Novice » Apple iPhone/iPad/iPod » Uporabniki Macov premožnejši, ljubitelji tehnologije
Keyser Soze ::
>Redno menjam gate, ne pa gadgete.
v čem je bistvena razlika? če so vsi mac userji odvratno bogati bedaki, ni razlike.
Ja, to je res. Če so. Samo IMO niso. Je pa jasno, da obstajajo na tem svetu odvratno bogati posamezniki za katere je jasno, da jih spremlja zgolj in samo neizmerna sreča oz. sorodstvene vezi.
Ampak, če pustiva gate, ki postanejo kmalu usrane, če jih ne menjaš (tako mimogrede), in se osredotočiva na Mac Minija. Menjati tak gadget na rok enega leta je IMO odraz nerazgledanosti. Prej kot karkoli drugega.
To, da zamenjaš gadget, ker mu je potekla garancija (po 12 mesecih), verjetno pomeni, da precej slabo gospodariš z denarjem, ker ga imaš preprosto rečeno preveč. Za ta izraz sem pa mislil, da ne obstaja.
OM, F, G!
Tear_DR0P ::
zanimivo je kako se vsi začnete razburjat ob neki taki novici - v tehničnih novicah ste pa tiho. in pol se v kakšni bolj rumeni sprašujete če je ST postal lady - še slabše je.predvsem zaradi bralcev :D
drugače si pa lastim maca, pa še EEEja pa še normaln PC, pa se ne počutim bogatejšega, kaj šele bolj razgledanega :) je pa res, da paše se považit kaj vse mam - al pa se pokazat kje v javnosti in met maca na kolenih, mnogo bolj sexy kot nek HP ki ga vsak študent v oderuškiakciji kupi.
na drugi strani pa je bil Mac v času ko sem ga kupoval best bang per buck za to velikost in za tako trajanje baterije, danes pa ga kakšen netbook šišne ko za hec. tudi OSX se mi je zdel noro prijazen in superOS takrat, danes pa ga kak Ubunntu lahko scat pelje v prijaznosti - ampak ne na vseh področjih.
drugače si pa lastim maca, pa še EEEja pa še normaln PC, pa se ne počutim bogatejšega, kaj šele bolj razgledanega :) je pa res, da paše se považit kaj vse mam - al pa se pokazat kje v javnosti in met maca na kolenih, mnogo bolj sexy kot nek HP ki ga vsak študent v oderuškiakciji kupi.
na drugi strani pa je bil Mac v času ko sem ga kupoval best bang per buck za to velikost in za tako trajanje baterije, danes pa ga kakšen netbook šišne ko za hec. tudi OSX se mi je zdel noro prijazen in superOS takrat, danes pa ga kak Ubunntu lahko scat pelje v prijaznosti - ampak ne na vseh področjih.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
LordPero ::
Hmnja, ja in ne (komentiram raziskavo), zaključki ne usi namigujejo pravih stvari.
Vsekakor pa obstaja le majhen delež PC/Mac userjev, ki so zares hardcore ("napredni uporabniki"). Na žalost poznam preveč folka, k si non stop kupuje stuff (zabavne elektronike v širokem pomenu), pogosto s par minutami spoznavanja s tem področjem (npr. DSLRji u rokah cca noobov oz. takih, ki nimajo namena postati kaj več/nimajo zares volje se ubadat s tem, ampak samo imeti). Ne pravim, da je to napačno (luksuz pač -I get/like it), sam naprednost to ni (oz. ni popolnoma direktne povezave). Kr tak folk pol mene sprašuje bedarije -kaj rabi dat u eno starejšo PC kišto, da mu bo brezžični internet delu (ni najbolši primer, je pa od včeraj, zato).
Tudi posodobitve programov niso merilo tega (se pa BTW strinjam, da XPjev SP2/3 ne morš štet pod 2k1, ker je preveč razlik oz. več razlik kot med marsikaterimi drugimi verzijami drugih OSov).
Podobno, kar govorite od Ferrarijev: motorheadi z več avti, lahko vedo kaj več vsaj iz praktičnega vidika, kot tisti motorheadi brez. High performance auto se lahko več/bolje naučiš voziti, če ga maš, kot če o njem bereš ali igraš simulacije. Sem pa povsot uporabil lahko, ker pač šezmer je večina trotlu na cestah. Imajo pa možnost.
Aja, pa sama primerjava dveh različnih abakovskih "platform"/OSov/znamk (na istem HW) proti primerjavih različnih avtov, je neumna oz. vsaj zelo slaba.
Aja, pa še minikomentar glede na začetek novice: če ti obdržiš ali celo povečaš tržni delež, to še ne pomeni, da ti gre bolje ali pa, da si se izognu neki recesiji (dobiček/promet je lahko še vedno zelo manjši).
