» »

Dvoličnost pri določanju cen goriva

Dvoličnost pri določanju cen goriva

1 2 3
4
»

TESKAn ::

Common sense varjanta je čisto sprejemljiva

Definiraj mi, kaj je "common sense varianta". Hočem imet v obliki "tolk pa tolk centov/14 dneh" ali čem podobnim. Da se bo točno vedelo na primer "če se bencin podraži za 10 centov, ne bo nič, če se za 11 centov, bo vlada spustila trošarine". Je tale "common sense" nekaj čisto drugega delavcu s 500€ plače, ki se more vozit v službo (pač rovte, kjer avtobus ne vozi), kot je menedžerju s 5000€ plače.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

imagodei ::

jaz>> "Jaz se prav nič ne spomnim, da bi Križanič vezal trošarino na HITRO zviševanje cene nafte. Lahko da jo je."


borchi> "pač, slab spomin imaš. nič hudega, sem ti dal link kjer si ga lahko osvežiš..."

OK, Smartass, koliko hitro pa je zate dovolj hitro? Če je cene treba popravit 3x v roku enega meseca, to očitno še ni dovolj hitro. Kul. Raztegljiva katergorija. Kot "common sense".

borchi> "malo prej si bil prepričan, da ti že dva meseca v fris lažejo, sedaj si ugotovil, da samo dobro pokrivajo baze. dober znak..."

Bah, ;), eno ne izključuje drugega.
- Hoc est qui sumus -

darkolord ::

Definiraj mi, kaj je "common sense varianta". Hočem imet v obliki "tolk pa tolk centov/14 dneh" ali čem podobnim. Da se bo točno vedelo na primer "če se bencin podraži za 10 centov, ne bo nič, če se za 11 centov, bo vlada spustila trošarine". Je tale "common sense" nekaj čisto drugega delavcu s 500€ plače, ki se more vozit v službo (pač rovte, kjer avtobus ne vozi), kot je menedžerju s 5000€ plače.
Pol bi ti mogu povedat če točno do katerega dne bo kriza trajala (in točno kaj se bo zgodilo). Pa ti ne bom.

borchi ::

> Če je cene treba popravit 3x v roku enega meseca, to očitno še ni dovolj hitro. Kul.

ti sploh ne veš, da se cene spremenijo 3x na mesec (kadar tako pade, 14 dnevni interval), če je treba al pa ne. jezus, jezus...
l'jga

Pyr0Beast ::

BigWhale, BigWhale !
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Utk ::

Vsak, ki podpira višje cene in davke česarkoli, je zrel za psihiatra. Ali je pa samo nevoščljiv Slovenec, ki mu gre zelo na živce, da si bi lahko kdo kaj privoščil.

luli ::

Saj, za take prmere pa maš strokovnjaka Ziherla.

Pada, pada, pada...

Tudi razni Semulići ne bodo več mogli ustavit naroda. Če se v kratkem ne bodo razbežali vstran, ga bodo tudi sami najeb...

borchi ::

> Vsak, ki podpira višje cene in davke česarkoli, je zrel za psihiatra.

daleč od resnice. praktično ne najdeš resnega človeka, ki ima vsaj malo občutka za realnost, ki ne misli, da je določen davek previsok, drug davek pa spet prenizek. pač glede na lasten pogled na stvari. še oni kvazi ekonomist, najboša stvar, ki se je zgodila sloveniji, genijalac mrkaić, nonstop tarna kako ni dovolj obdavčeno 'uničevanje okolja' itd...

(čeprav, če pomislim, mrkaić JE 'basket case')
l'jga

luli ::

Kaj ma zdaj s tem Mrkaič? On ni bil izvoljen niti ni prevzel odgovornosti za spremembe!

Utk ::

Lahko kdo misli, da bi treba obdavčit neko stvar bolj na račun druge, to že, ampak da je treba kar tako nekaj obdavčit še malo bolj, je pa idiotsko. Sploh, ker živimo v najbolj obdavčeni državi na svetu.
In ne, če bo bencin malo bolj obdavčen, zato ne bo nič drugega manj obdavčenega. Vsaj ne tolk, kolk nas bo to teplo pri bencinu.

