» »

nakup rabljenega avta

nakup rabljenega avta

«
1
2

repo ::

vozil se bom ~80-90km v eno smer, od tega bo ene 50, 60km ac (in obvoznica), ostalo pa malo mesto (5-10km), vecina pa cesta izven mesta (90kmh, ~15-20km)).
od tega je glede na kalkulator ze 50kkm letno, ostalo se kaksno morje, kdaj v tujino malo (nic posebnega, kot dopust) pa v gostilno. skupno recimo 65kkm?
tko bo vsaj 1 leto (ce mi ne podaljsajo pac), upam pa vsaj na 3-4 leta (kar je cisto mozno oz. lahko kar privzamemo kot da bo)

kaksen avto naj nabavim? garaziran bo (doma), na sihtu pa ne.
bencin, dizel, bencin + plin?
dal bi ene 5 - 6k, nebi kupil od avtohise (niti nocem tvegat, je itak drazje in km so zbiti), pa more met klimo. karavana nebi.
preferenco imam na forde, mi je pa naceloma vseeno. kaj vecjega od focusa, megana in ostalih iz tega razreda nebi pomoje. ce bi dizla, bi se mi splacal nabavit se webasto?

kaksni predlogi?
predvsem me zanima plin vs dizel.
  • spremenilo: repo ()

WarpedGone ::

Glede na kilometre katere maš namen delat je po mojem razumevanju prava reč nafta.
Ker praviš da ti ležijo fordi (to je ZELO pomemben kriterij) bi ti svetoval kazga Focusa, recimo nekaj takega . Seveda, nujen ogled v živo in čeking glavnih zadev da ni slučjajno gnilo jajce.

Glede dražje, zbiti kilometri, ... ta rizik je VEDNO, pa je to avtohiša al pa 70 let stara gospa. Tut v avtohišah se najde kakšen cukr, glavna lepota je da ti morajo dat nekaj garancije na zadevo, pri zasebniku tega ni. Webasta ne potrebuješ, moderni dizli majo električne grelce za vodo in se hitreje segrejejo - če je le akumulator / alternator še dovolj pri sebi.

Najpobembnejši kriterij pri nabavljanju avta je, da se ti zadeva res dopade. Čustveno dopade. Ker potem boš sposoben požret tut težave, ko pridejo. Če greš 100% racionalno v nakup in kupš nekaj kar je totalno najbolše na papirju ampak te ne potegne, bojo kasneje vse težave zelo bolele in te živcirale.
Zbogom in hvala za vse ribe

repo ::

mah karavana raje nebi, fordov je pa vsaj < 7k zelo malo. karavani so bili lahko sluzbeni alpa policijski ali kaj podobnega (mlada druzina pac ne proda avta po parih letih imo), pa je tukaj ze vecja nevarnost zbitih km. prevazal itak ne bom nic, otrok se bom pa par let se izogibal. :)
kaj pa dizel vs. plin? pomoje (nisem zih) bi se s plinom lahko izognil glavnim stroskom, kot npr. injektorji, turbina, visokotlacna crpalka...
naceloma pa lahko katerokoli znamko, pri fordih je problem, ker jih ni veliko. cena pa res 6k, pa ene tri leta bi ga rad imel pomoje (=100-150kkm).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: repo ()

WarpedGone ::

Preveč si prestrašen.
Pri 220k sem še vedno na prvih injektorjih, prvi turbini in prvi pumpi. In mam fulklump - renault laguna 1,9dCi. To je tist ku baje ful crkuje in ploščice požre že po 20k prevoženih. Če nisi idiot in furaš kot odrasel človek z možgani, ti bojo stvari zdržale.

Glede plina - pri 170km dnevno boš moral tankat plin vsak drug dan. Si prepričan da je blagajničarka na tankšteli za plin dost luštna da boš vsak drug dan tam visel 10 minut?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

repo ::

se ti da malo napisati, kaj so ti obsegali servisi? si kupil nov avto?
mal cvikam ja, da ne bo kaksnih hudih stroskov z dizli, sploh ker od zacetka ne bom mel ravno bajne place. pa se stroski za benz. bodo pomojem placani glih tuk, da bom skos prisel z njim. pa tudi bolj visoko sem doma, tko da pozimi ne bo ravno fajn (blizu boh. jezera)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: repo ()

WarpedGone ::

