» »

Astra- zamenjava sklopke, par vprašanj...

Astra- zamenjava sklopke, par vprašanj...

Brane2 ::

Sklopka mi je šla in bi jo rad zamenjal sam.

Sem šel gledat Haynesov Service Manual pa pravi, da sta pri Astri dve varianti:

- izi verzija, pri kateri ni treba vzeti dol menjalnika, ampak samo en zaščitni pleh pod sklopko, je pa treba odviti pokrov menjalnika
Pri tej verziji ni videt načina, kako bi zamenjal vse skupaj, tudi potisni ležaj- lahko zamenjam le samo sklopko in košaro.

- težja verzija, pri kateri mora dol cel menjalnik, zato pa lahko zamenjam vse skupaj.

Pogled pod motor moje Astre mi pravi, da tega pokrovčka nimam in da bo treba dat menjalnik dol.

Par vprašanj:

- ko že to počnem, bi rad zamenjal tudi olje v menjalniku. Sploh ko sem v peti prestavi, ima menjalnik rahlo visok pisk. KAtero olje za menjalnike je optimalno za tako zadevo ( Astra, l 95 1.8 mašina 125km) ?

- kako najlažje spraviš olje iz menjalnika ? Mogoče nabolje da snamem manšeto polosi ?

- Katera varianta snetja je optimalna ? Sem si nekako zamislil, da bi počistil zgornji konec ( akumulator, servo boben itd) za to, da lažje dostopim do mehanizma ročke in ga snamem, dam avto na kloce in snamem oba bicikla in oba stebra z amortizerjema ( itak bbi si rad to podrobneje ogledal, nekje je nekaj lufta tam okrog), nato pa samo odvijem menjalnik z motorja in opravim svoje.

So kje kake pasti, na katere bi moral biti pozoren ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

Aja, sklopka mi je začela ružit. Ne vedno, el včasih. Sliši se tako, kot da je material že tako tanek, da kovice praskajo po vztrajniku.

Če se izkaže, da je vztrajnik opraskan, a ga je treba zamenjat ali manjše praske lahko ignoriram ?

Se lahko zgodi, da bo zaradi tega neraven in bo nova sklopka poskakovala po njem ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

connel ::

Katero olje je pravo ti mora pisati v navodilih, če pa ne oz. ne najdeš bodo pa vedeli v vsaki trgovini z avt. deli, še na Petrolu ti bodo znali pomagati.

Mislim da obstaja vijak na ohišju menjalnika, s katerim se spusti ven olje, bi pa šlo tudi na tvoj način.
Snetje si si pa tudi v redu zamislil, itak drugače ne gre kot od spodaj. Je pa kar težka zadevica menjalnik, ko smo to včasih počeli kot "mulci" smo si pomagali z dvigalom, v bistvu škripec za gozdna dela, lepo se ga je obesilo pod strop, šlo bi tudi z kakim improviziranim stojalom seveda :)

Za pasti pa ne vem, sigurno obstajajo navodila za tvjo avto nekje, vsaj jaz sem jih za svojega našel, pa je že kar star avto in to zelo obširna, v bistvu lepo opisuje po korakih kako kaj narediti, malce pogooglaj ;)

Na zadnje vprašanje pa ne vem odgovora, nisem iz te stroke :)

Scorpia ::

Če sklopka ruži, je to posledica ležaja imel isti primer pri astri. Pa kovice nikakor ne more praskat po vztrajniku (edino če so takrat drugače delali? moj je bil 2000 letnik ampak prvi model), če bi praskalo, bi se lahko od vztrajnika poslovil.
Sklopka prej začne spodrsavat ko je na koncu, torej v pospeševanju bi šlo v obrate, avto pa nikamor. V primeru da ti lamela poči, bi avto neeanakomerno pospeševal.
Menjalnik če boš dajal dol, imaš od zgoraj tudi čep, obrneš menjalnik in olje steče ven. Takrat ga tudi daš not, in ne ko ga daš nazaj na mesto, ker se boš matral olje ustavljat. Paziti moreš da med vztrajnikom, sklopko posebi pri potisnem ležaju, je ena puša (mogoče ga tvoj nima), če boš nazaj brez tega sestavil boš imel težave. Je pa plastičen, nam ga je razdrobilo, pa ko smo nazaj sestavili pa nekaj ni bilo ok. Isto kot pred posegom. Pol smo ugotovili na skici da obstaja puša in ko smo novo kupili, je avto delal kot nov. To nam je tudi pojasnilo, od kje usa ta umazanija ko smo razstavljali, ker je plastiko dobesedno v prah razdrobilo.
Drugače bi jst menjalnik dol dal, ker kot sem ti gor povedal, boš vse lahko videl in boljše opravil.
////

