Forum » Mobilne tehnologije » Džabest od jutri 19€ in samo 100MB vključenega prenosa
Džabest od jutri 19€ in samo 100MB vključenega prenosa
BlueRunner ::
Keyser Soze je izjavil:
BlueRunner je izjavil:
In tule se nima Mobitel kaj TRŽNO (v smislu profitiranja) obnašat.
Seveda se ima tržno za obnašati. Saj ni socialna ustanova.
Dej, preberi cel post no. Ne samo tale stavek ven trgat.
OK, se popravljam:
Konec koncev gre za razdor pogodbenega razmerja med Mobitelom in tabo, zaradi enostranske spremembe pogojev. In tule se nima Mobitel kaj TRŽNO (v smislu profitiranja) obnašat. A veš kakšno korist si lahko pridobi na tak način?
Seveda se ima tržno za obnašati. Saj ni socialna ustanova.
Boljše?
Keyser Soze ::
BlueRunner je izjavil:
OK, se popravljam:
Konec koncev gre za razdor pogodbenega razmerja med Mobitelom in tabo, zaradi enostranske spremembe pogojev. In tule se nima Mobitel kaj TRŽNO (v smislu profitiranja) obnašat. A veš kakšno korist si lahko pridobi na tak način?
Seveda se ima tržno za obnašati. Saj ni socialna ustanova.
Boljše?
Boljše? Ne vem če je boljše (odvisno od tvojega standarda, po mojem sigurno ne). Poante nisi dojel. Žal.
OM, F, G!
BlueRunner ::
Poante nisi dojel. Žal.
OK, bom bolj obširen: Mobitel lahko v pogodbo vpiše kakršne koli pogoje, ki mu ustrezajo. Kot gospodarska družba bo zagotovo spisal takšne pogoje, da bodo tržno usmerjeni. Karkoli drugega bi bilo stupidno in bi kazalo na neke mahinacije in ne na normalno tržno delovanje.
Če tebi ti pogoji niso všeč, jih pač ne rabiš sprejeti. Kolikor vem, te tudi nihče ne sili podpisovati kakršnih koli aneksov ali sklepati naročniških razmerij.
V splošnem pa pogoji ne smejo biti v škodo potrošnika. Kaj pomeni v škodo potrošnika, pa je stvar interpretacije. To, da si vnaprej jasno in v celoti obveščen o vseh posledicah vstopa v naročniško razmerje in/ali podpisa dodatnih členov k pogodbi, ni v škodo potrošnika.
Tudi to ni v škodo potrošnika, če lahko pri enostranski spremembi pogodbenih določil odstopi od pogodbe.
Ravno tako ni v škodo potrošnika, če se pri predčasni prekinitvi zahteva poravnanje vseh obveznosti in odplačilo opreme, ki še ni bila odplačana.
Ravno tako ni v škodo potrošnika, če se obračuna obrabo opreme, kadar potrošnik opremo vrača.
Edino, kar je prepovedano, je ad-hoc zaračunavanje postavk, ki jih na ceniku ni. To pa pa je vezano na to, da potrošnik ni bil pravočasno obveščen o tem strošku in, da se z njim ni predhodno strinjal. Kot takšen, je trenuten način obračunavanja sporen, saj ni razvidno, da se bi potrošnik s tem kadarkoli strinjal.
Nima pa takšno početje zveze s "tržnim ravnanjem". Prej nasprotno. Po mojem mnenju je v zakonu sankcionirano in lahko pripelje do opaznih glob. Če bi pa v ceniku pisalo, da je uporabnina 100EUR/dan, ta postavka pa bi bila na ceniku na dan podpisa pogodbe, pa ne bi bilo tukaj čisto nič spornega.
Kot sem že na začetku napisal. Gospodarskem podjetju očitati tržno ravnanje je neumnost vredna vsakega obsojanja. Morda kaže na preveliko osebno prizadetost osebe, ki ne more dojeti, da sama prevzema odgovornost za svoja lastna dejanja.
Vprašanje pa je, če je obračunavanje uporabnine na način, kot se to dogaja sedaj sploh zakonito. Zakonitost pa nima nikakršne zveze s "tržnim obnašanjem".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
Poldi112 ::
Tudi T2 je vmes podražil, pa nisem opazil toliko gnjeva najstnikov.
Kdo ponavadi plačuje internet v gospodinjstvu?
Za koliko procentov se je podražil T2?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
BlueRunner ::
Za koliko procentov se je podražil T2?
Pa tudi za koliko so hkrati spustili hitrost paketa?
Sploh pa ta problematična "poštena uporaba", ki jo ima T-2...
Keyser Soze ::
Kdo ponavadi plačuje internet v gospodinjstvu?
Za koliko procentov se je podražil T2?
Že kot študent sem doma plačeval internet, ker ga starši pač preprosto niso rabili.
Zato se mi veliko bolj kot to, kdo plačuje, zdi relevantno drugo vprašanje. Mobitelov ukrep se mi zdi zelo drastičen. Ker zame predstavlja 70+% podražitev.
OM, F, G!
kmetek ::
Tudi T2 je vmes podražil, pa nisem opazil toliko gnjeva najstnikov.
Kdo ponavadi plačuje internet v gospodinjstvu?
Za koliko procentov se je podražil T2?
