» »

3d tiskalnik

3d tiskalnik

««
21 / 46
»»

c3p0 ::

Kaj se še zraven tega Ender 3 naroči? Par spoolov PLA, še kaj? Kakšni rezervni deli? /noob

dottor ::

Jaz sem le nekaj PLAja uzel.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

I__I ::

@krefi, @Sago Jaz sicer nimam Enderja 3, ampak kolikor spremljam po internetu, je Ender 3 dober printer za začetek. Je zelo popularen in je narejenih že veliko popravkov in nadgradenj. Malo poglej na Thingiverse, Facebook skupine, reddit, ipd. Največkrat se omenja, da je mizica vbočena, to se ponavadi rešuje tako, da se da čez steklo (recimo ogledalo ~10€) in ga pritrdiš z "binder clips". Problematične so bile tudi spojke za teflonsko cevko (PTFE bowden pneumatic connector). Pa režo ima za microSD kartico, kar je malo bolj nerodno za uporabo od navadne SD kartice, zato nekateri dokupijo micrSD to SD adapter.

@mambli Jaz bi se DaVinci printerjem na široko izognil (predvsem nizkocenovnim), ker so zaprtokodni, ne moreš nič sam nadgrajevati in popravljati, uporabljaš lahko samo njihov slicer in njihov material in sem slišal veliko pritožb čez njih.
To je bilo sicer na splošno o DaVinci printerjih in ne vem kakšna je situacija točno za ta printer. Ampak tudi po specifikacijah je slabši od recimo Ender 3.

@jazjaz52 Ali lahko bolj natančno opišeš kaj hočeš? Kolikor poznam litografijo, se tega s klasičnim 3d printerjem ne da narediti. To kar ti iščeš je verjetno "letterpress printing" oz. nekaj podobnega. Ali ti rabiš samo master model, ali pa rabiš, da ti nekdo to tudi odtisne na papir?
Ali pa si se zmotil in v bistvu rabiš "Litophane"?

Assass1n ::

Sevede se da litophane narest, samo sliko vrzeš v curo pa 100% infill pa naredi, poglej si malo na youtube.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

madog ::

@jazjaz52

evo probal eno od tvojih slik, da je po tvojih merah sem moral po x-u raztegniti in mogoče ne pride ok, tudi support-e sem pozabil izklopit zato se vidijo trikotniki na levi strani. Samo cena pa ni nizka...

 Test - Sveta družina

Test - Sveta družina

Phenom II X4 955 BlackEdition|M4A87TD EVO|OCZ 2x2GB @1333MHz|Sapphire HD5770 OC

mzakelj ::

Tronxy x5s + rpi3 pa klipper gor. Ne morš falit. ender 3 pa ni nič drugega kot malo lepše narejena prusa i3 ali tronxy x3 ali katerikoli drugi klon pruse. Tudi cr10 ni nič drugega kot povečana prusa i3 klon.

madog ::

Pa še podatki.... Sem pozabil

Ker je bil testni print je vsak sloj debel 0,2mm
Podlage je 0,7mm celotna debelina 2mm
Število slojev slike je 6
Čas printanja cca 10h!!!

V kolikor bi printal z 0,1 na sloj bi bila slika bolje videti vendar se čas printanja več kot podvoji!! Kar še dodatno dvigne ceno
Phenom II X4 955 BlackEdition|M4A87TD EVO|OCZ 2x2GB @1333MHz|Sapphire HD5770 OC

c3p0 ::

I__I je izjavil:

@krefi, @Sago Jaz sicer nimam Enderja 3, ampak kolikor spremljam po internetu, je Ender 3 dober printer za začetek. Problematične so bile tudi spojke za teflonsko cevko (PTFE bowden pneumatic connector).


Hvala za info, je že naročen. Spojke bi menjal, kaka ideja s katerimi? Omenjajo Capricorn. Kako pa se obnese auto leveling mod z BLTouch?

dottor ::

Za BLTouch ima arduino premalo spomina in mu je treba določene funkcije izklopit. Nekateri izklopijo čitalec kartic in ga nadomestijo z octopijem na rpi zero.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

mzakelj ::

Capricon je navaden nateg. Navadno teflonsko pa lauufa :D Sem probal obe in razen cene nobene razlike. Isto kot pravijo da je ogromna razlika med original in klonom E3D v6. Ampak če klon podreš in pogledaš da slučajno kitajc ni pustil nobene špene not je isti šmorn. Drugače pa očistiš in je.

krefi ::

sem pred nakupom ender 3 pa me zanima v katerem programu modelirate in kaj use je potrebno se imeti na racunalniku?
e3 1231v3|asus gtx 970 strix OC edition|2x8gb kingston|
cosair rm650| crucial 500gb|fractal define s

dottor ::

