Prijavi se z GoogleID

» »

3d tiskalnik

3d tiskalnik

strani: 1 ... 24 25 26 »

dottor ::

Se splača dodat še kej zraven in vzet Anycubic i3 Mega (S). Imam Ender 3 (navaden) in se pripravi na šravfanje in predelovanje da bo zadeva lavfala kolkr tolk solidno. i3 Mega daš skupaj, skalibriraš in pozabiš. Res da na i3 Mega tiskam le PLA in na Ender 3 PLA, Wood, PETG, ASA, Nylon, TPU 20D in 40D ampak je non stop nekaj.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+2x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

jest10 ::

Sicer pa je za 200$ zelo zanimiv tudi alfawise U50. Malo nadstandarden volumen za poceni printer

mzakelj ::

Če hočeš odličen printer potem vzameš ali Pruso MK3 ali pa si ga sam narediš in se še kaj naučiš zraven. če se lotiš samogradnje je dobro imeti prijatelja s printerjem, ali pa dostop do kakega obedlovalnega stroja. Pa CORE XY obvezno. Je neprimerno boljši print kot na klasičnih i3 varjanti printerja. Enostavno ni tiste Z ghostinga in podobnih bedarij. Sicer so to detalji, ampak mene motijo. Sam sem profil za PETG "brusil" skoraj 3 mesece da sem res zadovoljen. Pa če se loti gradit obvezno 32 bit board, kake TMC2130 gor, ali Marlin ali Klipper ter glavo vsaj od Triangelaba. To je zame edina vredu firma katera zna "skopirat" zahodne izdelke. Aja pa linearna vodila obvezno s vozički. Tiste palice sux. Se kar hitro zvijejo. V oklepaju je link do zanesljivih in dokaj kvalitetnih vodil s chine ( https://www.aliexpress.com/item/3282932... )

          ::

Kaj bi lahko delal narobe, da imam v modelih in v okolici printerja kar nekaj kot lasje tankega materiala. Zadeva še najbolj spominja na sladkorno peno, le da je redkejša. Saj pretirano me ne moti, saj jo iz modela enostavno izpiham. Vseeno pa me zanima vzrok.

   -S\/\/-   ::

mzakelj je izjavil:

Pa če se loti gradit obvezno 32 bit board, kake TMC2130 gor, ali Marlin ali Klipper


V čem se pa poznajo ti boljši boardi? Če bi npr. na Enderju zamenjal za bolj zmogljivega, kaj bi bil na boljšem?

mzakelj ::

          je izjavil:

Kaj bi lahko delal narobe, da imam v modelih in v okolici printerja kar nekaj kot lasje tankega materiala. Zadeva še najbolj spominja na sladkorno peno, le da je redkejša. Saj pretirano me ne moti, saj jo iz modela enostavno izpiham. Vseeno pa me zanima vzrok.


Temu se reče stringing. Poskusi spustiti temperaturo glave za print. Odvisno s katerim materialem delaš. Jaz si ponavadi če je nov material naredim temperaturni stolpec s dvema stolpičema in vidim na kateri temperaturi je najboljši print. Niso vsi materiali isti. Že ista vrsta materiala od različnih proizvajalcev se različno tiska.

   -S\/\/-   je izjavil:

mzakelj je izjavil:

Pa če se loti gradit obvezno 32 bit board, kake TMC2130 gor, ali Marlin ali Klipper


V čem se pa poznajo ti boljši boardi? Če bi npr. na Enderju zamenjal za bolj zmogljivega, kaj bi bil na boljšem?


Za enderja vzemi SKR 1.3 verzijo 32 bitne plošče. Razlika je v preračunavanju. Te zmorejo veliko več podatkov preračunat v sekundi za razliko od 8 bitnih. Pozna se na kvaliteti printa pri isti hitrosti in jerk-u .... Če pa imaš malo znanja in še RPI3 vsaj, potem poglej malo za klipperjem. Super firmware.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mzakelj ()

   -S\/\/-   ::

mzakelj je izjavil:

Za enderja vzemi SKR 1.3 verzijo 32 bitne plošče. Razlika je v preračunavanju. Te zmorejo veliko več podatkov preračunat v sekundi za razliko od 8 bitnih. Pozna se na kvaliteti printa pri isti hitrosti in jerk-u .... Če pa imaš malo znanja in še RPI3 vsaj, potem poglej malo za klipperjem. Super firmware.


