Forum » Loža » Dvoličnost pri določanju cen goriva
Dvoličnost pri določanju cen goriva
CoolBits ::
darko verjetno ni opazil da je tisti graf zgoraj cena goriva globalno... ta pada ja...
pri nas pa se je že tretjič letos dvignila... torej je pri nas graf obraten.
pri nas pa se je že tretjič letos dvignila... torej je pri nas graf obraten.
darkolord ::
A z Americani se naj primerjamo??? Ker imajo davek na gorivo okoli med 18% in 60%, mi pa 210% ???In glej glej, oni imajo precej več problemov.
T0RN4D0 ::
Ja to da nas nategujejo je jasno že iz tega, da dve tretjini cene goriv predstavljajo davki. Jst bi se bolj bunu zaradi tega, ne zaradi tega ker so te zdej nategnal še za dodatna dva centa na liter. Je pa jasno da ne bodo zniževali trošarin, to bodo začeli ko bo liter bencina spet kakšnih 1.2€... Ampak hec je v tem da bodo trošarine spustili na staro raven, torej tako kot da ne bi naredili nič, razen da bodo vmes pobrali par miljonov €. In potem bodo nekateri navdušeni nad "znižanimi" trošarinami. Tako lovska kot to, da cene zvišujejo za 2.6 centa, nižajo jih pa za 0.1, tako da lahko rečejo da je dizl šov dol.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
imagodei ::
darkolord> "Ja, da bi bili vsi srečni, se trošarine ob višanjih cen goriv nižajo, ob nižanju cen goriv pa se trošarine NE bi višale. Parkrat tkole cena gor pa dol in je (če ne bi blo 14 dnevnega uravanja cen, preden rečeš keks)"
Jaz tega nisem rekel. Trošarine so šle gor - zdaj, če se draži osnovna cena goriva, naj jih spravijo dol. Takšno je bilo tudi njihovo leporečje, češ da je cena bencina pa res skrajno nizka, da bomo zdaj malo filali proračun, ampak če se bo pa začelo dražiti, bomo pa trošarine zmanjšali.
Bi bilo fino, ja, če bi bilo tako, kot ti predlagaš. Se pravi, da ko cene prebijejo en nivo, začnemo nižat trošarine, ko padejo pod drug nivo, jih višamo. V praksi je pa tako, da ko cene globalno padajo, se višajo trošarine, ki se jih nato praktično nikoli več ne zniža.
Enako, kot v javnem prevozu: so cene vozovnic slučajno kaj padle (pojma nimam, zares vprašam), ko so padle cene goriva? Namreč zdaj, ko se zvišujejo, bodo vozovnice definitivno spet šle gor.
Jaz tega nisem rekel. Trošarine so šle gor - zdaj, če se draži osnovna cena goriva, naj jih spravijo dol. Takšno je bilo tudi njihovo leporečje, češ da je cena bencina pa res skrajno nizka, da bomo zdaj malo filali proračun, ampak če se bo pa začelo dražiti, bomo pa trošarine zmanjšali.
Bi bilo fino, ja, če bi bilo tako, kot ti predlagaš. Se pravi, da ko cene prebijejo en nivo, začnemo nižat trošarine, ko padejo pod drug nivo, jih višamo. V praksi je pa tako, da ko cene globalno padajo, se višajo trošarine, ki se jih nato praktično nikoli več ne zniža.
Enako, kot v javnem prevozu: so cene vozovnic slučajno kaj padle (pojma nimam, zares vprašam), ko so padle cene goriva? Namreč zdaj, ko se zvišujejo, bodo vozovnice definitivno spet šle gor.
- Hoc est qui sumus -
imagodei ::
darkolord> "Dej no, pokaž mi to na kšnem grafu (najbolje na tistem par postov višje)."
Errr, ti bom dal link na Petrolovo stran, s katere sem prejle črpal informacije glede cen in trošarin:
link
Od 13.1.2009 se je cena 95 oktanskega goriva že 3x podražila. Ob prvi podražitvi Prodajne cene brez dajatev (za cca 0,01 EUR/liter) so vzporedno še kar precej dvignili trošarino (za več kot 0,05 EUR/liter). Zdaj se je dvakrat podražila samo maloprodajna cena.
Globalna cena mogoče ne, na pumpah se pa pozna. In ne, zdaj že 2x niso spremenili trošarine.
Errr, ti bom dal link na Petrolovo stran, s katere sem prejle črpal informacije glede cen in trošarin:
link
Od 13.1.2009 se je cena 95 oktanskega goriva že 3x podražila. Ob prvi podražitvi Prodajne cene brez dajatev (za cca 0,01 EUR/liter) so vzporedno še kar precej dvignili trošarino (za več kot 0,05 EUR/liter). Zdaj se je dvakrat podražila samo maloprodajna cena.
Globalna cena mogoče ne, na pumpah se pa pozna. In ne, zdaj že 2x niso spremenili trošarine.
- Hoc est qui sumus -
imagodei ::
darkolord> "Zadnja stvar, na katero bi pomislili je seveda to, da država poskuša narediti vse, da bi se iz krize izvlekli čim bolje."
Odpustijo naj 2/3 državne uprave. Če gredo ti ljudje vsi skupaj na Zavod, še vedno lahko dajatve in prispevke državi zmanjšamo, tkole čez palec, za 30%. Kar se tiče posameznikov, ki svoj denar služijo s trdim delom v dejavnostih, ki ustvarjajo dodano vrednost, bodo le-ti veliko lažje prišli skozi krizo. Država bo tudi prišparala. Imeli bomo fajn gospodarsko rast, manjša obdavčitev plač bo pomenila manjši strošek za podjetja ob neto višjih plačah, kar se bo posredno poznalo v odpiranju novih delovnih mest. Tam se lahko zaposlijo tudi tisti pridni posamezniki iz državne uprave, ki bi izgubili delovno mesto. Zajedalce pa na cesto.
Poleg tega mi ni jasna logika šparanja oz. kako lahko TOVRSTNE podražitve bencina v času recesije na dolgi rok koristijo državi? Sem že rekel: če se dogajajo odpuščanja, nižanja plač, krajšanja delovnega časa in prisilni dopusti, bodo ljudje začeli peš hoditi v trgovino, namesto da bi se peljali z avtom. Namesto da se bo 5km v službo peljal z avtom, bo šel s kolesom. Če ne bo denarja, ne bodo šli na izlet z avtomobilom, ampak peš. Ne bodo šli na morje in ne bodo tankali goriva. Če je cela Evropa v recesiji, bo čez poletje itak precej manj tranzita in posledično manj tankanja. Če bo naš bencin dražji od avstrijskega in hrvaškega, ne pozabit, da se Slovenijo kamot da prevozit brez ustavljanja.
Skratka, v filanju proračunske luknje z debilnimi višanji ni računice.
Edit: a in h na tipkovnici sta čisto blizu...