(Z drugimi besedami: ni možno, da se na nekem trgu vsem igralcem zmanjša tržni delež.)
Vsekakor pa obstaja le majhen delež PC/Mac userjev, ki so zares hardcore ("napredni uporabniki"). Na žalost poznam preveč folka, k si non stop kupuje stuff (zabavne elektronike v širokem pomenu), pogosto s par minutami spoznavanja s tem področjem (npr. DSLRji u rokah cca noobov oz. takih, ki nimajo namena postati kaj več/nimajo zares volje se ubadat s tem, ampak samo imeti). Ne pravim, da je to napačno (luksuz pač -I get/like it), sam naprednost to ni (oz. ni popolnoma direktne povezave). Kr tak folk pol mene sprašuje bedarije -kaj rabi dat u eno starejšo PC kišto, da mu bo brezžični internet delu (ni najbolši primer, je pa od včeraj, zato).
Tudi posodobitve programov niso merilo tega (se pa BTW strinjam, da XPjev SP2/3 ne morš štet pod 2k1, ker je preveč razlik oz. več razlik kot med marsikaterimi drugimi verzijami drugih OSov).
Podobno, kar govorite od Ferrarijev: motorheadi z več avti, lahko vedo kaj več vsaj iz praktičnega vidika, kot tisti motorheadi brez. High performance auto se lahko več/bolje naučiš voziti, če ga maš, kot če o njem bereš ali igraš simulacije. Sem pa povsot uporabil lahko, ker pač šezmer je večina trotlu na cestah. Imajo pa možnost.
Aja, pa sama primerjava dveh različnih abakovskih "platform"/OSov/znamk (na istem HW) proti primerjavih različnih avtov, je neumna oz. vsaj zelo slaba.
Aja, pa še minikomentar glede na začetek novice: če ti obdržiš ali celo povečaš tržni delež, to še ne pomeni, da ti gre bolje ali pa, da si se izognu neki recesiji (dobiček/promet je lahko še vedno zelo manjši).
(Z drugimi besedami: ni možno, da se na nekem trgu vsem igralcem zmanjša tržni delež.)
LordPero
Keyser Soze ::
Ja no, jaz imam pa Flybooka V5. Ki je star leto pa pol? Tam nekje.
Kaj pa zdaj? Pa ga ni blo ultraprenosnika takrat, ki bi mu segel do kolen. Po mobilnosti, po specifikacijah, po ceni(predvsem to, v negativnem smislu). Mam zdaj najdaljšega? Čeprav imam najmanjšega. Takoj za mano ste pa "makovci"?
Novica je dokaj krš, ampak kaj čmo. Statistika je fajn zadeva. Nekje je pa tud treba izmenjevat mnenja pa spustit mozak na pašo.
Kaj pa zdaj? Pa ga ni blo ultraprenosnika takrat, ki bi mu segel do kolen. Po mobilnosti, po specifikacijah, po ceni(predvsem to, v negativnem smislu). Mam zdaj najdaljšega? Čeprav imam najmanjšega. Takoj za mano ste pa "makovci"?
Novica je dokaj krš, ampak kaj čmo. Statistika je fajn zadeva. Nekje je pa tud treba izmenjevat mnenja pa spustit mozak na pašo.
OM, F, G!
borchi ::
> Menjati tak gadget na rok enega leta je IMO odraz nerazgledanosti. Prej kot karkoli drugega.
jasno!
i'm just f***ing with PaX_MaN.
(si nisem mogel pomagat. mac mini je DALEČ najbolj zanesljiv applov računalnik že od kar so ga predstavili.)
jasno!
i'm just f***ing with PaX_MaN.
(si nisem mogel pomagat. mac mini je DALEČ najbolj zanesljiv applov računalnik že od kar so ga predstavili.)
l'jga
Stipex ::
Js še vedno ne vidim razloga zakaj bi plačal več za nekaj, kar mi bo služilo enako dobro kot pol cenejši izdelek.Svoj ugled pa rajše višam z socalnimi veščinami.
Gandalfar ::
zato, ker ti tisto ne sluzi enako dobro ane. Vsaj v mojih oceh ima OS X tako visoko produktivnost, za stvari, ki jih pocnem da si preprosto ne morem privoscit it na Windowse ali Linux.
borchi ::
> Js še vedno ne vidim razloga zakaj bi plačal več za nekaj, kar mi bo služilo enako dobro kot pol cenejši izdelek.Svoj ugled pa rajše višam z socalnimi veščinami.
no vidiš. pol zastopiš zakaj bi nekdo kupil npr. starega mini-ja (izven garancije, seveda)...
(and they said we couldn't get along)
no vidiš. pol zastopiš zakaj bi nekdo kupil npr. starega mini-ja (izven garancije, seveda)...
