» »

kateri jezik za programiranje grafike priporočate itd.

kateri jezik za programiranje grafike priporočate itd.

nejcB ::

Sem čisti začetnik... učim se programski jezik c++ (windows console). Rad bi pa izdelal še kakšno enostavno grafično aplikacijo v bistvu nimam pojma kako sploh naj začnem kateri jezik za programiranje grafike (ki je čimbolj enostaven oz. logičen in ima zagotovljeno prihodnost)naj uporabim...:) ?

Ne vem v bistvu kako sploh začneš, če prav razumem v osnovi uporabiš c++ in potem integriraš npr. openGL not... ?
...?

Senitel ::

Najprej se nauči programirat. S tem mislim da prideš vsaj na nivo, da ne bomo po forumih bral, kako je OGL/D3D zahojen in reševali probleme z nedifinirami spremenljivkami (recimo).
OpenGL ali D3D je potem samo API, ki ga uporabljaš. Tako kot STD ali kaka podobna knjižnica.

nejcB ::

Ok kaj je pa za začetek lažje (kateri je bolj logičen) OGL ali D3D oz. kje se da hitreje naredit enostavno grafično aplikacijo ?
D3D je verjetno naprednejši ?

Mi lahko priporočate gradivo...?

ABX ::

Kaj je tvoj cilj? Programirat grafični pogon, ali kreirat grafične filme / igre?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Music Man ::

OpenGL je preprostejši in bolj intuitiven od Direct3D. OpenGL je specifikacija funkcij, ki so vsebovane v knjižnici, za implementacijo pa morajo poskrbeti pisci gonilnikov za grafično. Direct3D pa je malce bolj kompliciran, vendar imaš lahko nadzor nad določenimi stvarmi, ki jih pri OpenGL nimaš. Prednost Direct3D je malce višja hitrost, slabost pa je seveda to, da si omejen samo na Microsoftove platforme (Windows, Xbox). OpenGL pa je bistveno manj omejen, kar se platform tiče, pa tudi preprostejši za uporabo.

Senitel ::

To, da je OpenGL bolj enostaven in intuitiven, bom kar takoj rekel, da je bullshit. To je držalo leta nazaj, danes pa ne več.
Če si na Linuxu, ali pa ciljaš na več platform, potem je OpenGL dejansko edina izbira.
Kar se funkcionalnosti sta D3D in OpenGL praktično enaka. Večja razlika pa je v bistvu že v tem, da ima OpenGL vso kramo od leta 1991 še vedno zraven, D3D10 pa je porezal to kramo stran. Zahojena stran tega je tudi to, da je vsa "nova" funkcionalnost v OpenGL-u (od 1991 naprej) na razpolago preko extensionov, ki jih moraš ročno linkat zraven.

nejcB ::

Kaj je tvoj cilj? Programirat grafični pogon, ali kreirat grafične filme / igre?


Naprimer moj cij je da naredim preproste simulacije npr. gibanja objektov glede na spreminjoče veličine...

pa hvala za odgovore :), bom verjetno z D3D začel

Volk| ::

Meni je en profesor reko, da ce bom znal programirat v c++, bom pol znal vse, ker je c++ tolk zajeban, da ti pol ostalo ucenje drugih jezikov postane macji kaselj. Samo res znal, ne napisat kak "hello world"
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.

darkolord ::

Meni je en profesor reko, da ce bom znal programirat v c++, bom pol znal vse, ker je c++ tolk zajeban, da ti pol ostalo ucenje drugih jezikov postane macji kaselj. Samo res znal, ne napisat kak "hello world"
Eh, ni res... Če si preveč "not" v taki zadevi, se zelo težko prilagodiš na novejše zadeve - že če boš hotu macro v wordu narest, ti bojo skoz pointerji po glavi hodil :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

w00tnes ::

Mogoče se splača pogledat C# v navezi z XNA :)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Filipinske šole bogatejše za 23.000 PC-jev z Linuxom (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
619698 (7682) MrStein
»

Nov članek: Čudežno popotovanje skozi grafični cevovod - 2. del

Oddelek: Novice / Nova vsebina
414771 (3525) SavoKovac
»

Microsoft XBOX 360 primarna platforma za Johna Carmacka

Oddelek: Novice / Konzole
414722 (3164) Senitel
»

direct3D, openGL, software???

Oddelek: Programska oprema
81389 (1284) DarkWIng
»

OpenGL v asmju?

Oddelek: Programiranje
141908 (1735) ^cyer3d

Več podobnih tem