» »

Katero kolo

Katero kolo

««
73 / 98
»»

tonttu ::

Vsaj za XC mtb (Lux in Exceed) je Canyon po novem precej velik. Prej sem bil na L (enako kot na vseh ostalih kolesih), na novih sem na M. Tudi ko gres gledat mere in geometrijo, je Canyonov M skoraj do milimetra enak vecini ostalih L.
Tako da ce je podobno tudi pri cestnih/gravel, potem bi definitivno uposteval tisto kar predlagajo njihove tabele. Drugace pa si vzemi 10min casa in narisi okvire po merah (Canyonovega S in M in tistega M, katerega je poizkusila) pa bos videl priblizno kje si. S podatkov o geometriji to naredis zares hitro.

mit3k ::

Pri 164 cm definitivno S.

k--p ::

Tudi kar sem jaz raziskoval, je od Canyon-a Medium, kar je Large pri drugih. Osebno bi se držal njihovih priporočil.
Če bi bil med dvema velikostima, pa bi vzel manjšo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: k--p ()

</head> ::

Tako je. Canyon ima velikosti malo zamaknjene, tako da striktno upoštevajte izračun na spletni strani.

Scorpy84 ::

tehno732 je izjavil:

Katero moško kolo, velikost 52 priporočate tam do cca 500-600€? Glede na teren sem se že bolj ali manj odločil za treking kolo, naredim pa okrog 1000km letno.
Do sedaj sem imel neko 10 let staro Nakamuro za 300€, tako da res nisem zahteven uporabnik.

Mogoče kaj takega:
https://www.intersport.si/nakamura-plat...
https://www.a2u.si/fitnes-kolo-corratec...


Raje vzemi z boljso opremo, zdaj rabljene dobis dosti ceneje. Glej vsaj, da imas deore opremo naprej.
Ce si se pa sam odlocil, da nisi zahteven, pol je vseeno kaj vzames.

poldy_nwx ::

mikhaair je izjavil:

Nasvet glede Canyona, moja ima 164cm in 74cm do razkoraka, mere, ki jih na strani vprašajo za svetovanje pri velikosti kolesa. Predlog Canyona je S, vendar se je po trgovinah povsod počutila bolje na M velikosti pri ostalih proizvajalcih. Kaj pravite, če se odloči za Canyona kot na linku S ali M?

https://www.canyon.com/en-si/mountain-b...

Sicer bi raje videl da vzame Pathlite, ki pa v verziji za jurja ne ponuja zračne amortizerja, ta je šele pri verziji za 1.200 Eur. Če ima kdo kakšen predlog za bicikel ranga Pathlite 6 wmn, pa da je kaj cenejši bi bil zelo vesel.


https://www.canyon.com/en-si/hybrid-bik...
https://www.canyon.com/en-si/hybrid-bik...


Najprej se odloči ali boš treking varianto ali gorca.

Po moje je pri trekingu skoraj vseeno ali imaš zrak v vilicah.

Po moje je jurjadvesto za pathlite5 wmn kar veliko. Ampak to je moje mnenje.

Večinoma je pri kolesih za ženske najboljpomembno to, da je lep 8-)

mikhaair ::

poldy_nwx je izjavil:

mikhaair je izjavil:

Nasvet glede Canyona, moja ima 164cm in 74cm do razkoraka, mere, ki jih na strani vprašajo za svetovanje pri velikosti kolesa. Predlog Canyona je S, vendar se je po trgovinah povsod počutila bolje na M velikosti pri ostalih proizvajalcih. Kaj pravite, če se odloči za Canyona kot na linku S ali M?

https://www.canyon.com/en-si/mountain-b...

Sicer bi raje videl da vzame Pathlite, ki pa v verziji za jurja ne ponuja zračne amortizerja, ta je šele pri verziji za 1.200 Eur. Če ima kdo kakšen predlog za bicikel ranga Pathlite 6 wmn, pa da je kaj cenejši bi bil zelo vesel.


https://www.canyon.com/en-si/hybrid-bik...
https://www.canyon.com/en-si/hybrid-bik...


Najprej se odloči ali boš treking varianto ali gorca.

Po moje je pri trekingu skoraj vseeno ali imaš zrak v vilicah.

Po moje je jurjadvesto za pathlite5 wmn kar veliko. Ampak to je moje mnenje.

