Forum » Strojna oprema » Radeon 9700 je zunaj
Radeon 9700 je zunaj
kuglvinkl ::
Jeba z OGL je v tem, da je MS dokončno presedlo in se očitno pripravlja na napad z DX. Sicer pa slišim nekaj o tem, da je programerjem (me not) všečnejši OGL kot pa DX.
Kaj pa nVidiin Cg? Je to uporabljivo na R300?
S Senitelom in drugimi smo že pred časom nekako ugotavljali, da večina DX8 kart ni dovolj hitrih, da bi resnično izkoristile vertex in pixel shaderje. Nekako v tem stilu, da bomo potrebovali DX10 karto, ki bo huronsko hitra in samo zaradi tega dostojno izkoristila DX8 funkcije. Se zgodba ponavlja z DX9 kartami?
Kaj pa nVidiin Cg? Je to uporabljivo na R300?
S Senitelom in drugimi smo že pred časom nekako ugotavljali, da večina DX8 kart ni dovolj hitrih, da bi resnično izkoristile vertex in pixel shaderje. Nekako v tem stilu, da bomo potrebovali DX10 karto, ki bo huronsko hitra in samo zaradi tega dostojno izkoristila DX8 funkcije. Se zgodba ponavlja z DX9 kartami?
Your focus determines your reallity
zdravcc ::
Meni sicer je OGL vsecnejsi kot D3D, samo jaz ne programiram igrc, tako, da mi ni nujno, da so vsi efekti real time, je pa nujno, da je stvar kompatibilna z cimvecimi karticami in platformami, zato komaj cakam da dobim Wildcat VP da bom v opengl shading language pisal(trenutno mam radeona 8500ret 128mb in se enga enakega le z 64mb ram-a), sedanji vertex shader je bil zame neuporaben(nekoliko), ker je bilo toliko razlicnih extenzij, da se ni splacalo renderiranje pisat za vsako karto posebej.
Itaq so zdej se karte realtivno pocasne, tako, da bo se kr neki "vode preteklo" prej ko se bo govorilo o vernih realnocasovnih efektih, ki dosegajo software rendererje pri DCC programih(renderman).
Itaq so zdej se karte realtivno pocasne, tako, da bo se kr neki "vode preteklo" prej ko se bo govorilo o vernih realnocasovnih efektih, ki dosegajo software rendererje pri DCC programih(renderman).
Senitel ::
Najprej dve izjavi Richarda Huddya:
“All games are CPU limited. That’s over 80% of games that I see"
"Many apps send 1 or 2 (polys) at a time, all the time"
V teh dveh izjavah se skriva več resnice, kot bi si marsikdo želel . In za drugo izjavo se zopet skriva kar nekaj iger, ki so se na veliko uporabljale kot "grafični testi" (npr. Unreal in Unreal Tournament). Moj drugi poskus v 3D grafiki (za prvim trikotnikom ) je bilo to, da sem na P2 266 z TNT-1 hotel renderirat 10000 trikotnikov one at a time... Ja valda rezultat je bil tam med 0 fps in 1 fps...
Al pa če pogledaš recimo Morrowind... Večina folka misli, da je zadeva tolk zahtevna zaradi pixel shaderjev. Jaz se čisto komot postavim na konec pomola in gledam v vodo, da bo vsaj 2/3 zaslona prekritega z vodo, pa bom mel še zmeri 40fps. Čim se bom pa obrnil proti celini bo pa vse skupi padlo tam na 25fps. Jasno, če pa mora najprej izrisat vodo, ki se nahaja pod celino potem teren potem rožice in drevesa ter šele potem hiške (namesto, da bi se tega lotil ravno obratno).
Zadnič sem se prov spravil testirat grafično za fillrate z različnimi pixel shaderji. GeForce 3 (običajna 200MHz verijanta) brez problema nardi 800M pixlov z kratkim shaderjem (npr. 1 tekstura dve inštrukciji) in pade nekako do 200M pixlov na sekundo z dolgim shaderjem (4 teksture, 8 inštrukcij) absolutni minimum je pa 90M pixlov na sekundo (2x dependant read -> texel iz teksture uporabiš za koordinato druge teksture), kar je pa še vedno dovolj za 68fps v resuluciji 1280x1024. Z DX 9 bo zopet nekoliko drugače, ker celoten pixel pipeline operira z plavajočo vejico in ker ima programer dosti več svobode z dependant read-i.
