» »

Pozor !!! (big bang

Pozor !!! (big bang

Temo vidijo: vsi
«
1
2

x4en0n ::

Zdravo!


V petek zvečer sem kupil v big bangu psp2000 črni... No vse lepo in prav prinesem domov to stvarco in vidim na ekranu zeleno pikico... Prečekiram navodila in vidim da je to pogosta okvara lcd-ja... Obenem sem tudi opazil težavo s tipkami (gor dol levo desno... Na desni strani psp-ja ) no v soboto nisem mogel nest nazaj in sem ga nesel v ponedeljek... Ko pridem tja on vse reče da bodo zamenjali dam garancijski list pa vse... Nakar reče da se serijski številki iz škatle in psp-ja ne ujemata... :O... No tale psp ki sem ga vzel je bil zadnji... Torej mora imeti še nekdo narobno škatlo... Gremo dalje. Potem ker se navidez že skoraj poznama s tem prodajalcem... Mu dopovem da ga poslje vsaj na servis... Poslal ga je na servis in rekel da bo probal dat to skozi z garancijo!


Torej!

Vedno preglejte serijske Številke iz predmeta in Škatle da se ujemajo! Mene so zdaj napi**** za 170€...


In dodatno me še skrbi ker z big bangovimi servisi je vedno nekaj narobeee! :s:s...

misek ::

Pa saj prodajalec prepiše serijsko številko iz naprave na garancijski list. Očitno je tukaj nekaj šlo narobe. To da je na škatli bila druga številka je po mojem nepomembno.

x4en0n ::

ne ... on je prepisal serijsko kr iz škatle ... in zdaj ker sta številki različni ... očitno misli da sem dal drug PSP not ... v glavnem BEDAKI !!!! PAZITE SE JIH !

Kristjan15 ::

Ne kupuj v Big Bang ker Big Bang SUX!

x4en0n ::

Ne kupuj v Big Bang ker Big Bang SUX!



Ja kje pa naj kupim kaj takega po tvoje ?

kixs ::

Sej kupis lahko kjerkoli... samo preveri serijsko, da se ujema na garancijskem listu.

Pisuka... js nikoli ne preverjam teh cifer 8-O

lp

misek ::

Bomo od sedaj vsi bolj pozorni na to! :))

traktor ::

Ne kupuj v Big Bang ker Big Bang SUX!



Ja kje pa naj kupim kaj takega po tvoje ?





PSP se kupi v Muller-ju, pa še ob vikendih majo -10%.

Macketina ::

Serijske se vedno preveri.
Posebno pri tovrstni elektroniki - PSP, komponente, mobiteli, ...

billy ::

Dobro je tole, da se serijske lahko preverijo v big bangu, takoj po nakupu oz pred njim.

Kaj pa bi človek naredil, če bi tole dobil preko spleta?

kitewing ::

Očitno je, da je bil izdelek že rabljen ali pa vrnjen - so že nekomu že zamenjali izdelek in pokvarjenega še enkrat prodali.

WamPIRe- ::

Očitno je, da je bil izdelek že rabljen ali pa vrnjen - so že nekomu že zamenjali izdelek in pokvarjenega še enkrat prodali.


Točno tako. Je kar dosti možno, da je bila trgovina že ogoljufana in so ta izdelek (v okvari) prodajali nevede.

Aphanisis ::

Big Bang velikokrat vrne v prodajo izdelek, ki ga je prejšnji kupec reklamiral. To se je zgodilo z mojo plazmo. In glej, ko jo priključim, se pojavi ogromna fluorescentno zelena pika, ki je svetila kot ognjemet 31.12. ob pol noči. Poleg tega plazma - ko sem jo povlekel iz škatle - ni imela ekrana prevlečenega z zaščitno foljo. Ergo: izdelek je nekdo ŽE imel doma in ga zavrnil! Hvala bogu, da niso komplicirali. Stvar so takoj zamenjali z novim, delujočim izdelkom.

Očitno je odvisno na katerega trgovca naletiš. Če ti nek trgovec noče pomagati, najdi novega trgovca ali pa se obrni na zaščito potrošnikov, pred tem pa jim še zagrozi, obrni se recimo na poslovodjo trgovine, kjer si kupil izdelek itn. Takšne stvari so zares nedopustne in neokusne.

sss ::

Ne kupuj v Big Bang ker Big Bang SUX!



Ja kje pa naj kupim kaj takega po tvoje ?





