Delež uporabnikov določenega operacijskega sistema in njihov prispevek k zaslužku
Wolfire - Neodvisni razvijalci iger Wolfire so pripravili paket petih iger, Humble Indie Bundle, v katerem so World of Goo, Aquaria, Gish, Lugaru HD in Penumbra Overture, ki ne vsebujejo DRM-ja in delujejo na vseh treh največji operacijskih sistemih za osebne računalnike, Windows, OS X in Linuxu. Zanimivo je, da za peterico iger, katerih vrednost sicer znaša $80, niso postavili cene, saj vsak kupec lahko plača točno toliko, kolikor želi. Zaslužki gredo lahko razvijalcem aplikacije, dvema dobrodelnima organizacijama (Child's Play charity in Electronic Frontier Foundation), se enakomerno razdelijo med vse tri dobitnike oz. se razdelijo na deleže po želji kupca.
Pri Wolfire so tako primerjali radodarnost kupcev z operacijskim sistemom, ki ga uporabljajo, in prišli do morda nekoliko presenetljivih zaključkov. Najbolj radodarni so bili prav uporabniki Linuxa, ki so v povprečju za paket plačali 13,65 dolarja, medtem ko so uporabniki sistemov Windows plačali le približno pol toliko, 6,78 dolarja. Uporabniki Applovega OS Xa so v povprečju ravno med obema skrajnostma z 9,61 dolarji.
V času primerjave so prejeli že 53.500 donacij, kjer je bila velika večina iger, 65%, namenjena na operacijske sisteme Windows, 21% na OS X, 14% pa na Linux. Kljub neprimerno manjšemu številu uporabnikov Linux in OS X skupaj prineseta skoraj polovico celotnega zaslužka, saj je OS X prinesel točno četrtino, Linux pa 23%.
Podatki so se od primerjave že nekoliko spremenili, kar je razvidno iz žive statistike na uradni strani paketa, saj so se dvignile povprečne donacije za vse tri sisteme (razmerja ostajajo praktično enaka), donacij je neprimerno več (67.773 za $562.905 v času pisanja novice), delež zaslužka Windows je bolj ali manj enak, Linux je pridobil, OS X pa nekaj izgubil.
Hm, Windows so prispevali največ, več kot Mac in Linux skupaj, pa so škrti?
Jp, tu ni blo gledano katerih je več, ampak kake vsote so nakazovali. Se vidi OS free - nakažeš največ, OS poceni - nakažeš srednjo vsoto, OS drag - nakažeš kaj ti je ostalo v življenju. :P
Hm, Windows so prispevali največ, več kot Mac in Linux skupaj, pa so škrti?
Jp, tu ni blo gledano katerih je več, ampak kake vsote so nakazovali. Se vidi OS free - nakažeš največ, OS poceni - nakažeš srednjo vsoto, OS drag - nakažeš kaj ti je ostalo v življenju. :P
Lp
Koliko Windows userjev dejansko placuje za svoj OS? Mislim, da so imetniki licence, izven profesionalnih vod, precej redki.
Linux kurčiči so presrečni, ker se je nekdo sploh spomnil na njih. Zato tudi višji znesek donacije. Windows userji smo navajeni malo večje izbire in višje kvalitete, zato tudi tole ni nič pretresljivega. Zato manjši znesek donacije.
"Hrabri umrejo samo enkrat, strahopetci umirajo tisočkrat"
Hej, jaz sem plačal 10 EUR, tak, da sem povprečje za Windows dvignil.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Niti ne da sem škrt, vendar vse igre razen Lugaru HD že imam kupljene. Tako da sem jim plačal "samo" 5$. Verjetno nekaj podobnega velja za velik del Windows userjev.
No v vsakem primeru so pa s tem packom dobili več od mene, kot pa recimo kak Steam zadnje čase z 1EUR=1$. Tudi če je igra 2EUR (AVP2000, X-com collection) in pa sem jo hotel imet sem se zadržal. Raje torrent kot pa 1EUR=1$.
Eden od razlogov zna biti morda ravno to, da je za Windows večja izbira iger (pustimo sedaj način pridobitve) in omenjen paket za mnoge ni zanimiv (priznam, všeč mi je le World of Goo).
Hej, jaz sem plačal 10 EUR, tak, da sem povprečje za Windows dvignil.
Nisi plačal! Doniral si.
Zame je doniranje in plačilo enno in isto! Nastavljeno je bilo, da se vsota sorazmerno razdeli med razvijalci in tistima dve organizacijama.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Tole je približno 1% - 2% stroškov razvoje ene same AAA igre. Se vidi kakšno stanje bi bilo, če bi se vse igre prodajale za take nizke cene po željah uporabnikov.