Odpustijo naj 2/3 državne uprave. Če gredo ti ljudje vsi skupaj na Zavod, še vedno lahko dajatve in prispevke državi zmanjšamo, tkole čez palec, za 30%. Kar se tiče posameznikov, ki svoj denar služijo s trdim delom v dejavnostih, ki ustvarjajo dodano vrednost, bodo le-ti veliko lažje prišli skozi krizo. Država bo tudi prišparala. Imeli bomo fajn gospodarsko rast, manjša obdavčitev plač bo pomenila manjši strošek za podjetja ob neto višjih plačah, kar se bo posredno poznalo v odpiranju novih delovnih mest. Tam se lahko zaposlijo tudi tisti pridni posamezniki iz državne uprave, ki bi izgubili delovno mesto. Zajedalce pa na cesto.
Poleg tega mi ni jasna logika šparanja oz. kako lahko TOVRSTNE podražitve bencina v času recesije na dolgi rok koristijo državi? Sem že rekel: če se dogajajo odpuščanja, nižanja plač, krajšanja delovnega časa in prisilni dopusti, bodo ljudje začeli peš hoditi v trgovino, namesto da bi se peljali z avtom. Namesto da se bo 5km v službo peljal z avtom, bo šel s kolesom. Če ne bo denarja, ne bodo šli na izlet z avtomobilom, ampak peš. Ne bodo šli na morje in ne bodo tankali goriva. Če je cela Evropa v recesiji, bo čez poletje itak precej manj tranzita in posledično manj tankanja. Če bo naš bencin dražji od avstrijskega in hrvaškega, ne pozabit, da se Slovenijo kamot da prevozit brez ustavljanja.
Skratka, v filanju proračunske luknje z debilnimi višanji ni računice.
Edit: a in h na tipkovnici sta čisto blizu...
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()
Karaya 52 ::
To da ljudje podpirajo (oz. sprejemajo s komaj zaznavnim negodovanjem) višje trošarine in davke je unikum v zahodnem svetu in praksa v postkomunističnih državah. Kot kaže se mentaliteta ne bo tako hitro spremenila.
edit: cena goriva na Hrvaškem in Avstriji je že nižja.
edit: cena goriva na Hrvaškem in Avstriji je že nižja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Karaya 52 ()
kixs ::
A z Americani se naj primerjamo??? Ker imajo davek na gorivo okoli med 18% in 60%, mi pa 210% ???In glej glej, oni imajo precej več problemov.
Hehe... mi "kao" nimamo problemov, ker smo navajeni, da nas NON-STOP nategujejo! Zato se s to primerjavo ravno ne bi hvalil! Se posebej, ker eni skoz navijajo za visje cene
Se vedno me zanima kako se bomo zaradi teh ukrepov resili krize?
dzinks63 ::
Trošarine so nek eleganten izum za odiranje lastnih državljanov, brez da bi zato s prstom mignili, popoln izum za lenuhe in vedro brez dna. Ko država ni sposobna preživet sama sebe, si enostavno izmisli trošarine (za naftne derivate, alkohol, tobak,...), sama pa ne poskrbi, da bi brez tega prav tako prišla skozi. Res je, državnega aparata je vsaj za 1/3 preveč, ne ravno linearno po vseh področjih, pa vendarle.
Država bi se morala znati varčno obnašati sama zase in pridobiti denar tam kjer ga lahko. Tako je pa ravno obratno, poziva ljudi naj trošijo manj. Manj ko bodo ljudje kupovali, manj davkov bo država pobrala. Torej, varčujmo z elektriko, vodo, gorivi, pa kaj vse še ne, narobe svet. Ljudi je treba vspodbujati, da trošijo več in bomo potem vsi zadovoljni. Povečala bi se proizvodnja, več zaposlenih, ne nazadnje višje plače, še večja poraba, še več davka v državni blagajni.
Država bi se morala znati varčno obnašati sama zase in pridobiti denar tam kjer ga lahko. Tako je pa ravno obratno, poziva ljudi naj trošijo manj. Manj ko bodo ljudje kupovali, manj davkov bo država pobrala. Torej, varčujmo z elektriko, vodo, gorivi, pa kaj vse še ne, narobe svet. Ljudi je treba vspodbujati, da trošijo več in bomo potem vsi zadovoljni. Povečala bi se proizvodnja, več zaposlenih, ne nazadnje višje plače, še večja poraba, še več davka v državni blagajni.
Snohman ::
@darkolord; če si že tako razgledan, lahko odpreš Google in pogruntaš iz katerih cen nafte se preračunava naša cena bencina. Namreč, preračunava se iz cen na mediteranski borzi, ne pa NYMEX kot si jo podal ti. Mater, me raz*idzi, ko folk ne ve kaj govori. Pa še enkrat si poglej predzadnji post @imagodei-a z linkom. Gad demit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Snohman ()
KandazaR ::
Še bolj je zanimivo da država z višanjem trošarine dodatno zasluži še na ddv-ju saj se veča osnova.
___ ::
če že morajo tako delat
povejte mi...zakaj se cene prehrambenih izdelkov višajo????????zakaj denarja iz trošarin ne namenijo vsaj v te namene, da bi bili osnovni prehrambeni izdelki ves čas isto vredni???? zakaj tisti denar od trošarin kar nekam izgine??????
oni dvignejo trošarino, zaradi dviga trošarine dobijo več ddv..kakorkol pogledate, država pobere več. tist ki tega ne vidi si meče pesek v oči.
isto je z javnim prevozom. DEJANSKO je ceneje če greva s punco z avtom od Kopra in nazaj, kot pa z vlakom saj je bistveno ceneje.Da o avtobusu ne govorim....nevem kater imbecil upa rečt da je avto luksus...danes je luksus uporabljati javni prevoz!!!
tisti ki joka da je vlada nesposobna....ta vlada rešuje kar je prejšna zasrala...
povejte mi...zakaj se cene prehrambenih izdelkov višajo????????zakaj denarja iz trošarin ne namenijo vsaj v te namene, da bi bili osnovni prehrambeni izdelki ves čas isto vredni???? zakaj tisti denar od trošarin kar nekam izgine??????
oni dvignejo trošarino, zaradi dviga trošarine dobijo več ddv..kakorkol pogledate, država pobere več. tist ki tega ne vidi si meče pesek v oči.
isto je z javnim prevozom. DEJANSKO je ceneje če greva s punco z avtom od Kopra in nazaj, kot pa z vlakom saj je bistveno ceneje.Da o avtobusu ne govorim....nevem kater imbecil upa rečt da je avto luksus...danes je luksus uporabljati javni prevoz!!!
tisti ki joka da je vlada nesposobna....ta vlada rešuje kar je prejšna zasrala...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ___ ()
CoolBits ::
tisti ki joka da je vlada nesposobna....ta vlada rešuje kar je prejšna zasrala...
Ne se slepit... ta vlada je dvignila trošarino...
Atos ::
znižal jih nebodo nikol!!!!!!!!!!!!!!!!!
No no, ni se potrebno razburajti. Seveda da jih bodo in so jih že. Trošarine so bile v času največje cene goriv na svetovnih trgih najnižje možne, kar dovoljuje EU. Do takrat so se konstantno nižale. Vsakič. Trošarine so v prvi vrsti namenjene temu, da se določen izdelek, s tem, ko je cena višja, omeji pri uporabi (fosilna goriva, tobak, alkohol). Seveda država pri tem še dodatno zasluži, kar je še ena pozitivna stvar trošarin. Zaradi tega so trošarine dobre in je prav, da jih EU pozna.
bodo ljudje začeli peš hoditi v trgovino, namesto da bi se peljali z avtom
No, vidim da si spoznal, zakaj imamo trošarine.
