» »

Katero kolo

Katero kolo

««
71 / 110
»»

Scorpy84 ::

geofull je izjavil:

mailer je izjavil:

Zgoraj ste omenjali obroče in povezavo z bremzanjem. Pripravljam se na obnovo starega gorskega bicikla in je na obroču v območju gumic vse rjavo zaradi bremzanja. Je možno to kako odstranit in preprečit nadaljnje rjavenje?


Da bi imelo gorsko kolo jeklene obroče, bi moralo biti precej staro in zelo, zelo nizkocenovno. Sem videl mogoče enih par vsega skupaj. Najbrž ne več kot dva bicikla. Na mokrih jeklenih obročih zavorne gumice praktično ne bremzajo (naj kdo popravi če ve kaj več). Je res rjavina?


Odstraniti ni tezko, imas sredstva kjer namakas in cez par ur rjo sam spucas zbrusis dol. Problem je kako zascititi, karkoli das upliva na zaviranje in seveda tudi odpade dol.

geofull ::

Scorpy84 je izjavil:

geofull je izjavil:

mailer je izjavil:

Zgoraj ste omenjali obroče in povezavo z bremzanjem. Pripravljam se na obnovo starega gorskega bicikla in je na obroču v območju gumic vse rjavo zaradi bremzanja. Je možno to kako odstranit in preprečit nadaljnje rjavenje?


Da bi imelo gorsko kolo jeklene obroče, bi moralo biti precej staro in zelo, zelo nizkocenovno. Sem videl mogoče enih par vsega skupaj. Najbrž ne več kot dva bicikla. Na mokrih jeklenih obročih zavorne gumice praktično ne bremzajo (naj kdo popravi če ve kaj več). Je res rjavina?


Odstraniti ni tezko, imas sredstva kjer namakas in cez par ur rjo sam spucas zbrusis dol. Problem je kako zascititi, karkoli das upliva na zaviranje in seveda tudi odpade dol.



Obroči bi se morali svetiti! Od bremzanja. :-) @mailer premalo pedalira :-))) in premalo bremza.
Napotke za očistit imaš, če so res jekleni, so verjetno kromirani, krom je s časoma odpadel/so ga bremze pobrale, tam bo rjavelo. Mogoče vsakodnevno bremzat, sploh, ko je vlažno. Mogoče, če ima kdo izkušnje z barvanjem obročev. Jaz imam obratne izkušnje - sem dobil nov precej dober tekmovalni alu obroč, ki je imel stene pobarvane, ker je bil namenjen za disk. Barvo sem spucal proč, ker nisem vedel, kako se bo obnašala pri bremzanju s čeveljčki. Stena je bila sicer dovolj debela, ker očitno so takrat v prehodnem obdobju prodali isti obroč za disk ali pa čeveljčke. Samo pobarvali so drugače. Danes je druga zgodba...

Scorpy84 ::

2-3 dni ne vozis in ce ni ravno poletje imas spet pikice. Ce zeli trajno, nov obroc pa je.

Scaramouche3 ::

Mene zanima, ali je kdo tukaj ki je prešaltal na 1x sprednjo kaseto, pa ste prej imeli 2x?
Zdaj vidim da je večina taka!
Ali ste opazili razliko ko ste hoteli iti hitreje?

Zgodovina sprememb…

Badwolff ::

Ne. Razmerje je razmerje.
Se pa rešiš nadležnega prestavljanja spredaj.

Scaramouche3 ::

Badwolff je izjavil:

Ne. Razmerje je razmerje.
Se pa rešiš nadležnega prestavljanja spredaj.


Zanimiv pogled na to

mikhaair ::

Jaz imam 1x11 mogoce 1x12, kolo je pa XC. Pogrešam razmerje za po asfaltni ravnini, ko imaš mogoče kakšen hrbtni veter ali rahel klanec in bi šlo hitreje. Pa za spuste, da malo pospešiš iz ovinka.
Je opcija zob ali dva večjega zobnika spredaj, vendar ne bi rad izgubil razmerja za hude klance. Večjega zobnika zadaj tudi ni opcija.
Mi je pa seveda zelo fajn, da je odpadel sprednji menjalnik.

