X-Bit Labs - CUDA je zloglasna tehnologija nVidie, ki omogoča uporabo DX10 kompatibilnih kartic za splošno računanje. Do sedaj ATI ni imel podobne rešitve, vsaj ne tako izpopolnjene oz. znane. Pred kratkim se je sicer govorilo, da naj bi AMD podprl kar CUDA-o, ker bi s tem imeli najmanj težav s kompatibilnostjo, zmagali pa bi tudi uporabniki. A temu očitno ne bo tako, saj je ATI oz. AMD zanikal namere o podpori.
Razlog za takšno odločitev je preprost. Pri AMDju so povedali, da bi nVidia lahko namerno upočasnjevala izvajanje aplikacij na Radeon karticah, zaradi česar bi bile njihove kartice pri enakih pogojih hitrejše. Tudi če nVidia ne bi imela takih namenov, CUDA preprosto ne bi bila optimizirana za izvajanje na Radeon karticah, vsaj ne v takšni meri, kot njihov lasten SDK. Pri AMDju pravijo še, da bodo podpirali le odprte standarde industrije, kamor spadata OpenCL in Microsoftov DirectX compute shaders, ki prihaja z DirectX 11.
Novice » Grafične kartice » AMD brez CUDA podpore
legiceeu ::
ja to itak da bi nvidia hotela zatreti tekmovalnost do neke mere,je pa tudi res da sta 2 različni podjetji in konkurenci tako da,sem pričakoval nekaj takega
Pyr0Beast ::
Right, blame others for not even trying.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
jype ::
Pyr0Beast> Right, blame others for not even trying.
Poleg tega, da se ne splača, ima AMD še en razlog - they can do better.
x86_64 je njihov, BTW.
Poleg tega, da se ne splača, ima AMD še en razlog - they can do better.
x86_64 je njihov, BTW.
PNG ::
Pozabljaš edinole, da ATI nima čisto nič z izumom x86_64 ;)
EDIT: Pazi, rekel sem ati, ne amd
EDIT: Pazi, rekel sem ati, ne amd
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PNG ()
PNG ::
Ga kar obdrži, zadnja grafična od ATija mi je dobesedno razpadala od vročine. Pa uživaj v physx igrah!
Sicer pa mi je vseeno, tole se razvije v bedni flame war. Vsaka stran ima svoje pozitivne in negativne lastnosti.
Sicer pa mi je vseeno, tole se razvije v bedni flame war. Vsaka stran ima svoje pozitivne in negativne lastnosti.
PNG ::
No, potem pa je tako ali tako cena bolj kot ne tvoj primarni cilj, posledično si ATi fan. Seveda je to prav, gledati moraš kje dobiš največ za svoj denar, ne pa 90% ljudi, ki so fan boyi in se tolčejo po forumih za svoje polbogove (=podjetja, ki izžemajo denar od njih, heh).
Saj jaz se tudi nikoli nisem, se ne in se najbrž tudi ne bom posluževal večih kartic (SLI, crossfire). Ni potrebe.
Mimogrede, glede na novico in to, da ne uporabljaš grafične za igre - ne bi tu moral napisati nekaj grdogrdega čez radeonke? :D
Saj jaz se tudi nikoli nisem, se ne in se najbrž tudi ne bom posluževal večih kartic (SLI, crossfire). Ni potrebe.
Mimogrede, glede na novico in to, da ne uporabljaš grafične za igre - ne bi tu moral napisati nekaj grdogrdega čez radeonke? :D
jype ::
V bistvu se mi zdi da ATI trenutno precej zaostaja, vsaj kar se tiče mojih zahtev (prodaja jim zgleda kar raste).
CUDA je v vsakem primeru trenutno edini spodoben API za programiranje, ampak v AMD imajo inženirje, ki lahko to spremenijo razmeroma hitro (in izdajo konkurenčno serijo, ki poje NVidio za zajtrk).
Vprašanje za milijardo dolarjev je pa seveda - ali bodo to storili, ali ne?
