» »

Crysis 2

Crysis 2

««
2 / 17
»»

aodius ::

Systemvoraussetzungen für die PC-Version
o Internetverbindung für die Installation des Spiels und um online zu spielen
o OS: XP/Vista/Windows 7
o CPU: Intel Core 2 Duo mit 2Ghz, AMD Athlon 64 x2 2Ghz, oder besser
o 2 GB RAM
o HDD: 9 GB
o DVD ROM: 8x
o GPU: NVidia 8800GT 512Mb RAM, ATI 3850HD 512Mb RAM, oder besser
o Audio: DirectX 9.0c-fähig
o Keyboard, Mouse o. Microsoft Xbox360 Controller für Windows

vir: facebook
http://www.gregorsalobir.si/

Robert_S ::

Yeah right

69charger ::

To je gotovo za Ultra low,če upoštevam da je Crysis laufal na Geforce 8400gs in Athlon X2 4400+ na Low/Medium.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

IvoJan ::

Glede na to da bo ta spil laufal na konzolah mam feeling da ne bo tolk zahteven.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Bor H ::

Celo sam Crytek je nekoč izjavil da bo igra manj (ali enako) zahtevna kot predhodnik.

IvoJan ::

Pomoje da zaradi optimizacije. Crysis je zelo slabo optimiziran.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Bor H ::

Eh, bolj zaradi tega ker je mesto lažje modelirat kot džunglo/otok.

IvoJan ::

Dvomim :) v obeh primerih je detajlov ogromno sploh glede na to da govorimo o new yorku.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Bor H ::

Ej new york al pa ljubljana, za igro je vseen, važn je kaj se odločjo vse vključit, sploh če upoštevaš da se dogaja v prihodnosti po mali apokalipsi. Uglavnem kot sem gledal ne zgleda mnogo lepše od Crysisa.

IvoJan ::

ne zgleda pa tudi slabse :) mislim da si boste zelo podobni in da ne bo neke graficne revolucije.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Rippy ::

Crysis "ni" bil slabo optimiziran ampak je vseboval zelo kompleksne 3D modele. Na najvišjih nastavitvah je igra pljuvala ven čez 2 milijona poligonov na frame! Niti ena igra, ki je izšla od takrat ni toliko geometrijsko kompleksna. Koliko sem gledal trailerje od Crysis 2 se lepo vidi kje so "optimizirali". Recimo drevesa v parkih uporabljajo "tehnologijo" World of Warcraft...torej veliko 2D površin pod različnimi koti. Upam sicer, da je to samo za konzole.

In ker je zadeva grajena za konzole močno dvomim, da bodo za PC verzijo gradili 10x bolj kompleksno geometrijo in ne bo tako, kot predhodnik ampak bo bolj bazirana na bump in normal mapping, da "doseže" izgled. Ostalo bodo pa "uu shiny" effekti.

jazbec ::

dejansko se razvijalci vse več posvečajo konzolam kot pc-jem
thats sad:)

Senitel ::

Boljši art še ne pomeni nujno 5x daljših shaderjev in single digit frame rate-ov.
Niti ni sama geometrijska kompleksnost problem v Crysis, problem je ker se teh 2 miiljona trikotnikov renderira praktično ene 3x.

aodius ::

Community Manager Cry-Tom na strani MyCrysis.com:
"We're glad so many of you are enjoying the Xbox 360 multiplayer demo - if you haven't tried it yet, check it out on Xbox Live. At this time, Crytek and EA are also glad to confirm that we will also be releasing a pre-launch multiplayer demo of Crysis 2 on the PC. Stay tuned for more details."


Crysis 2 - Be Strong Trailer

http://www.gregorsalobir.si/

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: aodius ()

Outsajder ::

aodius je izjavil:

Community Manager Cry-Tom na strani MyCrysis.com:
"We're glad so many of you are enjoying the Xbox 360 multiplayer demo - if you haven't tried it yet, check it out on Xbox Live. At this time, Crytek and EA are also glad to confirm that we will also be releasing a pre-launch multiplayer demo of Crysis 2 on the PC. Stay tuned for more details."