Večinoma je pri kolesih za ženske najboljpomembno to, da je lep 8-)

Tvoj prvi in zadnji stavek sta bistvo problema.
Pathlite je napram MTB drag, pa mi ni jasno zakaj.

SimstrX ::

Katero kolo do cca.500€...? Rabim kolo za v sluzbo in malo naokrog.

Teren: vecinoma asfalt in robniki, kdaj tudi gozdne potke in makadam...
Moja višina 185cm.

Ali naj raje kupim novo kolo s slabso XY opremo ali kaj rabljenega z boljso opremo (Deore FTW!, itd...)...?

A je tole v redu za 300e...?

https://www.bolha.com/treking-kolesa/mo...

lp,s

bojsi ::

buttcrack je izjavil:

če je bike OK, jim samo zateži za kakšen rabat, načeloma se da zmenit za kakšnih 100€ ali pa pač zavrni in počakaj pol leta na novo zalogo (hec).

Sem uspel pogledati in je videti vse v redu, edino karbnonski seatpost (štanga od sedeža) je popraskana - ima en 8 cm ris, ki se na črni barvi seveda vidi. Sem jim poslal sliko in ponujajo 45 eur rabata :) Ali se vam zdi to ok ali bi težili naprej in na kateri "gumb" pritiskati v tem primeru? :)

Bolibri ::

Verjetno lahko novo cev kupiš za 45?

buttcrack ::

bojsi je izjavil:

buttcrack je izjavil:

če je bike OK, jim samo zateži za kakšen rabat, načeloma se da zmenit za kakšnih 100€ ali pa pač zavrni in počakaj pol leta na novo zalogo (hec).

Sem uspel pogledati in je videti vse v redu, edino karbnonski seatpost (štanga od sedeža) je popraskana - ima en 8 cm ris, ki se na črni barvi seveda vidi. Sem jim poslal sliko in ponujajo 45 eur rabata :) Ali se vam zdi to ok ali bi težili naprej in na kateri "gumb" pritiskati v tem primeru? :)

če ti je praska dealbreaker, zahtevaj novo, če pa boš normalno živel z njo naprej pa vzami cekine.

atales ::

dby je izjavil:

Danes mi je Pošta Slovenija oz. UPS dostavil kolo (Canyon gravel), žal pa mi je veselje "pokvarila" odprta embalaža.

Škatla je bila odprta na dnu, kot kaže je bil nato tudi okvir vzet iz škatle, saj je bil v škatli v obrnjenem položaju, tudi sama škatla je bila v kombiju postavljena na glavo. Ker zadeve so znali pravilno zložit nazaj, je bila skatla kar odrpta in samo malce zalepljena (slika).

Sicer ni videti, da bi kaj manjkalo, pa tudi poškodb zaenkrat nisem opazil (kolesa še nisem sestavil). Dostavljalec je omenjal, da je baje kolo pogledalo ven itd., ampak je verjetno nakladal oz. povedal, kar so mu rekli, glede na to, da je zadeva bila vzeta ven in nato ponovno vložena v škatlo. Rekel je, da če kaj manjka, naj pokličem neko cifro na UPS.

Je imel kdo podobno izkušnjo? Zakaj bi nekdo vzel kolo iz škatle? Zadevo bom seveda sporočil na Canyon - kakšen feedback z njihove strani lahko sploh pričakujem?



Kako si rešil in kaj je odgovoril canyon?
S kolesom je bilo vse ok?

mikhaair ::

Sva sla en krog po štacunah v iskanju pravega bicikla zanjo. In sem se še malo bolj utrdil v ideji, da je Canyon Pathlite wmn super stvar.
Sedaj pa malo pomoči prosim.

Pathlite 6 wmn ima 36T in zadaj 10-51. Shimano Deore XT M8100 12speed
Pathlite 5 wmn ima 32T in zadaj 11-51. Shimano Deore M5100 11s
Grand Canyon 6 wmn 30T in zadaj 10-51. Shimano Deore XT M8100 12speed.

A na Pathlite 6 bi se po potrebi lahko dalo manjši zobnik? 32, mogoče celo 30?
Sicer pa povsod imajo le MTB ali hibridna kolesa, nekaj ranga Pathlite ne uspem najti.

