Forum » Znanost in tehnologija » Spet nove baterije
Spet nove baterije
Highlag ::
MIT izumil fotovoltaične celice, ki pretvarjajo toploto v elektriko. Celica združena z majhnim butanskim gorilnikom v velikosti kovanca drži približno 3x dlje od eno velike Li-ION celice. Če pa dodajo radioaktivni vir toplote pa baterija lahko zdrži do 30 let... Več tule: Gizmodo
Never trust a computer you can't throw out a window
BALAST ::
Že davno tega sem razmišljal kdaj bodo kanalizacije instant vir energije. Bravo, to rabimo.
WarpedGone ::
Na prvo žogo super, na drugo pa... kakšna je energetska bilanca?
Peltierjev člen zna delat podobno reč. A precej švoh.
Peltierjev člen zna delat podobno reč. A precej švoh.
Zbogom in hvala za vse ribe
Pyr0Beast ::
Zna biti uporabno za redke naprave, ki se že tako ali tako zračijo a delajo v temi/hladnih predelih.
Drugače pa se zadeva zagotovo močno greje če hoče od sebe dati karkoli uporabnega.
To da da od sebe več energije kakor li-celica je sprejemljivo.
Vprašanje je le kakšno moč da ven, ki je pa zagotovo manjša.
Kanalizacija kot vir energije, wtf ?
Drugače pa se zadeva zagotovo močno greje če hoče od sebe dati karkoli uporabnega.
To da da od sebe več energije kakor li-celica je sprejemljivo.
Vprašanje je le kakšno moč da ven, ki je pa zagotovo manjša.
Kanalizacija kot vir energije, wtf ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
dzinks63 ::
Obujam temo, če bodo litij zračne baterije spravili do praktične uporabe, bi to znalo kaj kmalu s površine zemlje spraviti v muzeje večino strojev na notranje izgorevanje.
Energijska gostota litij zračnih baterij bi naj namreč znašala približno 12 kWh / kg, kar je približno 15-krat več kot znaša energijska gostota litij ionskih baterij in je primerljiva z energijsko gostoto bencina (13 kWh / kg)
Pri IBM-u uprajo, da bodo delujoč prototip litij zračne baterije lahko predstavili že do konca prihodnjega leta.
McLuzo ::
Ne mislem kkšnih teorij zarote tu začet ampak na
Vsemogočne baterije poleg naftnim lobijem tudi državnim politikom ne bi bile povšeči, saj se od tega nateče mnogo denarja v blagajno.
Vsekakor pa podpiram in upam, da stvar čim prej preide v komercialno izdelavo in uporabo.
bi to znalo kaj kmalu s površine zemlje spraviti v muzeje večino strojev na notranje izgorevanje.lahk pa tud pozabiš, nč bat.
Vsemogočne baterije poleg naftnim lobijem tudi državnim politikom ne bi bile povšeči, saj se od tega nateče mnogo denarja v blagajno.
Vsekakor pa podpiram in upam, da stvar čim prej preide v komercialno izdelavo in uporabo.
guest #44 ::
Sej nisem proti razvoju itd. komaj čakam na take baterije. Ampak, ko se bo baterija vnela bo tudi 15x večji požar. Hate to be the one, ki ga to doleti. Še posebej v kakem laptopu v letalu.
guest #44 ::
Po kmečki logiki...pač 15x več shranjene energije. Ampak ja morajo biti pogoji pač taki.
BALAST ::
jverne saj ne misliš da bi te sploh spustili na letalo s tako bombo?
Po drugi strani bi pa tudi letala lahko letela na te baterije... future is unpredictable!
Po drugi strani bi pa tudi letala lahko letela na te baterije... future is unpredictable!
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
dzinks63 ::
Pipistrel bi jih bil zelo vesel, vprašanje kakšen motor bi sestavil, mogoče kakšno popolnoma novo inovativno zadevo.
WarpedGone ::
Sej nisem proti razvoju itd. komaj čakam na take baterije. Ampak, ko se bo baterija vnela bo tudi 15x večji požar. Hate to be the one, ki ga to doleti. Še posebej v kakem laptopu v letalu.