MTB4life ::

Če se ne motim ima Sram na 1x12 rešitev zadnje kasete 52/9
To je range 2/1X sistemov, samo cena kasete ~200€

tonttu ::

Sicer je malo odvisno od tega kaksne prenose ima kdo, ampak naceloma je range 1x 2x ali 3x precej enak. Jaz imam na 1x12 (36T spredaj in 10-51 kaseta) celo malenkost vecji range kot prej na 2x11. Je pa razlika pri razmerjih in sem ter tja, malo moti razmak med posameznimi prestavami. Ampak to je izkljucno na cesti, ko bi manjsi preskoki med prestavami prisli prav, na poteh za katere je mtb namenjen pa niti enkrat nisem imel te tezave.

energetik ::

No ja, range je enak kvečjemu pri dražjih kasetah 10-51, 10-52 in podobno. Sicer še največji range in najmanjše razmike med prestavami dobiš še vedno pri 3x9 sistemu.

Pri tem da noben ne omenja pri 1x sistemu chain line-a in ruženja v skrajnih legah -> večja obraba ketne/zobnikov in večje izgube pogona.
vires in numeris

Kawhi ::

Mogoče noben ne omenja, ker ni noben problem. Ni nobenega ruženja, kaseta in ketna mi drži še dlje, izgub pa verjetno tudi ni nekih dodatnih omembe vrednih. Če bi bile bi vsaj maratone in xc dirke profiji še vedno vozili z 2x pa jih že zdavno ne. Edini faktor je cena, vse ostalo pa je bolje pri 1x. Vsaj za gorske, gravel in podobno. Za cestake pa verjamem da koga zmotijo preveliki razmaki.

energetik ::

Za izgube lahko samo sanjaš, da niso prisotne. Ja, verjamem, da je 1x pri XC in spustaših lahko boljše. Pri gravlih in cestakih pa niti pod razno.
Ruženja ni? Veš kaj vse slišim, ko se vozim mimo 1x sistemov v najlažji prestavi v klanec...
vires in numeris

UkrFTW! ::

Scaramouche3 je izjavil:

Mene zanima, ali je kdo tukaj ki je prešaltal na 1x sprednjo kaseto, pa ste prej imeli 2x?
Zdaj vidim da je večina taka!
Ali ste opazili razliko ko ste hoteli iti hitreje?


Raje obratno. 1 spredaj ne pokriva, ko bi hotel po ravnini po asfaltu dohitevati tiste, ki imajo dva spredaj.

PacificBlue ::

Imam na stravi se sedaj rekord en odsek po ravnem 60km/h z 3x9 .
Z 1x12 ni sans.
Mi je pa ljubsa 1x12 konfiguracija.
Odpade kar nekaj teze in prenosov, ki jih niti ne koristis nikoli.
Pa naucis se vozit z tezjim prenosom v hribe,ceprav gre tudi lazje samo ugotovis da gre z lazjo prepocasi, razen ce ne grez z visjo kadenco.
Precej bolj zabavno imo.
I’m out.
:3

Scaramouche3 ::

2x očitno še vedno prosperira

Kawhi ::

energetik je izjavil:

Za izgube lahko samo sanjaš, da niso prisotne. Ja, verjamem, da je 1x pri XC in spustaših lahko boljše. Pri gravlih in cestakih pa niti pod razno.
Ruženja ni? Veš kaj vse slišim, ko se vozim mimo 1x sistemov v najlažji prestavi v klanec...


Ja, cepci profiji pa xc maratone in xc klasike vozijo izključno z 1x. Daj ji povej svojo teorijo, bodo takoj dobili otipljivo konkurenčno prednost na tekmah. O ruženju pa po moje nekje drugje tebi ruži. Sam imam 4 kolesa, enega še s triplo, enega 2x, 2 pa 1x. Pa mi noben ne ruži...

PacificBlue ::

Energetik je die hard fan 3x9. Tako kot on andrej69 za Phillips:D
I’m out.
:3

Badwolff ::

Uglavnem, kakorkoli, once you go black you never go back :D. Ma kako ruženje...

MTB4life ::

energetik je izjavil:

Za izgube lahko samo sanjaš, da niso prisotne. Ja, verjamem, da je 1x pri XC in spustaših lahko boljše. Pri gravlih in cestakih pa niti pod razno.
Ruženja ni? Veš kaj vse slišim, ko se vozim mimo 1x sistemov v najlažji prestavi v klanec...

Evo razlike
https://www.cyclingabout.com/drivetrain...