1. Starši neta skoraj ne rabijo, se ti ne zdi? Torej morajo mulci "prispevati" po nekateri logiki.
2. Za nekje 30%.
3. Se bo pač kakšen pir manj spil pa bo.
Poldi112 ::
Prvič slišim, da starši neta skoraj ne rabijo. Saj verjetno najdeš tudi takšne, ampak nekako dvomim da so v večjem številu.
In kateri paket se je podražil za 30%? Večinoma je šlo, po spominu, gor za 2eur, najcenejši paket na njihovem seznamu je pa 16eur.
In kateri paket se je podražil za 30%? Večinoma je šlo, po spominu, gor za 2eur, najcenejši paket na njihovem seznamu je pa 16eur.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
krho ::
hm. 50/50 je šel iz 30 na 39 == 30%. 10/10 je šel pa iz 14 na 19, kar je pa skoraj 36%
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Keyser Soze ::
hm. 50/50 je šel iz 30 na 39 == 30%. 10/10 je šel pa iz 14 na 19, kar je pa skoraj 36%
Jezus, 50/50 paket? Sej ne prosimo Mobitela, da nam da 5GB prenosa podatkov. Človek božji.
Jaz za trio paket s prenosom 2Mbit/s plačujem več kot tisti s prenosom 50/50. Priznam pa, da bi bila kriza če bi se pogovarjala o Kbit/s.
OM, F, G!
lambda ::
Že 2 dni nazaj sem pisal na Mobitel, če lahko podajo javno objavljene pogoje kako se obračunava obrabnina. Kaj več, kot to, da so moje vprašanje posredovali v nek oddelek, mi niso povedali. Čakam na odgovor.
No, domov sem prejel priporočeno pismo, kjer navajajo, da informacije o zaračunavanju uporabnine za čas uporabe terminalske opreme, v primeru odstopa od pogodbe, dobim v Mobitelovih centrih.
Navajajo tudi, da pogoji poslovanja, veljavni pred 1. 4. 2010, torej iz dne 1. 10. 2003, naročnikom niso več dostopni. Tudi za anekse sklenjene pred 1. 4. 2010 namreč veljajo novi pogoji uporabe.
Tole mi je vse skupaj skrajno sumljivo, zrelo za kako prijavo kam. Sedaj niti ne morem pogledati, ali je v prejšnjih pogojih točka 3.15. sploh veljala v takšni obliki. Če ni, so torej naknadno uvedli neko terjatev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lambda ()
BlueRunner ::
da informacije o zaračunavanju uporabnine za čas uporabe terminalske opreme, v primeru odstopa od pogodbe, dobim v Mobitelovih centrih.
To ni dovolj dobro. Če cena ni javno objavljena, potem njihov izračun preprosto ne zdrži. Ne smejo ti nekaj izračunati samo na podlagi tega, kar izračune nekdo za pultom ampak samo na podlagi tega, kar izračuna nekdo za pultom v skladu z veljavnim cenikom.
Prosil te bi samo, da to pismo varno spraviš... vredno je precej denarja.
Ted ::
Za aneks za Samsung Spica mi je gdč. na 041700700 zračunala 5,83 EUR plačila subvencije * število mesecev do poteka aneksa. Dodatnih stroškov (kazni) naj ne bi bilo. Če grem na Simobil s prenosom številke torej plačam nekaj čez 100 EUR da odplačam aneks.
Mah...
BlueRunner ::
To je kosher... odkup aparata pred iztekom aneksa je lepo urejen in vse cene so jasno navedene v aneksu. Tukaj nima nihče nič za praskati. Kar je podpisal, je podpisal.
BlaY0 ::
BlueRunner: na kakšni podlagi pa bi ti zaračunaval obrabnino? Dva ti bosta poenem letu nazaj prinesla enak telefon. Eden bo ves opraksan in stolčen, baterija bo držala 3 ure, drugi pa kot nov. A boš obema enako obrabnino plačal.
Enkrat sem že napisal, da ne gre v bistvu za obrabnino ampak za to, da ti oni odkupijo tvoj telefon. Odkupijo pa ti ga po ceni, ki jo sami določijo brez cenika (tako kot avto... malo gre okrog njega, pogleda mašino, potem pa blekne ceno... kje si ti vidu, da ima katera avtohiša cenik po katerem odkupuje oziroma v ceno jemle stare avtomobile). Če se ti ne strinjaš s tem, ti ga pač ne odkupijo in ga odkupiš ti sam. Kot sem že napisal... po podpisu aneksa/pogodbe je pravno formalno telefon tvoj (z odlogom plačila pač). In v čem je tu problem?
Enkrat sem že napisal, da ne gre v bistvu za obrabnino ampak za to, da ti oni odkupijo tvoj telefon. Odkupijo pa ti ga po ceni, ki jo sami določijo brez cenika (tako kot avto... malo gre okrog njega, pogleda mašino, potem pa blekne ceno... kje si ti vidu, da ima katera avtohiša cenik po katerem odkupuje oziroma v ceno jemle stare avtomobile). Če se ti ne strinjaš s tem, ti ga pač ne odkupijo in ga odkupiš ti sam. Kot sem že napisal... po podpisu aneksa/pogodbe je pravno formalno telefon tvoj (z odlogom plačila pač). In v čem je tu problem?
Pesimist ::
Meni so jo tak izracunali, da telefona niti iz skatle nisem rabo vzet. Za vse majo baje neki fiksni cenih na njihovem racunalniku. Mogoce bi zahtevali print? Izracun vsebuje vse zivo, se polet na Lunin servis.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pesimist ()
BlaY0 ::
Ja pa saj ti pravim, da so ti postavili "izklicno" ceno in ti si se s tem strinjal... kako so jo izračunali sploh ni bistveno.