Kupil sem ravno tri leta staro, s 34k prevoženimi.
Ko sm nabavlal nism pogruntal da je zlomljena ena os od prednjih brisalcev. Pri ene 45k sem dal to pol zamenjat, ker ni šlo več - blo je precej drago okrog 90k SIT.
Pri 56k sem menjal oba prednja volanska končnika. Na vprašanje zakaj tko hitro je le skomignil z rameni, da pride pač.
Pri 94k sem prvič menjal zavorne ploščice in oba zadnja diska, ker se je ena ploščica nekak zataknila in ga je požrlo.
Okrog 120k sem dal menjat nosilce motorja in dve grelni svečki. Pa volanska končnika zopet, le da zdej neka druga firma materiala. Te mam še zdej notr in držijo, še optike ni treba delat. Ko sm jo letos peljal na optiko me je debelo pogledal kaj delam tam, ker da nima kej štelat - je vse v piko točno.
Pri 180k sem menjal gumice na zadnjem mostu, ker je začelo škripat. Aja, pa ABS/ESP kompjuter mi je umru, zamenjal z rabljenim pri lokalnem mehaniku.

Dnevno sm delal po 130km, zdej se bo to znižalo na 70km dnevno po regionalkah in Lj obvoznici.
Redne servise delam na predpisan interval i.e. malo pod 30k. Tankam predpisano olje (firmo in tip) in tle NE šparam. Redni servisi so na pooblaščenem servisu. Vem, da me ocurijo ko zmešani ampak ko poslušaš lokalne mojstre kaj počnejo... pooblaščenc mora dat vsaj garancijo.

Vmes mi je avto enkrat še toča mal stolkla, tko da je rahlo pomarančast. Prodajne vrednosti tko nima nobene več tko da bom fural dokler bo šlo. Zaenkrat kaže da še dolgo.

Sem študiral o plinu ampak sm se razvadu da delam po 1300km z enim tankom, kar pomeni skoraj cel mesec furanja v Lj in nazaj. Na plinu o čem takem ni govora.
Zbogom in hvala za vse ribe

repo ::

kuk cajta pa rabi, da se ogreje pozimi (ce ni v garazi)?
pismo potem bom res pogledal za tistim megane 1.5 6pr.

WarpedGone ::

Ene 10 minut po regionalki, da cagr temperature prileze na normalno vrednost in da čutiš da je normalno agilen motor. Če greš takoj na AC se bo hitreje segrelo ampak boš žrtvoval več obrabe materiala. V bistu ni neke resne razlike med pozimi/poleti. Problem sm mel samo pozimi v tahuj snegu, ko sm lahko fural maks 50 in se mašina sploh ornk segrela ni. Čeprav sumim da mi je termostat neki zajebaval, čeprav zdej zopet normalno dela.

Glede raznih grozljivk katere slišiš o avtomobilih - v 80% so zanje krivi lastniki/vozniki, v 19,9% serviserji in morda v 0,1% res material/izdelava/zasnova avtomobila i.e. firma. Zato resno - kupi to kar ti je zares všeč, prej pa se prepričaj da se je s stvarjo primerno ravnalo.

Edit: zdele sem videl, da omenjaš Bohinj in hribe. Včasih so meli dizli baje z mrazom ful probleme. Js mam reč vedno zunaj, pa je tudi pri minus 20 zjutraj stvar vžgala iz prve, enako kot sredi poletne vročine.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Isotropic ::

bump

T.A.D.E.J ::

Jaz sem marca nabavil Megana 1.5D (82 konjev) 2005 letnik in moram rečt da sem zelo zadovoljen. Na dan prevozim nekje 90km (Litija-Ljubljana) in s 60l tankom naredim dobrih 1300km, je pa res da se zelo veliko vozim v 5. prestavi. Ta mašina ni za "terat" in če se lepo voziš potem bi ti ga kar priporočil.

Pyr0Beast ::

Pri dizlih je problem z mrazom če je mašina sklumpana in nevzdrževana, to pomeni ogromno saj ker se jo je 'pazilo' tako da se je stalno vozilo v najvišji možni brzini.
Poleg tega še zapacane ali crknjene žarilne svečke. Te lahko menjaš kar sam. Pač poleti še nekako vžiga, pozimi pa ne boš šel nikamor.
Ali pa voda v gorivu.

Če daješ avto v garažo čez zimo ne bo panike.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

Poleg tega še zapacane ali crknjene žarilne svečke. Te lahko menjaš kar sam. Pač poleti še nekako vžiga, pozimi pa ne boš šel nikamor.

