Ars Technica - Glasbenih ceh je vnovič začel vrteti staro lajno, čeprav so jim dokazali, da njihovih ocen čez palec ne gre jemati resno. Ker je leta 2000 globalna prodaja glasbe znašala 30 milijard dolarjev, leta 2008 pa le še 18,4 milijarde dolarjev, ocenjujejo, da je to zaradi korelacije s porastom piratstva tudi posledica piratstva. Nadalje navajajo, da je 70 odstotkov vsega prometa na širokopasovnih omrežjih pripisati P2P-prometu, od katerega je 90 odstotkov ilegalnih datotek. Ugotavljajo, da piratstvo povzroči več škode od bančnih ropov. FBI slednje preiskuje, zato od njih pričakujejo, da se vsaj z enako vnemo posveti tudi preganjanju deliteljev datotek. Dodajajo, da člani ceha ne morejo civilno tožiti vseh kršiteljev avtorskih pravic, da pa bi jih po uradni dolžnosti morala preganjati država, kar v trenutni zakonodaji ni predpisano.
Dodajajo, da člani ceha ne morejo civilno tožiti vseh kršiteljev avtorskih pravic, da pa bi jih po uradni dolžnosti morala preganjati država, kar v trenutni zakonodaji ni predpisano.
Orwell Surveillance Inc. (est. 1984) at your service.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Se ne morem strinjat z naslovom. V ropih kdaj tudi kdo posledično umre, pri piratstvu nihče. Človeška življenja so pa več vredna kot paen papir ki se ga natisne. Ampak to je samo moje mnenje :)
Interes korporacij ali interes držav zaradi izpada davka (DDV). Sam v SLO proračun sicer ne prispevam nič. Kar nabavljam je izključno iz tujih spletnih štacun. Cene pri nas so nesprejemljive, Si pa DVD/BD rentam. Raje dam nekaj EUR in pogledam original kot neko "pretlačenko" s spleta...
Raje se naj vprašajo kakšno kvaliteto ma današna muzika, da majo take padece v profitu. Idioti.
Ti imaš slučajno kaj proti Lady GaGa ?
:D Samo dva njena komada sta mi všeč, drugače vse ostalo je eno veliko sr****. Muzika danes je za enkratno poslušanje(na radijh gonijo enoin isto muziko cel teden). Ko jo slišiš se je naveličaš. Staro muziko lahko poslušaš cel teden in se je boš stežka naveličal.
Še malo pa glasbe ne boš smel kupit, ker te bodo obtožili, da jo deliš drugim for free.
In če peljem idejo še malo naprej.
Ima glasbena industrija zelo dobro podlago, da nam prične zaračunavat zrak. Vsaj nadomestilo za uporabo zraka. Konec koncev bi bolj slabo "slišali" glasbo brez slednjega.
Vse to jamranje me spominja na nekaj - tam nazaj v preteklosti, si se vozil po magistralkah ter si v neki vasici imel ob cesti štant, kjer se je prodajala sveža zelenjava in sadje. Promet (ta in oni) je bil velik, prodalo se je in zaslužilo. Bilo je sveže, domače. Nato pa je prišla obvoznica, pa še avtocesta in naenkrat ni več prometa, a štant ob cesti še stoji, kjer se prodaja sveža zelenjava iz supermarketa, prodajalka pa se čudi, kam so vsi šli, kako se sedaj vsi vozijo samo po avtocesti in zahteva od države, da naj nekaj naredi, da bo lahko ona dobila svoj delež v tej njeni neprilagojenosti do modernih potreb....eto, isto ti je z glasbeno in filmsko industrijo. Daj na net, zaračunaj pavšal, izogni se posrednikom, downloadalo bo več uporabnikov, kot bi jih kadarkoli stopilo preko praga trgovine in morda, morda, bodo vsi ti, zaradi kvalitete (čitaj popularnosti) odhiteli na bližnji koncert.
Vprašajmo se tudi, če so tolko vredne vse storitve, preko katerih pridemo do izdelka, če so potrebni vsi ti posredniki, zaslužki, dobički, bogastvo ter kje je meja? Začaran krog.
Zanimivo, da je upad prometa pri vseh zadevah ne sam pri avtorskih (recesija). Kaj je potem tudi drugje piratstvo. Mi kdo razlož kako si "dolpotegnem" črno verzijo bramac ciglov, betona in železovja... Jaz bi namreč rad delal bajto.
Ko bodo naredili glasbeni cd tako, da bo na njem: glasba, samo instrumentalna glasba, besedilo, tablature, note, pdf namesto tiskanih zadev, itd.; takrat bom kupil kakšen cd.
