» »

220V na tiskanem vezju

220V na tiskanem vezju

«
1
2

korenje_ver2 ::

Kakšen mora biti razmak med vezicami pri teh napetostih?

potem pa še, kakšna mora biti min. širina pri debelini 35um, če je porabnik 1kW?

Fave ::

Razmak bi bilo fino, če bi bil 1 cm.

Če misleš furat 1kW po tiskanini, jo prej pocini, da ji povečaš presek.
My mind's a hyper tool that fixes everything.

Highlag ::

Razmak je lahko 3mm. Oziroma 8mm če imaš na drugi strani nizkonapetostno vezje, ki se ga lahko dotakneš z roko.

Kar se tiče pa širine: http://cboards.co.za/pcb_tips.html#Widt...
Never trust a computer you can't throw out a window

Pyr0Beast ::

Za 1kW raje uporabi locene releje (take, ki se montirajo v omaro), ker ti zna sezgati kontakte oz sponke, kjer bos stvar prikljucil.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Azrael ::

Malce off topic, v mnogih poceni multimetrih, so ta načela gladko kršena, kljub raznim CE certifikatom. To pišem zato, da ne bo kdo ugotavljal, da se pretirava s temi mm, saj je v multimetrih bistveno bolj stlačeno skupaj.

Rezultat tega škrtarjenja s prostorom je, da pri merjenju napetosti nad 200V prej ali slej pride do preboja in posledično do poškodb ali uničenja inštrumenta (odvisno od moči vira, saj do preboja pride pred vgrajeno varovalko).

Možna omilitev problema (vendar za ceno garancije) je prevrtati tiskanino na kritičnem mestu in če je do preboja že prišlo, odstraniti ves ožgan del tiskanine:

Multimetri za drobiž imajo dvostranska vezja in je taka operacija relativno enostavna.

Pri multimetru na zgornji sliki je prišlo do preboja pri napetosti 260V 50Hz (merjena napetost na sekundarni strani 25VA transformatorja), sedaj taisti inštrument preverjeno "drži" 700V istosmerne napetosti , več kot eno uro.
Nekoč je bil Slo-tech.

korenje_ver2 ::

pismu kar 8mm? potem kaki posebni labirinti na vezju z razmakom 0,4mm ne pridejo v poštev? tudi z izolacijskim sprejem?

slika

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Azrael ()

Azrael ::

> 0,4mm ne pridejo v poštev? tudi z izolacijskim sprejem?

Hočeš reci 0.4mm razmika med vezicama med katerima je 230V?

V razmislek, vezici med kateriam je kresnilo pri inštrumentu, katera slika je zgoraj, sta bili razmaknjeni za približno mm in stvar je bila zalakirana. Dovolj je bilo 260V. Če imaš enako "srečo" bo pri 0.4mm kresnilo nekje pri 110V...

Poskusi dobiti več razmaka.
Nekoč je bil Slo-tech.

korenje_ver2 ::

kje točno je preskočilo?

razmaka več kot 0,7mm ne morem narest... razn če releje premaknem, sam to je spet zelo veliko dela...

nč bom našpricu malo več laka gor. verjetno bo po tem držalo. btw, je po kakih zakonih to določeno, ti razmaki ipd?

aja pa še cinkanje me zanima. oziroma zlatenje. rabim tisto tekočino, ki jo prodajajo v conradu? potem se to samo namoči notri, in baker se pocinka?

Zgodovina sprememb…

Highlag ::

To kar sem napisal je po EU standardih. In tega se tudi skušam držati. Tudi pri domačih projektih. Debelina laka ne pomaga kaj dosti. 3mm med fazo in nulo ni ravno veliko. Je pomoje res minimum. 8mm med primarjem, ki je na 230V in sekundarjem ki je manj od 48V povzroča več težav, samo menim, da se z varnostjo ni za igrat.

Boš dobil nekoč kakšno špico po omrežju, pa ti bo prebilo.
Never trust a computer you can't throw out a window

korenje_ver2 ::

hm torej ni šans da bi 0,7mm delalo v redu pri večfaznem sistemu, kjer je 400V razlike?

ko sem delal v feritih, smo testiral prebojnost laka na toroidih (elektrostatični nanos). 0,18mm zdrži več kot 2kV.