Imagodei pa ima neke "prebliske". On bi kr spravil administracijo celotne Slovenije na raven recimo Budimpešte, ki ima podobno število prebivalstva. Ob enem pa pozabi, da je površina Slovenije in omenjenega mesta neprimerljiva. Tu je tudi glavni razlog, zakaj imamo v povprečju mogoče več administracije, kot večje države. A bi rad, da bi ljudje iz Prekmurja hodili opravljat državne posle (od podjetij, do posameznikov) v LJ? S tem ti misliš, da bi pomagal gospodarstvu? Ne me hecat. Malo pa lahko uporabiš tisto stvar, ki jo imaš med ušesi. Ali pa nehaj nabijat in govorit o stvareh katerih ne razumeš.
Ljudi je treba vspodbujati, da trošijo več in bomo potem vsi zadovoljni.
Narobe! Ljudje morajo trošit toliko, kot si lahko privoščijo! Na kratek rok to res pomeni manjšo rast plač, manjšo gospodarsko rast, vendar na daljši rok taka mentaliteta doseže, da se izognemo takim krizam, kot je ta. Ravno to nas je pripeljalo v krizo, da so ljudje trošili več, kot so si lahko privoščili. In v Sloveniji je prav, da se spodbuja ljudi naj varčujejo! Kje zaboga pa živiš? A to, da bodo v Sloveniji ljudje trošili bo premagalo krizo? Daj no daj daj. Za Slovenijo je pomembno, da začnejo trošiti ljudje v Nemčiji, Franciji, Hrvaškem, ZDA, UK. Pri nas pa moramo šparati, da bomo dostojo preživeli do takrat, ko bodo ljudje v naših glavnih izvoznih partnericah začeli trošiti spet malo bolj. Paradni konji slovenskega gospodarstva, ki tudi zaposljujejo največ ljudi, so podjetja, ki jim je glaven izvoz.
___ ::
sicer si pa zanimiv coolbits..od toliko napisanega greš ti kopirat 1 vrstico in jo komentirat...očitno nekateri samo iščejo stavke da bi zajebaval in izpadl "kul". Dejansko pa ne dajo argumentiranih izjav kar je rahlo bedno
___ ::
sicer pa...kaj čmo....nam se niti ne pozna toliko..veliko bolj se to pozna avtoprevoznikom, trgovinam, javnemu prevozu itd itd itd...cena goriva za naše jeklene konjičke še ni tako kritično višja kot je pa cena prevoza nekega blaga zaradi višjih cen goriv
no sicer je pa brezpredmetno razpravlat.itak nihče o visokih ne posluša malih ljudi...
no sicer je pa brezpredmetno razpravlat.itak nihče o visokih ne posluša malih ljudi...
darkolord ::
torej tako kot da ne bi naredili nič, razen da bodo vmes pobrali par miljonov €Kdo "oni"?
če se dogajajo odpuščanja, nižanja plač, krajšanja delovnega časa in prisilni dopusti, bodo ljudje začeli peš hoditi v trgovino, namesto da bi se peljali z avtom. Namesto da se bo 5km v službo peljal z avtom, bo šel s kolesom. Če ne bo denarja, ne bodo šli na izlet z avtomobilom, ampak peš. Ne bodo šli na morje in ne bodo tankali gorivaČe bodo cene goriva super nizke, se bodo pa z avtom vozili tudi tisti, ki so do sedaj hodili peš ali z javnim prevozom. Bencinski avtomobili bodo spet postali popularni, saj so cenejši (rabljeni so praktično zastonj!), sama vožnja bo pa itak tudi "zastonj". Prima. Ljudje se (in svoje mesečne izdatke) prilagodijo na tako ceno. S tem, ko je gorivo cenejše, je višje povpraševanje in cena se kar hitro dvigne, ljudi pa to direkt fejst udari po žepu.
Hehe... mi "kao" nimamo problemovTakšnih ne. Precejšen del krivde za situacijo pri GM/Ford/Chrysler nosi, ne boste verjel, PRENIZKA cena goriv - ko se je zvišala, si ljudje niso mogli več privoščiti vožnje s 5 tonskimi bencinskimi pickupi.
Se vedno me zanima kako se bomo zaradi teh ukrepov resili krize?Bom dal eno kontra vprašanje... A naj samo sedimo pri miru in gledamo? In upamo, da se bodo težave rešile same od sebe?
O denarju iz trošarin (oz. nasploh državni blagajni) se govori tako, kot da to gre direkt nekomu v žepe. Ja, zelo VELIK ga gre za bedarije (pathije). Ampak zdaj se je cela zadeva precej spremenila, precej denarja (npr. iz trošarin) gre za subvencije podjetjem, ki uvedejo skrajšani delovni čas.
Pyr0Beast ::
Takšnih ne. Precejšen del krivde za situacijo pri GM/Ford/Chrysler nosi, ne boste verjel, PRENIZKA cena goriv - ko se je zvišala, si ljudje niso mogli več privoščiti vožnje s 5 tonskimi bencinskimi pickupi.
A dej no dej. GM/Ford/Chrysler so kupovali predrago gorivo ali kaj ?
Če drugače gledaš so ta podjetja funkcionirala normalno dokler ni prišla podražitev goriva. Ko se je cena zvišala so začela nazadovati. Torej je bila nizka cena goriv vzrok temu, da so podjetja sploh delovala.
Oba pogleda pa so totalno zgrešena seveda.
A dej no dej. GM/Ford/Chrysler so kupovali predrago gorivo ali kaj ?
Če drugače gledaš so ta podjetja funkcionirala normalno dokler ni prišla podražitev goriva. Ko se je cena zvišala so začela nazadovati. Torej je bila nizka cena goriv vzrok temu, da so podjetja sploh delovala.
Oba pogleda pa so totalno zgrešena seveda.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
kixs ::
Bom dal eno kontra vprašanje... A naj samo sedimo pri miru in gledamo? In upamo, da se bodo težave rešile same od sebe?
V bistvu ja. Boljse je pustiti, da se zadeve same znormalizirajo, kot pa da jih drzava po eni strani subvencionira, po drugi pa nabija davke.
Problem pri nas pa je ta, da vlada nima pojma kako se spoprijeti s krizo. Visanje trosarin je cisti dokaz za to.
OZZY ::
Nisem vsega bral ampak vseeno..
Problem povišanj je tudi v tem, da je bila dosti časa razlika med vrednostjo evra naprem dolarju veliko večja. Zdaj pa je dolar pridobil tudi na vrednosti in to se pozna. Čeprav je cena nafte nizka je problem v vrednosti evro/dolar.
Da pa so naši vrli politiki pozabili na obljubo, da ne bojo zviševal cen je pa tko al tko standard. Politiki so politiki in ko so enkrat na oblasti se jim je*e za vse.
Problem povišanj je tudi v tem, da je bila dosti časa razlika med vrednostjo evra naprem dolarju veliko večja. Zdaj pa je dolar pridobil tudi na vrednosti in to se pozna. Čeprav je cena nafte nizka je problem v vrednosti evro/dolar.