CUDA je v vsakem primeru trenutno edini spodoben API za programiranje, ampak v AMD imajo inženirje, ki lahko to spremenijo razmeroma hitro (in izdajo konkurenčno serijo, ki poje NVidio za zajtrk).
Vprašanje za milijardo dolarjev je pa seveda - ali bodo to storili, ali ne?
BaToCarx ::
"Pri AMDju pravijo še, da bodo podpirali le odprte standarde industrije, kamor spadata OpenCL in Microsoftov DirectX compute shaders, ki prihaja z DirectX 11. "
Dovolj povedano, Odprti standardi, ne zaprti.. :D
Dovolj povedano, Odprti standardi, ne zaprti.. :D
filip007 ::
ATi ima Stream samo ni za igrce...je bolj za aplikacije
Sploh pa nevem kaj se grejo pri ATi pri bratu sem dal gor zadnje driverje za "Retired" grafične in dela vse na 19" LCD vse do konca na X1950XT izjema je kakšen Crysis ostalo BP...GRID,BioShock,Call of Juarez nova in AA je vsaj na 2x. Plata dela čudeže ali kaj Abit IP35 pa navit E6300 na 2.8GHz.
Sploh pa nevem kaj se grejo pri ATi pri bratu sem dal gor zadnje driverje za "Retired" grafične in dela vse na 19" LCD vse do konca na X1950XT izjema je kakšen Crysis ostalo BP...GRID,BioShock,Call of Juarez nova in AA je vsaj na 2x. Plata dela čudeže ali kaj Abit IP35 pa navit E6300 na 2.8GHz.
Trevor Philips Industries
Zgodovina sprememb…
- spremenil: filip007 ()
Invictus ::
Mislim da tiskovka pove vse.
Ne bodo se ukvarjali z zaprtimi standardi. kar je razumljivo, saj nikoli ne veš kje to hoče konkurenca zaj****.
LP I.
Ne bodo se ukvarjali z zaprtimi standardi. kar je razumljivo, saj nikoli ne veš kje to hoče konkurenca zaj****.
LP I.
Senitel ::
Super. Naj se torej ukvarjajo z odprtimi standardi. NV ima poleg podpore za "C for CUDA" tudi že driverje za DX 11 compute in za OpenCL...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Senitel ()
Bistri007 ::
Kaj ti bo CUDA, če imaš OpenCL?
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
noraguta ::
Kaj ti bo CUDA, če imaš OpenCL?
će je aplikacija že narejena ...
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Bistri007 ::
Će je CUDA aplikacija že narejena, potem jo lahko uporabljaš samo na nVidia opremi.
Drugače pa je OpenCL prihodnost, saj ga podpirajo nVidia, AMD in Apple.
Drugače pa je OpenCL prihodnost, saj ga podpirajo nVidia, AMD in Apple.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
jype ::
Bistri007> Drugače pa je OpenCL prihodnost, saj ga podpirajo nVidia, AMD in Apple.
Absolutno. Škoda je le, da se ga vsi malo bojijo, ker je pri OpenCL težko tekmovati, če nisi najboljši.
Absolutno. Škoda je le, da se ga vsi malo bojijo, ker je pri OpenCL težko tekmovati, če nisi najboljši.
WarpedGone ::
A se je kdo od tule prisotnih že dejansko kej ubadal s temi cuda, stream, gpgpu, ... zadevami?
Vsakič ko me je prijelo sm prišel do tega, da nečesa nimam. Al softvera al tapravga hardvera ...
Vsakič ko me je prijelo sm prišel do tega, da nečesa nimam. Al softvera al tapravga hardvera ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Smackus ::
Ta CUDA ipd. je itak nič drugega kot še en navadn "hype" s katerim podjetja želijo iz uporabnikov izmolzti dodatne denarce, čeprav je zanje stvar popolnoma neuporabna...
Kdo bo računal probleme s stopnjo paralelnosti 1000+? Edino uporabo omenjenih APIjev vidim v industriji, kjer se ukvarjajo z visoko numerično kompleksnostjo, in jim nekaj grafičnih kartic predstavlja alternativo velikim računalnikom (biotehnologija, kemija, medicina...)
