» »

NOS sistem

NOS sistem

Twixz ::

Predvsem me zanimajo avti, in pač zanima me tudi, kje se lahko NOS kupi?

To mi je tako dobra stvar, in jaz bi jo imel na avtu.:D

guest #44 ::

Nitrus oxide...boo...probaj kak tuning shop v tujini ali kak prodajalec tehničnih plonov. To ni ravno vsakodnevni potrošni material. Sam kaj boš z njim? Stopil bat in permanentno fental mašino?

...whatever floats your boat, i guess.

Zgodovina sprememb…

Twixz ::

hahaha.:D
caar.;D

vem da ni vsakodnevni potrošni material, ampak vseeno...a misliš da bi u mustanga šlo to?:D
ali pa v kakšno hondo CRX?:D

bluefish ::

Nekdo je skočil iz NFS. Imaš v ind. coni Črnuče na Brnčičevi eno trgovino oz. delavnico, ki se ukvarja s temi rečmi.

guest #44 ::

Ne razumi me narobe, ni mišljeno kot žaljivka...ampak iz izkušenj vem, da če nekdo sprašuje kako se neke osnovne stvari naredi, po vsej vrjetnosti ni (še) sposoben naredit projekt v celoti.
Vrjemi mi, sam sem imel kr nekaj (težkih) idej. NOS sistem, kot jaz poznam ni enostavno priklopit jeklenko na karburator in voila. Pač zahteva določene ekspertize.

Twixz ::

Ne razumem te narobe.;D...

A si že imel/a kdaj NOS?

a ni kakega experta za NOS v sloveniji?:D

Golden eye ::

moreš malo več povedat, kakšen avto imaš, kaj bi rad dosegel z NOS-om, mogoče druge predelave (tuning, večja turbina...)

guest #44 ::

Twixz je izjavil:

Ne razumem te narobe.;D...

A si že imel/a kdaj NOS?

a ni kakega experta za NOS v sloveniji?:D


Pravzaprav gre za informacije iz druge roke. Sam se nisem loteval tega. Je pa potreben dober tjuning, ker drugače lahk zapališ mašino. NOS se mi zdi tko mal brezveze, turbina me bolj prepriča.

blackbfm ::

To ni ravno vsakodnevni potrošni material.


No ja, v bistvu je. Uporablja se v bombicah za smetano..plin mislim :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

Pyr0Beast ::

Kupi nitrometan za gorivo pa je.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

guest #44 ::

blackbfm je izjavil:

To ni ravno vsakodnevni potrošni material.


No ja, v bistvu je. Uporablja se v bombicah za smetano..plin mislim :D


Aha to je ista zadeva...my bad, mislu sem, da eno je čisti dušik zgleda pa da je res oksid.

bluefish ::

Tole je firma, ki sem jo prej omenil: http://www.a3m-tuning.com

;-) ::

Me pa prav zanima kak avto maš da razmišljaš o NOS, vrjetno kak clio 1.2 :D

Nitrus oxide...boo...probaj kak tuning shop v tujini ali kak prodajalec tehničnih plonov. To ni ravno vsakodnevni potrošni material. Sam kaj boš z njim? Stopil bat in permanentno fental mašino?

...whatever floats your boat, i guess.


Narobe, z NOS je vse skupaj hladneje zakaj bi kaj stopil?

Maš dosti različnih variant vgradnje od tega pa so odvisne cene.

guest #44 ::

;-) je izjavil:

Me pa prav zanima kak avto maš da razmišljaš o NOS, vrjetno kak clio 1.2 :D

Nitrus oxide...boo...probaj kak tuning shop v tujini ali kak prodajalec tehničnih plonov. To ni ravno vsakodnevni potrošni material. Sam kaj boš z njim? Stopil bat in permanentno fental mašino?

...whatever floats your boat, i guess.


Narobe, z NOS je vse skupaj hladneje zakaj bi kaj stopil?

Maš dosti različnih variant vgradnje od tega pa so odvisne cene.


