Forum » Kaj kupiti » za uporabo 3ds max-a
za uporabo 3ds max-a
jzupevc ::
Mene zanima katere grafične kartice imate ?
Jaz imam ge2mx400 pa se mi zdi da renda prepočasi.
Katero karico naj kupim ?
a)Ati 8500
b)Ati 8500 LE
c)Ati 9700
d)Ge4 4600
e)Ge4 4400
Jaz imam ge2mx400 pa se mi zdi da renda prepočasi.
Katero karico naj kupim ?
a)Ati 8500
b)Ati 8500 LE
c)Ati 9700
d)Ge4 4600
e)Ge4 4400
_Mortal_ ::
Če maš keš in čas je pravilen odgovor C!!!
Is reading in the bathroom considered as multi-tasking?
Highlag ::
Jaz sem pa mislil, da 3D studio za redneriranje uporablja predvsem procesor, ki se nahaja na matični plošči.
Grafična kartica pride v poštev le pri izdelavi modelov in scen..., kjer premikaš rotiraš ... svoje modele.
Grafična kartica pride v poštev le pri izdelavi modelov in scen..., kjer premikaš rotiraš ... svoje modele.
Airskull ::
tako je, kot je reku Highlag, važna je mašina.
Every word of this is a lie, and my readers should put no trust in it at all.
Highlag ::
Razen mogoče teli novi Radeoni bodo menda imeli neke plug-ine za 3D studio?
Zdi se mi da sem tu nekje o tem bral.
Zdi se mi da sem tu nekje o tem bral.
Jst ::
jzupevc: Če hočeš, da ti renderira hitro, potem rabiš čim več rama. Ram tukaj igra najbolj pomembno vlogo. Seveda je dobro imeti tudi kakšen Intel P4. Če pa ti to ni dovolj, potem si kupi še ene par takih mašin in si naredi "render farmo".
Grafična kartica ti pa pomaga samo pri poremikanju modelov. Pa še za to so današnje kartice namenjene igranu prešvoh.
Grafična kartica ti pa pomaga samo pri poremikanju modelov. Pa še za to so današnje kartice namenjene igranu prešvoh.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Sergio ::
na 3D renderiranje v 3DSMAX se ne spoznam dobro, tako da odgovor jemljite z zadržkom.
Ob renderiranju končne scene se uporablja predvsem procesor ter pomnilnik.
Tako boste za renderiranje scene, ki jo lahko R9700 prikaže realtime, čakali tudi po več ur.
Sedaj pa (tukaj pride del ugibanja) - obstajati bi morali plugi, ki bi za renderiranje scen izkoristili enote GPUja grafične kartice, kar bi izjemno pohitrilo delovanje. Če je pa to mogoče ali ne - ve pa Senitel
Ob renderiranju končne scene se uporablja predvsem procesor ter pomnilnik.
Tako boste za renderiranje scene, ki jo lahko R9700 prikaže realtime, čakali tudi po več ur.
Sedaj pa (tukaj pride del ugibanja) - obstajati bi morali plugi, ki bi za renderiranje scen izkoristili enote GPUja grafične kartice, kar bi izjemno pohitrilo delovanje. Če je pa to mogoče ali ne - ve pa Senitel
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
Jst ::
Težko verjamem, da bodo naredili plugin, ki bo omogočal samo delno pomoč procesorju...
Recimo, ali bi 9700 znal računati nurbse? don't think so.
Recimo, ali bi 9700 znal računati nurbse? don't think so.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Senitel ::
Ok od začetka :
Za končno renderiranje v teh programih potrebuješ IZKLJUČNO hiter procesor in dovolj rama. Ti rendererji praktično še niso slišali za OpenGL ali DirectX... Grafična kartica pride do izraza samo v samih viewportih v orodju, ko modeliraš, limaš teksture, itd. Današnje "igračkarske" kartice pa hardwaresko niti niso "prepočasne" za te stvari. Problem se pojavi v driverjih, ki morajo biti PRECEJ optimizirani v to smer in te optimizacije običajno pokurijo več CPU-ja (in ker so praktično vse igre omejene s strani CPU-ja ni ravno pametno teh stvari spravljat v driverje, ki so namenjeni za igre).
