Forum » Izdelava spletišč » online booking sistem za hotele
online booking sistem za hotele
nintakiu ::
Dobil sem naročilo za izdelavo ogromnega booking sistema z 3000 hoteli. Ok, sam booking z lastno bazo ni problem izdelati, zalomi se ko je treba zadevo poenotiti, oz črpati podatke iz baz bookingov sistemov, ki so na spletnih straneh hotelov. Npr. Hotel x ima lasten booking, kako ga vključiti v svoj sistem, seveda čimbolj enostavno, kajti da bi se zafrkaval z vsakim izmed 3000 hotelov posebej mi je malo too much. Recimo če kdo ve kako imajo to rešeno velike strani kot je npr. booking.com. Vsaka pomoč je dobrodošla. Hvala.
HardFu ::
ce ma vsak hotel svoj lasten booking potem bos moral prirejat za vsakega posebej, tukaj ne mores nic, razen ce majo oni kaksen export po kaksnem standardu
http://codeable.io
msjr ::
Booking.com in podobni ima rešeno iz obratne smeri. Hoteli vpisujejo booking v njihov sistem in potem prilagajajo svoje sisteme.
Tody ::
Ja razen če imajo hoteli XML za svoje zadeve potem je cool :) Drugače si ga malce naj... Poglej si principe SOA in podobne zadeve.
kitewing ::
Da bi delal 3000 različnih XML uvozov -> skoraj nemogoče. Edina pametna opcija kot je rekel msrj.
Ales ::
Če si res dobil naročilo za kaj takega, potem investiraj del proračuna projekta v resno načrtovanje sistema. Z investiraj mislim sodelovanje ustreznega podizvajalca, ki bo takšen sistem znal načrtovati. Po možnosti z teoretičnim in praktičnim znanjem s tega področja, ker je po moje poznavanje delovnih procesov s tega področja ključnega pomena.
Pri tako obsežnem sistemu se ti bo vsaka najmanjša napaka pri načrtovanju še kako poznala pri implementaciji in kasnejši uporabi, tako za stranke kot za naročnike.
Pri tako obsežnem sistemu se ti bo vsaka najmanjša napaka pri načrtovanju še kako poznala pri implementaciji in kasnejši uporabi, tako za stranke kot za naročnike.
nintakiu ::
Hvala za pomoč, sem predlagal sistem, kjer bi se hoteli lahko sami registrirali v sistem in vnašali podatke.
Gost ::
Ne bo odziva? Zakaj ne? Na začetku seveda ne, ker bo stran neobiskana. Ko bo pa gor 1000+ ljudi na dan, se bodo pa hoteli z veseljem udejstvovali na takem portalu.
Ales ::
Hotel sem reči, da bo potencialni naročnik zavrnil ponujeno implementacijo, ker je tehnično neprimerna za real time booking. IMHO, seveda...
Ročni vnos pomeni vsaj enega zaposlenega na izmeno, ki se mora s tem ukvarjati, v malo večjih hotelih pa še več. Se pravi, vsakič ko nekdo na drug način rezervira kapaciteto, bo moral nekdo ročno popraviti podatek na spletni strani. No go.
Pri 1000 obiskovalcih dnevno in 3000 hotelih v sistemu, to pomeni kaj... če se za rezervacijo dejansko odloči 10% obiskovalcev (ker je verjetno utopično), bo posamezen hotel dobil kvečjemu par novih gostov dnevno, v veliki večini primerov pa niti enega. Za to nihče ne bo šel 30x dnevno ročno posodabljat bookinga na neki spletni strani. V vsakem primeru je to neučinkovito in drago.
Pa še, kako bi se izvajalo dejanske rezervacije preko strani? Predplačilo lastniku strani ali direktno hotelu? V vsakem primeru se ne sme nikoli zgoditi, da stranka naroča že zasedeno kapaciteto. Tudi če na spletni strani vidi, da je nekaj prosto, potem pa se jo preusmeri na hotel, kjer bo videla, da je zasedeno, bo nezadovoljna. Če pa plača in izve, da ne bo nič, je pa to katastrofa.