Kot sem jaz gledal, je pomembna mešanca, pri bencinu če ga goniš presuhega se ti tudi zapali. Treba ravno pravšnjo mešanco.

;-) ::

Ja vrjetno da če daš vgradit da ti naredijo tak da ti ne zapali prve km al kaj ?

Mene bolj zanima kolk časa maš kaj boco in koliko stane, pomoje je drag šport.

bluefish ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

Vikking ::

;-) je izjavil:


Narobe, z NOS je vse skupaj hladneje zakaj bi kaj stopil?



Se pravi po tvoji trditvi si lahko razlagsam, da ohladi explozijo? Verjetno veš da ostane hladen do izgorevalne komore, kjer nato hitreje in močneje izgoreva. Zato so tam še večji pritski na cilindre in temperature v izgorevalni komori.
Tako vse ostalo kar ni v neposredni bližini trpi. Lahko začnemo kar pri zavorah, potem se lista kar veča, ležajo, ojnice, bati, glava, ventili...

Lahko si najde hondo crx, parkrat proba z nos, potem pa zapelje na odpad.

Twixz ::

To sem vprašal tudi radoveden za nasvete...

Tako da, če ima kdo preveč časa, naj malo pove kaj narediti, da bo čimmanj škode.:)

ZdravkoČolič ::

In kaj bi s tem če bi mel to v avtu?! Cev avto bi ti zeribov po treh kilometrih.

;-) ::

Zakaj bi mu zaribal kake mate smešne. Če ti vgradijo LPG ti tud ne zariba, pol se to nebi delalo če bi ribalo kr tak!

ZdravkoČolič ::

Dj nehi no. Kako si pa ti predstavlaš, da ena mašina tok več konov dobi in dela normalno. Tud sklopka bi drsela in marsikej. Že eni, ki čipirajo avte majo potem hude probleme, pa gre za par konov razlike. Avto je pač narejen za tako moč kot je. Tudi zavore in vse.

guest #44 ::

One of the major problems of using nitrous oxide in a reciprocating engine is that it can produce enough power to damage or destroy the engine. Very large power increases are possible, and if the mechanical structure of the engine is not properly reinforced, the engine may be severely damaged or destroyed during this kind of operation. It is very important with nitrous oxide augmentation of internal combustion engines to maintain proper operating temperatures and fuel levels to prevent "preignition", or "detonation" (sometimes referred to as "knocking" or "pinging"). Most problems that are associated with nitrous do not come from mechanical failure due to the power increases. Since nitrous allows a much denser charge into the cylinder it dramatically increases cylinder pressures. The increased pressure and temperature can cause problems such as melting the piston or valves. It may also crack or warp the piston or head and cause preignition due to uneven heating.


Wikiedia tudi potrjuje to trditev.

Nos je močen oksidant in poveča temperaturo izgorevanja.

Je pa res da najpomembnejšo hladilno vlogo ima ekspanzija bencina (mešanice)...bolj kot naprimer zunanje hlajenje.

Zrihtaj si raje turbino, boš bolj zadovoljen.

Če pa že hočeš it z glavo čez zid, pa si raje zrihtaj kako poceni 4T motorno kolo in eksperimentiraj. Razen če seveda najdeš, detaljna navodila za tvoj tip avta z točno določenimi deli in vsemi merami itd.

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

eh. Nos bo dodal tam 20% konjev mašini in to je to.

Ne sanjati da bo imel 1.1Clio sedaj 500 konjev...
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Vikking ::

Pyr0Beast je izjavil:

eh. Nos bo dodal tam 20% konjev mašini in to je to.

Ne sanjati da bo imel 1.1Clio sedaj 500 konjev...



