Forum » Elektrotehnika in elektronika » regulator napetosti
regulator napetosti
korenje_ver2 ::
Sem ugotovil da L7805 ni dovolj stabilen, saj mi je počil, po nekem času uporabe. Prav tako tantalčki... (dobr da nism kej dobil v uč ^^).
L7805 se tudi zelo pregreva. Dejstvo je da pretvarjam 12V na 5V. Sem videl, da imam tudi programator oz velmana za PICe. Ima podobno zadevo, sam opažam da se čisto nič ne greje. Predvidevam da pretvarja 15V na 12V.
A obstaja kakšna rešitev, da se izognem pregrevanju ipd?
Naj uporabim L7808 skupaj z L7805?
L7805 se tudi zelo pregreva. Dejstvo je da pretvarjam 12V na 5V. Sem videl, da imam tudi programator oz velmana za PICe. Ima podobno zadevo, sam opažam da se čisto nič ne greje. Predvidevam da pretvarja 15V na 12V.
A obstaja kakšna rešitev, da se izognem pregrevanju ipd?
Naj uporabim L7808 skupaj z L7805?
Highlag ::
Kaj pa amperi?
Programator rabi par mA zato ni gretja.
Pri enem amperu se pri transformaciji iz 12 na 5 V na regulatorju troši 12-5=7V *1 A = 7W moči. Za to rabiš že pošten hladilnik takole na uč vsaj 100x100x50mm da dobiš neko znosno temperaturo.
Če dodaš še en regulator z višjo napetostjo, se bosta grela oba. Brez hladilnika ne bo šlo. Razen če ne uporabiš kakšnega swicherja, ki ti spusti napetost na željeno vrednost.
Kar se tiče stabilnosti si med vhod in maso ter izhod in maso pripopal 100nF kondenzatorje? Kakšen datasheet poglej. Je polno informacij v njih.
Regulatorji so pa skoraj osnove.
Programator rabi par mA zato ni gretja.
Pri enem amperu se pri transformaciji iz 12 na 5 V na regulatorju troši 12-5=7V *1 A = 7W moči. Za to rabiš že pošten hladilnik takole na uč vsaj 100x100x50mm da dobiš neko znosno temperaturo.
Če dodaš še en regulator z višjo napetostjo, se bosta grela oba. Brez hladilnika ne bo šlo. Razen če ne uporabiš kakšnega swicherja, ki ti spusti napetost na željeno vrednost.
Kar se tiče stabilnosti si med vhod in maso ter izhod in maso pripopal 100nF kondenzatorje? Kakšen datasheet poglej. Je polno informacij v njih.
Regulatorji so pa skoraj osnove.
Never trust a computer you can't throw out a window
korenje_ver2 ::
sem dal pred in za regulatorjem 100mikroF tantala. Tisti ped mi je prvo počil. Potem sem še enkrat vštekal kabel, pa mi je še regulator počil...
dejstvo je, da piše, da mora biti vhodna napetost 10V v regulator 7805.
In jaz na svojem kontrolerčku poganjam samo mikročip in lcd, zato je poraba max 100mA.
Tista tvoja kalkulacija je pa tudi čudna. Preostalih 7V se kr pretvori v izgubo - toploto?
Torej regulator napetosti kuri 7V*1A ne glede na to kaj je prilopljeno gor?
dejstvo je, da piše, da mora biti vhodna napetost 10V v regulator 7805.
In jaz na svojem kontrolerčku poganjam samo mikročip in lcd, zato je poraba max 100mA.
Tista tvoja kalkulacija je pa tudi čudna. Preostalih 7V se kr pretvori v izgubo - toploto?
Torej regulator napetosti kuri 7V*1A ne glede na to kaj je prilopljeno gor?
