Forum » Programiranje » iz binarne vrednosti v string
iz binarne vrednosti v string
Tutankhamun ::
imam 2 spremenljivke unsigned __int64, ki predstavljajo __int128. Kako nj prikažem to v desetiškem številu?
Kako recimo prikažem vrednost 2^128? To je res HUGE številka. Rd bi pa še višje številke pa me zanima kako se to nardi. Pa ni treba pisat kode, lahko ni pa nujno.
Lahko kšno teorijo napišete al pa link kšne strani, ker js nism najdu nč. Lahko da sm narobe iskov.
Kako recimo prikažem vrednost 2^128? To je res HUGE številka. Rd bi pa še višje številke pa me zanima kako se to nardi. Pa ni treba pisat kode, lahko ni pa nujno.
Lahko kšno teorijo napišete al pa link kšne strani, ker js nism najdu nč. Lahko da sm narobe iskov.
AMD Phenom QUAD 9950 Black Edition, 8GB
Ktj ::
Jest bi se lotu nekako v temu principu:
~Najprej bi vseskupaj pretvoru v šestnajstiški sistem in v char(char[]).
~Spisu funkicjo za množenje in seštevanje s char (slednjo smo ravno natanje delal na avditornih vajah iz rac, je lažje če sešteješ samo 2 števili na enkrat se ne zajebavaš s prenosom).
~pretvarjanje posameznega števila v desetiški sistem in prištel skupni vrednosti (operiranje s char)
Zdaleč to ni optimalna rešitev vendar edina ki mi trenutno pade na pamet. Kaj več, če te zanima, lahko napišem kasneje, ker trenutno nimam časa za pisanja kode oz podrobrenjših inforamcij.
LP Ktj
~Najprej bi vseskupaj pretvoru v šestnajstiški sistem in v char(char[]).
~Spisu funkicjo za množenje in seštevanje s char (slednjo smo ravno natanje delal na avditornih vajah iz rac, je lažje če sešteješ samo 2 števili na enkrat se ne zajebavaš s prenosom).
~pretvarjanje posameznega števila v desetiški sistem in prištel skupni vrednosti (operiranje s char)
Zdaleč to ni optimalna rešitev vendar edina ki mi trenutno pade na pamet. Kaj več, če te zanima, lahko napišem kasneje, ker trenutno nimam časa za pisanja kode oz podrobrenjših inforamcij.
LP Ktj
terryww ::
Lahko recimo prebereš binary v mp* vrednost z GMP(lnx) ali MPIR(lnx+win) knjižnjico. Za dodeljevanje vrednosti in seštevanje s številom istega reda rabi okol 5s na 30MB datoteki.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: terryww ()
Tutankhamun ::
jmakov, to bom preveru, kaj si mi predlagu.
Kti
recimo da mam 8bitn sistem. Js bi pa rd na zaslon prikazu 16bitno številko.
sestavu jo bom iz dveh 8bitnih številk
0000 0010 1111 1111
To številka ima vrednost 767. Js bi rad spravu to v string "767". Kako?
Če veš, bi prosu, da ko boš meu kej cajta, da kej napišeš.
Številke so pa nepredznačene!!!
Js bom še pogledu v funkcijo itoa, če bom kej pametnga dobu :P.
Kti
recimo da mam 8bitn sistem. Js bi pa rd na zaslon prikazu 16bitno številko.
sestavu jo bom iz dveh 8bitnih številk
0000 0010 1111 1111
To številka ima vrednost 767. Js bi rad spravu to v string "767". Kako?
Če veš, bi prosu, da ko boš meu kej cajta, da kej napišeš.
Številke so pa nepredznačene!!!
Js bom še pogledu v funkcijo itoa, če bom kej pametnga dobu :P.
AMD Phenom QUAD 9950 Black Edition, 8GB
Tutankhamun ::
Bom probu drgač razložit
Moj procesor je 8bitn. Tko da je največja številka, ki jo lahko izračuna 255.
Js pa hočem prikazat na 8bitnem procesorju 32bitno številko, ki pa je sestavljena iz 4ih 8bitnih vrednosti.
Primer 32bit integerja (vrednost = 1743819292)
0110 0111 1111 0000 1001 0010 0001 1100
Ampak js na mojem bitnem procesorju ne morem ker napisat itoa (1743819292), da pretvorm v string. Ker kako dobim string. Tisto cifro 1743819292 morem najprej delit s 1000000000 , da dobim vn 1. Potem odštet 1000000000 od prejšne številke, da dobim 743819292. Potem to delim z 100000000 in tako naprej...
Js pa ne morem delit s 1000000000, ker je največja številka 255 na mojem 8bitnem procesorčku.
Torej za 32bitno vrednost 1743819292, imam 4 registre.
1. register: 0110 0111 (103)
2. register: 1111 0000 (240)
3. register: 1001 0010 (146)
4. register: 0001 1100 (28)
Torej kako nj na zaslonu prikažem vrednot "1743819292"?