Fusion360 je menda dovolj vredu zadeva za modeliranje, dobiš pa cel kup stvari že zmodeliranih, za pripravo datotek ja je Cura dovolj dobra.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

krefi ::

je za modeliranje usak program dober ker najbolj znam delati na catiji

fuison 360 je placljiv oz za studente
e3 1231v3|asus gtx 970 strix OC edition|2x8gb kingston|
cosair rm650| crucial 500gb|fractal define s

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krefi ()

dottor ::

No če znaš v Catiji ni panike, le glej da shraniš še model v STL, katerega pol uvoziš v Curo in določiš parametre tiskalnika.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

mihec87 ::

Fusion360 naložiš trial in izbereš da maš za hobi in se registriraš..

krefi ::

kakšna dobra cena za ender 3? ali počakam na razprodaje ter zanima me mnenje o samem tiskalniku.
e3 1231v3|asus gtx 970 strix OC edition|2x8gb kingston|
cosair rm650| crucial 500gb|fractal define s

V0RT3X ::

Lahko počakaš na 11.11., na gearbest bo zihr kak kupon.

Sicer ma pa zdej Hobbyking v EU hude cene za določene filamente iz EU skladišča.

c3p0 ::

Med tem, ko čakam na Enderja, nabaviti PETG ali PLA, ali oboje?

dottor ::

Jaz naročam material na 3DShark. Škoda da si zamudu so imeli 30% popusta na Prima PLA in ABS ter 20% na PETG. Sam uporabljam PrimaValue PLA in se tiska super.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

c3p0 ::

H.king ima trenutno nekatere PLA v akciji za $10-12/kg.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c3p0 ()

dottor ::

Jaz tega napisanega tiskam na 205°C, 60°C bed (steklo) in 40mm/s brez težav.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

krefi ::

katere pla pa kupujete na hobbyking?
e3 1231v3|asus gtx 970 strix OC edition|2x8gb kingston|
cosair rm650| crucial 500gb|fractal define s

V0RT3X ::

Jst kr od HK ker je super kvaliteta, nad esun sem bil razočaran ker je bil krhek ko sto mater (sicer črna barva, ki naj bi mela probleme)

Sem vzel zdej še premium PETG od HK da vidm če je za kej.

Hikari ::

Zdravo,

Če ima kdo kak nasvet, bom vesel. Imam Wanhao i3 plus MK2, z zamenjanim hotendom na all metal glavo (kar pride zraven). S prejšnjo PTFE glavo je tiskal lepo, vendar se plastika v hot-end glavi pokvari, zato sem menjal. Po zamenjavi deluje kar v redu, problem imam s premalo iztisnjene plastike (underextrusion). Za slicer uporabljam Cura 3.5.1, probal sem vse možne nastavitve (retraction, increase flow, decrease speed, temperature...). Tiskam PLA na 210-215C, 1 mm retraction, 35 mm/s retractions speed, 50mm/s hitrost tiskanja, 100mm/s hitrost pomikanja, debelina sloja 0.2 mm, debelina šobe 0.4,, debelina stene 0.8mm.Te težave so se pojavile po menjavi glave, prej je delalo (dokler ni crknila cevka PTFE) super.

Hvala.

stalker ::

Ima tiskalnik kje nastavitev, da lahko med tiskanjem spreminjaš flow rate? Če ja, poizkusi spreminjati to vrednost dokler ti extruder ne začne preskakovati. Druga opcija je pregled extruderja, če je mogoče kakšen tujek notri.

V0RT3X ::

Verjetno maš clog, najboljš vse še 1x razstavit. Pa glej da je cevka do konca notr vtaknjena.

I__I ::

S katero all metal glavo si zamenjal? Če lahko, daj slike. Ali si mogoče zamenjal tudi zobniček ki potiska filament? V takem primeru bi moral skalibrirati extrudor (
Kako izrazit je underextrusion? Ali samo malo premalo iztiska, ali komaj kaj iztisne iz sebe? se to pojavlja konstantno ali pa samo občasno na določenih mestih? daj slike.

Hikari ::

Under extrusion je zelo izrazit, praktično je vse skupaj neuporabno. Menjal sem z glavo, ki jo dobiš zraven. Probal sem
že vse nastavitve (flow v Cura, flow na printerju, različne hitrosti, različne PLA,...) nič ne pomaga. QA pri wanhao je nonexistent. Ko dela, dela pa zelo lepo.

Nimam več idej. Je kdo menjal že glavo in kako se rešili te probleme?

stalker ::

Mogoče ti bo moja izkušnja pomagala: imel sem hot end s PTFE cevko in sem ga zamenjal z all metal (brez PTFE cevke). Pri all metal varianti se mi je vedno pojavljal underextrusion, potem sem popizdil in kupil E3D V6, ki ima PTFE cevko noter. Problem rešen.