PSP se kupi v Muller-ju, pa še ob vikendih majo -10%.


say what :o
Velja na vse izdelke?

x4en0n ::

Kje pa je ta Muller ?

Ima kako internetno stran ?

krho ::

BTC Ljubljana zraven Baby centra.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

x4en0n ::

kaj pa v mariboru ? ... ker jaz sem tu v okolici sl.bistrice !

rokomet ::

tud jaz sem ze v big banhu kupil mp3 ki pa se sploh prizgat ni hotel :DD
nic eno slabo robo majo samo to lako recem

WTFjeTO ::

LOL men se je to naredlo z televizorju danes. NA racunu in garancijskem listu pise napacen model televizorja kot pa pise vzadi na televiziji. Za razliko do tebe prmen usaj serijske stevilke stimajo. PA mi je tut kompliciru. No je reku da bo juter poklicu kaj bo za nardit!

Ocitno V BIG BANGU delajo sami neumenzi ki nevejo kaj delajo in stem seveda zgubljajo stranke ker js pri njih se vrecke za smeti ne kupim vec!

;-) ::

Sem že kupil v bigbangu avtoradio z napačno embalažo oz. pravo embalažo z drugim avtoradijem, ko sem prišel nazaj so rekli da sem dal drugega noter. Ponavadi garancijskih pildekov sploh ne izpolnjujejo, ko pa se začne kaj uveljavljat pa je že druga, daljša zgodba.

St235 ::

V primerih zapletov z serijsko je boljš, da garancijski list ni izpolnjen. Je pa res, da jaz vedno vsako škatlo odprem in pogledam kaj je notri in kaj piše na računu.

Ganon ::

Klasika v njihovih trgovinah, zato se jih izogibam v največjem možnem loku. Po večini, sploh kar se tiče konzol, dodatkov in iger zanje, so daleč najdražji. Poleg tega so ob uveljavljanju garancije same težave. Da ti pošljejo povsem nov PSP na servis ... servis?! Da jih ni sram.

Res ti priporočam, da se ob nakupu dotičnih zadev obrneš na Müller, kjer imajo vse po evropskih cenah in so, v primeru težav, izjemno razumevajoči in prijazni. Imam same pozitivne izkušnje. So mi na licu mesta zamenjali že dve konzoli, nikoli komplicirali. Dobiš novo, staro pa pošljejo nazaj v Nemčijo. Pa skoraj vedno so kakšni popusti in dodatne ugodnosti.

Ojej, odgovarjam na tri leta star post. Se opravičujem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ganon ()

blaz87 ::

Ganon, si imel konzolo že vmes doma kaj časa? Ker problem je pri takih zadevah kar na licu mesta menjat nekomu nekaj. Kaj pa če je bila stvar polita, je padla dol, ...? Lepo je če ima firma kakega pooblaščenega tehnika, da stvar na hitro pregleda in vsaj osnovno oceni, da je vse ok. Drugače nosi riziko prodajalec.

St235 ::

Da ti pošljejo povsem nov PSP na servis


Prodajalec ne nosi nobenega rizika. V primeru okvare pri novem produktu imaš pravico uveljavljat stvarno napako, o kateri morajo odločit v 8 dneh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Modri dirkač ::

Saj tole ne dela samo BigBang, tudi pri Simobilu sem dobil kao nov telefon z imenikom in slikami prejšnjega lastnika.

Če embalaža kakorkoli kaže znaka odpiranja in/ali ni gor zaščitnih folij na izdelku oz. kabli niso lepo tovarniško zaviti z vezicami in navodila niso lepo zalimana/zašvasana v vrečko se izdelka izogibaj na veliko.

Enako velja za razstavne artikle in če je na voljo samo še en izdelek.

Tudi pri mimovrste sem dobil že odprto grafično kartico na dom.
Hebi ga, vsi so isti, boli jih.
Everybody lies!

Zgodovina sprememb…

TeoR ::

Ni stvar Big Banga, ampak to, Modri dirkač, ti pa moram povedat. Naš tako opevani potrošniško zaščitniški Zakon o varstvu potrošnikov dovoljuje neresnežem, da artikle vračajo, če so kupljeni prek spleta. Si jih pač za 30 dni izposodijo.
In tukaj nastopi komentar na tvojo izjavo:
Hebi ga, vsi so isti, boli jih.

Ne, jih ne. S takimi kekci, ki vračajo artikle imajo trgovci same stroške in izgubo časa. In nimajo druge izbire, kot da ga prodajo naprej, kar pa ni v veselje niti njim niti njihovim kupcem. Če zakon tega ne bi dovoljeval, ne bi kupovali rabljenega blaga. Odvisno je samo v kateri vlogi si ti. Tistega ki vrača ali tistega, ki kupi za vračalcem.

