» »

Katero kolo

Katero kolo

««
74 / 95
»»

J.McLane ::

A vsako leto delate servis amortizerjev? A je to šala?

Mam kolo dve leti in pol pa sem za servis/vzdrževanje dal vse skup ene 200 €, za avto sem v tem času dal 2k € za servise, stara jajca, a kdo kupi :))
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kixs ::

Poznam take, ki v eni sezoni menjajo 3x ketno in vsaj 3x ploscice...

tonttu ::

Ne ni sala in ja vsako leto naredim servis vilic in amortizerja. Uradno bi ga verjetno moral po urah/kilometrih ene 5x na leto :)
Verigo zadnje case nimam vec potrebe po prav pogostem menjavanju, pred tem sem jo pa enkrat letno. Enako diske, pakne pa vecinoma menjam (vsaj) 2x letno.

MTB4life ::

J.McLane je izjavil:

A vsako leto delate servis amortizerjev? A je to šala?

Mam kolo dve leti in pol pa sem za servis/vzdrževanje dal vse skup ene 200 €, za avto sem v tem času dal 2k € za servise, stara jajca, a kdo kupi :))

Servis vzmetenja se dela na 150ur spusta. Olje se lahko menja tudi bolj pogosto - 50-100ur. Jaz pri 150 urah opazim razliko, kadar opravim servis.

Egidij88 ::

Na specialkah ste že kaj menjali velikost zobnikov?

52/36 na gonilki in 11-34 zadaj. Recimo za klance bi lahko dal gor gonilko 50/34? Brez menjati karkoli drugega? Ketna? Pa kaseta zadaj? To 11-34 je nekako najvecje za specialko?

J.McLane ::

OK, če se furaš veliko po parkih, jaz grem ene trikrat na leto. Da bi sam na noge naredil za 150 ur spustov, pomeni da si na kolesu nekje 600 ur, pa še to spusti tam kjer ni nekih urejenih trailov niso ravno zahtevni za vzmetenje.

Se mi zdi da je bolj pomembno da skrbiš za čistočo vilic in redno oljiš.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

b4d ::

Glede "oljenja" potopnih cevi z zunanje strani si niso se na jasnem, a pomaga (manj trenja) ali poslabsa (potegne nase umazanijo in jo spravi v vilico) vzmetenje, vilica naj bi se namrec mastila od znotraj.
Seveda je priporocljivo potopne cevi po vsaki furi vsaj obrisat s suho krpo. Dobra fora je pustit bicikel kontra obrnjen cez noc vsake toliko, da olje napije "penice".

Jaz pri ciscenju kolesa potem se s silikonom obdelam potopne cevi pa je ok. Sploh na potopni sedezni se opazi, ker vcasih malo steka.

Bistvo pri samem servisu (vsaj ta malem, brez generalnega razdiranja) je da das spodnje noge dol in zamenjas tesnila, ker ta so pac na udaru in noces da ti mimo vlece pesek in gre vse v maloro.
Dejansko se razlika ze pri malem servisu pozna, sploh na odzivnosti pri malih udarcih.

Osebno pri 300h na leto, enkrat menjam olje pa ocistim, enkrat se tesnila zamenjam. Generalno po potrebi. Moram se nauciti se osnovno obdelati amortizer pa bo :D
b4d.sablun.org

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: b4d ()

tonttu ::

@b4d ok verjetno je odvisno od amortizerja, ampak pri mojem (Fox Float dps) je osnoven servis se 5x lazji kot pri vilicah. Prvic me je tudi malo skrbelo, potem sem pa videl da ni nobene panike. Zares ga naredis lahko celo z amortizerjem na kolesu (vsaj pri mojem Canyon Lux). Se orodja ne rabis, ker gre vse na roko.

b4d ::

Hudo, imam istega, moram se spravit na YT pa pogledat, ampak ni blo se casa :)
b4d.sablun.org

Sparkxl ::