Vse to jamranje me spominja na nekaj - tam nazaj v preteklosti, si se vozil po magistralkah ter si v neki vasici imel ob cesti štant, kjer se je prodajala sveža zelenjava in sadje. Promet (ta in oni) je bil velik, prodalo se je in zaslužilo. Bilo je sveže, domače. Nato pa je prišla obvoznica, pa še avtocesta in naenkrat ni več prometa, a štant ob cesti še stoji, kjer se prodaja sveža zelenjava iz supermarketa, prodajalka pa se čudi, kam so vsi šli, kako se sedaj vsi vozijo samo po avtocesti in zahteva od države, da naj nekaj naredi, da bo lahko ona dobila svoj delež v tej njeni neprilagojenosti do modernih potreb....eto, isto ti je z glasbeno in filmsko industrijo. Daj na net, zaračunaj pavšal, izogni se posrednikom, downloadalo bo več uporabnikov, kot bi jih kadarkoli stopilo preko praga trgovine in morda, morda, bodo vsi ti, zaradi kvalitete (čitaj popularnosti) odhiteli na bližnji koncert.
Se popolnoma strinjam, odlično povedano. Sedaj se obnašajo kako smo lahko tako nesramni da se ne peljemo več po magistralkah. Svet je šel naprej, nebomo hodili v bigbanga po film za 20€, tako kot nebom šel na govorilnico telefonarit, ker imam mobilni telefon. Problem je v usmerjenosti glasbene in filmske industrije.
ne bo držalo da pirati povzročijo več škode kot bančni ropi.
banke so v obliki "bailout money" pokradle miljarde DAVKOPLAČEVALSKEGA denarja. pa noben ne trzne.
ko začne država pobirat denar za korporacije (banke) in preganjat ljudi za večji profit korporacij(medijski giganti) lahko mirno rečemo, da živimo v fašizmu.
Poglejmo z druge strani: folk manj troši za muziko in filme (v kino grem pogledati le filme, ki so tega vredni), in več zapravlja za knjige, zdravo prehrano, športne rekvizite, ekološke tehnologije, ... in tako posledično koristi družbi z višanjem globalnega nivoja zananja, manjšimi stroški za zdravstveno varstvo, višjo kvaliteto življenja, izboljšanje stanja okolja, ... Za družbo je iz tega pogleda piratiziranje definitivno koristno.
Pa še to: ko so se še kupovali CD, LP, ..., si kupil glasbo. Naj se razni Murkoti in pojoče misice zamislijo, komu se imajo zahvaliti za svojih 5 minut slave.
Samo nekej mi pa ni jasno, v tej naši predragi državi, prvo dajo davek na nosilce(mediji, naprave,...,torej vse kar lahko reproducira, kopira, what ever dela z avtorskimi deli, @Messiah: vrjetno tudi na roštilje) in potem uveljavijo zakon z katerim te lahko zaprejo, če karkoli...
Vse to jamranje me spominja na nekaj - tam nazaj v preteklosti, si se vozil po magistralkah ter si v neki vasici imel ob cesti štant, kjer se je prodajala sveža zelenjava in sadje. Promet (ta in oni) je bil velik, prodalo se je in zaslužilo. Bilo je sveže, domače. Nato pa je prišla obvoznica, pa še avtocesta in naenkrat ni več prometa, a štant ob cesti še stoji, kjer se prodaja sveža zelenjava iz supermarketa, prodajalka pa se čudi, kam so vsi šli, kako se sedaj vsi vozijo samo po avtocesti in zahteva od države, da naj nekaj naredi, da bo lahko ona dobila svoj delež v tej njeni neprilagojenosti do modernih potreb....eto, isto ti je z glasbeno in filmsko industrijo. Daj na net, zaračunaj pavšal, izogni se posrednikom, downloadalo bo več uporabnikov, kot bi jih kadarkoli stopilo preko praga trgovine in morda, morda, bodo vsi ti, zaradi kvalitete (čitaj popularnosti) odhiteli na bližnji koncert.
Se popolnoma strinjam, odlično povedano. Sedaj se obnašajo kako smo lahko tako nesramni da se ne peljemo več po magistralkah. Svet je šel naprej, nebomo hodili v bigbanga po film za 20€, tako kot nebom šel na govorilnico telefonarit, ker imam mobilni telefon. Problem je v usmerjenosti glasbene in filmske industrije.
Prednost klasične telefoske govorilnice pred mobilnim telefonon je? Anonimnost.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Kaj pa če so nameščene kamere, ki pokrivajo vse vhode v telefonske govorilnice ipd.?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).