(and they said we couldn't get along)
l'jga
Master Chief ::
Mac za moje potrebe ne ponuja nic vec kot moja trotl ziher Nokia e51 alpa en star PC. Je samo fency smency. Kolega je ratal Mac fan, ma novega Mac book pro, dela pa kot kak celeron 2.0 z 512 rama. Plus tega se nisn 5 min delal ko je ze vseskup zmrznilo. Z garage bandom in iphoto sn se spilal. Moj hp za 500eur z win7 proti temu macbuku dobesedno leti. Tako je edn napisal, ko ti zmanka idej, denarnica pa prepolna.
MrStein ::
Poznam enga z računalnikom "A" pa mu dela ful počas/se ruši...
(upam, da ste sami opazili, da lahko za A vstavimo vse kar je na trgu (ali ni na trgu, da res vse pokrijemo))
Glede razgledanosti: To ti je uspela finta, PIPI! Vsaka čast ;) (Namreč da si bralce potegnil. V taki odziv, kot se je zgodil...)
Meni je sicer ob branju novice padla v oči ena stvar oziroma dve:
Ste opazili? Ne? Ja nobenga (desetkratnega) skandiranja "world (desetkratni) domination!", "year of the desktop!" ni ;)
(upam, da ste sami opazili, da lahko za A vstavimo vse kar je na trgu (ali ni na trgu, da res vse pokrijemo))
Glede razgledanosti: To ti je uspela finta, PIPI! Vsaka čast ;) (Namreč da si bralce potegnil. V taki odziv, kot se je zgodil...)
Meni je sicer ob branju novice padla v oči ena stvar oziroma dve:
Applov delež ... 9% v letu 2008 ... 12% letos
Ste opazili? Ne? Ja nobenga (desetkratnega) skandiranja "world (desetkratni) domination!", "year of the desktop!" ni ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
ql000 ::
Da pristavim še svoj pisker ;). Sam sem aktivno v akciji za nakup MacBook Pro. Včeraj sem naredil benchmark trgov, da vidim, kje se mi ga najbolj splača kupit. Zakaj kupujem? Imam svojo IT firmo, delam vsak dan na Lenovo mašinah, prej IBM - totalen šrot. Pa ne toliko zarad mašin (četudi tistemu o drenaži tipkovnice več ne verjamem - probal pa je laptop končal na servisu) kot pa predvsem zaradi neinovacij proizvajalca operacijskega sistema. Microsoft ni naredil nič, da bi poenostavil uporabo računalnika. Zakaj se moram pri vsej procesorski moči ukvarjat z ziljonom stvari na mašini, ki ne prinesejo nobene dodane vrednosti, da sploh lahko opravljam svoje delo za katerega sem v končni fazi plačan na uro. Sem It-jevec pa imam poln k*** enih in istih problemov. Vtaknem Hyundai HSDPA modem v mašino, mašina dela. Iztaknem modem, vtaknem v isti USB port miško - fatal error in dumping memory, WTF?! Ej, dost imam tega. Raje dam 2 čuka, pa dam priložnost novemu vendorju. Windowsi bodo na Mac mašini v paralelsih in adijo.
Vem, da sem mal tečen, sam imam res poln k**** pol izdelkov.
LP,
ql000
Vem, da sem mal tečen, sam imam res poln k**** pol izdelkov.
LP,
ql000
CoolBits ::
Malo denarja, malo muzike... je od vedno veljalo in bo vedno veljalo.
Mac in osx mi je všeč, ker ni nobenih problemov z njim... imam tudi windows mašino doma in na delu pa mi je prav muka. Vsak dan obvezen reštart windowsov, da se slučajno ne kej sesuje čez dan med delom, pol poženeš ccleaner in ti vedno najde polno "crap-a", ki ga programi ne počistijo... pa register čistit, defragmentirat... ehhh
Na mac-u tega ni, dela ko lučka od updejta do updejta... in se lahko posvetiš delu itd... brez da bi se perfomance sistema kakorkoli degradiral s časom...
No ja, vsakemu svoje
Mac in osx mi je všeč, ker ni nobenih problemov z njim... imam tudi windows mašino doma in na delu pa mi je prav muka. Vsak dan obvezen reštart windowsov, da se slučajno ne kej sesuje čez dan med delom, pol poženeš ccleaner in ti vedno najde polno "crap-a", ki ga programi ne počistijo... pa register čistit, defragmentirat... ehhh
Na mac-u tega ni, dela ko lučka od updejta do updejta... in se lahko posvetiš delu itd... brez da bi se perfomance sistema kakorkoli degradiral s časom...
No ja, vsakemu svoje
stuff ::
Sej zato ker je Apple tako dober ima komi 12% uporabnikov. Linux je tut najboljši ? Hmmm 2%.