Crysis 2 - Be Strong Trailer


Zelo beden trailer v crysis enki je bil tko badass tuki je prov otročje vse skup.

galu ::

Meni pa je všeč... To je pač čisto nasprotje 1-ke. Tam je prevladoval undercover tip igre, tukaj pa shoot&run.
Tako to gre.

macgajver ::

Sej če bi blo kaj bolj naprednega od shoot and run bi 90% konzolašev takoj naredilo samomor.
tenstan krompir je pa zakon

Berserker ::

Skrivanje je za nemočne in slabiče v takšnem oklepu kot je nanosiut pa sploh bedno.

Macgajver opažam da za napake v igrah kriviš nekaj brez smisla, recimo kot da bi rekel da je Ford GT slab športni avto ker ima le 560HP in ne 1200HP od Veyrona.

Da je stealt dobro prisoten na konzolah si poglej serijo MGS.

MajstrZvasi ::

Konzole 90% casual gamerji, bolj resen gaming pc. Pomoje na to namiguje macgajver.
Pjača je kurba kurbe mamo pa rad.

Zgodovina sprememb…

guest #44 ::

Berserker je izjavil:

Skrivanje je za nemočne in slabiče v takšnem oklepu kot je nanosiut pa sploh bedno.

Macgajver opažam da za napake v igrah kriviš nekaj brez smisla, recimo kot da bi rekel da je Ford GT slab športni avto ker ima le 560HP in ne 1200HP od Veyrona.

Da je stealt dobro prisoten na konzolah si poglej serijo MGS.



Mačo streljanje vse povprek je za ljudi, ki so v RL vidli pretep le iz varne razdalje svojega balkona in mislijo, da zdej lahko nalomijo največjo mrgo tam zunaj.



Sicer PC igre niso več tisto kar so bile v začetnem obdobju new gen konzol (>PS1), kjer je res veljalo, da so PC igre zahtevnejše in za resnejše gamerje. Danes je pa itak prevladala konzolna mentaliteta in mainstream igre so vse po istem kopitu.

Simulacije so praktično izumrle, prav tako avanture, taktične, strateške,...

Berserker ::

Resnega igranja ni oziroma so ga izumili pc igralci ki jih peče vest o pregrešno dragih komponentah. Nasplošno so igre namenjene zabavanju posameznika v določeni zvrsti. Zadeve ki se jim rečejo simulatorji (in so eksluziva za pc) so navadna farsa.

Dr_M ::

Aha, pregresno drage konzole pa nimajo veze? :))
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

valvoline1 ::

zanimljivo da konzole čeprav majo pol manj procesorske moči kot kšn c2d na 3ghz in 5x manj gpu power kot npr hd4870 še vedno ponujajo bolj tekoči gameplay kot pc če primerjamo isti naslov. Lep primer je gta4.

Bor H ::

1. dejstvo: optimizacija
2. dejstvo: manj igralcev v MP naslovih
3. dejstvo: 720p resolucija (xbox)
4. dejstvo: slabše teksture (bioshock, primerjan side by side)

Dr_M ::

Bor H je izjavil:

1. dejstvo: optimizacija
2. dejstvo: manj igralcev v MP naslovih
3. dejstvo: 720p resolucija (xbox)
4. dejstvo: slabše teksture (bioshock, primerjan side by side)



K prvi tocki bi dodal to, da je na konzoli HW vedno tocno znan. Pri racunalniku imas malo morje razlicnih kombinacij. zato je toliko lazje optimizirat igro.

Pa pri 3. tocki ja... V 1280x720 z 2xAA lahko ze kar nekaj let star racunalnik spodobno poganja igre. :))
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

valvoline1 ::

če pogledamo min specifikacijo zgoraj(če je seveda resnična) piše 8800gt za min ? x360 ma nvidio 6800ultra not če se ne motim,tole je najmanj 3x počasnejše kot 8800gt,pa bo na tem špil deloval k namazan?