Mene vzdrževanje definitivno pride več kot za avto. Vzmetenje servisiram vsako drugo leto.
Zanimiva debata zgoraj kako dolgo vam drži veriga. Lahko povem za sram nx sistem. Na leto naredim 1000km, velika večina po strmih klancih. Ketna je raztegnjena 0.75 1x na leto. Po 3 sezonah so bili 3 najmanjši zobniki kaput. Preskakovalo. Sprednji zobnik po besedah serviserja tudi blizu smrti

Kebo ::

Če kdo rabi precej osnovno kolo za po mestu ima decathlon neka znižanja. Za 150€ je tole kr dober deal.

k--p ::

Meni na gravel kolesu je veriga bolj boga že pri 3000 km, menjam na cca. 4000km, za mene je to približno 1x na leto.

Je pa veriga precej poceni (20 EUR), boljše prej menjat, kot pa da moraš menjat kaseto, ki ti jo lahko uniči, če prepozno menjaš verigo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: k--p ()

tonttu ::

Priznam da sem precej alergicen na Sramove stvari, ampak ce ne gres ravno v XX1, so zame Sram verige dalec dalec najslabse od vseh. Edine verige, ki jih res moras menjati na 1000km ali manj, ne glede kako jih mazes.
Drugace pa verige zares ne raztegnes. Ga ni cloveka, ki bi s svojimi nogami raztegnil tisto zelezo ;) Nekaj "raztega" pride zaradi neidealne linije verige (sploh pri 1x se veriga kar fino lomi), vecinoma se pa obrabi, kjer je glavni razlog prah in svinjarija, ki pride v verigo (med rolerje) in ne na verigo. Zato tu mazanje z oljem precej malo pomaga, razen da potegne se malo vec svinjarije zraven, saj mazes po vrhu, tam kjer bi pa moral, pa ponavadi ne pride prav veliko olja, se manj pa spreja. Pri mtb je vse skupaj samo se bolj izrazito, ker je prahu in umazanije samo se vec. To je glavni razlog zakaj je vosek toliko boljsi. Kot prvo pride zares tja, kjer mora priti. Kot drugo tam ostane in ne odtece. In kot tretje je suh in se prasni delci ne primejo gor tako kot se pri olju. In posledica je, da veriga zdrzi neprimerno dlje. Jaz sem zares racunal, da bo zdrzala mogoce enkrat dlje, tako da sem bil zares presenecen, ko sem videl kaksna je, vsaj pri meni, zares razlika med olji/spreji in voskom.

MTB4life ::

J.McLane je izjavil:

OK, če se furaš veliko po parkih, jaz grem ene trikrat na leto. Da bi sam na noge naredil za 150 ur spustov, pomeni da si na kolesu nekje 600 ur, pa še to spusti tam kjer ni nekih urejenih trailov niso ravno zahtevni za vzmetenje.

Se mi zdi da je bolj pomembno da skrbiš za čistočo vilic in redno oljiš.

Jaz sem na začetku vozil nekje 20-25ur na teden od tega 12ur na teden bikeparka kar pomeni približno 8-10 ur spusta na teden.
Zdaj sem se umiril zato mi bikeparki več ne potegnejo ampak bolj naravni tehnični traili, tako da imam sedaj bistveno manj ur spusta zato imam 1x na leto generalni servis.
Še zdaj ko pomislim, da sem po 8 ur na dan nažigal bikeparke (brez počitka in brez kosila) me kar zaboli v rokah :)

juroz ::

Egidij88 je izjavil:

Na specialkah ste že kaj menjali velikost zobnikov?

52/36 na gonilki in 11-34 zadaj. Recimo za klance bi lahko dal gor gonilko 50/34? Brez menjati karkoli drugega? Ketna? Pa kaseta zadaj? To 11-34 je nekako najvecje za specialko?


kar menjaj, velika šansa da bo vse ok drugače pa kak člen na verigi preč.

11-34, imaš še 11-36, a potem imaš lahko težave pri zadnjem menjalniku.

buttcrack ::

jaz imam trenutno 52/36 in 11-30T pa na strmejših klancih kar "švicam". Z 11-34 je verjetno kar "sprehod".

