» »

Katero kolo

Katero kolo

««
56 / 56
»
»»

krneki2021 ::

energetik je izjavil:

A dej no pretiravat. Za star bickl sem nabavil večinoma Tourney, morda nekaj Acera, nastavil v nulo in dela kot šus že par 1000km. Ja, če bi Roglič odpeljal Tour na Tourneyu ali Clarisu, bi verjetno bilo vprašljivo.

Ampak grem stavit, da bi že na Sori ali vsaj Tiagri tudi Tour odpeljal normalno. Pri dražjih komponentah gre večinoma za manjšo težo, večji razpon prestav, manjše razmike med prestavami.

Ja ko govorimo o razlikah med npr. Ultegro/XT in Dura ace/XTR. Ko pa govoris o razliki med Acera in XT/XTR je pa vmes vse kaj drugega kot samo razlika v tezi. Za zacetek je razlika ze v taksnih osnovnih stvareh, kot je npr. to, da je Acera 9spd, XT/XTR pa 12spd. Potem imas ogromne razlike v ergonomiji, moznostih nastavitev, da o razliki kako recimo delajo XTR zavore ali pa kako prestavlja XTR kako pa Acera niti ne govorimo. Ampak ce zelis razpravljati o teh razlikah, je fino, ce si kdaj vozil kolo z XTR, ker iz online katalogov, se teh stvari ne vidi. In medtem ko je zares razlika med vzdrzljivostjo recimo SLX ali XT in XTR na strani nizjih rangov (SLX/XT zdrzi vec kot XTR), je razlika med vzdrzljivostjo med Acero in XTR vseeno krepko krepko na strani XTR, sploh ko se gre o kolesarjenju, ki je kaj vec kot 5km do trgovine in nazaj.

energetik ::

Od razlikah v obsegu in št. prestav sem tudi jaz pisal. Ampak oni prej je omenjal, da je vse pod 105 za v smeti. Kar je velika bedarija. Vsaj s Tiagro, če ne že s Soro lahko delaš par 1000km letno brez problema in z odličnim šaltanjem.
Ali pa npr. LX/Deore, s čimer imam še več izkušenj. Samo menjave ketne, zajle, vse ostalo original že par 10.000km. Še vedno šalta ko urca. Jaz pravim, da večina nezadovoljstva z nižjimi rangi opreme izvira iz tega, da biciklov z nizkimi rangi opreme folk ne servisira in nastavlja spljoh, in potem jasno pride do okvar, slabega delovanja in nezadovoljstva. Saj pravim, na 30 let starega veterana sem našrafal komplet nov pogonski sklop Tourney (gonilke, BB, kaseto, ketno, menjalnik), nastavil, in šalta brezhibno. Imam ga za daily commuterja.

Pri opremi gre cena vedno bolj nesorazmerno gor glede na dobljeno. Vsaka stopnja opreme nudi manjši skok v dobljenem in večji v ceni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

krneki2021 ::

Ja LX (sedaj SLX) in Deore sta v rangu 105 (oz. SLX nekje med 105 in Ultegro). In kar se mene tice je za vecino to dovolj. Pod tem pa je ogromen preskok ze ko gres samo en rang nizje, tako da je tisto kar res, da ce se nekdo misli iti resno kolesarjenje je vse pod Deore (oz. 105) bolj kot ne skoda denarja.
Glede razlike v ceni in "nerazlike" v tem kaj dobis je pa vprasanje kaj je za koga pomembno. XTR 12spd kaseta je 300eur ampak vaga 350g. Deore 12spd kaseta je slabih 100eur in vaga pa 600g. Je tistih 200eur razlike vredno skoraj 100% v tezi? Kaj pa vem, za ene je, za druge ni, je pa razlika vse prej kot neopazna oz. malenkostna. Po drugi strani imas pa recimo XT shifter, ki ima vso funkcionalnost XTR shifterja s tem da XT stane cca. 50eur, XTR pa 100+eur, razlike v tezi je pa 3 ali 4 grame, medtem ko Deore shifter za dobrih 30eur vaga cca. 15g vec, nima pa pol funkcionalnosti ki jo XT ali XTR imata.