I beg to differ. Da mam 2 crknjeni mi je povedu na servisu ko je stvar prklopu na kompjuter. Ko so ble zamenjanje je mašina pod štandgasom za dlako manj tresla. Vžigal je enako hitro kot prej - praktično takoj po pritisku na knof. Vsi dizli niso created equal, sploh pre-CR variante ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

Ja, to je sedaj poleti ? Kaj pa pozimi ?

Poleg tega ti lahko začne sveče gret že ko odpreš vrata ali pa stisneš knof za avtomatsko odklepanje.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

IIRC ni bilo poletje niti zima ampak marec, jutra še vseen precej hladna.
Crknjena svečka ne greje ne glede na položaj vrat. Vklop gretja ob prvi aktivnosti pa majo pa te zadeve že vsaj 15 let. Vsaj tiste, katerim lahko vsaj pogojno rečeš avto.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

Ok, če ti pali v takem mrazu, potem super.
Ni pa tudi nujno da je bila svečka komplet fuč.

Če jaz odšravfam napajanje 2m svečam, hladne mašine ne zalavfam po bogu ne.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

Sej, zato pa je ocenjevanje čez tri firme in modele daleč problematično. Identična mašina kot je moja, se dobi tudi v meganih. Verjamem, da se tam obnaša precej podobno. Druga mašina istega konstruktorja se zna obnašat drugače. Mašina drugega konstruktorja se bo zelo verjetno obnašala drugače. 10 let starejša mašina se bo sigurno obnašala drugače.

Je pa seveda neka neničelna možnost da so me enostavno nategnili in so ble svečke še v redu. Pač nimam možnosti sam vprašat avto, kaj mu ne paše. Vem pa, da je po posegu blo manj vibracij.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

Takole na blef govoriti je res nerodno. Možno da je to že konstrukcijsko rešeno - kompresija je toliko višja da gretja sploh ne potrebuje, ali pa celo pumpa poskrbi da ne ohladi valja s prvim curkom.

Pri nekaterih modelih vem da svečke delujejo tudi po zagonu. In že načeloma, tudi če niso prižgane močno koristijo, saj imaš vedo nek 'hotspot' za vžig.

Sicer pa;

Dizel za daljše fure.
In benz za krajše.

Dokler ti bo mašina lepo vžigala pa zaganjača načeloma ne rabiš menjati.

Sam bi se ogibal turbine, pač ena stvar manj da crkne-
Stricu je na isti mašini kot jo imaš ti WarpedOne, zaribal ležaj na njej, posledično je olje iz mašine izteklo, on pa se ves pameten peljal ko mu je gorela rdeča lampa za olje.
Moral cel komplet menjati.
Ampak to je če ne paziš niti malo.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

Sigurn da je bla 1.9 in ne 2.2?
Zaribane ležaje najpogosteje omenjajo pri 2.2dci. Konstrukcijski feler.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

1.9, je pa kupil rabljenega od firme z nekje 30kkm (kolk je to res, nimam pojma)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

Meni je serviser za mojega prejšnjega 1.9JTD rekel, da novejši dizli sploh ne potrebujejo grelnih svečk za vžgat, je pa fino da jih imaš.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Vikking ::

Zheegec je izjavil:

Meni je serviser za mojega prejšnjega 1.9JTD rekel, da novejši dizli sploh ne potrebujejo grelnih svečk za vžgat, je pa fino da jih imaš.


sploh pozimi :)

Zheegec ::

Da, seveda je bilo mišljeno za poleti. Poleti jih pa sploh ne rabiš ane... Pač, ko je že šla debata o tem...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Vikking ::

Res je, sedaj s pomočjo vse te elektronike, svečka res ne greje več kot kakšno sekundo.

Glede na moj več kot 50 let star traktor, je treba počakat kar precej dlje, tudi poleti. Seveda če ne želiš, da imaš celo garažo zavito v bel gost dim.

djordjevic ::

WarpedGone je izjavil:

Sigurn da je bla 1.9 in ne 2.2?
Zaribane ležaje najpogosteje omenjajo pri 2.2dci. Konstrukcijski feler.