Ne vem pa o kakšnem ruženju govoriš. Imam 2 kolesa 1x11, noben nič ne ruži v nobeni poziciji ketne, imam še singlespeed in pred kratkim prodal 2x11 XC. Pri nobenem ni bilo razlike v glasnosti verige.

energetik ::

Kawhi je izjavil:

energetik je izjavil:

Za izgube lahko samo sanjaš, da niso prisotne. Ja, verjamem, da je 1x pri XC in spustaših lahko boljše. Pri gravlih in cestakih pa niti pod razno.
Ruženja ni? Veš kaj vse slišim, ko se vozim mimo 1x sistemov v najlažji prestavi v klanec...


Ja, cepci profiji pa xc maratone in xc klasike vozijo izključno z 1x. Daj ji povej svojo teorijo, bodo takoj dobili otipljivo konkurenčno prednost na tekmah. O ruženju pa po moje nekje drugje tebi ruži. Sam imam 4 kolesa, enega še s triplo, enega 2x, 2 pa 1x. Pa mi noben ne ruži...
A ti sploh prebereš? Sem točno napisal, da je za XC in na splošno MTB bolj uporabno 1x.

Pri cestakih pa ne. Zakaj noben profič na cesti ne vozi na 1x sistemu? Imaš že odgovor tamle zgoraj, manjše izgube, večji obseg, manjši razmaki med prenosi. Če moraš na isti cestni tekmi v klanec s 15km/h in nato na spust s 80-100km/h, nimaš kaj praskat z enim zobnikom spredaj.

Razen morda z kakšno 20-redno kaseto 9-52, to obstaja? :D
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Kawhi ::

Si kar sam tisti ki ne bere. Si mi odgovarjal na post kjer sem eksplicitno napisal da to velja za maratone in xc dirke. In da je drugo kot 1x povsem nesmiselno za gorske in gravel bicikle za cestake pa pač odvisno kaj posamezniku mali preskoki pomenijo.

tonttu ::

Kawhi je izjavil:

Mogoče noben ne omenja, ker ni noben problem. Ni nobenega ruženja, kaseta in ketna mi drži še dlje, izgub pa verjetno tudi ni nekih dodatnih omembe vrednih. Če bi bile bi vsaj maratone in xc dirke profiji še vedno vozili z 2x pa jih že zdavno ne. Edini faktor je cena, vse ostalo pa je bolje pri 1x. Vsaj za gorske, gravel in podobno. Za cestake pa verjamem da koga zmotijo preveliki razmaki.

Problem definitivno je. Ampak kolesarska industrija je zblojena kot je in po eni strani prodajajo olja, ki zmanjsajo upor verige za 0.001W, po drugi strani pa silijo z 1x, kjer dokazano v skrajnih legah izgubis 20-25W in se nihce ne sekira za to (ja zalaufaj google in bos nasel vec kot dovolj meritev, ki dokazujejo to... ali pa zgolj daj bike na stojalo in zavrti pedala ko je veriga na sredi in ko je veriga na krajnih zobnikih piramide.. na roko bos videl razliko). Profiji pa vozijo tisto, kar so prisiljeni voziti.
Ampak realno, ce ti je vsec ali ce ti ni vsec, pri spodobnih XC kolesih nimas opcije. 1x je edino kar lahko imas, ker pac 2x niti na gestel ne mores spraviti.
Pa priznam da mi je 1x zaradi vseh teh stvari precej mimo, ampak ko se enkrat navadi nanj, vsaj jaz osebno ne bi sel nikoli vec na 2x (3x pa sploh ne). Ce bi dirkal, bi se premisljeval kaj narediti in iskal moznost za tiste watte plusa, ker pa mi je vseeno ali sem na vrhu hriba 10sec prej ali kasneje, pa mi tista izguba ne pomeni veliko, pelje se pa precej boljse.

Kawhi ::

Lol, imaš par postov zgoraj študijo. Dokazano 20-25W ;)))
Najboljša je pa ta da profiji vozijo tisto kar so prisiljeni. Bodi brez skrbi da bi marsikdo vozil 2x, če bi mu to prineslo kakršnokoli prednost. Še zdaleč niso samo tovarniške ekipe v cirkusu...

