» »

RENDER?!?!

RENDER?!?!

HyperGL ::

bom kratek in jedrnat...

zakaj ne obstaja grafična kartica (tudi za highend namene like 2500$ and more) ki bi razbremenila CPU pri renderiranju????

a res ne morejo narediti grafične ki bi popolnoma sama izračunavala vse to? oziroma si vsaj delila delo z CPUjem?
to se mi zdi nor nesmisel!!!

kuglvinkl ::

O tem je bilo že veliko govora na forumu (search). Sicer pa bi ti znal Senitel obrazložt, kolk je to smiselno.

+ si vidu članek, kako je Lucas cedil sline na njegovo novo, Opteron based, render farmo? Pred ene pol leta je bil nekje objavljen, morda smo celo mi spisali novico o tem.
Your focus determines your reallity

Senitel ::

Največji problem je v tem, da enostavno ne moreš na grafičnih karticah poganjat CPU progoramov. Vsi ti (no večina) rendererji so pisani brez kakršnega koli Direct3D-ja ali OpenGL izključno za CPU. Imaš pa od NVIDIE Gelato, ki je Renderman renderer, ki kar precej stvari počne na grafični kartici.

McClane ::

saj imaš namenske kartice ki lahko razbremenijo CPU...ena takih je PURE...

vec informacij tukaj
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer

HyperGL ::

ja gelato... nekaj sem bral o njem... ampak ni mi čisto jasno v čem je štos pr tej stvari... no saj res da si nisem vzel več kot 15 minut časa za obdelat to... :)

te PURE so mi pa skrajno sumljive :))) hec... ej celo poletje sem brskal po netu za kej temu podobnega... in najdu sm zdej ko sm že nakupu vse... uff... :/

zdej mam novo grafično... končno... :) GF6800GT... zdej delam teste in burn ine... čez mesec al manj pa jo bom zmodal v QUADRO 3450... in tako prišparal dobrih 200000 jurjev... mmmmm... :)

hmm... ima kdo kakšen nasvet kako pohitrit mašino?
ASUS A8N-sli + AMD64 3200+
1GB GEIL DDR 400MHZ
Leadtek GF6800GT 256MB PCIex

vse pohitritve pa morajo bit softwareske... mam zapečaten sistem... ufff...

HyperGL ::

hmmm ampak gelato dela samo z dvemi programi in za katere potrebuješ plug in... ta dva pa sta 3d studio max in 3d Maya... jst pa uporabljam Rhinoceros

torej pri meni odpade gelato?

xenon74 ::

Hm a ni Quadro 3450 bazirana na 6600 GT -a mogoče misliš zmodat v Quadro 4000?
Glede na to, da imaš PCIe 6800GT karto ni nujno, da ti bodo vsi programi sprejeli karte kot quadro. Device ID bo namreč ostal 6800, kljub temu da ti bo drajver prepoznal quadro funkcionalnost.
http://setiweb.ssl.berkeley.edu/team_display.php?teamid=30319

Knof ::

OK mam ene dva uprašanja!
1.)Prvič slišm da se moda 6600gt u Quadro 3450. A to AGP al PCI-e?
2.)Koko jo modaš? (bi prosu za link al pa saj za opis koko to nardiš)
Jebi ga sej smo na morju! Tih bot pa plavej naprej!

HyperGL ::

krof in xenon...

po vseh tabelah ki sm jih prevrtal... mislim da je Quadro 3450 na bazi 6800GT... vsaj po performansih in strukturi sodeč... kar je več od 4000 pa je na bazi 7800...

vse te kartice so trenutno na pci ex... vsaj kar se iz podatkov na nvidii razume... kar se tiče quadro varjante mislim jst...

sicer pa za ta program ki ga jst uporabljam in za 3dstudio ter maya in catia programe je 110% gotovost, da programi spoznajo kartico kot quadro...

kartico modaš s programom RivaTuner ter nvidiinimi driverji za Quadro kartice...

navodila pa lahko najdeš... TU

upam da sm kej pomagal...

Knof ::

A pol se tega ne bi dal nardit s mojo karto v podpisu? Kokr sm pa js goglu je Quardo 3450 based na 6600gt.
Jebi ga sej smo na morju! Tih bot pa plavej naprej!