Kdo bo računal probleme s stopnjo paralelnosti 1000+? Edino uporabo omenjenih APIjev vidim v industriji, kjer se ukvarjajo z visoko numerično kompleksnostjo, in jim nekaj grafičnih kartic predstavlja alternativo velikim računalnikom (biotehnologija, kemija, medicina...)
jype ::
Ja. Zato mi pa ni jasno, zakaj tak hardver kupujete za igrce špilat.
Sokoban laufa tut na CGA.
Sokoban laufa tut na CGA.
Senitel ::
444: PhysX je trenutno spisan za CUDA. AMD/ATI ne podpira CUDA. Torej?
WarpedOne: Povej kaj te muči pa bomo rešili.
Sicer pa pri OpenCL ne pozabit da je tudi ARM dost močno prisoten.
WarpedOne: Povej kaj te muči pa bomo rešili.
Sicer pa pri OpenCL ne pozabit da je tudi ARM dost močno prisoten.
Senitel ::
Če imaš dovolj dober razlog zakaj rabiš hardware ga dobiš brez problema, če gre za kakšne prototipne zadeve, ti dostavijo tudi osebno...
ozbolt ::
TEdino uporabo omenjenih APIjev vidim v industriji, kjer se ukvarjajo z visoko numerično kompleksnostjo
Kaj to ne bi morali uporabiti za preprost konvert mp3->ogg? Namesto minute 5 sekund? Pa še procesor na 0%.
bluefish ::
Lahko, potrebno je le spisati kodirnik, kar pa ne bi smelo biti težavno.
Se pa CUDA že uporablja pri rendiranju, tako v nekaterih 3D programih kot v PS,...
Se pa CUDA že uporablja pri rendiranju, tako v nekaterih 3D programih kot v PS,...
Jernej L ::
CUDA za druga kot vzporedno kalkuliranje ni uporabna, pozabi na kakršnokoli rekurzijo, atomic operations, ipd..
Cuda gre na koncu na smetišče zgodovine, pravtako pa bo šel tja openCL.. preprosto je to neuporabno v realnem programiranju.
Cuda gre na koncu na smetišče zgodovine, pravtako pa bo šel tja openCL.. preprosto je to neuporabno v realnem programiranju.
terryww ::
CUDA za druga kot vzporedno kalkuliranje ni uporabna, pozabi na kakršnokoli rekurzijo, atomic operations, ipd..
Cuda gre na koncu na smetišče zgodovine, pravtako pa bo šel tja openCL.. preprosto je to neuporabno v realnem programiranju.
Bojda bo situacija boljša z GT300.
3p ::
444: PhysX je trenutno spisan za CUDA. AMD/ATI ne podpira CUDA. Torej?
A ne obljublja ATI/AMD Havok-a za svoje kartice?
poweroff ::
Ta CUDA ipd. je itak nič drugega kot še en navadn "hype" s katerim podjetja želijo iz uporabnikov izmolzti dodatne denarce, čeprav je zanje stvar popolnoma neuporabna...
Kdo bo računal probleme s stopnjo paralelnosti 1000+?
Zadeva je recimo uporabna za crackanje gesel...
sudo poweroff
Brane2 ::
kar se AMDja tiče, niče presenetljivega IMHO.
Tisti njihov CAL je precej smrdel IMHO, CUDA je pa konkurenčna zadeva in tam lahko trpijo samo škodo.
Poleg tega so videti odprti standardi veliko bolj obetavni, torej...
BTW, tisti pomisleki glede GPU computinga kar držijo.
Če res hočeš pravo hitrost, si vsaj doslej moral res paziti, kaj delaš, pa možnosti pravega computinga je bilo bolj malo.
Stvar je bila vsaj doslej bolj podobna krdelu bizonov, ki sinhrono pičijo po pokrajini kot pa samostojnim enotam.
Možnosti odločanja posameznih enot so sicer kao neki ble, vendar s težkimi penali.
