engadget - Višanje gostote energije v baterijah je vedno dobrodošlo, saj to pomeni daljši obratovalni čas naprave pri nižji teži - v teoriji bo prenosnik s 3-celično baterijo, kjer je gostota energije trikrat večja od primerljive 9-celične, deloval enako dolgo.
Toshiba naj bi bila na robu kar 50% dviga gostote. Trenutno ene bolj gostih baterij se izdelujejo za električni motocikel, prihajajo prav tako iz Toshibe, pri 4,2 Ah kapacitete pa gostota nanese na 67 Wh/kg. Nove, še gostejše baterije so prav tako namenjene za prevoz, a z dodatnima dvema kolesoma - za električne avtomobile. Nove, 100 Wh/kg baterije, so, prav tako kot prej omenjene, tretjino redkejše, posledica nanokristalov iz litijevega titanata, ki namesto ogljika, kot pri običajnih Li-ion baterijah, pokriva negativno elektrodo. Le-ta poveča površino anode za kar 33x, zahvaljujoč višjim tokovom, ki so posledica večje površine anode (elektroni lažje oz. hitreje prehajajo iz nje), omogoča tudi hitrejše polnjenje, obenem pa prenese tudi več ciklov polnjenja in praznenja (kapaciteta naj bi se zmanjšala za le 20% po 15.000 ciklih). Eden izmed avtomobilov, ki že uporabljajo litijev titanat v svojih baterijah, je elektro-športnik Lightning GT britanske izdelave.
Novice » Ostale najave » Toshiba povišala gostoto energije v Li-ion baterijah
filip007 ::
To pomeni da moram pol baterijo čim manjkrat spraznit dalj časa bo...ali vsake 3 mesece enkrat to priporoča moj Acer.
Trevor Philips Industries
nekikr ::
Uf, sem se že bal, da ta mesec ne bo novice o 10x boljših baterijah, ki pridejo zdaj zdaj...
Škoda, ker smo že 6 let na istem, kjub mesečnim novicam, da je za vogalom 10x boljša stvar :/
Škoda, ker smo že 6 let na istem, kjub mesečnim novicam, da je za vogalom 10x boljša stvar :/
WarpedGone ::
Eden izmed avtomobilov, ki že uporabljajo litijev titanat v svojih baterijah, je elektro-športnik Lightning GT britanske izdelave.
Ja, uporabalja na papirju.
Moj avto na papriju pa laufa na unobtanium. 100 x boljš kot ta avto na papirju.
50% več pol pa prebereš 100Wh/kg. Podn.
Zbogom in hvala za vse ribe
radam ::
Nevem kje dobijo te podatke, ker kolikor spremljam imajo li-ionske baterije že lep čas gostoto okoli 100Wh/kg, li-polimerske ki so zdaj v mobitelih pa tudi do 160Wh/kg.
Celo stara baterija od N95 ima 140Wh/kg: http://www.batteries4less.com/nokia/n95...
Celo stara baterija od N95 ima 140Wh/kg: http://www.batteries4less.com/nokia/n95...
Brane2 ::
A se nismo enkrat obe eni kregariji okrog elektro avtomobilov obregnili ob obstoječe rešitve in naračunali kar nekaj nad 100Wh/kg ?
On the journey of life, I chose the psycho path.
MrStein ::
Gostejše, redkejše, gostejše...
A je to neka podzavestna priprava na slovenski novorek al kaj ???
Gostota ni energija na maso.
Aja, ST člankopisci...
A je to neka podzavestna priprava na slovenski novorek al kaj ???
Gostota ni energija na maso.
Aja, ST člankopisci...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Azrael ::
Tukaj očitno nekaj ne štima. Napaka v novici ali standarden hype okoli akumulatorjev, ko so trenutno in?
Ni-Cd akumulatorji iz leta 1985 so imeli 34Wh/kg (podatek iz Končarjevega priročnika).
Ostale cifre pa si poglejte tukaj.
Upam, da bo sedaj malo bolj jasno, kako zelo na podnu so energetske gostote elektro kemijskih akumulatorjev.
Ni-Cd akumulatorji iz leta 1985 so imeli 34Wh/kg (podatek iz Končarjevega priročnika).
Ostale cifre pa si poglejte tukaj.
Upam, da bo sedaj malo bolj jasno, kako zelo na podnu so energetske gostote elektro kemijskih akumulatorjev.
Nekoč je bil Slo-tech.
WarpedGone ::
Upam, da bo sedaj malo bolj jasno, kako zelo na podnu so energetske gostote elektro kemijskih akumulatorjev.
Hja, ko pa kak akumulator v laptopu zagori, je pa cela štala in jojprejoj kako je to v avtomobilu lahko nevarno. Ko bojo energijske gostote bistveno večje, budo tudi eksplozije še bistveno bol spektakularne (če bo prišlo do njih).
Baterije v Tesli imajo ob upoštevanju dodatne teže hladilnega sistema, podporne elektronike in močnega ohišja okrog 120Wh/kg. Vse to naj bi predstavljalo kako tretjino teže celega packa, tako da imajo celice same okrog 180Wh/kg, pa niso niti zadnji krik tehnike ampak mainstream. Njihova močnostna gostota pa pride okrog 750W/kg.