Če bi nekdo z odvetnikom prišel tja in potem izpodbijal (magar na sodišču) to "določeno" obrabnino, bi čisto komot zadevo pretopil v svoj prid...
Samo še enkrat... če ti oni rečejo da je obrabnina 76,31 EUR ti pa rečeš da toliko pa ne daš, te oni ne bodo silili ampak ti bodo rekli, da ga pač sam odkupi po določeni ceni iz aneksa.
Če bi nekdo z odvetnikom prišel tja in potem izpodbijal (magar na sodišču) to "določeno" obrabnino, bi čisto komot zadevo pretopil v svoj prid...
Samo še enkrat... če ti oni rečejo da je obrabnina 76,31 EUR ti pa rečeš da toliko pa ne daš, te oni ne bodo silili ampak ti bodo rekli, da ga pač sam odkupi po določeni ceni iz aneksa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Pesimist ::
Jaz se nisem z nicemer strinjal, ker ce se bi bi bil 250EUR revnejši in brez novega telefona.
Zdaj pa mam telefon sevedno in bom samo 170EUR revnejši.
Zdaj pa mam telefon sevedno in bom samo 170EUR revnejši.
BlaY0 ::
Pesimist: tebi sem pa rekel da ga odkupi in prodaj na Bolhi ter pri Tušu vzami enega za 1 EUR.
lambda ::
Problem je v tem, da so 1. 4. 2010 uvedli ta nove splošne pogoje, ki naknadno določajo, da operater lahko takole spreminja cene oz. so morda nekaj redefinirali ta člen, tudi če je prej obstajal. Pri uvedbi teh pogojev nisi imel možnosti, da se ne strinjaš. In potem so šli spremenit cene - ampak pod novimi pogoji.
Primer:
-vzameš avto na lizing in moraš plačat 24 obrokov po 500EUR in zapišejo, da lahko splošne pogoje poslovanja spreminjajo
-nato spremenijo splošne pogoje v katerih zapišejo, da lahko spreminjajo višino obroka, če se ne strinjaš pa takoj odkupiš cel avto ali vrneš in plačaš obrabnino ... tu se nisi imel možnosti, da se ne strinjaš
-potem pa dvignejo ceno obroka na 700EUR, imaš možnost da se ne strinjaš - moraš plačat takoj vse (recimo da nimaš) ali pa ti obračunajo neke oderuške obrabnine, za katere niti ni javnega cenika ali kakršnihkoli smernic
Nekaj podobnega je (morda) storil Mobitel v tem primeru. Splošnih pogojev, ki so veljali ob sklenitvi mi nočejo razkriti.
In ne, jaz ne bom prekinjal razmerja sedaj, bom počakal na iztek aneksa. Glede na to, kje živim, se mi k drugim operaterjem pri njihovi ponudbi niti ne izplača, sem ugotovil. Gre samo za to, da se mi zdi tako ravnanje naravnost svinjsko.
Primer:
-vzameš avto na lizing in moraš plačat 24 obrokov po 500EUR in zapišejo, da lahko splošne pogoje poslovanja spreminjajo
-nato spremenijo splošne pogoje v katerih zapišejo, da lahko spreminjajo višino obroka, če se ne strinjaš pa takoj odkupiš cel avto ali vrneš in plačaš obrabnino ... tu se nisi imel možnosti, da se ne strinjaš
-potem pa dvignejo ceno obroka na 700EUR, imaš možnost da se ne strinjaš - moraš plačat takoj vse (recimo da nimaš) ali pa ti obračunajo neke oderuške obrabnine, za katere niti ni javnega cenika ali kakršnihkoli smernic
Nekaj podobnega je (morda) storil Mobitel v tem primeru. Splošnih pogojev, ki so veljali ob sklenitvi mi nočejo razkriti.
In ne, jaz ne bom prekinjal razmerja sedaj, bom počakal na iztek aneksa. Glede na to, kje živim, se mi k drugim operaterjem pri njihovi ponudbi niti ne izplača, sem ugotovil. Gre samo za to, da se mi zdi tako ravnanje naravnost svinjsko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lambda ()
BlaY0 ::
Ja, ampak tukaj je avto tisto kar ti najemaš pod temi pogoji... pri Mobitelu je pa naročnina tista ki je vezana na pogoje. Telefon je samo privesek na katere se lima raja...
BlueRunner ::
@BlaY0:
To bo samo zate ;)
Sami so dobesedno napisali "skladno z veljavnim cenikom". Torej ni stvar tega kako bi jaz to zaračunaval ampak stvar tega, da so sami v pogodbo (splošni pogoji so del pogodbe) zapisali natančno to.
Če pa cene na ceniku ni, pa si je ne morejo kar tako zmišljevati... to smo že videli, da se primerno sankcionira.
Preberi si kar je Mobitel sam napisal v svoje lastne splošne pogoje, pa boš videl, da ta interpretacija ni možna. Ne zato, ker bi si jaz tako zmišljeval, ampak zato, ker je Mobitel sam to tako zapisal.
Je ni. Nekateri bomo vrnili telefon in najverjetneje nič plačali (ne morem pa tega 100% reči, dokler sam ne preizkusim), drugi pa se boste IMHO čohali po glavi, ko bo prepozno za ukrepanje.