Bor H ::

Dej pol zažen na PCju pri 1280*720 in primerjaj še efekte. Čist za hec. Pol boš verjetno sam še na približno 2x razliki v moči. Pa še to vprašanje, sploh pa ja, na Xboxu in PS3 točno veš na čem boš laufal, na PCju imaš približno 15 milijonov različnih kombinacij.

Dr_M ::

Xbox 360 ima not ATI Xenos (R500). Kar je nekaj podobnega kot ATI X1900.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

valvoline1 ::

Bor H je izjavil:

Dej pol zažen na PCju pri 1280*720 in primerjaj še efekte. Čist za hec. Pol boš verjetno sam še na približno 2x razliki v moči. Pa še to vprašanje, sploh pa ja, na Xboxu in PS3 točno veš na čem boš laufal, na PCju imaš približno 15 milijonov različnih kombinacij.

jaz itak mam nastavljeno na 1280x1024 z 2xaa

Dr_M je izjavil:

Xbox 360 ima not ATI Xenos (R500). Kar je nekaj podobnega kot ATI X1900.

Pol pa sprobaz z x1900 pognat grid npr na tej resoluciji. Dobiš dijapozitive.

Zgodovina sprememb…

Bor H ::

Kar je še zmer 40% več pixlov kot na xboxu

valvoline1 ::

Bor H je izjavil:

Kar je še zmer 40% več pixlov kot na xboxu

Če zmanjšam resolucijo na 1024x768 je pohitritev komaj 10%(hd4850) tak da ne vem.

Mislim da se proizvajalci iger majo fajn zmenjen z izdelovalci HW(verjetno veliki sponzorji) da namernoma naredijo x krat bolj HW zahtevno pc verzijo špila kot pa tista za konzole.

Zgodovina sprememb…

Bor H ::

Oh, seveda se ne skalira zahtevnost z resolucijo ampak nepomembna pa ni.
Glede dogovarjanja pa jst ne verjamem. Poglej kakšen indie špil (ala Magicka), ki ima grafiko, ki bi "mogla" laufat na vsakem pet let starem PCju pa vseeno šteka. Ali pa COD tanov, če ti je ljubše. Optimizacija je hudič in je draga. Sej še sami proizvajalci kar nekaj verzij driverjev imajo "up to 40% speed boost in .....". Stvar se pozna tudi pri OSih, če si sam skompilaš katerokoli distribucijo linuxa za svoj CPU boš pridobil kar nekaj %, ker morajo drugače biti programi compailani na najmanjši skupni imenovalec, ki pa za nove sisteme ni najhitrejši.
Še enkrat, Bioshock sem primerjal na laptopu (1680*1050, niti ne vse na full) z xbox verzijo in je xbox verzija odurna bila v primerjavi s PC.

macgajver ::

Samo optimizacija nebi smela več biti tak buhuhu. Nevem ali je to res toliko zahtevno ali je to samo lenoba razvijalcev in nategi da čim več zaslužijo.
Recimo nekateri engini tako lepo delajo na pc in igre izidejo približno s datumom konzol spet druge igre izidejo leto za tem na pc in delujejo porazno. Kot bi se nekatere firme delale norca. Škoda da slednje igre prevladujejo.

Nekako takole mi situacija izgleda zadnja leta.
konzole -(razviti svet)
pc - države 3sveta (dobimo ostanke) Zdej če se jim da celo ostanke zavijejo v folijo in če je sreča so še mlačni.
tenstan krompir je pa zakon

Zgodovina sprememb…

Senitel ::

Dr_M je izjavil:

Xbox 360 ima not ATI Xenos (R500). Kar je nekaj podobnega kot ATI X1900.

Med X1900 in Xenos je kar nekaj razlik. Kot prvo je unified in kot drugo ima 10MB pomnilnika na čipu. Tudi PS3 ima bistveno boljšo povezavo med GPU in CPU, kar pomeni, da lahko Cell precej pomaga.