BlaY0 ::

GupeM je izjavil:


Ne, njemu se niti sanja ne, da je bilo drugo kolo dražje. Star je 4 leta (ko ga je dobil, je bil še 3), z mulci se ne hodi vozit, ker še ni tako samostojen, tako da imidž nima nobenega vpliva. Prej bi imelo vpliv, kaj je njemu lepše, ne kaj drugi mislijo.

Če mu daš na izbiro s katerim se bo peljal, bo raje izbral njemu manj lepo kolo, ker se na njem lepše in/ali lažje pelje.

Ja jasno, da bo vozil tisto kar se lažje vozi tudi če ga trenutno cena (še) ne zanima. Ampak tukaj si iz enačbe enostavno odstranil sebe, ki pa je ta bicikel kupil. Zdaj ima tamal dva in lahko izbira, na kar si ga oziroma ga navajaš ravno ti. Če bi mu poleg kupil še malo krosko za 3.000 EUR pa Wooma verjetno niti povohal ne bi več. Ne pozabi, da ko bo začel hoditi v šolo bo od tebe pričakoval, da ima vedno vsaj takšno izbiro kot mu jo nudiš sedaj.

juroz je izjavil:


11-34, imaš še 11-36, a potem imaš lahko težave pri zadnjem menjalniku.

Te težave rešuješ potem z goat linkom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

GupeM ::

BlaY0 je izjavil:


Ja jasno, da bo vozil tisto kar se lažje vozi tudi če ga trenutno cena (še) ne zanima.


BlaY0 je izjavil:


Neumnost in popolnoma brez potrebe. Otrok se s 500 EUR biciklom ne bo nič bolje vozil kot z onim za 80 EUR.

Kaj pol? Je razlika, al ne? Zmedeno deluješ.

Vse ostalo nakladanje, ki si ga pisal naprej, pa nima veze s kolesom in z debato, ampak moraliziranjem, ki je popolnoma nepomembno za debato. Mešanje kroske tukaj vmes pa sploh nima nobene zveze. Tudi to, na kakšen način je prišel do koles(a), je totalno nepomembno.

issak ::

Egidij88 je izjavil:

Na specialkah ste že kaj menjali velikost zobnikov?

52/36 na gonilki in 11-34 zadaj. Recimo za klance bi lahko dal gor gonilko 50/34? Brez menjati karkoli drugega? Ketna? Pa kaseta zadaj? To 11-34 je nekako najvecje za specialko?


Jaz imam na gravelu spredaj 46-30 in zadaj 11-34 (11-30 na cestnih obročih), in je super za v klance navzgor, edino zmanjka malo po klancu navzdol. Po ravnem mi je dovolj prestav. Tako da preden menjaš še zadnjo kaseto, morda raje vzami malo manjšo gonilko, razen če ti je trenutno najhitrejša prestava skoraj premalo.

S 34:34 dobiš enako razmerje kot jaz z 30:30, se pride v praktično vsak klanec po cesti, 30:34 pride prav offroad.
Imaš sicer tudi večje kasete, ampak tiste so ponavadi mišljene za 1x gonilke, ali pa potrebuješ long cage zadnji menjalnik.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD6XX

Egidij88 ::

Ja... to sezono bom pustil pri miru in bom videl kako bo. Potem pa ce bo potreba, dam manjso gonilko.

martincek1 ::

issak je izjavil:


Jaz imam na gravelu spredaj 46-30 in zadaj 11-34 (11-30 na cestnih obročih), in je super za v klance navzgor, edino zmanjka malo po klancu navzdol.


To imaš GRX810? 11-30 deluje brez karkršnih koli sprememb na menjalniku?

issak ::

martincek1 je izjavil:

issak je izjavil:


Jaz imam na gravelu spredaj 46-30 in zadaj 11-34 (11-30 na cestnih obročih), in je super za v klance navzgor, edino zmanjka malo po klancu navzdol.


To imaš GRX810? 11-30 deluje brez karkršnih koli sprememb na menjalniku?


