
Zmerej te pa kaki domači ali pa uredni "serviserji" prijetno presenetijo z dodatnim delom, po nakupu rabljenega avta.

Najboljša do sedaj je bila na mojem prejšnjem avtu - kupil avto, ki je imel rano opravljen servis (uradni), kjer so tudi menjali zavorne ploščice.
Rezultat: ker je bila ročna nekaj posebnega je nihče ni znal nastavit (doma opravil v eni urci), pri menjavi sprednjih ploščic pa je "mojster" najprej poskusil sneti zavorno čeljust, pri tem se mu je en vijak odlomil, a ga ni zamenjal in je ostal samo majhen štrcel, tako da je čeljust praktično stala samo še na enem vijaku8-O - sicer se ploščice menjajo drugače (odstraniš zatič + kovinsko ploščico in zamenjaš).Raje ne pomislim na to, kaj bi se lahko zgodilo pri nujnem zaviranju.:O
Dobro, da sem precej "firbčen" in sem našel tudi to covetko preden bi bilo prepozno.

Tudi na zdajšnji Alfi 166 V6 sem tudi sam naredil veliki servis doma (čeprav je za vse to en velik bav-bav). Nabavil material, ki ni bil original, a se je izkazalo, da so vsi ležaji od iste firme (original in neoriginal), le cena je 1/2 originala (ki se nahaja v lepi porisani škatlici, neoriginal pa samo od firme -SKF in KOYO).
Potem pa servisna navodila na računalnik v garaži, pa gasa.

PS
Šraufanju avtov se ne odpovem! 8-)
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: El Barto ()

SkIDiver ::

El Barto tudi jaz se ne odpovem šraufanju avtov;)

Fizikalko ::

It's official (vprašal še 2 mehanika in na Škoda servisu): moj frend ni nič zajebal, slučajno je istočasno začel mal težit servo. Ampak (še) ni za popravt.

Brane2 ::

Meni tudi ne pade (več) na pamet, da bi peljal car na servis, sploh pa "uradni".

Če je treba, raje nabavim tudi namensko orodje za dani problem.

Doslej je bilo vedno tako, da sem prišel bistveno ceneje skozi, tudi če sem kaj zaje*al in je blo treba kaj znova kupit.

Seveda pa ne moreš delat na pamet. Servisno knjigo v roke in kaj prebrat prej, pa seveda začet z manjšimi stvarmi in delat postopne korake naprej.
On the journey of life, I chose the psycho path.

jernej85 ::

Js ti predlagam da peljes tvoj avtomobil na optiko....Tam ti priklopijo na racunalnik, preverijo morebitno odstopanje in postimajo da ti tece avtomobil ravno....

Gr0unD Zer0 ::

okej, pozabi. če trere na mestu nimam ideje kaj bi blo(lahko nekdo to pobriše:))

Zgodovina sprememb…

nicjasno ::

Skoda superb ima popolnoman enako podvozje kot prejsnji passat/audi a4 .
www.nicjasno.com | www.vsejasno.com

Fizikalko ::

No, zdej se je pa dokončno razpletlo. Ker se nekak nisem sprijaznil, sem šel na Škodo še enkrat in zahteval, da razstavijo oba zgloba in vse pregledajo.

Odkrili so, da je moj kolega mehanik zajebal. Dal je levo polos na desno stran in obratno. Jeba. No, zdaj je končno vse tip top. Po par tednih in par desettisočakih.

Fizikalko ::

S servom je pa seveda vse ok, nič ne zajebava. tko da... Morda pa vseeno ni drago vozir kar takoj na uraden servis pri malo neklasičnih zadevah (torej kar ni ojle + filtri itd).

WarpedGone ::

Kaj sm ti reku v prvem odgovoru? :D
Zbogom in hvala za vse ribe

kekz ::

To je pa res prav butasto začetniška napaka in je nekako v duhu tistega mojega pisanja, da si moraš vedno vse označiti, da daš iste valjčke, kroglice ležaje IN POLOSOVINE na isto mesto, kjer so bile prej.

Sicer pa čuden tale avtomobil, da je to možno sploh zamešati. Običajno so simetrične polosovine lastnost avtomobilov. ki imajo vzdolžno nameščen motor. Takih danes ni prav veliko, saj običajno zasede več prostora. Pri prečno nameščenih ponavadi menjalnik ni čisto na sredi in polosi nista enako dolgi. Da ni mogoče zamešal samo zgloba?

Fizikalko ::

Evo, berem iz računa od Škoda servisa:

Demontaža in montaža polosovine 2x

krneki0001 ::

Škoda da sem prepozno opazil tole temo.

Kako je lahko tvoj kolega zamenjal polosovine, saj je ja ena krajša kot druga? Lahko bi zamenjal zglobe, polosovin pa ne more. Tole je čisto nategovanje. Za moje pojme si imel probleme s končniki, ki ali niso bili dovolj zategnjeni ali pa ne dobro nataknjeni(do konca nabiti).