Tudi ne bi bilo slabo dejansko pogledat v katerih primerih je 8800GT hitrejši od 7800GTX. Ker sta strogo performančno dejansko zelo podobna. Če delaš stvari dovolj lepo, potem 8800GT ne bo praktično nič hitrejši. Je pa spekter 8800GT stvari, ki so OK, bistveno širši na G80+.

Konzole imajo na razpolago tudi API, ki je povsem pisan na kožo GPU-jem. Na konzolah se tako uporablja nekaj algoritmov, ki so čisto OK na PS3 ali Xbox 360, na PC-ju brez DX10/11 pa bo treba ene 3x okrog "riti v varžet", da bo isti algoritem deloval. In če že PC port uporablja DX10/11, se pa izkaže da bodo developerji našli celo novo zakladnico fuckup-ov, ki dejansko nimajo nič s hardwareskimi omejitvami.

IMO je trik predvsem v tem, da če na Xbox 360 in PS3 nek algoritem ne deluje (je prepočasen) se developerji ne morejo zanašat na hardwareske izboljšave čez 6 mesecev. Stvar je treba poenostavit.

Bor H ::

Pa še ena stvar je: konzole imajo več jeder, xbox mislim da 3+1, uglavnem point je, da razvijalci razvijajo igre ki zahtevajo natanko 3 (recimo) jedra, če imaš na PCju 2 jedri kaj narest s tretjim? sploh če ga ne moreš enostavno razbit na uni dve. Zato pa recimo GTA4 ni laufal na večini non quad PCjev, prav tako Bad Company doživi ogromen skos v performancu ko dodaš kako jedro. Je pa seveda potem stvar podpore iz strani razvijalcev še, nekatere igre dobijo tedenske patche ene pa nič.
Da ne omenjam celega kupa problemov, ki ti jih lahko povzročijo različne zvočne, ko spet sprogramiraš stvar ne idealno ampak preprosto, zato da te kaka integrirana realtekova ne bo .... v glavo.

valvoline1 ::

Torej x360 ma predelan x1900 noter,ps3 pa predelan 7800gtx. 8800gt je za najmanj 2x hitrejša kot obe,mel sem 7950gt 512mb ki je dejansko boljša kot 7800gtx,zamenjal z 8800gt fps so se podvojili,v nekaterih primerih potrojili,da ne omenjam razliko z vklopljenim AA.

Bor H ::

Ponavljam: če bi razvijalci neke igre rekli: igra bo laufala samo na i5 750 + HD 6850 grafiki, na ničemer boljšem, na ničemer slabšem, aja, pa moreš imet Win7 64 bit, z driverji 10.10 + realtek zvočno z zadnjimi driverji iz 2009....
bi igra laufala mnogo bolje

edit: ampak tega pa nočeš ane?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Bor H ()

Senitel ::

Malo v razmislek valvoline1:
RSX - 8 vertex shaderjev (4+1) + 24 pixel shaderjev (2x 4+1) = 280 ALU-jev pri 550MHz = 154000
8800GT - 112 SP = 112 ALU-jev pri 1500MHz = 168000

Po domače povedano:
8800GT je hitrejši v primerih, ko RSX/7800GTX sux.

valvoline1 ::

Nekaj vsem za razmislek. x360 npr je že 4-5 let star hardware.V tem času so ble aktualne pc konfiguracije z nevem amd x2 a64,intelovi pentium D.Grafične ranga x1900 in 7900.Večplatformni špili so lepo lavfal na konzolah in pcjih. Kaj pa danes? Špil ki leti na ps3 in x360(hardware skoz enak) ni varijante da lavfa na 4-5 let starem pc hardveru,oz zgoraj omenjene 5 let stare pc konfiguracije. Celo na sodobnih sistemih ki so 10x hitrejši slabše lavfajo kot na konzolah. Tole je vse zmenjeno z proizvajalci HW. Si upam stavit da je tako.
p.s. po tej logiki čeb crysis2 lavfal na x360 bi mogu kamot lavfat na 5 let staremu racunalniku.