// tuki so moji integerji veliki 1bajt (8 bitov)
int a0 = 103;
int a1 = 240;
int a2 = 146;
int a3 = 28;
Zdej pa morem prikazat na zaslon da je to številka 1743819292. Zdej sm pa bled.
Moj procesor je 8bitn. Tko da je največja številka, ki jo lahko izračuna 255.
Js pa hočem prikazat na 8bitnem procesorju 32bitno številko, ki pa je sestavljena iz 4ih 8bitnih vrednosti.
Primer 32bit integerja (vrednost = 1743819292)
0110 0111 1111 0000 1001 0010 0001 1100
Ampak js na mojem bitnem procesorju ne morem ker napisat itoa (1743819292), da pretvorm v string. Ker kako dobim string. Tisto cifro 1743819292 morem najprej delit s 1000000000 , da dobim vn 1. Potem odštet 1000000000 od prejšne številke, da dobim 743819292. Potem to delim z 100000000 in tako naprej...
Js pa ne morem delit s 1000000000, ker je največja številka 255 na mojem 8bitnem procesorčku.
Torej za 32bitno vrednost 1743819292, imam 4 registre.
1. register: 0110 0111 (103)
2. register: 1111 0000 (240)
3. register: 1001 0010 (146)
4. register: 0001 1100 (28)
Torej kako nj na zaslonu prikažem vrednot "1743819292"?
// tuki so moji integerji veliki 1bajt (8 bitov)
int a0 = 103;
int a1 = 240;
int a2 = 146;
int a3 = 28;
Zdej pa morem prikazat na zaslon da je to številka 1743819292. Zdej sm pa bled.
AMD Phenom QUAD 9950 Black Edition, 8GB
xordie ::
En predlog.
Vecino stvari verjamem da ves ampak zaradi razlage celoten pogled.
Binarno stevilo pretvoris v desetisko s pomocjo utezi posameznega bita.
0110 = 0x1 + 1x2 + 1x4 + 0x8 = 6
Enako velja za 32-bitno stevilo. Vse kar potrebujes je 32 utezi in operacijo sestevanja v string.
Utezi ni tezko izracunati - dvojna vrednost prejsne utezi. Torej ostane se samo operacija sestevanja v string.
Torej si na zacetku izracunas utezi za velikost tvojega stevila (128bit) potem pa izvedes sestevek vseh utezi.
Primer za 16-bitna na 8-bitnem:
stevilo: 0101 1110 0001 1110 (24094)
utez1 =
utez8 = 128 - to lahko izracunas normalno
utez9 = 128 + 128 - operacija + je nad string
...
utez16 = utez15 + utez15
rezultat = utez2 + utez3 + utez4 + utez5 + utez10 + utez11 + utez12 + utez13 + utez15
spet uporabis operacijo + nad string
Vecino stvari verjamem da ves ampak zaradi razlage celoten pogled.
Binarno stevilo pretvoris v desetisko s pomocjo utezi posameznega bita.
0110 = 0x1 + 1x2 + 1x4 + 0x8 = 6
Enako velja za 32-bitno stevilo. Vse kar potrebujes je 32 utezi in operacijo sestevanja v string.
Utezi ni tezko izracunati - dvojna vrednost prejsne utezi. Torej ostane se samo operacija sestevanja v string.
Torej si na zacetku izracunas utezi za velikost tvojega stevila (128bit) potem pa izvedes sestevek vseh utezi.
Primer za 16-bitna na 8-bitnem:
stevilo: 0101 1110 0001 1110 (24094)
utez1 =
utez8 = 128 - to lahko izracunas normalno
utez9 = 128 + 128 - operacija + je nad string
...
utez16 = utez15 + utez15
rezultat = utez2 + utez3 + utez4 + utez5 + utez10 + utez11 + utez12 + utez13 + utez15
spet uporabis operacijo + nad string
x
snow ::
Če je tvoj procesorček 8 biten boš pač moral najprej si napisat funcijo za deljenje ali odštevanje več bitnih števil.
Potem pa lahko deliš pa malo odštevaš ali pa pač odštevaš.
Recimo če bi imel 16 bitno bi začel z odštevanjem 10000, nato 1000, 100, 10 in ostanek so enice. Vsakič gledaš kolikokrat lahko to cifro odšteješ da še imaš pozitivno število. In si zapisuješ te števke.
Ja? ;)
Potem pa lahko deliš pa malo odštevaš ali pa pač odštevaš.
Recimo če bi imel 16 bitno bi začel z odštevanjem 10000, nato 1000, 100, 10 in ostanek so enice. Vsakič gledaš kolikokrat lahko to cifro odšteješ da še imaš pozitivno število. In si zapisuješ te števke.