“All games are CPU limited. That’s over 80% of games that I see"
"Many apps send 1 or 2 (polys) at a time, all the time"
V teh dveh izjavah se skriva več resnice, kot bi si marsikdo želel . In za drugo izjavo se zopet skriva kar nekaj iger, ki so se na veliko uporabljale kot "grafični testi" (npr. Unreal in Unreal Tournament). Moj drugi poskus v 3D grafiki (za prvim trikotnikom ) je bilo to, da sem na P2 266 z TNT-1 hotel renderirat 10000 trikotnikov one at a time... Ja valda rezultat je bil tam med 0 fps in 1 fps...
Al pa če pogledaš recimo Morrowind... Večina folka misli, da je zadeva tolk zahtevna zaradi pixel shaderjev. Jaz se čisto komot postavim na konec pomola in gledam v vodo, da bo vsaj 2/3 zaslona prekritega z vodo, pa bom mel še zmeri 40fps. Čim se bom pa obrnil proti celini bo pa vse skupi padlo tam na 25fps. Jasno, če pa mora najprej izrisat vodo, ki se nahaja pod celino potem teren potem rožice in drevesa ter šele potem hiške (namesto, da bi se tega lotil ravno obratno).
Zadnič sem se prov spravil testirat grafično za fillrate z različnimi pixel shaderji. GeForce 3 (običajna 200MHz verijanta) brez problema nardi 800M pixlov z kratkim shaderjem (npr. 1 tekstura dve inštrukciji) in pade nekako do 200M pixlov na sekundo z dolgim shaderjem (4 teksture, 8 inštrukcij) absolutni minimum je pa 90M pixlov na sekundo (2x dependant read -> texel iz teksture uporabiš za koordinato druge teksture), kar je pa še vedno dovolj za 68fps v resuluciji 1280x1024. Z DX 9 bo zopet nekoliko drugače, ker celoten pixel pipeline operira z plavajočo vejico in ker ima programer dosti več svobode z dependant read-i.
zdravcc ::
Zato pa mam jez dual Xeon 2Ghz z 2GB rama, jez zlo malo uporabljam ukaze od opengl-a(samo za renderiranje, pa se to ne vso), zaradi specifike stvari, ki jo pisem, kaj pisem priblizno ves, ker si mi 1* pomagal, pa tudi napisal sem, da me shader zanima samo posredno, ker ima strojni cros, add, invert, seed, ... upam, da razumes kolko jez pri svoji stvari uporabljam te ukaze in sicer lastne ne strojne, ves kolko je en cros za 3d vector vsebuje 6*mnozeneje in 3* odstevanje, kolko ciklov to pozere je najbrz jasno in najbrz je jasno tudi, da na sceni(upam da ves o cem govorim), za vsako rotacijo(ki mora biti locena od celega objekta, torej pod ediable mesh<-3ds max) moram racunat cross za vsak trikotnik v sceni, ce bi samo mnozil model matriko mi nic ne pomaga, ker morajo biti koordinate povsem nove ce razumes, to lahko delam samo, dokler objekt ni v editable mesh, pol pa je hudo, trenutno se trudim testirat velike scene(miljon tri in vec) in stvar ne tece gladko<-jasno po vseh teh kalkulacijah. To je bil samo primer, drgac je se ogromno vec taksnih stvari, ki se opravljajo z temi ukazi, ki jih graficna lahko izvaja strojno, ampak dosedaj jih ni izvajala kot locene ukaze katerih rezultati bi bili dosegljivi, zdej jih pa pri opengl2.0, to je moj fetiš.
Kaj vec ne bom razlagal, ker bi vas potem moral ubiti! <-joke
Senitel jez poznam sceno, uf.