Edino valid vprašanje je - a je stvar težje al lažje obvladljiva od bencina.
Zbogom in hvala za vse ribe
guest #44 ::
WarpedGone je izjavil:
Sej nisem proti razvoju itd. komaj čakam na take baterije. Ampak, ko se bo baterija vnela bo tudi 15x večji požar. Hate to be the one, ki ga to doleti. Še posebej v kakem laptopu v letalu.
Edino valid vprašanje je - a je stvar težje al lažje obvladljiva od bencina.
Ponovno bom čez palec govoru, ampak zdi se mi, da požar baterije bi bil težje obvladljiv. To sklepam po videjih, ki sem jih gledal ko se litijeve baterije vnamejo. Zdi se mi bolj nasilen požar napram bencinu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: guest #44 ()
WarpedGone ::
Varnost je lahko inherentna kemiji al pa izhaja iz načina sestave celic in celega sistema.
Če maš en homogen kup energetsko zelo bogate župe, bo ta zelo močno gorela (kot npr. bencin), če maš pa to razpercelirano v veliko izoliranih celic pa lahko zagori posamezna celica pol je pa konec teatra.
Dejmo začet najprej navijat, da bi avtomobilske posode za bencin namesto ene 100 litrske enote začel delat v obliki satovja al pa vsaj recimo 1000 decilitrskih posodic, ki bo vsaka od vseh drugih ločena z ventilom in imela svoj mikrokontroler, ki bo nadzoroval kaj se z zadevo dogaja. Ko bo zaznal sr*nje bo zaprl ventil in tako preprečil razlitje večje količine goriva - polilo bi se par kapljic in to je to.
Koliko ljudi bi zaradi tega v nesrečah preživelo namesto zgorelo? Precej, bistveno več kot se je do sedaj vžaglo baterij.
Če maš en homogen kup energetsko zelo bogate župe, bo ta zelo močno gorela (kot npr. bencin), če maš pa to razpercelirano v veliko izoliranih celic pa lahko zagori posamezna celica pol je pa konec teatra.
Dejmo začet najprej navijat, da bi avtomobilske posode za bencin namesto ene 100 litrske enote začel delat v obliki satovja al pa vsaj recimo 1000 decilitrskih posodic, ki bo vsaka od vseh drugih ločena z ventilom in imela svoj mikrokontroler, ki bo nadzoroval kaj se z zadevo dogaja. Ko bo zaznal sr*nje bo zaprl ventil in tako preprečil razlitje večje količine goriva - polilo bi se par kapljic in to je to.
Koliko ljudi bi zaradi tega v nesrečah preživelo namesto zgorelo? Precej, bistveno več kot se je do sedaj vžaglo baterij.
Zbogom in hvala za vse ribe
VelikiTun ::
Malo. Še to v izjemno hudih nesrečah.
Poleg vsega bi tovrstna posoda za gorivo kar podražila avto. Pa ne pozabiti na večjo možnost okvar - eno je relativno enostavna posoda, drugo pa z elektroniko podprto satovje, z ventili in še čem.
Poleg vsega bi tovrstna posoda za gorivo kar podražila avto. Pa ne pozabiti na večjo možnost okvar - eno je relativno enostavna posoda, drugo pa z elektroniko podprto satovje, z ventili in še čem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: VelikiTun ()
WarpedGone ::
Ganz enako drži za baterije.
Razlika je le to, da pri baterijah vsi gonijo paranojo in zato je njeno satvoje opremljeno z elektroniko, ventili in še čim.
Na bencim smo pa že vsi navajen in se nben ne sekira več.
Razlika je le to, da pri baterijah vsi gonijo paranojo in zato je njeno satvoje opremljeno z elektroniko, ventili in še čim.
Na bencim smo pa že vsi navajen in se nben ne sekira več.
Zbogom in hvala za vse ribe
VelikiTun ::
Po eni strani razumljivo. Čeprav smo z baterijami obdani že ohoho let, se v vozilih množično pojavljajo šele sedaj in bo potrebno nekaj statistike, da se bo nezaupanje razblinilo.
jest10 ::
WarpedGone je izjavil:
Ganz enako drži za baterije.
