» »

xbox 360 življenska doba

xbox 360 življenska doba

loool2 ::

Kaj menite kolk cajta ma še predn bo MS izdal novo konzolo ? isto za ps3 ?

LuGi ::

Ene 2010-2012... PS3 pa 2013... tko bo jst to ocenu ;)

Berserker ::

PS4 malo pozneje ok 2014 ali 2015. Za xbox upam mal hitreje vrjetno 2010 bo najavlen pride pa mogoče 2011 ali 12.

tattoo ::

Po čem pa se to sklepa?

destroyer2k ::

tr33k

Dvomim da bo sony izdal tako pozno ps3, bo tudi izdal okoli 2012. Ker z ps3 generacijo so imeli zelo velike probleme (ni bilo veliko iger), ker so izdali samo 1 leto pozneje kot xbox360.

Tako da lool2 okoli 2011-2012 bodo prišle obe konzoli ven (ps4, xbox 720 ali pač kako se bo imenoval).

loool2 ::

Pol se še kr splača eno novo 360 kupt ? heh;((

Berserker ::

Zakaj bi izdali novo konzolo če še pa te sploh niso izmolzgli z kakšno igro vretno bo zato doba ps3 daljša.

destroyer2k ::

tr33k

Žal final fantasy 13 uporablja najmajn 90% vseh moči kar ima ps3, včasih pa tudi 100%, tako da glavna prednost ps3 je tudi izrablena. In to je rekel devolper da izkorišča vso moč ki jo ima ps3.

Berserker ::

Uff potlej je xbox precej boljša konzola glede let uporabe pa tako na splošno.

fosil ::

Če obstaja ena igra, ki vendarle uspe izkoristit cel potencial konzole to ne pomeni nič.

Dejstvo je, da s prodajo hardwera tako sony, kot microsoft izgubljata denar, služita pa ga z licenciranjem iger, tako da se jima seveda prav nič ne mudi z izdajo nove verzije.

Prav tako z novimi verzijami ni za pričakovat kar posebno novega. Večinoma se govori o vgrajenih senzorjih gibanja, kot ima to že sedaj wii.
Pri prejšnjih verzijah je bil napredek precej bolj revolucionaren, ker je šlo pač za prehod na HD.

Na to, da hardwer ni najbolj bistvena stvar pa kaže dejstvo da je najbolj prodajana konzola wii, da se še vedno proda ogromno ps2 konzol in iger zanjo ter da se proda več xboxov360 kot ps3, čeprav je ps3 hardwersko bolj zmogljiv.

Tako da če kdo razmišlja ali bi kupil sedaj ali čakal na novo verzijo, je lahko pomirjen. Xbox360 in ps3 bosta aktualna sigurno vsaj še 5 let.
Tako je!

Berserker ::

Ja ampak naslednji xbox bo vseeno hardwersko močnejši ker ži počasi šepa. Wii pa ima veliko podporo v casual in nedeljskih publiki.

GoldRakun ::

Ja bo močnejši, ampak samo od PS3. Če bo PS4(oz kakorkoli bodo dali ime) prišel 2 leti pozneje, ne bo za pričakovati da bo imel slabši hardwer od tedanjega Xboxa

Berserker ::

Ja baje bo imel isti procesor nov ps4 sam mal izboljšan to sem nekje prebral.

destroyer2k ::

fosil

Uf to pomeni vse, ker če ena igra izkoristi vso moč ps3 je šel cel PR od sony v nič (ko so trobili da še 2-3 leti bo trajal da samo 90% bodo znali izkoristiti). Drugače pa MS ne izgublja denar na svoji konzoli, še celo nekaj profita ima, pri ps3 pa pride nekaj $ minuso na konzolo.

Za wii pa raje ne bom veliko omenil ker je že Mavrik vse omenil in glavna stvar je ta da 99% iger na wii je zanič. Večino so vse od nintendo dobre potem so pa še zelo redki primer, da so dobre igre od drugih razvijalcev.