Hvala za info. Za SKR misliš tole? Ali v tem primeru potrebujem tudi nov modul za displej? Glede klipperja: če prav razumem se to namesti na originalen krmilnik ter potem deluje v povezavi z OctoPije (ki ga že sedaj uporabljam). Se pravi, če nabavim SKR 1.3, potem ne potrebujem še klipperja?

mzakelj ::

Če nabaviš SKR 1.3 potem lahko naložiš gor Marlina 2.0 , ali pa klipper. Kar ti je boljše. Je pa tako da če si res v teh printerjih potem klipper. Je bolj zahteven za nastavit, vendar je potem super zadeva. Ti pa svetujem da vzameš obvezno TMC2130 zraven, če se boš kdaj s klipperjem igral, ker na TMC2208 klipper še ne deluje pravilno. Z marlinom pa delata oba b.p. Je pa druga : če vzameš TMC2130 si lahko urediš endstope brez stikal, tako kot ima recimo PRUSA MK3 in MK2 se mi zdi da je že imel.
Vzemi tukaj : (https://www.aliexpress.com/item/3298009..., je preverjen trgovec. Pa vzemi s TMC 2130 SPI , da boš imel že v štartu prave driverje, kateri ti omogočajo komunikacijo driverja s boardom.

   -S\/\/-   ::

Cena z driverji potem kar precej naraste. Bom videl, ker bi me mogoče bolj zanimala investicija v ali samogradnja malo večjega tiskalnika, kakor je Ender. Ta je bil mišljen bolj za igranje in spoznavanje tehnologije.

mzakelj ::

Potem se loti CORE XY gradit. Verjemi da boš izredno zadovoljen, bolj kot s ender 3. Enostavno ni primerjave v printu. Pa obvezno linearna vodila gor. Boš sicer dal za samogradnjo par 100€ več, vendar se na koncu splača. Sam imam v namenu zgraditi sedaj malo večjega corexy , sedaj je 310x310x400 , sedaj pa bo verjetno 500x500x600, nabiram še material in rišem kose.

ajfon ::

%tag

erck ::

Je kdo tu poskusil z gradnjo VORON printerja?

jest10 ::

mzakelj je izjavil:

Če hočeš odličen printer potem vzameš ali Pruso MK3 ali pa si ga sam narediš in se še kaj naučiš zraven.

Ma meni se ne zdi ravno posrečena ideja, da bi začetnik kupoval drag printer ali delal samogradnjo.
Za štart poceni kitajčka pa je. Praktično vsi so sposobni narediti dokaj solidne printe, z nadaljnimi modifikacijami le tega, pa se še malo naučiš.

Dražji printer/samogradnja naj bo za naslednji korak, če te printanje res potegne

mzakelj ::

erck je izjavil:

Je kdo tu poskusil z gradnjo VORON printerja?



Me je imelo da bi ga sestavil, vendar je nekako preveč kosov zame. Malo je tip zakompliciral. Je pa drugače kar sem gledal odlična in hitra zadeva.

jest10 je izjavil:

mzakelj je izjavil:

Če hočeš odličen printer potem vzameš ali Pruso MK3 ali pa si ga sam narediš in se še kaj naučiš zraven.

Ma meni se ne zdi ravno posrečena ideja, da bi začetnik kupoval drag printer ali delal samogradnjo.
Za štart poceni kitajčka pa je. Praktično vsi so sposobni narediti dokaj solidne printe, z nadaljnimi modifikacijami le tega, pa se še malo naučiš.