Kaj vec ne bom razlagal, ker bi vas potem moral ubiti! <-joke
Senitel jez poznam sceno, uf.
zdravcc ::
Aja, mogoce se bos spraseval zakaj, cros, nima zveze z rotacijo, je pa rotacija se ena stvar, ki jo je treba prekalkulirat, cros je za normale, ker rotiram samo del objekta, se nekje normale zagotovo spremenijo, katere se spremenijo se ne splaca ugotavljat, zato preracunas, kar vse normale od dela, ki si ga rotiral znova.
zdravcc ::
No-ja pa za spodobno renderiranje z raytrace, coustics, motionblur(ta sicer ne spada v shader, je pa odvisen od graficne), sence, reflexije, bi tud najnovejsa se neizdana kartica pokleknila.
kuglvinkl ::
Prvi benchmarki so zunaj:
Če bo sliko vzel hudič: 3DMark 2001 (za orientacijo) R9700 Pro : 14000+ pik, GeF 4600 1100+ pik.
+ priporočam teste na AnandTechu, ker testirajo z UT2003.
There are three things that the Radeon 9700 Pro can offer at this point:
1) The highest performance in current and future games.
2) The ability to play at 1600x1200 in just about any game currently available or soon to be made available, and
3) The ability to play virtually any game at 1024x768 with 4X AA and 16X anisotropic filtering enabled at smooth frame rates.
Če bo sliko vzel hudič: 3DMark 2001 (za orientacijo) R9700 Pro : 14000+ pik, GeF 4600 1100+ pik.
+ priporočam teste na AnandTechu, ker testirajo z UT2003.
There are three things that the Radeon 9700 Pro can offer at this point:
1) The highest performance in current and future games.
2) The ability to play at 1600x1200 in just about any game currently available or soon to be made available, and
3) The ability to play virtually any game at 1024x768 with 4X AA and 16X anisotropic filtering enabled at smooth frame rates.
Your focus determines your reallity
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kuglvinkl ()
Tr0n ::
In kdo si misli to karto kupit in stran vrect cca. 100k SIT, da bo lahko za par mescov reko, da ima najhitrejso karto? :) Trenutno se se vedno najbolj Ti4200 splaca.
_Mortal_ ::
TrOn: Trenutno se ne splača nč kupt ampak samo čakat
Is reading in the bathroom considered as multi-tasking?
morphling1 ::
_Mortal_, ne trapaj, itak da je trenutno nakup 4200 ali pa tudi 8500 več kot dober, z navijanjem pa zadosti skoraj vse tudi zelo zahtevne potrebe, čakaš lahko neomejeno, po 9700 bo NV30, po tej pa spet druga boljša. Razvoj hardwera se nikoli ne bo končal.
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)
Tr0n ::
V tem je ravno problem. Cakas na NV30, pride ven in stane cez 400 eurov. Si mislis, zdaj bi pa morale GF4 cene padit, pa se to ravno ne zgodi in potem zadeve pocasi zacnejo izginjat s polic.
Nimam financnih tezav, ampak 400 eur ali vec za graficno - ne hvala :).
Nimam financnih tezav, ampak 400 eur ali vec za graficno - ne hvala :).
kuglvinkl ::
Na Hardforums sem bral podobno debato, vendar se je nekdo tam vprašal v stilu who t' fuck needs R9700. Quotan je bil ene 20krat. Večina mu je rekla, da zato ker si lahko privošči, samo nekdo, ki ima 4600 mu je dejal, da bo kupil R300, ker ne more špilat VSEH špilov na 1600×1200 + AA.
Po moje ni tako prekleto noro kupit to karto, če je denar, bolj noro bi bilo v tem trenutku (ali pa pred dvemi meseci) nabavit 4600. Namreč, mnenja sem, da če že segaš v razred 400$ kart, si jo nabavi takoj, ne pa čakat, da padejo cene. Zame, ki sem zaenkrat še vedno (heh, upam, da ne za dolgo...) v razredu 200$ pa taki izidi pomenijo muke v čakanju. Noh ja, zaradi tega vsaj spremljam razvoj.
Sicer pa, če že imaš denimo 4600 (in navita 4200 pride jako blizu), ta še vedno doseže okoli 80 FPS pri UT2003, pri mapah na prostem (morda zdaj kej več, ker je bil to starejši build). Sicer pa, se spomnite plakata na Quakeconu za Doom3? Letnica 2003...