HighBane ::

Če povežaš na računalnik in mu rečeš naj extruda (ne vem) 10mm, ti dejansko extruda 10mm?

dottor ::

Pomoje je v tem problem. Da ne extruda kolko bi mogu že v kodi. Na filamentu naredi črtico kjer gre filament v cevko in 2cm naprej, pol pa extrudaj 2cm filamenta in zmeri oz. preveri če je črtica tam kjer je bla prej ta prva.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

I__I ::

Zakaj točno si zamenjal na all metal hotend? ali tiskaš samo PLA ali tudi druge materiale (Petg, Abs)? Pla in all metal hotend imata lahko včasih probleme, predvsem, če hotend ni pravilno zdimenzioniran. Tudi E3D priporoča Lite6 (z ptfe cevko), če tiskaš samo PLA in ne allmetal hotend. Ena stvar je v tem, da se Pla zmehča preveč visoko gor v cevki, namesto da mi se topila samo pri šobi. Zato se ti nad grelnim blokom lahko naredi neke sorte zamašek napol stopljene plastike, ki niti ne teče, prav tako pa tudi ni dovolj v trdnem stanju da bi porivalo plastiko skozi šobo. Druga stvar pa je, da če kovinska cevka ni pravilno narejena in so stene preveč hrapave, potem se PLA bolj oprime stene in je prevelik upor.
Najbolje da daš nazaj tisto kar si prej imel in samo zamenjaš PTFE cevko.

Dick Donkey ::

Pozdrav
Sem iz kopra doma in bi potreboval, da mi negdo sprinta
https://www.thingiverse.com/thing:24366...

https://www.thingiverse.com/thing:24826...

Tesnila za xiomi m365 skiro
aquariusss3@gmail.com
lp. sandi

Hikari ::

vv. Sem rešil problem. All metal je v vseh primerih superioren glavi z ptfe cevko. Je pa precej bolj občutljiv na nastavitve in je delovno območje zelo odvisno od temperature in retzraction nastavitev. Drugače pa ne grem več nazaj.

Tomson ::

Če komu prav pride, danes dober deal za Anet A8 3D tiskalnik s kodo: GBA811 iz 115€ na 89€, le dostava preko Europe Railway Express za 1.81€ okoli 2meseca ...
Asus Prime X470 Pro, AMD Ryzen 9 3900X, Gigabyte GTX 1660 Super
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor

decoddeki ::

Ce slucajno koga zanima:
http://www.bolha.com/racunalnistvo/tisk...
Lp,Dejan

Hikari ::

A ima kdo kak nasvet, kje dobit radialni 50 mm 24 v DC vent? V Lj po možnosti...

V0RT3X ::

Če ti je kul 12V ti ga lahko jst dam jutri

krefi ::

ce zeli gdo sodelovati v zrebu za 3d tiskalnik ima link spodaj
https://wn.nr/LfYXNc podarja pa slovenska trgovina azurefilm
e3 1231v3|asus gtx 970 strix OC edition|2x8gb kingston|
cosair rm650| crucial 500gb|fractal define s

stru82 ::

Prodam nekajkrat uporabljen 3D printer znamke MakerBot Replicator Z18.
Gre za odličen printer, izredno prijazen uporabniku saj preko USB ključka ali računalnika le prenesete kodo oz. motiv in že tiska.
Primeren za domačo ali profesionalno rabo saj printa tudi večje izdelke, tudi do višine 45cm!!!
Velikost printanja: 30.0 cm (D) X 30.5 cm (Š) X 45.7 cm (V)
Poleg dodam še rezervno glavo ter nekaj filamenta, tako da lahko takoj pričnete z delom!
V notranjosti tudi kamera, ki vam omogoča spremljanje poteka dela preko aplikacije na mobitelu.
Prodam za 2.500,00 €


Cena novega (v akciji!) je sicer 6.490,00 € + DDV
Prodam po zelo ugodni ceni, zaradi neuporabe...

rezator ::

Uporabla kdo filamente iz lesa? Oz imitacijo lesa. Sedaj imam Polywood, ki naj nebi bil sploh iz lesa, ampak zgleda kakor les. Printa odlično. _Je pa zelo drag in prelomil se mi je že na kolutu 3x in zdaj imam vse prepleteno... Krhek je zelo. Ima kdo kakšno priporočilo?

In še ali tudi ti filamenti, ki imajo 40% lesa prav tako poškodujejo šobo, kakor tisti kovinski?
Some people feel the rain. Others just get wet.

