» »

direct3D, openGL, software???

direct3D, openGL, software???

NightHawk ::

kle so te tri možnosti k jih imas ponavadi v 3d spilih..zdej pa kaj je najbolse pa zakaj opengl ne dela povsod..no pa se mal na splosno ce lahko razloži kdo plis

McHregec ::

OpenGL ponavadi uporabljajo Voodoo pa tudi Geforci in TNT-ji. Software posepševanje opravlja procesor brez pomoči grafične kartice zato ti včasih ko pride velike eksplozije malo šteka hočem reči počasi se stvari dogajajo kar pri opengl in direct 3d ne opazis.
Destroyer Of The Worlds.

NightHawk ::

kaj pa direct3d pa open gl kwa je kle razlika? pazakaj ne dela powsod open gl?

Mr.-Viko ::

OpenGL ima baje napredno rendanje grafike. Če imaš Half-Life, ga zaženi enkrat s podporo D3D, enkrat z OpenGL. Boš videl, kako lepše zgleda z OpenGL kot pa z D3D (ki pa je tudi lepa grafika). Sicer pa, mislim, da Senitel pokriva to področje.
No comment, really

bastadu ::

A ne delajo Voodooji najbolje na Glide varianti?

Mr.-Viko ::

Voodooji so delali na Glidu veliko bolje in lepše rendal kot na OpenGL. Še Banshee je imel Glide in delal je super.
No comment, really

DarkWIng ::

OpenGL vs DX je večni boj.. sta pač konkurenčna produkta.. na eni strani stoji Microsoft DX in za njim večina proizvajalcev iger na drugi strani pa SGI z svojim OpenGL ki se v igraš šele uveljavlja, ima pa absolutni monopol na grafičnih postajah
You're a wonderful friend and a raving psycho.

NoUse4AName ::

nebi ravno rekel da se sele uveljavlja, pred par leti so ble skoraj vse igre ki so ble 3d openGL ali glide. Fora s openglom je da je to ZELO dober API za delanje s grafiko ampak njegov glavni namen niso igre, ampak kot si rekel se uporablja na graficnih postajah. In tudi tisti ki kontrolirajo razvoj openGLa(ne samo SGI mislim da je nek odbor sestavljen iz vec firm) jim dol visi kar se tice iger, zato vedno bolj razvijalci uporabljajo direct3d, ker se morajo drugace v opengl mantrat s ekstensioni.

DarkWIng ::

uveljavla se zato ker se je šele z pojavom nVidie(od TNT naprej) pojavila hardverska podpora OpenGL-u.. vse druge kartice so imele (nekatere imajo še vednno) samo softwersko podporo... kar se tiče nadzor nad OGL.. res ga nima SGI ampak ARB, ki pa je konzervativna organizacija ki jih za igre prov mal briga... zato se porizvajalci ne ozirajo preveč na njih in delajo svoje Extenesne (nv_,..)
You're a wonderful friend and a raving psycho.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Valve izdal SteamOS in predstavil prototip Steam Machine in Steam Controller

Oddelek: Novice / Konzole
4414854 (9860) Testman42
»

AMD v novem Catalystu podprl OpenGL 3.0

Oddelek: Novice / Grafične kartice
335402 (3472) lopov
»

Unreal tournament + geforce 2 MX 64 MB ne gre skup

Oddelek: Zvok in slika
261890 (1255) R33D3M33R
»

Nov članek: Čudežno popotovanje skozi grafični cevovod - 2. del

Oddelek: Novice / Nova vsebina
414637 (3391) SavoKovac
»

OpenGL v asmju?

Oddelek: Programiranje
141829 (1656) ^cyer3d

Več podobnih tem