Yohan del Sud ::

V današnjem času je davek na prevozno gorivo pač davek na svobodo gibanja. To vedno boli. Pravzaprav že sama cena goriva brez davkov in trošarin boli tam. Bolijo pa tudi noge, če si tega ne moreš privoščit. :) Bemtiš, na koncu bo tudi trošarina na gume za invalidske vozičke, če nekdo ne bo videl drugega izhoda za prazno blagajno nekje. Aha. Torej gre za davek na nebolečino. :)

Ok resno. Gospodarstvo. Denar se pobere tam, kjer ga najlažje in najhitreje s čim manj problemov. Zato upam, da bodo šle trošarine spet dol, ko bodo šle (in bodo) cene te surovine spet gor. Sicer, hja, običajno gre folk na ulice že za manjše primere, če ga prej ne postrelijo.
www.strancar.com

Valvoline ::

Hm,me prov zanima če prešaltamo na vozila z električnim pogonom kolk in kako bojo elektriko nam zaračunaval
:)

borchi ::

> Kaj ma zdaj s tem Mrkaič? On ni bil izvoljen niti ni prevzel odgovornosti za spremembe!

samo dajem primer, ko samooklicani največji slovenski veleum tega tisočletja, podpira (določene) višje davke.

> Lahko kdo misli, da bi treba obdavčit neko stvar bolj na račun druge, to že, ampak da je treba kar tako nekaj obdavčit še malo bolj, je pa idiotsko.

ti si napisal 'višja obdavčitev česarkoli'. malo idiotsko si takrat razmišljal. (WarpedOne!!! ne zamudi prilike!)

> In ne, če bo bencin malo bolj obdavčen, zato ne bo nič drugega manj obdavčenega. Vsaj ne tolk, kolk nas bo to teplo pri bencinu.

to je sicer čisto možno. glede na to, da je križanič IZRECNO povdaril, da bodo ta denar uporabili za protikrizne ukrepe. torej, čisto možno je, da ne bo nič drugega manj obdavčenega zaradi višjih bencinskih trošarin. pač ne bi bilo teh 'subvencij' za skrajšanje delovnega časa itd. si sploh ne upam pomislit, kaj vse bi šele potem klobasala vizjak in janša, ki že sedaj pravita, da daje vlada bistveno premalo za protikrizne ukrepe...
l'jga

djordjevic ::

kaj vse bi šele potem klobasala vizjak in janša, ki že sedaj pravita, da daje vlada bistveno premalo za protikrizne ukrepe...

Ki sta oba sicer še konec oktobra vehementno tulila v en rog: "Kakšna kriza neki?"
No grave is deep enough to keep us in chains.

luli ::

Če.... Janša ni bil izvoljen. Sedaj gledamo kaj tuli Golubič, Kresal, Pahor.

imagodei ::

borchi> "ti sploh ne veš, da se cene spremenijo 3x na mesec (kadar tako pade, 14 dnevni interval), če je treba al pa ne. jezus, jezus... "

Lepo te prosim... Lej, vem da imaš ekonomijo precej bolj "pod streho", kot jaz, ampak dej ne potem vmes traparij strešat, ker mečlje slabo luč nate.

Seveda nisem govoril o "kr enih" nihanjih/spremembah cene, ampak o podražitvah. Sem mislil, da je iz konteksta jasno. Govorila sva namreč o zviševanju cen.

In seveda tudi o sorazmerno bogatem povišanju cen: 10. januarja sem tankal liter bencina za 0,827 EUR. 12.februarja ga tankam za slabih 14 centov/liter dražje, po 0,965. Ja, bencin je še vedno strašno poceni, sej ni panika glede tega. Govorimo o dvoličnosti. Gre za princip. Sicer je bil pa zadnji podoben skok v obdobju med 8.4.2008, ko se je val podražitve pričel s ceno 1,069 EUR ter 1.7.2008, ko je dosegel peak vrednost na 1,217. Skoraj 3 mesece za tak skok!

