» »

Pozor !!! (big bang

Pozor !!! (big bang

Temo vidijo: vsi
1
2
»

bluefish ::

Jasno. Vsekakor nimam namena kupiti aparata, ki ga je imelo v rokah kup ljudi pred mano.

kmetek ::

ko se tok ljudi dotika digitalcev v vitrni :))

mihec87 ::

Vsak ki hoče da se mu ga pokaže:O

bluefish ::

kmetek je izjavil:

ko se tok ljudi dotika digitalcev v vitrni :))
Nima veze. Lahko se ga eden ali pa vsak, ki pride mimo. Na potrošniku ni, da bi se s tem ukvarjal in ima pravico iratziti željo po zapakiranem izdelku. Navsezadnje je izbira trgovin ogromna.

gslo ::

pač, pr takih nakupih nočeš lih "razstavnega eksponata" za polno ceno vzet, pa čeprav je to samo prva izmed 100 škatel, ki je odprta da se pokaže ljudem kak zgleda notri. pa če jih je res npr. pred tabo že 20 različnih prižgalo fotkič, drkal menije, zoomiral, 2 sta ga ruknla ob pult in voila, boš kupil?

valda ne.

Dr_M ::

Uvozniki bi moral prodajalcem dat dummy (torej nedelujoce) izdelke za kazat strankam. Tako kot ima mobitel telefone. Potem nebi bilo takih problemov.
Sicer razni prenosniki in fotoaparati se niso tak problem, vecji problem so televizorji, ker so vecinoma prizgani in imajo ze kar nekaj delovnih ur za sabo. Mora pa bit delujoc razstavni eksponat, jasno :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

roli ::

Meni gre pa na živce, ko prodajalci odpirajo moje stvari, ki jih hočem kupit. Pa naj bo to zaradi garancije ali pa samo zato, da pokažejo kako vse dela. Ni takega zadovoljstva odpirat embalaže za katero veš, da jo je nekdo že prej odpiral.
http://www.r00li.com

kmetek ::

Meni pa v trgovini, ko vsi prešaltajo izdelke pa dajo nazaj na police in pa cunje ter čevlje, milion prešvicanih tac :))

Bananovec ::

TeoR je izjavil:

Ni stvar Big Banga, ampak to, Modri dirkač, ti pa moram povedat. Naš tako opevani potrošniško zaščitniški Zakon o varstvu potrošnikov dovoljuje neresnežem, da artikle vračajo, če so kupljeni prek spleta. Si jih pač za 30 dni izposodijo.
In tukaj nastopi komentar na tvojo izjavo:
Hebi ga, vsi so isti, boli jih.

Ne, jih ne. S takimi kekci, ki vračajo artikle imajo trgovci same stroške in izgubo časa. In nimajo druge izbire, kot da ga prodajo naprej, kar pa ni v veselje niti njim niti njihovim kupcem. Če zakon tega ne bi dovoljeval, ne bi kupovali rabljenega blaga. Odvisno je samo v kateri vlogi si ti. Tistega ki vrača ali tistega, ki kupi za vračalcem.

Ne vem, ali je slovenskim prodajalcem res tako težko na škatlo izdelka prlepiti napis Rabljen izdelek in ga ponuditi po polovični ceni?
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple

Dr_M ::

Tisti, ki ga je vrnil nazaj po nekaj dneh uporabe, je hotel imet celotni znesek nazaj. Pravtako je mogla firma placat celotni znesek.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Tilen ::

Še moja izkušnja z Big Bang - šalabajzerji!

Pred cca tednom dni smo v BB (Tržaška - MB) dostavili v garancijsko popravilo 42" LCD TV Philips DVB-T/C na katerem je odpovedal IR sprejem. TV smo prinesli v original embalaži (ogromna škatla, obloge iz stiroporja itd) kar so v BB tudi zapisali v poročilo garancijskega zapisnika. Včeraj smo TV prevzeli vendar BB ni priložil škatle (na TV-ju vidni ostanki storoporja - manjše kroglice). Zahtevamo original embalažo v kateri smo zadevo prinesli vendar se BB izgovarja, da so takšen TV prejeli iz njihovega servisa Župevc S.P in da se naj obrnemo na njih. Prodajalec nam jasno tudi pove, da za poškodbe, katere bi sedaj mi povzročili ob transportu brez škatle, seveda ne odgovarjajo. Kako jih ni sram stranki, katera je pri njih kupila TV za 1500 EUR, komplicirati glede embalaže, če so videli, da je 100% prišlo do napake v njihovem postopku?


Včeraj ob 18:00 je bil omenjen servis že zaprt in ker se z BB nikakor ni dalo dogovoriti ničesar glede embalaže, smo se danes odpravili na njihov servis in zahtevali embalažo. Župevc seveda pravi, da je TV z vso embalažo vrnil BB in da mora BB imeti embalažo. Odda nam vizitko in nas napoti nazaj v BB od koder naj osebno pokličejo Župevca in da vidimo kdo je kriv. BB "ne upa/ne želi" poklicati Župevca in nas hoče odpraviti s škatlo v katero TV sploh ne bi mogli dati.


Še dokaz, da ne bo kdo dvomil :

Big Bang - garancijski zapisnik



Sedaj smo se dogovorili, da nas pokličejo, ko bodo priskrbeli embalažo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: bluefish ()

kuglvinkl ::

Tebe to ne briga. Ti vztrajaj na embalaži. Who cares za odnose med njima.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Odkup "zavrnjenih" izdelkov od trgovin

Oddelek: Kaj kupiti
437296 (4752) The Player
»

Kanadski goljufi zamenjevali iPade z modelirno maso

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
3610444 (7240) Furbo
»

3 leta gledam televizor ki ga nisem kupil? (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
517671 (5362) shotalick
»

Big Bang vračilo/menjava artikla

Oddelek: Kaj kupiti
497898 (6220) marestrnad
»

BigBang - Kolko dni od nakupa lahko zahtevas denar nazaj? (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
545488 (4343) Zheegec

Več podobnih tem