Je že tako, da če nič ne tvegaš, nič ne dobiš. Jaz v svoje mnenje tako zelo trdno verjamem, da sem za to zastavil svoj denar. Ostali pa se odločate po svoji računici. Morda pa je kje še kakšna caka, ki je pa ne poznam. Samo ne pa narobe brati splošnih pogojev, ali pa komentirati, ne da bi jih sploh prebrali.
No, jaz pridem brez odvetnika in vse kar lahko rečem je: pokažite mi cenik po katerem ste to obračunali. Če ga ni, potem račun zavrnem, še vedno pa zahtevam, da se Mobitel strogo drži svoje lastne pogodbe in svojih lastnih pogojev... tako, kot mobitel to zahteva od mene, potem ko sem papirje podpisal.
Nič levo, desno... ne pričakujem pa, da bo zadeva šla skozi kar tako enostavno. Verjetno si bom pač moral rezervirati celo uro samo za ta posel. Ampak, če tako po lastni oceni privarčujem 100+EUR, potem pa se mi že splača.
To bo samo zate ;)
na kakšni podlagi pa bi ti zaračunaval obrabnino? Dva ti bosta poenem letu nazaj prinesla enak telefon. Eden bo ves opraksan in stolčen, baterija bo držala 3 ure, drugi pa kot nov. A boš obema enako obrabnino plačal.
Sami so dobesedno napisali "skladno z veljavnim cenikom". Torej ni stvar tega kako bi jaz to zaračunaval ampak stvar tega, da so sami v pogodbo (splošni pogoji so del pogodbe) zapisali natančno to.
Če pa cene na ceniku ni, pa si je ne morejo kar tako zmišljevati... to smo že videli, da se primerno sankcionira.
Enkrat sem že napisal, da ne gre v bistvu za obrabnino ampak za to, da ti oni odkupijo tvoj telefon.
Preberi si kar je Mobitel sam napisal v svoje lastne splošne pogoje, pa boš videl, da ta interpretacija ni možna. Ne zato, ker bi si jaz tako zmišljeval, ampak zato, ker je Mobitel sam to tako zapisal.
In v čem je tu problem?
Je ni. Nekateri bomo vrnili telefon in najverjetneje nič plačali (ne morem pa tega 100% reči, dokler sam ne preizkusim), drugi pa se boste IMHO čohali po glavi, ko bo prepozno za ukrepanje.
Je že tako, da če nič ne tvegaš, nič ne dobiš. Jaz v svoje mnenje tako zelo trdno verjamem, da sem za to zastavil svoj denar. Ostali pa se odločate po svoji računici. Morda pa je kje še kakšna caka, ki je pa ne poznam. Samo ne pa narobe brati splošnih pogojev, ali pa komentirati, ne da bi jih sploh prebrali.
Samo še enkrat... če ti oni rečejo da je obrabnina 76,31 EUR ti pa rečeš da toliko pa ne daš, te oni ne bodo silili ampak ti bodo rekli, da ga pač sam odkupi po določeni ceni iz aneksa.
No, jaz pridem brez odvetnika in vse kar lahko rečem je: pokažite mi cenik po katerem ste to obračunali. Če ga ni, potem račun zavrnem, še vedno pa zahtevam, da se Mobitel strogo drži svoje lastne pogodbe in svojih lastnih pogojev... tako, kot mobitel to zahteva od mene, potem ko sem papirje podpisal.
Nič levo, desno... ne pričakujem pa, da bo zadeva šla skozi kar tako enostavno. Verjetno si bom pač moral rezervirati celo uro samo za ta posel. Ampak, če tako po lastni oceni privarčujem 100+EUR, potem pa se mi že splača.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
BlaY0 ::
BlueRunner je izjavil:
@BlaY0:Ja potem imaš pa case! Kaj še torej delaš tukaj? Vpreži TIRS pa svojega odvetnika pa nad bando pokvarjeno! Amapk zakaj na začetku, ko si sklenil razmerje, podpisal pogodbo in aneks, nisi tega izpostavil??? Takrat ti je bilo verjetno vseeno...
To bo samo zate ;)
na kakšni podlagi pa bi ti zaračunaval obrabnino? Dva ti bosta poenem letu nazaj prinesla enak telefon. Eden bo ves opraksan in stolčen, baterija bo držala 3 ure, drugi pa kot nov. A boš obema enako obrabnino plačal.
Sami so dobesedno napisali "skladno z veljavnim cenikom". Torej ni stvar tega kako bi jaz to zaračunaval ampak stvar tega, da so sami v pogodbo (splošni pogoji so del pogodbe) zapisali natančno to.
Če pa cene na ceniku ni, pa si je ne morejo kar tako zmišljevati...
Ker konec koncev se tudi cenik obrabnine lahko spreminja in če se spremeni, lahko odstopiš od pogodbe in plačaš obrabnino po starem ceniku...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
BlaY0 ::
Amapk meni še vedno nekaj ni jasno. Ti dobiš telefon, ki košta 600 EUR za 300 EUR, obrabnina je pa 250 EUR na leto. Po letu odstopiš od pogodbe in vrneš telefon in po moji zdravi kmečki logiki bi ti morali vrniti 50 EUR. Keyser pravi da temu ni tako...
DemonDomen ::
Amapk meni še vedno nekaj ni jasno. Ti dobiš telefon, ki košta 600 EUR za 300 EUR, obrabnina je pa 250 EUR na leto. Po letu odstopiš od pogodbe in vrneš telefon in po moji zdravi kmečki logiki bi ti morali vrniti 50 EUR. Keyser pravi da temu ni tako...