Ja pa verjetno so tudi v lokalnih prvenstvih prisiljeni vozit 1x a ne ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kawhi ()

tonttu ::

@Vemby recimo da sem bil vec kot dovolj dolgo v pro sportu, tako da vem kaksna oprema se uporablja. Nisem bil v kolesarstvu ampak stvar je enaka povsod. Uporabljas tisto kar sponzor zeli da uporabljas in kar ti da na razpolago. V dolocenih primerih se lahko kaksno stvar skrije, ampak generalno imas na voljo par opcij iz katerih izberes tisto kar tebi najbolj ustreza... od tistih par opcij ne karkoli iz kjerkoli bi si zelel.
Drugo pa kot sem napisal... tudi ce se ne gre za pro sportnike ampak za rekreativce... najdi spodoben XC bike letnika 2020 ali novejsega, kamor lahko namontiras 2x. Ga ni. Torej tudi ce je 2x boljse, preprosto nimas opcije, ker ni kolesa, ki bi ga podpiral.
Glede wattov... priznam sem se zmotil. Ni 20W razlike, pac pa je pri 48x10 frictional loss 20W, medtem ko je pri 53x11 12W. Pri manjsih sprednjih zobnikih, kar na mtb so, saj dosti vec kot mojih 36T ne vozi skoraj nihce, je ta izguba se vecja. Test je bil narejen na cestnih kolesih, kjer je bila povprecna razlika med 1x in 2x nekaj cez 3W v korist 2x... plus cca 15% (za recimo mojo xtr) manjsa rotacijska teza 2x kasete v primerjavi s precej vecjo in tezjo 1x kaseto

Scaramouche3 ::

tonttu je izjavil:

@Vemby recimo da sem bil vec kot dovolj dolgo v pro sportu, tako da vem kaksna oprema se uporablja. Nisem bil v kolesarstvu ampak stvar je enaka povsod. Uporabljas tisto kar sponzor zeli da uporabljas in kar ti da na razpolago. V dolocenih primerih se lahko kaksno stvar skrije, ampak generalno imas na voljo par opcij iz katerih izberes tisto kar tebi najbolj ustreza... od tistih par opcij ne karkoli iz kjerkoli bi si zelel.
Drugo pa kot sem napisal... tudi ce se ne gre za pro sportnike ampak za rekreativce... najdi spodoben XC bike letnika 2020 ali novejsega, kamor lahko namontiras 2x. Ga ni. Torej tudi ce je 2x boljse, preprosto nimas opcije, ker ni kolesa, ki bi ga podpiral.
Glede wattov... priznam sem se zmotil. Ni 20W razlike, pac pa je pri 48x10 frictional loss 20W, medtem ko je pri 53x11 12W. Pri manjsih sprednjih zobnikih, kar na mtb so, saj dosti vec kot mojih 36T ne vozi skoraj nihce, je ta izguba se vecja. Test je bil narejen na cestnih kolesih, kjer je bila povprecna razlika med 1x in 2x nekaj cez 3W v korist 2x... plus cca 15% (za recimo mojo xtr) manjsa rotacijska teza 2x kasete v primerjavi s precej vecjo in tezjo 1x kaseto


Meni je na 2x spredaj bilo premalo prestav,ko sem hotel iti hitreje, sem hotel še višjo, če pa furaš downhill seveda ne rabiš veliko prestav, in tudi na dirkah na gravel ne dosežeš velikih hitrosti...

tonttu ::

Se enkrat... range pri 1x, 2x in 3x je bolj kot ne enak. V mojem primeru je pri 1x celo malenkost vecji, kot sem ga imel prej na 2x. Razlika je v preskokih med prestavami, kjer imas pri 1x vecje skoke med posameznimi prestavami kot pa pri 2x, kar pri asfaltu igra vlogo, pri mtb trailih pa ne prav pretirano, ker tam tako ali tako ni konstantne frekvence. Ampak to nima veze s tem, da bi "imel premalo prestav ko bi hotel iti hitreje".

krefi ::

zanimam se za nakup spodnjega kolesa pa me zanima mnenje ce je uredu ali se splaca kaj drugega pogledat. Bo pa to moje prvo cestno kolo zato nebi rad preveč zapravil za prvo kolo. Sem pa velik 192cm zato gledam XL okvir.
e3 1231v3|asus gtx 970 strix OC edition|2x8gb kingston|
cosair rm650| crucial 500gb|fractal define s

PacificBlue ::

I’m out.
:3

krefi ::

https://www.canyon.com/en-si/road-bikes...
tegala pozabu pripeti link
e3 1231v3|asus gtx 970 strix OC edition|2x8gb kingston|
cosair rm650| crucial 500gb|fractal define s

PacificBlue ::

S tem canyon kolesom nimas kaj falit, 105 grupa, fulcrum obroci, sella italia sedez, karbonske vilice..za zelo solidno ceno.
I’m out.
:3

Zgodovina sprememb…

Egidij88 ::

+1. Zadovoljni lastnik tukaj. :)

Kalibri ::

Jaz imam 189 cm in Endurace 6 Al, sem pa vzel L okvir.
Pri naslednjem (gravel) pa sem vzel XL okvir. Malo bolj udobno zgleda in malo bolj nategnjeno.