Tako je, eno kolo ven, drugega noter, nobenih sprememb na kolesu. Veriga bi bila lahko malenkost krajša za 30, ampak potem 34 ne bi spravil več noter. Ne predstavlja pa nobene težave. Obe kaseti sta 11 prestav, tako da vse deluje bp. Oba para obročov sta iste znamke, tako da to verjetno pomaga da ni potrebno indeksirati prestav, kot tudi ne nastavljati čeljusti na zavorah.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD6XX

martincek1 ::

Zanimivo. Malo razmišljam, da bi nabavil dodaten par, čeprav trenutno imam gor Zipp303s in Cinturato Gravel H40 in nevem, če bi bil sploh hitrejši z 30mm globokimi alu obroči in 32mm zračnicami. Zamenjat pa ne morem, ker Zipp ni clincher (nebi imel tubeless na cestnih). Matra me pa zato, ker včasih naredim 300km in se tudi male spremembe poznajo.

BlaY0 ::

GupeM je izjavil:

BlaY0 je izjavil:


Ja jasno, da bo vozil tisto kar se lažje vozi tudi če ga trenutno cena (še) ne zanima.


BlaY0 je izjavil:


Neumnost in popolnoma brez potrebe. Otrok se s 500 EUR biciklom ne bo nič bolje vozil kot z onim za 80 EUR.

Kaj pol? Je razlika, al ne? Zmedeno deluješ.

Se mi zdi da si nekaj pomešal. Bolje se ne bo vozil, bo se pa malenkost lažje, to je vse. Skratka, da se malo lažje vozi, si mu kupil kolo za 6x več. Zdaj mu lahko zgradiš še lift, da bo v drugi štuk prišel malo lažje kot po stopnicah. Mislim da se ti bo to izplačalo :))

issak ::

martincek1 je izjavil:

Zanimivo. Malo razmišljam, da bi nabavil dodaten par, čeprav trenutno imam gor Zipp303s in Cinturato Gravel H40 in nevem, če bi bil sploh hitrejši z 30mm globokimi alu obroči in 32mm zračnicami. Zamenjat pa ne morem, ker Zipp ni clincher (nebi imel tubeless na cestnih). Matra me pa zato, ker včasih naredim 300km in se tudi male spremembe poznajo.


Se pozna. Zdaj imam sicer 45mm Cinturato M, ampak prej sem imel naprimer Terreno Dry 38, Gravelking SK 43, Gravelking slick 38 (te so bile hitre), in zdaj imam na cestnih obročih Rubino Pro 30 (tubeless) in se pozna da so gume lažje in ožje in gre kolo hitreje. Od oka nekako 5kmh hitreje po cesti. Če se greš 300km cestne ture, se ti po sigurno poznalo na koncu.
Jaz imam sicer oboje feltne alu, ampak je vseeno razlika v teži že zaradi gum.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD6XX

GupeM ::

BlaY0 je izjavil:

Se mi zdi da si nekaj pomešal. Bolje se ne bo vozil, bo se pa malenkost lažje, to je vse. Skratka, da se malo lažje vozi, si mu kupil kolo za 6x več. Zdaj mu lahko zgradiš še lift, da bo v drugi štuk prišel malo lažje kot po stopnicah. Mislim da se ti bo to izplačalo :))

Sva zaključila. Če se bo lažje vozil, se bo bolje vozil. Če se bo zaradi tega raje in več vozil, sem zadovoljen. Ti pa bodi grumpy in svojim bližnjim meči polena pod noge, da ne bodo slučajno imeli preveč enostavnega lajfa in ne bodo srečnejši od tebe. Jebiga, lajf je kurba.

BlaY0 ::

GupeM je izjavil:

Ti pa bodi grumpy in svojim bližnjim meči polena pod noge, da ne bodo slučajno imeli preveč enostavnega lajfa in ne bodo srečnejši od tebe. Jebiga, lajf je kurba.