Pa še nekaj je, volana nikoli ne zavijaj do konca, če imaš servo, ker ti bo pumpa potegnila zrak notri in bo zaribala.

Fizikalko ::

A si zihr, da sta različne? Ker tud ta kolega, ki je to delal, je rekel, da je možno, da je zamenjal, a ne ravno verjetno.

krneki0001 ::

Poglej, ti imaš mašino na levi strani v motornem prostoru, če gledaš proti avtu. Na desni strani pa je menjalnik. Na dnu menjalnika je diferencial in it tega gre ena krajša os do desnega kolesa, in druga malo daljša do levega kolesa. Pri večini avtomobilov je tako, da je ena polos krajša.

Razen, če je VAG izjema in bo potem držalo, da sta polosovini enako dolgi, vendar vtem primeru nebi smelo biti problemov s tem, če jih zamenjaš - razen, če imata obtežitvi(vsaka polosovina ima obtežitev - tut polosovine morajo bit centrirane) na drugačnih mestih in se potem drugače obnašata, če sta zamenjani.


Na škodi res še nisem nikoli nič dela na polosovinah, tako da ne vem točno, vendar v osnovi imajo vsi ki imajo prečne mašine v havbi tudi polosovini z različnimi dolžinami.

kekz ::

Hm. Kolikor se spomnim, ima moja mazda tudi enaki. Zato, ker je na tsti strani, kjer bi morala biti daljša, dodatno štukana (iz dveh kosov in vmes zglob). Mi pa ni nikoli padlo na pamet, da bi jih med sabo menjal ali sploh primerjal, tako da je možno tudi, da nisto ČISTO enaki (najbrž sta).

Pred tem sem imel renaulta z vzdolžnim motorjem in tam sta bili polosovini povsem enaki in tudi brez škode si jih lahko zamenjal med sabo. Enkrat sem v menjalnik dodatno dodal 5. prestavo od drugega modela renaulta. Od tistega sem potem vzel tudi polosovini, ker sem menjal cel diferencial. Zgodilo se je, da čisto na koncu ni šlo skupaj, ker sta bili polosovini predolgi za 3 cm. Tako sem moral spet vse razdreti in dati pol diferenciala original in pol od drugega modela, da sem lahko namestil originalni polosovini. Stranski efekt, ki ga nisem rešil do konca živ. dobe tistega avta, je bil, da mi je števec kazal približno v miljah in ne več v km :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kekz ()

krneki0001 ::

Sej če sta enaki se poraja vprašanje, zakaj jih nebi smel zamenjati? To bi bilo najbolj smotrno - firma ima samo en trak, na katerem dela eno polosovino in s tem prišpara v proizvodnji.

Tukaj je pomoje bilo kej drugega zraven.

kekz ::

Zgodi se, če imaš veliko kilometrov, in če to zamenjaš, da potem na ovinkih poka, ker se potem žlebovi zaradi obrabe drugače ujamejo in malo preskakuje. To se mi je že dogajalo. Če je vse še čisto brezhibno, ne bi smelo biti težav.

Fizikalko ::

Ja, samo po tem posredovanju uradnega servisa je VSE tip top, avto je spet ok. Kasiral so itak samo delo, tako da nbe vem, zakaj bi lagali. Če bi hoteli lagat, bi si izmislili še kak material, pa tko naprej. Ne?

Fizikalko ::

kekz: ja, zgodilo se je pri 100k km... Butalo je le pri zavijanju v levo (do konca) pri majhnih brzinah, torej npr. pri parkiranju.

zlobcek ::

Moram rečt, da nisem kaj strokovnjaka okoli motorjev, vendar kar smo imeli mi doma in še imamo:

- nisem prepričan, da ima škoda prečno nameščen motor. Naš passat TDI 1,9 (130ps) letnik 2001 ga ni imel in nevem če ga imajo sploh kateri tiste generacije. Šele 2.0 TDI najnovejše generacije sedaj ga ima. Kako je s škodo pa nevem. Jetta 1.9 TDI bi moral pa pogledati kako ima postavljenega.

LP Zlobcek

Fizikalko ::

Torej to pomeni, da sta polosovine enake?

BTW, podvozje je enako kot pri Passatu (prejšnje generacije), motor tudi.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zanič kolesni ležaj? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5015722 (10459) 2dark
»

Rahlo tresenje avta med 70-80km/h (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6817662 (12736) Wonailabs
»

Izpuljeno prednje kolo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11316748 (11020) zmaugy
»

Nalet v pločnik

Oddelek: Na cesti
467312 (5462) SplitCookie
»

Zapečeni končniki na vozilu??

Oddelek: Loža
328529 (7897) guest #44

Več podobnih tem