Highlag ::

Močno odsvetujem.
Never trust a computer you can't throw out a window

Azrael ::

Dve sliki identičnega kitajskega multimetra, kot je zgoraj, še nepredelan:

.
Na kakšen način je zadeva dobila CE oznako ne vem.

Razmik je dober mm, polakirano, ni ostrih kotov, pa je vseeno prebilo pri 260V. K sreči je bil vmes trafo majhne moči, da se je inštrument lahko še rešilo.

Pri moči 1kW, napetosti 230V in 0.7mm razmika IMHO nimaš šanse, da bo naprava delala kot mora, razen če je namen dobiti majhen ali mogoče velik bum.
Nekoč je bil Slo-tech.

MadMax ::

CE pa kitajčkom res ni problem dobit.

Saj vsi vemo, da CE pri njih pomeni ChinaExport :)
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

AngelOfDeath ::

Dve sliki identičnega kitajskega multimetra, kot je zgoraj, še nepredelan:

.
Na kakšen način je zadeva dobila CE oznako ne vem.

Razmik je dober mm, polakirano, ni ostrih kotov, pa je vseeno prebilo pri 260V. K sreči je bil vmes trafo majhne moči, da se je inštrument lahko še rešilo.

Pri moči 1kW, napetosti 230V in 0.7mm razmika IMHO nimaš šanse, da bo naprava delala kot mora, razen če je namen dobiti majhen ali mogoče velik bum.


Saj na Rapexu, je kar precej elektronike z kitajske gor, je tudi nekaj multimetrov...
(RAPEX is the EU rapid alert system for all dangerous consumer products).
Sam lepim v Strojno opremo samo tiste z področja računalništva. :)
edit: Slovnica

Pyr0Beast ::

Ce bos ganjal trofazne motroje s temi releji ti bo ob izklopu in razmaku samo nekaj desetink milimetra zagotovo prebilo.
In potem se zacne lepo greti in goreti ..

Nabrz ves da se prebojna napetost mocno zniza na robu dielektrika.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

korenje_ver2 ::

no sem dal razmake na več kot 2mm. bo to v redu s tistim lakom za vezja?

Pyr0Beast ::

Za prototip da, za kaj drugega ne, s tem, da bos moral vezje na tistih mestih veckrat sprati z topilom, nato pa izjemno dobro nanesti lak, kateri bo cez cas zaradi staranja seveda razpokal, se na robovih zacel krusiti in podobne zadeve in ogenj je hitro tu.

Poglej, koliko so stran nogice na relejih. Obicajno je to vsaj 5mm za 260V razlicico, na kontaktorjih je toliko ze samo prostora med kontakti.


Ce sedaj iz vseh tvojih tem izberem

Najbolje je da locis nizkonapetostni del z ekranom vred
Locena tudi plosca z releji s svojim napajalnim krogom in krmilnimi tranzistorji/feti
Iz teh relejev povezava na (mocnejse) kontaktorje v glavni ali kaksni drugi omarici, lahko tudi v tej omarici.

Tako lahko pustis uC zraven ekrana, releje bos tako tudi dosti manj obrabljal, tako lahko vzames cenejse, pa tudi prostora bos imel dosti.

Lak bo morda resda zdrzal 2kV so pa tam popolnoma drugacni pogoji, med drugim perfekten nanos. Tudi ostrih robov ni, kjer najprej prebije.

2mm niti priblizno ni dosti za zanesljivo delovanje
Odpri napajalnik, pa vidis, da je med fazami cca 1 cm razmika, poleg tega ima vmes se zracno spranjo.

aja pa še cinkanje me zanima. oziroma zlatenje. rabim tisto tekočino, ki jo prodajajo v conradu? potem se to samo namoči notri, in baker se pocinka?
Rabis pa za to, da bi zascitil vezice pred korozijo ?

Poizkusi dobiti srebro ..