Na renault forumu fantje zadnje nekaj govorijo celo o preventivni menjavi teh ležajev, in sicer pri 120 kkm. Zakaj, beats me. In če smo že pri žarilnih svečah, meni izpiše injection fault, kakor hitro crkne prva. Hitro po nakupu (megane II, 1.9, poreklo francija) sem po nasvetu serviserja menjal vse štiri - ena je bila fuč, ena pa je crkovala, ker mi tistih 80 evrov ni predstavljalo baš nekega jakega stroška. Letos pa sem menjal eno izmed tistih štirih - prav tako se je izpisala napaka. Nisem pa opazil, da bi se avto kaj drugače obnašal - pred ali po menjavo.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Avenger ::

Mene pa zanima kako realne cene so v oglasih, recimo na avto.netu za avtomobile tipa Nissan note, Honda jazz itd, konkretno letnik 06 za okoli 6000-7000. Torej, če nekdo v oglasu napiše 6.800 ali bo totalno užaljen če mu rečeš da bi dal 6000...? Skratka, koliko višjo ceno napišejo?
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Pyr0Beast ::

Zbiješ ceno na komot :P
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Aston_11 ::

djordjevic je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Sigurn da je bla 1.9 in ne 2.2?
Zaribane ležaje najpogosteje omenjajo pri 2.2dci. Konstrukcijski feler.

Na renault forumu fantje zadnje nekaj govorijo celo o preventivni menjavi teh ležajev, in sicer pri 120 kkm. Zakaj, beats me. In če smo že pri žarilnih svečah, meni izpiše injection fault, kakor hitro crkne prva. Hitro po nakupu (megane II, 1.9, poreklo francija) sem po nasvetu serviserja menjal vse štiri - ena je bila fuč, ena pa je crkovala, ker mi tistih 80 evrov ni predstavljalo baš nekega jakega stroška. Letos pa sem menjal eno izmed tistih štirih - prav tako se je izpisala napaka. Nisem pa opazil, da bi se avto kaj drugače obnašal - pred ali po menjavo.


Zaradi tega bi ti težje vžigalo, ko je enkrat vžgano, se počasi izklopijo (pri vw slišiš rele med vožnjo, ko preseže motor 2500 obratov (golf III) ali pa po poteku določenega časa)

globoko grlo ::

kaj te boli a bo užaljen, se je tvoj dnar

greš pogledat in se zapičiš v vsako malenkost in zbijaš ceno in vidiš a kj popušča al ne :)

gendale ::

Avenger je izjavil:

Mene pa zanima kako realne cene so v oglasih, recimo na avto.netu za avtomobile tipa Nissan note, Honda jazz itd, konkretno letnik 06 za okoli 6000-7000. Torej, če nekdo v oglasu napiše 6.800 ali bo totalno užaljen če mu rečeš da bi dal 6000...? Skratka, koliko višjo ceno napišejo?

na ogleda prideš obvezno z neko hardcore gajbo

da se vid že v štartu da nimaš keša

morte bit saj trije frendi en bl brihtn k tadrug

prva stvar k jo rečeš

zakva prodajaš a je tok sfukan al bi me sam rad nategnu

a to si sam kitu pa barvu?

sej je vsak del avta u drugem odtenku

motor ti klenka

menjalnik se ti zatika

sklopke skor nimaš več to je zihr žena vozila al si pa ti nesposoben

to bo treba pol motorja menat

če maš obd2 kabl pa laptop se še tm delaš mau pametnga kok errorjev je vn vrgl

čeprov ubistvu nimaš pojma kaj delaš

potegneš šipko za ole vn

lej kok je črn ole to ste skos tišal na blokadi


gume maš čist uničene tut če majo dost profila

ustrajaš da so zjebane

pol se mau zagledaš v streho avta

fak ta avto je bil na strehi vsaj 2x

na konc mu ponudš 40%-50% cene k sta se jo po telefonu zmenila

seprav če je bla na avto.net cena 10000€

mu morš že po telefonu zbit ceno na ene 8000€

na ogledu mu ponudš max 4000€

če noče dat, mu zagroziš da nej ti vrne keš za benz k te je nategnu
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

šernk ::

če noče dat, mu zagroziš da nej ti vrne keš za benz k te je nategnu


in v tistem trenutku pride iza vogala 150kg gorila, ter iz denarnice hitro potegneš 15.000€ in mu daš, ter odideš peš naprej.

saj vem da trollaš, vendar dvomim da se v živo upaš toliko trollat :D
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

balocom ::

Bolj realen pristop je če imaš sabo v denarnici 500€ manj kot pa je cena ali pa imaš sabo tolik kolikor pride zavarovanje+tehnični+cestna taksa+cena avto po tvoji presoji. Če človk prodaja avto neki časa zna užgat.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Avenger ::

dober troll hehehehe

ja, vem da ceno pač zbijaš kakor veš in znaš, ampak me zanima bolj po koliko se dejansko nekaj proda...

