» »

Telefon, garancija, stvarna napaka - na koga se obrnem?

Telefon, garancija, stvarna napaka - na koga se obrnem?

IceIceBaby ::

Situacija:

Pri mobitelu sem kupil nokio 5800. Po 1 mesecu sem jo nesel na servis, ker je crknil zvočnik. Teleray je napako popravil brez problema.

Po cca 4 mesecih je telefon umrl. Čez noč je bil priklopljen na polnilec in zjutraj se enostavno ni več zbudil. Nesel sem ga na servis, kjer so mi poslali obrazložitev, da je zvita osnovna plošča, kar pa je očitno posledica mehanske sile. Teleray sem prosil, če lahko malo bolj natančno obrazložijo napako in pokažejo servisno dokumentacijo. ZELO čudno se mi namreč zdi, da bi se zvila osnovna plošča, ohišje in ogromen LCD pa bi ostala popolnoma nedotaknjena.

Iz servisa so mi poslali obrazložitev, da je njihova odločitev dokončna in mi dali vedeti, da se ne mislijo pregovarjati. Zraven so poslali tole sliko:



Telefon sem poslal še na mobitel, ampak oni odgovarjajo, da je za te reči odgovoren Teleray. Na tržni inšpekciji so mi povedali le to, da je potrebno ugotoviti ali gre res za stvarno napako, nič o tem kje se to naredi in kakšen je postopek.

Vprašanja:

Mogoče kdo ve, kdo bi bil pristojen oz. sposoben dati mnenje ali je do napake na telefonu res prišlo zaradi fizične požkodbe. IMHO je to nemogoče. Sem že videl precej PCB plošč v svojem življenju in vem, da jih praktično ni možno zviti s fizično silo. Zadeva je prožna, če se res potrudiš pa se pač zlomi.

Vsak nasvet je dobrodošel. Ne gre toliko za telefon, ki se danes dobi že za dobrih 200€, ampak za princip.

Tody ::

Slika ne prikazuje nič pomoje, bodo pa vrjetno bolj pravniki vedel, kako je s tem. Mogoče se bi lahko edino obrnil na društvo za zaščito uporabnikov?

Mogoče še na njih http://www.tzslo.si/Splosna-zakonodaja/...

galu ::

To se lahko zgodi zaradi vročine, kar je pri tebi z polnilcem celo noč lahko krivo.:|
Ampak vseeno mislim da so zavrnili to za brezveze, ker poglej matične - praktično vsaka z vodnim hlajenjem je isto ali celo bolj zvita kot ta pri tebi.;((
Tako to gre.

jini ::

A so tebi tudi uprizorili šov z nekim okvirjem, s katerim merijo ukrivljenost? Me prav zanima, koliko popravil zavrnejo na račun zvite osnovne plošče.

IceIceBaby ::

DaChampR, verjetno je zaradi vročine ja. Na tujih forumih sem zasledil, da se pri nekaterih N5800 to zgodi, ker se zadeva precej segreje. Ampak to je potem stvarna napaka. Nikjer ne piše, da bi moral telefon hladiti ali, da ga nebi smel polniti čez noč.

jini, tale slika je edino "dokazilo", ki so mi ga dali. Pomoje nisem edini, ki so ga takole nategnili.

fosil ::

Tukaj je ena tema z zelo podobno tematiko.
Posebej zanimiv in poučen je razplet.
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

Adrijan0 ::

Prijatelj je nokio e51 poslal ravno tako na servis že po 1 mesecu uporabe. Zadevo je poslal ene 4x, saj se mu je napaka stalno ponavljala. V 5 so mu pa rekli, da je telefon prišel u kontakt z vodo. Tako da mu telefona niso popravli. Očitno jih pri telerayu nič ne briga.

Šimpanz ::

Tudi moji bejbi je po dveh mesecih uporabe telefon začel ugašati. Na servisu so rekli da je prišel v stik z vlago (avgusta?????) in zato zavrnili garancijo.

Gladi ::

Vlaga je taka delikatna reč. V bistvu je vse skozi prisotna(delno) v zraku.

tomaz- ::

Telefon pošlješ direktno prodajalcu in zraven priložiš svoj dopis, v katerem napišeš, da uveljavljaš stvarno napako na materialu. Glede na to, da boš potreboval izvedeniško mnenje, ga ti nisi dolžan pridobiti, ampak ga mora v prvih šestih mesecih od dneva nakupa pridobiti prodajalec. Prodajalec mora torej pridobiti mnenje sodnega izvedenca in potem vidiš, kako in kaj. Tudi inšpektor, kot si ugotovil, ti brez tega ne bo pomagal, saj ni strokovnjak na tem področju, ravno tako kot ti ne. Je pa zelo pomembno dejstvo, da te ne morejo odpikati, češ, sam to zrihtaj, ker dejansko velja zakon: Prvih šest mesecev se šteje, kot da je napaka obstajala že ob nakupu izdelka, po preteku 6 mesecev pa je ugotavljanje stvarne napake tvoja naloga. Velja pa 2 leti od dneva nakupa artikla, ne glede na to, če je garancijski rok naprimer le eno leto. Ker se garancija in uveljavljanje stvarne napake izključuje, oz sta to dve "ločeni" zadevi in imajo drugačne zakonske podlage. Zato moraš uveljavljati stvarno napako proti prodajalcu, ne uvozniku ali servisu. Torej čimprej v akcijo in poročaj. Aja, pa OBVEZNO moraš poslat priporočeno s povratnico, oni pa ti morajo v osmih dneh PISNO odgovoriti, kaj in kako. Če karkoli od tega ne storijo, je njihova napaka in ti morajo dati nov telefon ali povrniti stroške in kupnino. Kupnina je znana, stroške pa mora kupec uveljavljati po sodni poti, kar ti pa nikakor ne bi priporočal, če bi prišlo do tega.. Je pa fino, če si prepričan vase oz dejansko nisi nič naredil s telefonom, ker če se ugotovi s strani izvedenca, da nimaš prav, ima prodajalec vso pravico terjati od tebe povrnitev stroškov, ki jih je imel s teboj.. Seveda spet po pravni poti..

LP


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka po preteku 6 mesecev

Oddelek: Loža
466632 (5328) next3steps
»

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
406106120 (55154) next3steps
»

Simobil, ram2 pritožba

Oddelek: Pomoč in nasveti
347175 (6110) St235
»

Stvarna napaka pri mobilnem telefonu

Oddelek: Loža
266134 (5198) bobby
»

Servis - težave

Oddelek: Mobilne tehnologije
458393 (7034) PINki

Več podobnih tem