Da pa so naši vrli politiki pozabili na obljubo, da ne bojo zviševal cen je pa tko al tko standard. Politiki so politiki in ko so enkrat na oblasti se jim je*e za vse.
Go with the flow.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: OZZY ()
kixs ::
DEJANSKO je ceneje če greva s punco z avtom od Kopra in nazaj
V bistvu NI ceneje. Moras steti se strosek nakupa in vzdrzevanja avta!
kixs ::
Ozzy, preberi kar si napisal in popravi (hint: vrednost dolarja)
Sicer pa je ze bilo napisano. Ni problem zunanja cena, ker na to MI (kot drzava in posamezniki) nimamo vpliva. Problem je samo visanje trosarin. Ker s tem se dejansko samo dodatno obremeni tako gospodarstvo kot tudi posameznika, ki bo tako se manj trosil na ostalih stvareh, ki poganjajo gospodarstvo. Dobro je samo za drzavni proracun. Zato bi morala vlada najprej pri sebi VELIKO zmanjsat porabo in ZMANJSAT DAVKE!
Sicer pa je ze bilo napisano. Ni problem zunanja cena, ker na to MI (kot drzava in posamezniki) nimamo vpliva. Problem je samo visanje trosarin. Ker s tem se dejansko samo dodatno obremeni tako gospodarstvo kot tudi posameznika, ki bo tako se manj trosil na ostalih stvareh, ki poganjajo gospodarstvo. Dobro je samo za drzavni proracun. Zato bi morala vlada najprej pri sebi VELIKO zmanjsat porabo in ZMANJSAT DAVKE!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kixs ()
Pyr0Beast ::
V bistvu NI ceneje. Moras steti se strosek nakupa in vzdrzevanja avta!
Dejansko JE ceneje, saj je avto že kupljen :)
Dejansko JE ceneje, saj je avto že kupljen :)
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Karaya 52 ::
Darklord; cene goriva skoraj ne vplivajo na porabo. Kar se tiče pa države, pa se naj za sebe briga. Ne potrebujemo varuške od zibeli do groba.
___ ::
kix97
zračunaj na dolgi rok kaj je dražje. predstavljaj si da si iz Kopra in se vsakodnevno voziš v Ljubljano v službi. Voziš Renault Clio 1.2 16v s porabo 6 litrov. od Kopra do Ljubljane je 106 km kar znese 6 eur..torej 12 eur v obe smeri.če imaš službo ki se začne ob 8.00, moraš na vlak ob 5.25, cena je pa 13 eur do ljubljane.vlak za nazaj je 18.10, stane pa prav tako 13 eur
torej izračun...če grš z avtom boš plačal 12 eur na dan, če greš z vlakom boš plačal 26 eur na dan.
clio stane cirka 8000 eur in še tistih 500 eur za registracijo.torej 8500 eur.
skratka...če se vsak dan voziš z vlakom, boš v manj kot 3 letih plačal novega cliota in njegove registracije zaradi astronomskih cen prevoza.....avta pa neboš imel
zdaj pa povej če je res ceneje ko si tako pameten in se ti niti googla ne da odpret??
zračunaj na dolgi rok kaj je dražje. predstavljaj si da si iz Kopra in se vsakodnevno voziš v Ljubljano v službi. Voziš Renault Clio 1.2 16v s porabo 6 litrov. od Kopra do Ljubljane je 106 km kar znese 6 eur..torej 12 eur v obe smeri.če imaš službo ki se začne ob 8.00, moraš na vlak ob 5.25, cena je pa 13 eur do ljubljane.vlak za nazaj je 18.10, stane pa prav tako 13 eur
torej izračun...če grš z avtom boš plačal 12 eur na dan, če greš z vlakom boš plačal 26 eur na dan.
clio stane cirka 8000 eur in še tistih 500 eur za registracijo.torej 8500 eur.
skratka...če se vsak dan voziš z vlakom, boš v manj kot 3 letih plačal novega cliota in njegove registracije zaradi astronomskih cen prevoza.....avta pa neboš imel
zdaj pa povej če je res ceneje ko si tako pameten in se ti niti googla ne da odpret??
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ___ ()
___ ::
Država nas sili da se vozimo z avtomobili, nato pa molze denar.Tako pač je, pa recite kar želite...
Aja pa ljudje...strastni zagovorniki trošarin
nekdo je napisal da je država znižala trošarine na najnižjo vrednost, ko je bil bencin na maksimumu...aaaaaaaaam.ZAKAJ PREKLETO JIH JE ZNIŽALA?ZAKAJ NI ZNIŽALA CENE BENCINA?:)Bencin je bil že tako drag, pa vseeno smo plačevali trošarino zanj?:) mislm HALOOOOOO...:)če bi država hotla pomagat in nižat cene goriva, bi takrat trošarino dali lepo na 0, proračun pa namenili kriznim stvarem. Trošarine bi lepo nabil na alkohol in tobak, pa bi bil mir.saj bi imel več dobička od ostalih stvari saj bi tovarne delale, ljudje bi imel denar ker nebi bili na cesti.
Tako pa nabijajo trošarine na bencin, da se vse draži v državi. Vse kar je povezano z bencinom se draži. Celo elektriko so podražl zarad podražitev bencina?!?!?!?!:)hahahaha:) a imajo namesto vode v hidroelektrarnah tomosove motorje vprežene ki turbine poganjano in proizvajajo elektriko al kaj?!?!?:)hahaha:)
Aja pa ljudje...strastni zagovorniki trošarin
nekdo je napisal da je država znižala trošarine na najnižjo vrednost, ko je bil bencin na maksimumu...aaaaaaaaam.ZAKAJ PREKLETO JIH JE ZNIŽALA?ZAKAJ NI ZNIŽALA CENE BENCINA?:)Bencin je bil že tako drag, pa vseeno smo plačevali trošarino zanj?:) mislm HALOOOOOO...:)če bi država hotla pomagat in nižat cene goriva, bi takrat trošarino dali lepo na 0, proračun pa namenili kriznim stvarem. Trošarine bi lepo nabil na alkohol in tobak, pa bi bil mir.saj bi imel več dobička od ostalih stvari saj bi tovarne delale, ljudje bi imel denar ker nebi bili na cesti.
Tako pa nabijajo trošarine na bencin, da se vse draži v državi. Vse kar je povezano z bencinom se draži. Celo elektriko so podražl zarad podražitev bencina?!?!?!?!:)hahahaha:) a imajo namesto vode v hidroelektrarnah tomosove motorje vprežene ki turbine poganjano in proizvajajo elektriko al kaj?!?!?:)hahaha:)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ___ ()
darkolord ::
Trošarine bi lepo nabil na alkohol in tobakV čem pa je razlika?
če bi država hotla pomagat in nižat cene goriva, bi takrat trošarino dali lepo na 0LOL
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
djordjevic ::
bi takrat trošarino dali lepo na 0
Hint: EU ima določeno najnižjo možno stopnjo trošarin, ki ni 0.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: djordjevic ()
Atos ::
ZAKAJ NI ZNIŽALA CENE BENCINA?