Le zakaj je M$ tako visoko. Še zdaleč ga ne bojo prehiteli. Uporabljate OS, ki vam paše in e ne ozirat na to kaj uporabljajo drugi. Res da sem uporabnik Win okolja vendar me ne motiju drugi OS-i dokler ne začnejo pljuvat po moje. Vsepovsod najdeš prednosti in slabosti.
lp
Le zakaj je M$ tako visoko. Še zdaleč ga ne bojo prehiteli. Uporabljate OS, ki vam paše in e ne ozirat na to kaj uporabljajo drugi. Res da sem uporabnik Win okolja vendar me ne motiju drugi OS-i dokler ne začnejo pljuvat po moje. Vsepovsod najdeš prednosti in slabosti.
lp
ql000 ::
@stuff: ne pluvam po windowsih, samo jih pa imam poln kufer, plain and simple.
Tudi Windows 7 nočem probat, enostavno nočem. Dam priliko čisto novi izkušnji. Al mi poči film, sem prej pozabil omenit, zakaj še sedaj Microsoft ne zna poštimat, da se mašina ne začne hecno obnašat, če se pač odločim, da jo dam spat, ne pa ugasnit. Helloouuu! Al naj zrihtajo take gliče, ne me filat z kretenizmom pozicinoranja oken, drag v levi konc, drag v desni konec in to je kao wau! ?! Mislim, take finte grejo men, že...
Aja, by d mimo... zdej sm za štos kupil v eni akciji MSI laptop, za en drobiž in gre gor Ubuntu 9.04. Da vidim, kaj je Linux skupnost scoprala. Pustim se presenetit. ;)
Tudi Windows 7 nočem probat, enostavno nočem. Dam priliko čisto novi izkušnji. Al mi poči film, sem prej pozabil omenit, zakaj še sedaj Microsoft ne zna poštimat, da se mašina ne začne hecno obnašat, če se pač odločim, da jo dam spat, ne pa ugasnit. Helloouuu! Al naj zrihtajo take gliče, ne me filat z kretenizmom pozicinoranja oken, drag v levi konc, drag v desni konec in to je kao wau! ?! Mislim, take finte grejo men, že...
Aja, by d mimo... zdej sm za štos kupil v eni akciji MSI laptop, za en drobiž in gre gor Ubuntu 9.04. Da vidim, kaj je Linux skupnost scoprala. Pustim se presenetit. ;)
bluefish ::
Zanimiva dvoličnost. V nekaterih temah se obešate na delež XP zaradi raznih blagajniških računalnikov, a malo pozneje je uporaba IE6 že polemika.
opeter ::
@stuff: ne pluvam po windowsih, samo jih pa imam poln kufer, plain and simple.
Tudi Windows 7 nočem probat, enostavno nočem. Dam priliko čisto novi izkušnji. Al mi poči film, sem prej pozabil omenit, zakaj še sedaj Microsoft ne zna poštimat, da se mašina ne začne hecno obnašat, če se pač odločim, da jo dam spat, ne pa ugasnit. Helloouuu! Al naj zrihtajo take gliče, ne me filat z kretenizmom pozicinoranja oken, drag v levi konc, drag v desni konec in to je kao wau! ?! Mislim, take finte grejo men, že...
Aja, by d mimo... zdej sm za štos kupil v eni akciji MSI laptop, za en drobiž in gre gor Ubuntu 9.04. Da vidim, kaj je Linux skupnost scoprala. Pustim se presenetit. ;)
Windows 7 mi je zelo všeč. Izredno hiter, deluje zelo dobro na računalniku, kjer je Vista ves čas cukala.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
ql000 ::
Aja... še to sem se spomnil... ena stvar je sodu res izbila dno. Če ne ugašam redno mašine, mi občasno nehajo kliki od miške prijemat. In to v nekih random oknih. V enih oknih dela, v enih okni ne dela. Klikneš na meni v wordu dela, klikneš na meni v Powerpointu ne dela?!?!?! Da ne govorimo o tem, ko Lenovo software dela backup. Jao... al sem si skoraj boxarsko vrečo nabavil, da bi šle frustracije ven. V Mac svetu polagam upe v Time machine. Videl v akciji, poslušal userje,... probal sam. Poezija.
opeter ::
Jaz v Mac svetu polagam upe v SuperDuper.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
MrStein ::
Aja, by d mimo... zdej sm za štos kupil v eni akciji MSI laptop, za en drobiž in gre gor Ubuntu 9.04. Da vidim, kaj je Linux skupnost scoprala. Pustim se presenetit. ;)
Te dni bo prišel ven 9.10, tako da ti ga priporočam. Kvaliteta je boljkone ista kot 9.04, s tem da ker še ni finalna verzija, so večje možnosti da popravijo težave na katere boš naletel. (čeprav je večina freeze-ov že mimo...)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
dela ::
Zanimiva dvoličnost. V nekaterih temah se obešate na delež XP zaradi raznih blagajniških računalnikov, a malo pozneje je uporaba IE6 že polemika.