A tudi če zamenjaš motor v cliotu 1.2 z motorjem 1.8, je potrebno marsikaj zamenjati. Nos se meni zdi uporaben (za lokalce) samo za tiste, ki tekmujejo naprimer 400m na javnih dirkah.
Zadeva je tako nepraktična in ob normalnem prometu nevarna. Zadeva je uporabna na dirkah, če želiš pospeške išči turbino.

black ice ::

Pri drag disciplini (na 402m) se NOS ne uporablja.

detroit ::

brez turbine ni avta:D
Skero

||_^_|| ::

black ice je izjavil:

Pri drag disciplini (na 402m) se NOS ne uporablja.


Tole je pa bučka. Še dve leti nazaj, ko sem malo spremljal sceno je bilo nekaj avtov na slovenski 402 sceni z vgrajenim NOS.

detroit je izjavil:

brez turbine ni avta:D


Se da NOS tudi na turbo motor našimat:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ||_^_|| ()

SkIDiver ::

NOS ti v vsakdanjiku ne bo ravno dosti koristil. Uporablja se višjem območju vrtljajev, ker so sunki pri nižjih obratih preveliki in s tem tudi obremenitev motornih delov.

Za začetek ti lahko naštejem, da potrebuješ pred NOS-om, če želiš motor dlje časa uporabljati druge bate, ojnice, glavno gred, odmično gred, ležaje ojnice in glavne gredi, bolj pretočen izpuh, neoviran in večji zajem zraka v motor, optimizirano elektroniko, ....
No pa sedaj s temle si že na ceni okoli 6 do 8k€ recimo. Odvisno od motorja in dostopnosti delov za izbrani motor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

Kron ::

In kaj pravi naša zakonodaja o teh rečeh?

Verjetno so te na tehničnem zelo veseli.
=**=C64=**=

PARTyZAN ::

Ja, ker vsi vemo kako težko je opraviti tehničnega z vezami ;)

;-) ::

Kak bo na tehničnem vedel če mam NOS al LPG al kaj mam če mi ne pogleda ne motorja ne kuferama ne nič. Pri nas probajo luči, bremze, zmerijo svetilnost luči pa pogledajo podvozje.

Ktj ::

Jest sm pa vedno mislu, da ti pomerjo usmerjenost luči in ne svetilnost(sveti\nesveti ne spada pod to kategorijo)....

Kron ::

;-) je izjavil:

Kak bo na tehničnem vedel če mam NOS al LPG al kaj mam če mi ne pogleda ne motorja ne kuferama ne nič. Pri nas probajo luči, bremze, zmerijo svetilnost luči pa pogledajo podvozje.


A ti ne ofne haubo, pri merjenju izpuhov? Tam priklopi še neko dodatno sondo gor ali?
=**=C64=**=

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kron ()

SkIDiver ::

Če ni homologirano ne moreš opraviti tehničnega pregleda. Seveda pod pogojem da najdejo.

Pokrova motorja pa ne odpirajo vedno pri merjenju izpušnih plinov. Tisto, ki postavi na motor pa je verjetno senzor temperature, čeprav vedno, ko sem delal tehnični ga je priklopil na nosilec motorja, če ni šlo drugače kar mi je bilo čudno ampak OK. Če je njemu OK je meni tudi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

feryz ::

Če ni homologirano, daš 20 € in narediš tehnični pregled.
Kdor tega ne ve ali ne zna/zmore, je bodisi bedak ali pa je prespal zadnjih 20 let in misli, da še vedno živimo v pravni (relativno) državi Jugoslaviji.

SkIDiver ::

Rad bi te videl recimo kaj takega naredit v Avto Krka v Novem mestu:D če so še tako pedantni in komplicirani kot so bili včasih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

feryz ::

SkIDiver je izjavil:

Rad bi te videl recimo kaj takega naredit v Avto Krka v Novem mestu:D če so še tako pedantni in komplicirani kot so bili včasih.

Če je to letelo na moj post, ti bom odgovoril takole. Mene zagotovo ne boš videl tam. Saj je pri nas še par sto drugih mest, kjer se to da urediti.
Zdaj mi sicer ni aktualno in ne sledim ponudbi, ampak marca letos sem dal prometno od moje razbitine, 60 € in dobil urejene papirje nazaj. Brez da vozim krš od avta na pregled, tako ali tako ni bilo realno, da bi sploh prišel do najbližjega tehničnega.