</head> ::

A je 30-51 v kateremkoli primeru smiselno razmerje?
Če poganjaš s kadenco 80rpm boš šel pod 6kmh...

kixs ::

Da se vse zamenjat. Je pa odvisno kje se bo vozila, ker 30T-51 je za precej strme klance. Za obicajne terene, po cesti, je tudi 36T cisto v redu. Pod 32T pa ne bi sel.

dby ::

atales je izjavil:

dby je izjavil:

Danes mi je Pošta Slovenija oz. UPS dostavil kolo (Canyon gravel), žal pa mi je veselje "pokvarila" odprta embalaža.

Škatla je bila odprta na dnu, kot kaže je bil nato tudi okvir vzet iz škatle, saj je bil v škatli v obrnjenem položaju, tudi sama škatla je bila v kombiju postavljena na glavo. Ker zadeve so znali pravilno zložit nazaj, je bila skatla kar odrpta in samo malce zalepljena (slika).

Sicer ni videti, da bi kaj manjkalo, pa tudi poškodb zaenkrat nisem opazil (kolesa še nisem sestavil). Dostavljalec je omenjal, da je baje kolo pogledalo ven itd., ampak je verjetno nakladal oz. povedal, kar so mu rekli, glede na to, da je zadeva bila vzeta ven in nato ponovno vložena v škatlo. Rekel je, da če kaj manjka, naj pokličem neko cifro na UPS.

Je imel kdo podobno izkušnjo? Zakaj bi nekdo vzel kolo iz škatle? Zadevo bom seveda sporočil na Canyon - kakšen feedback z njihove strani lahko sploh pričakujem?



Kako si rešil in kaj je odgovoril canyon?
S kolesom je bilo vse ok?

Kot sem napisal zgoraj, so rekli naj preverim in javim. Razen ene praske (8 cm ris) na seatpostu nisem opazil, da bi bilo kaj narobe. Za prasko so mi dali 45 eur dobroimetja v njhovi trgovini.

mikhaair ::

</head> je izjavil:

A je 30-51 v kateremkoli primeru smiselno razmerje?
Če poganjaš s kadenco 80rpm boš šel pod 6kmh...

V primeru da greva z mojo v klanec je hitro na ta veliki šajbi. V kombinaciji z vročino, počutjem itd. pa na hudih odsekih tudi s kolesa dol in porivat. Tako pač imamo. Sej ona ne ve kakšno razmerje ima in kolk so velike šajbe. :)
Če se gre npr. iz 36 na 32, se krajša veriga?

tonttu ::

Ja iz 36 na 32 se krajsa veriga. Naceloma bi se morala krajsati tudi iz 36 na 34, ampak vsaj Shimano se nekako pozre +-2 zoba. Tako da je veriga namerjena za 36 se nekako ok za 34 ali 38, za vec ali manj pa ne.
To da zenske ponavadi vozijo lazje prenose je normalno, samo vseeno razlika med recimo 34 in 30 je pa ogromna. 36 bo pa za kakrsnokoli bolj mtb opcijo definitivno prevelik za zensko. 80% moskih vozi manjse, ceprav me ne vprasat kako, ker meni se zdi 36T spredaj in 10-51 zadaj idealno.

BlaY0 ::

Kawhi je izjavil:

Mogoče noben ne omenja, ker ni noben problem. Ni nobenega ruženja, kaseta in ketna mi drži še dlje, izgub pa verjetno tudi ni nekih dodatnih omembe vrednih. Če bi bile bi vsaj maratone in xc dirke profiji še vedno vozili z 2x pa jih že zdavno ne. Edini faktor je cena, vse ostalo pa je bolje pri 1x. Vsaj za gorske, gravel in podobno. Za cestake pa verjamem da koga zmotijo preveliki razmaki.

Profiji bodo vozili tisto kar bo enostavneje vozit, ne glede na ceno. Se pravi če se losajo enega menjalnika in šifterja na balanci je to za njih win-win situacija, ker jih cena sistema ne zanima. Oni menjajo ketne praktično na 500 km in jih to prav nič ne moti, itak pa to počneje njihovi serviserji. Pri 1x sistemih definitivno večkrat menjaš cel pogonski sklop (ketna + kaseta + verižnik) kot pri 2x oziroma 3x sistemih, razen če si res bik. Ne vem po kakšnem ključu tebi pogonski sklop na 1x zdrži dlje, pri enaki kakovosti opreme in enakem stilu vožnje je to nemogoče. Z 2x, še posebej pa s 3x sistemom lahko brez problema narediš 100k km, če (redno) menjaš samo ketno.