Brane2 ::

Če sklopka ruži, je to posledica ležaja imel isti primer pri astri. Pa kovice nikakor ne more praskat po vztrajniku (edino če so takrat drugače delali? moj je bil 2000 letnik ampak prvi model), če bi praskalo, bi se lahko od vztrajnika poslovil.


V bistvu bolj cvili. Ležaj se sicer sliši frekvenčno veliko nižje. Siccer pa to ni tako pomembno.
Glavnina glavobola je v delu. Sklopka itak ne stane veliko in takrat boš valjda zamenjal vse v kompletu- ležaj, košaro in sklopko.


Sklopka prej začne spodrsavat ko je na koncu, torej v pospeševanju bi šlo v obrate, avto pa nikamor. V primeru da ti lamela poči, bi avto neeanakomerno pospeševal.


Pri meni je samo pedal postal veliko višji kot sicer. Očitno kurim zadnje mikrone materiala in upam, da bo stvar po vseh teh letih zdržala še teden ali dva, da si bom zanjo lahko vzel več časa...


Menjalnik če boš dajal dol, imaš od zgoraj tudi čep, obrneš menjalnik in olje steče ven. Takrat ga tudi daš not, in ne ko ga daš nazaj na mesto, ker se boš matral olje ustavljat.


Si ziher, da ni na dnu kakega vijaka za izpust olja ?

Sicer pa, zakaj bi imel težave pri vlivanju olja, ko je že montiran ? Pač na tisto zgornjo luknjo daš livček pa je. Tako sem ga svojčas koneckoncev tudi dolil...


Drugače bi jst menjalnik dol dal, ker kot sem ti gor povedal, boš vse lahko videl in boljše opravil.


Saj druge variante kot zgleda ni. Rad bi si prej še izdelal orodje, ki mi bo olajšalo delo pri tem in pri amortizerjih, pa še čem.

Po moje je čas, da se problema lotim sistemsko...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Scorpia ::

Uf ko je pri men bil ležaj, je spuščal visoke frekvence, delal kot traktor. Če sem pritisnil je začel nižje tone spuščat. Ko se je ogrel pa je bilo ok, sem pa pri tej astri skoz imel težave z sklopko oz. ležaji. Nov ležaj sklopka itd.. niti pol leta ni bilo not, pa je ležaj spet začel ružit. Tak da sem že 2x ga slišal iste siptome kot so bili pri teb. Recimo ko si užgal avto se je prav grdo slišal da praska.
Avto bi ti moral brez težav zdržat, tudi če je sklopka pri koncu. Boš presenečen kolk je še lamele ostalo gor, prej je nadležen ta ležaj. Pri moji astri je tudi dostkrat zajla za sklopko popustila in je tudi na koncu prijela (kot bi sklopka bila pri koncu). Zato je loh zategneš (novi avti z hidravliko avtomatsko naredijo), sam jo je najboljše zamenjtat. To je 10 minut dela da je zamenjaš.
////

Valvoline ::

Sklopka mi je šla in bi jo rad zamenjal sam.

Sem šel gledat Haynesov Service Manual pa pravi, da sta pri Astri dve varianti:

- izi verzija, pri kateri ni treba vzeti dol menjalnika, ampak samo en zaščitni pleh pod sklopko, je pa treba odviti pokrov menjalnika
Pri tej verziji ni videt načina, kako bi zamenjal vse skupaj, tudi potisni ležaj- lahko zamenjam le samo sklopko in košaro.

- težja verzija, pri kateri mora dol cel menjalnik, zato pa lahko zamenjam vse skupaj.

Pogled pod motor moje Astre mi pravi, da tega pokrovčka nimam in da bo treba dat menjalnik dol.

Par vprašanj:

- ko že to počnem, bi rad zamenjal tudi olje v menjalniku. Sploh ko sem v peti prestavi, ima menjalnik rahlo visok pisk. KAtero olje za menjalnike je optimalno za tako zadevo ( Astra, l 95 1.8 mašina 125km) ?