Hm, jaz v obeh primerih trdim, da XP & IE 6 nista najbolj kakovosten OS in browser na tržišču, tržni delež imata pa kljub temu najvišji med vsemi.
grex ::
@ql000: se mi kar smeje - iste razloge sem imel jaz.
Sedaj sem kupil macbook pro-ja in sem bolj srečen človek.
Imam še sicer star računalnik z Visto in Gentoo-jem in boljšo konfiguracijo pa je vseeno na macbooku vse hitrejše, brez napak, dela kot mora brez nepotrebnega kletja, ko gredo narobe stvari, ki bi morale delat že pred 10 leti.
Isto sem razmišljal z Win7, ampak sem rekel konec in dal priložnost novemu vendorju.
Linux je sicer čisto druga zgodba, se mi dopade zaradi filozofije in geekovskih let, ampak ko napišeš v Mac terminalu "sed -e 's/neki/neki_drugega/' file" in dela, ti gre kar solzica v oči :)
Sedaj sem kupil macbook pro-ja in sem bolj srečen človek.
Imam še sicer star računalnik z Visto in Gentoo-jem in boljšo konfiguracijo pa je vseeno na macbooku vse hitrejše, brez napak, dela kot mora brez nepotrebnega kletja, ko gredo narobe stvari, ki bi morale delat že pred 10 leti.
Isto sem razmišljal z Win7, ampak sem rekel konec in dal priložnost novemu vendorju.
Linux je sicer čisto druga zgodba, se mi dopade zaradi filozofije in geekovskih let, ampak ko napišeš v Mac terminalu "sed -e 's/neki/neki_drugega/' file" in dela, ti gre kar solzica v oči :)
Elysium ::
Sam še nisem resno poskusil OSX a imam veliko željo. Po vsej vrjetnosti pa ga nebom imel nikoli za primarni OS, nažalost VELIKO premalo alternativnih aplikacij tistim, ki jih sedaj uporabljam.
OS X lahko brez problema preizkusiš. Jaz ga imam instaliranega na VMware tako, da počekiram vsake toliko.
Moram pa reči, da se mi na splošno Mac OS-i sploh ne dopadejo ne po obliki ne po funkcionalnosti. Kolikor sem delal s tem imam občutek, kot da gre za neko oskubljeno varianto Windows-ov.
Sicer pa so zadnjič na Endgadgetu lepo povedali: How would you change OS X 10.6 Snow Leopard? ... Are you already looking forward to 10.7 Windows 7?
MrStein ::
OS X lahko brez problema preizkusiš
Lahko tudi brez plačila?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
49106 ::
Matematika
Lani so prodali ''100.000'' računalnikov, od tega 9%(9000 macov)
Letos je prodaja računalnikov upadla za ''30%'' in so prodali samo ''70.000'' računalnikov aplov tržni delež pa je znašal 12%(8400 macov)
OMG OMG OMG kljub tržnemu deležu so prodali manj macov :(
Mac=Ferrari??? Mogoče oldtimer, ferrari pa nikakor ne. Le Alienware lahko primerjamo s ferrarijem.
Glede macov pa še preden ga kupiš, moraš po novega. 8.12.2006 sem kupil računalnik za katerega sem odštel 1400EUR (E6600+8800GTX) pred kratkim sem dokupil še 4gb rama in voila, po treh letih imam ševedno zmogljiv računalnik. Ko bo mac zmogel kaj podobnega bom pomislil tudi nanj.
Lani so prodali ''100.000'' računalnikov, od tega 9%(9000 macov)
Letos je prodaja računalnikov upadla za ''30%'' in so prodali samo ''70.000'' računalnikov aplov tržni delež pa je znašal 12%(8400 macov)
OMG OMG OMG kljub tržnemu deležu so prodali manj macov :(
Mac=Ferrari??? Mogoče oldtimer, ferrari pa nikakor ne. Le Alienware lahko primerjamo s ferrarijem.
Glede macov pa še preden ga kupiš, moraš po novega. 8.12.2006 sem kupil računalnik za katerega sem odštel 1400EUR (E6600+8800GTX) pred kratkim sem dokupil še 4gb rama in voila, po treh letih imam ševedno zmogljiv računalnik. Ko bo mac zmogel kaj podobnega bom pomislil tudi nanj.
kitaj ::
zato, ker ti tisto ne sluzi enako dobro ane. Vsaj v mojih oceh ima OS X tako visoko produktivnost, za stvari, ki jih pocnem da si preprosto ne morem privoscit it na Windowse ali Linux.
Se popolnoma strinjam! Iz istega razloga jaz Linuxa ne zamenjam za noben d'nar.