Spet si nekaj pomešal, kolo za 100 EUR nima kvadratnih koles. Grumpy si zgleda ti, ker si očitno zgubil potrpljenje, saj ti ni uspelo, da bi tamali zvozil s cenejšim kolesom. Si mu že nabavil pametni telefon in tablico, da te ne bo motil med gledanjem fuzbal tekme na TV-ju? Jebiga, lajf je kurba.

Sparkxl ::

Obstaja tudi vmesna pot med kanto za 50 in tem za 500+.

Recimo hčerki smo kupili scotta 16 col. Vrhunski za 300€. Z njim zvozila v trenutku.

Sam sem sicer zagrižen peciklist, ne sebi ne otrokom ne kupujem slabo, ampak 500+ za otroški pecikl je enostavno metanje denarja skozi okno in nič drugega

Kitajc01 ::

tonttu je izjavil:

@b4d ok verjetno je odvisno od amortizerja, ampak pri mojem (Fox Float dps) je osnoven servis se 5x lazji kot pri vilicah. Prvic me je tudi malo skrbelo, potem sem pa videl da ni nobene panike. Zares ga naredis lahko celo z amortizerjem na kolesu (vsaj pri mojem Canyon Lux). Se orodja ne rabis, ker gre vse na roko.


Kje pa nabaviš rezervne dele za fox in katere menjaš ?

issak ::

@GupeM, moj tamal ma tudi bicikel za 500eur. Pa ko bo do konca zrasel bo še dražjega dobil, če bo hotel.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD6XX

GupeM ::

Ja, in? Moj pa ne. Ko bo do konca zrastel, si ga bo že sam kupil, če bo hotel.

Alfa Dog ::

Uporablja kdo potopno sedežno oporo? Prosim za kako priporočilo kaj in kje kupiti, nimam izkušenj s tem.
Rabim za MTB, tako s skritim kablom v okvirju.

Sparkxl ::

Pa imaš okvir taki da lahko kabl not napelješ? Torej moraš že zdaj imet na peciklu potopno. Če ne, potem pride v poštev samo zunanja napeljava

Alfa Dog ::

Nene, je okvir tak da se da to napeljat. Tako pravi proizvajalec:
Our Dropper Post Ready bikes are all set for this worthwhile upgrade, because they include internal cable routing for the remote lever that controls the seatpost. Once installed, you'll forget it's there... until you need it.

Sparkxl ::

Ok pol to štima. Koliko si pripravljen odštet?

tonttu ::

@sparkxl in zakaj ne bi mogel potopne z internal routingom instalirati naknadno? Ker pri vecini koles, kjer imajo okvirji to moznost se da to narediti brez kakrsnihkoli tezav (tudi osebno preizkuseno).
@alfadog odvisno kaj hoce. Naceloma pa PNW ali OneUp... verjetno dalec najboljsi price/performance. Jaz sem s PNW precej zadovoljen.

Sparkxl ::

Ja če okvir to omogoča ni problem. Na 10 let starega pa ne vem kako boš kabl not napeljal

Badwolff ::

Alfa Dog je izjavil:

Uporablja kdo potopno sedežno oporo? Prosim za kako priporočilo kaj in kje kupiti, nimam izkušenj s tem.
Rabim za MTB, tako s skritim kablom v okvirju.


Huh? Kako misliš kdo :D
Kje kupiti? Povsod.
azna bit mal problema, če nimas 1x sistema, ker rabiš ne standardno ročko.

Alfa Dog ::

Gre se za tole kolo, nisem ga pa še dobil:
https://energijabikes.com/kategorije/go...

Saj ravno zato sprašujem če zna kdo kaj priporočat, da ne bom naročil ene random zadeve.
Budget za tole bi bil okrog 200€.

Sparkxl ::

Z one up recimo ne moreš mimo brcnit. Samo ne vem če jo boš dobil za 200.

Imam izkušnje s poceni giant, fusion x in one up.

Delajo vse isto, razlika je edino v teži in giant je imela serijsko vgrajen luft. Torej malo se je zgornja cev tresla.
Ko dobiš kolo prvo premeri koliko potopa sploh rabiš. Poglej tudi na bajk.si. Se najdejo skoraj da nove za precej manj denarja, ker so recimo vzete dol iz novih koles ko lastniki delajo upgrade.