St235 ::

Tega jokanja trgovcev mam poln kurac, potem naj pa ukinejo spletno prodajo. Nihče jih ne slili v to. Nategovat kupce z evidentno rabljeno robo je samo beden odziv podjetji, ki imajo polno rit na račun prekomernih marž.

Ko da je tako težko, aparat ob vrnitvi pregledat (omenjeni mrtvi piksli, imenik na telefonu, manjkajoča zaščitna folija) in zapakirat kot se spodobi. ampak ne, vse skupaj se butne na polico in se samo razmišlja kako nategnit naslednjega kupca. Hvala bogu za zakonodajo na tem področju ker v nobeni državi nisem imel toliko prbolemov z uveljavljnajem garancije kot pri nas, pa je le ta zakonsko določena. Customer service v BB/enaa/mimovrste in podobnih šalabajzerskih firmah je pomilovanja vreden.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Modri dirkač ::

Saj oni sploh ne izvajajo sprejema v garancijo, mislim fizične trgovine, spletne pa verjetno tudi prav nerade.
Že na vratih te odslovijo z "mi to nič ne vzamemo, peljite na pooblaščeni servis".
Everybody lies!

gslo ::

pomoje so problematični predvsem monitorji. vsi majo vedno enga z mrtvimi/stuck pixli na lagerju in ga poskušajo podturit vsakmu k pride mim. v zadnjem letu sem bil priča več nakupom monitorjev različnih prodajalcev po sloveniji (bigbang, mimovrste, 5pik.si, enaa ipd.) in tako kot sem sam dobil monitor s stuck pixlom, sta ga dobila tudi 2 znanca, 1 sodelavec in 2 osebi, ki sem jima sam izbral kateri monitor je primeren za njihove potrebe.

to je nategovanje strank. prevečkrat se je naredl, da bi vrjel da je to dobri stari random, ki na 200 monitorjev pričara 3, ki so malo defektni. dobr da se lahko take izdelke vrača v zakonskih rokih, čeprav se je marsikatera firma na vse pretege trudila, da te nategne in prepriča, da zadeve ne moreš zamenjat.

jebite se trgovci!

Ganon ::

blaz87 je izjavil:

Ganon, si imel konzolo že vmes doma kaj časa? Ker problem je pri takih zadevah kar na licu mesta menjat nekomu nekaj. Kaj pa če je bila stvar polita, je padla dol, ...? Lepo je če ima firma kakega pooblaščenega tehnika, da stvar na hitro pregleda in vsaj osnovno oceni, da je vse ok. Drugače nosi riziko prodajalec.


Eno sem imel doma leto dni, drugo pa par mesecev. Sem samo razložil v čem je težava in takoj dobil novo.

tx-z ::

Sej garancijski list ti vedno izpolnejo v primeru da hočš uveljavljat garancijo? Js do zdej še nobenga garancijskega lista nism v nobeni trgovini dubu izpolnjenega (razn več kot 5 let nazaj al pa še več, k so to še delal; zdej pa pravjo da se to potem izpolni k hočš uveljavljat)...??
tx-z

St235 ::

garancijski list MORAJO izpolnit, če to zahtevaš, brez pardona.
Drugače pa garancija velja ne glede na to ali je garancijski list izpolnjen ali ne.

blaz87 ::

Lakotnik, kako ne nosi. Naj prodajalec stranki kar na svojo pest menja artikel? Veš za stranko je takoj takoj, ona misli da prinese pokvarjeno in že leti z novim izdelkom ven.
Se ne zaveda: "V primeru okvare pri novem produktu imaš pravico uveljavljat stvarno napako, o kateri morajo odločit v 8 dneh."

Stranka kar: "ja to sem zdaj kupil, pa mislite, da ne bom tega zdaj mogel uporabljati 2 tedna!!?" A po nakupo je šla z izdelkom domov, prinese ga nazaj drugi dan, kaj se je pa vse dogajalo s stvarjo zmes pa naj ji kar na besedo verjameš.? To hočem samo reči, da stranka kar misli oz. direkt hoče da naj se ji artikel na licu mesta menja z novim čeprav ga je imela 1 dan že doma. Pa tudi če samo 20 minut pa že neveš kaj se je dogajalo zmes.