Drugače se pa cene znajo gibat tudi precej umirjeno, malo gor, malo dol, čeprav se spremembe dogajajo vsakih 14 dni... 8-) kljik

Edit: dodan en bold stavek v predzadnjem odstavku
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

Utk ::

Madona, že tako smo najbolj obdavčena država v Evropi, ta komunajzarska vlada nam še dodatno nabija davke, tu se pa nekateri obešajo na pol-besede in desetinke centov. Zbudite se že enkrat.
Ko je bil bencin po 1.2 evra, nam je država pobrala manj kot zdaj. Brez pomena je razpravljat kolk je "prava" cena, in ali je bencin drag ali poceni, pomembno je samo to, da nam država nabija davke.
In ne bom se preselil v Iran ali Rusijo zaradi poceni bencina, lahko se pa kdo preseli v Severno Korejo, če ima rad državo, ki jo tako zelo skrbi za ljudi.

djordjevic ::

Hja, baje da rešujejo krizo. Bomo videli, kaj bo.
No grave is deep enough to keep us in chains.

T0RN4D0 ::

Ko je bil benz 1.2€ so z DDVjem dobili notr, nič se bat.

Drugače pa, če odgovorim na tole: Hm,me prov zanima če prešaltamo na vozila z električnim pogonom kolk in kako bojo elektriko nam zaračunaval :)

So že sprejeli ukrep če bi se kdo kej takšnega spomnu. Količniki na porabo, anyone? Če boš doma filu avto, boš elektriko plačeval 2x dražje kot ostali. Tisto, ki si jo porabil za avto in tisto za hladilnik. :) Pa me ni strah, da ko se bodo uvedli elektroavteki, ne bo šov tist količnik tud na 3, 4, pa bo država pobrala elektru polovico vsega od tistih ki pohacajo dovolj štroma. Al bodo pa kako nadomestilo za trošarine uvedli, dvakrat dražja registracija mogoče. Pri prvi generaciji morda ne, ampak ko bodo el. avtomobili predstavljali dovolj velik delež, bo držala imela 100% parklje vmes, in to konkretno.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

imagodei ::

Mnja, djordjevic,

glede na to, da se zapirajo podjetja, da je vedno več brezposelnih, da se krajša delovni čas in s tem znižuje plača, da so ljudje prisilno doma, ker ni dela... Dvomim, da so državno diktirane podražitve v interesu reševanja krize.

V svojem omejenem razumevanju ekonomije se mi (naivno?) dozdeva, da je rešitev iz krize v tem, da ljudje začnejo zapravljat, da spodbujamo potrošnjo, ne pa v tem, da bodo ljudje začeli tehtati, ali denar za kruh in mleko, ali za 10 litrov bencina.

No, ja, po drugi strani pa...
- Hoc est qui sumus -

borchi ::

> In seveda tudi o sorazmerno bogatem povišanju cen: 10. januarja sem tankal liter bencina za 0,827 EUR. 12.februarja ga tankam za slabih 14 centov/liter dražje, po 0,965.

point? jaz sem pa 10. januarja tankal za 0,914, 12. februarja pa za 0,947. bogate 3 cente!!! kakih 5 EUR na mesec.

btw, a ni skoraj enak znesek, ki ga bo država pobrala z višjim trošarinami, na voljo kapitalističnim delodajalcem (po famoznih 60EUR na delavca, ki ga dobi delodajalec). iz mojega žepa (tanka) v njihove. in potem si drzne pahor o sebi rečt, da je komunist! baraba... 8-)
l'jga

djordjevic ::

Kakorkoli obrnemo, rit je vedno zadaj. Skratka, nekje je denar treba vzeti. Mene podražitve nafte ne prizadenejo, ker porabim en tank na mesec. In mi prav pošteno dol visi za tistih 1,47 evra (čez palec), ki ga mogoče izgubim na račun podražitev. Si sicer ne delam prevelikih utvar, ampak če bo ta 'bencinski' cent dejansko šel v malho, iz katere se bodo napajali protikrizni ukrepi in bodo zato ostali davki takšni, kakršni so, prispevki pa takisto, bom vesel.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Zheegec ::

Mnja, djordjevic,

glede na to, da se zapirajo podjetja, da je vedno več brezposelnih, da se krajša delovni čas in s tem znižuje plača, da so ljudje prisilno doma, ker ni dela... Dvomim, da so državno diktirane podražitve v interesu reševanja krize.