Egidij88 ::

Navaditi se je treba te bolj agresivne drže na cestnemu kolesu, če prihajaš in nekega gorskega, trekinga. Meni se pri 187cm zdi L okvir malo dolg...ampak saj bo.

krefi ::

torej katero velikoat mi priporočate L ali XL visok sem 193 po izračunu na njihovi spletni potrebujem XL okvir
e3 1231v3|asus gtx 970 strix OC edition|2x8gb kingston|
cosair rm650| crucial 500gb|fractal define s

Egidij88 ::

XL.

Scaramouche3 ::

Moti me, k majo barve za socializem, nč živahnega...

Likalnik ::

krefi je izjavil:

torej katero velikoat mi priporočate L ali XL visok sem 193 po izračunu na njihovi spletni potrebujem XL okvir


XL...jaz sem si ga ravno en teden nazaj kupil...visok sem 191cm

energetik ::

tonttu je izjavil:

Se enkrat... range pri 1x, 2x in 3x je bolj kot ne enak. V mojem primeru je pri 1x celo malenkost vecji, kot sem ga imel prej na 2x. Razlika je v preskokih med prestavami, kjer imas pri 1x vecje skoke med posameznimi prestavami kot pa pri 2x, kar pri asfaltu igra vlogo, pri mtb trailih pa ne prav pretirano, ker tam tako ali tako ni konstantne frekvence. Ampak to nima veze s tem, da bi "imel premalo prestav ko bi hotel iti hitreje".
Range je pri 1x enak le pri višjem rangu, pri vsaj kaseti 9-52 ali podobni.
Računaj recimo, da imam jaz na mojem vintage MTB 3x9 spredaj šajbe 22-44 zobov, zadaj pa kaseto 11-34. Imam 620% range, ki ga tudi celega redno uporabljam. Ker imam MTB tako za asfaltni dostop do ture, kot za najstrmejše vzpone po gozdu in tudi občasno hitre asfalt/makadam spuste, skratka zelo vsestranska uporaba.

Scaramouche3 je izjavil:

Meni je na 2x spredaj bilo premalo prestav,ko sem hotel iti hitreje, sem hotel še višjo, če pa furaš downhill seveda ne rabiš veliko prestav, in tudi na dirkah na gravel ne dosežeš velikih hitrosti...
Kako to misliš, če gravel uporabljaš kot je mišljeno za miks makadama in asfalta, seveda brez problema dosegaš hitrosti 60+ pri spustih, poleg strmih vzponov, tudi pri GRX 2x grupi hitro zmanjka ranga, recimo da imaš GRX400 s 46/30 šajbami in 11-36 kaseto ga boš pri kombinaciji 46-11 hitro prevrtel na spustu.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

tonttu ::

Ok priznam da imas pri tem 20 let starem MTB vecji range kot recimo jaz pri trenutnem setupu (36T/10-51). Koliko je uporabna tista zadnja najlazja prestava ne vem, ker jaz sem do sedaj tudi v najtezje in najdaljse klance brez problemov prilezel s 36/51. Pri najtezji prestavi je pa 44/11 in na 26" skoraj do pike isto kot 36/10 na 29". In ja tudi jaz imam kolo za povsod, je pa res, da se asfalta izogibam, pa ne zaradi prestav, pac pa ker mi je dolgocasen in ker je prevec kretenov s tonami pleha naokoli, tako da raje za "dostop" vedno najdem kaksno lepo gozdno potko.

energetik ::

Najlažja 22/34 je še kako uporabna npr. tule: https://www.strava.com/segments/6204073

To, kako uporabne so lahke prestave je bolj stvar moči in kondicije.
Mene samo moti, da se neka stvar forsira, kot se npr. 1x sistemi, namesto da bi proizvajalec dal izbiro. Verjetno je tako za njega ceneje. Ogromno 12-redno kaseto pa lahko dražje proda, kot klasično 10-redno 11/34 + 2/3 redne gonilke spredaj.
vires in numeris

b4d ::

Itak je 1x sistem sforsiral SRAM, ker niso nikoli znali narediti delujocega prednjega menjalnika :D
b4d.sablun.org

T743 ::