Je pa žalostno, da bo R200 popolnoma izginil, ne bodo jh izdelovali niti za OEM trg... /kot denimo še vedno izdelujejo Rage 128).
Po moje ni tako prekleto noro kupit to karto, če je denar, bolj noro bi bilo v tem trenutku (ali pa pred dvemi meseci) nabavit 4600. Namreč, mnenja sem, da če že segaš v razred 400$ kart, si jo nabavi takoj, ne pa čakat, da padejo cene. Zame, ki sem zaenkrat še vedno (heh, upam, da ne za dolgo...) v razredu 200$ pa taki izidi pomenijo muke v čakanju. Noh ja, zaradi tega vsaj spremljam razvoj.
Sicer pa, če že imaš denimo 4600 (in navita 4200 pride jako blizu), ta še vedno doseže okoli 80 FPS pri UT2003, pri mapah na prostem (morda zdaj kej več, ker je bil to starejši build). Sicer pa, se spomnite plakata na Quakeconu za Doom3? Letnica 2003...
Je pa žalostno, da bo R200 popolnoma izginil, ne bodo jh izdelovali niti za OEM trg... /kot denimo še vedno izdelujejo Rage 128).
Your focus determines your reallity
Mr.B ::
Hm , je hitra . Ampak cena je pa nenormalna. Sklepam da spet ne bo ATI sposoben zmetat dovolj velke količine čipov ven. Ker če bi sedaj pro stal toliko kot 4600 bi bil res lepo videti kako bi se cene znižale.
Sklepam pa da bodo te kartice bolj v osnovi namenjene profesionalnemu tržišču , kjer bo quadro samo še za pogledat ,seveda če nebo ati naredil kake bedarije z gonilniki.
R250 je nadomestil R200 , ter popravil vse nepisane napake. Le kdo bi izdal "kao " novejšo kartic če nebi bila nič hitrejša od drugih. V tem trenutku pa mislim da je edini nakup . če se malo sprsiš 4200 , ki je v vseh testih hotrejša toko od R200 kot R250.....
Sklepam pa da bodo te kartice bolj v osnovi namenjene profesionalnemu tržišču , kjer bo quadro samo še za pogledat ,seveda če nebo ati naredil kake bedarije z gonilniki.
R250 je nadomestil R200 , ter popravil vse nepisane napake. Le kdo bi izdal "kao " novejšo kartic če nebi bila nič hitrejša od drugih. V tem trenutku pa mislim da je edini nakup . če se malo sprsiš 4200 , ki je v vseh testih hotrejša toko od R200 kot R250.....
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
_Mortal_ ::
Morphling: ok pol pa takoj kup R300
Is reading in the bathroom considered as multi-tasking?
morphling1 ::
_Mortal_ se moraš malo bolj potridit pri branju, napisal sem da je optimalen nakup trenutno 4200/8500.
R300 bom pa verjetno dobil diretivo od Ati-ja če se bo vse poklopilo :), samo še ne takoj
R300 bom pa verjetno dobil diretivo od Ati-ja če se bo vse poklopilo :), samo še ne takoj
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)
Senitel ::
morphling1: Cool , pa smem vprašat kaj si oziroma boš naredil za njih, da ti ga bodo poslali?
kuglvinkl ::
morphlings1 view to watercooled R300, za majstra gre k ATiju.
Your focus determines your reallity
morphling1 ::
Ja mislil sem potrudit.
Nekaj takega kot je napisal Kuglvinkl, lastnik extremecooling.org s katerimi zdaj sodelujem oz. sem celo admin tam, mi je obljubil to kartico da bom experimentiral z full vodnim hlajenjem te,ja pa lahko omenim neke high power TEC-e 200+W, ki bodo prišli na vsako stran za sub zero hlajenje, ker je to fina reklama za Ati če se lahko pohvalijo z extremnimi hitrosti svoje karte.