Skratka moje mnenje je, da je 1x sistem primernejši predvsem z vidika enostavnejšega upravljanja, zdaj a si za to pripravljen plačevati 5x več za vzdrževanje (recimo v časovnem obdobju 10 let) je pa druga zgodba.

tonttu ::

Verjetno imas prav, amnpak z malo dela in pravim mazanjem te menjave tudi na 1x niso pretirano problematicne. Jaz imam trenutno cca 8000km na trenutnem kolesu pa je veriga se vedno znotraj meje, sprednji zobnik in piramida sta pa se tudi skoraj kot nova. Pa ni da sem ravno nezen in da malo vozim. Tako da ce vsake 4 ali 5 let zamenjas zobnike in piramido, ter vsaki 2 ali 3 leta verigo, to ni ravno nek hud strosek.

BlaY0 ::

Se razume. Zato sem napisal "pri enaki kakovosti opreme in enakem stilu vožnje". Meni tudi ketna na 3x sistemu zdrži 15k km čeprav mi nihče ne verjame.

Kako pa veš, da sta kaseta in sprednji verižnik skoraj kot nova? Daj za štos novo ketno gor, da vidiš, če to res drži.

Problem je, da se "pretegnjenost" ketne vedno meri v ravni liniji, na 1x sistemu pa zaradi chain linea hitreje dobi lateralni "luft", ki pa ga ta meritev ne zajame. Torej tvoja ketna je lahko na zadnjem srednjem zobniku čisto OK, medtem ko je na največjem že full raztegnjena, posledica pa da moraš zamenjat kompletno kaseto ali pa vsaj spider z zadnjimi tremi zobniki.

tonttu ::

Obstaja par orodij za kontrolo zobnikov in po njih sodec so ok. Enako tudi po bolj preprostem testu s povsem novo verigo.
Zares tudi prej na 2x nisem imel problemov z obrabljenostjo prednjih zobnikov in piramide. Dokler verigo menjas v pravih intervalih, je stvar precej neunicljiva. Sem pa zares presenecene koliko se podaljsa zivljenska doba verige ko gres na vosek. Prej sem jo (tudi na 2x) menjal priblizno enkrat na leto (cca 3000km in povprecno 100-150.000 visincev). Odkar sem zacel uporabljati vosek je skoraj brez veze meriti :)

J.McLane ::

V glavnem da povem glede otrošekga kolesa, leta 2018 sem kupil Woom 4 za 380 €, imela sta ga dva otroka, okvir je kar popraskan, gume bodo za zamenat, dam na bolho za 350€, folk pogrebu v minuti, preden sem oglas dal dol mi je folk ponujal 380€. Nov v trgovini na zalogi je 519€, pred nekaj dnevi so ponujali 10% popusta. Kdo je tu nor?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

TehDucky ::

In pol folku dopovedat, da nej kup en orenk kolo otroku (ali več njih) tudi če je treba 400-500 eur skeširat, pa da ga imaš 4+ leta pri hiši v uporabi, pa če izgubiš 100 eur na njemu je to 25 eur na na leto oz. 50 eur na otroka.

A ko daš ~200 eur za neka jajca iz "špara", je pa že iz škatle slabši kot recimo woom do konca zgonjen, prodat ga pa tudi ne moreš.

Za tak denar kot si rabljenega wooma prodal, dobiš novega Spec Jett 20, ki je kar konkurenčen, ni pa še tako lahek, so pa vsaj lepše barve.

Black Dragon ::

BlaY0 je izjavil:

Se razume. Zato sem napisal "pri enaki kakovosti opreme in enakem stilu vožnje". Meni tudi ketna na 3x sistemu zdrži 15k km čeprav mi nihče ne verjame.

Kako pa veš, da sta kaseta in sprednji verižnik skoraj kot nova? Daj za štos novo ketno gor, da vidiš, če to res drži.