Sem klical in so mi povedali, koliko je uporabnina. Telefon sem kupil za 360€ in 170€ subvencij.
Za 7 mesecev uporabe moram plačati...... 385€.
Kar pomeni da, če jim dam nazaj telefon, bom moral še plačati 25€, bom pa brez vsega. Barabe.
Se bom še boril s tem, da nikjer v ceniku ne piše. Mogoče si bom še kaj priboril, drugače pa dam še 117€ in obdržim telefon.
Fix a computer and it'll break tomorrow.
Teach its owner to fix it and it'll break in some way you've never seen before.
Teach its owner to fix it and it'll break in some way you've never seen before.
lambda ::
Pa saj se vam ne splača takole dajat 117EUR ipd. Lahko se borite, da dosežete kako prekinitev pogodbe brez penalov ali vračilo brez uporabnine, ampak plačat toliko denarja samo zato da greš drugam, je pa nesmiselno. Za 58EUR imaš za eno leto plačano to podražitev in še 1GB prenosa mesečno si lahko s tem denarjem doplačaš.
DemonDomen ::
Pa saj se vam ne splača takole dajat 117EUR ipd. Lahko se borite, da dosežete kako prekinitev pogodbe brez penalov ali vračilo brez uporabnine, ampak plačat toliko denarja samo zato da greš drugam, je pa nesmiselno. Za 58EUR imaš za eno leto plačano to podražitev in še 1GB prenosa mesečno si lahko s tem denarjem doplačaš.
Ne bo šlo... sem ravno zvedel. Včerej so sprijeli neko interno odločitev, in so po neki formuli določili, koliko je uporabnina. Jim sedaj napiše na računalniku koliko more biti. In ta stvar seveda velja za nazaj.
Boriti se pa ne splača tudi zato, ker imajo vsaj 15 ljudi, ki so doktorirani odvetniki in so plačani da preberejo vsako pogodbo in odločitev in jo primerjajo z zakoni. Še zmerej so pa barabe.
Na koncu bom jaz plačeval 23€ na mesec in bo še vedno ceneje kot da da dam 117€ in sem spet vezan za 2 leti.
Fix a computer and it'll break tomorrow.
Teach its owner to fix it and it'll break in some way you've never seen before.
Teach its owner to fix it and it'll break in some way you've never seen before.
BlueRunner ::
Ja potem imaš pa case! Kaj še torej delaš tukaj? Vpreži TIRS pa svojega odvetnika pa nad bando pokvarjeno!
Err... preberi si malo moje poste, preden napišeš tak komentar.
Amapk zakaj na začetku, ko si sklenil razmerje, podpisal pogodbo in aneks, nisi tega izpostavil???
Kaj izpostavil? To, da zaupam, da oba podpisa in pogodba držita? To je vendar samoumevno!
Jim sedaj napiše na računalniku koliko more biti. In ta stvar seveda velja za nazaj.
Hm. Kar jim napiše na računalniku ni javno objavljen cenik. Za nazaj težko velja, ker sem podpisal pogodbo, ko je veljal še "star" cenik. Če so ga spremenili, potem bi moral začeti veljati šele čez 30 dni in ne kar takoj. Če bi veljal kar takoj, bi lahko že za ta mesec veljale višje cene, pa jim očitno nekaj brani, da tega ne morejo storiti.
Boriti se pa ne splača tudi zato, ker imajo vsaj 15 ljudi, ki so doktorirani odvetniki in so plačani da preberejo vsako pogodbo in odločitev in jo primerjajo z zakoni.
To še ne pomeni, da zakoni za njih ne veljajo ali pa, da se jim ne more primeriti napaka. Sicer pa pač caveat venditor.
Sicer pa kot sem rekel: ne pričakujem, da bo šlo brez težav, ampak za 100+EUR pač žrtvujem uro svojega časa. Moja odločitev...
DemonDomen ::
BlueRunner je izjavil:
Sicer pa kot sem rekel: ne pričakujem, da bo šlo brez težav, ampak za 100+EUR pač žrtvujem uro svojega časa. Moja odločitev...
Povej, če ti bo kej uspelo. Meni se finančno ne splača iti od Mobitela RAZEN če ti uspe priskrbeti zelo nizko uporabnino.
Fix a computer and it'll break tomorrow.
Teach its owner to fix it and it'll break in some way you've never seen before.
Teach its owner to fix it and it'll break in some way you've never seen before.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DemonDomen ()
Pesimist ::
Torej izraz obrabnina bi po kmecki logiki pomenilo. Cim daljsi cas imas telefon, tem majn je vredno. Vendar ni tako. Torej wtf? Cim dalje ga mas tem majn obrabnine treba placat? Kar bi spet pomenlo, ce ga imas 21 mesecev ti morjo oni vrnit nekaj denarja? wtf. To meni nic logicno. Kak je pol moj 2 meseca star desire ocenjen , da moram jaz placat 250 evro in jim dat telefon? Kvejcemu bi oni meni mogli dati 250 evro in ne obratno.
slatncan ::
ja sj ti dobiš neki dnarja nazaj...
pač moje mišlenje...
če si dal za telefon 340...ga maš 2 mesca...ti oni obračunajo 250€ obrabnine...ti oni plačajo 90€ za telefon...in maš keš za 1 rundo pa brez super duper fona si :D
pač moje mišlenje...