- kako najlažje spraviš olje iz menjalnika ? Mogoče nabolje da snamem manšeto polosi ?

- Katera varianta snetja je optimalna ? Sem si nekako zamislil, da bi počistil zgornji konec ( akumulator, servo boben itd) za to, da lažje dostopim do mehanizma ročke in ga snamem, dam avto na kloce in snamem oba bicikla in oba stebra z amortizerjema ( itak bbi si rad to podrobneje ogledal, nekje je nekaj lufta tam okrog), nato pa samo odvijem menjalnik z motorja in opravim svoje.

So kje kake pasti, na katere bi moral biti pozoren ?

Tista omenjena izi verzija,WTF ?Prvič slišim za kaj takega,prej mission impossible. Menjalnik obvezno dol,pa še polosi če bo treba.
Če je sam potisni ležaj hin je dela precej manj,odšravaš menjalnik in ga daš rahlo vztran tok da ležaj zamenjaš in ga spet zlahka zmontiraš. Če hočeš še ostalo zamenjat menjalnik in krajša polos obvezno dol.

connel ::

Če logično pomislim, mora biti na dnu ohišja menjalnika vijak za izpust, navsezadnje se mora tudi v menjalniku včasih zamenjati olje, no naj bi se.
Itak je pa "pravilo", da se zamenja cel komplet, ko se že enkrat to dela. Ti bo pa vzelo kar nekaj časa, sploh če to prvič delaš in če boš to sam počel. Vzeti ga dol niti ni tak problem, večji je pol ko ga je treba dati nazaj gor.

Valvoline ::

Če logično pomislim, mora biti na dnu ohišja menjalnika vijak za izpust, navsezadnje se mora tudi v menjalniku včasih zamenjati olje, no naj bi se.
Itak je pa "pravilo", da se zamenja cel komplet, ko se že enkrat to dela. Ti bo pa vzelo kar nekaj časa, sploh če to prvič delaš in če boš to sam počel. Vzeti ga dol niti ni tak problem, večji je pol ko ga je treba dati nazaj gor.

Ni mus,zakaj že.Če je samo ležaj hin pač zamenjaš le tega,zakaj bi vse ostalo. Še posebej velja če si sam popraulaš ker za delo ne plačaš,pač k bo (če bo) treba spet daš narazn in zamenjaš ostalo.

Brane2 ::

Uf ko je pri men bil ležaj, je spuščal visoke frekvence, delal kot traktor. Če sem pritisnil je začel nižje tone spuščat. Ko se je ogrel pa je bilo ok, sem pa pri tej astri skoz imel težave z sklopko oz. ležaji.


Teh problemov nimam, le točno "na kolenu", ko recimo manevriram na parkingu, včasih začne prav nagravžno ružit in cvilit. KO je popolnoma pritisnjena ali spuščena, teh problemov ni.


Nov ležaj sklopka itd.. niti pol leta ni bilo not, pa je ležaj spet začel ružit. Tak da sem že 2x ga slišal iste siptome kot so bili pri teb. Recimo ko si užgal avto se je prav grdo slišal da praska.


Ja, tud fotr mi je reku, da je razlika med prvo vgradnjo, ki pri Oplu zdrži tja do 200kkm in zamenjavami, ki so bistveno slabše.

Kje je najpametneje vzet dele za Ople ? MAF ( senzor pretoka zraka ) sem vzel pri Compexu ( popolnima enak originalu) za manj ko pol cene in sem bil zelo zadovoljen. Mislil sem se odpravit k njim ( druga izbira Euroton) tudi za tole...


Avto bi ti moral brez težav zdržat, tudi če je sklopka pri koncu. Boš presenečen kolk je še lamele ostalo gor, prej je nadležen ta ležaj. Pri moji astri je tudi dostkrat zajla za sklopko popustila in je tudi na koncu prijela (kot bi sklopka bila pri koncu). Zato je loh zategneš (novi avti z hidravliko avtomatsko naredijo), sam jo je najboljše zamenjtat. To je 10 minut dela da je zamenjaš.


Zajla je videt še ćisto v redu, lahko pa se pozabavam tudi s tem...


Ni mus,zakaj že.Če je samo ležaj hin pač zamenjaš le tega,zakaj bi vse ostalo. Še posebej velja če si sam popraulaš ker za delo ne plačaš,pač k bo (če bo) treba spet daš narazn in zamenjaš ostalo.