Pyr0Beast ::
Poglej za kratek stik .. se bolj me pa zanima, ce si prav obrnil kondi :)
Za kaksne vecje tokove lahko ubavis preprosto buck kapacitivno crpalko, katera ti spusti napetost na polovico, cca. 6V potem pa preostanek ubodes s linearcem na 5V :)
Za kaksne vecje tokove lahko ubavis preprosto buck kapacitivno crpalko, katera ti spusti napetost na polovico, cca. 6V potem pa preostanek ubodes s linearcem na 5V :)
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Pyr0Beast ::
Zdi se mi, da sem malce pretiraval [:D]
Link
No, kar uporabis je podvojevalna kapacitivna crpalka, ki jo obrnes in kot taka nato to napetost razpolovi. Izkoristki so blizu 95% vendar pa je max. vhodna napetost v tem nacinu okoli 10V ter tokovi okoli 50mA ..
Linearc, ce napajas samo LCD in mikrokontroler se pretirano smel greti nebi, velja pa, da se vsa 'napetost' do izhodne napetosti pretvori v toploto, za majhne porabnike to ni nevemkaj, sploh, ce so napetostne razlike majhne, ko pa gres spuscati iz vecjih virov (12V) na 1.5V se pa vecina energije preprosto pretvori v toploto in izkoristek je katastrofalen. Tukej pride bolj v postev -buck- switcher.
Link
No, kar uporabis je podvojevalna kapacitivna crpalka, ki jo obrnes in kot taka nato to napetost razpolovi. Izkoristki so blizu 95% vendar pa je max. vhodna napetost v tem nacinu okoli 10V ter tokovi okoli 50mA ..
Linearc, ce napajas samo LCD in mikrokontroler se pretirano smel greti nebi, velja pa, da se vsa 'napetost' do izhodne napetosti pretvori v toploto, za majhne porabnike to ni nevemkaj, sploh, ce so napetostne razlike majhne, ko pa gres spuscati iz vecjih virov (12V) na 1.5V se pa vecina energije preprosto pretvori v toploto in izkoristek je katastrofalen. Tukej pride bolj v postev -buck- switcher.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
korenje_ver2 ::
jz še vedno mislim da bi moral uporabit 2 L780x čipa. ker se mi zdi nenormalno, da bi se zadeva pregrevala do te mere, razen če ni kakšnih odstopanj.
(btw, kondenzator in L7805 mi je razneslo, ker sem dejansko res obrnil pola - ponesreči :p)
bom moral naslednjič dat kakšen 1N4007 na vhodu.
(btw, kondenzator in L7805 mi je razneslo, ker sem dejansko res obrnil pola - ponesreči :p)
bom moral naslednjič dat kakšen 1N4007 na vhodu.
Brane2 ::
Bluziš.
Elektroni na vhodu regulatorja imajo previsoko energijo ( torej tistih 12eV ) in regulator jih mora upočasniti na natanko tistih 5eV za vsak elektron, kar hočeš na izhodu.
Razlike je za 7V, kar pomeni nek paketek energije za vsak elektron, ki ga rabiš, se pretvori v toploto "bremze"-regulatorja.
Čimvečji tok rabiš, temveč je teh paketkov in temveč je toplote.
In pri tem je čisto vseeno a imač enega ali pet tegulatorjev v seriji- če dajo isti električni efekt, se bo na njih sprostila ista količina toplote, le da bo ta deljena na torej tistih X-krat večjo površino in bo zato temperatura nižja...
Elektroni na vhodu regulatorja imajo previsoko energijo ( torej tistih 12eV ) in regulator jih mora upočasniti na natanko tistih 5eV za vsak elektron, kar hočeš na izhodu.
Razlike je za 7V, kar pomeni nek paketek energije za vsak elektron, ki ga rabiš, se pretvori v toploto "bremze"-regulatorja.
Čimvečji tok rabiš, temveč je teh paketkov in temveč je toplote.
In pri tem je čisto vseeno a imač enega ali pet tegulatorjev v seriji- če dajo isti električni efekt, se bo na njih sprostila ista količina toplote, le da bo ta deljena na torej tistih X-krat večjo površino in bo zato temperatura nižja...
On the journey of life, I chose the psycho path.
korenje_ver2 ::
bi pomagalo potem, če bi dobil en toroid, in bi ovil na eni strani 10x, na drugi pa 5x? potem bi pa uporabil regulator za pretvorbo iz 6V na 5V?
Azrael ::
Transformiraš lahko samo izmenično napetost, torej poleg transformatorja rabiš switcher Ali pa dušilko, če boš naredil step-down pretvornik.