Drugace pa lahko vezje preprosto pocinis.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

korenje_ver2 ::

napajalnik ima 2mm razmaka na visokonametostnem delu, metem ko razmak med nizkonapetosnem delom in visokonapetostnim je 6mm.

ne razumem tega. na kondiju vidim da je razmak med fazo in 0 tudi 1mm. zakaj potem ne bi iskra preskočila že tam? zakaj je nizkonapetostno vezje tako močno ločeno od visokonapetostnega?

trenutno imam takole:

na kritičnih mestih je malo več kot 2mm razmak od nizkonapetostnega dela. 1 kockica je 1mm^2.

slika

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Azrael ()

Pyr0Beast ::

Kondiju, katerem kondiju ? 1mm ?
Mogoce folija, katera izolira ?

Na nizkonapetostnem (32V) SMD da ... 260V kondi ima redkokdaj pod 1 cm razmika med kontakti.

2mm zelo zelo dvomim. Mogoce 2cm, to ja.

Razmike med NN in VN delom potrebujes zaradi motenj.
Bohvarij, ce se ti bo zaradi preklopa uC resetiral, ali bohnedaj celo zamrznil.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Brane2 ::

Tista plata je BTW _ogabno_ slabo zroutana.

Ne bi ti to lepo ročno zrutal ?

Slabo narejene plate so lahko soliden vir problemov.

Autorouterju lahko daš zrutat delčke plate, ki jih nato pregledaš in po potrebi popraviš, ne pa kar vsega.

Tam imaš kupe vezi čito po nepotrebnem potgenjenih u 3PM in nazaj, mnogo vezi ima ostre kote brez vidnega vzroka, mnogo jih je povsem po nepotrebnem skupaj itd.

Da ne govorimo o tem, de je _izredno_ v redu, da se, sploh v takih primerih, kjer imaš dele pod visoko napetostjo in nezanemarljvimi tokovi in iskrenjem relejev, pobrigaš za solidno blokiranje plate in za zalivanje z maso...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Pyr0Beast ::

Samo vprasanje, imas trafo kaj blizu uC-ja ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

korenje_ver2 ::

bran2, to je ročno zroutan ^^

neki sem snape menjal vmes, pa mi ne snapa več tako kot mora. drgač sem pa še malo preuredil, tako da je nizkonapetostno vezje oddaljeno od 220V min 6mm.
autorouter še zdaleč ni uporaben pri tako gostem vezju. sem sprobal pa mi je naredil preko 100 vij. sem raje ročno narisal malo daljše vezi namesto viae.

Napajalnik



pyro, trafo je cca 7mm stran od mikrokontrolerja.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Azrael ()

Brane2 ::

bran2, to je ročno zroutan ^^



Potem te očitno čaka še malo "treninga", kre tole je ogabno, neuporabno in celo nevarno.


neki sem snape menjal vmes, pa mi ne snapa več tako kot mora. drgač sem pa še malo preuredil, tako da je nizkonapetostno vezje oddaljeno od 220V min 6mm


Eh, če bi bilo "samo" to. Tam imaš šitload napak. Recimo tisti iglični konektor za priklop kabla. Prvič, zakaj hudiča ga tlačiš zraven na kos plate, kjer so releji, iskrenje in visoka napetost, drugič kako misliš zalotat pade z zgornje strani, tretjič, te stvari bi morale imeti solidno maso. Če že ne na vsakem drugem pinu pa recimo vsaj par srednjih ali končnih pinov, najraje par srednjih in na grupo recimo 8 vsaj eden. Če gre na kabel tudi napajanje, bi morala biti ta zadeva blokirana ob konektorju s vsaj enim miltilayer keramičnim kondijem. Poleg tega si slabo izbral velikost padov in tako ne moreš potegniti vezice med dva pada. Če bi to lahko, bi tisti del vezja izpadel veliko lepše. Če so gor visoke napetosti, bi pa s prehodi med slojema ( via ) dosegel veliko boljši učinek.

Poleg tega mora biti na takem vezju vsaj nizkonapetostni digitalni del res dobro zamasiran. Vse mase morajo v tem delu biti povezane v mrežo ( se pravi ne samo toliko, da je stvar minimalno povezana) s tracki solidne debeline.
In če se le da, zalite z maso tam, kjer se da. Vezi se ne bi smele sprehajati kar tako po plati, ker tako hkrati sevajo in prejmejo veliko več sevanja, kot bi sicer.