Ampak prej moram zbrat za novo frezo potem pa full time produkcija, top blokov za vodo :)
Nekaj takega kot je napisal Kuglvinkl, lastnik extremecooling.org s katerimi zdaj sodelujem oz. sem celo admin tam, mi je obljubil to kartico da bom experimentiral z full vodnim hlajenjem te,ja pa lahko omenim neke high power TEC-e 200+W, ki bodo prišli na vsako stran za sub zero hlajenje, ker je to fina reklama za Ati če se lahko pohvalijo z extremnimi hitrosti svoje karte.
Ampak prej moram zbrat za novo frezo potem pa full time produkcija, top blokov za vodo :)
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)
kuglvinkl ::
Se morda tu ne ponavlja štorija od tamkajšnjega forumaša z GeF 3? R9700 + potovanje v Kanado? Nice! Držim pesti.
Sicer pa zakaj sub zero? Ne bi bilo modreje skonstruirat tako zadevo, kot si jo za Herculesa? Namreč, večji trg.
Sicer pa zakaj sub zero? Ne bi bilo modreje skonstruirat tako zadevo, kot si jo za Herculesa? Namreč, večji trg.
Your focus determines your reallity
kuglvinkl ::
Kaj pa misliš o tem principu glede hlajenja (karta je GeF 4600, na diveantpc.com). Namreč, glede dolžine cevi?
Your focus determines your reallity
morphling1 ::
He, he ja poznam Bladerunerjeve mojstrovine, še sam je zelo pohvalil moje hlajenje Herculesa. Kar se tiče hlajenja je pa njegova zadeva malo manj učinkovita. Zakaj, zato, ker uporablja cevi notranjega premera 5mm vsi priključki so kolenski in tudi notranjost je zelo restriktivna za pretok, jaz vedno delam v smeri full performanse, on pa predvsem v estetiki in tu kapo dol zadeva je res enkratna.
Kar se tiče mojih bodočih zadev, TEC varianta bo le ena od opcij, pač nekateri hočejo tudi pod nulo, jaz bom to imel bolj za nekaj testov potem pa nazaj k samo vodnem in brez dodatnih težav,ki jih TEC-i povzročajo.
Kar se tiče mojih bodočih zadev, TEC varianta bo le ena od opcij, pač nekateri hočejo tudi pod nulo, jaz bom to imel bolj za nekaj testov potem pa nazaj k samo vodnem in brez dodatnih težav,ki jih TEC-i povzročajo.
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)
kuglvinkl ::
Sploh nisem bil pozoren na avtorja. A to je Bladerunner... (omenjen zgoraj s štorijo o GeF 3)
Your focus determines your reallity
morphling1 ::
Jep, the one and only, in če se ne motim je tud to gf4 4600 dobil gratis :)
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)
Buggy ::
Ja tako je, Mlacom ga ima na zalogi in cena naj bi bila cca.134.000 SIT.
Mi lahko kdo pojasni kako je to mogoce. Kaj ni trenutno dobavljiv samo na Japonskem?
Mi lahko kdo pojasni kako je to mogoce. Kaj ni trenutno dobavljiv samo na Japonskem?
morphling1 ::
Ne, Mlacom ga ima verjetno v ceniku na zalogi pa skoraj sigurno ne, podobno finto so naredil že s pc3200 ddr-jem ,pa greš vprašat čigav (izdelovalec) je ta ram, pa rečejo da ga sploh še niso dobili !
Kr neki, fantje jaz mam doma na zalogi NV35 po ceni 150ksit juhej :)
Kr neki, fantje jaz mam doma na zalogi NV35 po ceni 150ksit juhej :)
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)
Buggy ::
Mogoce res, vendar sem ravno zaradi te finte poklical in so rekli, da ga imajo na zalogi. Lahko, da so me nategnil a to so mi povedali.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | nVidia z novima NV28 čipomaOddelek: Novice / Grafične kartice | 2195 (2195) | morphling1 |
» | ATi vs. nVIDIAOddelek: Kaj kupiti | 2213 (1554) | San |
» | Nov kralj med grafičnimi karticamiOddelek: Novice / Grafične kartice | 1938 (1938) | Ziga Dolhar |
» | R300 malenkost...Oddelek: Strojna oprema | 1656 (1202) | _Mortal_ |