TeoR ::

St235 je izjavil:

Tega jokanja trgovcev mam poln kurac, potem naj pa ukinejo spletno prodajo. Nihče jih ne slili v to. Nategovat kupce z evidentno rabljeno robo je samo beden odziv podjetji, ki imajo polno rit na račun prekomernih marž.

Ko da je tako težko, aparat ob vrnitvi pregledat (omenjeni mrtvi piksli, imenik na telefonu, manjkajoča zaščitna folija) in zapakirat kot se spodobi. ampak ne, vse skupaj se butne na polico in se samo razmišlja kako nategnit naslednjega kupca. Hvala bogu za zakonodajo na tem področju ker v nobeni državi nisem imel toliko prbolemov z uveljavljnajem garancije kot pri nas, pa je le ta zakonsko določena. Customer service v BB/enaa/mimovrste in podobnih šalabajzerskih firmah je pomilovanja vreden.


Za se zjokat, kakšne neumnosti kvasiš. Tudi tebe nihče ne sili, da v državni službi dobivaš plačo od proračunskega keša, ki ti ga dajejo podjetja, ki imajo polno rit na račun prekomernih marž. Sploh pa od računalniških, za 5-7% rvc-ja (ki ga mimogrede pri vračilu artikla NE DOBIJO).

Če govoriva o artiklu za 150€, imamo v igri 7,5€, ki bi jih prodajalec zaslužil pri prvi stranki. Ta mu artikel naroči (prvi strošek je poraba časa za obdelavo naročila, nabavo blaga), potem ga dobi po pošti (pakiranje, pošiljanje), potem plača po možnosti še po povzetju (strošek povzetja, izpolnjevanje položnice) in na koncu vračilo (strošek stornacije, strošek vračila kupnine). Na hitro rečeno izgubi najmanj 15€. Potem pa še uredi artikel, da ga lahko sploh še proda naprej (no, tega ne naredijo vsi, kot je iz te teme razvidno, čemur se niti ne čudim). Zato, da ima od tega samo minimalno 7,5€ minusa, ko artikel končno uspe prodat drugi stranki! Ti se hecaš, ne? Koga imaš poln k***c? Res lahko tebi v državni službi imet polnega, ja. Ko bo pa enkrat kolapsiralo vse skupaj, boš pa še ti jokal z njimi...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TeoR ()

Ziga Dolhar ::

Argumentirana debata narekuje, da dokažeš navedbe da je LAkotnik v državni službi.

Sicer pa - težko je biti podjetnik, ki pozna tveganja poslovanja preko spleta in stroškov poslovanja ne zna vračunati v prodajno ceno.
https://dolhar.si/

TeoR ::

St235 je izjavil:

Ravno v državni službi to delam in ti lahko iz prakse povem, da temu ni tako. PRedvem pa pri prišnji praktično ni obveznih prilog. Prošnja+motivacijsko pismo+CV je v 80% primerov. Nekateri cele poke pošiljako sam to samo nakazuje na njihovo funkcionalno (ne)pismenost.

Upam, da bo to dovolj dober argument.

Z drugo tvojo trditvijo se sicer v osnovi strinjam, ampak če poznaš koga iz te branže, boš kaj kmalu ugotovil, da je situacija pri nas žal drugačna v širšem smislu in ni stvar posameznih nesposobnih podjetnikov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TeoR ()

St235 ::

najlažje je krivdo valit na drugega. pogoji poslovanja so ti jasni, če ti ni všeč delat po njih ne delaj. ni pa kupec kriv, če je nekdo zavrnil artikel. Še posebej če ga je zavrnil na podlagi dejasnke napake (mrtvi piksli na primer).

Najbolj smešno je da se vedno vrtijo imena istih podjetji okrog teh zapletov, ne vem kako posluje ostalih n podjetji v tej in drugih branžah, ki prodajajo preko spleta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

St235 ::

To da ima BB 5% maržo bom pa verjel ko bodo prašiči leteli.
PS3 špili v tujimi 30€. V BB 60€. Pa ne mi reč da tolko stane trasport in uvozne dajatve.nikon d7100 je 100€ dražji od slovenske konkurence konkurence, i ti zraven podari še torbico in SD kartico...

Tolk o 5% marži. Ne rečem, da ne obstajajo podjetja z tako maržo. Ravno tako kot obstajajo pdojetja, ki ne vidijo smisla poslovanja v podtikanju rabljenih izdelkov.