če si dal za telefon 340...ga maš 2 mesca...ti oni obračunajo 250€ obrabnine...ti oni plačajo 90€ za telefon...in maš keš za 1 rundo pa brez super duper fona si :D
Gandalfar ::
Jebac18 ::
lj itak se vm ne splaca jt drgm ker ce bi sou u orto u nulo mors te cenej pride mislm vsaj u mojm primeru je tko k mam se 1 let đabesta..
BlaY0 ::
BlueRunner je izjavil:
Kaj izpostavil? To, da zaupam, da oba podpisa in pogodba držita? To je vendar samoumevno!
Jim sedaj napiše na računalniku koliko more biti. In ta stvar seveda velja za nazaj.
Hm. Kar jim napiše na računalniku ni javno objavljen cenik. Za nazaj težko velja, ker sem podpisal pogodbo, ko je veljal še "star" cenik. Če so ga spremenili, potem bi moral začeti veljati šele čez 30 dni in ne kar takoj. Če bi veljal kar takoj, bi lahko že za ta mesec veljale višje cene, pa jim očitno nekaj brani, da tega ne morejo storiti.
Boriti se pa ne splača tudi zato, ker imajo vsaj 15 ljudi, ki so doktorirani odvetniki in so plačani da preberejo vsako pogodbo in odločitev in jo primerjajo z zakoni.
To še ne pomeni, da zakoni za njih ne veljajo ali pa, da se jim ne more primeriti napaka. Sicer pa pač caveat venditor.
Sicer pa kot sem rekel: ne pričakujem, da bo šlo brez težav, ampak za 100+EUR pač žrtvujem uro svojega časa. Moja odločitev...
Lej, oni so vmes lahko že 6x spremenili SPP pa ti tega enostavno nisi imel za mar. O vseh spremembah so te obvestili zakonito en mesec pred pričetkom veljave na svojih spletnih straneh. Prvič so recimo spremenili pogoje tako, da so uvedli cenik za obrabnino. 15 dni po veljavi teh SPP je veljalo, da se ti z njimi avtomatsko strinjaš, ker nisi nič ugovarjal. Naslednjič pa so spremenili pogoje tako da so zapisali... cenik uporabnine od tega pa tega datuma ne bo več na voljo in ne bo veljal. Od tega datuma dalje velja takšna in takšna formula po kateri se računa uporabnino. Potem so te SPP še ene 3x spremenili, na spletnih straneh pa imajo objavljene samo trenutno veljavne. Torej glede na to da si ti pogodbena stranka, se od tebe pričakuje, da poznaš vse spremembe pogojev in cenikov, ker je vse to del pogodbe. Če ti nimaš dela pogodbe (predprejšnji SPP, ki mimogrede ne velja več in se ga ne da nikjer več dobiti) je to tvoja malomarnost.
To je samo primer kako te lahko izigrajo ne da bi vedel, namreč nobenega ne brigajo spremembe splošnih pogojev dokler se ne spremeni cena naročnine ali kakšen podoben drastičen ukrep, ki vsem pade v oči. V bistvu so si že pred to podražitvijo z recimo 3kratno (neopazno) spremembo pogojev v zadnjega pol leta pripravili teren ravno za to podražitev. Tako na našo žalost delajo vsi od operaterje, zavarovalnic, bank in ostale golazni...
BlueRunner ::
Lej, oni so vmes lahko že 6x spremenili SPP pa ti tega enostavno nisi imel za mar.
Kot je nekdo že prej ugotovil. Velja samo zadnja veljavna sprememba. Vse tiste, ki so bile pred njo so iz vidika te zgodbe popolnoma nepomembne, ker jih je zadnja sprememba že nadomestila.
Prvič so recimo spremenili pogoje tako, da so uvedli cenik za obrabnino. 15 dni po veljavi teh SPP je veljalo, da se ti z njimi avtomatsko strinjaš, ker nisi nič ugovarjal. Naslednjič pa so spremenili pogoje tako da so zapisali... cenik uporabnine od tega pa tega datuma ne bo več na voljo in ne bo veljal. Od tega datuma dalje velja takšna in takšna formula po kateri se računa uporabnino. Potem so te SPP še ene 3x spremenili, na spletnih straneh pa imajo objavljene samo trenutno veljavne.
Čudovita zgodbica. Na žalost ima samo dve napaki. Prva je, da se začne z besedo "recimo". Druga je, da ne opisuje dejanskega zaporedja dogodkov.
Glede na to, da to ni hipotetična debata, ni potrebno iskati hipotetičnih primerov, kjer se bi lahko motil. Produktivno je kvečjemu iskanje konkretnih dokazov ali zapisov o konkretnih dogodkih.
Po mojem vedenju je cenik storitev veljaven v obliki v kateri je objavljen oziroma enostavno dostopen - kar vključuje vse morebitne spremembe preteklih 19 let. Ravno tako tudi veljajo splošni pogoji, ki so objavljeni in enostavno dostopni - znova v obliki, ki vključuje vse spremembe preteklih 19 let.
Če trenutno veljaven postavke ne vključuje in po mojem vedenju je ne, potem je pač ne. Lahko pa me popraviš in mi najdeš objavljen oziroma enostavno dostopen cenik, ki je to postavko vseboval in je izpolnjeval predhodna dva kriterija 30 ali več dni nazaj.
Torej glede na to da si ti pogodbena stranka, se od tebe pričakuje, da poznaš vse spremembe pogojev in cenikov, ker je vse to del pogodbe.