Ja? ;)
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
Genetic ::
typedef unsigned char byte; // byte array b pomnozi z m in pristeje a. 0<=m<16 in 0<=a<16 void MulAdd(byte* b, byte len, byte m, byte a) { byte i = len; byte over = 0; while (i--) { b[i]*=m; b[i] += over; over = b[i]/10; b[i] = b[i]%10; b[i] += a; a = b[i]/10; b[i] = b[i]%10; } } // bDec sluzi dvojnemu namenu: najprej ga polnimo z desne in vanj vpisujemo // izracunane enice, desetice, stotice, potem pa prenesemo izracunano na levo // in pristejemo '0'(1 v '1', ...). na koncu ga terminiramo z 0. byte itoa(byte* b, byte len, byte* bDec, byte decLen) { // primer 1011(2) = x(10) // x = 0; // x = x*2 + 1; // MulAdd(x, 2, 1) // x = x*2 + 0; // MulAdd(x, 2, 0) // x = x*2 + 1; // MulAdd(x, 2, 1) // x = x*2 + 1; // MulAdd(x, 2, 1) // x == 11; // V tej funkciji pocnemo podobno, le da namesto dvojiskega uporabljamo stiriski sestav byte a0,a1,a2,a3; // bDec postavimo na 0 for (byte i=0;i<decLen; ++i) bDec[i] = 0; for (byte i=0; i<len; ++i) { byte a = b[i]; // byte a razbijemo na dvo-bite a0 = (a & 0xc0) >> 6; a1 = (a & 0x30) >> 4; a2 = (a & 0x0c) >> 2; a3 = (a & 0x03); MulAdd(bDec, decLen, 4, a0); MulAdd(bDec, decLen, 4, a1); MulAdd(bDec, decLen, 4, a2); MulAdd(bDec, decLen, 4, a3); } // sedaj prestavimo stevke iz desnega konca na zacetek: {0,0,0,2,5,7} v {'2','5','7',0,5,7} byte i = 0; while (i<decLen && bDec[i]==0) ++i; byte off = i; for (;i<decLen;++i) bDec[i-off] = bDec[i]+'0'; byte retLen = i-off<decLen?i-off+1:decLen; bDec[retLen-1] = 0; return retLen; }
Primer uporabe:
byte bLen = 4; byte* b = new byte[4]; // 1743819292 b[0] = 103; b[1] = 240; b[2] = 146; b[3] = 28; byte decLen = 20; byte bDec[20]; byte len = itoa(b,bLen, bDec, decLen); delete [] b;
Kot vidis, se vsepovsod uporablja samo byte.
Tutankhamun ::
:) aja si kr naredu :P. Sej js se sam mal doma igram. Sm upov, da obstaja kšn zanimiv algoritem da se pride do konca.
Bom pa pogledu kaj si naklofu ;).
Bom pa pogledu kaj si naklofu ;).
AMD Phenom QUAD 9950 Black Edition, 8GB
Tutankhamun ::
Uff še en je neki napisu :). Ej hvala ker ste se potrudl :P. Nism mislu, da boste kr programčke pisal :). Hvala še enkrat ;)
AMD Phenom QUAD 9950 Black Edition, 8GB
Ktj ::
Sicer sm ti indirektno omenu to metodo (da vseskupaj nardiš s seštevanjem) na ZS, pa ti nekako ni bla všeč ^^.
Tutankhamun ::
Aja, sm tko na hit pogledu, pa je blo eno seštevanje, pa nism pogruntu, da si to naredu. Bom pol tut tisto pogledu. Je bla krajša zadeva. Sej use kar bi napisu je "ne ne zastopla sva se ćist prov" ;), pa bi bol natančn pregledu :).
Pa med pisanjem sm dojel kaj si mi u ZS naredu. Tista metoda mi je bol ušeč ja. Brez Množenja pa deljenja. Bom kr tisto uzeu pa mal predelu.
Hvala
Pa med pisanjem sm dojel kaj si mi u ZS naredu. Tista metoda mi je bol ušeč ja. Brez Množenja pa deljenja. Bom kr tisto uzeu pa mal predelu.
Hvala
AMD Phenom QUAD 9950 Black Edition, 8GB
Ktj ::
Am, pri funkciji "int na(char* vrednost, int potenca, char* buffer);" je manjša napaka:
treba je dodat:
if(potenca == 0)
{
buffer[0] = '1';
return 0;
}
za primet stevilo^0.
treba je dodat:
if(potenca == 0)
{
buffer[0] = '1';
return 0;
}
za primet stevilo^0.
Ktj ::
Pa še nekej je blo narobe: funkcija mnozi(char*,int,char*) je delala pravilno samo do določene vrednosti, sm še dodal funkcijo mnozi(char*,char*,char*).
Evo.
Evo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Uspešna faktorizacija RSA-200 in RSA-640Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 4225 (3390) | CaqKa |
» | [c#] bin8 v bin7Oddelek: Programiranje | 1019 (895) | napsy |
» | ideja: koda za razne mikrokontrolerje na enem mestuOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 3703 (3180) | neoto |
» | [C++] Shift left (strani: 1 2 )Oddelek: Programiranje | 3565 (3068) | Thomas |
» | 64 bitni Prescott prihaja...Oddelek: Strojna oprema | 2315 (2067) | Mr.B |