No pri 65% klancu kot kaže na tem odseku ne pomaga nobeno razmerje več ampak samo el.vitel. Glede 1x napram 2x ali 3x pa sploh ni dileme, enako kot v brake vs disk ter 26 vs 29 col...
Zagovorniki starejših sistemov imajo sicer prav, da se da prav tako priti kamor koli ampak udobje pa je pri novejših sistemih neprimerno boljše. Imam oboje 3x v navezi s 26col 140/130hoda ter 1x na 29 col 160/155 , pa mi na kraj pameti ne pade več, da bi se 3x in 26colarjem peljal še kam drugam kot na delo in v betulo.
Pa tudi razmerje je pri 22/34 ter 32/51 v prid slednjemu. Namesto prednjega menjalnika pa ročica za potopno sedežno in je čista zmaga v Mtb vodah seveda.

MTB4life ::

Tako kot vsak, ste ugotovili, da ni univerzalne rešitve. Ne glede na segment.
Moje mnenje je, da je za MTB bolj primeren 1X sistem, tukaj izključimo XC kolesa. Na XC kolo bi imel še vedno 2X sistem, ker je večji ''multipraktik'' kot nek enduro s 170mm hoda.
Cesta, Gravel, Treking, pa obvezno na ''dve šajbi'' spredaj.

krefi ::

koliko časa ste čakali na kolo iz canyon če so ga imeli na zalogi?
e3 1231v3|asus gtx 970 strix OC edition|2x8gb kingston|
cosair rm650| crucial 500gb|fractal define s

Kebo ::

Manj kot en teden.

Scaramouche3 ::

energetik je izjavil:

Kako to misliš, če gravel uporabljaš kot je mišljeno za miks makadama in asfalta, seveda brez problema dosegaš hitrosti 60+ pri spustih, poleg strmih vzponov,

Smešno vprašanje, pa kako potem pedalaš pri spustu,kdo pedala?
Jaz imam zdaj 2x spredaj in na ravnini grem v centrifugo in bi rad malo težjo prestavo, če vzamem 1x nimam niti najtežje, sploh pa zelo male prestave ki jih rabim pri klancih!

martincek1 ::

Tudi meni bolj paše 2x. Imam sicer dirkalno gravel kolo in veliko vozim tudi po cesti. 46/30, 11/34.

Primerljivo 1x kolo ima 42T 10/44 12speed. Torej enako hitro razmerje, ampak precej težji najmanjši prenos. Ena opcija je, da se spredaj namontira 40T, ampak potem zmanjka pri hitrosti, lahko Eagle ki zgleda grdo na gravlu in ima prevelike preskoke, lahko Ekar, ki mi ne potegne. Plus ne vozim po blatu, tako da me sprednji menjalnik ne ovira. Pa ne rabim dveh koles, lahko enostavno premenjam gume na 28mm in grem na rundo.

Kar hočem povedat je, da je stvar zelo specifična in vsakemu paše nekaj drugega.

Na koncu bomo pa itak vsi končali na sistemu kot je Classified, ali podobnim notranjim menjalnikom, ko nas prepričajo, da je vredno dodatne teže, tako kot diski na cestnih kolesih za 60kg kolesarje :)

Badwolff ::

Sam imam 32/10-52.
Kaj se ti zdi, da bi lahko po kaki cesti gonil hitreje. Ampak saj na cesti si res samo za vzorec :D.
Za v hrib je pa kr kul.

Aja za segment 350m/80+ višincev je pa vse premal.

Mimgrede, a kdo sfura Zvoh? Naravnost al na ovinke?

buttcrack ::

ima kdo kakšen predlog za cestne patike (ženske), a2u je skor brez zaloge :(

Scaramouche3 ::

tonttu je izjavil:

Ok priznam da imas pri tem 20 let starem MTB vecji range kot recimo jaz pri trenutnem setupu (36T/10-51). Koliko je uporabna tista zadnja najlazja prestava ne vem, ker jaz sem do sedaj tudi v najtezje in najdaljse klance brez problemov prilezel s 36/51. Pri najtezji prestavi je pa 44/11 in na 26" skoraj do pike isto kot 36/10 na 29". In ja tudi jaz imam kolo za povsod, je pa res, da se asfalta izogibam, pa ne zaradi prestav, pac pa ker mi je dolgocasen in ker je prevec kretenov s tonami pleha naokoli, tako da raje za "dostop" vedno najdem kaksno lepo gozdno potko.


Je to meni namenjeno imam 2015 Focus Deore XT
««
71 / 110
»»