» »

Prehod na SiOL Trio in odjava ISDN priključka

Prehod na SiOL Trio in odjava ISDN priključka

DavidJ ::

Pozdravljeni

Po času, ko se je Telekom le odločil nadgraditi linijo v naših krajih in le omogočil zadosti velik link za nakup Siolovega trojčka, se je moj oče odločil, da bo "pametno" iti v nakup. Konec januarja so izvedli menjavo, te dni, v začetku marca, pa priroma na dom poleg Siolove položnice, še položnica s Telekoma. Na njej postavka "Naročnina-Standardni ISDNBA (Osnovni)" za 16 €.

Me ata vprašajo, kaj je to zaen hudič in kličem na Siol helpdesk, kjer mi povejo, da bi morali _sami_ odjaviti naročnino na ISDN priključek pri Telekomu. Ker mi situacija ni bila znana, to sprejmem in povem atu. To mu kar dvigne pritisk, saj mu tega ni nihče povedal. Tudi meni se zdi malo nenavadno, saj bi pričakoval, da, če preneseš telefonsko številko iz omrežja Telekom na IP telefonijo SiOL, slednji uredi celotno birokracijo. Navsezadnje gre za isto hišo. (Po mislih mi gre analogen primer, ko sem sam menjal Mobitel s Simobilom in vse storil na Simobilu. Res bi se mi zdelo neumno, da bi mi Mobitel po prenosu telefonske številke še kar pošiljal položnice.)

Moje vprašanje pa je sledeče. Ali je kdo od vas imel podoben primer, tako da je prešel iz ISDNA priključka na SiOL IPTel, in mu je Siol sam odjavil Telekom priključek (ali ga vsaj vljudno opozoril, da naj to stori sam)?

Ne gre se zato, da doma ne bi imeli 16 € za plačilo tega. Zdi pa se nam hinavsko na tak način uporabnikom odtegovati denar. Če ne drugega, nam hočejo v februarjo zaračunati naročnino na ISDN, hkrati pa pri njih nimamo niti telefonske številke, da bi lahko ta priključek uporabili.

Hvala za odgovore.

Lep dan, David
"Do, or do not. There is no 'try'. "
- Yoda ('The Empire Strikes Back')

BlueRunner ::

Takojšnja pisna reklamacija + APEK. Če zamudite roke za pritožbo, bo težje storiti karkoli.

Glede hinavskosti bi rekel, da se gre prej za nesposobnost, kot pa za načrtno škodoželjnost. Najboljša arcnija za nesposobnost pa je v takšnih primerih takojšnja reklamacija in po potrebi prijava na APEK.

motorc ::

Mi smo šli iz ISDN na Siol Duo ... po dveh tednih sem zahteval reklamacijo nazaj na ISDN, zaradi odmevanja v telefonu, nestalne internetne povezave ter nihanja hitrosti. Rajši plačujemo malo več za neko storitev na nivoju, ki dela - v nasprotju s cenejšim Duo paketom, kjer nič ne dela tako kot bi moralo.

Ted ::

V pogodbi ti drugi operaterji (T-2, Amis, Telemach) ponudijo možnost odjave priključka ISDN/PSTN. Očitno tega TS ne ponudi - zato ima seveda dober razlog ($$)...
Vprašanje je zakaj ne greš raje h konkurenci? :)
Mah...

DavidJ ::

Torej, če vas pravilno razumem, SiOL bi moral odjaviti naš ISDN priključek pri Telekomu. To je informacija, ki sem jo potreboval.

> Takojšnja pisna reklamacija + APEK. Če zamudite roke za pritožbo, bo težje storiti karkoli.
Rok pritožbe je 8 dni, kar se je izteklo včeraj, vendar je bila 5. 3. položnica izdana, prejeli smo jo kasneje. Tako da jutri ujamem "uradno" zadnji dan. "Uradno" zaradi tega, ker je položnica prišla nepriporočena. Tako da bo prvi korak le reklamacija.

