» »

windows xp 32bit ali windows vista 64bit (imam 4gb rama zazna mi samo 3gb pri XP 32bit)

windows xp 32bit ali windows vista 64bit (imam 4gb rama zazna mi samo 3gb pri XP 32bit)

ZuPk0 ::

Lep pozdrav !

Jaz imam 4Gb rama in mi pri windows xp System piše 3Gb - to je zato ker 32-bitni sistem ne podpira več kot 3Gb. vprašanje je pa ali se splača iti na Visto 64-Bit ker ubistvu potem zazna 4Gb rama in pa tudi DX10 ima za raznorazne igre

Kaj mislite ?

Rotaidal ::

Obveza ni da greš na 64bit sistem. Saj je načeloma 3.5gb ram dovolj za današnje igre.

Če pa hočeš vseh 4gb pol pa 64bit da.

WarpedGone ::

Jaz imam 4Gb rama in mi pri windows xp System piše 3Gb - to je zato ker 32-bitni sistem ne podpira več kot 3Gb.

Strogo gledano ni čisto tako. 32bitni sistem podpira 4GB fizičnega pomnilnika.
Problem je, da vsi moderni OSi laufajo navidezni pomnilnik, kjer vsi pomnilniški naslovi niso enakovredni. En del pomnilniškega prostora je rezerviran za interne potrebe OS in za komunikacijo s posameznimi napravami, drug del pa je na voljo uporabniškim programom. Po defaultu sta oba dela ravno pol-pol, da se pa prepričat sistem v skromnost - da zase vzame le 1GB, za programe pa 3GB. Ob tem je vedno tako, da nek posamezen proces lahko uporablja le 2GB.

Tega se splača zavedat ko kupuješ RAM. Če misliš uporabljat 32biten sistem, potem si raje nabavi 2GB RAMa in malo hitrejši procesor, kar bo več bo neizrabljeno in bo samo kurilo štrom in ogrevalo zrak v kišti. Če greš na 64biten sistem, bo teh 4GB fizičnega rama v celoti na voljo uporabniškim programom in bo morda od njega kej profita.

Minus pa je, da 64bitne zadeve po defaultu tečejo rahlo počasneje kot 32bitne (ob nespremenjenih vseh drugih dejavnikih). Zaradi večje količine podatkov/kode.
Zbogom in hvala za vse ribe

c00L3r ::

Minus pa je, da 64bitne zadeve po defaultu tečejo rahlo počasneje kot 32bitne (ob nespremenjenih vseh drugih dejavnikih). Zaradi večje količine podatkov/kode.


Ravno obratno. 64 bitno procesiranje je hitrejše od 32 bitnega. Samo če so gonilniki za strojno opremo slabše napisani, potem je 64 bit na slabšem. Ampak tudi tega je vedno manj.

ender ::

Problem je, da vsi moderni OSi laufajo navidezni pomnilnik, kjer vsi pomnilniški naslovi niso enakovredni. En del pomnilniškega prostora je rezerviran za interne potrebe OS in za komunikacijo s posameznimi napravami, drug del pa je na voljo uporabniškim programom. Po defaultu sta oba dela ravno pol-pol, da se pa prepričat sistem v skromnost - da zase vzame le 1GB, za programe pa 3GB. Ob tem je vedno tako, da nek posamezen proces lahko uporablja le 2GB.
Pravzaprav ni tako. V modernih 32bitnih sistemih vsak program teče v svojih navideznih 4GB. Od tega je privzeto programu na voljo 2GB, 2GB pa se uporabi za potrebe jedra, če pa Windows zaženeš s /3GB, pa je programom omogočena uporaba 3GB pomnilnika, jedru pa 1GB (na 32-bitnih strežniških Windowsih s tem tudi omejiš maksimalno podprto količino pomnilnika na 16GB).

Problem je nastal, ker so Windows XP zaradi težav z gonilniki v SP2 onemogočili podporo za PAE mapiran pomnilnik, zaradi česar se je omejila količina pomnilnika, ki je dostopna celotnemu sistemu. Windows 2003 te omejitve nimajo, vendar zaradi tega prihaja do težav z gonilniki (kar sem izkusil tudi sam).

Tega se splača zavedat ko kupuješ RAM. Če misliš uporabljat 32biten sistem, potem si raje nabavi 2GB RAMa in malo hitrejši procesor, kar bo več bo neizrabljeno in bo samo kurilo štrom in ogrevalo zrak v kišti.
To ni res. Uporabljen bo ves pomnilnik, ki je dostopen sistemu (celotna količina, ki je vidna v lastnostih sistema). Če ne bodo vsega porabili programi (kar ni težko, če imaš npr. 3 programe, kjer vsak požre 1GB), bo preostanek uporabljen za datotečni predpomnilnik.

Minus pa je, da 64bitne zadeve po defaultu tečejo rahlo počasneje kot 32bitne (ob nespremenjenih vseh drugih dejavnikih). Zaradi večje količine podatkov/kode.
Na drugih arhitekturah že, ne pa na x86/x64, kjer 64bitni programi dejansko tečejo hitreje (32bitni programi na 64bitnih Windowsih pa glede na testiranja tudi delujejo 2-3% hitreje).
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj imam samo 3GB namesto 4GB rama? (strani: 1 2 )

Oddelek: Operacijski sistemi
8920257 (10342) bobi1992
»

Windows 7 32bit vs. 64bit

Oddelek: Operacijski sistemi
397024 (6132) Blisk
»

64 bitni sistem

Oddelek: Operacijski sistemi
456396 (5829) MrStein
»

4GB rama v win XP 32 bit

Oddelek: Pomoč in nasveti
172597 (2359) Jst
»

Win xp 32 bit zaznajo samo 2gb rama

Oddelek: Pomoč in nasveti
81418 (1245) Smorny

Več podobnih tem