Problem je, da se "pretegnjenost" ketne vedno meri v ravni liniji, na 1x sistemu pa zaradi chain linea hitreje dobi lateralni "luft", ki pa ga ta meritev ne zajame. Torej tvoja ketna je lahko na zadnjem srednjem zobniku čisto OK, medtem ko je na največjem že full raztegnjena, posledica pa da moraš zamenjat kompletno kaseto ali pa vsaj spider z zadnjimi tremi zobniki.


1x sistemi imajo tudi dodatni problem, ker so novejši (10 speed +) in je veriga ožja za večje število prestav na kaseti... 3x sistemi imajo načeloma debelejšo verigo, vendar se tudi sam čudim nad 15k km. Verjetno imaš visoko kadenco? za razliko od mene, ki jo imam med 60 - 70 (shit loads of standing).

Imam 9 speed Sora sistem na ciklokrosu in sem po 26k km v dveh letih na koncu drugega sprednjega zobnika 50T in sedme kasete zadaj. Shimano ali KMC verige ne zdržijo 4k km na gravlu (čiščenje verige vsakih 100km). Na specialki imam Dura Ace 11-speed pa, ker ni gravel zdrži veriga 7k km easy.

Kako veš da je sprednji zobnik hin? "Chain suck" pa ti polomi sprednjo kletko menjalnika. Great stuff... ;((
Time will tell.

Likalnik ::

dby je izjavil:

atales je izjavil:

dby je izjavil:

Danes mi je Pošta Slovenija oz. UPS dostavil kolo (Canyon gravel), žal pa mi je veselje "pokvarila" odprta embalaža.

Škatla je bila odprta na dnu, kot kaže je bil nato tudi okvir vzet iz škatle, saj je bil v škatli v obrnjenem položaju, tudi sama škatla je bila v kombiju postavljena na glavo. Ker zadeve so znali pravilno zložit nazaj, je bila skatla kar odrpta in samo malce zalepljena (slika).

Sicer ni videti, da bi kaj manjkalo, pa tudi poškodb zaenkrat nisem opazil (kolesa še nisem sestavil). Dostavljalec je omenjal, da je baje kolo pogledalo ven itd., ampak je verjetno nakladal oz. povedal, kar so mu rekli, glede na to, da je zadeva bila vzeta ven in nato ponovno vložena v škatlo. Rekel je, da če kaj manjka, naj pokličem neko cifro na UPS.

Je imel kdo podobno izkušnjo? Zakaj bi nekdo vzel kolo iz škatle? Zadevo bom seveda sporočil na Canyon - kakšen feedback z njihove strani lahko sploh pričakujem?



Kako si rešil in kaj je odgovoril canyon?
S kolesom je bilo vse ok?

Kot sem napisal zgoraj, so rekli naj preverim in javim. Razen ene praske (8 cm ris) na seatpostu nisem opazil, da bi bilo kaj narobe. Za prasko so mi dali 45 eur dobroimetja v njhovi trgovini.


To, da so ti dali 45€ katere lahko zapravis v njihovi trgovini…to je zal slabo…ker sedaj si prisiljen kupiti kaj pri njih….in oni bodo na ta racun se kaj zasluzili
Pac boljse je, da ti nakupno ceno spustijo za 45€..ce si pa vse skupaj preko neta narocil jim pa lahko kolo vrnes in dobis celotno kupnino nazaj.
Sicer pa moras sam presoditi ali je bil ta kolo zadnji model in kako ugodno si ga dobil….je potrebno pretehtati moznosti kaj je najboljse ali se ga vrne ali pac ne.

Gregor5816 ::

tonttu je izjavil:

Obstaja par orodij za kontrolo zobnikov in po njih sodec so ok. Enako tudi po bolj preprostem testu s povsem novo verigo.
Zares tudi prej na 2x nisem imel problemov z obrabljenostjo prednjih zobnikov in piramide. Dokler verigo menjas v pravih intervalih, je stvar precej neunicljiva. Sem pa zares presenecene koliko se podaljsa zivljenska doba verige ko gres na vosek. Prej sem jo (tudi na 2x) menjal priblizno enkrat na leto (cca 3000km in povprecno 100-150.000 visincev). Odkar sem zacel uporabljati vosek je skoraj brez veze meriti :)

Kje se voziš? To je cca 3500-5000 visincev na 100km, kar je nerealno veliko. Za primerjavo, krog iz Kranjske Gore na Vršič in Mangart ima dobrih 100 km in slabih 3000 visincev.