Tudi eksekucija programa je zelo utesnjena. Ni zadosti, da vse enote laufajo isti program, laufati ga morajo in-sync ( sicer stvari pade hitrost), kar je vsaj zame prevelik minus.
Tudi locking je problematičen, samo višji modeli (=GT2xx, Tesla) imajo nekakšen "voting" mehanizem, ki je pa precej rudimentaren.
Zato me zanima, se že ve kaj več o GT3xx, mislim konkretno ?
Tisti njihov CAL je precej smrdel IMHO, CUDA je pa konkurenčna zadeva in tam lahko trpijo samo škodo.
Poleg tega so videti odprti standardi veliko bolj obetavni, torej...
BTW, tisti pomisleki glede GPU computinga kar držijo.
Če res hočeš pravo hitrost, si vsaj doslej moral res paziti, kaj delaš, pa možnosti pravega computinga je bilo bolj malo.
Stvar je bila vsaj doslej bolj podobna krdelu bizonov, ki sinhrono pičijo po pokrajini kot pa samostojnim enotam.
Možnosti odločanja posameznih enot so sicer kao neki ble, vendar s težkimi penali.
Tudi eksekucija programa je zelo utesnjena. Ni zadosti, da vse enote laufajo isti program, laufati ga morajo in-sync ( sicer stvari pade hitrost), kar je vsaj zame prevelik minus.
Tudi locking je problematičen, samo višji modeli (=GT2xx, Tesla) imajo nekakšen "voting" mehanizem, ki je pa precej rudimentaren.
Zato me zanima, se že ve kaj več o GT3xx, mislim konkretno ?
On the journey of life, I chose the psycho path.
Senitel ::
3p: PhysX je PhysX in Havok je Havok (nobena igra ne uporablja obojega in dvomim da kdaj bo). In ne, od GPU implementacije Havoka ni bilo videti še nič drugega razen videa na GDC.
Brane2: Kaj točno misliš s tem, da morajo lavfat "in-sync"?
Brane2: Kaj točno misliš s tem, da morajo lavfat "in-sync"?
Brane2 ::
Da vsi proci v skupini ( Warpu ?), ki se vrtijo v neki zanki morajo laufati:
- v vsakem taktu morajo biti na isti instrukciji ( sicer sledi penale )
- pri pogojnem skoku je izredno fajn, če vsi uberejo enako odločitev
Skratka, ni tako da recimo imaš 1kWord instruction memoryja za skupino procov, po katerem lahko žvižgajo in skačejo po mili volji...
- v vsakem taktu morajo biti na isti instrukciji ( sicer sledi penale )
- pri pogojnem skoku je izredno fajn, če vsi uberejo enako odločitev
Skratka, ni tako da recimo imaš 1kWord instruction memoryja za skupino procov, po katerem lahko žvižgajo in skačejo po mili volji...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Bistri007 ::
Jernej L:
Z Wiki of OpenCL: OpenCL includes a language (based on C99) for writing kernels (functions that execute on OpenCL devices), plus APIs that are used to define and then control the platforms.
Če podpira prilagojen C99, potem jezik podpira vse, kar si lahko želiš. Mogoče imajo trenutne nVidia&ATI implementacije kakšne težave s premajhno optimizacijo, samo kaj pa Intel Larrabee? Larrabee naj bi imel 16 x86-64 jeder, vsako s 4 nitmi (hyperthreading). Kaj se bo uporabljalo pa za programiranje teh? OpenCL?
CUDA za druga kot vzporedno kalkuliranje ni uporabna, pozabi na kakršnokoli rekurzijo, atomic operations, ipd..
Cuda gre na koncu na smetišče zgodovine, pravtako pa bo šel tja openCL.. preprosto je to neuporabno v realnem programiranju.
Z Wiki of OpenCL: OpenCL includes a language (based on C99) for writing kernels (functions that execute on OpenCL devices), plus APIs that are used to define and then control the platforms.