TeoR ::

Lakotnik29, govorim kako maržo ima računalniška branža na splošno (v spletni prodaji je to 5-7%, redko več). Cene v tujini so že 100x in več napisane teme, zakaj so pri nas takšne (predvsem zaradi majhnega tržišča in slabših nabavnih cen v tujini v primerjavi z 50 in več miljonskimi državami).

Ne zagovarjam Big Banga, z njimi nimam popolnoma nič, še redko kdaj kaj tam kupim, ampak pravim, da je situacija iz druge perspektive takšna in da trgovci ne turijo rabljenih stvari iz lastne hudobije, nemarnosti in nevemčesa še, ampak imajo dejanski problem, ker jim zakonodaja pravi, da morajo rabljene artikle vzeti nazaj, kaj pa naj s tem kasneje naredijo, pa nikogar ne zanima več. Si ne predstavljam, kako to funkcionira pri npr. enaa-jevem nakupu erotičnih pripomočkov. Definitivno pa po zakonu kupec ima pravico vrniti tudi rabljen dildo, če mu ne ustreza.

St235 ::

Se strinjam, da je prodaja rabljenega artikla problem s katerim se mora soočit prodajalec, ampak to ne opravičuje podtikanja teh artiklov naslednjemu kupcu.

To, da ne morejo preverit ali je z artiklov vse v redu pa je pomilovanja vredno. To, da so v artiklih napačne serijske, v telefonih podatki prejšnjega uporabnika, na monitorjih mrtvi piksli ni ravno kvantna mehanika ugotovi.

ČE bi bil artikelj dejansko brezhiben in ustrezno zapakiran je eno, to kar pa beremo samo na slo-tech pa kaže precej drugačno sliko.

TeoR ::

Se strinjam, da je prodaja rabljenega artikla problem s katerim se mora soočit prodajalec, ampak to ne opravičuje podtikanja teh artiklov naslednjemu kupcu.

Če ga ne podtakne naslednjemu kupcu, si ga lahko samo še nekam vtakne.

To, da ne morejo preverit ali je z artiklov vse v redu pa je pomilovanja vredno.

Je. Pač ni dovolj denarja v igri. Zakaj bi moral trgovec imeti slabo vest do kupca, če je kupec do trgovca nima (ko vrača artikle z imeniki, mrtvimi piksli, itd.)

To, da so v artiklih napačne serijske, v telefonih podatki prejšnjega uporabnika, na monitorjih mrtvi piksli ni ravno kvantna mehanika ugotovi.

Prvo in drugo je šlamparija. Mrtvi piksli pa so maslo proizvajlca, ki za (določeno število) mrtvih pik ne daje garancije in prenese defekt na kupčeva oz. trgovčeva ramena.

St235 ::

Teor:
Problem je v bistvu samo v artiklih kjer je na podlagi večinoma šlamparije ugotovit, da gre za rabljen artikelj (recimo zviti pini na procesorju ali ramu, če se prav spomnim iz sorodne teme).

Če prodajalec artikelj proda kot nov pod pogoji za nov artikel, se nobeden ne spotika v to. Prodajalec na primer ne rabi vrnjenih artiklov označevat kot rabljenih ali kaj podobnega.

Dat na polico artikej, ki je evidentno rabljen nali celo pomankljiv (v spomin mi pride nekdo, ki je kupil električen privnik in je bilo pod mrežo kup dlak - je nekje na forumu) pa se ne more čudit, če bodo kupci pljuvali po njemu.

Zanimivo pa je,da se bolj ali manj v vseh temah pojavljajajo ista 3-4 podjetja. Glede na število porodajalcev na daljavo, se mi to zdi relativno malo. Tako, da vlika večina je našla načine kako to rešit-

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

TeoR ::

Glede rabljenih brivnikov in ostalih izdelkov za osebno nego mislim, da bi vseeno moralo v zakonu biti neko merilo, kaj se lahko vrne ali ne. Že zaradi higiene. Čisto razumem, da se človek razburi, če kupi rabljeno električno ščetko ali brivnik. Ne razumem pa nekoga, ki to enostavno vrne, potem ko je ugotovil, da mu nekaj pač ne ustreza. Marsikaj iz normalnih trgovin sem že kupil, ki mi niso bile nevem kako všeč, pa mi še na misel ni padlo, da bi stvar vrnil. Torej je več kot očitno, da se zakon o varstvu potrošnikov zlorablja in povrzoča škodo tako kupcem (ki ne vračajo neprimernih artiklov, ali pa vsaj vrnejo stvar v enaki obliki, kot so jo kupili) kot prodajalcem. Nauk vsega skupaj je torej, da mora vsak pri sebi razčistit, če se obnaša skladno z napisanim. Najboljše bi pa bilo, če ta vračila sploh ne bi bila možna. Tako bi bili vsi zadovoljni.