V teli novici se je nekdo resno zatipkal.
Zbogom in hvala za vse ribe
Phoebus ::
kaj pa FES? Tam lahko relativno hitro "nafilaš", e je zadeva prav zgrajena pa je tudi varna (nima kaj eksplodirat / zagoret)? So čisto izumrli?
Pyr0Beast ::
Tiste sintrane Trepča akumulatorje si lahko BP filal več kot 1000-krat. Nekatere serije so šle celo do 4000 polnjenj. V Peterlinovem pavilionu imajo še danes delujoče stare NiCd celice odprtega tipa še iz časov bivše juge ali še pred tem.
Energijska gostota (na maso) Li-baterij je pa od oka 50-krat manjša od gostote navadnega lož. ulja.
Vnetljivost je tudi problem, vendar pa so tudi že svinčeve baterije znale eksplodirati kar konkretno.
Pravtako je svojo rabo našel tudi hidrazin ki je grozljivo nevaren, kot tudi nitroglicerin ..
Če je potreba se bo vedno našla tudi aplikacija te tehnologije.
FeS baterije niso ravno aktualne. Merkurjevi delavci na oddelku el. orodja so radi sanjali o tem, da bo čez 5 let vse baterije litij-železovega tipa. Pa boš še lep čas videl NiCd baterije v cenejših orodjih (zdaj celo ne več, ker je to superiorno tehnologijo EU lepo prepovedala).
Litijevke so idealne za določene namene, za orodje pa jih prekaša vsak tip celic z tekočim elektrolitom.
Proizvjalcem je všeč zadeva saj se hitro kvarijo in so po dveh letih že praktično neuporabne in potrebne menjave. Star dizelaš pa ima po 10-h letih še vedno skoraj idealni doseg kot ga je imel na začetku. Če se ne misliš voziti po mestu z napol prazno baterijo bodo litijevke držale okoli 3 leta, po tem pa bile neuporabne.
Povečanje energijske gostote je šlo predvsem na račun višje napetosti člena, od oka je meja tam 300Wh/kg brez kakšnih posebnih tehnologij in cen. Kar pa rabiš je pa vsaj 2kWh/kg.
Energijska gostota (na maso) Li-baterij je pa od oka 50-krat manjša od gostote navadnega lož. ulja.
Vnetljivost je tudi problem, vendar pa so tudi že svinčeve baterije znale eksplodirati kar konkretno.
Pravtako je svojo rabo našel tudi hidrazin ki je grozljivo nevaren, kot tudi nitroglicerin ..
Če je potreba se bo vedno našla tudi aplikacija te tehnologije.
FeS baterije niso ravno aktualne. Merkurjevi delavci na oddelku el. orodja so radi sanjali o tem, da bo čez 5 let vse baterije litij-železovega tipa. Pa boš še lep čas videl NiCd baterije v cenejših orodjih (zdaj celo ne več, ker je to superiorno tehnologijo EU lepo prepovedala).
Litijevke so idealne za določene namene, za orodje pa jih prekaša vsak tip celic z tekočim elektrolitom.
Proizvjalcem je všeč zadeva saj se hitro kvarijo in so po dveh letih že praktično neuporabne in potrebne menjave. Star dizelaš pa ima po 10-h letih še vedno skoraj idealni doseg kot ga je imel na začetku. Če se ne misliš voziti po mestu z napol prazno baterijo bodo litijevke držale okoli 3 leta, po tem pa bile neuporabne.
Povečanje energijske gostote je šlo predvsem na račun višje napetosti člena, od oka je meja tam 300Wh/kg brez kakšnih posebnih tehnologij in cen. Kar pa rabiš je pa vsaj 2kWh/kg.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Phoebus ::
z FES sva se malo narobe razumela...govorim o akumulatorjih ki hranijo energijo mehansko- z rotirajočim diskom. Glede oklepa itak ni dvoma, edini problem v vozilih je žiroskopski efekt. Kako je pa z gostoto energije se mi niti ne sanja ker nisem nikjer zasledil, so pa marsovci (NASA) pred leti govorili da "to je to" ker jo lahko zelo hitro napolneš in shraniš "enormne količine". Tudi avtobusi so včasih furali na to.
BigWhale ::
Vztrajnik je vsaj zaenkrat se precej neuporabna zadeva. Je pa ze nekaj implementacij neprekinjenega napajanja na vztrajnik.
Pyr0Beast ::
Vztrajnik sploh ni nova zadeva. Je pa super kar se tiče shrambe energije predvsem zaradi svoje trajnosti in potrebe po (ne)vzdrževanju.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Samsung razvil nov tip litij-ionskih baterij (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 20976 (16288) | Jst |
» | Spet nove baterijeOddelek: Znanost in tehnologija | 3698 (2109) | BALAST |
» | Litij-ionske baterije imajo spominski efektOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 14675 (11575) | SplitCookie |
» | Litijev sulfat potroji zmogljivost baterijeOddelek: Novice / Ostale najave | 5024 (3967) | WarpedGone |
» | Toshiba povišala gostoto energije v Li-ion baterijahOddelek: Novice / Ostale najave | 4302 (3305) | Pyr0Beast |