So v raziskavi šteti tudi "napredni uporabniki", ki kupijo Mac-a in ker z njim ne znajo delati nanj namestijo Windowse?
axee ::
Mac=Ferrari??? Mogoče oldtimer, ferrari pa nikakor ne. Le Alienware lahko primerjamo s ferrarijem.
Povsod se strinjam samo s tem ne. Mac ni ferari, ampak kakšna luksuzna limuzina. Pa tudi če že takole primerjamo je Alienware neka custom made družba za predelave avtomobilov (ferari je morda le kot leptop). Ker vedno sestavim BOLJŠI računalnik za isti denar, ki bo bolje izgledal, za kar plačaš pri teh fermah tako ogromno, poleg same znamke.
P4ajo ::
So v raziskavi šteti tudi "napredni uporabniki", ki kupijo Mac-a in ker z njim ne znajo delati nanj namestijo Windowse?
Važno je da ljudje vidio, da imaš maca na kolenih.
O naprednih uporabnikih pa...če razdelimo uporabnike pc/macov nahitro v 5 večjih skupin na bolj laičen način.
1. Uporabniki, ki te sprašujejo, kako se odpre pasjanso.
2. Uporabniki, ki znajo normalno uporabljati osnovne stvari, na splošno,
mladina. Računalnik gre nato vsake toliko mesecev, ko stvari res
pretirano štekajo na servis.
3. Uporabniki, ki lahko tudi kaj več nardijo, kot je poslušanje glasbe,
gledanje filmov, slik in podobnega, oziroma to znajo delati na učinkovit, sebi prirejen način.
4. Uporabniki, ki znajo sami reševati težave, delajo napredne stvari, okolje prilagajajo sebi.
5. Strokovnjaki, ki se s tem ukvarjajo profesionalno.
Uporabniki macov so (!)večinoma(!) tisti pod 3. in včasih 2. točko, ki so slišali, da je to kul stvar in da si, če maš to "ultimativni car". Seveda maca nebo kupu nekdo, ki bi za njega varčeval, ker bo vedu, da lahko za isti dnar dobi vse in še več, kot mu ponuja mac.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: P4ajo ()
pukyplay ::
Mac computerji so narejeni za kalifornijske punce da majo na čem tipkat. Najbolj me jezi ker vsi mac uporabniki do nebes hvaljo svoje Macbooke,ko jim pa na primer adapter brez kakršnega dobrega razloga neha baterije polnit po rečejo:
"It is not a bug,it is a feature!"
Mac os je seveda hitr in bolj optimiziran saj je pisan točno za eno hardwersko shemo. Mac os Snow Leopard tudi ne vklučuje podpore za nazaj za starejse aplove računalnike,windowsi so pa taki zato ker vecina uporablja se software ki je izšel leta 2001 vprašljive legalnosti "licenčni ključ kupljen na serials.ws",ki pa za čuda deluje na vseh strojnih konfiguracijah,tudi na Mac.
Zakaj za vraga pa rabis na Macu windowse ce mas ze itak kao superiorni sistem?
Windows 7 je kakor sem ga jaz testiral odličen produkt,ki je zadovoljil vse moje potrebe,odlično pa deluje tudi na lenovo prenosnikih
"It is not a bug,it is a feature!"
Mac os je seveda hitr in bolj optimiziran saj je pisan točno za eno hardwersko shemo. Mac os Snow Leopard tudi ne vklučuje podpore za nazaj za starejse aplove računalnike,windowsi so pa taki zato ker vecina uporablja se software ki je izšel leta 2001 vprašljive legalnosti "licenčni ključ kupljen na serials.ws",ki pa za čuda deluje na vseh strojnih konfiguracijah,tudi na Mac.
Zakaj za vraga pa rabis na Macu windowse ce mas ze itak kao superiorni sistem?
Windows 7 je kakor sem ga jaz testiral odličen produkt,ki je zadovoljil vse moje potrebe,odlično pa deluje tudi na lenovo prenosnikih
pukyplay ::
Sem It-jevec pa imam poln k*** enih in istih problemov. Vtaknem Hyundai HSDPA modem v mašino, mašina dela. Iztaknem modem, vtaknem v isti USB port miško - fatal error in dumping memory, WTF?! Ej, dost imam tega. Raje dam 2 čuka, pa dam priložnost novemu vendorju. Windowsi bodo na Mac mašini v paralelsih in adijo.
Vem, da sem mal tečen, sam imam res poln k**** pol izdelkov.
ql000
Zanima me a samo potegneš napravo iz usb in vstaviš novo da dobiš to napako ali opravilo izpelješ preko "safely remove device"
ql000 ::
Osebno ne uporabljam "Safely remove hardware" od windowsov 2000 naprej. Dosedaj nisem imel nobenih problemov. Ko potegneš napravo ven iz USB-ja prekineš napetost. Nobene znanosti ni. Če pa ima pa OS procese narejene tako, da se zaciklajo, če naprave ni, je to za mene za en klinc narejen interrupt service.