V svojem omejenem razumevanju ekonomije se mi (naivno?) dozdeva, da je rešitev iz krize v tem, da ljudje začnejo zapravljat, da spodbujamo potrošnjo, ne pa v tem, da bodo ljudje začeli tehtati, ali denar za kruh in mleko, ali za 10 litrov bencina.

No, ja, po drugi strani pa...

Tole pa PROSIM vsi še vsaj 10000x citirajte po drugih forumih. Rešitev krize je ravno v večji potrošnji, vse te grožnje s krizo povzročajo še bolj konzervativno potrošnjo. Blizu mene je doma Kramar bivši NLB in ta tip je tako neverjetno škrt - če ne bo vsaj 3 nove avtomobile kupil (2 za brezveze, pa vsaj 100.000€ za vsakega) mu bo potrebno polomiti kosti... :)

Ne vem, zakaj ne more nek Pahor imeti govora pa ljudi spodbujati k trošenju pa denar ven iz štumfa pa vsaj v banke.

Sem pa drugače bral v Dnevniku v ponedeljek, da je zasebna potrošnja v EU najbolj padla ravno v Sloveniji...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

borchi ::

mi smo że včasu visoke gosp. rasti imeli čudno nizko rast zasebne potrošnje. se pa strinjam, da šparanje ne pristoji komunistu pahorju. ker pravi komunisti vsaj do keynsa še vidijo. po drugi strani pa se lahko zgodi, da iz krize pride slovenija z bolj 'suho' drżavo. ni prav verjetno, ampak pahor je očitno dost nor, da bo probal...
l'jga

Malner ::

Vsi k dobivajo povrnjene potne stroške so lahko veseli višjih cen goriva in posledično javnega prevoza, saj na ta način zaslužijo sorazmerno več na račun podražitve goriva.

borchi ::

> Vsi k dobivajo povrnjene potne stroške so lahko veseli višjih cen goriva in posledično javnega prevoza, saj na ta način zaslužijo sorazmerno več na račun podražitve goriva

a firme, ki v celoti povrnejo potne stroške še dejansko obstajajo?
l'jga

Valvoline ::

Vsi k dobivajo povrnjene potne stroške so lahko veseli višjih cen goriva in posledično javnega prevoza, saj na ta način zaslužijo sorazmerno več na račun podražitve goriva.

Tega videš samo pr zaposlenih v javnem sektorju.
Pr privatnikih malo morgen.

GregiB ::

Osebno bom verjel, da imajo podražitve goriv vpliv na potrošniške navade slovencev takrat, ko bom zjutraj na poti iz celjskega proti Ljubljani videl vsaj 3 od 10 avtomobilov z več, kot enim potnikom...
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

Pyr0Beast ::

glede na to, da se zapirajo podjetja, da je vedno več brezposelnih, da se krajša delovni čas in s tem znižuje plača, da so ljudje prisilno doma, ker ni dela... Dvomim, da so državno diktirane podražitve v interesu reševanja krize.
Problem je v tem, da mora prvo država sebe iz dr$ka spravit preden bo sploh lahko kaj začela misliti o krizi.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

imagodei ::

jaz>> "In seveda tudi o sorazmerno bogatem povišanju cen: 10. januarja sem tankal liter bencina za 0,827 EUR. 12.februarja ga tankam za slabih 14 centov/liter dražje, po 0,965."

borchi> "point? jaz sem pa 10. januarja tankal za 0,914, 12. februarja pa za 0,947. bogate 3 cente!!! kakih 5 EUR na mesec."

Sej se hecaš? Zanima te, kje je point? Poleg dvoličnosti pri določanju cen goriva?
- Hoc est qui sumus -

imagodei ::

djordjevic> "In mi prav pošteno dol visi za tistih 1,47 evra (čez palec), ki ga mogoče izgubim na račun podražitev."

1,47 EUR? Hmmm...?