Razlika je le to, da pri baterijah vsi gonijo paranojo in zato je njeno satvoje opremljeno z elektroniko, ventili in še čim.
Na bencim smo pa že vsi navajen in se nben ne sekira več.
Osmojenih telefonov/prenosnikov niti ni bilo tako malo. Z litijevimi baterijami je le treba ravnati malo previdneje
WarpedGone ::
Sej o tem govorim - na nivoju telefonov in laptopov baterije nimajo absolutno nobene zaščite razen navadnega voltmetra, ki nekak prepreči nevarne voltaže baterije.
Zaščite proti mehanskim napakam ali posegom pa ni nobene in zato se dogaja kar se dogaja. Čist isto (in še hujše) bi se dogajalo, če bi mel telefone in laptope na bencinske gorilnike - odostnost varnostnih sistemov naredi štalo.
Ker pa so avtomobili z nami že 100 let je edini varnostni ukrep ta, da je tank montiran tako da ob večini trkov ostane 'cel', morda zmučkan, spusti pa ne. Kadar pa le spusti, je pa štala oz. ogenj.
Vse avtomobilske baterije bodo za nekaj velikostnih razredov bol varne kot bencinski tank.
Zaščite proti mehanskim napakam ali posegom pa ni nobene in zato se dogaja kar se dogaja. Čist isto (in še hujše) bi se dogajalo, če bi mel telefone in laptope na bencinske gorilnike - odostnost varnostnih sistemov naredi štalo.
Ker pa so avtomobili z nami že 100 let je edini varnostni ukrep ta, da je tank montiran tako da ob večini trkov ostane 'cel', morda zmučkan, spusti pa ne. Kadar pa le spusti, je pa štala oz. ogenj.
Vse avtomobilske baterije bodo za nekaj velikostnih razredov bol varne kot bencinski tank.
Zbogom in hvala za vse ribe
jest10 ::
V svetilkah imaš baterijo zaščiteno pred udarci in fizičnimi poškodbami. Večina baterij ima tudi kratkostično, ter napetostno zaščito.
Pa je kar nekaj primerov, ko se je svetilka spremenila v "pipe bomb", ko se je baterija odločila spustiti dušo.
Pa je kar nekaj primerov, ko se je svetilka spremenila v "pipe bomb", ko se je baterija odločila spustiti dušo.
dzinks63 ::
Bom izkoristil tole temo, torej že dolgo nismo nič slišali o novih super-duper baterijah, sedaj pa tole:
popolnoma nov tip baterij (goo.gl/h83eP), s pomočjo katerih bi lahko mobilne telefone in električne avtomobile napolnili zgolj v nekaj sekundah.
Vse skupaj zgleda prelepo, da bi bilo res, vendar se nekaj takšnega v prihodnje pričakuje, torej izjemno zmogljive in poceni baterije, katere napolniš v trenutku.
popolnoma nov tip baterij (goo.gl/h83eP), s pomočjo katerih bi lahko mobilne telefone in električne avtomobile napolnili zgolj v nekaj sekundah.
Baterije, ki sta jih poimenovala "mikro superkondenzatorji temeljeni na grafenu" (micro-scale graphene-based supercapacitors), je mogoče napolniti nekaj sto do tisočkrat hitreje kot standardne baterije. Te so sestavljene iz tankih slojev ogljiva, ki je nato obdelan kar s pomočjo običajnega DVD zapisovalnika. Znanstveniki trdijo, da omenjene baterije ne bodo omogočile zgolj hitrejšega polnjenja naprav, ampak bo njihova integracija tudi drastično zmanjšala same naprave.
Znanstvenikom je z natančnim pozicioniranjem dveh ločenih elektrod uspelo povečati površino med njimi, kar jim je omogočilo shrambo veliko večjega naboja električne energije. S pomočjo omenjene tehnologije, bi lahko baterije proizvajali kar sami, saj za končen produkt potrebujemo zgolj DVD zapisovalnik in grafitov oksid, ki je komercialno dostopen po precej zmerni ceni.