Pazi pri ročki. Iz opisa se sicer ne vidi, ampak če so bremz ročke i-spec, se kupi tak remote, ki se namontira direkt na levo bremzo. Če ne, vzameš samostojnega

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

tonttu ::

PNW Loam je ravno 200eur, OneUp je se kaksen eur cenejsa. JE pa res, da potem rabis se remote rocko, kar je se par eur zraven. Ne PNW ne OneUp nista najlazji, sta pa vseeno med lazjimi. Vse kar je bilo lazjega, ko sem jaz lani koncno zacel kupovati dropper, je bilo vsa x2 kar se cene tice. Pa se to si, vsaj pri moojih cca. 120-125mm dropperju, nasel ravno dve, v najboljsem primeru tri, ki so bile par gramov lazje.
Kar pa se tega tvojega Cuba tice, pa ti pise "Dropper Post Ready". To pomeni, da brez problema vzames internal routing. Edino kar je, bos imel precej malo izbire zaradi 27.2mm cevi. Ampak OneUp ima 90 in 120mm dropper, ki je 27.2, tako da eno boljsih opcij imas na voljo :)
Rocke so pa skoraj 100% I-Spec glede na tole (no pa glede na leto 2023 ko Shimano ze par let nima drugega kot I-spec):
"PRESTAVNE ROČICE Shimano SLX SL-M7100-I, Direct Attach"
Tako da isci remote, ki je I-spec. Jaz osebno sem cisto zadovoljen s Shimano SL-MT500 I-Spec. Relativno poceni dela pa vec kot dovolj dobro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tonttu ()

Badwolff ::

Če naročaš nov kolo lahko najbrž mirne duše zraven napišep, da bi rad mel dropper in ti ga namontirajo.

mikhaair ::

Sprašujem za kolega iz ITA. Slovenska turno kolesarska pot je izvedljiva z gravel? Oz. kateri deli so? Če mogoče kdo ve.

BlaY0 ::

Alfa Dog je izjavil:

Uporablja kdo potopno sedežno oporo? Prosim za kako priporočilo kaj in kje kupiti, nimam izkušenj s tem.
Rabim za MTB, tako s skritim kablom v okvirju.

Dropper je ena najboljših pogruntavščin za MTB v zadnjih 20-ih letih. Ne rabiš nujno takega za 200 EUR. Lahko je tudi "budget" varianta ala Brand-X ki te pride pod 100 EUR.

Edini problem je, če imaš seatpost cev 27,2, tu imaš potem malce slabšo ponudbo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

BlaY0 ::

Sparkxl je izjavil:


Delajo vse isto, razlika je edino v teži in giant je imela serijsko vgrajen luft. Torej malo se je zgornja cev tresla.

Pri nas je Giant na dveh kolesih in lufta praktično ni. Sem pa pri enem po treh letih moral zamenjati kartušo, ker ventil včasih ni držal, kar me je stalo 30 EUR.

Imam še enega Brand-X ki ima malo več radialnega lufta kot sem pričakoval ampak me ne moti.

Twixz ::

Mam Lombardo Amantea 200, ki ga bom dal punci, sam pa gledam neko kolo (cestno ali treking) do 700€ (lahko novo).
Priporočila? Gledal sem Scotta, ne spoznam se pa na Triban (Decathlon), X-Fact (Hervis) ali karkoli v tem stilu. Ali se še splača malce počakat?

issak ::

mikhaair je izjavil:

Sprašujem za kolega iz ITA. Slovenska turno kolesarska pot je izvedljiva z gravel? Oz. kateri deli so? Če mogoče kdo ve.


Od Janč do gradu (41) in od gradu do Mihelčičevega doma na Govejku (01) komot. Vmes je en del čez Pance ko si za 100 metrov zaželiš hardtaila, ampak jaz vozim tam gravel bicikel že dolgo. Ne priporočam v mokrem, ker je veliko blata.