No, tu se lepo vidi, da stvari komentirajo ljudje, ki nimajo pojma. Oprosti za izraz. In kot je že darklord napisal. Najnižje trošarine določa EU. Država članica NE SME pod to mejo. In takrat so bile na tej meji.
da se vse draži v državi
Tudi ni res.
Pyr0Beast ::
Najnižje trošarine določa EU. Država članica NE SME pod to mejo. In takrat so bile na tej meji.
+20% davka katerega EU ne določa ...
Tudi ni res.
Merkatorjev 'kruh' se je resda 'pocenil'. Seveda pa je padla tudi njegova kilaža ..
+20% davka katerega EU ne določa ...
Tudi ni res.
Merkatorjev 'kruh' se je resda 'pocenil'. Seveda pa je padla tudi njegova kilaža ..
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
imagodei ::
Atos> "Imagodei pa ima neke "prebliske". On bi kr spravil administracijo celotne Slovenije na raven recimo Budimpešte, ki ima podobno število prebivalstva. Ob enem pa pozabi, da je površina Slovenije in omenjenega mesta neprimerljiva. Tu je tudi glavni razlog, zakaj imamo v povprečju mogoče več administracije, kot večje države. A bi rad, da bi ljudje iz Prekmurja hodili opravljat državne posle (od podjetij, do posameznikov) v LJ? S tem ti misliš, da bi pomagal gospodarstvu? Ne me hecat. Malo pa lahko uporabiš tisto stvar, ki jo imaš med ušesi. Ali pa nehaj nabijat in govorit o stvareh katerih ne razumeš."
Lejga, no need to be impolite, ane.
Seveda sem govoril o "napamet" številkah, je pa definitivno res, da imamo bistveno preveč administracije. Nikjer nisem izrazil ideje, da bi morala biti administracija skoncentrirana v LJ. Ampak, zakaj rabimo občine, upravne enote in še Pokrajine? Upravne enote bi kamot pokrivale še delo občin, v vsakem malo večjem kraju bi pa lahko bila še izpostava, da bi pač ljudje imeli krajšo pot. Z uvedbo e-uprave se bo pa v bodočih 10 letih predvidoma itak mnogo brezveznih obiskov na okencih zreduciralo na nekaj klikov.
Toliko občin bi bilo čez glavo zadosti. Zavedat se je treba, da je v vsaki občini poleg župana in podžupana cela četa svetnikov, različnih svetovalcev in ostalih priveskov, ki se financirajo iz proračuna. Zakaj že? Zato, ker je ena vas mnenja, da jim njihova občina čisto preveč dolgo časa obljublja postavitev pločnikov? Zdaj, ko bodo pa svoja vas postali, bodo pa iznenada imeli magično vse rešeno? Itak, pa nova delovna mesta se bodo odprla, vsaj kakih 100 ljudi bo neposredno ali posredno dobilo šiht.
Lejga, no need to be impolite, ane.
Seveda sem govoril o "napamet" številkah, je pa definitivno res, da imamo bistveno preveč administracije. Nikjer nisem izrazil ideje, da bi morala biti administracija skoncentrirana v LJ. Ampak, zakaj rabimo občine, upravne enote in še Pokrajine? Upravne enote bi kamot pokrivale še delo občin, v vsakem malo večjem kraju bi pa lahko bila še izpostava, da bi pač ljudje imeli krajšo pot. Z uvedbo e-uprave se bo pa v bodočih 10 letih predvidoma itak mnogo brezveznih obiskov na okencih zreduciralo na nekaj klikov.
Toliko občin bi bilo čez glavo zadosti. Zavedat se je treba, da je v vsaki občini poleg župana in podžupana cela četa svetnikov, različnih svetovalcev in ostalih priveskov, ki se financirajo iz proračuna. Zakaj že? Zato, ker je ena vas mnenja, da jim njihova občina čisto preveč dolgo časa obljublja postavitev pločnikov? Zdaj, ko bodo pa svoja vas postali, bodo pa iznenada imeli magično vse rešeno? Itak, pa nova delovna mesta se bodo odprla, vsaj kakih 100 ljudi bo neposredno ali posredno dobilo šiht.
- Hoc est qui sumus -
TESKAn ::
gre za subvencije podjetjem, ki uvedejo skrajšani delovni čas.
Ko že omenjaš te subvencije, kolikor mi je znano, jih bodo talali okoli brez kakršnihkoli pogojev za podjetje. Tako da se nam bo dogodilo, da bodo šla vsa podjetja na 36 urni delavnik - ker se jim bo preprosto splačalo. IMO je tole subvencioniranje ena izmed bedarij, za katere bo šel denar od trošarin.
V bistvu NI ceneje. Moras steti se strosek nakupa in vzdrzevanja avta!
Če avto že imam, registriran? Navsezadnje danes brez avta skoraj ne moreš več, sploh ob katastrofalno slabih povezavah. Da ne omenjamo časa - jaz recimo za samo vožnjo v službo porabim skoraj enako časa z avtom ali avtobusom - samo moram k avtobusu prištet še pot do postaje v centru Lj, kar lahko nanese ohoho časa.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Atos ::
+20% davka katerega EU ne določa ...
Narobe! Te lahko informiram, da je tudi glede tega dovoljen najnižji standartdni DDV v EU 15%? Da ima velika večina (recimo okoli 3/4, med njimi skoraj vse bolj razvite) v rangu 19% do 25% (kar je najvišja dovoljena vrednost).
Seveda sem govoril o "napamet" številkah
Jaz tudi lahko govorim na pamet, pa mi vseeno niti na pamet ne pade, da bom primerjal mesto in državo. Sam tudi ne bom na pamet govoril, da definitivno imamo preveč administracije, ker tega enostavno nevem, niti nimam kakih konkretnih številk. Se mi pa močno zdi, da je imamo preveč. To je prvi problem. Drugi je pa seveda ta, da bi se jo dalo zoptimizirati. V tem primeru že sama po sebi odpade potreba po določenem številu zaposlenih. Vendar tudi samo odpuščanje ni kr tako enostavno. Poglej, kaj se sedaj dogaja, že samo ob dejstvu, da je vlada predlagala varčevalne ukrepe javnemu sektorju. Že prihajajo prve napovedi stavk ipd... Kar je pa še bolj smešno, pri tem jih podpirajo tudi sindikati zasebnega sektorja :D Kot da nimajo sami dovolj težav in kot da na koncu ne bodo ravno oni dobili ta prišparan denar pri javnem sektorju.
Poleg tega pa odpuščanja v javnem sektorju v današnjih razmerah niso tako samoumevna. Moraš vedeti, da v času krize ti odpuščeni ne bodo tako na hitro našli neke nove zaposlitve, še posebej, ker tudi zasebni sektor na veliko odpušča. Zato bo večina teh vseeno pristala na bremenih države pri socialni in nadomestilu v primeru brezposelnosti. Da ne omenjam odpravnin. Tukaj si jaz osebno ne upam trditi, da je odpuščanje recimo prava pot, ker enostavno nevem, kolikšna bi bila razlika v sredstvih. Verjetno bi vseeno bila pozitivna, vendar niti približno ne toliko, kot si nekateri predstavljajo.