energetik ::

krneki2021 je izjavil:

Ja LX (sedaj SLX) in Deore sta v rangu 105 (oz. SLX nekje med 105 in Ultegro). In kar se mene tice je za vecino to dovolj. Pod tem pa je ogromen preskok ze ko gres samo en rang nizje, tako da je tisto kar res, da ce se nekdo misli iti resno kolesarjenje je vse pod Deore (oz. 105) bolj kot ne skoda denarja.
Glede razlike v ceni in "nerazlike" v tem kaj dobis je pa vprasanje kaj je za koga pomembno. XTR 12spd kaseta je 300eur ampak vaga 350g. Deore 12spd kaseta je slabih 100eur in vaga pa 600g. Je tistih 200eur razlike vredno skoraj 100% v tezi? Kaj pa vem, za ene je, za druge ni, je pa razlika vse prej kot neopazna oz. malenkostna. Po drugi strani imas pa recimo XT shifter, ki ima vso funkcionalnost XTR shifterja s tem da XT stane cca. 50eur, XTR pa 100+eur, razlike v tezi je pa 3 ali 4 grame, medtem ko Deore shifter za dobrih 30eur vaga cca. 15g vec, nima pa pol funkcionalnosti ki jo XT ali XTR imata.
Seveda, kakor je komu važno ali vredno, to so osebne preference.
Jaz zase vsekakor vem, da mi je vse nad 105 ali SLX totalni overkill. Tudi če bom kdaj delal po 5-8k/leto (trenutno delam "le" 2,5k/letno zaradi pomanjkanja časa). 5k letno se upam delat tudi s Tiagro samo z rednimi menjavami ketne.
300g meni ne pomeni nič, ker se to na koncu rekreativne ture ne bo poznalo spljoh.

A110 ::

Katero kolo se priporoča nekemu začetniku ki bi rad začel z gorskim kolesarstvom? Predvsem za kakšno popoldansko vožnjo po golovec trails. Budgeta nimam nekaj omejenega bi pa verjetno vzel nekaj rabljenega za začetek. Malo berem na internetu in mi v poplavi vseh tipov (enduro, trail,...) niti ni jasno kakšna je razlika med njimi. prosim za kakšno informacijo in nasvet.

Badwolff ::

XC oz trail ali all mountain.

Pol se pa odloč al boš dal denar za fulija. Precej trailov na Golovcu se da čist OK zvozit s hardtailom. Če si še odločil za bolj ekstremne z večjimi skoki, pa bike park, potem skoraj rabiš fulija, ampak dokler ti bo večino voženj predstavljal bolj ali manj strm klanec gor, pazi in kupuj bolj allmountain /trail zadeve.

Kar se tiče konkretnega rabljenega kolesa pa... Kokr denarja tok muske. Giant naj bi imel best p/p.

Ps - če ti denar ni ovira kupi enga hardtaila in če boš ugotovil, da ti je premalo upgradas v fulija naslednjo sezono.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Badwolff ()

A110 ::

Badwolff je izjavil:

XC oz trail ali all mountain.

Pol se pa odloč al boš dal denar za fulija. Precej trailov na Golovcu se da čist OK zvozit s hardtailom. Če si še odločil za bolj ekstremne z večjimi skoki, pa bike park, potem skoraj rabiš fulija, ampak dokler ti bo večino voženj predstavljal bolj ali manj strm klanec gor, pazi in kupuj bolj allmountain /trail zadeve.

Kar se tiče konkretnega rabljenega kolesa pa... Kokr denarja tok muske. Giant naj bi imel best p/p.

Ps - če ti denar ni ovira kupi enga hardtaila in če boš ugotovil, da ti je premalo upgradas v fulija naslednjo sezono.