Za naslednjo generacijo konzol pa bi stavil na drugo tehnologijo kot je motion controler. Ker MS (mogoče sony tudi razvija enako tehnologijo, ampak še nisem videl od njih) ima prototip, kjer bi z kamero posnelo vse gibe, ki jih izvajaš. Tako da nebi rabil noben kontroler pri pretapški igri, ampak samo pred kamero bi se tepel in bi v igri se ti enaki gibi izvajali. Ta tehnologija ime veliko večji potencial kot pa motion controler.

tr33k

Kolikor je opažati, bo cell procesor ostal notri, ampak ne izbolšan samo več sintentičnih jedr bo imel in to je to. Vsaj upam da bi tako izpeljali, da bi backward compatabiliti deloval za vse igre in ne spet toplo vodo odkrivati, kako devolperjim življenje zagreniti.

Berserker ::

Ja upajmo da bo tako kot si rekel čeprav mene ne zanima preveč motion controler preveč se utrudiš pri tem :), sam imam doma wii pa me je čisto raočaral poleg slabega hardwera ima zelo slab motion controler pa senzor, saj v večini iger so vsi gibi vnaprej določeni in jih ti nemoreš spreminjat, mogoče bo malo boljše čee bi blo v HD na kakšnem novem xbou vendar to ni to, najboljši je klasični gamepad. Sicer pa je nekaj časa nazaj par slovakov prikazalo nek svoj homemade izdelek ki je podoben temu.

loool2 ::

tr33k

Se čis strinjam s motion control če grem jas igrat igre grem da se mal spočijem ne pa da maham naokrog k nor.
Pa pomoje bi se res po 15 mnutah igranja precej zmatrou. Kdor hoče gibanje nej gre ven na kolo etc.

Berserker ::

Ja točno tak.

Pesimist ::

Sej pa za Xbox tudi ze obstaja kontoler tipa Wii ki je celo bolsi in priciznejsi ki zazna premike 2mm pa kosta 80$.

http://www.gamingbits.com/content/view/...

Jaz tega ne rabim, se nocem celi zasvicat pri 10minutni igri. No thank you. Wiii je najbol zgresena konzola v celi zgodovini konzol ce mene vprasa kdo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

Berserker ::

To pa res , ej sam vseeno bi švic prezrl če bi bila vsaj vsebina okusna in v HD.

Katere igre pa to uporabljajo ?

Zgodovina sprememb…

mtosev ::

Sej pa za Xbox tudi ze obstaja kontoler tipa Wii ki je celo bolsi in priciznejsi ki zazna premike 2mm pa kosta 80$.

http://www.gamingbits.com/content/view/...

Jaz tega ne rabim, se nocem celi zasvicat pri 10minutni igri. No thank you. Wiii je najbol zgresena konzola v celi zgodovini konzol ce mene vprasa kdo.

haha toys :))
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

opeter ::

Jaz tega ne rabim, se nocem celi zasvicat pri 10minutni igri. No thank you. Wiii je najbol zgresena konzola v celi zgodovini konzol ce mene vprasa kdo.


To je narejeno za lene igralce Xboxa... dobro je, če zašvicaš (pomeni, da imaš premalo kondicije).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

Berserker ::

Kakšen viking battle for ashgard bi bil primeren za ta novi motion controler, potem bi vsaj pomigal mogoče.

laught ::

Ma na tale controler kaj ga ma wii je porazno igrat ker mine ti, npr kaki madworld al pa kaj takega bi se dosti boljše igralo z xboxovim kontrolerjom kot pa s to bedarijo, ko tak skor nič ne zazna kak premikaš, sam levo desno gor pa dol, ee zeh... In to so se menli daj naj bi bla revolucija, tole za xbox pa je tut kr nekaj, no sam bolj porazno kot za wii tak nemore bit.