Tantal pri 78xx ni potreben. Rabiš pa 0.1uF čim bližje vhodu in izhodu regulatorja, ki sta po najkrajši možni poti vezana na maso 78xx.
Gretje je pri linernih regulatorjih čisto po formuli P = U x I. In ja, realnih 7W je veliko toplote. Če si kondije obrnil narobe, je jasno, da je bil tok še večji, kot je treba.
Tantal eksplodira in včasih zagori, če ima zamenjano polariteto, 78xx pa ima termično zaščito, ki ga izklopi, če se pregreje (nad 130°C) tako, da vzrok za eksplozijo 7805 išči drugje.
Tantal pri 78xx ni potreben. Rabiš pa 0.1uF čim bližje vhodu in izhodu regulatorja, ki sta po najkrajši možni poti vezana na maso 78xx.
Gretje je pri linernih regulatorjih čisto po formuli P = U x I. In ja, realnih 7W je veliko toplote. Če si kondije obrnil narobe, je jasno, da je bil tok še večji, kot je treba.
Tantal eksplodira in včasih zagori, če ima zamenjano polariteto, 78xx pa ima termično zaščito, ki ga izklopi, če se pregreje (nad 130°C) tako, da vzrok za eksplozijo 7805 išči drugje.
Nekoč je bil Slo-tech.
Highlag ::
Torej moj račun je upošteval, da ima breme porabo 1A.
Če rabiš 5V je 6V trafo povsem dovolj. Usmerniški mostiček ti spusti napetost še za cca 1,4V - dobiš
6V-1,4V= 4,6V
Gladilni kondenzator ti dvigne napetost za koren iz 2 = 6,5V
Regulator pa rabi cca 2V višjo napetost na vhodu kot je njegova nazivna vrednost (Pri porabi 1A). Če imaš porabo manjšo je ta napetost manjša, pa tudi 6V trafo na izhodu običajno nima 6V ampak več tako da se izide.
Regulator ti lahko crkne, če imaš na njegovem izhodu velik kondenzator. (Večji kot gladilni na vhodu) Takrat se vhodni lahko hitreje sprazni kot vhodni in tok steče v obratni smeri in uniči regulator. Za tak primer se preko regulatorja veže še eno diodo, ki je obrnjena tako, da ima anodo na izhodu regulatorja, katodo pa na vhodu regulatorja. Je narisano v datasheetu.
Mene je recimo presenetilo, ko sem videl, da ima moj 4 vrstični LCD 400mA porabe ko je vklopljena osvetlitev.
Če rabiš 5V je 6V trafo povsem dovolj. Usmerniški mostiček ti spusti napetost še za cca 1,4V - dobiš
6V-1,4V= 4,6V
Gladilni kondenzator ti dvigne napetost za koren iz 2 = 6,5V
Regulator pa rabi cca 2V višjo napetost na vhodu kot je njegova nazivna vrednost (Pri porabi 1A). Če imaš porabo manjšo je ta napetost manjša, pa tudi 6V trafo na izhodu običajno nima 6V ampak več tako da se izide.
Regulator ti lahko crkne, če imaš na njegovem izhodu velik kondenzator. (Večji kot gladilni na vhodu) Takrat se vhodni lahko hitreje sprazni kot vhodni in tok steče v obratni smeri in uniči regulator. Za tak primer se preko regulatorja veže še eno diodo, ki je obrnjena tako, da ima anodo na izhodu regulatorja, katodo pa na vhodu regulatorja. Je narisano v datasheetu.
Mene je recimo presenetilo, ko sem videl, da ima moj 4 vrstični LCD 400mA porabe ko je vklopljena osvetlitev.
Never trust a computer you can't throw out a window
korenje_ver2 ::
highlag, vidm da bo moje novo, bolj resno^^, vezje tudi kurilo vsaj 500-700mA. Sem pravkar videl da led diode od 4vrstičnega kurijo 250÷560mA. (star lcd sam 20mA).
glede na to, da delam vezje za resno industrijsko uporabo, bi rad rešil problemčič z napajanjem.