Gandalfar ::
To pravijo samo ljudje, ki appla ne poznajo. Ni mi jasno od kje ta mocno zelja prepricevati happy OS X userje, da so storili strasno napako.
techfreak :) ::
To pravijo samo ljudje, ki appla ne poznajo. Ni mi jasno od kje ta mocno zelja prepricevati happy OS X userje, da so storili strasno napako.
Meni po dobrem letu uporabe Mac že kar malo preveč šteka. Občasno si kar Windows želim raje uporabljati. Vsaj ene 5x mi Firefox zašteka, 2x iTunes, Safari pa že skos šteka.
Razmišljam, ali bi ponovna namestitev OSa pomagala ...
Pithlit ::
Mac=Ferrari??? Mogoče oldtimer, ferrari pa nikakor ne. Le Alienware lahko primerjamo s ferrarijem.
Hahahaha... tolko smeha pa že dolgo ne. Alienware? Ferrari? (fanboy anyone... well, fanboy-wannabe). Alienware pa že kar nekaj časa ni nek grozen pojem...
Mac-i imajo prek luže povsem spodobno ceno (beri - nizko). Pri nas pa pač ne. Saj veste... 1$=1€+30% marže... Tako da so tam tudi precej, precej konkurenčni drugim vendorjem. Če že bluzite o neki precenjenosti pejte pač bluzit domačim neokapitalistom.
Lahko pa greste v USA, kupite en überMac (in ga mal po tleh zdrsate... za carino) pa ga domov privlečete. Bo verjetno cenej kot ga pri nas kupit (z letalskimi kartami vred).
Osebno ostajam na crap acerjih v navezi z Linux. Pa ne zato ker so Mac-i 'precenjeni'. Osebno so mi pač grdi (pa OSX mi ne diši ravno.... ampak to se da hitro porihtat).
Life is as complicated as we make it...
r0ker ::
a dajte nehat no.. če bi mel malo več cajta bi si odprl beležnico in še enkrat šel skozi cel pogovor ter izpisal vaše idiotske izjave.
oni izjavi da je njegov mac že od začetka super duper mega špon samo še 4G rama je dodal pa je spet na vrhu. pol drugi izjavlja da "moreš vsako leto kupit novi mac" v istem stavku z da "je mac najboljši" in je pri tem še popolnoma resen.
a ste pri pameti?!
oni izjavi da je njegov mac že od začetka super duper mega špon samo še 4G rama je dodal pa je spet na vrhu. pol drugi izjavlja da "moreš vsako leto kupit novi mac" v istem stavku z da "je mac najboljši" in je pri tem še popolnoma resen.
a ste pri pameti?!
ManDriver ::
To pravijo samo ljudje, ki appla ne poznajo. Ni mi jasno od kje ta mocno zelja prepricevati happy OS X userje, da so storili strasno napako.
Res je. Kaj bolših komentarjev od tropa srednješolskih zakompleksanih PC-highEnd& gaming userjev (populacija takozvanih Mac "kritikov") itak ne moreš pričakovati.
--
If all the world is a stage, where is the audience sitting?
If all the world is a stage, where is the audience sitting?
stuff ::
Sem It-jevec pa imam poln k*** enih in istih problemov. Vtaknem Hyundai HSDPA modem v mašino, mašina dela. Iztaknem modem, vtaknem v isti USB port miško - fatal error in dumping memory, WTF?! Ej, dost imam tega. Raje dam 2 čuka, pa dam priložnost novemu vendorju. Windowsi bodo na Mac mašini v paralelsih in adijo.
Vem, da sem mal tečen, sam imam res poln k**** pol izdelkov.
ql000
Zanima me a samo potegneš napravo iz usb in vstaviš novo da dobiš to napako ali opravilo izpelješ preko "safely remove device"
Na katerem področju pa si IT- strokovnjak ? :)
stuff ::
@stuff Programer je ne, al se ne vidi? ;D
Vem, da sem mal tečen, sam imam res poln k**** pol izdelkov.
programer ja .... wannabe IT strokovnjak, drka pa Dreamweaver al pa kako skropucalo skupi spravlja....
Prav rad bi videl kakšen njegov "izdelek" pa mu dokažem kaj je RES pol izdelek.
ql000 ::
Hehehehe... nisem programer. Bil pa sem eno obdobje, pa sem se raje v posel vrgu ;), boljš. Interrupti so mi kar domači zaradi drugih zgodb v katere sem bil vpleten. Dreamweaver-ja pri svojem delu ne uporabljam, delam na področju optimizacije logističnih poslovnih procesov, znam pa tud kaj sprogramirat, če sem zaradi tega bolj efektiven. Priznam, pa da se nerad spuščam v te vode, ker so drugi boljši od mene.