Priložnost za optimizacijo javne uprave, tako v smislu števila zaposlenih, kot v smislu samih postopkov, smo zamudili. Ko že enkrat gori hiša, potem te več ne bo skrbelo, ali je sama hiša požarno varna ali ne, ker je že itak prepozno :) Največ bi na tem mestu bilo mogoče urediti v preteklih letih, ko bi tudi vsi odpuščeni najlažje našli druge zaposlitve, javni sektor bi bil optimiziran, prišparalo bi se več denarja za krizne čase, davki za prihodke pravnih oseb bi bili nižji, tudi davki na prihodke fizičnih oseb,.... Se je delalo v tej smeri, kar je seveda pohvalno, vendar po mojem mnenju ogromno premalo.
Največja ironija je pa po mojem mnenju v tem, da ko bi bili nekateri delavci v zasebnem sektorju zadovoljni s službo in plačo nad 500€, se sindikati javnega sektorja želijo pogovarjati o, ne znižanju plač, ampak za koliko jih povišati in so že nezadovoljni, če bodo dobili samo recimo 5% višje plače in samo 400€ regresa.
EDIT:
Če avto že imam, registriran?
Ja kupil si ga pa s čim? Razen če si ga dobil. Pa še v tem primeru ga je moral nekdo kupiti namesto tebe. Če bi tako podjetja gledala na stvari, kot ti bi propadla čisto vsa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Atos ()
Utk ::
A z Americani se naj primerjamo??? Ker imajo davek na gorivo okoli med 18% in 60%, mi pa 210% ???In glej glej, oni imajo precej več problemov.
Ja, ampak razlika je v tem, da imamo mi vsaj osemnajstkrat večje probleme od njih, samo da se mi pustimo zajebavat, oni pa ne. Eden od razlogov so tudi ljudje kot si ti. Pa kaj pol, če imamo 5 centov večjo trošarino, se vsaj golazen ne bo tolk vozila. Pametni bojo pa potem veseli, ko se bo "nekoč" znižala trošarina za teh 5 centov. Ma dej ga nehaj srat.
Američani imajo še zmeraj cenejši bencin od nas. In raje bi imel travme, ko se bi bencin podražal od 20 na 40 centov, kot iz 80 na 120. Ne rabim države, ki me tako ujčka, da že vnaprej podražuje stvari, da potem ne bo takega šoka. Pa to je komunajzerstvo na kubik. In ne vem kako je lahko kdo vesel tega.
Pa še za milijardo so se zapufali za naslednja 3 leta. To je vsaj 400 evrov na zaposlenega na leto. In ta denar bo šel spet vglavnem k tajkunom in k penzionerjem. NLB že rabi neke garancije od države. Ostale banke bojo glih zdaj sedmič dokapitalizirane. Pa kaj pol...glavno, da imamo tako super vlado, ki tako lepo skrbi za nas z visokimi cenami bencina. Kot da smo vsi tajkuni in/ali penzionerji.
TESKAn ::
Sam tudi ne bom na pamet govoril, da definitivno imamo preveč administracije, ker tega enostavno nevem, niti nimam kakih konkretnih številk
Če se od 200+ občin lahko samo nekaj največjih preživlja brez pomoči države - to zame pomeni, da imamo najmanj preveč županov, podžupanov, občinskih svetov itd.
Ja kupil si ga pa s čim?
Kot sem rekel - avto je danes nekaj, brez česar gre težko. Drag in počasen javni prevoz, po možnosti dvakrat, trikrat na dan, po možnosti še z presedanjem vmes...recimo za pot od moje punce do nas porabiš z javnim prevozom ~10€ in ~3h, to je če imaš srečo in vmes ni treba čakat na vlak/avtobus. Z avtom opraviš pot v uri in pol, za bencin porabiš 6€. Če bi za vse moje poti razliko med dnevno ceno za bencin in ceno za avtobus dajal v šparovček, bi se mi na koncu leta nabralo ~1200€. Dovolj za registracijo in gume, malo še dodam in imam še za servis. Če pa štejem še ves čas, ki sem ga prihranil...
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
kixs ::
Seveda je javni prevoz predrag. Hotel pa sem opozoriti na dejstvo, ki ga vecina pozablja, ko primerja ceno javnega s privatnim prevozom.
Strosek avta je najvecji strosek poleg stanovanja. Za avto das nakupno vrednost + vsi obratovalni stroski (registracija, kasko, gume, gorivo, servisi...) + izguba vrednosti, ki se racuna glede na starost in prevozene kilometre (amortizacijo).
In pri primerjavi morate to upostevat. Seveda pa tudi izgubljen cas v prvem primeru, ki ima tudi neko ceno.
Ne zagovarjam javnega prevoza, ker se tudi sam vozim 99% samo s svojim avtom.
Kaj se splaca, pa je zelo odvisno kako mobilen si in koliko kilometrov delas na leto. Enim je to nuja, drugim razvada, tretjim prestiz...
Ampak tako kot mi vsi pazimo kam mecemo svoj denar, mora tudi drzava paziti. Na zalost pa tega pri nasi drzavi ne bomo docakali! Ce ima proracun manjko, bodo pac povecali kaksne davke. Simple, a ne? Dokler bomo vsi kot ovce, se oblasti ni kaj za bati.
Strosek avta je najvecji strosek poleg stanovanja. Za avto das nakupno vrednost + vsi obratovalni stroski (registracija, kasko, gume, gorivo, servisi...) + izguba vrednosti, ki se racuna glede na starost in prevozene kilometre (amortizacijo).
In pri primerjavi morate to upostevat. Seveda pa tudi izgubljen cas v prvem primeru, ki ima tudi neko ceno.
Ne zagovarjam javnega prevoza, ker se tudi sam vozim 99% samo s svojim avtom.
Kaj se splaca, pa je zelo odvisno kako mobilen si in koliko kilometrov delas na leto. Enim je to nuja, drugim razvada, tretjim prestiz...
Ampak tako kot mi vsi pazimo kam mecemo svoj denar, mora tudi drzava paziti. Na zalost pa tega pri nasi drzavi ne bomo docakali! Ce ima proracun manjko, bodo pac povecali kaksne davke. Simple, a ne? Dokler bomo vsi kot ovce, se oblasti ni kaj za bati.
Phil ::
Najhujše pri teh visokih trošarinah je da je vprašanje koliko sploh dodatno prinesejo v blagajno. Tranzitni promet in obmejna območja spet nista zanemarljiva. Zelo dobrodošlo bi bilo videti kakšne izračune. Predvidevam da vlada jih ima, naj jih objavijo.
Pyr0Beast ::
Narobe! Te lahko informiram, da je tudi glede tega dovoljen najnižji standartdni DDV v EU 15%? Da ima velika večina (recimo okoli 3/4, med njimi skoraj vse bolj razvite) v rangu 19% do 25% (kar je najvišja dovoljena vrednost).
EU ne določa 20% davka ..ostalo da. Tako kot je kalvarija glede količine litija v baterijah, ukrivljenosti kumar in podobnih trapastih zadevah.
Mi nismo pa ne eno ne drugo. Poleg tega imamo nizke plače, visok davek in ne tako majhno trošarino. Če bi bila volja bi imeli najnižji davek, .. pa ga nimamo.
Če bi hoteli rešiti problem kmetov pi postavili davek na slovensko hrano 2.5%, na uvoženo 8%, kmetje pa bi lahko prodajali svojo hrano kar v velecentrih popolnoma brez davka ...