tonttu ::

@Gregor5816 mtb ;) Na 100km rundi bi bil verjetno na 4000 do 5000m. Povprecna voznja je tam okoli 50km in cca. 2000-2500 visincev.

b4d ::

Moram tudi sam probati ta carobni vosek, jaz menjam cca na 2k km in 20k vm. 12 redna XT veriga, pac glede na raztezek pri merjenju, pa tudi pri prestavljanju se mi takrat ze precej pozna. Mazem in cistim pa nonstop.
b4d.sablun.org

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: b4d ()

BlaY0 ::

Black Dragon je izjavil:


1x sistemi imajo tudi dodatni problem, ker so novejši (10 speed +) in je veriga ožja za večje število prestav na kaseti... 3x sistemi imajo načeloma debelejšo verigo, vendar se tudi sam čudim nad 15k km. Verjetno imaš visoko kadenco? za razliko od mene, ki jo imam med 60 - 70 (shit loads of standing).

No, odvisno za kaj nucaš. Recimo microSHIFT ima 9 (tudi 8) redne kasete 11/12-46, to je v povezavi z 32 oz. 30 spredaj zame polna kapa. Seveda ne moreš s tem ravno dirkat po cesti.

Ni odvisno samo od kadence, tudi kako in kdaj prestavljaš recimo, koliko "lomiš" ketno iz idealnega chain linea in podobno. Mene kar srce boli ko vidim kako profiji prestavljajo, sploh ne znajo prestavljat. Ampak njim je kot že rečeno vseeno. Ravno zadnjič sem videl eno fotko Pogačarja v klanec... spredaj na veliki šajbi (54), zadaj na največjem zobniku (30). Skratka njegov sistem zdrži 500 km ;)

Black Dragon je izjavil:


Imam 9 speed Sora sistem na ciklokrosu in sem po 26k km v dveh letih na koncu drugega sprednjega zobnika 50T in sedme kasete zadaj. Shimano ali KMC verige ne zdržijo 4k km na gravlu (čiščenje verige vsakih 100km). Na specialki imam Dura Ace 11-speed pa, ker ni gravel zdrži veriga 7k km easy.

Jaz sem 15 let nazaj po smešni ceni kupil 10 9-speed CN-7701 keten. Še zdaj imam 3 v ladcu s tem da imajo 4 bicikli pri bajti to ketno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

BlaY0 ::

tonttu je izjavil:

Sem pa zares presenecene koliko se podaljsa zivljenska doba verige ko gres na vosek. Prej sem jo (tudi na 2x) menjal priblizno enkrat na leto (cca 3000km in povprecno 100-150.000 visincev). Odkar sem zacel uporabljati vosek je skoraj brez veze meriti :)

Tudi jaz še nisem tega probal. Katerega pa uporabljaš?

BlaY0 ::

J.McLane je izjavil:

V glavnem da povem glede otrošekga kolesa, leta 2018 sem kupil Woom 4 za 380 €, imela sta ga dva otroka, okvir je kar popraskan, gume bodo za zamenat, dam na bolho za 350€, folk pogrebu v minuti, preden sem oglas dal dol mi je folk ponujal 380€. Nov v trgovini na zalogi je 519€, pred nekaj dnevi so ponujali 10% popusta. Kdo je tu nor?

Hype. Tako kot Jordan Air Force ali pa Bugaboo otroški voziček z leder ročajem.

TehDucky je izjavil:

In pol folku dopovedat, da nej kup en orenk kolo otroku (ali več njih) tudi če je treba 400-500 eur...

Neumnost in popolnoma brez potrebe. Otrok se s 500 EUR biciklom ne bo nič bolje vozil kot z onim za 80 EUR. Pač eni majo 500 EUR v tošlnu, drugi pa 80. Razlika je samo v začetnem vložku, vse ostalo je enako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

tonttu ::

BlaY0 je izjavil:

tonttu je izjavil:

Sem pa zares presenecene koliko se podaljsa zivljenska doba verige ko gres na vosek. Prej sem jo (tudi na 2x) menjal priblizno enkrat na leto (cca 3000km in povprecno 100-150.000 visincev). Odkar sem zacel uporabljati vosek je skoraj brez veze meriti :)

Tudi jaz še nisem tega probal. Katerega pa uporabljaš?