Zgodovina sprememb…

Bor H ::

Ne poslušaš najbolš? Igre ki so danes na PCju zgledajo VELIKO lepše kot tiste izpred petih let, tiste ki so danes na konzolah zgledajo malenkost lepše kot tiste izpred petih let. In ja, Crysis 2 bo na konzolah zgledal slabše, Bad Company 2 ima omejitev 24 igralcev na konzolah, na PCju je 32. Ni zmenjeno s proizvajalci HWja, preprosto za PC ni toliko optimizacije (še zmeraj je je ogromno) in na PCju imamo praviloma lepšo grafiko.
V razmislek, primerjava PC-xbox-ps3
http://www.pcgames.de/Battlefield-Bad-C...
Kaj hočem dokazat? Poglej sliko, katera platforma ma najboljšo grafiko? Xbox ane?
Geesh

edit: problem s kodo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Bor H ()

MajstrZvasi ::

Pomoje razvijalci izkoriščajo precej večjo moč pcjev in se ne ubadajo kaj dosti z optimizacijo saj močan pc s surovo močjo premaga vse kar mu dajo za preračunat. Zato pač portenjo igro skoraj direkt če dobiš podporo za miško in tipkovncio si lahko že vesel. Slabo optimizirane igre iz konzol ponavadi najprej doživijo bremzo na cpu saj je logično ko pa pravite da se grafično lahko merijo s 8800gt večina pc gamerjev ima močnejše grafične.
Recimo stari quadi včasih niso kos istisnit pri kakšni portani igri več kot 40-50fps i5 i7 pa imajo dovolj surove moči da igra teče 60+fps.
In kot slišim naj bi crysis 2 razvijali vzporedno tako da ni panike.
Pjača je kurba kurbe mamo pa rad.

Izi ::

valvoline1 je izjavil:

...Špil ki leti na ps3 in x360(hardware skoz enak) ni varijante da lavfa na 4-5 let starem pc hardveru,oz zgoraj omenjene 5 let stare pc konfiguracije...

Bull Shit. Pozabljaš, da imajo PC igre možnost nastavitev, od resolucije do podrobnosti tekstur in še stotine učinkov.
Če izbereš resolucijo 640 x 480 in vse nastavitve nastaviš na Minimum potem lahko najnovejšo igro igraš tudi na 7 let starem PC-ju in to s 60 fps.
Na PC torej lahko vedno žrtvuješ lepoto za hitrost in tako igraš najnovešo igro tudi na več kot 5 let starem računalniku. Je pa res, da se PCjaši ne zadovoljijo s takim grafičnim povprečjem kot konzolaši, da bi morali igrati 3 do 4 metre oddaljeni od ekranov, da bi bila grafika približno znosna. PCjaši igrajo pol metra oddaljeni od ekrana in grafika mora biti vedno vrhunska, zato pa nadgrajujejo grafične kartice na vsake 4 leta, da lahko gledajo HD resolucijo z vsemi učinki na maksimum.

Napisal sem, da je trenutno meja za igranje na PC nekako 7 let, ker edina omejitev pri sodobnih igrah je podpora grafičnih kartic za DirectX 9 in Pixel Shader 3.0, ki jo imajo vse grafične od leta 2004 naprej.
Da bi katera nova igra nujno zahtevala DirectX 10 ali 11, ali pa Pixel Shader 4 ali 5 se še ni zgodilo, ker hočejo izdelovalci igro omogočiti čim večjemu številu igralcev.

DirextX 10 in Pixel Shader 4.0 sta se pojavila šele leta 2007 in prve igre, ki bodo nujno zahtevale podporo še vsaj kakšni 2 leti ni pričakovati.

DirectX 11 in Pixel Shader 5.0 pa se je pojavil šele dobro leto nazaj in ga tam nekje do leta 2020 :P verjetno ne bomo videli kot zahtevani minimum v igrah.
Je pa vse odvisno od razvoja konzol. Trenutno konzole hardwaresko zaostajajo okoli 7 let za PC-ji, in dokler Xbox ne bo podpiral primernega DirectX in Pixel Shaderjev jih tudi v PC igrah ne bomo videli.
Xbox uporablja DirectX 8.1, Xbox 360 pa DirectX 9.0c, zato so vse igre še vedno na 9.0c, čeprav je 90% PCjašev že na DirectX 11. Konzole v zadnjih letih dejansko močno zavirajo razvoj iger.