Če podpira prilagojen C99, potem jezik podpira vse, kar si lahko želiš. Mogoče imajo trenutne nVidia&ATI implementacije kakšne težave s premajhno optimizacijo, samo kaj pa Intel Larrabee? Larrabee naj bi imel 16 x86-64 jeder, vsako s 4 nitmi (hyperthreading). Kaj se bo uporabljalo pa za programiranje teh? OpenCL?
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
WarpedGone ::
Senitel:
Jah, konkretna želja je bila da stvar sprobam mal v živo i.e. en Hello world zračunan na GPUju, kako in kaj naprej se pa vidi pol.
Pa mi nenak ni uspelo dobit niti kompajlerja, pa enostavnih step by step navodil kako stvar oživet. Na razpolago mam ATI 4850 in GF5800FX.
Kaka ideja?
WarpedOne: Povej kaj te muči pa bomo rešili
Jah, konkretna želja je bila da stvar sprobam mal v živo i.e. en Hello world zračunan na GPUju, kako in kaj naprej se pa vidi pol.
Pa mi nenak ni uspelo dobit niti kompajlerja, pa enostavnih step by step navodil kako stvar oživet. Na razpolago mam ATI 4850 in GF5800FX.
Kaka ideja?
Zbogom in hvala za vse ribe
Brane2 ::
Ne štekam, kako ti ni uspelo. na www.nvidia.com nabodeš zgoraj menu "Communities", tam izbereš "CUDA Zone" in padeš na pravo stran.
Ostane še, da nabodeš "Downloads" in "Get CUDA", od tam naprej pa najbrž ne bo težko...
Ali so se ti mogoče "Communities" prikazale kot "Communists" in si jih prestrašeno preskočil ?
Ostane še, da nabodeš "Downloads" in "Get CUDA", od tam naprej pa najbrž ne bo težko...
Ali so se ti mogoče "Communities" prikazale kot "Communists" in si jih prestrašeno preskočil ?
On the journey of life, I chose the psycho path.
Brane2 ::
Aja, kar se nVidie tiče, mislim da gre CUDA zabava šele od 8xxx modelov naprej, tako da brez vsak kake šugave 8400 ali onboard grafike te generacije ne bo šlo.
On the journey of life, I chose the psycho path.
WarpedGone ::
Zna bit tut kak problem v datumu. To nism probaval včeraj ampak že neko nedoločljivo število mesecev nazaj, ko je bla stvar še precej frišna.
Zbogom in hvala za vse ribe
Senitel ::
Brane2: Nevem če si to čisto vredu zastopil. Najprej imaš kernel, ki ima za obdelat recimo 1024x1024 threadov v gridu. Potem rečeš, da je blok velik recimo 16x16 threadov (skupaj 256 threadov). GT200 ima 10 TPC-jev, vsak TPC ima 3 SM-e, vsak SM ima 8 SP-jev.
SM 0 bo delal blok 0, SM 1 bo delal blok 1,... Ker je blokov več kot SM-ov (30 na GT200), dobi SM 0 tudi blok 30 in tako naprej. SM 0 ima torej za obdelat 256 threadov. SM potem vzame 32 threadov, ki se začnejo na isti adresi in formira warp. 8 SP-jev znotraj SM-a nato izvede ta warp v štirih ciklih (SP-ji tečejo ne višji frekvenci). Warpi se lahko menjajo po mili volji brez penalov in tudi med bloki (dokler ne zmanjka registrov).
Torej ja, 8 SP-jev bo mlelo isto skalarno inštrukcijo iz 32 threadov. Vsak SM pa pilotira med warpi tako kot prihajajo na razpolago. Dokler imaš 192 threadov za SM bo ta srečen.
P.S.: WarpedOne: Glede CUDE imaš na razpolago CPU software (multithreaded) emulacijo. Ali pa ATI Stream...
SM 0 bo delal blok 0, SM 1 bo delal blok 1,... Ker je blokov več kot SM-ov (30 na GT200), dobi SM 0 tudi blok 30 in tako naprej. SM 0 ima torej za obdelat 256 threadov. SM potem vzame 32 threadov, ki se začnejo na isti adresi in formira warp. 8 SP-jev znotraj SM-a nato izvede ta warp v štirih ciklih (SP-ji tečejo ne višji frekvenci). Warpi se lahko menjajo po mili volji brez penalov in tudi med bloki (dokler ne zmanjka registrov).