Vezi, ki so izpostavljene zunanjim signalom, predvsem napajalnim in izhodnim, kjer tečejo lahko večji tokovi in so lahko visokonapeotsne motnje, bi morale biti izpeljane posebej pazljivo. Ne preblizu česarkoli drugega kar je občutljivo na motnje in če se da, obdane z neko bakreno površino. Pa seveda čimkrajše.

Ti maš tam vezi do traflca speljane ko da gre za šlaufe vodnega hlajenja. Upam da gre vsaj za sekundar.

Sreča, da se vidi samo del plate. Sploh nočem vedet, kako si staknil kvarc na mikrokrmilnik ( če ga imaš).
On the journey of life, I chose the psycho path.

korenje_ver2 ::

tisti iglični konektor za priklop kabla zdrži 10A pri 230V, kar pomeni da je namenski za te zadeve.
kle ni nobenega iskrenja. releji so zaprti. padi so standardni za vsako komponento.

evo celo slikco, da se čudiš ^^

vezje



torej praviš, da bi moral povleči zemljo med releji in ostalim vezjem?

tam kjer je trafo so tokovi max 1A pri 5V. torej nekaj mA pri 230V.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Azrael ()

Brane2 ::

tisti iglični konektor za priklop kabla zdrži 10A pri 230V, kar pomeni da je namenski za te zadeve.


Ne verjamem. To je po moje kak absolute maximum rating, na katerega jaz ne bi računal na terenu. V praksi računaj, da je kak 1A na tak pin zadosti.

kle ni nobenega iskrenja. releji so zaprti.


Pa saj to ni risanka, da padeš šele, ko vidiš, da nimaš tal pod nogami, hudiča.

Kjerkoli prihaja do sunkovitih, velikih sprememb toka in/ali napetosti, nastajajo EM motnje.
Iskre so tudi soliden vir motenj- tako same kot skozi vodnike, ki iskrijo.

Seveda se to dogaja, ne glede na to, ali iskro vidiš. :O

In tako kot sem rekel že prej - masa ni kar tako en navaden signal in je ne moreš furat okrog po ozki signalni vezici, sploh pa ne kot klobaso od ene točke do druge.

Tudi regulator ima skrajno majno površino za hlajenje, pravzaprav je sploh nima.

In kje so blok kondiji za vse digitalne komponente ( multilayer čimbližje napajalnim pinom) ?

Tudi zaščitne diode relejev bi morale biti po čimkrajši poti povezane na releje in ne bi smele biti na drugi strani mesta.
POleg tega, treba se je zavedati, da take diode upočasnjujejo odklop releja in s tem povečujejo iskrenje, sploh pri induktivnih bremenih, kar poemni več motenj, gretja in škode na kontaktih. Zato je treba tovrstne snubberje izbrati pri kritičnih zadevah kot soliden kompromis.


tam kjer je trafo so tokovi max 1A pri 5V. torej nekaj mA pri 230V.


Pa ne pri vklopu in pri motnjah v omrežju.
On the journey of life, I chose the psycho path.

korenje_ver2 ::

torej kaj predlagaš? da dam mrežo ozemljitve na prosta mesta na vezju? Sicer me samo zanima, če se bo kljub motnjam v omrežju, kaj spreminjala napetost preko regulatorja. Kakšna nihanja napetosti naj bi pričakoval na uC? to je pomembno predvsem zato, ker bom imel štiri pt100 sonde povezane skoraj direktno na uC, zato rabim 5V +- 0.05V. ostale komponente delujejo z odstopanjem +-2V, tudi uC. PICi so na srečo zelo stabilna zadeva.

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

Regulator ni edina točka, skozi katero lahko pridejo motnje not. NA vesi se ti komot "ujamejo" radijske motnje.

ALi pa ti celo recimo sam regulator zaoscilira. 7805 bi naj imel BTW čimbližje nogicam 2x 100nF multilayer kondi,poleg elektrolita.

Poglej si recimo drugje solidno izdelane plate. Prej sem ti rekel,d a snemi tistih par "Elektronik" z našega sajta. Če jih imaš, si poglej kako smo naredili plate za fršterke itd.
Tudi soliden članek o izdelavi plat maš tam.