Dragi, sereš. opeter ni nič doniral, je plačal. Če pogledaš SSKJ, boš videl, da plačilo je "kar se da komu (v zameno) za kako drugo vrednost". Seveda to ni nujno denar. Lahko je npr. organ. "Donacija" po drugi strani po Slovensko pomeni "podelitev zemljišča za zasluge". Morda misliš darovanje. Če nekaj daruješ, v nasprotju od plačila ne pričakuješ ničesar v zameno (no, lahko če si *****). opeter ni daroval denarja v Darfur, pač pa je plačal nek (po njegovi oceni pošten) znesek v zameno za komplet iger. Če pa so prejemniki potem naprej to (delno) darovali ali ne, je to pač njihova stvar. Če pa je kdo od vas vseeno poln ljubezni in volje, da bi karkoli "doniral", naj donira meni, ubogi pari! (Organov ne sprejemam, ker imam poln zamrzovalnik.) Tudi sam bom tretjino dal eni, tretjino drugi organizaciji. Lahko tudi vse, če se tako zahteva. Minus nekaj malega administrativnih stroškov.
Priznam, da so ms-ovci navajeni izbire, kvalitetna pa je določena stvar samo tak dolgo, dokler ne spoznaš boljše. Sem bil nekoč enakega mnenja kot ti, zadnja leta pa niti malo.
Tole je približno 1% - 2% stroškov razvoje ene same AAA igre. Se vidi kakšno stanje bi bilo, če bi se vse igre prodajale za take nizke cene po željah uporabnikov.
To je samo zato, ker pretiravajo in sluzjo in si polnijo zepe! Kapitalisti jedni! Igrce se da delat tud bolj pocen!
Tole je približno 1% - 2% stroškov razvoje ene same AAA igre. Se vidi kakšno stanje bi bilo, če bi se vse igre prodajale za take nizke cene po željah uporabnikov.
AAA igro bi kupilo malo več, kot 53.500 folka... se ti ne zdi?
Much more. Čakam na čas, ko bo ena kava vsaj 5 EUR.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
@BigWhale Enostavno: Niso upravičeni do dobička. Software ni fizična stvar in zato nima realne vrednosti (zato se tudi lahko piratizira, ker itak nič ne ukradeš). Oni naj dajo tako ceno, da ravno pokrijejo stroške razvoja. Marketing je pa sploh ena nepotrebna bedarija. Zakaj rabiš reklame, če je pa igra itak na partisu? Dobri komentarji piratov so najboljša (in edina potrebna) reklama! Se pravi... če so zaslužil miljardo in je razvoj stal 50 miljonov to pomen, da je cena 20x previsoka. Torej namesto 60EUR bi moral bit 3EUR. Ampak potem bi se sigurno vsaj 3x tolk prodal, kar pomeni, da bi morala cena bit še 3x nižja: 1EUR. Evo, in imamo realno ceno špila kot je CoD:MW2.
Pa lahko bi dal zraven knjigo z vsaj 50 stranmi (barvnimi), kakšen action figure in obesek za ključe. Potem se pa res ne bi več splačalo piratizirat.
Aha in priprava/izdelava vsega tega je brezplačna. Aja, sevede, saj se proizvaja/tiska na Kitajskem. Oni ti bodo celo še plačali, da brezplačno prevzameš robo.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
V bistvu če smo čisto realni bi dosti manj ljudi piratiziralo če bi igre bile preko Steama in takih servicov vedno poceni, če bi pa kupil škatelno verzijo bi pa dobil nekaj bonbončkov (seveda bi bila ta dražja). In to je to.
Zakaj Linuxaši prispevajo več? Jaz si nebi upal trditi, da zato ker so prihranili pri nakupu OSa. Prej bi rekel, da se zavedajo, da morajo tudi razvijalci od nečesa živet. Nekaj v tem smislu pač, igra jim je všeč, zato jo podpirajo, kljub temu, da jim nebi bilo potrebno - na podoben princip delujejo donacije. Za Mac userje pa ne vem, ker nisem eden izmed njih .. na srečo . Mac userji mogoče padejo v podobno kategorijo kot Linux userji med drugim - torej imajo manjši spekter aplikacij, kot Windows userji, zato tudi bolj cenijo zadeve ...
... just my 2 c
When I'm done there will be nothing left of you...
@BigWhale Enostavno: Niso upravičeni do dobička. Software ni fizična stvar in zato nima realne vrednosti (zato se tudi lahko piratizira, ker itak nič ne ukradeš). Oni naj dajo tako ceno, da ravno pokrijejo stroške razvoja. Marketing je pa sploh ena nepotrebna bedarija. Zakaj rabiš reklame, če je pa igra itak na partisu? Dobri komentarji piratov so najboljša (in edina potrebna) reklama! Se pravi... če so zaslužil miljardo in je razvoj stal 50 miljonov to pomen, da je cena 20x previsoka. Torej namesto 60EUR bi moral bit 3EUR. Ampak potem bi se sigurno vsaj 3x tolk prodal, kar pomeni, da bi morala cena bit še 3x nižja: 1EUR. Evo, in imamo realno ceno špila kot je CoD:MW2.
Brez dvoma imaš perspektivo v financah saj bi s z 1 € pokril stroške založnika špila, razvijalcev, škatle, papirjev, ki so notri, DVDja, stroške oglaševanja, stroške pošiljanja škatel po svetu, oglaševanja, itd.