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: Mavrik ()

c3p0 ::

World of Goo je bilo kar fino igrat s tem kontrolerjem, čeprav še vedno lepše z miško...

Pri večini iger pa ta kontroler nima nekega efekta. Zamahneš malo, močno - enak učinek.

dronyx ::

Jaz sem šele kak mesec lastnik xboxa 360 in zaenkrat sem navdušen. Ne verjamem pa, da bo MS lansiral novo konzolo pred 2012 in tudi vprašanje je, če ima sploh smisel vse staviti samo na golo hardware-sko moč? Wii na eni in PS3 na drugi strani dokazujeta, da temu ni tako.

Problem, ki ga jaz vidim, je tudi v tem, da razvoj igre, ki izkorišča moč sodobne konzole ali PCja do konca, tudi zelo veliko stane, kar si pa lahko privošči malo založnikov in razvijalcev, ostalo pa je sivo povprečje, ki na trgu komaj opraviči stroške razvoja.

destroyer2k ::

onyx

Od kod tebi je to da izkoričanje hardware je drago, saj MS je s tem namenom izdal powerpc v xbox da bo cenejše vse skupaj.

Ps3? Kaj točno ps3 dokazuje, da dragi hardware se ne prodaja dobro?

In še nekaj kaj dejansko wii dokazuje? Edino stvar kar sem ugotovil, da iger ki jih nintendo ni naredil je prodaja zanič.

dronyx ::

onyx

Od kod tebi je to da izkoričanje hardware je drago, saj MS je s tem namenom izdal powerpc v xbox da bo cenejše vse skupaj.

Ps3? Kaj točno ps3 dokazuje, da dragi hardware se ne prodaja dobro?

In še nekaj kaj dejansko wii dokazuje? Edino stvar kar sem ugotovil, da iger ki jih nintendo ni naredil je prodaja zanič.


Wolfenstain 3D je delalo koliko ljudi in koliko časa? GTA 4 pa 120 ljudi nekaj let z proračunom ranga Hollywoodskih filmov. Grafiko, ki je skoraj na nivoju animiranih filmov, ne generira noben sistem kar avtomatično, ampak je še vedno potrebno veliko dela številčne ekipe ljudi. Tega si, kot rečeno, ne more privoščiti veliko razvijalcev in tudi če bodo naslednje generacije konzol sposobne poganjati grafiko na nivojev Pixarjevih animiranih filmov, to še ne pomeni, da bomo tudi igrali takšne igre. Večina bo še vedno na nivoju Godfatherja 2 ali Mercenaries 2, žalost, pri kateri jaz osebno raje še enkrat igram Mafio ali GTA III izpred 7 let.

Tako kot povsod, je tudi pri tej industriji nekje meja, kjer se računica ne bo več izšla. Saj tudi na delovnih postajah po firmah boš imel čez nekaj let 16 jedrni procesor in 64 GB rama, tajnica bo pa še vedno zaganjala enak zanikrni urejevalnik besedila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Berserker ::

Emm ni delalo na projektu gta 4 okoli 1000 ljudi pač za glasove, oblikovanje obnašanje pa vse ostalo. Grafika bo vedno boljša tak da se crysis lahk skrije.

dronyx ::

Emm ni delalo na projektu gta 4 okoli 1000 ljudi pač za glasove, oblikovanje obnašanje pa vse ostalo. Grafika bo vedno boljša tak da se crysis lahk skrije.