Hvala. Drugače sem pa predvsem mislil imeti za vožnjo navzdol vendar se strinjam, če hočeš dol moraš priti tudi nekako gor. AMpak ali se za 500 - 1000e že dobi kakšne solidne rabljene zadeve ki ne izgubljajo preveč vrednosti če se odločim prodati? Nimam niti približno občutka. Nebi ravno kupil najbolj zgonjenih jajc

recimo kaj takega ali takega ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: A110 ()

makucv ::

Predlagam, da si ponudbo rabljenih ogledaš na Bajku:
https://bajk.si/klasicna-kolesa/gorska_1

dmi ::

Če gledaš spuste, potem najmanj kolesa kategorije TRAIL ali bolje Enduro. Za ta denar boš težko dobil dobro stvar, je pa ok budget da poskusiš hobij. Predlagam da raje kupiš Novejši model s slabšo opremo kakor pa starejši s boljšo opremo, saj se je Geometrija konkretno spremenila v zadnjih letih in s tem tudi način vožnje in gradnje trailov.

mit3k ::

Kupi najcenejšega Giant Fathom 29, moderna geo, dropper, 130 hoda spredaj.
S tem se da zvozit skoraj vse.
https://www.freestyle.si/kolo-giant-fat...
2022 model: https://www.giant-bicycles.com/au/fatho...

Edina šibka točka so zavore, katere se splača v štartu zamenjat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mit3k ()

Kvinta ::

Za začetek idi pa si sposodi polnovzmetenega pa hardtail pa boš videl ,da je razlika kot dan pa noč ... kupi pa nekaj kar si največ lahko privoščiš ,ker razlika je zelo tanka med totalnim začetnikom in pol eno stopnjo naprej in naprej.
A.C.A.B

jotunn ::

Ja razlika med FS in HT je kot dan in noc, ampak realno je razlika bolj kot ne v udobju. Jaz sem trenutno primoran voziti 10 let staro ht xc raketo in zares lahko odpeljem vse, kar drugace vozim s kolesom, katerega normalno vozim (letosnji xc fully). Ja absolutno se fully pelje lepse, pa hitrejsi dol grede sem tudi s fullyem (gor se zares pozna tistih manj kot 9kg HT v primerjavi z 10.2kg FS), ampak realno najbolj pri vsem ne pogresam zadnjega amortizerja, pac pa delovanje danasnjega menjalnika v primerjavi z 10 let staro tehnologijo (pa sta oba XTR)... pa Shimano bremze, ki so mi neprimerno bolj vsec kot Formula R1, ki jih imam na tem starem HTju.
Ampak ce budget ni omejen in je dobavljivost enaka, bi osebno definitivno vzel FS. Je pa za zacetnika mogoce vseeno brez pomena pretiravati z ne vem kaksnimi kolesi za ne vem koliko denarja, ker nikjer ni napisano, da bo veselje do mtb sploh se prisotno po prvem tednu. Zato je po moje krepko cenejsi HT za zacetek vec kot dovolj.

matmel ::

Zdravo, sicer je kolesarske glavne sezone počasi konec pa vseeno se odločam za najup specialke, roki dobav so drugace nenormalno veliki.
Zanima me kaj dobim za cca 1500 eur, gledal sem predvsem tole https://www.rosebikes.com/rose-pro-sl-1... , je še kaj drugega pametnega v tem rangu? Kolesa Canyon? Karbonski so precej drazji, prav tako kolesa z diski, nevem ce to odtehta cene glede na mojo kilometrino, ki jo bom delal.

erkgheoruugh ::

Kolo zgleda v redu, če ti ni za diske, je pa iz opisa razvidno, da naj bi imelo manjše, 650 velike obroče oz. 27,5. Preveri

sash951 ::

Kje mate kaj nastavljeno os spd-sl pedal na cevljih, takoj pod 1st metatarsal ali za njim, ce da koliko? To zadaj bi naj bil novejsi trend, da je glezenj bolj stabiliziran.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sash951 ()

globoko grlo ::

Najprej nej te en posname kako se spotikas ob ustavljanju, pol pa naprej ;)
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 1060@3GB | P2 m.2 500GB

sash951 ::

globoko grlo je izjavil:

Najprej nej te en posname kako se spotikas ob ustavljanju, pol pa naprej ;)