Vse skupaj zgleda prelepo, da bi bilo res, vendar se nekaj takšnega v prihodnje pričakuje, torej izjemno zmogljive in poceni baterije, katere napolniš v trenutku.
vostok_1 ::
Prva stvar, ki mi je padla na pamet ko sem slišal za grafen je bil "superkondenzator". Čeprav od oka bi reku, da kemične baterije imajo v povprečju večjo kapaciteto. Bi pa bilo fanj napolnit baterijo v 2 sekundah ja pod pogojem, da ob hitrem polnjenju ne dizintegrira telefon pa mojo roko zravn.
dzinks63 ::
Očitno je zopet čas za novico o novih super baterijah, tokrat bi moralo iti zares, saj je izum na področju baterij nagrajen z denarno nagrado v višini preračunanih 38K €.
Tudi ta novica zveni kot znanstvena fantastika , saj se baterija napolni v 30 sekundah in bi brez izgube kapacitete lahko ponovila več kot 10-tisoč polnjenj.
Tudi ta novica zveni kot znanstvena fantastika , saj se baterija napolni v 30 sekundah in bi brez izgube kapacitete lahko ponovila več kot 10-tisoč polnjenj.
msjr ::
Še en (super)kondenzator. Če ne bi vsi mediji samo prepisovali (ok, povzemali) novic, bi bilo tudi dobro. V poplavi se najde tudi kakšen zanimiv članek na to temo: http://theeestory.ning.com/profiles/blo...
fpbs ::
Nemci so razvili nove baterije, primerne za EV in solarne sisteme
http://www.4evriders.org/2013/05/new-du...
pa še ene, ki bi lahko zamenjale li-ion.
http://www.globalpost.com/dispatch/news...
http://www.4evriders.org/2013/05/new-du...
pa še ene, ki bi lahko zamenjale li-ion.
http://www.globalpost.com/dispatch/news...
dstr17_ ::
http://www.eosenergystorage.com/custom/...
http://www.businesswire.com/news/home/2...
160$/kWh, 10000 ciklov = 0.016$/kWh
75% round trip efficiency
Prvi pilotni projekt se gradi v New Yorku in bo začel obratovati v začetku 2014.
Verjetno niso primerne za avte, ampak za shranjevanje elektrike v omrežju in pokrivanje špic pa izgledajo cenejše kot pa zdajšnje metode.
Še en članek: http://www.greentechmedia.com/articles/...
http://www.businesswire.com/news/home/2...
160$/kWh, 10000 ciklov = 0.016$/kWh
75% round trip efficiency
Prvi pilotni projekt se gradi v New Yorku in bo začel obratovati v začetku 2014.
Verjetno niso primerne za avte, ampak za shranjevanje elektrike v omrežju in pokrivanje špic pa izgledajo cenejše kot pa zdajšnje metode.
Še en članek: http://www.greentechmedia.com/articles/...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dstr17_ ()
fpbs ::
Vsakdo, ki ima solarno, bi moral imeti še ustrezne baterije, kot so naprimer te, da bi energijo po delno subvencionirani ceni oddajal takrat, ko so potrebe. Če se pa za nabavo baterij ne odloči, pa naj bi oddajal po normalni ceni, ali koristil za lastne potrebe.
Nikec3 ::
More Than 85% of Capacity after 10,000 Cycles
To je verjetno boljša novica kot podvojitev energijske gostote. To enostavno pomeni, da lahko uporabljaš Superchargerje kolikor želiš. Ni potrebe po gigantskih kapacitetah.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
BALAST ::
More Than 85% of Capacity after 10,000 Cycles
Ko bodo naredili teste pri variabilni zunanji temperaturi, bom šele verjel tem podatkom.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tesla bo gradila največjo baterijo na svetuOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 12880 (3539) | DamijanD |
» | Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 59027 (53353) | Jackass |
» | Gorivne celice za avtomobilOddelek: Znanost in tehnologija | 2765 (2660) | gruntfürmich |
» | Namenski transformator (strani: 1 2 )Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 6056 (5548) | Pyr0Beast |
» | Toshiba povišala gostoto energije v Li-ion baterijahOddelek: Novice / Ostale najave | 4308 (3311) | Pyr0Beast |