All ::

Ena moja pozitivna izkušnja z vračilom........

Kupil BD predvajalnik v HarveyNormanu...in že isti dan ugotovil da mi ne ustreza povsem...
Nesem nazaj..in mi ponudijo vračilo bona (kar mi je ustrezalo)...
Pozitivno presenečenje pa je bilo da je šel BD predvajalnik nazaj v prodajo z oznako da je rabljen in nekoliko nižjo ceno.

Pohvalno...

Zheegec ::

Problem je v bistvu samo v artiklih kjer je na podlagi večinoma šlamparije ugotovit, da gre za rabljen artikelj (recimo zviti pini na procesorju ali ramu, če se prav spomnim iz sorodne teme).

Pri procesorju tudi približno ni potrebno videti zvitih pinov, da je bil že vrnjen. Ima vsaj 2 pretrgana varnostna pečata. Isto velja za praktično vse ostalo. Tudi lepilo pri monitorju se vidi, če ni originalno.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

mr1two ::

Če so vrnjeni artikli označeni kot taki in imajo ustrezno nižjo ceno, ni pri tem nič spornega(ker veš kaj kupuješ), je pa zelo grdo, če ugotoviš, da je bila zadeva že rabljena, odprta... Ni pošteno, ker če plačaš ceno za novo(neodprto, zapečateno), potem moraš to tudi dobiti.

Dr_M ::

Za tako stvar gres v trgovino, kjer lahko na licu mesta ugotovis vse nepravilnosti.
Ali ste tudi tam take pizde, da ko enkrat pregledate zadevo, hocete originalno zapakirano, ker je trenutna skatla ze odprta?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zheegec ::

Dr_M je izjavil:

Za tako stvar gres v trgovino, kjer lahko na licu mesta ugotovis vse nepravilnosti.
Ali ste tudi tam take pizde, da ko enkrat pregledate zadevo, hocete originalno zapakirano, ker je trenutna skatla ze odprta?

Ja, takih je veliko. Se mu odpre originalno zapakirano škatlo, on to pogleda in reče, če lahko vzame drugo zaprto. WTF?
Zmaga pa model, ki je hotel, da se monitor pogleda za dead pixle, potem je pa vzel drugega -originalno zapakiranega-.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Sims ::

"Se mu odpre originalno zapakirano škatlo, on to pogleda in reče, če lahko vzame drugo zaprto."

Sem kupoval neko miško za darilo. pridem v trgovino in vidim eno, ki je bila res lepa za videt in mi je bila všeč. Ker je imela neko specifiko glede navijanja kabla, sem hotel zadevo probat kako to sploh deluje ... Vprašam prijaznega trgovca, če lahko artikel vidim. Seveda mi odpre embalažo in pokaže miško. Ko končam pregled. Rečem super je, a lahko dobim drugo zapakirano škatlo(saj sem kupoval darilo in ne želim odprte škatle darovat). Gledal me je, kot da sem iz lune padel. Pa dejansko sem imel namen kupit zadevo. Nato sem kupil odprto. Torej, kaj sem naredil narobe? Če bi pa kupil brez da vidim in bi bila pač roba za en kurac po domače. bi pa bilo kaj? Nismo vsi z nekim črnim ozadjem, ko kupujemo kaj ...

Edit:
sedaj sem se spomnil, da je bilo to v Big Bangu :D Je pa od tega že kakih 5 let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sims ()

kmetek ::

Alien: jaz se tudi čudim ljudem res...recimo digitalce, ki imam v vitrini....pa recimo če je zadnji, stokajo :)
Če je pa original zaprt, pa ne...a kaj ko moram vseeno odpret in potrditi garancijo.....

Sims, miške so tako zaprte in jih večina ne moreš sprobati....
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Odkup "zavrnjenih" izdelkov od trgovin

Oddelek: Kaj kupiti
437380 (4836) The Player
»

Kanadski goljufi zamenjevali iPade z modelirno maso

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
3610490 (7286) Furbo
»

3 leta gledam televizor ki ga nisem kupil? (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
517730 (5421) shotalick
»

Big Bang vračilo/menjava artikla

Oddelek: Kaj kupiti
497927 (6249) marestrnad
»

BigBang - Kolko dni od nakupa lahko zahtevas denar nazaj? (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
545511 (4366) Zheegec

Več podobnih tem