Če jih nimaš, jih sedaj ne boš dobil dol, ker nekaj šraufam server in so nedosegljive.

Sicer pa, tega je vsepolno na netu. Prebrskaj malo okrog.
On the journey of life, I chose the psycho path.

korenje_ver2 ::

ena izmed rešitev sta še dve kovinski ozemljeni ploščici, nad in pod vezjem. to sem videl na kontrolerju v službi. je podobno zgrajen.

Brane2 ::

Tisto je samo dodatni oklep. Mase na vezju ti ne bo zamenjal niti približno.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

Daj nariši to še enkrat. Trezen.

Tudi če izpustimo vse dosedaj rečeno, je placa za izboljšave megatono.

Recimo, lahko bi namesto kurčevega PDIP40 izbral kako SMD verzijo mikrokontrolerja.
Tako bi bil čip manjpi, ti bi imel več placa na plati, podnožja ti ne bi bilo treba, kar pomeni prihranek pri materialu IN povečano zanesljivost ( podnožja se sčasoma nažrejo prahu, odpovejo v vibracijah, oksidirajo itd) pa še čip bi lahko programiral in-circuit, kar pomeni lažji update firmwarea na terenu itd.
On the journey of life, I chose the psycho path.

korenje_ver2 ::

ja pdip gre tudi meni na jetra. samo drugih na žalost ne prodajajo pri nas, sploh PIC18F ne. smd je pa tudi 2x manjši. to kar je trenutno narisano niti slučajno ne bo vtaknjeno v posebno ležišče. imam slabe izkušnje z tem, tako da ga bom kar zalotal gor. brez icsp pa tudi ne gre.

sicer pa če bo kdo v bližnji prihodnosti naročal čipe od microchipa, naj me opomni :p

Brane2 ::

Aja, tisto na desni od čipa je vrstni konektor za ICSP ?

Fajn, vsaj to.
On the journey of life, I chose the psycho path.

korenje_ver2 ::

ja. desno je icsp.
desno spodaj je za tipke.
4x2 konektorji so za pt100 sonde spodaj.
2x2 konektorji levo spodaj so za koračni ali dc motor. v glavnem pwm.
večino smd uporov sem dal kar na spodnjo stran, zaradi prostorske stiske.
za kak večji element pa ni prostora.

desno spodaj 6 digitalnih I/O za posebne namene...

nekje na vezju imam še piezo zvočnik, ki naj bi bil direktno vezan na en pin od pica. bo dovolj toka za tak zvočnik?

pa še to, je lahko ozemljitev kaj bližje fazi? recimo 2,5mm?

Pyr0Beast ::

Men se zdi da bo tole kar samo od sebe preklapljalo [:D]

Zvezi in sprintaj, me prav zanima kako bo delalo :D

1. Zakaj mora biti trafljot na sredi vezja mi ni jasno. Njegovo veliko stresano polje ne bo ravno pozitivno delovalo na elektroniko. Zrini ga stran od uCja, tam porini tudi vecino relejev

2. Sredi vrstic priklopnih konektorjev nimas niti enega vijaka, kateri bi vse to drzal na dobrem razmaku, da se stvar nebi zvijala, ko hoces pritegniti zico.

3. Torej, koliko relejev imas gor ?

4. Za napajanje ne vidim nobene varovalke.
Vredno si je omisliti NTC, kateri bo ob vklopu poskrbel za dokaj mehak zagon.

5. Prostora za hladilno telo na linearcu ne vidim, razen ce ga mislis privijaciti preko plate ali pa hladiti s samo kovino na pcb-ju.
Blokircev v blizini tudi ne, elektroliti se ti bodo pa s casom skuhali na malenkost visji temperaturi.