Jaz to pričakovanje izpolnjujem, se ga zavedam in ga poskušam s pridom izkoristiti v lastno korist. Tak odnos pričakujem za vse stranke pri pogodbi. Nasprotno ravnanje bi predstavljalo samo to, da se odrekam pravicam, ki jih imam oziroma pravicam, za katere menim, da jih imam (dokler mi ne bo pokazano nasprotno).
Kaj te sploh moti? To, da dejansko poznam cenike, splošne pogoje, pogodbo in aneks, ki sem jih podpisal? Ali je nenadoma problem, ker sem našel luknjo, ki je meni v korist?
Če ti nimaš dela pogodbe (predprejšnji SPP, ki mimogrede ne velja več in se ga ne da nikjer več dobiti) je to tvoja malomarnost.
Imam vse, kar potrebujem in nič ni ne manjka. Tisti predprejšnji SPP, ki ga omenjaš (pravilno se mu reče "prejšnji" in ne predprejšnji", ker trenutno velja "trenutni", nov pa začne veljati šele 1.8.), pa je po tvojih lastnih besedah neveljaven. Slučajno imam njegovo kopijo. Vendar pa za to zgodbo znova ni relevantna. Za tvoj hipotetičen primer pa še vedno velja, da je hipotetičen. T.j. neuporaben, ker se pogovarjamo o še kako zelo konkretnem dogodku in stanju.
To je samo primer
To je tvoja hipoteza, ki ne odraža dejanskega stanja.
Tako na našo žalost delajo vsi od operaterje, zavarovalnic, bank in ostale golazni...
Ti stokaš, jaz sem pa kriv, ker vidim luknjo in sem pripravljen uporabiti vsa sredstva, da jo izkoristim. Go figure...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
BlaY0 ::
Ne bo držalo... verjetno eden redkih tukaj sem, ki redno pišem dopise ugovore in podobno vsem naštetim, da ne bi ti slučajno mislili da ni več nikogar, ki bi bil sposoben s svojo glavo razmišljati. Če ne drugega jim naredim malo dela, ker mi morajo odgovarjati in se ukvarjati z mano...
Daj ti prosim pojdi na en MC potem pa tukaj poročaj kaj si rešil... sicer imaš časa do 15.8. ampak vseeno daj to čim prej.
Daj ti prosim pojdi na en MC potem pa tukaj poročaj kaj si rešil... sicer imaš časa do 15.8. ampak vseeno daj to čim prej.
BlueRunner ::
Ne bo držalo... verjetno eden redkih tukaj sem, ki redno pišem dopise ugovore in podobno vsem naštetim, da ne bi ti slučajno mislili da ni več nikogar, ki bi bil sposoben s svojo glavo razmišljati.
Potem pa uporabi še oči in malo preberi papirje, ki jih imaš pred seboj. Če jih imaš pred seboj, seveda... pa ne išči hipotetičnih situacij, če imaš pred seboj konkreten primer.
Daj ti prosim pojdi na en MC potem pa tukaj poročaj kaj si rešil...
Ti pa za začetek preberi preteklih 8 strani te teme preden takšne prijavljaš. Morda res utrujajoče, ampak bo vsaj tema krajša in v njej bo manj ponavljanja že napisanega.
sicer imaš časa do 15.8
31.7. Še dobro da grem vmes na dopust, da se bo prah malo polegel...
Keyser Soze ::
To je samo primer kako te lahko izigrajo ne da bi vedel, namreč nobenega ne brigajo spremembe splošnih pogojev dokler se ne spremeni cena naročnine ali kakšen podoben drastičen ukrep, ki vsem pade v oči. V bistvu so si že pred to podražitvijo z recimo 3kratno (neopazno) spremembo pogojev v zadnjega pol leta pripravili teren ravno za to podražitev. Tako na našo žalost delajo vsi od operaterje, zavarovalnic, bank in ostale golazni...
?
Veljajo samo zadnji veljavni pogoji, objavljeni na spletni strani. In kar v teh ni napisanega, to ne velja oz. tega NI.
Sem pa malček pobrskal po spletu in naletel na termin "čezmerno prikrajšanje", kar lepo pokrije to, kar lahko Mobitel naredi s svojo obrabnino. Upam, da bo sedaj bolj jasno folku kam sem ciljal s "tržnim" obnašanjem oz. fair rečeno, okoriščanjem Mobitela nad odhajajočimi uporabniki.
OM, F, G!
BlueRunner ::
"Tržno" je to, kar zaračunaš po jasni ceni. To na kar ti ciljaš ni tržno ampak kar prepovedano.
Pa preden rečeš, da komliciram: "tržno ravnanje" ni kletvica, ker opisuje korektno in do potrošnika pošteno ravnanje - to je opis tržnega. Neupoštevanje zakonodaje, neupoštevanje odločb in podobno se poimenuje z besedami "kršitev" ali pa "sum kršitve". Niti najmanjše zveze nima s tem, kaj pomeni ravnati tržno.
Če bi imel Mobitel na ceniku jasno navedeno ceno, potem bi to bilo tržno ravnanje. Ker tega nima, pa v tem primeru sumim na kršitev. As easy as that.
Pa preden rečeš, da komliciram: "tržno ravnanje" ni kletvica, ker opisuje korektno in do potrošnika pošteno ravnanje - to je opis tržnega. Neupoštevanje zakonodaje, neupoštevanje odločb in podobno se poimenuje z besedami "kršitev" ali pa "sum kršitve". Niti najmanjše zveze nima s tem, kaj pomeni ravnati tržno.