Meni grafika še zdaleč ni najpomembnejša. Crysis sem (z veliko muko zaradi obupno dolgočasnega zadnjega dela) preigral in nanj pozabil, mi pa na misel ne pride, da bi ga igral ponovno. Zame ena najbolj precenjenih iger nasploh, razen če nanj gledaš kot igrabilni 3D Mark. Raje igram Resident Evil 4 na PS2, kot pa še enkrat Crysis. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

destroyer2k ::

onyx

Ne moreš primerjati gta4 s tem, ker prvo gta je znana firma tako da lahko imajo več zaposlenih btw 150 ih je delalo igro. Drugače pa poglej cryengine okoli 30 ljudi je delalo pogon in samo 10 od njih je pa večino dela naredilo. So še drugi primeri, ki tudi nimajo veliko zaposlenih in vseeno naredijo zelo dober pogon.

dronyx ::

Drugače pa poglej cryengine okoli 30 ljudi je delalo pogon in samo 10 od njih je pa večino dela naredilo.

Hmmm...glede pogona ne vem, samo Crytek ima kot kaže zaposlenih blizu 400 ljudi. V Zadnjem času so pa naredili Crysis in nadaljevanje Warhead (Budimpeštanska podružnica).Pa še pri tem je potrebno upoštevati, da je Crysis PC ekskluziva (za razliko recimo od GTA IV), kar pomeni, da odpade prenos igre na različne platforme (PS3, xbox 360 ...), kar pa spet zahteva neko ekipo razvijalcev, testerjev ...

Glavni naslovi (Call of Duty, Half Life, Bioshock, GTA ...), ki jih izide samo par na leto, zahtevajo po moje 2-4 let razvoja, več kot 100 ljudi "full time" na projektu in samo strošek dela je na hitro izračunano nekaj milijonov USD oziroma EUR. Kje je še vse ostalo...

Je pa kot kaže tudi Crytek ugotovil, da je denar v igrah za konzole in da se samo od iger za PC ne da živet. Tudi glede pogona, Cryengine 3 sedaj podpira tudi obe konzoli, kar je poslovno logično, saj tisti, ki potrebuje tako zmogljiv pogon, ne bo šel verjetno razvijat igre samo za PC, kjer bo 10% ljudi igro kupilo, ostali pa jo bodo brezplačno prenesli iz torenta.

PC igre bodo po moje nasploh čedalje bolj samo še predelava verzij za konzole, kar pa potem nekako ne upraviči visoke investicije v ne vem kako zmogljivo grafično kartico in procesor, oziroma boš kmalu moral imeti zaradi slabe in neoptimizirane predelave nekajkrat močnejši računalnik, kot je konzola, za isti "performance".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Mavrik ::

onyx

Ne moreš primerjati gta4 s tem, ker prvo gta je znana firma tako da lahko imajo več zaposlenih btw 150 ih je delalo igro. Drugače pa poglej cryengine okoli 30 ljudi je delalo pogon in samo 10 od njih je pa večino dela naredilo. So še drugi primeri, ki tudi nimajo veliko zaposlenih in vseeno naredijo zelo dober pogon.


Sprogramirajo pogon že. Itak je znano da kakor začneš povečevati število ljudi, ki nekaj programira, začne kvaliteta padati, razvojni čas pa niti ne toliko.

Samo med sprogramiranjem pogona in dokončanjem igre je ogromna razlika. Levji delež dela za eno moderno igro prestavlja izdelava resourcev za ta pogon (modeli, teksture, mape...), za kar pa rabiš ogromen team, da lahko izdelaš stvar v normalnem časovnem razponu.
The truth is rarely pure and never simple.

Berserker ::

Mene zanima kolk folka je delalo fallout 3 ?

Mavrik ::

Hmm, okoli 70 če sem prav naštel. So pa že imeli grafični pogon izdelan od prej.
The truth is rarely pure and never simple.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Najbolj pričakovane igre (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
15815283 (4943) oo7
»

PS3 al Nagradnja PC-ja al Xbox (strani: 1 2 )

Oddelek: Konzole
9514465 (10984) PARTyZAN
»

Nakup konzole (strani: 1 2 )

Oddelek: Konzole
504973 (3487) marcel282
»

Konzole se ne bodo pocenile

Oddelek: Novice / Konzole
326300 (4815) Gregor P

Več podobnih tem