Navaden parafin za 3eur/kg. Je povsem enako dober kot tisti super zvarki za 300eur/verigo :)) Ceprav vecinoma sam uporabljam smucarski high fluoro, ker ga pac dobim zastonj. :)

GupeM ::

BlaY0 je izjavil:

Neumnost in popolnoma brez potrebe. Otrok se s 500 EUR biciklom ne bo nič bolje vozil kot z onim za 80 EUR. Pač eni majo 500 EUR v tošlnu, drugi pa 80. Razlika je samo v začetnem vložku, vse ostalo je enako.

Sem že zgoraj omenjal, da to ni res. Naš je imel neko poceni kolo pa mu ni in ni uspelo speljat. Pred tem je imel poganjalčka in ga obvladal. Ko se je prvič usedel na Wooma, je speljal s prve. Pa še vedno ne ve, da je med njima razlika v ceni, tako da to ni razlog. Kvečjemu bi bilo obratno, ker mu je cenejše kolo sicer bolj všeč zaradi barve.

Je pa res, da ko je enkrat pogruntal kako se pelje na Woomu, mu zdaj ni problem niti na cenejšem. Se pa vseeno raje vozi z Woomom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

BlaY0 ::

GupeM je izjavil:


Je pa res, da ko je enkrat pogruntal kako se pelje na Woomu, mu zdaj ni problem niti na cenejšem. Se pa vseeno raje vozi z Woomom.

Ja, se strinjam, saj to sem ti tudi odgovoril par strani nazaj da ja, speljat je lažje, ker je lažje kolo. Tukaj pri nas (DE) s takšnim kolesom otrok sploh ne bi smel na cesto, ker ni po StVO, bistvo pa je, da se mularija sama v šolo vozi, tako da noben nima Wooma razen predšolski otroci mestnih družin pa še tukaj je potem tako, da starši ta kolesa večinoma nosijo ali vozijo naokoli. Drugače pa otroški bicikel mora biti samo vzdrževan in ni nobenega problema.

GupeM ::

Glede na to, da se z Woomom veliko raje vozi kot s tistim drugim, očitno ni nepomembno, kakšno je kolo. Pa kot sem rekel, cenejše kolo mu je po izgledu oz barvi sicer bolj všeč, in bi pri otroku pričakoval, da bo raje izbral lepše kolo.

BlaY0 ::

No, narobe sem se izrazil. Seveda je pomembno... ampak predvsem z vidika imidža ne pa z vidika same vožnje. Kaj je to veliko raje? Namesto 50km/mesec s poceni, naredi z Woomom 250km/mesec? Seveda da se raje vozi z dražjim kot s cenejšim. Pokaži mi prosim danes enega mulca, ki se bo zavestno raje vozil s cenejšim, če ima na voljo oba. Še posebej, če ga drugi mulci gledajo. Koliko pa je star, če ni skrivnost?

Kodrnusa ::

Kake folk poka tukaj. Frocu kolo za 500€ kupovat haha. Mi smo se na zeleznih starih zgonjenih naučili vozit. V tretjem razredu sem ponyja dobil sem mislil da je raketa.
Moji otroci so se vsi na cheap pojerbanih kolesih naucili vozit. Tudi sedaj imata poceni rabljena kolesa, ki smo jih od kakih kolegov dobili za male pare, ko so njihovi prerastli. Kolesa so super (cube, scott), in se otroci tudi radi vozijo z njimi, začuda. Vse je odvisno kako otroke vzgajaš. Če jim že sedaj kupujete nove drage stvari, kaj bo ko bodo starejši in odrasli.

GupeM ::

BlaY0 je izjavil:

No, narobe sem se izrazil. Seveda je pomembno... ampak predvsem z vidika imidža ne pa z vidika same vožnje. Kaj je to veliko raje? Namesto 50km/mesec s poceni, naredi z Woomom 250km/mesec? Seveda da se raje vozi z dražjim kot s cenejšim. Pokaži mi prosim danes enega mulca, ki se bo zavestno raje vozil s cenejšim, če ima na voljo oba. Še posebej, če ga drugi mulci gledajo. Koliko pa je star, če ni skrivnost?