Torej ja, 8 SP-jev bo mlelo isto skalarno inštrukcijo iz 32 threadov. Vsak SM pa pilotira med warpi tako kot prihajajo na razpolago. Dokler imaš 192 threadov za SM bo ta srečen.
P.S.: WarpedOne: Glede CUDE imaš na razpolago CPU software (multithreaded) emulacijo. Ali pa ATI Stream...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Senitel ()
Brane2 ::
To sem pogruntal. Ampak bilo je rečeno, da tistih 8 CPUjev v Warpu ( no, torej 4x8=32) mora v vsakem taktu zajeti inistrukcijo na istem naslovu. Če se po pogojnem skoku razidejo in jih samo del skoči, potem bosta nastali dve skupini in zanju bo v instrukcijskem RAMu prepolovljen bandwidth.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Senitel ::
Am... Warp zajame 32 threadov. Če je 1 od teh threadov šel po "if" poti in 31 threadov po "else" poti potem bo warp živ tako dolgo da SM prežveči čez oboje in se obe poti združita nazaj. Najprej bo 1 thread aktiven in 31 mrzlih, potem pa 31 aktivnih in en mrzel. Če imaš samo "if" potem bodo threadi ki skočijo delal, ostali pa spal. Ta primer bo "worst case full speed".
To je do neke mere težava ja, je pa še vedno boljše kot pri ATI, kjer je branch granularity 64 threadov. Je pa zanimivo, da vertex/geometry shaderji delajo z half warpi.
To je do neke mere težava ja, je pa še vedno boljše kot pri ATI, kjer je branch granularity 64 threadov. Je pa zanimivo, da vertex/geometry shaderji delajo z half warpi.
Brane2 ::
Saj to sem mislil- no približno to.
Ni variante, da te ne bi skrbelo, kaj se bo zgodilo ob pogojnem skoku.
Kar se vertex shaderjev tiče, to je zanimivo tebi. Mi navadni smrtniki do teh podatkov ne moremo
Ni variante, da te ne bi skrbelo, kaj se bo zgodilo ob pogojnem skoku.
Kar se vertex shaderjev tiče, to je zanimivo tebi. Mi navadni smrtniki do teh podatkov ne moremo
On the journey of life, I chose the psycho path.
Brane2 ::
Aja, se kaj ve, kako bo pri GT3xx s tem ?
Ni treba biti 100% določen, če gre za skrivnost. Zadosti bi bilo vedeti, bodo tu bistveni premiki ?
Matr, tud če bi imel recimo nek minimalen 16 Word sideway cache, pa če ga fila neka logika s 16 zadnjimi instrukcijami bi blo fajn, če bi se lahko vsak thread nemoteno "rolal" znotraj njega ( ajde 256 Word uvrglave, ali če lahko izbiram 2 x 128 Word - 2 level)...
Ni treba biti 100% določen, če gre za skrivnost. Zadosti bi bilo vedeti, bodo tu bistveni premiki ?
Matr, tud če bi imel recimo nek minimalen 16 Word sideway cache, pa če ga fila neka logika s 16 zadnjimi instrukcijami bi blo fajn, če bi se lahko vsak thread nemoteno "rolal" znotraj njega ( ajde 256 Word uvrglave, ali če lahko izbiram 2 x 128 Word - 2 level)...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katero grafično kartico kupiti?Oddelek: Strojna oprema | 2278 (1957) | Xserces |
» | AMD brez CUDA podporeOddelek: Novice / Grafične kartice | 4794 (3187) | Brane2 |
» | katera grafična?Oddelek: Kaj kupiti | 983 (846) | laibachnsk |
» | ATi v Half-Life 2 pomete z nVidio (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 8044 (8044) | norvalk |
» | ATi vs. nVIDIAOddelek: Kaj kupiti | 2213 (1554) | San |