Recimo, da imam 40-litrski tank in da tankam polno. 10. januarja sem dal za 40 litrov bencina 33,08 EUR. 12. februarja dam 38,6 EUR. Razlika: 5,5 EUR. Za eno pico. Dva dni za malico v službi. Dva kofeta, pa še ostane.

Pa ne gre za to, da si ne morem privoščit. Gre za to, da ob vsem povedanem bi Pahor lahko zadevo malo drugače odigral in bremzal cene. Državno diktirane podražitve IMO niso v najboljšem interesu reševanja krize.
- Hoc est qui sumus -

imagodei ::

GregiB> "Osebno bom verjel, da imajo podražitve goriv vpliv na potrošniške navade slovencev takrat, ko bom zjutraj na poti iz celjskega proti Ljubljani videl vsaj 3 od 10 avtomobilov z več, kot enim potnikom..."

Heh. No, tega ne boš videl, ker tisti, ki jih je kriza že ruknila, so na Zavodu za zaposlovanje in se ne vozijo na šiht. ;(( Verjetno tudi malo bolj premislijo, katere poti so nujne in katere lahko opravijo peš.
- Hoc est qui sumus -

GregiB ::

@imagodei: Heh. No, tega ne boš videl, ker tisti, ki jih je kriza že ruknila, so na Zavodu za zaposlovanje in se ne vozijo na šiht. Verjetno tudi malo bolj premislijo, katere poti so nujne in katere lahko opravijo peš.

Lej, moje osebno mnenje o tematiki je, da bi morala država fiksirati trošarino enkrat na leto in zadevo opravičiti s izračunom potrebnih prilivov v proračun. Tako bi se izognili nategovanju folka s floskulami.
Mi pa gre rahlo na živec, ko v kakšni gostilni poslušam jamranje nekoga, čaš, da zasluži 600, 700€ neto na mesec, medtem, ko drži v roki peti per, skadi škatlo in pol na dan, na parkingu pa ima enega od treh avtov v gospodinstvu, ker se seveda hčerka mora z avtom (sama, seveda) voziti v srednjo šolo...
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

imagodei ::

@GregiB,

te razumem. Se pa situacija spreminja, kriza je tukaj. Verjetno bo marsikdo, ki je sedaj na kredit kupoval avtomobile za svoje srednješolce, 2x premislil. Verjetno se bomo (nealkoholiki) kmalu tudi zamislili nad prebivanjem časa v gostilnah, s pirom v roki. V trgovini bo pir vseeno cenejši. Jaz sicer upam, da je tole najnižja točka krize, ampak... Treba je spodbujat potrošnjo, ne ploskati nad zviševanjem cen. Če bomo vsi samo par procentov bolj šparovni, se kriza zna prej poglobiti, kot pa rešiti. Če bomo pa zapravljali, bo pa država denar dobila skozi davke (in (nižje) trošarine).

Glede letnega določanja trošarin se pa kar strinjam s tabo. Mogoče 2x letno, da lahko uskladijo, če se zakalkulirajo, vsakih 14 dni je pa preveč divje.
- Hoc est qui sumus -

borchi ::

> Osebno bom verjel, da imajo podražitve goriv vpliv na potrošniške navade slovencev takrat, ko bom zjutraj na poti iz celjskega proti Ljubljani videl vsaj 3 od 10 avtomobilov z več, kot enim potnikom...

ja, to je tudi empirično ugotovljeno dejstvo, da ima cena goriva izredno majhen učinek na porabo. zato je tudi trošarina na pogonska goriva tako hvaležen davek. zelo stabilen, praktično se ne moreš zmotit v oceni zneska tako pobranega davka, ima tudi majhno disruptivnost glede ekonomskih odločitev gospodarskih subjektov (v obdobjih nizke inflacije).

sej križanič ni šel izumljat tople vode, so ekonomisti praktično enotni glede tega. upamo, da hrvatje ne bodo povišali trošarine, kot jim to priporoča njihov zagrebški ekonomski inštitut, bomo videli koliko hitreje se bodo zaradi tega izkopali iz recesije in koliko bolje bo to za njihov proračun... glede na to, da zadnje čase nimamo preveč radi hrvatov, bi jih kar pustil v njihovem eksperimentu. samo jaz vseeno stavim na to, da bo sanader vsaj mal pameten. po eni strani škoda... ;)
l'jga

djordjevic ::

imagodei:

Da je treba vzpodbujati potrošnjo, se vsekakor popolnoma strinjam. Tu bi morali odigrati pozitivno vlogo tudi mediji, ki pa jim je ljubše senzacionalistično poročanje o 101 plati krize, s tem pa se ta le še poglablja. Najhuje pa je, da s tem pljuvajo v lastno skledo. Manj potrošnje, manj denarja za oglase, posledično manj denarja za tv-hiše. Ampak ne, glavno, da se kratkoročno poveča gledanost. Čeprav, tudi tukaj se jim lahko maščuje. Sam namreč čedalje manj gledam novice, ker mi gre že na bruhanje, da je vsaka tretja beseda kriza. Glede tistih 1,7 evra - napisal sem, da je to čez palec. Me pa vseeno zanima, kje si lahko s 5,5 evra človek pokrije dva dneva malice :). Osebno na zadevo gledam takole - k sreči (vsaj zaenkrat) ne sodim med ljudi, ki bi jih kriza neposredno prizadela in svojih potrošniških navad nisem niti malo spremenil. Zapravim, kolikor si lahko privoščim - morda celo malček več kot pa manj. Poznam pa primere okoliških kmetov, ki vlečejo denar iz bank pa v štumfe. To, pa ja. Pametno, ni kaj.
No grave is deep enough to keep us in chains.

GregiB ::

No, mene je kriza prizadela za en nov avto srednjega razreda... pač dolgoročno investicijsko varčevanje... Zatorej mi hiperpotrošnja ne pride na kraj pameti.... Mediji gor ali dol...
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

kixs ::

Pobran denar od goriva ni tako stabilen kot se zdi. Trosarine so vec ali manj fiksne (razen v zadnjem obdobju). Se pa vprasajte zakaj? Drzava pobere tocno to fiksno trosarino in nato se DDV na osnovno ceno goriva+trosarino. Osnovna cena je padla na neko normalno raven, ce se trosarine ne bi zvisale, bi drzava pobrala manj na dveh koncih. Prvic s trosarinami, potem pa se z DDV-jem. Ker noben ne more napovedat kaksna bo cena goriva na koncu tega leta, se bodo pac igrali z visanjem in nizanjem trosarin, da bodo nekje dobili pricakovan znesek.

Pa ni to problem samo pri nas. Se vecjega imajo drzave izvoznice nafte, ker so delale plane za proracun na lanskih visokih cenah. Ker so cene padle na 1/3, morajo zdaj vec crpat, da dobijo priblizno pricakovani znesek. Tako pa delajo spet sebi v skodo. Ce je vec nafte na voljo, nizja bo cena. Ampak na kratki rok ni druge resitve.

Kar pa je zdaj zanimivo, da danes drzava pobere vec davka, kot pa lani, ko je bilo gorivo najdrazje!! ;(

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

borchi ::

> Če bomo vsi samo par procentov bolj šparovni, se kriza zna prej poglobiti, kot pa rešiti. Če bomo pa zapravljali, bo pa država denar dobila skozi davke (in (nižje) trošarine).

poenostavljeno, BDP se lahko razdeli na potrošnjo in varčevanje. večja potrošnja zahteva manjše varčevanje in obratno. glede na to, da je recesija PRIMARNO povzročena zaradi kolapsa finančnega sistema, je utopično pričakovat, da bodo gospodarski subjekti lahko financirali svojo potrošnjo s tujo akumulacijo (krediti). zato tudi veliko sicer konzervativnih ekonomistov, sicer skozi stisnjene zobe, priznava, da brez bailouta voz ne bo šel naprej... najmanjše zlo. ker tisti denar, ki ga sedaj ljudje ne zapravijo in ga držijo v prihrankih v bankah, te banke posodijo drugim, ki tako financirajo svojo potrošnjo. recimo, i. masten je že pred časom začel pravit, da morajo banke potegnat črto in začet normalno tekoče poslovat, ne pa da flikajo stare zajebe. bailout je en tak način...
l'jga

borchi ::

> Pobran denar od goriva ni tako stabilen kot se zdi.

jaz sem govoril za trošarine. to se še novinarji težko zmotijo in vedno pravilno povedo, da se bo iz naslova trošarin zaradi spremembe le-teh v proračun nateklo X manj/več sredstev...

ddv je seveda večja uganka.