Hahah, mi se zaenkrat rata hitro odpet, imam pa PD-RS500 z najmanj zategnjeno fedro za zacetek.

vilonja ::


Takole sem z merilom izmeril 10 členov ketne. Veriga mislim, da ima okoli 9000km. Zaradi distorcije lece sem dal 3 slike, saj je tista srednja popacena. Če sem prav na internetu prebral, je 10 členov pri novi verigi dolgih 25.4cm. Ali jaz kaj narobe merim ali je res možno, da je pri taki kilometrini veriga skoraj ne raztegnjena. Sem jo pa zelo pogosto čistil.

dominuspro ::

@vilonja
Meriti moraš "napeto" verigo. Najlažje direkt na biciklu.

energetik ::

vilonja je izjavil:


Takole sem z merilom izmeril 10 členov ketne. Veriga mislim, da ima okoli 9000km. Zaradi distorcije lece sem dal 3 slike, saj je tista srednja popacena. Če sem prav na internetu prebral, je 10 členov pri novi verigi dolgih 25.4cm. Ali jaz kaj narobe merim ali je res možno, da je pri taki kilometrini veriga skoraj ne raztegnjena. Sem jo pa zelo pogosto čistil.

Kot jaz vidim, je 10 členov 25,7. Pa še to je nenategnjena. Izmeri jo, ko jo špona menjalnik na biciklu.
Torej je podaljšana za dober 1%. Skrajni čas za menjavo pa še to ni rečeno, da ne boš moral menjati še vsaj zadnje kasete. Drgače se menja nekje med 0,5 in 0,75%.

erkgheoruugh ::

9000 km za verigo, ki stane 20 evrov? A ni škoda tolk čakat? Da imaš potem po možnosti 5x toliko stroškov ali več?

one-half ::

Mimogrede, je kaksen razlog, da nimate teh debat raje na:

https://www.mtb-forum.si
Dis is one half.

Press any key to continue ...

Kvinta ::

Mi zna kdo tu povedat kdo v Slo je uvoznik za Shimano ?
A.C.A.B

GupeM ::

Google nič ne najde, če v iskalnik vpišeš "Shimano uvoznik za Slovenijo" brez narekovajev?

Badwolff ::

one-half je izjavil:

Mimogrede, je kaksen razlog, da nimate teh debat raje na:

https://www.mtb-forum.si


tist forum je precej mrtev

Kvinta ::

Najde en kup zadetkov iz katerih ne znam izluščit kateri je pravi zato sem vprašal.
A.C.A.B

skyline ::

Kvinta je izjavil:

Mi zna kdo tu povedat kdo v Slo je uvoznik za Shimano ?


Google pravi cs-eurotrade.

GupeM ::

skyline je izjavil:

Kvinta je izjavil:

Mi zna kdo tu povedat kdo v Slo je uvoznik za Shimano ?


Google pravi cs-eurotrade.

Točno to. Prvi link. Piše EKSKLUZIVNI distributer, kar pomeni, da samo oni lahko distribuirajo.

mr_chai ::

erkgheoruugh je izjavil:

9000 km za verigo, ki stane 20 evrov? A ni škoda tolk čakat? Da imaš potem po možnosti 5x toliko stroškov ali več?


Zakaj bi imel pri počeni verigi 5x tolk stroškov ?

energetik ::

Kakšni počeni, če je veriga podaljšana za več kot 0,5-0,75%, vedno hitreje žre zadnje in nato še sprednje zobnike. In potem imaš za nabavit poleg nove ketne še kaseto, ki stane nekje 30€+ in sprednje verižnike, ki so tudi vsaj tak rang cene.
Pri tem da ketna stane dobrih 10€ in jo zamenjaš v 10min, če nimaš 2 levih rok.
««
56 / 56
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Šport
63654067 (6987) LeQuack
»

Nabava novega kolesa.

Oddelek: Šport
479632 (6139) dolenc
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
6915531 (13328) Leprechaun
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8624395 (21922) stratosD

Več podobnih tem