Strosek avta je najvecji strosek poleg stanovanja. Za avto das nakupno vrednost + vsi obratovalni stroski (registracija, kasko, gume, gorivo, servisi...) + izguba vrednosti, ki se racuna glede na starost in prevozene kilometre (amortizacijo).
Kakšna izguba vrednosti pa je strošek lepo te prosim ?
Ko avto kupiš ga kupiš, ne kupiš ga čez 5 let še enkrat ..
.. cena na prevoženi kilometer pa z uporabo pada. Več kot se voziš, ceneje te pride.
Javni prevozi so v ku#. LPP je lahko še vesel, da se kdo sploh pelje še po takih cenah. Edina prednost napram kolesu je, da nisi moker.
Kaj je šele s SZ. Proge so uničene, teren se poseda, vlaki so stari, za tistih par kilometrov pa se zadeva vleče in vleče. Z avtom prideš hitreje, ceneje in udobneje.
EU ne določa 20% davka ..ostalo da. Tako kot je kalvarija glede količine litija v baterijah, ukrivljenosti kumar in podobnih trapastih zadevah.
Mi nismo pa ne eno ne drugo. Poleg tega imamo nizke plače, visok davek in ne tako majhno trošarino. Če bi bila volja bi imeli najnižji davek, .. pa ga nimamo.
Če bi hoteli rešiti problem kmetov pi postavili davek na slovensko hrano 2.5%, na uvoženo 8%, kmetje pa bi lahko prodajali svojo hrano kar v velecentrih popolnoma brez davka ...
Strosek avta je najvecji strosek poleg stanovanja. Za avto das nakupno vrednost + vsi obratovalni stroski (registracija, kasko, gume, gorivo, servisi...) + izguba vrednosti, ki se racuna glede na starost in prevozene kilometre (amortizacijo).
Kakšna izguba vrednosti pa je strošek lepo te prosim ?
Ko avto kupiš ga kupiš, ne kupiš ga čez 5 let še enkrat ..
.. cena na prevoženi kilometer pa z uporabo pada. Več kot se voziš, ceneje te pride.
Javni prevozi so v ku#. LPP je lahko še vesel, da se kdo sploh pelje še po takih cenah. Edina prednost napram kolesu je, da nisi moker.
Kaj je šele s SZ. Proge so uničene, teren se poseda, vlaki so stari, za tistih par kilometrov pa se zadeva vleče in vleče. Z avtom prideš hitreje, ceneje in udobneje.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
ivanuscha ::
Tale link sem že enkrat v tej temi prilimal, pa me zanima če je tole resnica? Namreč, da smo najbolj obdavčena država na svetu?!
darkolord ::
Ne rabim države, ki me tako ujčkaPa pejt drugam. V Iraku mora bit še posebej fino - bencin je poceni, državi se j**e zate
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Atos ::
EU ne določa 20% davka
Ga pa določa med 15% in 25%.
Poleg tega imamo nizke plače, visok davek in ne tako majhno trošarino.
Kateri davek? Kr vse je en davek? DDV ni visok. Je popolnoma primerljiv z ostalimi državami EU. DDV sploh ni problem, tudi trošarine ne. Največji problem je davek na prihodke pravnih oseb IMO, zatem pa davek na prihodke fizičnih oseb (ampak ta ne toliko). Tu bi bilo potrebno korenito nekaj spremeniti. In DDV-ja ne moreš kr tako znižati za eno skupino dobrin, za ostale pa ne. Izjema je tu znižani DDV, ki je pri nas 8,5% in ki velja za točno določene skupine dobrin.
Če bi hoteli rešiti problem kmetov pi postavili davek na slovensko hrano 2.5%, na uvoženo 8%
Že spet bedarija. Ravno v tem je point EU, da imamo skupen trg, ti boš pa šel DDV na slovensko hrano zniževat :D To se lepo nasmeješ. Komisija in predvsem ostale države članice bi stvar "uredile" prej kot si lahko misliš.
Američani imajo še zmeraj cenejši bencin od nas.
Seveda, ampak oni si ga lahko privoščijo! Ko bo zmanjkalo nafte, je bo nazadnje zmanjkalo njim. Mi bomo že davno pred tem brez nje. Tudi, če se kaka država dobaviteljica odloči njim zapret pipo, bodi prepričan, da si bo hitro premislila nazaj. Tako ali drugače. Za naravne surovine se je že dosti krat šlo v vojno. Nekateri menijo, da celo pred kratkim. Nafta ni nekaj, v kar se nam splača investirati na dolgi rok. Prej ko bomo manj odvisni od nje (prevsem zato, ker je nimamo in nismo svetovna velesila, da bi si jo lahko enostavno vzeli), bolje bo. In eden izmed načinov, ki ni totalitaren, so trošarine. Prisili, da ljudje, podjetja investirajo v drugačne načine prevoza in uporabljajo manj tiste, pri katerih smo odvisni predvsem od dobre volje drugih rivalnih držav.
Pa kaj pol, če imamo 5 centov večjo trošarino, se vsaj golazen ne bo tolk vozila.
Točno. Ali pa se bo vozila na druge načine. Ali pa bo zaradi tega več denarja in moči usmerjenega v razvoj alternativnih prevoznih sredstev.
Kot sem rekel - avto je danes nekaj, brez česar gre težko.
Ja na žalost ali pa srečo je res tako. Ampak to ni point. Ti cene avta sploh nebi štel v strošek. Kam bi pa potem štel znesek, ki si ga porabil za avto? Recimo, da neko proizvodno podjetje potrebuje neko orodje v večjih količinah. Ali bo orodje kupilo pri tretjem podjetju, ali pa bo samo izdelovalo dotično orodje, kar jim pač bolje gre skozi pri stroških. Ti pa predlagaš, da bi pri možnosti, da samo izdeluje orodje, računalo samo stroške materiala, ki ga uporablja pri proizvodnji, ne pa tudi tu, da bo moralo zgraditi dodaten kompleks, zaposliti dodatne ljudi, kupiti stroje, izobrazba zaposlenih,...
T0RN4D0 ::
No ja, stroški nakupa oziroma razlika med nakupno in prodajno ceno se lahko razdelijo čez kilometre. Sam sem bil do nedavnega uporabnih javnih prevoznih sredstev, pa kaj ko je hudič drag, čisto neprilagodljiv, o udobju pa tudi nebi. Res pri nas JP nima niti ene dobre lastnosti. Po novem za gorivo in vzdrževanje zdevam približno toliko kot sem včasih za karte, s tem da dejansko pridem kamor hočem kadar hočem. Ne pa da greš peš na vlak, prideš 5, 10 minut prej ker če zamudiš minuto si zamudil celo uro, potem ti pa povejo da ima vlak 1 uro zamude. Se mi je že zgodilo parkrat, tako da avto niti ni tolk luksuz, ampak trenutno edina uporabna rešitev za osebni transport v tejle državici.
Mislim da državi niti ni v interesu, da bi se glede tega kaj spremenilo. Kar malo seštejte koliko pusti vsak posameznik na pumpah vsak mesec, dve tretjini tega gre v državni proračun.