Brez samodejne posodobitve prostih kapacitet lahko IMHO delujejo samo strani zelo majhnih hotelov ali pa se vse skupaj hitro spremeni v katalog, brez delujočega bookinga.
Stran po moje potrebuje API za samodejen uvoz kapacitet s strani hotelov. Enoten API, na katerega se poveže vseh xxxx hotelov. Po možnosti zelo podoben API, kot ga imajo obstoječe strani, sicer bo težko prodreti na tržišče. "Kopija" API-ja od booking.com npr. Dvomim namreč, da bodo hoteli vlagali v razvoj povezave na čisto nov API, razen če ima naročnik denar za hud začetni marketing in je neprimerno konkurenčnejši od obstoječih rešitev.
Ročni vnos pomeni vsaj enega zaposlenega na izmeno, ki se mora s tem ukvarjati, v malo večjih hotelih pa še več. Se pravi, vsakič ko nekdo na drug način rezervira kapaciteto, bo moral nekdo ročno popraviti podatek na spletni strani. No go.
Pri 1000 obiskovalcih dnevno in 3000 hotelih v sistemu, to pomeni kaj... če se za rezervacijo dejansko odloči 10% obiskovalcev (ker je verjetno utopično), bo posamezen hotel dobil kvečjemu par novih gostov dnevno, v veliki večini primerov pa niti enega. Za to nihče ne bo šel 30x dnevno ročno posodabljat bookinga na neki spletni strani. V vsakem primeru je to neučinkovito in drago.
Pa še, kako bi se izvajalo dejanske rezervacije preko strani? Predplačilo lastniku strani ali direktno hotelu? V vsakem primeru se ne sme nikoli zgoditi, da stranka naroča že zasedeno kapaciteto. Tudi če na spletni strani vidi, da je nekaj prosto, potem pa se jo preusmeri na hotel, kjer bo videla, da je zasedeno, bo nezadovoljna. Če pa plača in izve, da ne bo nič, je pa to katastrofa.
Brez samodejne posodobitve prostih kapacitet lahko IMHO delujejo samo strani zelo majhnih hotelov ali pa se vse skupaj hitro spremeni v katalog, brez delujočega bookinga.
Stran po moje potrebuje API za samodejen uvoz kapacitet s strani hotelov. Enoten API, na katerega se poveže vseh xxxx hotelov. Po možnosti zelo podoben API, kot ga imajo obstoječe strani, sicer bo težko prodreti na tržišče. "Kopija" API-ja od booking.com npr. Dvomim namreč, da bodo hoteli vlagali v razvoj povezave na čisto nov API, razen če ima naročnik denar za hud začetni marketing in je neprimerno konkurenčnejši od obstoječih rešitev.
fosil ::
Ročni vnos pomeni vsaj enega zaposlenega na izmeno, ki se mora s tem ukvarjati, v malo večjih hotelih pa še več. Se pravi, vsakič ko nekdo na drug način rezervira kapaciteto, bo moral nekdo ročno popraviti podatek na spletni strani. No go.
Mislim da ni treba tako komplicirat.
Enostavno v svojem sistemu rezerviraš nekaj sob, ki jih nato ponudiš v online sistemu. Ko se porabijo dodaš nove. Oziroma lahko tudi obratno, če ti v svojem sistemu zmanjka sob lahko porabiš tiste iz online.
Če pogledaš recimo na booking.com vidiš da je tam tudi pri velikih hotelih velikokrat na voljo samo še kakšno soba.
Bi bilo pa verjetno res pametno narediti tako kot je rekel Ales in dobiti nekoga ki pozna procese na tem področju.
Tako je!
Zeberdee ::
AFAIK razen ogromnih hotelskih verig nihče nima realtime bookinga. V sloveniji nobena hotelska firma nima niti sama online bookinga, ampak vse poteka ročno, preko prodajne službe.
AFAIK imajo VSE slovenske hotelske firme (verige) SHR, Istrabenz, Krka v osnovnem sektorju prodaje zaposlenih vsaj 5 ljudi.
EDIT: Oziroma se opravičijem. ROS, ki ima v sloveniji (pre)visok tržni delež je "avtomatiziran". A vse skupaj gre vseeno skozi ene roke.