500 EUR manj se mi zdi dokaj realistično... kaj pa če kupuješ v enem od avto centrov, recimo teh, ki imajo avte parkirane nasprot Emporiuma?
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

balocom ::

Pri takih pa ne računaj na popuste. Pa računaj da te bojo okoli prinesli:
-pri kilometrini
-pri zgodovini avta in tem, kako redno je bil avto vzdrževan
-pri dejanskem tehničnem stanju (kaki bolj vitalni deli)
-pri tem, ali je bil avto kdaj razbit (beri: zelo resno karamboliran)
Lahko samo pri eni zadevi, lahko pa pri vseh.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

prox ::

Si bom kr sposodil temo :)

Kateri avto bi se mi zaj najbolj splačalo kupit?
najbolj sem se nagledal tega SEAT ibiza select 1.0
Kaj si mislite o tem avtu? Je znan po tem da rada kakšna tipična zadeva crkuje? Danes sem bil tam, in sem avto videl tudi v živo, a prodajalca ni bilo, tako da sem si ga samo malo ogledal. Desno ogledalo ima drugo, ki ni enako, havbo in streho ima malo potolčeno od toče, zadnja leva luč je počena (luknja 2x2cm). Ima še kdo kakšno informacijo če ima ta avto centralno zaklepanje, in če uporablja daljinski upravljalnik za zaklepanje, ker tega nisem zasledil.

Mislite da je zanesljiv avto? Bi mi še priporočali kak drug avto, ki ima nizko porabo? Najbolj sem pač zainteresiran za seat ibizo. Po avtocesti se nebi vozil (res redko), bolj 50km tja in 50km nazaj domov po regionalni cesti.

Hvala za odg, lp.
>>Rajš sn od slo-tech/a odvisn kot pa od Facebooka<<
|Asus K55VJ | Intel i5-3210m | 8Gb ram | nVidia GT635m|

Zheegec ::

Takle avto ima nizko porabo samo, če imaš zelo lahko nogo :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Blinder ::

99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

RejZoR ::

1.0 motor v takem avtu? To ne bo šlo nikamor.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

dzinks63 ::

Po avtocesti se nebi vozil (res redko), bolj 50km tja in 50km nazaj domov po regionalni cesti.


1.0 motor v takem avtu? To ne bo šlo nikamor.

50-60-90km/h bo takšen mali avtomobilček bp zmogel, sploh če se boš vozil sam. Seveda pa je veliko odvisno od ohranjenosti in vdrževanosti, nekaj se vidi, veliko je pa skritega in to je loterija pri nakupu rabljenega vozila. Lahko bo vse kolikor toliko ok, ali pa boš imel velike stroške preden boš vse poštimal.

XtodaZ ::

prox je izjavil:

Si bom kr sposodil temo :)

Kateri avto bi se mi zaj najbolj splačalo kupit?
najbolj sem se nagledal tega SEAT ibiza select 1.0
Kaj si mislite o tem avtu? Je znan po tem da rada kakšna tipična zadeva crkuje? Danes sem bil tam, in sem avto videl tudi v živo, a prodajalca ni bilo, tako da sem si ga samo malo ogledal. Desno ogledalo ima drugo, ki ni enako, havbo in streho ima malo potolčeno od toče, zadnja leva luč je počena (luknja 2x2cm). Ima še kdo kakšno informacijo če ima ta avto centralno zaklepanje, in če uporablja daljinski upravljalnik za zaklepanje, ker tega nisem zasledil.

Mislite da je zanesljiv avto? Bi mi še priporočali kak drug avto, ki ima nizko porabo? Najbolj sem pač zainteresiran za seat ibizo. Po avtocesti se nebi vozil (res redko), bolj 50km tja in 50km nazaj domov po regionalni cesti.

Hvala za odg, lp.


na tvojem mestu bi raje vzel 2 leti starejšega megana 1.4 ali 1.6

balocom ::

Za tole ibico je možno da ima centralno zaklepanje, malo manjša možnost pa je, da ima daljinsko centralno zaklepanje, kar pa ni nek strošek (40-50€).