(azarel, kondije sm prav obrnil... sam sem mel tako testno vezje, da sem žičke za napajanje narobe priklopil :p, ker sem dal projekt za neki časa na stran in pač se mi ni dalo gledat keri je + in -. tantalček je počil na vrhu - lepa okrogla črna luknjica :p)
a kdo ve kaj pomeni TRAFO 12V 2,6VA ZALIT, ki ga prodajajo na ic-elektronika?
Je to pretvornik iz 230V na 12V?
aha našel. DC/DC PRETVORNIK 12V-5V 6W / PSS6-12-5
na žalost za neverjetnih 20,4725 EUR :S
glede na to, da delam vezje za resno industrijsko uporabo, bi rad rešil problemčič z napajanjem.
(azarel, kondije sm prav obrnil... sam sem mel tako testno vezje, da sem žičke za napajanje narobe priklopil :p, ker sem dal projekt za neki časa na stran in pač se mi ni dalo gledat keri je + in -. tantalček je počil na vrhu - lepa okrogla črna luknjica :p)
a kdo ve kaj pomeni TRAFO 12V 2,6VA ZALIT, ki ga prodajajo na ic-elektronika?
Je to pretvornik iz 230V na 12V?
aha našel. DC/DC PRETVORNIK 12V-5V 6W / PSS6-12-5
na žalost za neverjetnih 20,4725 EUR :S
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: korenje_ver2 ()
Azrael ::
> kdo ve kaj pomeni TRAFO 12V 2,6VA ZALIT, ki ga prodajajo na ic-elektronika?
Je to pretvornik iz 230V na 12V?
Točno to kar piše, trafo , ki ima zalito navitje in jedro. Čez vse skupaj je ena taka črna škatlica. Bom poslikal, samo malo počakaj.
Torej trafo 230/12V, 2.6VA, kar pomeni, da ga lahko tokovno na 12V strani obremeniš do 0.217A toka.
Edit, vidim, da si našel nekaj drugega, te slika še zanima?
Je to pretvornik iz 230V na 12V?
Točno to kar piše, trafo , ki ima zalito navitje in jedro. Čez vse skupaj je ena taka črna škatlica. Bom poslikal, samo malo počakaj.
Torej trafo 230/12V, 2.6VA, kar pomeni, da ga lahko tokovno na 12V strani obremeniš do 0.217A toka.
Edit, vidim, da si našel nekaj drugega, te slika še zanima?
Nekoč je bil Slo-tech.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Azrael ()
Pyr0Beast ::
Ce sopas stvar iz 230V na 12V magari uporabis switcher napajalnik pa da ti direktno spusti na 5V in ce hoces se posebno glajeno napetost pa iz 6 ali 7V spustis z linearcem.
Vse kar se greje preko 1W rabi hladilnik obvezno.
Vse kar se greje preko 1W rabi hladilnik obvezno.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
korenje_ver2 ::
azrael: ne ne. se mi približno sanja kaj je... glede na to da sem delal nekaj časa v iskra feriti smo celo delali te stvari ^^.
pyro, za spust na 12V bi uporabil zunanji napajalnik. Sicer sem zajebal, ker sem že kupil 12V releje. Sem namreč hotel stabilno 5V, ki ga da IC pretvornik, zaradi temperaturnega senzorja.
v glavnem šele sedaj vidim, koliko večji so stroški, če imaš 2 različni napetosti na enem vezju...
Da ne bom odpiral nove teme bi še vprašal nekaj o konektorjih, ki jih prodajajo v ic-elektronika. btw a kdo dela v tisti trgovini, pa je slučajno na slo-tech?
v glavnem zanimajo me konektorji za flat kable. Problem je, da se kabel ne sme sneti. Na lcdju imam lojtro al lestev... 16 v eni vrsti. Pa me zanima, če obstaja kakšen namenski konektor, enovrstični, ki bi dobro oprijel to lojtro. Najbolj se odnesejo sicer IDC, sam ti so samo dvovrstični. Kako se ponavadi poveže lcdje s plato?
pyro, za spust na 12V bi uporabil zunanji napajalnik. Sicer sem zajebal, ker sem že kupil 12V releje. Sem namreč hotel stabilno 5V, ki ga da IC pretvornik, zaradi temperaturnega senzorja.
v glavnem šele sedaj vidim, koliko večji so stroški, če imaš 2 različni napetosti na enem vezju...