AFAIK imajo VSE slovenske hotelske firme (verige) SHR, Istrabenz, Krka v osnovnem sektorju prodaje zaposlenih vsaj 5 ljudi.
EDIT: Oziroma se opravičijem. ROS, ki ima v sloveniji (pre)visok tržni delež je "avtomatiziran". A vse skupaj gre vseeno skozi ene roke.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Zeberdee ()
Zeberdee ::
Vem.
Hotelirstvo je oseben biznis. Cene se izračunavajo dokaj lokalno in vsak hotel ima svoje posebnosti. Vsaka stranka ima svoje posebnosti. Večina hotelskih firm v Sloveniji še CRMja nima, kaj šele da bi ga uporabljala. In ne le to, da se cene prilagajajo lokalno, povsod v tujini (pa od zadnjih akcij tudi pri nas) cene varirajo od minimalne za Balkan do paketne ponudbe, do cene za splet, cene za Veliko Britanijo, cene za Rusijo. Potrebno je vedeti tudi, da velike svetovne verige živijo od mice in poslovnega turizma, kjer pa je zadeva VELIKO bolj standardnizirana, sun and sand turisti pa so v tujini tudi mnogo manj zahtevni kot pri nas. Slovenija ima ogromno število dokaj velikih spa hotelov, ki jih v tujini ne vidimo oz. so v tujini manjši. Pri obdelavi takih strank pa potrebuješ mnogo več kot avtomatizacijo za letalske karte.
Pa da grem še malo izven tega:
Ogromno število strani s ponudniki hotelskih storitev izrabljajo podjetja, ki ponujajo simultano opravljanje z desetimi, dvajsetimi ali tridesetimi stranmi like booking.com. Naročnine oz. izdelki so dokaj poceni, ~1500 EUR in omogočajo vse, od yield managementa do različnih slikic v različnih obdobjih. Problem je, da ima vsaka stran svoj način prikaza podatkov in da sam vnos enega hotela v tak program vzame teden ali dva dela.
Hotelirstvo je oseben biznis. Cene se izračunavajo dokaj lokalno in vsak hotel ima svoje posebnosti. Vsaka stranka ima svoje posebnosti. Večina hotelskih firm v Sloveniji še CRMja nima, kaj šele da bi ga uporabljala. In ne le to, da se cene prilagajajo lokalno, povsod v tujini (pa od zadnjih akcij tudi pri nas) cene varirajo od minimalne za Balkan do paketne ponudbe, do cene za splet, cene za Veliko Britanijo, cene za Rusijo. Potrebno je vedeti tudi, da velike svetovne verige živijo od mice in poslovnega turizma, kjer pa je zadeva VELIKO bolj standardnizirana, sun and sand turisti pa so v tujini tudi mnogo manj zahtevni kot pri nas. Slovenija ima ogromno število dokaj velikih spa hotelov, ki jih v tujini ne vidimo oz. so v tujini manjši. Pri obdelavi takih strank pa potrebuješ mnogo več kot avtomatizacijo za letalske karte.
Pa da grem še malo izven tega:
Ogromno število strani s ponudniki hotelskih storitev izrabljajo podjetja, ki ponujajo simultano opravljanje z desetimi, dvajsetimi ali tridesetimi stranmi like booking.com. Naročnine oz. izdelki so dokaj poceni, ~1500 EUR in omogočajo vse, od yield managementa do različnih slikic v različnih obdobjih. Problem je, da ima vsaka stran svoj način prikaza podatkov in da sam vnos enega hotela v tak program vzame teden ali dva dela.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Booking popust (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Kaj kupiti | 42143 (2790) | bastadu |
» | Rezervacija na Booking.comOddelek: Omrežja in internet | 2433 (1454) | c3p0 |
» | Rezervacija apartmaja preko Booking straniOddelek: Loža | 5000 (4122) | stara mama |
» | Booking.comOddelek: Loža | 3055 (2858) | bozicek |
» | Akcija OMV, Holiday plus boni...???Oddelek: Loža | 5613 (3836) | gapimankr |