Dražji printer/samogradnja naj bo za naslednji korak, če te printanje res potegne


Vsak je enkrat začetnik. Sam sem kupil kit Prusa i3 od enga kitajca in nikoli več. Me je skoraj minilo in preden sem uredil da je printal solidno je kar trajalo. In vem da bi marsikdo popustil prej. No ko je speljalo pa sem zgradil drugega in ta je pa super.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mzakelj ()

jest10 ::

Zdej imaš kite, ki se sestavijo v dobesedno 5min in ja, printajo ok.
Če je pa problem malo poštimati kitajčka, kakšen problem bo potem šele samogradnja>:D

mzakelj ::

Odvisno kaj je zate ok :|

jest10 ::

Marsikateri bolje(z malenkost modifikacije), kot opevana Prusa

   -S\/\/-   ::

OK, ker sem v tem dokaj nov, bom vprašal tole, preden se lotim graditi nov tiskalnik: kaj naj zamenjam na Enderju 3, da bi dobil najboljši možen tisk?
- zamenjal sem že hot end za MK 10 (ni opazne razlike)
- preizkušal različne šobe, do sedaj vse medeninaste (ni opazne razlike)

Omenili ste mi še nov krmilnik, zamenjam lahko še plastiko na E motorju s kovinskim mehanizmom, cevko za vodilo filamenta in, jasno, precej boljši hot end. Je še kaj, kar bi pripomoglo k kakovosti izpisa?

jest10 ::

Vsekakor menjaj plastiko za kovinski podajalec filamenta. Najbolje takega, ki ima zobčke na obeh koleščkih.
Spojke za teflonsko cevko si menda že menjal? Original so drek.

Btw, kaj te sploh moti pri tisku?

   -S\/\/-   ::

jest10 je izjavil:

Vsekakor menjaj plastiko za kovinski podajalec filamenta. Najbolje takega, ki ima zobčke na obeh koleščkih.
Spojke za teflonsko cevko si menda že menjal? Original so drek.


Imam enega kovinskega, ki pa na drugi strani nima zobnika. Imam tudi spojke in novo cevko. Bom ob priliki zamenjal. Sem pa pri kalibraciji E-step opazil tole: če iz podajalca filamenta odstranim cevko in merim dejanski premik filamenta samo skozi podajalec, je izmerjen pomik tak, kot je bil podan z ukazom. Če pa na podajalec namestim cevko, segrejem šobo in sprožim pomik, pa podajalec v cevko porine manj filamenta.

jest10 je izjavil:

Btw, kaj te sploh moti pri tisku?


Moti me nič ne, le zanimivo se mi zdi igrati s tiskalnikom. Pa malo nabiram znanje pred sestavo svojega.

jest10 ::

To je normalno. Ko se rine plastiko skozi šobo je večji upor. Zato kalibracijo vedno izvajaš skozi šobo, saj te zanima pravilno doziranje med printanjem.

mzakelj ::

Prva nadgradnja je board: https://www.aliexpress.com/item/3298009...
Druga nadgradnja je hotend: https://www.aliexpress.com/item/3284408...
Tretja nadgradnja je extruder : https://www.aliexpress.com/item/3291702...

Mogoče še napajalnik za en serverski da je dovoj moči za hitro in konstantno gretje. Se dobi 40A za 20EUR po komadu na ebayu, ter samo predelaš pol. Ker ne vem ali ima ender 3 12V ali 24V sistem je treba paziti pri hotendu da se nabavi pravi grelec zraven.
Jaz zmerom kalibriram brez da gre skozi glavo. In je 10mm extrude res 10mm extrude, pa deluje brez stringov in ostalih stvari.

Aja mogoče še nadgradnja softwerja : https://www.simplify3d.com/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mzakelj ()

   -S\/\/-   ::

jest10 je izjavil:

To je normalno. Ko se rine plastiko skozi šobo je večji upor. Zato kalibracijo vedno izvajaš skozi šobo, saj te zanima pravilno doziranje med printanjem.


Pri meni je razlika med kalibracijo skozi šobo in brez šobe cca. 30%: Po kalibraciji skozi šobo potem med tiskanjem ekstruder potiska v šobo več filamenta, kakor ga je ta sposobna požirati, zato filament na ekstruderju preskakuje. Vsake toliko, ko pritisk v cevki in šobi preveč naraste, filament skoči nazaj v obratni smeri. V samem tisku pa ni tako očitne razlike med tem, kako je bil E-steps skalibriran. Mogoče malenkost več stringinga, ampak res malenkost, pri kalibraciji skozi šobo.

mzakelj je izjavil:

Druga nadgradnja je hotend: https://www.aliexpress.com/item/3284408...


katero verzijo pa vzameš - voltažo bom preveril, zanimajo me ostali parametri?