Mislim da državi niti ni v interesu, da bi se glede tega kaj spremenilo. Kar malo seštejte koliko pusti vsak posameznik na pumpah vsak mesec, dve tretjini tega gre v državni proračun.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
šernk ::
U ne določa 20% davka
Ga pa določa med 15% in 25%.
si morda pozabil da ti poleg tega davka...država odtrga že lep del ob plači? verjetno da ne slovimo zastonj kot ena najbolj obdavčenih držav. zato pa tudi vsi bežijo stran...tisti ki si lahko to privošči seveda
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Boeing ::
Cena nafte že narašča... in to občutimo vsaka 2 tedna
A res, bencin gre gor? Nisem vedel.
Celo to se dogaja, o ti šment...
Tankam plin, po 0.558€/l. Ni sile.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
KandazaR ::
Če pogledamo da je v sloveniji cca pol miliona upokojence, 150k ljudi v javnem sektorju, potem so tu brezposelni , ki jih je cca 70k (in raste) in pa samo cca 800k ljudi v zasebnem sektorju ostalo pa so še otroci.
No če pogledamo, da pribljično 40% ljudi živi 2 miliona slovencev nam gre kar dobro.
No če pogledamo, da pribljično 40% ljudi živi 2 miliona slovencev nam gre kar dobro.
leinad ::
Največji problem je davek na prihodke pravnih oseb IMO, zatem pa davek na prihodke fizičnih oseb (ampak ta ne toliko). Tu bi bilo potrebno korenito nekaj spremeniti.
To tudi Lahovnik naokrog razlaga. Takrat, ko ni zaposlen s sabotažo prodaje obveznic RS(v primerjavi s tem buksljem Vezjak niti ni bil tako slab).
Za fizične osebe imamo progresijo, ki gre do 40%(vsaj po zadnjih Janševih tax-cutih je bilo tako, če se ni nič spreminjalo vmes), za pravne pa je davek na dobiček flat-rate pri 22%(ena najnižjih obdavčitev v EU in nižja od ZDA). Kako iz tega prideš, do tvojega(Lahovnikovega) zaključka mi ni ravno jasno(OK pri Lahovniku mi je jasno- preferirani so pač tisti s politično močjo). Edina šansa te države, da pride kdaj na raven Zahoda je, da ustvarimo ugodno klimo za poklice z visoko dodano vrednostjo. Z drugimi besedami: usmerimo se v high-tech. Kdo pa bo želel tule delat(le majhen procent se jih odloči za podjetniško pot) ob takšnih davkih?
Res pa je, da je tudi pri pravnih osebah potrebno podreti popolnoma nesmiselne bariere kot je 7,5k € ustanovnega kapitala zahtevanega ob ustanovitvi d.o.o. Kakšna je korist tega? Se raje zgledujmo po Ircih in Britancih, kjer je meja simboličen 1€.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: leinad ()
luli ::
Verjetno sodim med starejše pripadnike tega foruma! Zadnje dneve se nenavadno živo spominjam dogodkov izpred skoraj 20 let. Bila je revolucija v Romuniji. Pri govoru predsednika Chausescu-a so se nenadoma pojavili med publiko žvižgi (govor ). V zraku je bila revolucija. Naenkrat je začelo ljudstvo tekmovati, kdo bo se v zgodovino zapisal kot atentator tirana, ki je državo tako dolgo držal v strahu. Mislim, da je pri samem izboru atentatorja umrlo kar nekaj ljudi zaradi prerivanja. Na koncu je narod poklal kar nekaj ljudi okoli predsednika, o katerem si nekaj mesecev pred dogodkom ni upal nihče govoriti nič žalega.
Zakaj se mi spomini tako živo vračajo ravno v teh dneh?
Če danes odprete dnevno časopisje boste v njem lahko brali izključno o opoziciji, ki je kriva vsega slabega v tej Sloveniji. Matematika je danes nepomembna stvar. Brez Janše, ki ima manj kot tretino poslancev ne gre sprejeti sklepa, za katerega je potrebna dvotretinska večina? Zadnjič sem gledal vreme (Trontelj) ter po 5ih minutah dobil občutek, da je za prihajajoče slabo vreme kriv Janša. Moram pa priznati, da se je po volitvah vsaj ena stvar obrnila na bolje. Prej je bil Janša najslabši, najboljši pa so bili pripravljeni prevzeti odgovornost za spremembe. Danes pa je Janša še vedno zlo, o tistih, ki so "odgovorni" za spremembe pa se več ne govori.
Torej stvari se vseeno obračajo! Zna se zgoditi, da se bo narod čez kakšen mesec ali dva pohodil med sabo, ko bo tekmoval, kdo bo Golubiću ftrgal grivo, ki mu je zrasla na glavi. V drugi vrsti znajo stati maskeri, ki bodo Pahorju popravile make-up.
Mene v drugi vrsti sigurno ne bo. Kot pravi kolega "ne tepem pičk".
Zakaj se mi spomini tako živo vračajo ravno v teh dneh?
Če danes odprete dnevno časopisje boste v njem lahko brali izključno o opoziciji, ki je kriva vsega slabega v tej Sloveniji. Matematika je danes nepomembna stvar. Brez Janše, ki ima manj kot tretino poslancev ne gre sprejeti sklepa, za katerega je potrebna dvotretinska večina? Zadnjič sem gledal vreme (Trontelj) ter po 5ih minutah dobil občutek, da je za prihajajoče slabo vreme kriv Janša. Moram pa priznati, da se je po volitvah vsaj ena stvar obrnila na bolje. Prej je bil Janša najslabši, najboljši pa so bili pripravljeni prevzeti odgovornost za spremembe. Danes pa je Janša še vedno zlo, o tistih, ki so "odgovorni" za spremembe pa se več ne govori.
Torej stvari se vseeno obračajo! Zna se zgoditi, da se bo narod čez kakšen mesec ali dva pohodil med sabo, ko bo tekmoval, kdo bo Golubiću ftrgal grivo, ki mu je zrasla na glavi. V drugi vrsti znajo stati maskeri, ki bodo Pahorju popravile make-up.
Mene v drugi vrsti sigurno ne bo. Kot pravi kolega "ne tepem pičk".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: luli ()
leinad ::
Če pogledamo da je v sloveniji cca pol miliona upokojence, 150k ljudi v javnem sektorju, potem so tu brezposelni , ki jih je cca 70k (in raste) in pa samo cca 800k ljudi v zasebnem sektorju ostalo pa so še otroci.
No če pogledamo, da pribljično 40% ljudi živi 2 miliona slovencev nam gre kar dobro.
Neizbežen kolaps našega pokojninskega sistema(imamo negativno demografijo!) je eno od najbolj zaskrbljujočih dejstev v tej državi. Ampak Janezi se neradi obremenjujejo s tem kako se bodo preživljali na osivela leta, se raje posvečajo pomembnejšim temam kot je ameriški zdravstveni sistem
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Cena bencina, trošarine itd.. (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 15142 (13319) | St235 |
» | Cena nafte (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 19839 (13434) | krneki0001 |
» | Še malo pa bomo peš hodil (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 11996 (8335) | jype |
» | Cena naftnih derivatov do ur-nebesOddelek: Loža | 4553 (3225) | Phil |