Hikari ::

Jaz pritnam FormFutura in je kul. Azurefilm ima tud les, nisem še probal.

romex ::

Kolega printa z azurefilm.. Pravi, da se printa res enostavno, navdušen čist..

dottor ::

Jaz imam v bodoče neki za tiskat pa bom Plastika Trček uzel.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

I__I ::

Filamenti z lesom naj ne bi bili abrazivni.
Nekje sem prebral, da lahko odpraviš krhkost z gretjem filamenta, podobno kot pri sušenju vlažnega filamenta. Ampak to se je šlo za krhkost, ki se pojavi s staranjem filamenta, recimo če imaš par let star filament.
Pa tudi nasplošno sem opazil, da je PLA manj krhek pri višjih temperaturah.

Unknown_001 ::

I__I je izjavil:

Filamenti z lesom naj ne bi bili abrazivni.
Nekje sem prebral, da lahko odpraviš krhkost z gretjem filamenta, podobno kot pri sušenju vlažnega filamenta. Ampak to se je šlo za krhkost, ki se pojavi s staranjem filamenta, recimo če imaš par let star filament.
Pa tudi nasplošno sem opazil, da je PLA manj krhek pri višjih temperaturah.


Reološko to sploh ni presenetljiv pojav, če razumeš, kako sw polimerne verige sploh skup držijo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Y0sh1 ::

Printanje na steklo?

Pozdravljeni, potrebujem nasvet glede printanja PLA-ja na steklo. Trenutno imam problem da malo večji print zelo
rad odstopi na prvem layerju, ne glede na nastavitve in na dobro očiščeno podlago. Ko je enkrat prvi layer natisnjen
nimam problemov in kvaliteta printa je odlična.

Na youtube videih sem opazil da nekateri prelepijo steklo s krep papirjem (malarki trak) in dodajo še plat lepila.
Na azure film prodajajo tudi neke spreje "Sprej Dimafix" ali "Lepilni sprej". Kakšno rešitev priporočate.

Podatki:
Tiskalnik: Creality 3D S
Filament: bel PLA od Azurefilm
Temperature šobe: tipično 200 st. (tiskal sem tudi z 185 st. in je bila kvaliteta enaka kot na 200 st.)
Temperatura postelje: 60-65 st.

TehDucky ::

Imam Creality CR-10S pa sem na začetku, ko sem uporabljal še steklo vzel navadno lepilo v stiku in narahlo namazal po steklu kjer sem printal. Sedaj printam na BuildTak, sem kupil pri Plastiki Trček http://plastikatrcek.si/izdelek/buildta...
Odlična zadeva, edin problem se začne pojavlat, ko en in isti izdelek printam 10x zaporedoma, kjer se malo drugače začne obnašati na isti površini, tako da takrat pa rabim s klinco od olfa noža malo potegnit, da gre vse dol.

P.s.:Prve layerje nastavim na 10°C več kot ostale, če je visok oz velik print.

Y0sh1 ::

TehDucky je izjavil:

Imam Creality CR-10S pa sem na začetku, ko sem uporabljal še steklo vzel navadno lepilo v stiku in narahlo namazal po steklu kjer sem printal. Sedaj printam na BuildTak, sem kupil pri Plastiki Trček http://plastikatrcek.si/izdelek/buildta...
Odlična zadeva, edin problem se začne pojavlat, ko en in isti izdelek printam 10x zaporedoma, kjer se malo drugače začne obnašati na isti površini, tako da takrat pa rabim s klinco od olfa noža malo potegnit, da gre vse dol.

P.s.:Prve layerje nastavim na 10°C več kot ostale, če je visok oz velik print.


Hvala za informacijo. Se pravi "BuildTak" podlage ni treba čistiti za vsak print posebej če prav razumem. Kakšne temperaturne nastavitve uporabljaš in
kako se nastavi da printa prvi layer na 10 stopinj več? Ali to narediš ročno ali se to nastavi v Curi ko nastaviš temperaturo za model (nisem opazil da bi
lahko nastavil za prvi layer drugačno temperaturo?

romex ::

Kupi ultrabase podlago, zahvalil se mi boš pozneje.. ko se shladi lepo odstopi, dokler je podlaga segreta je prilepljeno gor. deluje perfektno.

v curi lahko nastaviš drugačno temperaturo prvega layerja. v nastavitvah moraš označit parameter katerega želiš imeti v nastavitvah na desni.



moje nastavitve:

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: romex ()
««
21 / 46
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

3d printer

Oddelek: Strojna oprema
121082 (864) _Denny_
»

3d tiskalnik za zacetnika

Oddelek: Pomoč in nasveti
162034 (1389) sslavc
»

3D tiskaliki za domaco uporabo

Oddelek: Strojna oprema
183200 (2823) mihec87
»

3D tiskalnik

Oddelek: Kaj kupiti
307284 (6534) avian2
»

3d printer

Oddelek: Kaj kupiti
3810137 (8406) stalker

Več podobnih tem