6. Mogoce bi bilo vredno dodati signalne diode, da je rele vklopljen.

7. Na PSU-ju imas sumljivo slabo zalotan kondi. Poglej si, kaksen je odmik VN od NN dela.

to je pomembno predvsem zato, ker bom imel štiri pt100 sonde povezane skoraj direktno na uC, zato rabim 5V +- 0.05V.
Poglej, kaksno imas toleranco reglerja, katera se poleg vsega se spreminja s temperaturo. LM431 ti bo mogoce pomagal ..
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

korenje_ver2 ::

pyro,
trafo mora biti skoraj na sredi, zaradi priklopnega kabla na levi strani in uC na desni. na desni strani so še tipke na ohišju, tako da ni prostora ... v galvnem zadeva je zalo kompaktna ... :p
so vijaki na teh konektorjih... tisti konektorji gledajo dejansko ven iz ohišja. (glej 4 vijake za pritrditev v ohišju).
relejev je 2x10A, 7x ultra slim 5A.
o varovalki sem premišljeval... samo se mi zdi odveč kos ^^. bo prej kakšna žička pregorela :p. NTC? ne rabim mehkih zagonov. trafo poganja samo pic in lcd in releje. 50mA za uC, 60mA za lcd, 9x 20mA za releje.
linearca bom privil na plato. zato sem tudi pustil baker tam. dejansko se ne bo toliko grelo, če bo spreminjalo iz ~5,5V na 5V :p
PSU nisem jaz delal.
regulator ima v redu toleranco. samo to elektromagnetno sevanje, kot je brane omenjal, me moti. dejstvo je da bom z 10bitno resolucijo lahko meril na 0,2°C natančno pri 200°C razponu. ne želim pa da to skače enkrat 25,6°C, drugič 26,2°C...

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

Hočeš reči, da ej položaj desnega napajalnega konektorja fiksiran in da ga sploh ne moreš pomakniti ali samo to, da mora ostati na desnem robu ?

Poleg tega, če je bila res taka frka s prostorom, zakaj nisi naredil miniaturni switcher ?

Power Integrations dela celotno elektroniko ( čip, skupaj z MOSFetom) v majhnem mislim da 5-pinskem ohišju. Rabiš samo greatz, kondi, feritni trafo in pripadajoče diode in kondlc na izhodu. Vse skupaj zavzame menj kot je pri temi samo trafo velik. In seveda da več od sebe, pri veliko boljšem izkoristku.

Pa tudi če bi moral obdržati trafo, se je to dalo narediti veliko bolje...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

linearca bom privil na plato. zato sem tudi pustil baker tam. dejansko se ne bo toliko grelo, če bo spreminjalo iz ~5,5V na 5V :p


In kako naj ga hladi bakrena površina, ki je natanko tako velika kot zadnja površina čipa, pod njo pa je vitroplast ?

In BTW ne glede na to, kaj zaen čip imaš, ni variante da bi dobro delal pri samo 0.5V razlike napetosti, sploh ker imaš na vhodu nestabilizirano napetost, ki gre potem pri teh pogojih ob nihanju mreže zlahka tudi pod 5V. Ni variante. 7805 potrebuje minimalno 2.5V za spodobno delo. Glede na naravo vhodne napetosti mora čip dobiti toliko tudi v najslabših pričakovanih pogojih.

Če si dal tja kak low-drop regulator, je stvar majškeno boljša, a ne veliko.
On the journey of life, I chose the psycho path.

korenje_ver2 ::

bakrena površina veže toplotno energijo nase. zaradi boljšega spoja bakra z vitroplastom se nato bolje odvaja.
saj sem dal kondije. a ni to stabilizacija?

Brane2 ::

KJe to piše, da se baker bolje toplotno spaja z vitroplastom od ohišja čipa ?

In ja, dal si ob čip elektrolitske kondije. Ki lahko shranijo nekaj energije, so pa počasni ko prasice in hitri šusi padejo kar mimo njih.

Za te frekvenčne komponente rabiš ustrezen multilayer.
On the journey of life, I chose the psycho path.

korenje_ver2 ::

kondijev še nimam kupljenih. tako da lahko kasneje dam ta prave. tistega za lienarnim regulatorjem bom pa zamenjal s tantalom, ker jih imam odveč. verjetno lahko dam tudi kakšnega tantalca pred njim. s tem da obdržim enega elektrolita.

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::

Tantali imajo lahko svoje probleme, sploh pa jih je najnovejša generacija elektrolitov nekako ujela hitrsotno.