Sicer imajo pa vse etape par slik iz terena: https://stkp.pzs.si/2016/06/18/40-plani... tukaj izgleda vse ok razen tistih kamnov, ampak tisto pač prevoziš počasi. Na Youtubeu imaš en kanal ki gre skozi vse etape: https://www.youtube.com/@yoseep2672/vid...

Bi rekel da s 40-45mm kramparcami prideš povsod.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD6XX

Alfa Dog ::

Hvala vsem za odgovore glede dropperja.
Sem gledal za OneUp, pa je out of stock. Res je omejena izbira za 27,2 mm.
Grem na lov, nekaj od omenjenga bom že našel!

novascena ::

Zdravo,

Za čez poletje kupujem specialko. Imam že enega prednjevzmetenega osnovnega gorca (Scott Aspect ali nekaj takega) in ne moti, ker ni za neke daljše ture. Razmišljam o specialki.
Pred 10+ leti sem jo sicer že imel, tako da malo poznam. Seveda nisem nek hud profi in mi je dajanje denarja za neko kolo malo škoda. Glede na rast cen (in izkušenj od prodaje prejšnjega) bi tudi tega, rabljenega seveda, lahko čez leto ali dve prodal za praktično enako ceno.
Oprema, kar se prestav tiče bo vsaka v redu. Pri prejšnjem sem imel Shimano Sora in za mene dovolj. Kar se tiče karbona bo verjetno budget dovolj za 1. vilice.
Najbolj pa me zanima, koliko bi moral dati, da dobim sorazmerno dovolj od kolesa? Se pravi, če gledam rabljene za 300 - 500 €, rabljene za 600 - 700 € in recimo rabljene od 800 - 1000 €. Kje je tista razlika? Recimo kje je večja razlika ali med rabljenim za 300 € in 600 € ali med rabljenim za 600 € in 900 €.
V kolikor ga lahko prodam za neka podobnega, potem ni neke znanosti.

Morda bo tole ratalo moje 1. kolo, morda pa ne bo. Verjetno bom šel za vikend na kakšen izlet z njim, pa še med tednom kaj. Lahko pa da 14 dni nič. Nisem nek ful resen kolesar.

Kaj mi priporočate kar direktno iz Bolhe?

Scorpy84 ::

Sam se tudi ze nekaj casa spogledujem za cestnimi kolesi, tako da priblizno vem kaj se rabljeno splaca vzet.
Tja pod 600 evrov niti ne gledaj, to so stara kolesa, edino ce ti ga uspe zdilat na nizjo ceno. Sicer tam od 700 naprej se kaj pametnega najde, samo pazi na velikost. Prav tako na poskodbe pazi, aluminij se ne da tako zlahka popraviti, ce sploh. Karbon ja, samo drago popravilo. Opazam da dobro ceno imajo Fuji kolesa, z shimano 105 opremo pogosto karbon vilice. Pa glej da kolo ima tezo 8-9kg.

Glede tega, da ne mislis veliko voziti, bi lahko iz svojega kolesa naredil treking/gravel kolo. Samo gume zamenjas. Lahko kupis dodatne obroce, pa imas par minut za menjavo, ce se ti ne da same plasce menjavati glede na turo. Jaz na treking kolesu uporabljam schwalbe marathon (37c debelina) in uspem se drzati za rit kaksnemu na specialki, ki vozi 30km/h povprecno. Sam ko bom vzel specialko, je samo zato ker s trekingom in tudi zaradi teze samega kolesa smotano, delati 150km+ dolge ture, ker se potem vsak klanec pozna. Pod 100km je bp voziti. Se sreca imas scott, ceprav tudi druge znamke z "trdaki" sledijo temu trendu, da je okvir daljsi, posledicno bp delas dolge ture in se lazje kolo imas od treking kolesa, tako da razmisli kaj v tej smeri.
««
74 / 95
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Šport
696120308 (11476) issak
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5511223 (6865) Twixz
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
6922110 (19907) Leprechaun
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8632636 (30163) stratosD

Več podobnih tem