> Vprašanje je zakaj ne greš raje h konkurenci? :)
Ker je pri nas telekom edini ponudnik širokopasovnih storitev.
"Do, or do not. There is no 'try'. "
- Yoda ('The Empire Strikes Back')

cinkaCR7 ::

To da sam moraš odjaviti isdn je res malo čudno vendar nihče ne bo kompliciral, greš pač v mobitel center tam odjaviš in poveš da položnice ne boš pač plačal šo stornirajo in zadeva rešena. Kar se pa tiče odmevanja v telefonu, je pa uporabnik kriv saj nemoreš dat analognega telefona na ip telefonijo(lahko vendar potem odmeva) namesto tega raje eno najcenejšu ip slušalko in bazo za 20e pa je stvar rešena.

jan01 ::

@cinkaCR7
Katere neumnosti trosiš s odmevanjem? Težave so v napačnih nastavitvah oz bolje v sslabem modemu(pokličeš na siol/telekom) pa bodo popravili nastavitve...

motorc ::

Obadva zgoraj: če bi bilo tako enostavno odpraviti odmevanje v telefoniji ... zakaj potem telekom tega pri nas ni uspel narediti v dveh tednih?

BlueRunner ::

SiOL bi moral odjaviti naš ISDN priključek pri Telekomu

SiOL je samo blagovna znamka pri Telekomu tako kot je Pika blagovna znamka pri Merkatorju.

Kar si napisal je v prevodu "Telekom bi moral odjaviti naš ISDN priključek pri Telekomu". Če to zapišeš na ta način, takoj postane jasno, da je Telekom zabluzil, saj sam znotraj hiše ni znal pravilno urediti prehoda. Vprašanje je samo na kakšen način je zabluzil.

Vse kar moraš sam preveriti je to, da ugotoviš, če ste naročili polno razvezan dostop (PRD) ali pa skupno razvezan dostop (SRD). Če ste naročili PRD, potem je Telekom znotraj hiše zabluzil in je edina rešitev takojšnja pisna reklamacija, če ta ne zaleže pa APEK.

Če je bil naročen SRD, pa vas Telekom ni obvestil o novi telefonski številki na ISDN, pa lahko zahtevate prehod na PRD, naročnino za ISDN pa reklamirate z razlogom, da je bila uporaba onemogočena, ker niste bili obveščeni o svoji lastni telefonski številki. Če pa ta reklamacija ne bo zalegla, potem pa APEK.

Vmes pa pazi na roke, ker če jih zamudiš, boš svoje pravice uveljavljal neprimerno težje, če jih boš sploh lahko.

Ted ::

DavidJ je izjavil:


> Vprašanje je zakaj ne greš raje h konkurenci? :)
Ker je pri nas telekom edini ponudnik širokopasovnih storitev.


Garantiram ti da to ni res. Tako Amis kot Tuš ponujata storitve na vsaki centrali, kjer ti jo lahko ponudi Telekom/Siol.
Mah...

DavidJ ::

Hvala vsem za prispevke.

> SiOL je samo blagovna znamka pri Telekomu tako kot je Pika blagovna znamka pri Merkatorju.
Vem, ampak pogovor z ljudmi na help desku ti da občutek, da se med seboj niti ne pogovarjajo.

Položnico sem reklamiral in priključek "ročno" odjavil. Če ne bo zaleglo, bom šel korak dlje po BlueRunnerjevem načrtu.

Ted, priznam, v zadnjem letu nisem poizvedoval po Amisu in Tušu. Zanimal sem se za T-2, ki pa pri nas ni mogoč. In če je tako, kot praviš, bom, v kolikor ta reklamacija ne zaleže, šel drugam.

Še enkrat, hvala vsem za nasvete.
"Do, or do not. There is no 'try'. "
- Yoda ('The Empire Strikes Back')

Dami ::

Nam je amis zrihtal vse ko sem šel iz isdn+amisdsl na polno razvezan dostop. Mam pa drugje problem kjer je bla nadgradnja iz kabla na optiko, vendar peki niso pri sebi ukinli starega paketa, tak da se zaj že 6 mesecev kregam in dobivam položnice za paket ki ne obstaja več. Z internetom in telefonom sem zadovoljen, samo kaj dela birokracija tam pri njih pa ne vem.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Znižanje stroškov ADSLja (strani: 1 2 )

Oddelek: Omrežja in internet
7310690 (9392) Lonsarg
»

Internetni dostop brez Telekoma

Oddelek: Omrežja in internet
122385 (1942) jurre
»

Razvezan dostop - kalvarija

Oddelek: Omrežja in internet
192605 (2124) PaJo
»

Kaj je najbolje storit v trenutni situaciji?

Oddelek: Omrežja in internet
222440 (1706) roscha
»

ADSL brez ISDN - končno (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
11216694 (11321) Tr0n

Več podobnih tem