Bor H ::

Xbox360 uporablja Directx nekje med 9 in 10, in že obstajajo igre ki zahtevajo DX10, recimo Just Cause 2, naslednji Battlefield pa bo celo delal samo na 64 bitnih winsih. Tako da zadeve se definitivno premikajo stran od DX9 in sumim da bomov 2012 že vidl kake DX11 only špile.

Senitel ::

DirectX 11 bo zapopaden dost hitro. Mislim DirectX 11 kot API, ker je kompatibilen nazaj vse do DX9 hardware-a, in ne SM 5.0. Samo delež WinXP mora dovolj past.

Označevat DirectX na Xbox 360 kot "nekje med 9 in 10" ali pa zgolj kot "DirectX 9.0c" je pa tudi zgrešeno. Hardware je nekje med Radeon X1900 (DX9) in HD 2900 (DX10). Sam API je DX 9 + podpora za ekstra feature-je od Xenosa. Torej funkcionalnost kot je memex, embedded dram, teselacija... Večino tega sploh ni v DX10/11 (vključno s teselacijo) in je v bistvu čista tangenta.

mr1two ::

@ MajstrZvasi
Poskusi malo programirat, boš videl kako malo časa je potrebno, da napišeš nesramno počasen program, ko prideš do določenih problemov. Za dobro spisano kodo moraš biti dober/zvit.
Ne govorit, da so zadeve neoptimizirane, če niso.
Crysis se naslanja na to, da je današnji HW sposoben vsak dan več stvari prežvečit. Saj ni nič narobe, če ga letos obračaš na medium, ampak čez recimo 2-4 leta, boš lahko drgnil na ultra high, grafika pa bo še vedno zelo zelo lepa/dobra. Sploh pa na neko srednjo nastavitev stvar zgleda dosti lepo.

Je pa res, da nekatere moti, da ne morejo nastavt detailov na super ultra high in pol jih tolče po egu. Kar povzroči nakup hitrejših, novejših in dražjih komponent:). To je vse marketing zadaj :))

Drgač pa čakam nadaljevanje, zgleda dosti dobr špil, ki ga je vredno igrat.
LP

valvoline1 ::

Prihajajoči ps4 in novi xbox bodo dokončno pokopal pc gaming. Nekje so zunaj že specifikacije ps4,8 jedrnik na 22nm,4 jedrna? grafika,10-15x procesorske in grafične moči kot trenutni ps3.

IvoJan ::

pokopala PC gaming? sej se hecas ane? btw si kdaj slisal za dvojino?
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

galu ::

Vem, da bom kupil PS4 v prvem mesecu po izidu, ampak močno dvomim da bo mel 8 jeder itd...
Če bo na rangu HD5870 (leta 2012), bo to ogromen dosežek za tistih 400EUR, kolikor bojo računalni za njega.
Tako to gre.

kmetek ::

valvoline1: zaradi mene komot, bo pa grafična in proc industrija izgubila. ljudje kupujemo hude proce in grafe samo zaradi iger na pcju, če tega ne rabiš je pc za 300EUR vrh glave.

T-Majo ::

Zakaj iz čudovite džugle v betonsko mesto?

Zakaj?
««
2 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Crysis 3 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
23841068 (24214) kajetan
»

Crysis 1 še vedno grafično zelo zahtevna igra?!

Oddelek: Igre
243023 (1791) Halfdead987
»

PC igre 2012

Oddelek: Igre
388763 (7301) Skyman
»

Bo Crysis 2 omejen le na DirectX 9? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
7122712 (20769) korenje3
»

GTX 590 zamuja, že v spletnih trgovinah

Oddelek: Novice / Grafične kartice
275083 (4252) alpha1

Več podobnih tem