Če bi imel Mobitel na ceniku jasno navedeno ceno, potem bi to bilo tržno ravnanje. Ker tega nima, pa v tem primeru sumim na kršitev. As easy as that.
BlaY0 ::
Blue: Ne bluzi, ker nič pametnega ne piše... vse kar sem našel je en sken aneks formularja. Pošlji mi pogodbo in vse SPP-je od podpisa pogodbe do zdaj. Jaz tega nimam, zato ti tudi pišem hipotetične variante kako se manipulira s potrošniki. In ne do 31.7. ampak do 15.8.!!! Preberi si kakšen zakon in pa SPP, ki jih še sam očitno nisi.
DemonDomen ::
Meni so to poslali iz urada za varstvo potrošnikov:
http://www.shrani.si/f/3k/69/1Q940ygc/9...
Greva vložit? :)
Fix a computer and it'll break tomorrow.
Teach its owner to fix it and it'll break in some way you've never seen before.
Teach its owner to fix it and it'll break in some way you've never seen before.
BlaY0 ::
Keyser: Ma kaj misliš da se bo Mobitel okoristil s tistimi 5000 EUR ki jih bo dobil od uporabnin. Daj lepo te prosim, še za skret papir za en mesec ne bo zadosti...
Blue: Zdaj pa nehaj trabunjati... prepovedano je ane? Ja pa kaj se greš. Tudi če bo kakšen organ napisal kakšno globo Mobitelu zaradi kršenja tega in onega bo to pljunek v morje proti stroškom ki bi nastali zaradi spreminjanja SPP.
Demon: In kaj boš potem? Vložil boš in oni ti bodo v zakonskem roku odgovorili da vloga zaradi tega in onega ni bila pozitivno rešena...
Blue: Zdaj pa nehaj trabunjati... prepovedano je ane? Ja pa kaj se greš. Tudi če bo kakšen organ napisal kakšno globo Mobitelu zaradi kršenja tega in onega bo to pljunek v morje proti stroškom ki bi nastali zaradi spreminjanja SPP.
Demon: In kaj boš potem? Vložil boš in oni ti bodo v zakonskem roku odgovorili da vloga zaradi tega in onega ni bila pozitivno rešena...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
BlueRunner ::
Ne bluzi, ker nič pametnega ne piše... vse kar sem našel je en sken aneks formularja. Pošlji mi pogodbo in vse SPP-je od podpisa pogodbe do zdaj. Jaz tega nimam, zato ti tudi pišem hipotetične variante kako se manipulira s potrošniki.
Torej na pamet govoriš o pogodbah in aneksih, ki se te sploh ne tičejo, ker nisi stranka Mobitela - sklepam glede na to, da teh papirjev nimaš doma v mapci.
Hvala za pojasnilo. Nimam več kaj za brati tvoje hipoteze ali debatirati na temo hipotetičnih variant. Svoje trabunjanje bom (verjetno na tvojo veliko zadovoljstvo) rezerviral za tiste, ki vedo o čem govorijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
BlaY0 ::
Vsi imajo pogodbe po muštru narejene, različni so datumi imena produktov in cene. Da to pogruntaš ti ni treba bit ravno posebno brihten.
Ne bit pameten, pojdi na MC potem pa poročaj tukaj...
Ne bit pameten, pojdi na MC potem pa poročaj tukaj...
BlueRunner ::
Vsi imajo pogodbe po muštru narejene, različni so datumi imena produktov in cene.
Oh glej ga zlomka. Vse je enako, razen produktov, datumov in cen okoli katerih se sedaj praskamo po glavi kako se skupaj seštejejo v obrabnine in ne vem še kaj.
Ne bit pameten, pojdi na MC potem pa poročaj tukaj...
Ne se delat nepismenega idiota, ki nima pojma o pojmu in v prostem času biše, izgleda da brezvezne, dopise s katerimi verjetno nikoli nič ne doseže in si preberi kaj sem že storil.
Ali pa je preveč lepo trollati, da te lahko že tretjič na isti strani prepričujem, da si prebereš kaj sem že storil, preden pametuješ? Če ni to le malo preveč intelektialno naporno za kerlca tvojega kalibra...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
DemonDomen ::
Demon: In kaj boš potem? Vložil boš in oni ti bodo v zakonskem roku odgovorili da vloga zaradi tega in onega ni bila pozitivno rešena...
Potem pa ostane vse isto. Stroškov ne plačaš:
Končni uporabniki, ki so potrošniki, so pri tem oproščeni plačila upravnih taks.
Fix a computer and it'll break tomorrow.
Teach its owner to fix it and it'll break in some way you've never seen before.
Teach its owner to fix it and it'll break in some way you've never seen before.
BlaY0 ::
Ja ampak ti si že ponucal svoj cajt, da si se šel z njimi ping-pong, dosegel pa nič... Sizifovo delo...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | tušmobil neomejeni mingl (strani: 1 2 3 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 37683 (32534) | Bobr123 |
» | Simobil podražil naročniške pakete (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 152700 (132201) | Lonsarg |
» | Mobitel bo podražil in spremenil naročniške pakete (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Omrežja / internet | 64524 (56651) | nekikr |
⊘ | Itak Džabest - podražitev (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 11733 (9552) | Gandalfar |