» »

Naj pomaga vsak, ki se spozna na popravljanje avtomobilov

Naj pomaga vsak, ki se spozna na popravljanje avtomobilov

1
2
»

krneki0001 ::

Ja to pa bi znal biti problem. Utori in žlebovi se neenakomerno obrabijo in če zamenjaš, potem pa trese.

Fizikalko ::

Torej je potemtakem tako, kot so mi zatrdili na uradnem servisu?

Še nekaj: kako so pa ugotovili, da sta polosovine zamenjane, le sta pa kao (vsaj na pogled) enaki? Ker mehanik na Škodi mi je rekel, da je TAKOJ opazil, da sta zamenjani...

kekz ::

Saj to smo že razčistili. Naslednjič mi zadevo pripelji, pa bomo ugotovili težavo :D
Jaz se avta lotim iz fizikalnega in ne iz filozofskega stališča. >:D

Pa še res je. Se spomnim, kako sem imel celo mizo zobnikov od več modelov in sem potem preračunaval in sestavljal prestavna razmerja in hitrosti. Nekoč sem res fejst zajebal in sem po montaži imel 4 vzvratne prestave in samo eno naprej :D .
Narobe sem obrnil diferencial. To pa zato, ker je model od katerega sem vzel ohišje imel obrnjen cel menjalnik (menjalnik pred motorjem, moj je imel menjalnik za motorjem). Ko sem obrnil diferencial okoli, je bilo potem v redu, ampak po še enem popolnem razdiranju. :\

'FireSTORM' ::

@suntrace2:
šolani ja
pošteni ne

pol stvari so mi na fiatu zamenjali ki so ble popolnoma brezhibne!
je** ti jaz take uradne oz. pooblaščene serviserje...

že kar nekaj let v familiji vozimo avte k lokalnemu mehaniku in nimamo problemov
še bratranec ko je iz dodge stealth naredil skoraj totalko ga je k njemu peljal in avto je bil kot nov po popravilu in se človek na američke avte sploh ne spozna oz. jih sploh prav ne spozna, avto je mel pa razmetan do kraja
še streho dol vrezano, mašino na pra faktorih ker je mašina tudi dobla po desnem delu
avto je sestavil v 2-3 mescih, ker ni blo rezervnih delov in se je bratranec vozil v nemčijo po dele
avto se je prodal naprej po dveh letih in novi lastnik še do zdaj zaradi tega ni mel problemov
Those penguins.... They sure aint normal....

Fizikalko ::

In še nekaj: Zakaj mi je "klalo" manšete zaradi tega? Ker , ko mi je ta kolega menjal manšete, je nova takoj šla v k... na desni strani. Na Škodi so rekli, da zaradi tega, ker je narobe zmontiral te polosovine (karkoli to že pač je :D )... Ker če to ni blo zarad tega, se bojim, da bi mi jih klalo še naprej, čeprav se zdaj vozi ti top in so mi na Škodi zagotovili, da je zdaj vse ok.

krneki0001 ::

Klalo ti jih bo še naprej, ker imaš servo volan in ko parkiraš avto zavijaš s kolesi do konca, kar je napaka - koles se nikoli ne sme obrnit do konca v eno smer - če to delaš, ti pokajo manšete in pumpa lahko potegne zrak pa ribne zarad tega.

Lahko pa si imel v zglobu preveč smeti in kak oster kos česa v masti in je ta kos prerezal manšeto.

Zgodovina sprememb…

Fizikalko ::

¸Mater, že tko zelo težko parkiram tole kračo, kaj šele obrnem, Zdej pa še zavijat do konca ne smem... :'(

kekz ::

Jaz zaradi tega še nisem imel težav, je pa res, da mi v navodilih od avta piše, naj se izogibam skrajnim legam volana za dalj časa. Nič ni definirano, kaj je "dalj časa". Pač delam po občutku (nisem paranoik, da zdaj ne bi nikoli zavil do konca). Pri 300.000 km še ni nič crknilo.