Kljub temu ne zamenjajo multilayerjev niti približno.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Azrael ::

@Brane2:

Če te zanima, tema o trafotu, 7805, blokircih...
Nekoč je bil Slo-tech.

BluPhenix ::

Na kakšen način je zadeva dobila CE oznako ne vem.


Kako dobit? Za CE znak garantira podjetje in posledično direktor. Nič nihče ne da, ti rečeš, da je naprava narejena po evropskih direktivah in nabiješ gor CE oznako. Lahko daš zadevo sicer testirat, da vidiš ali resnično ustreza euro direktivam, vendar ti testni laboratoriji ne podeljujejo nič, ker niso odgovorni za nič.

a ni to stabilizacija?


Stabilizacija s kondenzatorji? Halo? ČE bi rekel s Cenercami bi še nekako šlo, s kondenzatorji pa nikakor. Stabilizacija je to, da se sekundarna napetost ne spreminja v odvisnosti od primarne. Kondenzator res drži nekaj časa, to ni stabilizacija ...
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Zgodovina sprememb…

korenje_ver2 ::

blu, stabilizacija je zame, da drži neko napetost. sicer ne bi vedel iz glave, ampak pri ~4000uF skupne kapacitivnosti, predvidevam da bi lahko vezje komplet izklopil iz napajanja za sekundo, in potem nazaj vklopil, pa bi še vedno imel 5V za linearnim regulatorjem.

Azrael ::

>predvidevam da bi lahko vezje komplet izklopil iz napajanja za sekundo, in potem nazaj vklopil, pa bi še vedno imel 5V za linearnim regulatorjem.

To ne bo šlo, če imaš na vhodu nekje 7V.

Časovna konstanta vezja T= R x C za tvoj primer R =5ohm (5V, 1 A) in 4000uF = 0.02 sekunde.

Toliko časa bo minilo od odklopa pa do trenutka, ko bo elektrolit imel samo še nekje 10% napetosti, ko si mu vzel napajanje.

Problem je, da ti s temi kondiji ne napajaš samo regulatorja in uC ampak vse.
Nekoč je bil Slo-tech.

korenje_ver2 ::

no karkoli že, važno je da vezje služi svojemu namenu... stabilizacije na delu, kjer je izmenična napetost, ne rabim. sicer vidim, da ima moj napajalnik 0,33uF direktno na vtičnico prilotanga z nekim uporom. mogoče ga bom še pri sebi nalotal.

Loki ::

kaj pa delas to, korenje, ce sem lahko firbec?
I left my wallet in El Segundo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Loki ()

Brane2 ::

Motilnik televizije z dodano funkcijo bombnega detonatorja z naključnim proženjem, za preostanek pa nisem ziher.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Loki ::

najsss...
pozabil si na takticni EMP, ker ima porabnik 1kw.
I left my wallet in El Segundo

VolkD ::

korenje_ver2, pregledal sem celo vezje. Stvar je dejansko porazna in brane2 ima povsem prav, da te kritizira.
Potrudi se in plato zriši ponovno. Saj stvari vendar delaš sebi v veselje. Nima res nikakršnega smisla, da narediš tako, da bo slabo delovalo.

Poskusi vse povezave peljati po čim krajši poti. Glej, da povezave ne bodo spreminjale smeri pod ostrimi koti. Preostali del površine "zalij" z maso.
Seveda moraš upoštevati minimalne razdalje pri visokih napetostih. Niti slučajno se ne zanašaj, da bo že nekako delalo. Taki spodrsljaji se namreč tretirajo kot malomarnost, še posebej, če zaradi tega pride do kake nesreče.
Preden zaspiš zapri oči. Preden zapreš oči, ustavi avto.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Merjenje napetosti akumulatorja z Arduinom

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
449588 (8316) Red_Mamba
»

napačni trafo?

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
383960 (3301) korenje_ver2
»

regulator napetosti

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
234809 (4585) a13misko
»

spreminjanje vrtljajev enosmernega motorja

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
346819 (6222) pr2501
»

Dodajanje kondenzatorjev (strani: 1 2 )

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
596516 (5640) OwcA

Več podobnih tem