IMO za tole ceno bi si kupil kaj khm, v mojih subjektivnih pogledih boljšega:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=514...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=522...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=522...
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

gendale ::

ta seat je kanta, kot prvo ne gre nikamor (glih na regionalni cesti je fino met mal več konjev, če je treba koga prehitet) kot drugo nima klime
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

;-) ::

Ker klima je pa "nuja" od točke a do točke b?

Imam klimo in na prste ene roke lahkoprešejem kolikokrat sem jo letos prpalo. V bistvu sem mel z njo več stroškov kot koristi (filanje) btw klimo je treba polnit vsake toliko časa, tudi če še dela ok, ker kompresor rabi novo olje. Če pa zariba so pa stroški nenormalni.

@balocom je ti je predlagal roverja. Super avtek za vozit, oprema kar rabiš, še klima (moremo priznat da avto z klimo se lažje proda) in še ceno bojo držali par let isto. Pa še napačno ne izgleda. Eni pravijo da je pizdarija ko kaj crkne, ve kdo kake so kaj cene delov ?

djordjevic ::

A, beži, no. Ko mi je pobegnil plin, ravno še v toplih dneh, sem hotel popeniti. Je pa res, da stalno vozim s sabo malega psa, pa sem mogoče zato malo občutljiv na pasjo vročino v avtu. Ampak reč, da klime ne rabiš - kot argument pri nakupu rabljenega avta - ta pa je malo bosa.
No grave is deep enough to keep us in chains.

sid911 ::

No, tako velik bavbav pa klima spet ni...pa še zelo prav pride če je med točko a in točko b 50km in zunaj 30°+

Podobno kot ePCh bi ti na podlagi lastnih izkušenj priporočil megana: soliden avto, 1.6 l. 98 mi je porabil nekje med 6,5 in 7,5.
1. Asus P8P67 LE | i3 2100 | HD 3850 | 2x4GB | 320 GB + 2 TB
2. FSC Amilo PRO V3515 ( T2060;2 GB;80GB)

;-) ::

djordjevic je izjavil:

A, beži, no. Ko mi je pobegnil plin, ravno še v toplih dneh, sem hotel popeniti. Je pa res, da stalno vozim s sabo malega psa, pa sem mogoče zato malo občutljiv na pasjo vročino v avtu. Ampak reč, da klime ne rabiš - kot argument pri nakupu rabljenega avta - ta pa je malo bosa.

Nevem kak avto maš, ampak tudi jaz veliko vozim psa in ko je pes v avtu še mam manj klimo vklopljeno. Je pa dost odvisno od barve avta, armaturne plošče in če maš temnjena stekla.

Valvoline ::

djordjevic ::

Črn avto, stekla niso zatemnjena in večino časa je v garaži, tako da se ne pari na soncu. Dejstvo je, da se v vročini hitro zagreje, in veliko raje imam v avtu kakšnih normalnih 23-24, namesto 35, kamor se temperatura povzpne praktično v roku nekaj 10 minut, psa pa ti lahko scvre že par 10 minut na malo višjih temperaturah (ne dobesedno, samo srce mu odpove). Skratka, pač ne tvegam, klime pa ne dam za nič na svetu. Konec koncev niti zaradi sebe ne.
No grave is deep enough to keep us in chains.

;-) ::

Tu je pol razlika. Moj je metal srebrn, temna folija z UV zaščito ki naj bi odbijala žarke in prav nikdar nisi "kuhan" ko se vsedeš noter tudi če stoji na parkirišču.

djordjevic ::

E, vidiš? ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.

Valvoline ::

Črna in temnomodra barva = epic fail pri nakupu avta. Kuhanje poleti,pozna se vsaka praskica,vsaka najmanjša umazanija in prah,avto morš prat vsakih 2-3 dni... Hudič.
Bela,zlata,srebrna,rumena,nasploh bl svetle barve to je taprava izbira.
p.s. moj a4 je tudi temnomodre barve(mal svetlejša nijansa xD) sem tut najebu.

XD

Zgodovina sprememb…

«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Iscem avto do 2500€

Oddelek: Na cesti
317151 (6443) IvoJan
»

Nakup prvega rabljenga avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10020589 (16563) vorantz
»

Kateri avtomobil naj kupim? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9719777 (17651) RejZoR
»

Rabljen avtomobil (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10621804 (17002) amigo_no1
»

nakup avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13311437 (9056) samsung113

Več podobnih tem