Ne, njemu se niti sanja ne, da je bilo drugo kolo dražje. Star je 4 leta (ko ga je dobil, je bil še 3), z mulci se ne hodi vozit, ker še ni tako samostojen, tako da imidž nima nobenega vpliva. Prej bi imelo vpliv, kaj je njemu lepše, ne kaj drugi mislijo.

Če mu daš na izbiro s katerim se bo peljal, bo raje izbral njemu manj lepo kolo, ker se na njem lepše in/ali lažje pelje.

</head> ::

Kodrnusa je izjavil:

V tretjem razredu sem ponyja dobil sem mislil da je raketa.


Cene so šle mal gor odkar si ti kolesa gledal. Poni je 600EUR recimo. Da si ne boš kaj naredil od napihovanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: </head> ()

LeQuack ::

V Hervisu imajo Ponye. Je že malo too much s prestavami in vsem tem. Poleg tega ne vem če sem kdaj videl nekoga, ki bi zložil Ponya na pol, ker primarno je to foldable bike.
Quack !

Kodrnusa ::

</head> je izjavil:

Kodrnusa je izjavil:

V tretjem razredu sem ponyja dobil sem mislil da je raketa.


Cene so šle mal gor odkar si ti kolesa gledal. Poni je 600EUR recimo. Da si ne boš kaj naredil od napihovanja.


Noben se ne napihuje, ampak na bolhi je koles kot listja in trave. Da kupis otroku novo kolo za 500€, ki ga preraste v sezoni in pol!? To je pravo napihovanje...

J.McLane ::

Ni, če ga prodaš za isto ceno. Medtem ko boš en rabljen no-name bicikel iz bolhe po otrokovi uporabi lahko samo še šenkal ali prodal za simbolno ceno. No še vedno lahko vztrajaš in prodajaš pol leta da dobiš kupca, podobnega sebi.

500 € se morda sliši veliko, samo me pa res zanima kakšen % povprečne plače je leta 90 stal Rog BMX, ki je bil nek standard med otroki. Sicer nimam pojma, ampak me res zanima.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kixs ::

Sam sem pristas rabljenih koles. Vendar, ko vidis kaksen srot prodajajo za 70% novega, ni pogojev, da kupim starega. Toliko pa ze privoscim svojim otrokom.

LeQuack ::

Ko vidiš koliko denarja zapraviš samo za en avto servis in par tankov bencina, je vse v zvezi s kolesi poceni.
Quack !

kixs ::

Razen, ko je kolo veckratnik vrednosti avta :lol:

Sicer pa tudi kolesa rabijo servis in en letni servis te kamot pride 300-400€ :(

llc ::

LeQuack je izjavil:

Ko vidiš koliko denarja zapraviš samo za en avto servis in par tankov bencina, je vse v zvezi s kolesi poceni.

Verjetno odvisno od tega, koliko kolo uporabljaš. Mene pride letni servis za kolo ne prav dosti manj kot za avto...

tonttu ::

llc je izjavil:

Mene pride letni servis za kolo ne prav dosti manj kot za avto...

Servisiras sam, pa je ceneje, predvsem pa precej boljse narejeno ;) Ampak drugace se pa strinjam, pa ne glede na to kako bolano je, te servis za kolo zares pride toliko, verjetno pa celo vec, kot za avto. Samo servis vilic pravijo da je cca. 150eur, servis zadnjega amortizerja podobno (stvar imam jaz narejeno sam v slabe pol ure). Potem pa se kaksna nova veriga za 50+eur, pa pakne (2x20eur), diski (2x60eur), gume (2x40-50eur) pa si na precej vec, kot das za redni letni servis za avto :))

GupeM ::

Moraš tudi pri avtu upoštevat pakne (4 x 30 €), jermen in njegovo menjavo (500+ €), diske (4 x 80 €) in gume (4 x 100 €), sklopka. Da ne govorimo o popravilih, ko kaj večjega crkne.

tonttu ::

Se strinjam, ampak tisto ni ravno vsako leto. Pri biciklu je pa to vsako leto, ce ne celo veckrat letno. Je pa res, da je samo "menjava olja" pri biciklu zastonj :))
««
73 / 98
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Šport
696122540 (13708) issak
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5511496 (7138) Twixz
»

Rabljeno cestno kolo - na kaj paziti?

Oddelek: Šport
329168 (7866) GizmoX
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8632957 (30484) stratosD

Več podobnih tem