SkIDiver ::

Na tvoj post je letelo, ker je bilo brati kot, da je tisti, ki mu to ne uspe nesposoben. Sam vem, da brez veze zadeva ne gre skozi.

Se bom pa z veseljem spomnil nate, če je mogoče ob takih prilikah:)

ravsek ::

Brez zamere, avtor, samo predvidevam: star si ene 15, vozis pa mogoce najvec tomosa avtomatika >:D Sem precej blizu, ne?

St235 ::

Sam tolk NOS je blagovna znamka:)

NO sistem stane cc 1k eur plus vgradnja. Pri tem moraš upoštevat, da NO je zaključna predelava motorja. Nekaj kar narediš ko si opravil že vse ostalo, ker drugače bo uporaba NO preobremenila motor in bo prišlo do resnih okvar. Ko boš v motor zmetel par tisoč eur, ustrezno nadgradil podvozje in zaviralni sistem se splača tudi vgradnja NO. Ta ti omogoča kratke sunke kisika v izgorevalno komoro s čimer doseže boljše izgorevanje goriva. Iz tega ti je tudi hitro jano zakaj pride do obremenitev motorja.

Kar se tiče pa tehničnega pregleda ti pa garantiram, da boš z tako predelanim avtom padel vsakemu v oko in bo dvignil pokrov motorja. Če ne na tehničnem pa prvič, ko te bodo ustavili policaji.

Twixz ::

Na kratko:
Predelat motor, kupit NOS, vgradit, tehničnega naredit & uživat v vožnji?

To je v teoriji lahko.
Praksa je pa ku**a.

Nevem, mogoče sem se res preveč zagnal, ampak zato so forumi. Nasveti dobrodošli.:)

;-) ::

Uživat v vožnji in kupovat nove boce =).

SkIDiver ::

Za začetek samo na motor spravi eno turbino pa se čudi kaj to potegne vse za sabo;) Boš dobil predstavo kakšen tehnični in stroškovni špil je to. Razlika je samo v tem, da imaš tu turbino, ki je bolj varna za igranje kot NOS sistem dokler boš ostal znotraj določenih meja.

z3ro ::

Sploh pa turbina vleče skos, za NOS pa nvm če obstaja mašina ki bi zdržala pou minutni neprekinjeni vnos..drgač pa a ni tak da obstajata dry pa wet kit? kulk vem je dry bol simpl pa manj nevarn oz z njim ne pridobiš tulk moči kot z wet..

;-) ::

nitrous is like an old man on viagra, once the bottle is empty there both worthless!

turbochargers are for people who can't build engines

St235 ::

Twixz je izjavil:

Na kratko:
Predelat motor, kupit NOS, vgradit, tehničnega naredit & uživat v vožnji?

To je v teoriji lahko.
Praksa je pa ku**a.

Nevem, mogoče sem se res preveč zagnal, ampak zato so forumi. Nasveti dobrodošli.:)


Na tehničnega lahko samo pozabiš, tega ni mogoče homologirat v RS. Lahko pa upaš, da ne bodo opazli.

BladE_ ::

+1 za turbino... manjši stroški pa še več zabave je k se zadeva uklop... to lahko ponavlaš v nedogled in nikol ne zmanka "plina"...

Steinkauz ::

V glavnem celotna predelava vsaj 4000eur+, za to razliko pa si lahko kupiš precej boljši avto.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija rabljenega avta

Oddelek: Na cesti
284487 (549) LeQuack
»

Chip-Tuning ... kam? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7429740 (14770) OChack
»

audi a4 2.0tdi

Oddelek: Na cesti
479903 (8686) -valvoline-
»

Alfa Romeo 147 1.9 JTD, mnenja? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5311471 (10265) dottor

Tehnologija NOS v avtu!

Oddelek: Loža
474425 (3966) Mipe

Več podobnih tem