Saj se hecaš. Pol pi*darij okorog motorja bom šel jemat dol, avto dviga na klocne in se zaj*z doljemanjem ( še posebej pa z gordajanjem !) menjalnika, zato, ker se mi ne bi dalo dat pač tistih €100 za sklopko in tistih par drobnarij, ki je bila itak blizu konca svoje dobe... 8-O


Tista omenjena izi verzija,WTF ?Prvič slišim za kaj takega,prej mission impossible. Menjalnik obvezno dol,pa še polosi če bo treba.
Če je sam potisni ležaj hin je dela precej manj,odšravaš menjalnik in ga daš rahlo vztran tok da ležaj zamenjaš in ga spet zlahka zmontiraš. Če hočeš še ostalo zamenjat menjalnik in krajša polos obvezno dol.


Je nazorno prikazana v Haynesu, skupaj z improviziranim orodjem ( in originalnim part numberjem), ki je za to potreben.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Scorpia ::

Connel, do zdej pri vsakemu oplu ki smo ga imeli je bil čep zgoraj na menjalniku, tudi pri mojemu peugeotu. Je pa pri astri menjalnik zelo nizko in sem že nekajkrat ruknil podrajsal z menjalnikom ob robnik in nebi si želel da je vijak tam. Kako mi je to uspelo, pa tukaj imamo nekje zelo slaba parkirišča kjer je vse neki pogreznjen in naletiš na kos zidu.
Če si iz ljubljane je ena trgovina tam pri gimnazija ledina, bi moral očeta uprašat. Imajo originalne, ter neorginalne dele. Drugače mi kupujemo dele v taposu, v medvodah.
Nam je sklopka pri astri, je prva zdržala okoli 130 tisoč, v novi zafiri pa 160 tisoč in bi lahko še več, ampak je žal prej vztrajnik spustil dušo. Smo pa z astro naredili 300 tisoč km, brez nobenih okvar :) sam pač deli ki se obrabijo.
////

Valvoline ::

@brane
Če ti avto ne ntrese pr speljevanju in sklopka vredu prime,tam nekje na pol ali manj ni panike.Če ti prime proti vrhu je treba zamenjat. zakaj bi menjal nekaj kar je v redu. In ti pravim je precej več dela in zajebancije če boš menjalnik spustil dol. Če boš menjal le potisni ležaj je dela precej manj.
P.S.
Kak se boš te naučil šravfat če ne boš parkrat dal vse narazen :)

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

ne vidim, kako lahko zamenjam potisni ležaj, ne da bi snel menjalnik, ker je, kot je videti, v tistem "zvonu" skupaj s sklopko.

Fotr mi je nekaj razlagal, da se to pri VW vozilih da dokaj enostavno, a kot kaže, ne tudi pri Oplu.


Če si iz ljubljane je ena trgovina tam pri gimnazija ledina, bi moral očeta uprašat. Imajo originalne, ter neorginalne dele. Drugače mi kupujemo dele v taposu, v medvodah.


Vem na koga misliš, čeprav se ne spomnim imena. So se pa precej pokvarili in imajo ob dokaj visokih cenah in majhni zalogi včasih tudi blago rahlo sumljivih kakovosti. Sta mi že Eutoron in Compex bistveno bolj všeč...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Valvoline ::

ne vidim, kako lahko zamenjam potisni ležaj, ne da bi snel menjalnik, ker je, kot je videti, v tistem "zvonu" skupaj s sklopko.

Fotr mi je nekaj razlagal, da se to pri VW vozilih da dokaj enostavno, a kot kaže, ne tudi pri Oplu.

Gre zlahka tut pr Oplih,še posebej starejšega letnika. Motor in menjalnik seveda morš dat narazen le da menjalnika ne rabiš spustit na tleh,je velka razlika,trust me.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Chip-Tuning ... kam? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7430057 (15087) OChack
»

Vzdržljivost sklopk izven mesta (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
597071 (5300) IL_DIAVOLO
»

Mnenja o opel Astri (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9048064 (19777) Meizu
»

Težave z menjalnikom? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7018064 (13902) bambam20
»

"Šparanje" sklopke na avtu (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15144571 (32794) INSIDE

Več podobnih tem