> Kar pa je zdaj zanimivo, da danes drzava pobere vec davka, kot pa lani, ko je bilo gorivo najdrazje!!

hvalabogu. pa še vedno se ljudje ne pritožujejo, da je bencin predrag.
l'jga

dzinks63 ::

Ljudje pograbijo skoraj vse kar se jim servira. Bencinu cena vseskozi raste. Zelo dolgo je bila meja 200tolarjev za liter, sedaj smo to prebili in še pravimo da ni drag. Seveda je drag, samo posledice niso samo pri privat vožnji, dražje je vse po vrsti, pač kjerkoli se kot surovina ali kot pogonsko sredstvo uporablja nafta ali njeni derivati. Tista enormna špica lansko leto je pa itak poglavje zase, katera je naredila cel kolaps v svetovnem gospodarstvu, za katerega so najbolj krivi špekulanti, kateri so mislili, da bo cena nafte šla v nedogled in so jo kupovali v enormnih količinah po hlastenju za enormnimi dobički, na koncu se je zadeva sesula.
Navadne smrtnike so pa filali z izjavami, kot da se poraba enormno povečuje, predvsem zaradi Kitajske in pozneje še zaradi Indije. Larifari vse skupaj. Se pa zadeva zopet počasi in nezadržno pobira in cene nafte počasi rastejo navzgor. Upamo samo lahko, da se bo cena čimprej ustalila in da ne bo zopet poletela v nebo.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: WarpedGone ()

GregiB ::

Hehe... ne bi bila fora, če bi naši ponudniki goriv lahko v privatni sektor uvedli terminsko poslovanje.... Npr. Greš v Petrol in kupiš bone za 2000L beza po trenutni ceni z ročnostjo 1 leto, primerno diskontirano? Me zanima, kako bi se ljudje znašli...?!
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

darkolord ::

V svojem omejenem razumevanju ekonomije se mi (naivno?) dozdeva, da je rešitev iz krize v tem, da ljudje začnejo zapravljat, da spodbujamo potrošnjo
Ja, ampak ne moremo sami prav dosti tle. IMHO slovenci že dovolj zapravljamo, pa tudi če bi še bolj, to npr. svetovni avtomobilski industriji ne bi prav nič koristilo.

Državno diktirane podražitve IMO niso v najboljšem interesu reševanja krize.
V bistvu so (konkretno glede goriva) to samo zmanjšane pocenitve. Poskusi si predstavljat, kako bi vse skupaj izgledalo s 6 mesečnim usklajevanjem cen...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

darkolord ::

Aja, še to, za vse tiste, ki bi prihranili z odpuščanjem. Zdajle je na 24ur.com, kako razmišljanju o znižanju plač nekaterim funkcionarjem:

S štiriodstotnim znižanjem plač 1690 funkcionarjem izvršne in sodne veje oblasti bi v enem letu prihranili 2,5 milijona evrov.

Če bi vse te odpustili (in ne bi šteli denarja ki gre zaradi davkov nazaj v državno blagajno zaradi davkov ter podpore na zavodu) bi "prihranili" dobrih 62 milijonov. Pa to niso običajni uradniki.

Dvig trošarine za deset centov na škatlico [cigaret] namreč na leto pomeni za državo dodatni prihodek v višini 25 milijonov evrov

Mimogrede, trošarina na čike je zdaj 120 centov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()
1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Cena bencina, trošarine itd.. (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6914278 (12455) St235
»

Cena nafte (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
13319086 (12681) krneki0001
»

Še malo pa bomo peš hodil (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
13311439 (7778) jype
»

Cena naftnih derivatov do ur-nebes

Oddelek: Loža
404426 (3098) Phil

Več podobnih tem