Seveda pa se bi dalo narediti tudi en "plugin renderer" za te programe, ki bi renderiral preko DirectX-a ali OpenGL-a. Samo bomo verjetno prej videli solo aplikacije (ala RenderMonkey), ki bodo omogočale več kontrole (problem se pojavi v shaderjih (Maya, RenderMan,..), ki jih je treba prevesti v jezik grafičnih kartic (Pixel Shaderji, Vertex Shaderji -> mali milijon verzij...)).
Kar se pa konkretno NURBSOV (Non Uniform Rational B-Splines) tiče: Hardware (beri GeForce 3 in 4) že zmore mleti običajne B-Spline kot tudi Rational B-Spline... Sicer pa nihče ne renderira NURBSOV direktno (OK, razen enga mojga kolega, ampak to je že povsem druga (čudna ) štorija ). Vsi scanline rendererji (ala grafične kartice, RenderMan,... brez: ray trace-erjev,...) razbijajo NURBSE na običajne trikotnike (RenderMan tako razbija vse, dokler niso trikotniki veliki 1/2 pixla).
Za končno renderiranje v teh programih potrebuješ IZKLJUČNO hiter procesor in dovolj rama. Ti rendererji praktično še niso slišali za OpenGL ali DirectX... Grafična kartica pride do izraza samo v samih viewportih v orodju, ko modeliraš, limaš teksture, itd. Današnje "igračkarske" kartice pa hardwaresko niti niso "prepočasne" za te stvari. Problem se pojavi v driverjih, ki morajo biti PRECEJ optimizirani v to smer in te optimizacije običajno pokurijo več CPU-ja (in ker so praktično vse igre omejene s strani CPU-ja ni ravno pametno teh stvari spravljat v driverje, ki so namenjeni za igre).
Seveda pa se bi dalo narediti tudi en "plugin renderer" za te programe, ki bi renderiral preko DirectX-a ali OpenGL-a. Samo bomo verjetno prej videli solo aplikacije (ala RenderMonkey), ki bodo omogočale več kontrole (problem se pojavi v shaderjih (Maya, RenderMan,..), ki jih je treba prevesti v jezik grafičnih kartic (Pixel Shaderji, Vertex Shaderji -> mali milijon verzij...)).
Kar se pa konkretno NURBSOV (Non Uniform Rational B-Splines) tiče: Hardware (beri GeForce 3 in 4) že zmore mleti običajne B-Spline kot tudi Rational B-Spline... Sicer pa nihče ne renderira NURBSOV direktno (OK, razen enga mojga kolega, ampak to je že povsem druga (čudna ) štorija ). Vsi scanline rendererji (ala grafične kartice, RenderMan,... brez: ray trace-erjev,...) razbijajo NURBSE na običajne trikotnike (RenderMan tako razbija vse, dokler niso trikotniki veliki 1/2 pixla).
BoO ::
Senitel: o katerem kolegu govoriš?
Zdravcc-u?
Če o njem me zanima kako napreduje njegov projekt?
Zdravcc-u?
Če o njem me zanima kako napreduje njegov projekt?
An approximate solution to the right problem is more desirable than a precise solution to the wrong problem.
Jst ::
Senitel:
Če se ne motim, CPU razbije NURBSE na trikotnike in jih potem GPU izriše.
Popravi me če se motim...
Če se ne motim, CPU razbije NURBSE na trikotnike in jih potem GPU izriše.
Popravi me če se motim...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Senitel ::
V primeru GeForce-ov 3 in 4 ima čip gor tesselator, ki zna razbit b-spline in rational b-spline na trikotnike brez kakršne koli pomoči CPU-ja.
Jst ::
neverjetno... tega pa nisem vedel
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | DX 9 vs. DX 10 (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 6811 (5849) | kobilica |
» | RENDER?!?!Oddelek: Strojna oprema | 1602 (1382) | HyperGL |
» | Radeon 9700 je zunaj (strani: 1 2 3 )Oddelek: Strojna oprema | 7151 (4418) | ||_^_|| |
» | Renderiranje filmov v realnem času?Oddelek: Novice / Grafične kartice | 2016 (2016) | darh |
» | Katero workstation graficno?Oddelek: Kaj kupiti | 1670 (1390) | Senitel |