HyperGL ::

zna bit da se motim... nisem 100% glede tega na kakšni osnovi je delana 3450...

sicer pa vprašaj raje na 3dguru,com
tam so itaq vsi manjaki... :)))

kaj pa maš ti 6600 AGP al PCIex?

hmm... ne ne ne... zdej sm gledal to TABELO in tu je jasno razvidno kakšne so zmogljivosti teh kartic...
torej jaz imam 6800GT ki premore 256MB DDR3 256bit pomnilnik na PCIex. To vsekakor vstreza karticam 3400 in 3450... glede na rezultate, ki jih je 6800GT pokazala na raznih testih... se točno ujemajo z rezultati 3450... kar se tiče 6600... pa je najbolje da povprašaš na tomshardware... tam bi ti znali skoraj 100% odgovorit kaj lahko pridobiš ven iz tvoje kartice... moraš pa vedet, da mora biti revizija čipa šifrirana A1... to vidiš s pomočjo programa RivaTuner...

to je to...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: HyperGL ()

murmur ::

HyperGL ne razumem kaj bi pridobil z boljso OpenGL kartico v Rhino3d? Hitreje bi modeliral ? Ta konfiguracija ki jo imas je precej zadovoljiva.

HyperGL ::

pač jst zelo rad kompliciram pri modeliranju... in lani ko sm delal projekt za eno hiško... se mi je pač stvar sesuvala non stop... in zato, da ne bi se še kdaj kej podobnega zgodilo... raje grem na sigurno... če drugo ne, pa vsaj izboljšam moje znanje v soft modanju in predvsem si drastično omejim igranje igric... ki bi bile v večini primerov onemogočene :)

argh... prej sm za en model v rhinotu (flamingov model) porabil 1uro in pol za render... ufff... kako to sovražim... jst bi rad hitrejši render!!!! :)))) hmm ok... je bilo vpaljenih 10luči... in depth of field in 8x mehčanje robov na resoluciji 1024x980... in kaj je blo še?... hmmm saj ne vem...
u glawnem to nima nič veze s to kartico... samo stvar, da ni grafične ki bi pohitrila final rendering... me tako živcira!!!!!

ufffff

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: HyperGL ()

murmur ::

nisem ravno preprican da se ti bo stvar nehala sesuvati po softmodanju kartice. V rhinocerosu imas izbiro med nacini izkoriscanja tvoje graficne kartico - od OpenGL-a do softwarske-ga ne-pospesevanja. To se mi zdi prva stvar, ki jo lahko preizkusis [ce jo ze nisi], poleg razlicnih verzij gonilnikov nvidie. Poleg tega lahko tudi na quadro karticah igras igre, sicer malo trpi slika ampak se da :). 1 uro in pol za render? To je vec ali manj problem optimizacije tvoje scene, kar pomeni da je lahko rezultat zelo podoben ali pa zanemarljiv med 1,5h in 0.5h renderiranjem. Preveri modele - predvsem teselacijo in detajle njih, stevilo in vrsto luci, izbran nacin racunanja. Pri staticnih slikah lahko precej naredis tudi kasneje, torej lahko racunas objekte posamezno v vec layerjih.... Kar pomeni da z lahkoto prides iz 5h po sliki na 1h z istim rezultatom. Optimizacija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: murmur ()

HyperGL ::

niti jaz nisem prepričan da se bo stvar nehala sesuvat... samo pač... moj moto je... poizkušaj, poizkušaj in ko nehaš... začni znova :)
hitrosti se pa s softmodano kartico 2x povišajo... tako da... zakaj nebi? :)
hmm... uf si mi to zapleteno razložil...
jst sm prej odprl flamingov primer, 3plugs... če imaš flamingota... poglej malo in ga odpri pa poskusi renderirat z 8x mehčanjem...
pa pls povej kolk časa je delalo... meni je skoraj uro pa nekaj no...
ni bla ravno ura pa pol... tega renderiranja z layerji pa nisem dobro razumel???!!!...

ti se tudi ukvarjaš s takimi zadevami? mega... jst u bistvu uporabljam samo rhinota... u bistvu se učim... lani sm edino za šolo naredil en mal večji projekt (fantazijska hiša in oprema te hiše) in sm to počel na RADEONU VE... ej... tolk živcev sem pustil tam! :))
renderiral pa sem na radeonu 9550... in tudi za eno sliko je potreboval približno 25minut...

jst pri final renderiranju želim dosežt čim bolj realistične rezultate... če maš kak nasvet kako do tega pls povej ;)

HyperGL ::

aja... kar se tiče strojnega in nestrojnega pospeševanja pri rhinocerosu... z original driverji za 6800 je v načinu strojnega pospeševanja open gl delovalo dosti počasneje kot pa v softwareskem... torej če želim hardaresko pospeševanje se mi res splača softmodat kartico...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

GF6800GT --> NvidiaQuadro firmware (strani: 1 2 )

Oddelek: Navijanje
666578 (5399) MarkoV
»

nVidia Quadro vs. ATI FireGL

Oddelek: Novice / Grafične kartice
204622 (3766) PrimozR
»

PC za 2D in rendring

Oddelek: Kaj kupiti
141326 (1144) Jan987
»

Računalnik za delo z Mayo

Oddelek: Kaj kupiti
101530 (1366) HyperGL
»

GF7800GT TWEAK!?!?

Oddelek: Navijanje
271941 (1409) PrimozR

Več podobnih tem