Da ne bom odpiral nove teme bi še vprašal nekaj o konektorjih, ki jih prodajajo v ic-elektronika. btw a kdo dela v tisti trgovini, pa je slučajno na slo-tech?
v glavnem zanimajo me konektorji za flat kable. Problem je, da se kabel ne sme sneti. Na lcdju imam lojtro al lestev... 16 v eni vrsti. Pa me zanima, če obstaja kakšen namenski konektor, enovrstični, ki bi dobro oprijel to lojtro. Najbolj se odnesejo sicer IDC, sam ti so samo dvovrstični. Kako se ponavadi poveže lcdje s plato?
Spajky ::
Prav nič ni treba komplicirat : par (4 - 5) diod 1N4007 v serijo (0,8V padec po eni) z 12V pred LM7805 v pozitivni liniji, pa je! Pa se ne bo regulator tolko pregreval ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Spajky ()
Pyr0Beast ::
pyro, za spust na 12V bi uporabil zunanji napajalnik. Sicer sem zajebal, ker sem že kupil 12V releje. Sem namreč hotel stabilno 5V, ki ga da IC pretvornik, zaradi temperaturnega senzorja.
Ah, kaki zajeb neki, 12V releji (vecina) dela tudi na 5V, ce ne rabis nevemkako hitrih preklopov, ce ne lavfa, iz 5 na 9-10V lahko BP uporabis kapacitivno crpalko prakticno poljubne moci.
Kako se ponavadi poveže lcdje s plato?
Ponavadi se kar zalotajo in pristravfajo gor na plato, najmanj kompikacij.
Sicer, ce dobis 6V izmenicne na izhodu napajalca z dvema diodama in 2ma kondenzatorjema staknes 12V BP :)
Ah, kaki zajeb neki, 12V releji (vecina) dela tudi na 5V, ce ne rabis nevemkako hitrih preklopov, ce ne lavfa, iz 5 na 9-10V lahko BP uporabis kapacitivno crpalko prakticno poljubne moci.
Kako se ponavadi poveže lcdje s plato?
Ponavadi se kar zalotajo in pristravfajo gor na plato, najmanj kompikacij.
Sicer, ce dobis 6V izmenicne na izhodu napajalca z dvema diodama in 2ma kondenzatorjema staknes 12V BP :)
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
korenje_ver2 ::
pyro: no za predserijsko testno vezje bi res lahko uporabil te 12V kr na 5V. Sam razlika je pa občutna. Se veliko bolj sliši udarec na 12V kot pa na 5V. Pod vprašajem je potem takem tudi odpornost na tresljaje...
lcd bo pa na ohišje privit. tako da mora biti s kablom povezan na plato... verjetno bom moral kupiti kar IDC 34P konektorje. Ti so še najlažji za sestavo kabla in priklop.
lcd bo pa na ohišje privit. tako da mora biti s kablom povezan na plato... verjetno bom moral kupiti kar IDC 34P konektorje. Ti so še najlažji za sestavo kabla in priklop.
Pyr0Beast ::
Ce relejem zmanjsas napetost, se jim preklopni casi seveda povecajo, upam, da jih ne bos krmilil kar direktno iz UC-ja :)
Ce ne rabis v osnovi za kaj vec, kot zarnico vklapljat/izklapljat bodo v redu, kaksni motorji bodo pa radi odzgali kontakte.
Ce ne rabis v osnovi za kaj vec, kot zarnico vklapljat/izklapljat bodo v redu, kaksni motorji bodo pa radi odzgali kontakte.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Azrael ::
V bistvu ne vidim problema, če je rele za 12V, će že imaš 12V nestabilizirano napajanje. Preko tranzistorjev, ki jih itak rabiš. jih namesto na 5 priklopiš na 12V.