Aja, če kdo potrebuje benchmark, z upoštevanjem valut naj pove. Pošljem XLS. Danes moram samo še preveriti kakšne so cene in če se sploh da dobiti Mac-a na Tenerifi (EU + Duty free zona). Drugače sem pa v benchmarku primerjal cene za iste modele USA, SI, DE, AU, HR, RS, pa sej pravim sedaj še Tenerifo.
V glavnem, ne potrebujem argumenta zakaj Mac ne, ker ga enostavno bom nabavil.
Aja, če kdo potrebuje benchmark, z upoštevanjem valut naj pove. Pošljem XLS. Danes moram samo še preveriti kakšne so cene in če se sploh da dobiti Mac-a na Tenerifi (EU + Duty free zona). Drugače sem pa v benchmarku primerjal cene za iste modele USA, SI, DE, AU, HR, RS, pa sej pravim sedaj še Tenerifo.
V glavnem, ne potrebujem argumenta zakaj Mac ne, ker ga enostavno bom nabavil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ql000 ()
zee ::
@ql000: lahko kam nalozis omenjeni XLS ?
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
BaToCarx ::
Ja, daj gor na kak file.si, shrani.si, rapidshare.. kjerkoli. Ta "cenik" bi rad pogledu.
Zmajc ::
Bentiti čez winse ne da sploh probaš W7 (in po možnosti še vedno uporabljati XPje) se mi zdi smešno. In to so potem tisti "razgledani" Mac userji ki kritizirajo kako oh in sploh zanič so Winsi.
ql000 ::
Evo: http://www.shrani.si/f/2u/DO/1kaoUE8B/m...
Po moji analizi se najbolj splača v ZDA. In sem rekel, da se bom konec novembra oz. začetek decembra odpravil v NY v Apple store na 5th avenue. Zmenil se bom še za kako izobraževanje, bolj zarad filinga, kako to delajo na veliki skali na enem mass marketu, ne na vaški način :). Razlika je 1000EUR, zaradi stanja dolarja. Takoj naslednja izbira je Anglija, kjer govorimo o razliki cca. 400EUR. Če na Slo ceno pribijem 500EUR, pridem za ta denar v ZDA, spim tam en teden in kupim željenega MacBook-a. Treba se je pa zavedati, da ima v anglo-saxonskih državah kupljen mac drugačno razporeditev tipk na tipkovnici. Ima tist ploščat Enter, ne našega L-ja. Cena slo tipkovnice je 170EUR + menjava, ajde, dejmo rečt 200EUR. Še vedno smo v plusu 800EUR (ZDA) oz. 200EUR Ang. Aja, če naročate iz Anglije pol nema carine ;). Če pa naročate iz Tenerife pol nema davka ;). Moram se zbrcat da vidim kake so cene tam.
Po moji analizi se najbolj splača v ZDA. In sem rekel, da se bom konec novembra oz. začetek decembra odpravil v NY v Apple store na 5th avenue. Zmenil se bom še za kako izobraževanje, bolj zarad filinga, kako to delajo na veliki skali na enem mass marketu, ne na vaški način :). Razlika je 1000EUR, zaradi stanja dolarja. Takoj naslednja izbira je Anglija, kjer govorimo o razliki cca. 400EUR. Če na Slo ceno pribijem 500EUR, pridem za ta denar v ZDA, spim tam en teden in kupim željenega MacBook-a. Treba se je pa zavedati, da ima v anglo-saxonskih državah kupljen mac drugačno razporeditev tipk na tipkovnici. Ima tist ploščat Enter, ne našega L-ja. Cena slo tipkovnice je 170EUR + menjava, ajde, dejmo rečt 200EUR. Še vedno smo v plusu 800EUR (ZDA) oz. 200EUR Ang. Aja, če naročate iz Anglije pol nema carine ;). Če pa naročate iz Tenerife pol nema davka ;). Moram se zbrcat da vidim kake so cene tam.
opeter ::
Mac uporabnik, potem pa naloži .xlsx datoteko.
Si že kdaj slišal za PDF?
Si že kdaj slišal za PDF?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
zee ::
@ql000: zelo zelo zanimivo. bo treba it v cezluzje torej.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Študenstki dom potrebuje info o dohodkih?Oddelek: Loža | 2959 (2067) | FormerUser |
» | Financiranje vaških cest?Oddelek: Na cesti | 2903 (2254) | m0LN4r |
» | Uporabniki Macov premožnejši, ljubitelji tehnologije (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 12760 (8751) | pukyplay |
» | Prihaja tarčno oglaševanje na TV (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Zasebnost | 9038 (6838) | kuglvinkl |