WarpedGone ::

....koles se nikoli ne sme obrnit do konca v eno smer


tole se mal preveč gostilniško sliš. to bi bla čista konstrukcijska napaka vredna garncije. je tolk tešk vgradit omejitev do kam še lahko obrneš brez poškodb?

men piše naj tega nebi velik počel ob stoječem avtu zarad pregrevanja servo črpalke. iz enga max v druzga in nazaj.
Zbogom in hvala za vse ribe

krneki0001 ::

warpedone preberi si navodila, če imaš avto s servo volanom, notri ti lepo piše, da se v skrajno pozicijo ne daje koles, ker lahko pride do poškodb servo sistema.

Sam gledam mamice, ki vozijo avte po ljubljani in ko je treba parkirat zavije do skrajne lege, potem pa volan kr še rine če bi slučajno avto še malo zavil - spredaj pa slišiš servo pumpo kako se dere v avtu - potem pa po 100 ali 150k kilometrih na servis in jokat, da je volan trd in da se zavijat ne da.

Fizikalko ::

Ok, šel na škodo še malo povprašat. Polosovini NISTA enaki, sta celo za par centimetrov različni, tako da je kolega ORENK zajebal. Ker pašeta, tudi če ju zamenjaš.Posledice pa poznamo...

krneki0001 ::

Hmm - potem sem imel prav glede dolžine, ker imajo res vsi ki imajo postavljene prečno motorje različno dolge polosovine.

SkIDiver ::

Če namotaš volan v skrajno lego je povsem OK. Napaka je, da volan dobesedno držiš, da je v skrajni legi. Namreč, ko ga namotaš v skrajno lego se za malenkost sam odvije nazaj kar preprečuje pregrevanje servo črpalke in uničevanje tesnil na volanski letvi s tem, da olje normalno kroži po sistemu. Če pa se dobesedno obesiš na volan pa sliši kako črpalka piska, ker se zapre pretok olja in tako početje te kajhitro pripelje na servis kjer ti naštejejo menjavo servo črpalke in menjavo volanske letve kar pa ni ravno poceni hec.

nebivedu točno tako, ker je menjalnik z diferencialom pomaknjen v eno stran. Ponavadi je v desno stran, če stojiš pred vozilom in ga gledaš v prednjo masko. Potem takem gre leva polos direktno iz diferenciala na kolo, desna pa gre iz diferenciala ravno ven in se nekje v bližini stranskega dela mostu pritrdi na karoserijo in se šele tam "zalomi" in gre dalje na kolo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

Hitri ::

Pravite, da je tale Škoda Superb pravzaprav podaljšani Passat prejšnje generacije (1997-2004 ali nekaj podobnega). Passati teh letnikov imajo motor nameščen vzdolžno, torej je pri Superbu verjetno tudi tako. Aktualni Passat pa ima motor res nameščen prečno.

Glede skrajnih leg pri volanu: v navodilih piše, da ne smeš volana tiščat v skrajno lego več kot 8 sekund hkrati. Malo ga pač moraš, saj si sicer po nepotrebnem otežuješ manevriranje.

SkIDiver ::

Tiščanje volana v skrajno lego je dvojni nesmisel. Prvič zato, ker se kolo praktično skoraj nič več ne premakne in ti tiste 3 mm ne pomeni praktično nič. Kot drugo pa s tem obremenjuješ servo črpalko, ker zapreš pretok olja. Volan pač namotaš do konca kolikor pač gre in pustiš, da se sam malo odvije, ker v povsem skrajni legi ne bo stal brez tiščanja. Sedaj pa ga samo primeš, da se ne odvije in zmanevriraš. Pri tem ti servo črpalka ne bo trpela, ker se volan avtomatsko sam malo odvije nazaj ravno v izogib temu, da se zapre pretok olja. Ko pa se le ta zapre pa se to jasno in glasno sliši.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zanič kolesni ležaj? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5015883 (10620) 2dark
»

Rahlo tresenje avta med 70-80km/h (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6817836 (12910) Wonailabs
»

Izpuljeno prednje kolo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11316896 (11168) zmaugy
»

Nalet v pločnik

Oddelek: Na cesti
467356 (5506) SplitCookie
»

Zapečeni končniki na vozilu??

Oddelek: Loža
328574 (7942) guest #44

Več podobnih tem