Namreč rešitev, da bi releje in uC napajal iz skupnih 5V, je slaba. Releji s svojo induktivnostjo povzročajo VF motnje (tudi z obveznimi zaščitnimi diodami). Te motnje, ki se zlahka prenašajo po skupnem napajanju, lahko povzročijo, da se uC vsake toliko zmeša.
12V releje pa ne goni na 5V, če želiš njihovo dolgo življensko dobo in zanesljiv preklop, sploh če gre za induktivna bremena ali vibracije. Nekateri 12V releji tudi ne delajo na 5V, sploh če upoštevaš, da bo napetost na njih še nižja zaradi padca napetosti na tranzistorju.
Aja, če ima 5V liniuja dokaj konstantno porabo, oz. vsaj veš maksimum porabe, lahko zmanjsaš disipacijo na 7805 z preduporom, ki ga izračunaš po ohmovem zakonu.
Upoštevati moraš, da v najbolj neugodnem slučaju ostane 7V napajanja za 7805. Seveda pa se bo potem grel upor (preračunati moraš koliko močan mora biti + 30% za rezervo), zato z njim stran od elementov, ki jim vročina škodi.
Namreč rešitev, da bi releje in uC napajal iz skupnih 5V, je slaba. Releji s svojo induktivnostjo povzročajo VF motnje (tudi z obveznimi zaščitnimi diodami). Te motnje, ki se zlahka prenašajo po skupnem napajanju, lahko povzročijo, da se uC vsake toliko zmeša.
12V releje pa ne goni na 5V, če želiš njihovo dolgo življensko dobo in zanesljiv preklop, sploh če gre za induktivna bremena ali vibracije. Nekateri 12V releji tudi ne delajo na 5V, sploh če upoštevaš, da bo napetost na njih še nižja zaradi padca napetosti na tranzistorju.
Aja, če ima 5V liniuja dokaj konstantno porabo, oz. vsaj veš maksimum porabe, lahko zmanjsaš disipacijo na 7805 z preduporom, ki ga izračunaš po ohmovem zakonu.
Upoštevati moraš, da v najbolj neugodnem slučaju ostane 7V napajanja za 7805. Seveda pa se bo potem grel upor (preračunati moraš koliko močan mora biti + 30% za rezervo), zato z njim stran od elementov, ki jim vročina škodi.
Nekoč je bil Slo-tech.
korenje_ver2 ::
sem se odločil tako da bom uporabil 5V napajalnik. Če bo potreba mu bom par ovojev snel, tako da dobim malenkost nad 5V. Po tem bom pa uporabil regulator napetosti 7805. Releje bom pa preklopil pred njih. Taka rešitev se mi zdi smiselna.
Pyr0Beast ::
Nestabiliziran, ne-swicher 5V napajalnik ti bo ze privzeto vrgel ven napetost okoli 6-7V. Ce uporabis 12V vhod in nato pretvorbo na 5V z linearcem, se lahko spustis do nekje 6, 7V s preprostim RC-filtrom, s katerim popivnas kar nekaj sumov in vecino odvecne energije.
Najlazje pa je seveda z diodami, sploh ce imas nekonstantno porabo, tam se 0.8V na komad trosi prakticno neodvisno od toka :)
S preprostim podvojevalnikom pa prides (preko) 12V iz 5V popolnoma brez problema.
Najlazje pa je seveda z diodami, sploh ce imas nekonstantno porabo, tam se 0.8V na komad trosi prakticno neodvisno od toka :)
S preprostim podvojevalnikom pa prides (preko) 12V iz 5V popolnoma brez problema.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
a13misko ::
Za povečanje napetosti lahko uporabiš množilnik napetosti Voltage_multiplier
Za prikop releja pa uporabi to vezje priklop releja upor R2 ni obvezen.
Za prikop releja pa uporabi to vezje priklop releja upor R2 ni obvezen.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | LED RPi (strani: 1 2 )Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 13677 (9701) | salcadoo |
» | Prenosni USB polnilec (izdelava)Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 3061 (2653) | einstein :P |
» | napačni trafo?Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 3970 (3311) | korenje_ver2 |
» | 220V na tiskanem vezju (strani: 1 2 )Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 6343 (5338) | krho |
» | Izdelava USB pover adapterja za iPodOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 4663 (3508) | Sc0ut |