Zgodovina sprememb…

mzakelj ::

Vzemi allmetal. Od Triangelaba so odlični. Res odlične kopije če se lahko tako reče, glede na to da e3d da načrte ven v javnost. Pa Extruder obvezno tega vzemi. So izredno nezahtevni za uporabo in delujejo odlično tudi če imaš naštelan extruder na 100 mm/s recimo. Veliko ostalih preskoči že prej. Če ti pa extruder preskakuje je pa lahko prenizka temperatura printa ali pa nizka A na extruderju ali pa preveč ali premalo zatisnjen vijak za nastavljati koliko prime filament. Sam recimo uporabljam samo Trček plastiko in to PETG in ga tiskam brez problemov pri 215, na opremi katera je napisana v mojem prejšnjem postu.

   -S\/\/-   ::

Za temperaturo bom danes stolpec natisnil.

   -S\/\/-   ::

mzakelj je izjavil:

Vzemi allmetal.


mzakelj je izjavil:

Sam recimo uporabljam samo Trček plastiko in to PETG


Sem včeraj malo študiral zadeve. Allmetal naj ne bi bil primeren za PLA. Na kakšno mizo pa printaš PETG?

Hikari ::

All metal je superioren za vse.

mzakelj ::

   -S\/\/-   je izjavil:

mzakelj je izjavil:

Vzemi allmetal.


mzakelj je izjavil:

Sam recimo uporabljam samo Trček plastiko in to PETG


Sem včeraj malo študiral zadeve. Allmetal naj ne bi bil primeren za PLA. Na kakšno mizo pa printaš PETG?


PETG printam na VITROPLAST. Se prime ko vrag, samo s alkoholom očistim pred printom je se prime. Najboljše je da print kar pade dobesedno dol ko se ohladi. Pa še poceni je vitroplast in dovolj ravna je plošča, če jo pritrdiš seveda s obojestranskim trakom na sredini plošče.

pirlo ::

Je možno pred flashanjem novega Marlina, najprej potegnit dol stari firmware in v primeru da novega ne bi uspel nastavit ok, vrnit nazaj starega?

cheff ::

Imam anet a8 3d printer in imam problem, da mi ne zaznava končnih stikal. Ko pride do stikala se začne zaletavati.

Stikala sem premeril in so ok.

Kaj še lahko naredim?

d4vid ::

A so pravilno priklopljeni, da nisi zamenjal x/y/z osi?

Btw, poglej, če ima na plati ledice za koncna stikala....
Laptop:Akoya E4214|Pentium N3540|4 GB RAM|120 GB SSD|Ubuntu Budgie
NAS: Intel Atom D2550|2 GB RAM|3 TB HDD
.: d4vid.info :.

cheff ::

Vse je ok priklopljeno. Plošča nima ledic... Je pa Zadaj na ekstruderju nek proximity senzor koliko sem zguglal, ki pa ni nikamor priklopljen.

BigWhale ::

A ce das vsa stikala v kratek stik, a se glava zacne premikat?

cheff ::

Sem ugotovil zdaj. Stikalo za x in z je bilo narobe označeno in posledično narobe priklopljeno.
Zdaj pa naprej :D
strani: 1 ... 24 25 26 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Storitev 3D tiskanja

Oddelek: Znanost in tehnologija
142219 (568) DeeCoy
»

3D tiskalnik

Oddelek: Kaj kupiti
303838 (3088) avian2
»

3d printer

Oddelek: Kaj kupiti
385731 (4000) stalker
»

Indiegogo - Nov filament za 3D tiskalnike

Oddelek: Znanost in tehnologija
152181 (1560) Karlheinz
»

RepRap, 3d printer, sposoben 60% avtoreplikacije (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
8616548 (12043) WarpedOne

Več podobnih tem